"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024"

"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024"
"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024"

"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024"

Διαβάζετε ένα ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ και ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ οικονομική στήριξη (αυτοδιοικητική, χορηγική, δημοσία ή άλλη ) ηλικίας 24 ετών Μέσο Μαζικής Ενημέρωσης, με αξιοσημείωτη ΔΙΕΘΝΗ αναγνώριση και ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΥΨΗΛΗ ΑΝΑΓΝΩΣΙΜΟΤΗΤΑ.
Είκοσι τέσσαρα (24) ολόκληρα χρόνια δημοσιογραφίας, ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΔΙΑΨΕΥΣΙΣ!!
Contact: politikimx@gmail.com v.ch.maria@gmail.com

Η ΑΝΑΓΝΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΙΜΑ 14 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2024

Η ΑΝΑΓΝΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΙΜΑ:

71316 (Απρίλιος 2024) 76741 (Μάϊος 2024)  66828 (Iούνιος 2024)

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ, ΓΝΩΜΕΣ NATO,update..-EUROPEAN BANK's update..-EΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΑΡΚΑΔΙΑΣ,ΠΡΩΤΟΓΕΝΗΣ ΤΟΜΕΑΣ:ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ..-MAΡΙΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΣΤΑ SOCIAL MEDIA..-ΤΡΟΦΗ ΓΙΑ ΣΚΕΨΗ:η σημαντικότερη δήλωση που έχει γίνει ποτέ για την Ανθρώπινη Παρουσία στον Πλανήτη μας....-Νέα ανακάλυψη στην Κρήτη μπορεί να είναι ο θρυλικός λαβύρινθος του Μινώταυρου..-ΕΒΕΑ επιχειρηματική ενημέρωση..-πΚεραμέως έφη:" το επίδομα ανεργίας πρέπει να γίνει εμπροσθοβαρές.."..-Υπογραφή Yπουργικής Aπόφασης για τον καθορισμό των όρων, προϋποθέσεων και της διαδικασίας άσκησης ιδιωτικού έργου των ιατρών του ΕΣΥ..-ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ:σημαντικές πρόσφατες ανακοινώσεις..-ΣτΕ πρόσφατες αποφάσεις..-BOARD OF GOVERNORS OF THE FEDERAL RESERVE SYSTEM,update..-Directorate-General for Agriculture and Rural Development..-ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΝ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΜΥΝΗΣ:κ.ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΔΕΝΔΙΑ,πρόσφατη δραστηριότητα..-ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ:Ενημέρωση απο τον υβερνητικό Εκπρόσωπο Παύλο Μαρινάκη..-NOMOI KAI NOMOΣΧΕΔΙΑ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ..-ΚΥΡΙΑΚΟΥ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ,ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ,πρόσφατη δραστηριότητα..-10.000 νέοι μόνιμοι διορισμοί στη δημόσια Παιδεία ..-APEC latest news ..-"ΝΙΚΗ":Η υγεία από αγαθό γίνεται εμπόρευμα και ο ασθενής πελάτης ..-"ΝΙΚΗ":"Η ΝΙΚΗ μόλις αποκτήσει την κυβερνητική πλειοψηφία θα καταργήσει όλα όσα έχει επιβάλει ο ΛΟΑΤΚΙ δικαιωματισμός" ..-ΠΑ.ΣΟ.Κ.-ΚΙΝ.ΑΛ.:ενημέρωση..-COUNCIL OF THE EUROPEAN UNION,update..-BATA SHOE MUSEUM..-ΑHEPA's latest..-"ENΩΣΗ ΑΓΡΙΝΙΟΥ" Αγροτική Ενημέρωση..-"Η ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ αφού μου ζητήθηκε:"γράφει η ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ*..-ΑΝΘΡΩΠΟΣ..το ΑΙΤΖ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ!!!Σκόπιμη Θανάτωση Δελφινιού στο ΒΑ Αιγαίο..-MAΡΙΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΣΤΑ SOCIAL MEDIA..-THINK TANK OTT COMMUNITY,update..-Ενημερωτικό Δελτίο Α.Σ.Ε.Π...-Το ΕΕΑ σύμμαχος σε κάθε δράση που μπορεί να αντιμετωπίσει την ακρίβεια.-Consumer Alerts from the FTC:Avoid scam websites that offer to help you get or renew your passport..-Financial Crimes Enforcement Network:"FinCEN Updates: FATF Identifies Jurisdictions with AML/CFT/CPF Deficiencies"..-ΕΒΕΑ newsletter..-EBEA:Κυκλοφόρησε το 6ο τεύχος του περιοδικού "Ανάπτυξη"!..-NASA's Earth Observatory,update..-KΩΣΤΗΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗΣ,ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ: Καταργείται το Τέλος Χαρτοσήμου σε περισσότερες από 600 συναλλαγέ..-COUNCIL OF THE EU,update..- ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗN ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΚΡΑΤΗΣΗΣ 1€ Ή 3€ ΑΝΑ ΠΑΡΑΠΕΜΠΤΙΚΟ TOY ΑΡΘΡΟΥ 25 ΤΟΥ Ν. 5102/2024..-ΕΟΠΠΥ:Σχετικά Με Συνταγογράφηση Σκιαγραφικών Σκευασμάτων Από Ακτινοδιαγνώστες..-ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ προς τους Επιθεωρητές....-WORLD TRADE ORGANIZATION's newsletter..-Prime Minister, Justin Trudeau,..-KREMLIN's Weekly information newsletter ..-NORWAY's newest..-Nyhetsbrev fra FSI 2. juli 2024..-WORLD FOOTWEAR:WEEKLY NEWSLETTER..-ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΟΥ MANAGEMENT:ενημέρωση..-Ε.Β.Ε.Α. ενημέρωση..-ΕΜΠΟΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΚΥΠΑΡΥΣΣΙΑΣ: Προβληματισμός και ανησυχία για την μεταφορά της Εμποροπανήγυρης..-'ΤΟ ΒΗΜΑ" Ειδήσεις..- --

MHN ΞΕΧΝΑΤΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ΚΑΙ ΕΔΩ:

ΑΓΓΕΛΙΑ

Συνταξιούχος Κυρία,ζητά απογευματινή 4ωρη εργασία υποστήριξης Γραμματείας. Τριανταπεντάχρονη (35) εμπειρία, ισχυρότατες ικανότητες γραπτής και προφορικής επικοινωνίας,πλήρης επίγνωση σοβαρότητος προθεσμιών, αρχειοθέτηση, “τυφλό” σύστημα δακτυλογράφισης, δημιουργική γραφή παντός τύπου εγγράφων, ορθογράφος, άριστη γνώστις H/Y και χρήσης social media, αποτελεσματική υψηλού επιπέδου διοικητική υποστήριξη, ΕΧΕΜΥΘΕΙΑ και ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟΤΗΤΑ. Αποδεκτή και συνεργασία εξ αποστάσεως. Επικοινωνήστε: polisisnet@gmail.com - tipovafia@gmail.com (Θα δοθούν απαντήσεις ΜΟΝΟΝ σε σοβαρές προτάσεις)

SELECT LANGUAGE

G7 SUMMIT

Πέμπτη 10 Ιουνίου 2021

ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ:Για την προστασία της Εργασίας..

 Άρθρο 55 

Καθιέρωση χρονικών ορίων εργασίας 1. Σε όλους ανεξαιρέτως τους κλάδους εργασίας και σε όλους τους τομείς οικονομικής δραστηριότητας, η πλήρης απασχόληση καθορίζεται σε σαράντα (40) ώρες εβδομαδιαίως, οι οποίες δύνανται να κατανέμονται σε πενθήμερη ή εξαήμερη εβδομαδιαία εργασία, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις, τις συλλογικές συμβάσεις εργασίας ή τις διαιτητικές αποφάσεις. Όταν εφαρμόζεται σύστημα πενθήμερης εβδομαδιαίας εργασίας, το πλήρες συμβατικό ωράριο εργασίας ανέρχεται ημερησίως σε οκτώ (8) ώρες, ενώ όταν εφαρμόζεται σύστημα εξαήμερης εβδομαδιαίας εργασίας, το πλήρες ωράριο εργασίας ανέρχεται σε έξι (6) ώρες και σαράντα (40) λεπτά ημερησίως. Με συλλογικές συμβάσεις εργασίας, διαιτητικές αποφάσεις ή ατομικές συμβάσεις εργασίας είναι δυνατή η εφαρμογή μικρότερων ωραρίων πλήρους απασχόλησης ημερησίως και εβδομαδιαίως. 2. Στο πλαίσιο διευθέτησης του χρόνου εργασίας του άρθρου 41 του ν. 1892/1990 (Α΄ 101), ως πλήρης απασχόληση νοείται και η εργασία τεσσάρων (4) ημερών εβδομαδιαίως


Άρθρο 57 

Παροχή πρόσθετης εργασίας από εργαζομένους μερικής απασχόλησης - Τροποποίηση της παρ. 11 του άρθρου 38 του ν. 1892/1990 Στην παρ. 11 του άρθρου 38 του ν. 1892/1990 (Α΄ 101) προστίθεται νέο δεύτερο εδάφιο και η παρ. 11 διαμορφώνεται ως εξής: «11. Αν παραστεί ανάγκη για πρόσθετη εργασία πέραν της συμφωνημένης, ο εργαζόμενος έχει υποχρέωση να την παράσχει, αν είναι σε θέση να το κάνει και η άρνησή του δεν είναι αντίθετη με την καλή πίστη. Η πρόσθετη εργασία μπορεί να παρασχεθεί, εφόσον συμφωνεί ο εργαζόμενος και κατά ωράριο, που δεν είναι συνεχόμενο σε σχέση με το συμφωνημένο ωράριο της ίδιας ημέρας, υπό την επιφύλαξη των διατάξεων περί ημερήσιας ανάπαυσης. Αν παρασχεθεί εργασία πέραν της συμφωνημένης, ο μερικώς απασχολούμενος δικαιούται αντίστοιχης αμοιβής με προσαύξηση δώδεκα τοις εκατό (12%) επί της συμφωνηθείσας αμοιβής για κάθε επιπλέον ώρα εργασίας που θα παράσχει. O μερικώς απασχολούμενος μπορεί να αρνηθεί την παροχή εργασίας πέραν της συμφωνημένης, όταν η πρόσθετη εργασία λαμβάνει χώρα κατά συνήθη τρόπο. Σε κάθε περίπτωση, η πρόσθετη αυτή εργασία δύναται να πραγματοποιηθεί κατ’ ανώτατο όριο μέχρι τη συμπλήρωση του πλήρους ημερήσιου ωραρίου του συγκρίσιμου εργαζομένου.» Άρθρο 58 Αμοιβή υπέρβασης χρονικών ορίων εργασίας - Προσθήκη τίτλου, τροποποίηση των παρ. 3 και 5 και προσθήκη παρ. 6 στο άρθρο 4 του ν. 2874/2000 Στο άρθρο 4 του ν. 2874/2000 (Α΄ 286) τροποποιούνται η παρ. 3 ως προς τον αριθμό των ωρών υπερωριών και η παρ. 5 ως προς τον χαρακτηρισμό της κατ’ εξαίρεση υπερωρίας ως παράνομης και ως 60προς το ποσοστό προσαύξησης του ωρομισθίου, προστίθεται παρ. 6 και το άρθρο 4 διαμορφώνεται ως εξής: «Άρθρο 4 Υπέρβαση χρονικών ορίων εργασίας 1. Σε επιχειρήσεις, στις οποίες εφαρμόζεται συμβατικό ωράριο εργασίας έως σαράντα (40) ώρες την εβδομάδα, ο εργαζόμενος μπορεί να απασχολείται πέντε (5) επιπλέον ώρες την εβδομάδα κατά την κρίση του εργοδότη (υπερεργασία). Οι ώρες αυτές υπερεργασίας (41η, 42η, 43η, 44η, 45η ώρα) αμείβονται με το καταβαλλόμενο ωρομίσθιο προσαυξημένο κατά είκοσι τοις εκατό (20%) και δεν συνυπολογίζονται στα επιτρεπόμενα, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις, όρια υπερωριακής απασχόλησης. Για όσους εργαζομένους ισχύει σύστημα εργασίας έξι (6) εργάσιμων ημερών την εβδομάδα η σύμφωνα με το προηγούμενο εδάφιο υπερεργασία ανέρχεται σε οκτώ (8) ώρες την εβδομάδα (από 41η έως 48η ώρα). 2. Η πέραν των σαράντα πέντε (45) ωρών την εβδομάδα απασχόληση του μισθωτού στις επιχειρήσεις της παραγράφου 1 θεωρείται υπερωριακή απασχόληση ως προς όλες τις νόμιμες συνέπειες, διατυπώσεις και διαδικασίες έγκρισης. Για όσους εργαζομένους ισχύει σύστημα εργασίας έξι (6) εργάσιμων ημερών την εβδομάδα, υπερωριακή απασχόληση θεωρείται η εργασία πέραν των σαράντα οκτώ (48) ωρών την εβδομάδα. Σε κάθε περίπτωση, διατηρούνται σε ισχύ οι ρυθμίσεις για το νόμιμο ημερήσιο ωράριο εργασίας. 3. Μισθωτοί απασχολούμενοι υπερωριακώς δικαιούνται για κάθε ώρα νόμιμης υπερωρίας, έως τρεις (3) ώρες ημερησίως και μέχρι τη συμπλήρωση εκατόν πενήντα (150) ωρών ετησίως, αμοιβή ίση με το καταβαλλόμενο ωρομίσθιο προσαυξημένο κατά σαράντα τοις εκατό (40%). 4. Κάθε ώρα υπερωρίας, για την πραγματοποίηση της οποίας δεν τηρούνται οι προβλεπόμενες από το νόμο διατυπώσεις και διαδικασίες έγκρισης, χαρακτηρίζεται εφεξής παράνομη υπερωρία. 5. Για κάθε ώρα παράνομης υπερωρίας, ο μισθωτός δικαιούται αποζημίωση ίση με το καταβαλλόμενο ωρομίσθιο προσαυξημένο κατά εκατόν είκοσι τοις εκατό (120%). 6. Με αποφάσεις του αρμοδίου οργάνου του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, δύναται να χορηγείται κατά περίπτωση άδεια υπερωριακής απασχόλησης των μισθωτών όλων των επιχειρήσεων και εργασιών, επιπλέον των επιτρεπόμενων ανωτάτων ορίων υπερωριακής απασχόλησης ετησίως της παρ. 3, σε περιπτώσεις επείγουσας φύσης εργασίας, η εκτέλεση της οποίας κρίνεται απολύτως επιβεβλημένη και δεν επιδέχεται αναβολή. Για την κατά τα ανωτέρω υπερωριακή απασχόληση, οι μισθωτοί δικαιούνται αμοιβή ίση με το καταβαλλόμενο ωρομίσθιο προσαυξημένο κατά εξήντα τοις εκατό (60%).»


Άρθρο 59 

Συμφωνία περί διευθέτησης του χρόνου εργασίας - Τροποποίηση της παρ. 6 και προσθήκη παρ. 12 στο άρθρο 41 του ν. 1892/1990 1. Στο τέλος της παρ. 6 του άρθρου 41 του ν. 1892/1990 (Α΄ 101) προστίθενται δύο εδάφια ως εξής: «Εάν δεν υπάρχει συνδικαλιστική οργάνωση ή δεν επιτευχθεί συμφωνία μεταξύ της συνδικαλιστικής οργάνωσης και του εργοδότη, μπορεί, κατόπιν αιτήματος του εργαζομένου, να εφαρμοσθεί το σύστημα διευθέτησης του χρόνου εργασίας, μετά από έγγραφη συμφωνία. Σε κάθε περίπτωση, απαγορεύεται η καταγγελία της σύμβασης εργασίας για τον λόγο ότι, ο εργαζόμενος δεν υπέβαλε αίτημα για διευθέτηση του χρόνου εργασίας.» 2. Στο άρθρο 41 του ν. 1892/1990 προστίθεται παρ. 12 ως εξής: «12. Στην περίπτωση που λυθεί η σύμβαση εργασίας πριν από τη λήψη, εν όλω ή εν μέρει, του χρονικού αντισταθμίσματος που προβλέπεται κατά την περίοδο της μειωμένης απασχόλησης της παρ. 1, ο εργαζόμενος λαμβάνει, κατά τη λύση, αποζημίωση για τις υπερβάλλουσες ώρες που έχει απασχοληθεί σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 4 του ν. 2874/2000 (Α΄ 286).»


Άρθρο 66 

Προστασία από τις απολύσεις 

1. Η καταγγελία της σύμβασης εξαρτημένης εργασίας αορίστου χρόνου από τον εργοδότη είναι άκυρη, εφόσον: α) Οφείλεται σε δυσμενή διάκριση σε βάρος του εργαζομένου ή εκδικητικότητα λόγω φύλου, φυλής, χρώματος, πολιτικών φρονημάτων, θρησκευτικών ή φιλοσοφικών πεποιθήσεων, γενεαλογικών καταβολών, εθνικής ή εθνοτικής καταγωγής, γενετήσιου ή σεξουαλικού προσανατολισμού, ηλικίας, ταυτότητας ή χαρακτηριστικών φύλου, αναπηρίας, ή συμμετοχής ή μη σε συνδικαλιστική οργάνωση, ή β) γίνεται ως αντίδραση σε ενάσκηση νομίμου δικαιώματος του εργαζομένου ή γ) αντίκειται σε άλλη ειδική διάταξη νόμου, ιδίως, όταν πρόκειται για απόλυση: γα) που οφείλεται σε διάκριση για έναν από τους λόγους που προβλέπονται στο άρθρο 1 του ν. 4443/2016 (Α΄ 232) ως αντίμετρο σε καταγγελία ή αίτημα παροχής έννομης προστασίας, για τη διασφάλιση τήρησης της αρχής της ίσης μεταχείρισης, σύμφωνα με το άρθρο 10 του ν. 4443/2016, 66γβ) που οφείλεται στην άσκηση των δικαιωμάτων σε περίπτωση βίας και παρενόχλησης, σύμφωνα με το άρθρο 13, γγ) των εγκύων και τεκουσών γυναικών, όπως και του πατέρα του νεογεννηθέντος τέκνου για το χρονικό διάστημα που ορίζεται στο άρθρο 15 του ν. 1483/1984 (Α΄ 153), όταν δεν συντρέχει σπουδαίος λόγος, γδ) ως αντίδραση στο αίτημα ή τη λήψη οποιασδήποτε άδειας που προβλέπεται στο Μέρος ΙΙΙ, σύμφωνα με το άρθρο 48, ή ευέλικτης ρύθμισης για λόγους φροντίδας του τέκνου, κατά τα οριζόμενα στο άρθρο 31, γε) κατά τη διάρκεια της άδειας αναψυχής, σύμφωνα με την παρ. 6 του άρθρου 5 του α.ν. 539/1945 (Α΄ 229), γστ) των πολύτεκνων, αναπήρων και εν γένει προστατευόμενων προσώπων, που έχουν τοποθετηθεί σύμφωνα με τον ν. 2643/1998 (Α΄ 220), όταν δεν έχουν τηρηθεί οι προϋποθέσεις του άρθρου 11 του ν. 2643/1998, γζ) των στρατευμένων, σύμφωνα με το άρθρο 1 του ν. 3514/1928 (Α΄ 77), γη) των μετεκπαιδευομένων εργαζομένων σε τουριστικές επιχειρήσεις, σύμφωνα με την παρ. 4 του άρθρου 15 του ν. 1077/1980 (Α΄ 225), γθ) που γίνεται κατά παράβαση της νομοθεσίας περί ομαδικών απολύσεων, σύμφωνα με το άρθρο 6 του ν. 1387/1983 (Α΄ 110), γι) των συνδικαλιστικών στελεχών, όπως ορίζονται σύμφωνα με το άρθρο 14 του ν. 1264/1982 (Α΄ 79), καθώς και των μελών των συμβουλίων εργαζομένων, σύμφωνα με το άρθρο 9 του ν. 1767/1988 (Α΄ 63), όπως και των μελών της ειδικής διαπραγματευτικής ομάδας, του ευρωπαϊκού συμβουλίου εργαζομένων και των εκπροσώπων των εργαζομένων, που ασκούν τα καθήκοντά τους στο πλαίσιο της διαδικασίας για την ενημέρωση και τη διαβούλευση της παρ. 3 του άρθρου 56 του ν. 4052/2012 (Α΄ 41), σύμφωνα με την παρ. 3 του άρθρου 64 του ν. 4052/2012, κατά το χρονικό διάστημα που ορίζεται στο άρθρο 14 του ν. 1264/1982, όταν δεν συντρέχει σπουδαίος λόγος, για) που οφείλεται σε νόμιμη συνδικαλιστική δράση του εργαζομένου, σύμφωνα με την παρ. 4 του άρθρου 14 του ν. 1264/1982, γιβ) λόγω μη αποδοχής από τον εργαζόμενο πρότασης του εργοδότη για μερική απασχόληση ή εκ περιτροπής εργασίας, σύμφωνα με την παρ. 8 του άρθρου 38 του ν. 1892/1990 (Α΄ 101), γιγ) των εργαζομένων που αρνούνται τη διευθέτηση, που έχει συμφωνηθεί συλλογικά και η άρνησή τους δεν είναι αντίθετη με την καλή πίστη, σύμφωνα με την περ. β΄ της παρ. 1 και την περ. β΄ της παρ. 2 του άρθρου 41 του ν. 1892/1990, καθώς και των εργαζομένων που δεν υπέβαλαν αίτημα για διευθέτηση, σύμφωνα με την παρ. 6 του άρθρου 41 του ν. 1892/1990, αν και τους ζητήθηκε από τον εργοδότη, γιδ) των εργαζομένων που ασκούν το δικαίωμα αποσύνδεσης της παρ. 9 του άρθρου 5 του ν. 3846/2010 (Α΄ 66). 2. Αν ο εργαζόμενος αποδείξει ενώπιον δικαστηρίου πραγματικά περιστατικά ικανά να στηρίξουν την πεποίθηση, ότι η απόλυση έγινε για κάποιον από τους λόγους της παρ. 1, εναπόκειται στον εργοδότη να αποδείξει, ότι η απόλυση δεν έγινε για τον προβαλλόμενο λόγο. 3. Eάν η απόλυση πάσχει για λόγο διαφορετικό από τους λόγους της παρ. 1, το δικαστήριο, αντί οποιασδήποτε άλλης συνέπειας, μετά από αίτημα είτε του εργαζομένου είτε του εργοδότη, επιδικάζει υπέρ του εργαζομένου ποσό πρόσθετης αποζημίωσης, το οποίο δεν μπορεί να είναι μικρότερο των τακτικών αποδοχών τριών (3) μηνών ούτε μεγαλύτερο του διπλάσιου της κατά νόμο αποζημίωσης, λόγω 67καταγγελίας κατά τον χρόνο απόλυσης. Το αίτημα υποβάλλεται από τον εργαζόμενο ή από τον εργοδότη σε οποιοδήποτε στάδιο της δίκης, σε πρώτο ή δεύτερο βαθμό δικαιοδοσίας. Κατά τον καθορισμό του ποσού της πρόσθετης αποζημίωσης, το δικαστήριο λαμβάνει υπόψη του ιδίως, την ένταση του πταίσματος του εργοδότη και την περιουσιακή και οικονομική κατάσταση του εργαζομένου και του εργοδότη. 4. Ο εργαζόμενος που επικαλείται ελάττωμα της καταγγελίας κατά την παρ. 1 δικαιούται να ζητήσει, αντί για την αναγνώριση ακυρότητας της καταγγελίας και την επέλευση των συνεπειών της ακυρότητας, την επιδίκαση της πρόσθετης αποζημίωσης της παρ. 3. 5. Εάν κατά την καταγγελία της σύμβασης εξαρτημένης εργασίας δεν τηρήθηκαν οι προϋποθέσεις της παρ. 3 του άρθρου 5 του ν. 3198/1955 (Α΄ 98) και με εξαίρεση την καταβολή της αποζημίωσης απολύσεως, το κύρος της καταγγελίας ισχυροποιείται, εφόσον ο εργοδότης καλύψει την τυπική παράλειψη εντός προθεσμίας ενός (1) μηνός από την επίδοση της σχετικής αγωγής ή από την υποβολή αιτήματος επίλυσης εργατικής διαφοράς. Στην περίπτωση, που η πλήρωση των συγκεκριμένων προϋποθέσεων γίνει μετά την ως άνω προθεσμία, η πλήρωση αυτή λογίζεται ως νέα καταγγελία και η προηγούμενη ως ανυπόστατη. Όταν το ποσό της αποζημίωσης υπολείπεται του ποσού της νόμιμης αποζημίωσης, λόγω προφανούς σφάλματος ή εύλογης αμφιβολίας ως προς τη βάση υπολογισμού αυτής, η καταγγελία της συμβάσεως εργασίας δεν ακυρώνεται, αλλά διατάσσεται η συμπλήρωσή της. 6. Σε αγωγή που περιέχει αίτημα για πρόσθετη αποζημίωση της παρ. 3 κατ’ ενάσκηση του δικαιώματος της παρ. 4, δεν μπορεί να σωρεύεται αίτημα για την αναγνώριση της ακυρότητας της καταγγελίας και την επέλευση των εννόμων συνεπειών της ακυρότητας, εφόσον τα δύο αιτήματα στηρίζονται στην ίδια ιστορική και νομική βάση. Σώρευση των δύο αιτημάτων κατά παράβαση του προηγούμενου εδαφίου, ακόμη και επικουρική, οδηγεί στην απόρριψη αμφοτέρων ως απαράδεκτων......

Κάνετε download τα αρχεία για να λάβετε ολόκληρο το Σχέδιο Νόμου:


ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟ ΕΡΓΟ

Τίτλος
Για την Προστασία της Εργασίας - Σύσταση Ανεξάρτητης Αρχής "Επιθεώρηση Εργασίας" - Κύρωση της Σύμβασης 190 της Διεθνούς Οργάνωσης Εργασίας για την εξάλειψη της βίας και παρενόχλησης στον κόσμο της εργασίας - Κύρωση της Σύμβασης 187 της Διεθνούς Οργάνωσης Εργασίας για το Πλαίσιο Προώθησης της Ασφάλειας και Υγείας στην Εργασία - Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1158 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 20ής Ιουνίου 2019 για την ισορροπία μεταξύ της επαγγελματικής και της ιδιωτικής ζωής
Τύπος
Σχέδιο νόμου
Υπουργείο
Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων
Επιτροπή
Διαρκής Επιτροπή Κοινωνικών Υποθέσεων
Φάση Επεξεργασίας
Επεξεργασία στις Επιτροπές
Ημερ/νια Φάσης επεξεργασίας
09/06/2021
Το φωτοτυπημένο σ/ν ή π/ν
δεν αποτελεί το τελικό κείμενο διότι εκκρεμούν
ορθογραφικές και συντακτικές διορθώσεις
Διατάξεις Σχεδίου ή Πρότασης Νόμου  Ανάλυση Συνεπειών Ρύθμισης  Έκθεση Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους  Ειδική Έκθεση (άρθρο 75 παρ 3 του Σ)  
Αιτιολογική Έκθεση & Λοιπές Συνοδευτικές Εκθέσεις
  
Ημ. Κατάθεσης
04/06/2021
Εισηγητές
Σχετικές Συνεδριάσεις Επιτροπής

Τετάρτη 9 Ιουνίου 2021

 

School-Based Asthma Interventions Reduce Hospitalizations and Emergency Department Visits

The Community Preventive Services Task Force (CPSTF) recommends school-based asthma self-management interventions to reduce hospitalizations and emergency room visits among children and adolescents with asthma. The recommendation is based on a systematic review conducted by a team of specialists who assessed evidence from studies identified in a published review.1 CPSTF finds school-based self-management interventions for asthma control are likely to reduce asthma morbidity, improve asthma-related quality of life, and advance health equity.

A high school age female in a school library

Based on a separate systematic review of economic evidence, CPSTF finds there is not enough information to determine cost-effectiveness or cost-benefit for these interventions. CPSTF notes several areas that would benefit from additional research. Future studies could consider intervention effects on costs associated with emergency department visits and hospital stays as well as parents’ work productivity, and loss of school district revenues associated with asthma-related absences. This additional research could explore more comprehensively the economic merit of the intervention in terms of societal cost-benefit and cost-effectiveness.


Why is this important?

  • Asthma is the most common chronic lung disease among children in the United States, affecting one out of every twelve children.2
  • In the United States, approximately $6 billion are spent each year on costs associated with childhood asthma (i.e., emergency department visits, hospitalizations, missed school days, and missed workdays for caregivers).3-5

Share this information with others!

Intervention Summary—read a summary of the evidence review and CPSTF finding for school-based asthma self-management interventions

One-Pager—use this one-pager for school-based asthma self-management interventions as a quick reference

Twitter®—retweet @CPSTF messages about the new recommendation or tweet one of the following examples:

We encourage you to share these materials with your colleagues and constituents. If you do, please e-mail us at communityguide@cdc.gov with audience information (e.g., who, approximate size), and if possible, a copy of/link to your communication materials.

As always, we appreciate your interest and support,

The Community Guide

References

1Harris KM, Kneale D, Lasserson TJ, McDonald VM, Grigg J, Thomas J. School-based self-management interventions for asthma in children and adolescents: a mixed methods systematic review. Cochrane Database of Systematic Reviews 2019, Issue 1. Art. No.: CD011651. DOI:10.1002/14651858.CD011651.pub2


2Zahran HS, Bailey CM, Damon SA, Garbe PL, Breysse PN. Vital Signs: Asthma in Children — United States, 2001–2016. MMWR 2018;67:149–55.


3Perry R, Braileanu G, Palmer T, Stevens P. The economic burden of pediatric asthma in the United States: literature review of current evidence. Pharmacoeconomics 2019;37:155-67.


4Agency for Healthcare Research and Quality. Overview of children in the emergency department, 2010. Rockville (MD): Agency for Healthcare Research and Quality; 2013.


5Agency for Healthcare Research and Quality. Overview of hospital stays for children in the United States, 2012. Rockville (MD): Agency for Healthcare Research and Quality; 2014.

The Guide to Community Preventive Services (The Community Guide) is a website that is a collection of all the evidence-based findings and recommendations of the Community Preventive Services Task Force.

CDC FacebookCDC TwitterCDC Streaming HealthCDC Instagram

Centers for Disease Control and Prevention

1600 Clifton Rd   Atlanta, GA 30329   1-800-CDC-INFO (800-232-4636)   TTY: 888-232-6348

The U.S. - Oman Virtual Infrastructure Summit

 

"The U.S. - Oman Virtual Infrastructure Summit" Webinar  
U.S. - Oman Photo

The U.S. - Oman Virtual Infrastructure Summit

Opportunities for U.S. Firms in Oman's Logistics Sector and Economic Zones 

 

Monday, June 21, 2021 | Webex |  8am EDT / 16:00 Oman Time

Hosted by the U.S. Embassy to Oman, the U.S.-Oman Virtual Infrastructure Summit will feature top decision-makers from ministries and government agencies who will present on upcoming infrastructure projects and potential commercial opportunities.  This event offers companies opportunities to connect with key government officials, industry decision-makers, and U.S. government agencies. 

 

Featured Speakers:

  • U.S. Ambassador to Oman Leslie M. Tsou
  • Oman Ministry of Commerce, Industry, and Investment Promotion
  • Port of Salalah
  • Port of Duqm
  • Port of Sohar
  • Public Authority for Special Economic Zones and Free Zones (OPAZ)

register now

Program Details

 

Date: June 21, 2021

Time: 8:00 a.m. EDT / 4:00 p.m. Oman Time

Cost: Complimentary for U.S. companies

Last date to register: June 17

Contactmuscatcommercial@state.gov or Erick.Kish@trade.gov


EUROPEAN COMMISSION:Capital markets union

 


 

Banking and finance

Finance Newsletter

European Commission Logo

Follow us  |  Finance You Tube Account  |  Finance twitter account

News alert
Capital markets union
Today, the Commission published a list of indicators to track the development of capital markets and monitor progress towards a Capital Markets Union. The indicators will also help identify the areas where past policies may need to be adjusted or new measures put forward.
 
more
 
This is the European Commission's Finance Newsletter. It is hosted by the Directorate-General for Financial Stability, Financial Services and Capital Markets Union.

"NEA ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ" ενημέρωση




Αθήνα, 8 Ιουνίου 2021


Από το Γραφείο Τύπου της Νέας Δημοκρατίας, εκδόθηκε η ακόλουθη ανακοίνωση:

«Ο Κυριάκος Μητσοτάκης αμέσως μετά την ανάληψη της αρχηγίας της Νέας Δημοκρατίας, το 2016, προχώρησε σε πλήρη εξορθολογισμό των οικονομικών του κόμματος. Οι λειτουργικές δαπάνες μειώθηκαν δραστικά από 9 εκατ. ευρώ το 2015 σε 3,1 εκατ. το 2020. Όλες οι τρέχουσες υποχρεώσεις εξοφλούνται κανονικά, οι παλαιότερες οφειλές σε προμηθευτές μειώνονται σημαντικά, οι ρυθμίσεις σε οφειλές προμηθευτών τηρούνται ευλαβικά και δεν υπάρχουν οφειλές στο δημόσιο, ενώ στις Τράπεζες, έναντι των δανείων, έχει εκχωρηθεί σημαντικό ποσοστό της κρατικής χρηματοδότησης. Αποτέλεσμα του εξορθολογισμού είναι ότι η Νέα Δημοκρατία έχει από το 2016 θετικό λειτουργικό αποτέλεσμα. Επίσης στο πλαίσιο διάταξης που προβλέπεται στο Καταστατικό της από το 2016, η Νέα Δημοκρατία δεν επιτρέπεται να δανείζεται από χρηματοπιστωτικά ιδρύματα. Και φυσικά δεν έχει δανειστεί. Στον ετήσιο δημοσιευμένο απολογισμό υπάρχει συγκεκριμένη γραμμή με την ένδειξη “Αναλήψεις δανείων” που πάντα έχει ποσό 0.

Αποκλειστικός λόγος αύξησης των δανειακών υποχρεώσεων της Νέας Δημοκρατίας είναι οι ετήσιοι τόκοι. Το 2016 οι τόκοι ανήλθαν σε 27,5 εκατ. Ευρώ, το 2017 σε 27,6 εκατ. ευρώ, το 2018 σε 30,6 εκατ. ευρώ, το 2019 σε 34,2 εκατ. ευρώ και το 2020 σε 38,1 εκατ. ευρώ. Επομένως το σύνολο των τόκων την τελευταία πενταετία ανήλθε σε 158 εκατ. ευρώ. Αυτός είναι ο μοναδικός λόγος για τον οποίο εμφανίζεται αύξηση του τραπεζικού δανεισμού στα 342 εκατ. ευρώ σήμερα. Αυτή είναι η αλήθεια. Ο ΣΥΡΙΖΑ δεν ενδιαφέρεται γι’ αυτήν αλλά για τις εντυπώσεις».

Αθήνα, 7 Ιουνίου 2021


Ο Εκπρόσωπος Τύπου της Νέας Δημοκρατίας, κ. Τάσος Γαϊτάνης, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, κ. Κ. Μπάρκας, αμφισβητεί τη λειτουργία της Δημοκρατίας στη χώρα μας και σε ανάρτησή του κάνει λόγο για “καθεστώς”.

Αλήθεια, ο ίδιος είναι μέλος ενός δημοκρατικά εκλεγμένου ή ενός καθεστωτικού κοινοβουλίου; Ο ΣΥΡΙΖΑ τι λέει για τις δηλώσεις του βουλευτή του; Συμφωνεί;

Αντιλαμβανόμαστε την ένδεια αντιπολιτευτικού λόγου. Αυτό όμως δεν μπορεί να είναι δικαιολογία για να εκστομίζονται διαρκώς ανοησίες».


Αθήνα, 7 Ιουνίου 2021


Από το Γραφείο Τύπου της Νέας Δημοκρατίας εκδόθηκε η ακόλουθη ανακοίνωση:

«Δεν περιμέναμε από το κόμμα του ΣΥΡΙΖΑ που ως κυβέρνηση λειτούργησε με μοναδικό γνώμονα τον έλεγχο της Δικαιοσύνης κάτι διαφορετικό από το να παρεμβαίνει και τώρα στο έργο της Δικαιοσύνης, η οποία ως γνωστόν εξετάζει εξονυχιστικά τον ρόλο του κ. Παπαγγελόπουλου και άλλων στην υπόθεση της Novartis, κατόπιν της παραπομπής του από τη Βουλή των Ελλήνων.

Η υπόθεση των πράξεων και παραλείψεων του κατηγορουμένου πλέον πρώην αναπληρωτή υπουργού Δικαιοσύνης κ. Παπαγγελόπουλου, καθώς και όλων των εμπλεκομένων στην υπόθεση Novartis κατά τη διακυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ, εκκρεμεί ενώπιον της τακτικής Δικαιοσύνης και του Συμβουλίου του Ειδικού Δικαστηρίου.

Η Νέα Δημοκρατία σεβόμενη διαχρονικά την αρχή της διάκρισης των εξουσιών δεν παρεμβαίνει στο έργο της Δικαιοσύνης.

Είναι ο ΣΥΡΙΖΑ αυτός που φαίνεται ότι συνεχίζει να ζηλεύει το έργο του εκλεκτού για τον έλεγχο της Δικαιοσύνης κατηγορουμένου υπουργού του και από τη θέση της αντιπολίτευσης».

Αθήνα, 5 Ιουνίου 2021


Από το Γραφείο Τύπου της Νέας Δημοκρατίας, εκδόθηκε η ακόλουθη ανακοίνωση:

«Μειώνουμε - επαναχρησιμοποιούμε - ανακυκλώνουμε»: Το μήνυμα της ΝΔ για την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος και θέλοντας να τονίσει τη σημασία της κυκλικής οικονομίας και τα οφέλη της για το περιβάλλον, η Νέα Δημοκρατία συνέλεξε και παρέδωσε ρούχα προς ανακύκλωση στέλνοντας το μήνυμα «μειώνουμε - επαναχρησιμοποιούμε - ανακυκλώνουμε».

Τα τελευταία χρόνια όλο και περισσότερα ρούχα καταλήγουν στα σκουπίδια με αποτέλεσμα 1,3 δισεκατομμύρια τόνοι διοξειδίου του άνθρακα να εκλύονται στην ατμόσφαιρα.

Η δράση διοργανώθηκε από τη Γραμματεία Ποιότητας Ζωής & Εθελοντισμού, τη Γραμματεία Κοινωνικής Αλληλεγγύης & Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων και τον Τομέα Περιβάλλοντος της ΝΔ και πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με τη Fabric Republic, ένα καινοτόμο και ολοκληρωμένο σύστημα διαχείρισης πλεονάζοντος ρουχισμού.

Μετά το τέλος της επίσκεψης, o Γραμματέας της Πολιτικής Επιτροπής της ΝΔ Γιώργος Στεργίου δήλωσε:

«Η κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη, με τολμηρές πρωτοβουλίες, αναδεικνύει την πατρίδα μας ως μία χώρα πρωτοπόρο στη μετάβαση σε ένα περιβάλλον με σημαντικά λιγότερους ρύπους.

Η κλιματική αλλαγή δεν είναι μία αφηρημένη έννοια. Έχει καταστροφικές επιπτώσεις στις ζωές μας. Μπορούμε όλοι μας να συμβάλλουμε σε αυτή την προσπάθεια κάνοντας μικρές αλλά καθοριστικές αλλαγές στην καθημερινότητα μας, όπως για παράδειγμα να ανακυκλώνουμε τα ρούχα που δεν χρειαζόμαστε αντί να τα πετάμε».

Toπικό Μέσο Μαζικής ενημέρωσης ("θυγατρικό" της "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"),ΜΙΑ ΚΡΑΥΓΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ 170.000 Ελλήνων Πολιτών. Είκοσι ολόκληρα χρόνια ζωής (2000-2021) και αγώνων στην καταγραφή και υπεράσπιση της Αλήθειας για τον πολύπαθο τόπο των Αχαρνών.

ΑΧΑΡΝΕΣ: Ενημέρωση...ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΕΗΛΑΤΗΜΕΝΟ ΔΗΜΟ

ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ,ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ

ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ,ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ
Βιογραφικό του Κυριάκου Μητσοτάκη Ο Κυριάκος Μητσοτάκης γεννήθηκε το 1968 στην Αθήνα. Αφού αποφοίτησε αριστούχος από το Κολλέγιο Αθηνών συνέχισε τις σπουδές του στην Αμερική. Σπούδασε κοινωνικές επιστήμες στο Harvard από όπου αποφοίτησε με την ανώτατη τιμητική διάκριση «summa cum laude» ενώ τιμήθηκε με τα έπαθλα «Hoopes» και «Tocqueville» για την εκπόνηση της διατριβής του με θέμα την αμερικανική εξωτερική πολιτική απέναντι στην Ελλάδα. Συνέχισε τις σπουδές του στο Stanford, στον τομέα των διεθνών οικονομικών σχέσεων και τις ολοκλήρωσε στο Harvard Business School στον τομέα της διοίκησης επιχειρήσεων. Πριν ασχοληθεί με την πολιτική, εργάστηκε επί μία δεκαετία στον ιδιωτικό τομέα στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Διετέλεσε οικονομικός αναλυτής στην Chase Investment Bank και σύμβουλος στην κορυφαία εταιρία συμβούλων McKinsey and Company στο Λονδίνο. Μετά την επιστροφή του στην Ελλάδα, εργάστηκε ως ανώτατο στέλεχος επενδύσεων στην Alpha Ventures της Alpha Bank και στη συνέχεια μετακινήθηκε στον Όμιλο της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδας. Διατέλεσε για τρία χρόνια Διευθύνων Σύμβουλος της Εθνικής Επιχειρηματικών Συμμετοχών, την οποία και ανέδειξε σε κορυφαία εταιρεία στην Ελληνική και Βαλκανική αγορά του private equity και του venture capital. Η Εθνική Επιχειρηματικών Συμμετοχών χρηματοδότησε πολλές γρήγορα αναπτυσσόμενες επιχειρήσεις με ίδια κεφάλαια, δημιουργώντας εκατοντάδες θέσεις απασχόλησης. Για την επαγγελματική του δραστηριότητα έχει λάβει τιμητικές διακρίσεις, με σημαντικότερη την βράβευσή του το 2003 από το World Economic Forum ως “Global Leader for Tomorrow”. Στις εκλογές του 2004 και του 2007 εξελέγη πρώτος σε σταυρούς προτίμησης βουλευτής με τη Νέα Δημοκρατία στη μεγαλύτερη εκλογική περιφέρεια της χώρας, τη Β΄ Αθηνών, ενώ στις εκλογές του 2009 εξελέγη για τρίτη φορά. Στις εκλογές του Μαΐου 2012 εξελέγη για μία ακόμη φορά πρώτος στη Β’ Αθηνών, ενώ ήταν επικεφαλής του ψηφοδελτίου στις εκλογές του Ιουνίου 2012. Στη Βουλή των Ελλήνων έχει συμμετάσχει στην Επιτροπή Αναθεώρησης του Συντάγματος και στις Επιτροπές Οικονομικών, Παραγωγής και Εμπορίου, Ευρωπαϊκών Υποθέσεων και Εξωτερικών και Άμυνας ενώ διετέλεσε για δύο χρόνια Πρόεδρος της Επιτροπής Περιβάλλοντος. Έως τις εκλογές του 2012 ήταν Τομεάρχης Περιβαλλοντικής Πολιτικής της Νέας Δημοκρατίας. Έχει επισκεφθεί πολλές περιβαλλοντικά ευαίσθητες περιοχές της χώρας, έχει συμμετάσχει σε δεκάδες συνέδρια για το περιβάλλον στην Ελλάδα και το εξωτερικό μεταξύ αυτών στις διεθνείς διασκέψεις του ΟΗΕ για την κλιματική αλλαγή στο Μπαλί, το Πόζναν, το Κανκούν και την Κοπεγχάγη. Διετέλεσε Υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης από τις 25 Ιουνίου 2013 μέχρι τις 27 Ιανουαρίου 2015. Στις εθνικές εκλογές της 25ης Ιανουαρίου 2015 εξελέγη για πέμπτη φορά βουλευτής της ΝΔ στη Β’ Αθηνών τετραπλασιάζοντας τους σταυρούς που έλαβε σε σχέση με τις εθνικές εκλογές του Μαΐου 2012. Στις 10 Ιανουαρίου 2016 εξελέγη πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας και αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης. Στις 7 Ιουλίου 2019 εξελέγη Πρωθυπουργός της Ελλάδας. Μιλάει Αγγλικά, Γαλλικά και Γερμανικά και έχει εκδώσει το βιβλίο «Οι Συμπληγάδες της Εξωτερικής Πολιτικής». Έχει τρία παιδιά, τη Σοφία, τον Κωνσταντίνο και τη Δάφνη.

OMAΔΑ FACEBOOK "ΔΗΜΟΤΕΣ ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ"

OMAΔΑ FACEBOOK "ΔΗΜΟΤΕΣ ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ"
ΔΗΜΟΤΕΣ ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ

"ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΦΥΛΗΣ" ΠΟΛΥΕΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΙΣΤΟΧΩΡΟΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

"ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΦΥΛΗΣ" ΠΟΛΥΕΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΙΣΤΟΧΩΡΟΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
"ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΦΥΛΗΣ" ΠΟΛΥΕΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΙΣΤΟΧΩΡΟΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

"ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ για τον μικρό μας Αγγελο,ΜΑΡΙΟ ΣΟΥΛΟΥΚΟ"

"ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ για τον μικρό μας Αγγελο,ΜΑΡΙΟ ΣΟΥΛΟΥΚΟ"
Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ" θα ζητά ΕΣΑΕΙ.."ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΑΡΙΟ ΣΟΥΛΟΥΚΟ"!!

ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΑΙΜΑΤΟΣ "ΗΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ"

ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΑΙΜΑΤΟΣ "ΗΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ"
Ερευνα,Συνεντεύξεις και επισήμανση της σπουδαιότητος του τότε ΕΘΝΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΑΙΜΑΤΟΣ "ΗΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ" απο το Περιοδικό "ΑΧΑΡΝΕΩΝ Εργα" το έτος 2004!!
Ο Ιστοχώρος μας ΔΕΝ ΛΟΓΟΚΡΙΝΕΙ τα κείμενα των Αρθρογράφων του. Αυτά δημοσιεύονται εκφράζοντας τους ιδίους.
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή ή απόδοση του περιεχομένου του παρόντος διαδικτυακού τόπου σε ό,τι αφορά τα άρθρα της ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ και του ΓΙΑΝΝΗ Γ. ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό ή άλλο, χωρίς την προηγούμενη γραπτή άδεια των Αρθρογράφων. Νόμος 2121/1993 - Νόμος 3057/2002, ο οποίος ενσωμάτωσε την οδηγία 2001/29 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Tι ήταν η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ»..για όσους δεν γνωρίζουν.

Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» γεννήθηκε το 2000,ως συνέχεια του Περιοδικού «ΑΧΑΡΝΕΩΝ Έργα». Δημιουργήθηκε από Επαγγελματίες Εκδότες με δεκαετίες στον τομέα της Διαφήμισης, των Εκδόσεων και των Δημοσίων Σχέσεων και αρχικά ήταν μια Υπερτοπική Εφημερίδα με κύριο αντικείμενο το Αυτοδιοικητικό Ρεπορτάζ.

Επί χρόνια, κυκλοφορούσε την έντυπη έκδοσή της σε ένα ικανότατο τιράζ (5000 καλαίσθητων φύλλων εβδομαδιαίως) και εντυπωσίαζε με την ποιότητα της εμφάνισης και το ουσιώδες, μαχητικό και έντιμο περιεχόμενο της.
Η δύναμη της Πένας της Εφημερίδας, η Ειλικρίνεια, οι Ερευνές της που έφερναν πάντα ουσιαστικό αποτέλεσμα ενημέρωσης, την έφεραν πολύ γρήγορα πρώτη στην προτίμηση των αναγνωστών και γρήγορα εξελίχθηκε σε Εφημερίδα Γνώμης και όχι μόνον για την Περιφέρεια στην οποία κυκλοφορούσε.

=Επι είκοσι τέσσαρα (24) χρόνια, στηρίζει τον Απόδημο Ελληνισμό, χωρίς καμία-ούτε την παραμικρή- διακοπή

. =Επί είκοσι τέσσαρα ολόκληρα χρόνια, προβάλλει με αίσθηση καθήκοντος κάθε ξεχωριστό, έντιμο και υπεύθυνο Πολιτικό της Πολιτικής Σκηνής. Στις σελίδες της, θα βρείτε ακόμα και σήμερα μόνο άξιες και χρήσιμες Πολιτικές Προσωπικότητες αλλά και ενημέρωση από κάθε Κόμμα της Ελληνικής Βουλής. Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» ουδέποτε διαχώρησε τους αναγνώστες της ανάλογα με τα πολιτικά τους πιστεύω. Επραττε το καθήκον της, ενημερώνοντας όλους τους Ελληνες, ως όφειλε.

=Επί είκοσι τέσσαρα ολόκληρα χρόνια, δίνει βήμα στους αδέσμευτους, τους επιτυχημένους, τους γνώστες και θιασώτες της Αλήθειας. Στηρίζει τον Θεσμό της Ελληνικής Οικογένειας, την Παιδεία, την Ελληνική Ιστορία, προβάλλει με όλες της τις δυνάμεις τους Αδελφούς μας απανταχού της Γης, ενημερώνει για τα επιτεύγματα της Επιστήμης, της Επιχειρηματικότητας και πολλά άλλα που πολύ καλά γνωρίζουν οι Αναγνώστες της.

=Επί είκοσι τέσσαρα ολόκληρα χρόνια, ο απλός δημότης–πολίτης, φιλοξενείται στις σελίδες της με μόνη προϋπόθεση την ειλικρινή και αντικειμενική γραφή και την ελεύθερη Γνώμη, η οποία ΟΥΔΕΠΟΤΕ λογοκρίθηκε.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ», είναι ένα βήμα Ισονομίας και Ισοπολιτείας, έννοιες απόλυτα επιθυμητές, ιδιαιτέρως στις ημέρες μας. Είναι ο δικτυακός τόπος της έκφρασης του πολίτη και της εποικοδομητικής κριτικής, μακριά από κάθε στήριξη αφού δεν ετύγχανε οικονομικής υποστήριξης από Δήμους, Κυβερνήσεις ή όποιους άλλους Δημόσιους ή Ιδιωτικούς Φορείς, δεν είχε ΠΟΤΕ χορηγούς, ή οποιασδήποτε μορφής υποστηρικτές. Απολαμβάνει όμως Διεθνούς σεβασμού αφού φιλοξενεί ενημέρωση από αρκετά ξένα Κράτη πράγμα που της περιποιεί βεβαίως, μέγιστη τιμή.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διαγράφει απο την γέννησή της μια αξιοζήλευτη πορεία και απέκτησε εξ αιτίας αυτού,ΜΕΓΙΣΤΗ αναγνωσιμότητα. Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» κέρδισε την αποδοχή και τον σεβασμό που της ανήκει, με «εξετάσεις» εικοσι τεσσάρων ολόκληρων ετών, με συνεχείς αιματηρούς αγώνες κατά της τοπικής διαπλοκής, με αγώνα επιβίωσης σε πολύ δύσκολους καιρούς, με Εντιμότητα, αίσθηση Καθήκοντος και Ευθύνης.

ΕΙΚΟΣΙ ΤΕΣΣΑΡΑ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"!! 2000-2024

ΕΙΚΟΣΙ ΤΕΣΣΑΡΑ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"!! 2000-2024
ΕΙΚΟΣΙ ΤΕΣΣΑΡΑ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"!! 2000-2024