"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024"

"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024"
"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024"

"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024"

Διαβάζετε ένα ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ και ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ οικονομική στήριξη (αυτοδιοικητική, χορηγική, δημοσία ή άλλη ) ηλικίας 24 ετών Μέσο Μαζικής Ενημέρωσης, με αξιοσημείωτη ΔΙΕΘΝΗ αναγνώριση και ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΥΨΗΛΗ ΑΝΑΓΝΩΣΙΜΟΤΗΤΑ.
Είκοσι τέσσαρα (24) ολόκληρα χρόνια δημοσιογραφίας, ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΔΙΑΨΕΥΣΙΣ!!
Contact: politikimx@gmail.com v.ch.maria@gmail.com

Η ΑΝΑΓΝΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΙΜΑ 14 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2024

Η ΑΝΑΓΝΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΙΜΑ:
Χθες 14/5/2024
Χθες 3856 
Χθες 11/5/2024 5280  Τελευταίος μήνας 71316 
1/5/2024 Χθες 2831  Τελευταίος μήνας 71316 
28/4/2024 Χθες 3683  Αυτόν τον μήνα 64108  Τελευταίος μήνας 64042 
27/4/2024
Χθες 2991  Αυτόν τον μήνα 60681  Τελευταίος μήνας 64042 

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ, ΓΝΩΜΕΣ, ΑΠΟΨΕΙΣ: GOVERNMENT HOUSE WESTERN AUSTRALIA:Unveiling the new Battle of Crete Memorial..-Australia honours the 83rd anniversary of the Battle of Crete..-Get to Know the Wines of Crete with These 4 Bottles..-https://greekherald.com.au/:Delving into the Battle of Crete with the Athens War Museum..-ΔΗΜΟΥ ΣΗΤΕΙΑΣ πρόσφατη ενημέρωση..-ΔΗΜΟΣ ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ"Για τη Λίμνη και το δημόσιο χώρο":Άρθρο του Δημάρχου Αγίου Νικολάου Μανώλη Μενεγάκη..-ΔΗΜΟΥ ΧΑΝΙΩΝ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ για την 83η Επέτειο της Μάχης της Κρήτης..-ΔΗΜΟΥ ΡΕΘΥΜΝΗΣ πρόσφατη ενημέρωση..-Ενημέρωση απο τον Δήμο Ηρακλείου..-ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΡΗΤΗΣ:Η Περιφέρεια της Προκοπής και του Πολιτισμού...ενημερώνει!!..-ΠΑ.ΣΟ.Κ.-ΚΙΝ.ΑΛ.:Ενημέρωση..-ΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ-ΑΝΔΡΕΑΣ ΛΟΒΕΡΔΟΣ:ενημέρωση..-Οδηγίες προς τους Διευθυντές σχολικών μονάδων που θα συμμετάσχουν στις εξετάσεις διαγνωστικού χαρακτήρα..-"ENΩΣΗ ΑΓΡΙΝΙΟΥ" αγροτική σφαιρική ενημέρωση..-Fruit and vegetables newsletter..-BENEFITS.GOV..update..-GAIN reports..-COUNCIL OF THE EUROPEAN UNION,update..-APEC latest..- IMF latest news..-OBAMA's newest..- Ενημερωτικό Δελτίο Α.Σ.Ε.Π...-NORWAY's latest news..-CDU latest news..-ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ Κυβερνητικό Εκπρόσωπο Παύλο Μαρινάκη..-Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη συμμετοχή στην ενημέρωση για το νέο Ψηφιακό Σχολείο ....-IGCAT PRESS RELEASE..-COUNCIL OF BARS AND LAW SOCIETIES OF EUROPE,update..-ΣτΕ:Συνταγματικό το νέο σύστημα επιλογής Διοικήσεων Ελληνικών Πανεπιστημίων..-Παράταση της προθεσμίας υποβολής πρότασης διδακτικού βιβλίου..-68.851 ο αριθμός των εισακτέων σπουδαστών στην Γ΄ εκπαίδευση 2024-2025..-Πανελλαδικές εξετάσεις υποψηφίων με αναπηρία.....-ESM:GLOBAL FRAGMENTATION ON THE AGENDA OF 8TH JOINT RFAS RESEARCH SEMINAR..-"ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΟΣ" σημαίνει....-ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΣΑΪΤΗ:Έκθεση «ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ» 2024... Συμμετέχουμε και σας προσκαλούμε!..-ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ ΔΗΜΩΝ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ-ΜΑΛΕΒΙΖΙΟΥ στο ΣτΕ για την χάραξη ΒΟΑΚ..-ΣτΕ:Αναστέλεται η έκδοσης άδειας ....-ΑΡΕΙΟΣ ΠΑΓΟΣ:προσοχή στην υποχρέωση να αποστέλλονται προδικαστικά ερωτήματα στο ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ..-H AYTOKAΘΑΡΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ..-IMF:An AI-Powered Boost to Anguilla's Revenues..-Think Tank reports on Russia’s war of aggression against Ukraine and more latest news..-ENYPEKK newsletter..-ΑΑΔΕ:Προχωρά η ενσωμάτωση αρμοδιοτήτων ΔΟΥ στο ΚΕΦΟΚ Αττικής .. --

MHN ΞΕΧΝΑΤΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ΚΑΙ ΕΔΩ:

ΑΓΓΕΛΙΑ

Συνταξιούχος Κυρία,ζητά απογευματινή 4ωρη εργασία υποστήριξης Γραμματείας. Τριανταπεντάχρονη (35) εμπειρία, ισχυρότατες ικανότητες γραπτής και προφορικής επικοινωνίας,πλήρης επίγνωση σοβαρότητος προθεσμιών, αρχειοθέτηση, “τυφλό” σύστημα δακτυλογράφισης, δημιουργική γραφή παντός τύπου εγγράφων, ορθογράφος, άριστη γνώστις H/Y και χρήσης social media, αποτελεσματική υψηλού επιπέδου διοικητική υποστήριξη, ΕΧΕΜΥΘΕΙΑ και ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟΤΗΤΑ. Αποδεκτή και συνεργασία εξ αποστάσεως. Επικοινωνήστε: polisisnet@gmail.com - tipovafia@gmail.com (Θα δοθούν απαντήσεις ΜΟΝΟΝ σε σοβαρές προτάσεις)

Δηλώσεις του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη και του Προέδρου της Τουρκίας Recep Tayyip Erdoğan

Σάββατο 11 Ιουλίου 2020

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ενδιαφέρουσες ενημερώσεις

10.07.2020


Το Υπουργείο Τουρισμού θεσμοθετεί ταξιδιωτικά voucher έως 300 ευρώ ανά εργαζόμενο στον ιδιωτικό τομέα

Μετά από εισήγηση του Υπουργού Τουρισμού κ. Χάρη Θεοχάρη, το Υπουργείο Οικονομικών, στο πλαίσιο του φορολογικού νομοσχεδίου, φέρνει προς διαβούλευση και προς ψήφιση διάταξη, με την οποία θεσμοθετούνται voucher ύψους έως 300 ευρώ ανά εργαζόμενο σε επιχειρήσεις του ιδιωτικού τομέα. Άμεσα, για τις καλοκαιρινές διακοπές του 2020, οι επιχειρηματίες έχουν πλέον τη δυνατότητα να παρέχουν στους υπαλλήλους τους εν είδει bonus κουπόνια για τον εσωτερικό τουρισμό. Πολύ σημαντικό κίνητρο για τη χρήση αυτού του νέου «εργαλείου» αποτελεί η ταυτόχρονη απαλλαγή από τη φορολογία εισοδήματος για το έτος 2020 του εκάστοτε ποσού που διατίθεται υπό μορφή voucher.

ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΡΒΑΝΙΤΙΔΗΣ:Χαμηλή απορροφητικότητα κονδυλίων ΕΣΠΑ και αναξιοκρατία στην ΜΟΔ Α.Ε.

Χαμηλή απορροφητικότητα κονδυλίων ΕΣΠΑ και αναξιοκρατία στην ΜΟΔ Α.Ε.


Ερώτηση στον Υπουργό Ανάπτυξης και Επενδύσεων κατέθεσε ο βουλευτής Β’ Θεσσαλονίκης του Κινήματος Αλλαγής Γιώργος Αρβανιτίδης επισημαίνοντας την χαμηλή απορροφητικότητα των κονδυλίων ΕΣΠΑ, που παραμένει στάσιμη ένα χρόνο τώρα, παρουσιάζοντας μόλις 0,3% αύξηση, ενώ παράλληλα διογκώνεται ο προϋπολογισμός των υπηρεσιών και διπλασιάστηκαν οι προμήθειες της ΜΟΔ Α.Ε. κατά το έτος 2020.

Την ίδια στιγμή στον εποπτευόμενο φορέα του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων την ΜΟΔ Α.Ε. διαμορφώνεται ένα πλαίσιο λειτουργίας που αλλοιώνει τα χαρακτηριστικά του καταστατικού και ιδρυτικού της νόμου και παρουσιάζονται φαινόμενα έλλειψης διαφάνειας και αξιοκρατίας στην πρακτική που ακολουθεί το Υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων για την τοποθέτηση και μετακίνηση του προσωπικού αλλά και τον διορισμό προϊσταμένων στις Ειδικές Υπηρεσίες του ΕΣΠΑ και την Κεντρική Υπηρεσία της ΜΟΔ Α.Ε. με ίδρυση νέων δομών στην ΜΟΔ Α.Ε.

Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της Ερώτησης:


Κύριε Υπουργέ,
την τελευταία περίοδο έχω γίνει δέκτης πληροφοριών ότι, στον εποπτευόμενο φορέα του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων την ΜΟΔ Α.Ε. διαμορφώνεται ένα πλαίσιο λειτουργίας που αλλοιώνει τα χαρακτηριστικά του καταστατικού και ιδρυτικού της νόμου. Η ΜΟΔ Α.Ε. σύμφωνα με τον ιδρυτικό της Ν.2372/96 υπάγεται στον Ν.4314/14 και  σκοπός της είναι η επιστημονική και τεχνική υποστήριξη της διαχείρισης και εφαρμογής προγραμμάτων που συγχρηματοδοτούνται από την Ευρωπαϊκή Ένωση, από τον Ευρωπαϊκό Οικονομικό Χώρο (ΕΟΧ) ή/ και από εθνικούς πόρους, η οργάνωση και η κάλυψη των αναγκών σε εξειδικευμένο ανθρώπινο δυναμικό και σε μεταφορά τεχνογνωσίας για τη βελτίωση της διοικητικής δομής.

Εν μέσω πανδημίας, κατά παρέκκλιση του ιδρυτικού Ν.2372/96 της ΜΟΔ Α.Ε., επελέγη η σύσταση Διεύθυνσης Τεχνικής Υπηρεσίας, διαρθρωμένη σε δύο Τμήματα, με απλή τροποποίηση του Εσωτερικού Κανονισμού Οργάνωσης, χωρίς οι αρμοδιότητες και ο ρόλος της νέας δομής να προβλέπονται και να καθορίζονται στον ιδρυτικό της νόμο, όπως τροποποιήθηκε και ισχύει, αλλά να διαμορφώνει νέες λειτουργίες ευθέως ανάλογες με μια δημόσια Τεχνική Υπηρεσία. Η ίδρυση της νέας δομής είχε επιχειρηθεί και από την προηγούμενη κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ/ΑΝΕΛ το 2019 αλλά δεν κατέστη εφικτή δεδομένων των αντιδράσεων της ΕΜΔΥΔΑΣ και των προνοιών κυρίως του καταστατικού νόμου της εταιρίας.

Την ίδια περίοδο διαπιστώνεται ότι, η διοίκηση της εταιρίας προβαίνει στην τοποθέτηση σε θέση αναπληρωτή Γενικού Διευθυντή στελέχους της εταιρίας χωρίς η θέση αυτή να περιλαμβάνεται στο οργανόγραμμα της, καθώς και στην επιλογή διευθυντών και προϊσταμένων χωρίς διαφανείς και αξιοκρατικές διαδικασίες, με αποφάσεις του Προέδρου της. Όχι όμως με ανοικτή προκήρυξη και κρίση, όπως προβλέπεται από το καταστατικό της ΜΟΔ Α.Ε. για τις θέσεις ευθύνης, αλλά με τη γνωστή μέθοδο της τοποθέτησης «αναπληρωτή» Γενικού Διευθυντή. Ποια είναι η τόσο επιτακτική ανάγκη που υπαγόρευσε στην διοίκηση της ΜΟΔ Α.Ε., εν μέσω πανδημίας, να καλυφθεί η θέση με αναπληρωτή και γιατί αυτό δεν έγινε τόσους μήνες εάν αυτό απαιτούνταν; Αν όντως η πρόθεση είναι για μια «προσωρινή» αναπλήρωση, γιατί δεν προκηρύσσεται η θέση με τις προβλεπόμενες διαδικασίες, όπως άλλωστε γίνεται με την εσωτερική πρόσκληση της 9/4/2020 περί επιλογής  δεκαπέντε (15) στελεχών για την εν λόγω νέα δομή Τεχνική Υπηρεσία ΜΟΔ ΑΕ;

Επιπρόσθετα, με «ειδικές» διαδικασίες ή απευθείας επιλογές από την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου, άνευ προσχημάτων μετονομάζοντας Επιτελικές Υπηρεσίες ή/και ιδρύοντας νέες [Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης και Εφαρμογής του Υπουργείου Εσωτερικών (ΕΥΔΕ ΥΠΕΣ), Ειδικής Υπηρεσίας Διαχείρισης και Εφαρμογής Τομέων Βιομηχανίας, Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή (ΕΥΔΕ-ΒΕΚ), Ειδικής Υπηρεσίας Διαχείρισης και Εφαρμογής Τομέα Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΕΥΔΕΤΠΕ)], τοποθετούνται Προϊστάμενοι με «αξιοποίηση» των μεταβατικών διατάξεων του Ν. 4314/14, πρεσβεύοντας ένα νέο πνεύμα «αριστείας» με την επιστροφή στο παρελθόν.

Κι όλα τα παραπάνω, γίνονται 12 μήνες μετά την ανάληψη σας του χαρτοφυλακίου του Υπουργείου Ανάπτυξης κι Επενδύσεων, και γνωρίζοντας ότι υφίσταται η διαγωνιστική διαδικασία με απ. 5003/19-12-2017 « Δημόσια Εσωτερική Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για την επιλογή προϊσταμένων οργανικών μονάδων των ΕΥ διαχείρισης, ελέγχου και συντονισμού του σχεδιασμού και της εφαρμογής των πρ/των του ΕΣΠΑ 2014-2020, του ΕΟΧ και της ΚΥ της ΜΟΔ» που αποτέλεσε άλλωστε και επιταγή των θεσμών. Διαγωνιστική διαδικασία για την πλήρωση 283 θέσεων ευθύνης, που ενώ βαθμολογήθηκαν οι υποψήφιοι και ξεκίνησαν να τοποθετούνται διευθυντές σε κάποιες υπηρεσίες, εδώ και ένα έτος από τον Ιούνιο 2019 έχει «βαλτώσει», δημιουργώντας αρρυθμίες στο σύστημα του ΕΣΠΑ, έλλειμα εμπιστοσύνης και αξιοκρατίας, και καταλύονται οι βασικές αρχές ισονομίας και δικαιοσύνης που ο κάθε εργαζόμενος βιώνει στην πράξη.

Ο αντίκτυπος των αναφερομένων διαδικασιών δεν έχει επίδραση μόνο στους εργαζομένους της εταιρίας, αλλά και στη μορφή της ΜΟΔ Α.Ε. που επιλέγει να στελεχώνει τις θέσεις ευθύνης με «κομματικά» αρεστούς και «στρατευμένους», αντί να προάγει τους ικανότερους και  «άριστους» κατά τα λόγια της κυβέρνησής σας, αγνοώντας θεσμοθετημένες διαδικασίες που αν έχρηζαν βελτιώσεων, είχατε άπλετο χρόνο 11 μηνών να κάνετε τις όποιες σημειακές ή/και δομικές παρεμβάσεις. Η πολιτική σας επιλογή αυτή, καθίσταται αντίθετη με το πνεύμα λογοδοσίας και διαφάνειας που θα πρέσβευε το «νέο προφίλ που θέλει για την εταιρία» πρόεδρός της, που αντιθέτως μετέρχεται παλιές κατακριτέες διαδικασίες του παρελθόντος.

Παράλληλα όμως, εμφανίζεται διογκωμένος ο ετήσιος προϋπολογισμός έτους 2020 της ΜΟΔ Α.Ε., ειδικά για δαπάνες προμηθειών υπηρεσιών τρίτων με διπλασιασμό των αντίστοιχων δαπανών από το προηγούμενο έτος 2019. Ενέργειες και δαπάνες που εν μέσω της πανδημίας του Κορωνοϊού γενούν εύλογες απορίες και επιφυλάξεις για τη χρηστή διοίκηση και διασφάλιση των πόρων του ΕΣΠΑ.

Η διαχρονική απορρόφηση του ΕΣΠΑ 2014 – 2020 παρουσιάζει σημαντική υστέρηση από το τέλος του Δ’ Τρίμηνο του 2019 έως σήμερα με ανεπαίσθητη  αύξηση στο ρυθμό απορρόφησης από 30,84% σε 31,14% (0,3%) στη δημόσια δαπάνη και από 33,43% σε 33,72%  (0,29%) στην κοινοτική συνδρομή και με δεδομένο ότι τυπικά βρισκόμαστε στα τέλη της προγραμματικής περιόδου, ενώ η παράταση της, αφορά στις εκταμιεύσεις σε έργα που έχουν υλοποιήσει το μεγαλύτερο μέρος του φυσικού αντικειμένου και στο οικονομικό και λογιστικό κλείσιμο του προγράμματος.

Δεδομένου ότι βρισκόμαστε στην περίοδο του σχεδιασμού της νέας Προγραμματικής Περιόδου 2021-2027 κι επειδή πρόκειται για έναν νευραλγικό τομέα, που συνδέεται άμεσα με την ανάπτυξη και την αξιοποίηση των κονδυλίων του ΕΣΠΑ, αλλά και ότι τυχόν παράβαση της δεοντολογίας και της νομοθεσίας μπορεί να οδηγήσει σε ακόμη μεγαλύτερες καθυστερήσεις ή και απώλειες κονδυλίων (ξανά) για τη χώρα μας, είναι ανάγκη να διασφαλισθεί η εύρυθμη λειτουργία της ΜΟΔ Α.Ε. και να αποφευχθούν πλημμέλειες και λάθη.

Ως εκ τούτων, ερωτάται ο αρμόδιος Υπουργός:
  1. Πώς συνάδει με τα αναφερόμενα χαρακτηριστικά της ΜΟΔ Α.Ε. περί «επιστημονικής και τεχνικής της διαχείρισης και εφαρμογής προγραμμάτων που συγχρηματοδοτούνται από την Ευρωπαϊκή Ένωση, από τον Ευρωπαϊκό Οικονομικό Χώρο (ΕΟΧ) ή/ και από εθνικούς πόρους» η μετεξέλιξη της εταιρίας σε αναθέτουσα αρχή για δημόσιες συμβάσεις έργων και μελετών ;
  1. Σε ποιες ενέργειες προτίθεστε να προβείτε στην κατεύθυνση της ενίσχυσης της διαφάνειας και της δικαιοσύνης μεταξύ των διαγωνιζομένων για θέσεις ευθύνης στον υφιστάμενο διαγωνισμό και πότε θα ολοκληρωθεί ο δημόσιος εσωτερικός διαγωνισμός επιλογής προϊσταμένων ;
  1. Θεωρείτε ότι οι μέχρι τώρα τοποθετήσεις προϊσταμένων έχουν γίνει όλες νόμιμα και με ποιες διαδικασίες και κριτήρια ;
  1. Ποιους λόγους εξυπηρετεί η παρέκκλιση από τις πάγιες διαδικασίες δημόσιων προσκλήσεων στελέχωσης για θέσεις ευθύνης ;
  1. Ποιους σκοπούς εξυπηρετεί ο διπλασιασμός των προμηθειών της ΜΟΔ Α.Ε. κατά το έτος 2020 ;
  1. Πότε πρόκειται να εκκινήσει και πάλι η διαδικασία απορρόφησης των κοινοτικών πόρων που παρουσιάζει μεγάλη στασιμότητα, σε μια περίοδο που η αγορά, η επιχειρηματικότητα αλλά και η έρευνα, η καινοτομία η απασχόληση και ο παραγωγικός τομέας παρουσιάζουν μεγάλες ανάγκες για στήριξη και ενίσχυση ;

Αθήνα, 10.07.2020
Γιώργος Αρβανιτίδης

T: 210 364 6051 | 2310 570 582
g.arvanitidis@parliament.gr | info@arvanitidis.eu
www.arvanitidis.eu

COUNCIL OF THE EUROPEAN UNION:Presidency press release after the informal meeting of home affairs ministers, 7 July 2020, Germany

PRESS
Council of the European Union
07/07/2020 


Presidency press release after the informal meeting of home affairs ministers, 7 July 2020, Germany
 


After the first meeting of 27 EU home affairs ministers under Germany’s Council Presidency, Federal Minister of the Interior Horst Seehofer hails positive results. The talks, which took place as a video conference, focused on search and rescue at sea and strengthening the European police partnership.

Read the press release in ENFR and DE.

Presidency press release after the informal meeting of justice ministers, 6 July 2020, Germany 

Under the Presidency motto “Together for Europe’s Recovery,” the justice ministers of the 27 EU member states held their informal video conference on 6 July 2020 and addressed the topics of democracy and the rule of law in the Corona crisis, as well as the struggle against hate speech and disinformation.
Read the press release in ENFR and DE.

"NEA ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ" δελτία τύπου


Αθήνα, 10 Ιουλίου 2020

Η Εκπρόσωπος Τύπου της Νέας Δημοκρατίας, κ. Έλενα Σώκου, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Η δήλωση της κυρίας Χρηστίδου, αποτελεί πρόκληση για κάθε δημοκρατικό πολίτη. Με την απαράδεκτη τοποθέτησή της αθωώνει εκείνους που στη Marfin δολοφόνησαν εν ψυχρώ τρεις νέους ανθρώπους. Ο ΣΥΡΙΖΑ δυσκολεύθηκε πολύ να μιλήσει για τη δολοφονία και ο κ. Τσίπρας προτίμησε να μη μετέχει στην εκδήλωση στη μνήμη των θυμάτων και να πάει μόνος του άλλη ώρα. Η κυρία Χρηστίδου με την στάση της δείχνει πόσο δύσκολο είναι για κάποιους να διαχωρίσουν τη θέση τους από δράση και συμπεριφορές που δεν έχουν καμία σχέση με τη Δημοκρατία».


Αθήνα, 9 Ιουλίου 2020


Από το Γραφείο Τύπου της Νέας Δημοκρατίας εκδόθηκε η ακόλουθη ανακοίνωση:

«Η Νέα Δημοκρατία αμέσως μετά την ανάληψη της ηγεσίας από τον Κυριάκο Μητσοτάκη ξεκίνησε την εξυγίανση των οικονομικών της που είχαν επιβαρυνθεί από την οικονομική κρίση και τη συνακόλουθη μείωση της κρατικής χρηματοδότησης.

ΙΜF:latest news


IMF Blog Logo
Blog

Dear maria,
We just published a new blog—please find the full text below. Translations coming soon.


FISCAL POLICIES FOR A TRANSFORMED WORLD

By Vitor Gaspar and Gita Gopinath
The ongoing COVID-19 pandemic has already prompted an unprecedented fiscal policy response of close to $11 trillion worldwide. But with confirmed cases and fatalities still rising fast, policymakers will have to keep the public health response their No. 1 priority while retaining supportive and flexible fiscal policies and preparing for transformational economic change.
In the face of a sharp decline in global output, a massive fiscal response has been necessary to increase health capacity, replace lost household income and prevent large-scale bankruptcies. But the policy response has also contributed to global public debt reaching its highest level in recorded history, at over 100 percent of global GDP, in excess of post-World War II peaks.
Chart 1

According to the Fiscal Monitor database of country fiscal measures in response to the COVID-19 pandemic, covering a representative sample of over 50 countries, total global fiscal support so far has been split almost evenly between above-the-line – measures with a direct effect on revenue and expenditure such as deferral of taxes and cash transfers– and below-the-line support, which includes public sector loans, equity injections and government guarantees.
Chart 2

Fiscal policy for the gradual reopening from the Great Lockdown
The need for fiscal action does not end here, as we are not out of the woods. Even as many countries tentatively exit the Great Lockdown, in the absence of a solution to the health crisis, huge uncertainties remain about the path of the recovery.
The top priority is still public health. Policies that attenuate health risks contribute substantially to the restoration of confidence and trust, thereby helping economic activity and employment and reducing strains on public finances. And going forward, early and targeted containment procedures will have much more limited economic and fiscal costs, as compared to a general lockdown. Accurate, timely and comprehensive data on health and socio-economic outcomes are essential to monitor outbreaks and react swiftly to them, and provide confidence to people that future waves of contagion can be handled.
Second, fiscal policy will need to remain supportive and flexible until a safe and durable exit from the crisis is secured. While the trajectory of public debt could drift up further in an adverse scenario, an earlier-than-warranted fiscal retrenchment presents an even greater risk of derailing the recovery, with larger future fiscal costs. Policymakers should prepare contingent plans that can be flexibly scaled to manage the health, economic and fiscal risks from recurrent outbreaks. To prevent lags in delivery of targeted support, a new generation of automatic stabilizers may be needed.
Third, the crisis will be transformational. Many of the jobs destroyed by the crisis will likely not return. It will be necessary to facilitate the transfer of resources from sectors that may permanently shrink, such as air travel, to sectors that will be expanding, such as digital services. Support should move from maintaining jobs to supporting people as they retrain or relocate across sectors.  It will be necessary to distinguish illiquid but solvent firms from insolvent ones.  Governments might take further steps, such as using convertible bonds and injecting equity into (or even temporarily nationalizing) strategic and systemic firms. Many countries will also need to take swift and determined actions to improve legal mechanisms for resolving debt overhang and preventing long-run economic scarring.
Keeping debt levels sustainable
The need for continued fiscal support is clear, but this begs the question of how countries can finance it without debt becoming unsustainable. In 2020, relative to the January 2020 World Economic Outlook, fiscal deficits are expected to be more than five times higher in advanced economies (AEs) and to more than double in emerging market economies (EMEs), leading to an unprecedented jump in public debt of respectively 26 and 7 percentage points of GDP.
Chart 3

Many governments will benefit from borrowing costs that are at historical lows and projected to stay that way for a long time as the crisis raises precautionary savings and dampens investment demand. Moreover, with economies projected to function below potential for a while, inflationary pressures will remain muted and so will the need for central banks to raise interest rates. Public debt is expected to stabilize in 2021 (excluding the United States and China), spurred by low interest rates and a projected strong rebound in economic activity in the baseline.
Chart 4

Still, caution is advised. There is a great diversity in debt levels and financing abilities across countries and high uncertainty surrounding the forecasts. Borrowing costs can increase rapidly, particularly for emerging economies and frontier markets, as was the case in March. Ensuring a path back to sustainable fiscal balances will also be key in countries that entered this crisis with already elevated debt and low growth. Governments will need to pursue a credible medium-term fiscal plan that relies on improving revenue mobilization – including through minimizing tax avoidance, greater tax progressivity in some cases, carbon pricing and higher efficiency in spending (for example, eliminating fossil fuel subsidies). Transparent communication of any plan will help contain potential volatility in sovereign debt markets in the transition. Moreover, international institutions must ensure that access to international liquidity is not disrupted by self-fulfilling market panics. 
The international community must also ensure that vulnerable low-income developing countries (LIDCs) lacking the resources to support healthcare systems and sustain lifelines have access to concessional financing and, in some cases, grants. Seventy-two countries have already received IMF emergency assistance, but far more bilateral and multilateral support will be needed. And poorer nations may need continued debt relief, including through the G20 Debt Service Suspension Initiative.
Fiscal Policies post-COVID 19
Once effective vaccine and therapeutics against COVID-19 are widely available, we will enter a post-COVID world and truly escape the Great Lockdown. That will only be possible if international solidarity allows for access to treatment and vaccines for all people, in developed and developing countries alike. At that stage, governments should redirect fiscal policy toward resilient, sustainable and inclusive growth.
Policymakers should tackle the rising poverty and inequality, as well as the structural weaknesses exposed by the crisis to better prepare for future shocks. This includes investing in stronger health systems, better resourced social safety nets and digitalization. Authorities should actively support climate-friendly investments that promote greener, job-rich and innovation-driven growth. Fiscal policy must also tackle inequality through spending aimed at universal access to health and education and progressive tax systems.
It is not possible to forecast with great confidence how the post-COVID 19 world will look. For sure, transformations will be profound. Whatever the future looks like, it will require flexible fiscal policies that facilitate structural change, address inequality and support the transition to a greener future.

Take good care,
Glenn

Glenn Gottselig
Blog Editor, IMF
GGottselig@IMF.org

Το video από την εκδήλωση «Προκλήσεις ασφάλειας και ο ρόλος του ΝΑΤΟ στη νότια πτέρυγα»*...

Το video από την εκδήλωση «Προκλήσεις ασφάλειας και ο ρόλος του ΝΑΤΟ στη νότια πτέρυγα»* που πραγματοποιήθηκε στις 7.7.2020, στο πλαίσιο της συνεργασίας του Κύκλου Ιδεών με τη Διεύθυνση Δημόσιας Διπλωματίας της Ατλαντικής Συμμαχίας,
μπορείτε να το δείτε


και στο Vimeo : https://vimeo.com/436363881

*Ομιλητές:
Ιωάννης Αλέξιος Ζέπος, πρέσβης ε.τ., πρώην Γενικός Γραμματέας ΥΠΕΞ, πρώην
Μόνιμος Αντιπρόσωπος στο ΝΑΤΟ
Θρασύβουλος Σταματόπουλος, πρέσβης ε.τ., πρώην Bοηθός Γενικός  Γραμματέας ΝΑΤΟ για Πολιτικές Υποθέσεις, πρώην Μόνιμος Αντιπρόσωπος στο ΝΑΤΟ
Κατερίνα Σώκου, Nonresident Senior Fellow, Atlantic Council, Aνταποκρίτρια Καθημερινής-ΣΚΑΙ στην Ουάσινγκτον
Γιώργος Τζογόπουλος, Fellow Begin-Sadat Centre και ΕΛΙΑΜΕΠ, Διδάσκων Διεθνών Σχέσεων, Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο
Ευάγγελος Βενιζέλος, πρώην Αντιπρόεδρος της Κυβέρνησης και υπουργός Εξωτερικών, πρώην υπουργός Αμύνης, που συντονίζει και τη συζήτηση

Την εκδήλωση χαιρετίζει η Ινώ Αφεντούλη, στέλεχος της Διεθνούς Γραμματείας του ΝΑΤΟ, Διεύθυνση Δημόσιας Διπλωματίας


Δήλωση του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη


Δήλωση του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη
10 Ιουλίου 2020


Η Ελλάδα καταδικάζει με τον πιο έντονο τρόπο την απόφαση της Τουρκίας να μετατρέψει την Αγία Σοφία σε τζαμί. Η απόφαση αυτή -και μάλιστα 85 χρόνια από την ανακήρυξή της ως μουσείου- προσβάλλει τον οικουμενικό χαρακτήρα της. Πρόκειται για επιλογή που προσβάλλει επίσης όλους όσοι αναγνωρίζουν το μνημείο ως κτήμα του παγκόσμιου πολιτισμού. Και, βεβαίως, επηρεάζει όχι μόνο τις σχέσεις της Τουρκίας με την Ελλάδα. Αλλά και τις σχέσεις της με την Ευρωπαϊκή Ένωση, την Unesco και την παγκόσμια κοινότητα συνολικά. Είναι θλιβερό ότι η τουρκική ηγεσία, που εργάστηκε το 2005 για τη Συμμαχία των Πολιτισμών, επιλέγει σήμερα να κινηθεί στην ακριβώς αντίθετη κατεύθυνση.

AmCham Digital Talks & Events: Ho.Re.Ca. Business


INVITATION: Ho.Re.Ca. Business: Shaping Future Trends | AmCham Digital Talks & Events
Παρ, 10 Ιουλ,2020


Για να δηλώσετε συμμετοχή πατήστε ΕΔΩ: https://cutt.ly/ppo5Ukk

Για περισσότερες πληροφορίες ΕΔΩ: https://cutt.ly/Bpo5ocN

AHEPA latest news

https://files.constantcontact.com/cd989cac001/12eefee9-1a6f-49e8-b2ec-f45397c76d25.png
American Hellenic Educational Progressive Association

july 10, 2020
AHEPA Strongly Condemns Turkish President's Conversion of Hagia Sophia into a Mosque
Supreme President George G. Horiates has issued the following statement:

AHEPA condemns in strongest terms the action taken today by Turkish President Recep Tayyip Erdogan, who formally changed the status of Hagia Sophia to a mosque following a Turkish court's decision that paved the way for him to do so.
 
It is unfortunate and a disappointment that Hagia Sophia has fallen victim to Turkey's domestic politics. Today's action also is an indictment of Turkey's judicial system following Erdogan’s purges and the diminished role and influence of Turkey's secular community in Turkish society under the tyranny of the Erdogan regime.
  
We appreciate the swift response from UNESCO. We call on the international community to hold Turkey accountable to the international bodies and conventions to which it is a signatory that stipulate Turkey's responsibilities to preserve its rich cultural and religious heritage.

Hagia Sophia is the fifth instance of a former Byzantine church named "Hagia Sophia" to have been converted to a mosque during the past decade in Turkey, according to The Economist.

Hagia Sophia is a gift to all humankind. Its value is universal and it must be preserved as such.

# # #

American Hellenic Educational Progressive Association

 July 9, 2020
AHEPA National Educational Foundation Announces
Constantine and Patricia Mavroyannis Scholarship
The AHEPA National Educational Foundation, in partnership with the Mavroyannis family, is proud to continue to meet its commitment to make higher education affordable and accessible with the availability of the Constantine and Patricia Mavroyannis Scholarship, announced Supreme President George G. Horiates and National Educational Foundation Chairman George Vorkas.
 
The Constantine and Patricia Mavroyannis Scholarship is open to graduate students who are either Greek or of Greek heritage and are enrolled in a PhD program in either theoretical physics or physical chemistry in the Faculty of Science at a North American university. The scholarship is in the amount of $5,000 and will be awarded in the fall semester.

"ΑΥΛΑΙΑ" ΓΙΑ ΤΗΝ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2022",ΕΙΚΟΣΙ ΔΥΟ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ..

Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2022» μετά από εικοσιδύο ολόκληρα χρόνια ΕΝΤΥΠΗΣ και ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ έκδοσης, ολοκλήρωσε τον κύκλο της τον Δεκέμβριο 2022 οπότε και σταμάτησε την κυκλοφορία της για να μεταλλαχθεί σε THINK TANK BLOG. Ευχαριστούμε από καρδιάς όσους μας αγάπησαν, μας τίμησαν με την απίστευτη αναγνωσιμότητά της, μας εμπιστεύθηκαν και ακόμα το κάνουν έως σήμερα. Ευχαριστούμε όσους συνεργάστηκαν μαζί μας, όσους μας εμπιστεύθηκαν και μας στήριξαν. Με αληθινή, βαθύτατη εκτίμηση προς Ολους Σας… ΓΙΑΝΝΗΣ και ΜΑΡΙΑ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ

Toπικό Μέσο Μαζικής ενημέρωσης ("θυγατρικό" της "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"),ΜΙΑ ΚΡΑΥΓΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ 170.000 Ελλήνων Πολιτών. Είκοσι ολόκληρα χρόνια ζωής (2000-2021) και αγώνων στην καταγραφή και υπεράσπιση της Αλήθειας για τον πολύπαθο τόπο των Αχαρνών.

ΑΧΑΡΝΕΣ: Ενημέρωση...ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΕΗΛΑΤΗΜΕΝΟ ΔΗΜΟ

ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ,ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ

ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ,ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ
Βιογραφικό του Κυριάκου Μητσοτάκη Ο Κυριάκος Μητσοτάκης γεννήθηκε το 1968 στην Αθήνα. Αφού αποφοίτησε αριστούχος από το Κολλέγιο Αθηνών συνέχισε τις σπουδές του στην Αμερική. Σπούδασε κοινωνικές επιστήμες στο Harvard από όπου αποφοίτησε με την ανώτατη τιμητική διάκριση «summa cum laude» ενώ τιμήθηκε με τα έπαθλα «Hoopes» και «Tocqueville» για την εκπόνηση της διατριβής του με θέμα την αμερικανική εξωτερική πολιτική απέναντι στην Ελλάδα. Συνέχισε τις σπουδές του στο Stanford, στον τομέα των διεθνών οικονομικών σχέσεων και τις ολοκλήρωσε στο Harvard Business School στον τομέα της διοίκησης επιχειρήσεων. Πριν ασχοληθεί με την πολιτική, εργάστηκε επί μία δεκαετία στον ιδιωτικό τομέα στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Διετέλεσε οικονομικός αναλυτής στην Chase Investment Bank και σύμβουλος στην κορυφαία εταιρία συμβούλων McKinsey and Company στο Λονδίνο. Μετά την επιστροφή του στην Ελλάδα, εργάστηκε ως ανώτατο στέλεχος επενδύσεων στην Alpha Ventures της Alpha Bank και στη συνέχεια μετακινήθηκε στον Όμιλο της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδας. Διατέλεσε για τρία χρόνια Διευθύνων Σύμβουλος της Εθνικής Επιχειρηματικών Συμμετοχών, την οποία και ανέδειξε σε κορυφαία εταιρεία στην Ελληνική και Βαλκανική αγορά του private equity και του venture capital. Η Εθνική Επιχειρηματικών Συμμετοχών χρηματοδότησε πολλές γρήγορα αναπτυσσόμενες επιχειρήσεις με ίδια κεφάλαια, δημιουργώντας εκατοντάδες θέσεις απασχόλησης. Για την επαγγελματική του δραστηριότητα έχει λάβει τιμητικές διακρίσεις, με σημαντικότερη την βράβευσή του το 2003 από το World Economic Forum ως “Global Leader for Tomorrow”. Στις εκλογές του 2004 και του 2007 εξελέγη πρώτος σε σταυρούς προτίμησης βουλευτής με τη Νέα Δημοκρατία στη μεγαλύτερη εκλογική περιφέρεια της χώρας, τη Β΄ Αθηνών, ενώ στις εκλογές του 2009 εξελέγη για τρίτη φορά. Στις εκλογές του Μαΐου 2012 εξελέγη για μία ακόμη φορά πρώτος στη Β’ Αθηνών, ενώ ήταν επικεφαλής του ψηφοδελτίου στις εκλογές του Ιουνίου 2012. Στη Βουλή των Ελλήνων έχει συμμετάσχει στην Επιτροπή Αναθεώρησης του Συντάγματος και στις Επιτροπές Οικονομικών, Παραγωγής και Εμπορίου, Ευρωπαϊκών Υποθέσεων και Εξωτερικών και Άμυνας ενώ διετέλεσε για δύο χρόνια Πρόεδρος της Επιτροπής Περιβάλλοντος. Έως τις εκλογές του 2012 ήταν Τομεάρχης Περιβαλλοντικής Πολιτικής της Νέας Δημοκρατίας. Έχει επισκεφθεί πολλές περιβαλλοντικά ευαίσθητες περιοχές της χώρας, έχει συμμετάσχει σε δεκάδες συνέδρια για το περιβάλλον στην Ελλάδα και το εξωτερικό μεταξύ αυτών στις διεθνείς διασκέψεις του ΟΗΕ για την κλιματική αλλαγή στο Μπαλί, το Πόζναν, το Κανκούν και την Κοπεγχάγη. Διετέλεσε Υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης από τις 25 Ιουνίου 2013 μέχρι τις 27 Ιανουαρίου 2015. Στις εθνικές εκλογές της 25ης Ιανουαρίου 2015 εξελέγη για πέμπτη φορά βουλευτής της ΝΔ στη Β’ Αθηνών τετραπλασιάζοντας τους σταυρούς που έλαβε σε σχέση με τις εθνικές εκλογές του Μαΐου 2012. Στις 10 Ιανουαρίου 2016 εξελέγη πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας και αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης. Στις 7 Ιουλίου 2019 εξελέγη Πρωθυπουργός της Ελλάδας. Μιλάει Αγγλικά, Γαλλικά και Γερμανικά και έχει εκδώσει το βιβλίο «Οι Συμπληγάδες της Εξωτερικής Πολιτικής». Έχει τρία παιδιά, τη Σοφία, τον Κωνσταντίνο και τη Δάφνη.

OMAΔΑ FACEBOOK "ΔΗΜΟΤΕΣ ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ"

OMAΔΑ FACEBOOK "ΔΗΜΟΤΕΣ ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ"
ΔΗΜΟΤΕΣ ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ

"ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΦΥΛΗΣ" ΠΟΛΥΕΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΙΣΤΟΧΩΡΟΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

"ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΦΥΛΗΣ" ΠΟΛΥΕΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΙΣΤΟΧΩΡΟΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
"ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΦΥΛΗΣ" ΠΟΛΥΕΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΙΣΤΟΧΩΡΟΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

"ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ για τον μικρό μας Αγγελο,ΜΑΡΙΟ ΣΟΥΛΟΥΚΟ"

"ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ για τον μικρό μας Αγγελο,ΜΑΡΙΟ ΣΟΥΛΟΥΚΟ"
Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ" θα ζητά ΕΣΑΕΙ.."ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΑΡΙΟ ΣΟΥΛΟΥΚΟ"!!

ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΑΙΜΑΤΟΣ "ΗΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ"

ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΑΙΜΑΤΟΣ "ΗΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ"
Ερευνα,Συνεντεύξεις και επισήμανση της σπουδαιότητος του τότε ΕΘΝΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΑΙΜΑΤΟΣ "ΗΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ" απο το Περιοδικό "ΑΧΑΡΝΕΩΝ Εργα" το έτος 2004!!
Ο Ιστοχώρος μας ΔΕΝ ΛΟΓΟΚΡΙΝΕΙ τα κείμενα των Αρθρογράφων του. Αυτά δημοσιεύονται εκφράζοντας τους ιδίους.
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή ή απόδοση του περιεχομένου του παρόντος διαδικτυακού τόπου σε ό,τι αφορά τα άρθρα της ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ και του ΓΙΑΝΝΗ Γ. ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό ή άλλο, χωρίς την προηγούμενη γραπτή άδεια των Αρθρογράφων. Νόμος 2121/1993 - Νόμος 3057/2002, ο οποίος ενσωμάτωσε την οδηγία 2001/29 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Tι ήταν η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ»..για όσους δεν γνωρίζουν.

Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» γεννήθηκε το 2000,ως συνέχεια του Περιοδικού «ΑΧΑΡΝΕΩΝ Έργα». Δημιουργήθηκε από Επαγγελματίες Εκδότες με δεκαετίες στον τομέα της Διαφήμισης, των Εκδόσεων και των Δημοσίων Σχέσεων και αρχικά ήταν μια Υπερτοπική Εφημερίδα με κύριο αντικείμενο το Αυτοδιοικητικό Ρεπορτάζ.

Επί χρόνια, κυκλοφορούσε την έντυπη έκδοσή της σε ένα ικανότατο τιράζ (5000 καλαίσθητων φύλλων εβδομαδιαίως) και εντυπωσίαζε με την ποιότητα της εμφάνισης και το ουσιώδες, μαχητικό και έντιμο περιεχόμενο της.
Η δύναμη της Πένας της Εφημερίδας, η Ειλικρίνεια, οι Ερευνές της που έφερναν πάντα ουσιαστικό αποτέλεσμα ενημέρωσης, την έφεραν πολύ γρήγορα πρώτη στην προτίμηση των αναγνωστών και γρήγορα εξελίχθηκε σε Εφημερίδα Γνώμης και όχι μόνον για την Περιφέρεια στην οποία κυκλοφορούσε.

=Επι είκοσι τέσσαρα (24) χρόνια, στηρίζει τον Απόδημο Ελληνισμό, χωρίς καμία-ούτε την παραμικρή- διακοπή

. =Επί είκοσι τέσσαρα ολόκληρα χρόνια, προβάλλει με αίσθηση καθήκοντος κάθε ξεχωριστό, έντιμο και υπεύθυνο Πολιτικό της Πολιτικής Σκηνής. Στις σελίδες της, θα βρείτε ακόμα και σήμερα μόνο άξιες και χρήσιμες Πολιτικές Προσωπικότητες αλλά και ενημέρωση από κάθε Κόμμα της Ελληνικής Βουλής. Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» ουδέποτε διαχώρησε τους αναγνώστες της ανάλογα με τα πολιτικά τους πιστεύω. Επραττε το καθήκον της, ενημερώνοντας όλους τους Ελληνες, ως όφειλε.

=Επί είκοσι τέσσαρα ολόκληρα χρόνια, δίνει βήμα στους αδέσμευτους, τους επιτυχημένους, τους γνώστες και θιασώτες της Αλήθειας. Στηρίζει τον Θεσμό της Ελληνικής Οικογένειας, την Παιδεία, την Ελληνική Ιστορία, προβάλλει με όλες της τις δυνάμεις τους Αδελφούς μας απανταχού της Γης, ενημερώνει για τα επιτεύγματα της Επιστήμης, της Επιχειρηματικότητας και πολλά άλλα που πολύ καλά γνωρίζουν οι Αναγνώστες της.

=Επί είκοσι τέσσαρα ολόκληρα χρόνια, ο απλός δημότης–πολίτης, φιλοξενείται στις σελίδες της με μόνη προϋπόθεση την ειλικρινή και αντικειμενική γραφή και την ελεύθερη Γνώμη, η οποία ΟΥΔΕΠΟΤΕ λογοκρίθηκε.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ», είναι ένα βήμα Ισονομίας και Ισοπολιτείας, έννοιες απόλυτα επιθυμητές, ιδιαιτέρως στις ημέρες μας. Είναι ο δικτυακός τόπος της έκφρασης του πολίτη και της εποικοδομητικής κριτικής, μακριά από κάθε στήριξη αφού δεν ετύγχανε οικονομικής υποστήριξης από Δήμους, Κυβερνήσεις ή όποιους άλλους Δημόσιους ή Ιδιωτικούς Φορείς, δεν είχε ΠΟΤΕ χορηγούς, ή οποιασδήποτε μορφής υποστηρικτές. Απολαμβάνει όμως Διεθνούς σεβασμού αφού φιλοξενεί ενημέρωση από αρκετά ξένα Κράτη πράγμα που της περιποιεί βεβαίως, μέγιστη τιμή.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διαγράφει απο την γέννησή της μια αξιοζήλευτη πορεία και απέκτησε εξ αιτίας αυτού,ΜΕΓΙΣΤΗ αναγνωσιμότητα. Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» κέρδισε την αποδοχή και τον σεβασμό που της ανήκει, με «εξετάσεις» εικοσι τεσσάρων ολόκληρων ετών, με συνεχείς αιματηρούς αγώνες κατά της τοπικής διαπλοκής, με αγώνα επιβίωσης σε πολύ δύσκολους καιρούς, με Εντιμότητα, αίσθηση Καθήκοντος και Ευθύνης.

ΕΙΚΟΣΙ ΤΕΣΣΑΡΑ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"!! 2000-2024

ΕΙΚΟΣΙ ΤΕΣΣΑΡΑ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"!! 2000-2024
ΕΙΚΟΣΙ ΤΕΣΣΑΡΑ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"!! 2000-2024