"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024"

"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024"
"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024"

"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024"

Διαβάζετε ένα ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ και ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ οικονομική στήριξη (αυτοδιοικητική, χορηγική, δημοσία ή άλλη ) ηλικίας 24 ετών Μέσο Μαζικής Ενημέρωσης, με αξιοσημείωτη ΔΙΕΘΝΗ αναγνώριση και ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΥΨΗΛΗ ΑΝΑΓΝΩΣΙΜΟΤΗΤΑ.
Είκοσι τέσσαρα (24) ολόκληρα χρόνια δημοσιογραφίας, ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΔΙΑΨΕΥΣΙΣ!!
Contact: politikimx@gmail.com v.ch.maria@gmail.com

Η ΑΝΑΓΝΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΙΜΑ 14 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2024

Η ΑΝΑΓΝΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΙΜΑ:
Χθες 14/5/2024
Χθες 3856 
Χθες 11/5/2024 5280  Τελευταίος μήνας 71316 
1/5/2024 Χθες 2831  Τελευταίος μήνας 71316 
28/4/2024 Χθες 3683  Αυτόν τον μήνα 64108  Τελευταίος μήνας 64042 
27/4/2024
Χθες 2991  Αυτόν τον μήνα 60681  Τελευταίος μήνας 64042 

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ, ΓΝΩΜΕΣ, ΑΠΟΨΕΙΣ: Ασυμβίβαστο μεταξύ της ιδιότητας του προέδρου, αντιπροέδρου, γραμματέα και ταμία τοπικού φαρμακευτικού συλλόγου.....-Συμβάσεις ολικής εκμίσθωσης Ε.Ι.Χ. αυτοκινήτων με οδηγό μέσω προκρατήσεως που συνάπτονται στα νησιά της χώρας ....-Συνταγματικό το σύστημα διοίκησης των ΑΕΙ...ως προς τη συμμετοχή και τα προσόντα εκλογής των εξωτερικών μελών του Συμβουλίου Διοίκησης ..-ΣτΕ Ε΄ 562/2024: Η μέτρηση των υψών κτιρίων στους παραδοσιακούς οικισμούς της νήσου Αμοργού..-Ν.Δ. για την νίκη της Δημοκρατικής Κίνησης Μηχανικών ΤΕΕ..-Archdiocese of Australia paid tribute to heroes of Battle of Crete in Sydney..-ΕΦΚΑ:οδηγίες για την απασχόληση συνταξιούχων.....-ΕΦΚΑ ..για την θερινή κατασκηνωτική περίοδο 2024..-ΑΑΔΕ: Στο Κέντρο Φορολογίας Κεφαλαίου (ΚΕΦΟΚ) οι αρμοδιότητες όλων των ΔΟΥ Αττικής..-Η ΜΑΡΙΑ ΣΤΑ SOCIAL MEDIA.....-NORWAY's newsletter..-ΠΑ.ΣΟ.Κ.-ΚΙΝ.ΑΛ. πρόσφατη ενημέρωση..-ΑΝΔΡΕΑ ΛΟΒΕΡΔΟΥ-ΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ νεώτερα..-ΚΥΡΙΑΚΟΥ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ,ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ πρόσφατη ενημέρωση..-ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΥΡΙΑΚΟΥ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ συνέντευξις ..-NATO newsletter..-TTB Newsletter for May 17, 2024..-SPD latest news..-Prime Minister, Justin Trudeau,‍..-"ENΩΣΗ ΑΓΡΙΝΙΟΥ" αγροτική ενημέρωση..-Federal Reserve Board Notification ..-EUROPEAN BANK's lates..-KREMLIN's weekly info newsletter..-ΑPEC latest news..-Άρθρο Ευάγγελου Βενιζέλου:"Η καμπύλη της Μεταπολίτευσης"..-QUORA news about health..-#SEV4Europe: Ειδική έκδοση του ΣΕΒ για τις Ευρωεκλογές 202..-2nd CYBER SECURITY CONFERENCE ..-9 Best Things to Do in Crete in May 2024..- COUNCIL OF THE EUROPEAN UNION,update..-GOVERNMENT HOUSE WESTERN AUSTRALIA:Unveiling the new Battle of Crete Memorial..-Australia honours the 83rd anniversary of the Battle of Crete..-Get to Know the Wines of Crete with These 4 Bottles..-https://greekherald.com.au/:Delving into the Battle of Crete with the Athens War Museum..-ΔΗΜΟΥ ΣΗΤΕΙΑΣ πρόσφατη ενημέρωση..-ΔΗΜΟΣ ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ"Για τη Λίμνη και το δημόσιο χώρο":Άρθρο του Δημάρχου Αγίου Νικολάου Μανώλη Μενεγάκη..-ΔΗΜΟΥ ΧΑΝΙΩΝ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ για την 83η Επέτειο της Μάχης της Κρήτης..-ΔΗΜΟΥ ΡΕΘΥΜΝΗΣ πρόσφατη ενημέρωση..-Ενημέρωση απο τον Δήμο Ηρακλείου..-ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΡΗΤΗΣ:Η Περιφέρεια της Προκοπής και του Πολιτισμού...ενημερώνει!!..-ΠΑ.ΣΟ.Κ.-ΚΙΝ.ΑΛ.:Ενημέρωση..-ΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ-ΑΝΔΡΕΑΣ ΛΟΒΕΡΔΟΣ:ενημέρωση..-Οδηγίες προς τους Διευθυντές σχολικών μονάδων που θα συμμετάσχουν στις εξετάσεις διαγνωστικού χαρακτήρα..-"ENΩΣΗ ΑΓΡΙΝΙΟΥ" αγροτική σφαιρική ενημέρωση..- --

MHN ΞΕΧΝΑΤΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ΚΑΙ ΕΔΩ:

ΑΓΓΕΛΙΑ

Συνταξιούχος Κυρία,ζητά απογευματινή 4ωρη εργασία υποστήριξης Γραμματείας. Τριανταπεντάχρονη (35) εμπειρία, ισχυρότατες ικανότητες γραπτής και προφορικής επικοινωνίας,πλήρης επίγνωση σοβαρότητος προθεσμιών, αρχειοθέτηση, “τυφλό” σύστημα δακτυλογράφισης, δημιουργική γραφή παντός τύπου εγγράφων, ορθογράφος, άριστη γνώστις H/Y και χρήσης social media, αποτελεσματική υψηλού επιπέδου διοικητική υποστήριξη, ΕΧΕΜΥΘΕΙΑ και ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟΤΗΤΑ. Αποδεκτή και συνεργασία εξ αποστάσεως. Επικοινωνήστε: polisisnet@gmail.com - tipovafia@gmail.com (Θα δοθούν απαντήσεις ΜΟΝΟΝ σε σοβαρές προτάσεις)

Δηλώσεις του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη και του Προέδρου της Τουρκίας Recep Tayyip Erdoğan

Δευτέρα 4 Δεκεμβρίου 2023

Γράφει η ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ*:“ΟΡΘΟΝ ΝΑ ΕΥΗΜΕΡΟΥΝ ΟΙ ΑΡΙΘΜΟΙ...Δεν πρέπει όμως να ευημερούν ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ;;;”

 

ΟΡΘΟΝ ΝΑ ΕΥΗΜΕΡΟΥΝ ΟΙ ΑΡΙΘΜΟΙ και για πολλά..εξαιρετικά ΕΛΠΙΔΟΦΟΡΟ...απαραίτητοι είναι. Δεν πρέπει όμως να ευημερούν ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ;;;”

Γράφει η ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ


     Ποια είναι τα ΚΥΡΙΑ έξοδα μιας οικογένειας σήμερα στην χώρα μας (και ίσως και αλλού;)

Να τα δούμε μαζί;

Το ΕΝΟΙΚΙΟ φιγουράρει στο Νο1: Τον Ιούλιο του 2023 γράφει το έγκυρο capital:Νέα αύξηση φωτιά των ενοικίων κατά 15,41%”

(https://www.capital.gr/agora-akiniton/3725719/nea-auxisi-fotia-ton-enoikion-kata-15-41/)

Η ΕΝΕΡΓΕΙΑ στο Νο 2, αληθινός δολοφόνος της καθημερινότητας, αφού σκοτώνει την ελπίδα του καταναλωτή να ….επιζήσει και του Παραγωγού να εργαστεί:εδώ... τι να συζητήσουμε; Κόστος ...για κατοικία 80€ και ο λογαριασμός γράφει...600€!! Ξέρει επίσης κανένας απο σας τι σημαίνει ΡΗΤΡΑ ΑΝΑΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ και τι σημαίνουν οι ..”επιβαρύνσεις” που πρέπει να σας αδειάσουν το πορτοφόλι;

Γράφει ο Ο.Τ.: ”Φωτιά βάζει στους λογαριασμός ρεύματος ένα κρυφό χαράτσι, το οποίο επιβλήθηκε στους ηλεκτροπαραγωγούς με καύσιμο το φυσικό αέριο την περίοδο της ενεργειακής κρίσης κι από τότε έχει μείνει ξεχασμένο…

https://www.ot.gr/2023/10/30/energeia/logariasmoi-reymatos-to-kryfo-xaratsi-ton-150-ek-pou-plironoun-noikokyria-kai-epixeiriseis/

ΟΙ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ στο Νο 3:Καύσιμο, συνεργεία, ανταλλακτικά,τέλη κυκλοφορίας ασφάλειες, εισιτήρια μέσων μαζικής μεταφοράς. Ποσά, βάλετε εσείς...

ΟΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ στο Νο 4, βαραίνουν το μηνιαίο προϋπολογισμό με 70-80€

Η ΠΑΡΑΠΑΙΔΕΙΑ, τα φροντιστήρια,τα έξοδα ένδυσης και τα έκτακτα του σπιτιού, όπως οι βλάβες κ.λ.π. ανήκουν στο Νο 5

Η Ελληνική Μεταποίηση, ήγουν τουτέστιν η...πάλαι ποτέ Μεσαία Τάξη που κανείς δεν φαίνεται διατεθειμένος να ...αναστήσει, δέχεται σήμερα ισχυρή πολεμική με αιτία την ...μετάλλαξή της (!!) απο ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ συντηρούσα όλη τη χώρα, στον αποδιοπομπαίο τράγο που πρέπει να πεθάνει, ως δημιουργό και ..συντηρητή της “ακρίβειας των τροφίμων”. Φταίει ο κτηνοτρόφος, ο αγρότης, ο μικροπαραγωγός, η βιοτεχνία τυριών και τροφίμων...αφού..”αισχροκερδούν” ! Την ίδια στιγμή που ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ να εστηρίζοντο παντοιοτρόπως ως ΑΙΜΟΔΟΤΕΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ.

Μόνο που ο καταναλωτής ΔΕΝ ΑΓΟΡΑΖΕΙ ΠΛΕΟΝ παρά μόνο τα απαραίτητα για να συνεχίσει να ζεί..και έχει ξεχάσει τα τρόφιμα που ΘΑ ΗΘΕΛΕ να φάει ή που του αρέσουν, ΑΛΛΑ ΤΑ ΣΤΕΡΕΙΤΑΙ.

ΤΑ ΤΡΟΦΙΜΑ λοιπόν ανήκουν τελευταία και καταϊδρωμένα στο Νο 6!!!

Το τι δεν πάει καθόλου καλά στο Βασίλειο της Δανιμαρκίας, ΤΟ ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΛΕΟΝ ΟΛΟΙ...αφού το έχουμε νοιώσει-και το νοιώθουμε – καθημερινά..

..παρά την “επεξεργασία του τομαριού μας” με ψιλό γαζί...το μυαλό μας..ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΙ, ΣΚΕΠΤΕΤΑΙ και δυστυχώς για πολλούς..ΣΥΜΠΕΡΑΙΝΕΙ…

.. αλλάξτε το...και μάλιστα ΤΟ ΣΥΝΤΟΜΟΤΕΡΟ!!!

Αυτά...

Μ.Χ.Β.*

*35 χρόνια σε θέσεις ευθύνης ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ

*20 χρόνια Διοργανώτρια Εκθέσεων και Συνεδρίων

*23 χρόνια Εκδότις Περιφερειακού Τύπου/Δημοσιογράφος/Επαγγελματίας Blogger

Δικογραφία διατάχθηκε για τη θανάτωση και ακρωτηριασμό τεσσάρων ζωνοδέλφινων στο βορειοανατολικό Αιγαίο

 

eisaggelia athinon thanatosi delfinion8
 

Δικογραφία από την Εισαγγελία Πρωτοδικών Αθηνών διατάχθηκε για τη θανάτωση και ακρωτηριασμό τεσσάρων ζωνοδέλφινων τον περασμένο Μάιο στο βορειοανατολικό Αιγαίο, έπειτα από καταγγελία του Ινστιτούτου Θαλάσσιας Προστασίας Αρχιπέλαγος

Τα 4 νεκρά ζωνοδέλφινα έφεραν τραύματα από αιχμηρό αντικείμενο ή είχαν κομμένη ουρά/ πτερύγια, γεγονός που αποδεικνύει την ηθελημένη θανάτωση τους. Τα δελφίνια αυτά τα εντοπίσαμε να πλέουν νεκρά μεσοπέλαγα βόρεια της Σάμου, ενώ ένα από αυτά είχε εκβραστεί στην ακτή, έπειτα από έντονους βορειοδυτικούς ανέμους.

Δεδομένου ότι τα ζωνοδέλφινα ζουν στο ανοιχτό πέλαγος μακριά από τις ακτές, εκτιμάται ότι οι συγκεκριμένες θανατώσεις προκλήθηκαν από αλληλεπίδραση με μεγάλα αλιευτικά σκάφη.

Εκτιμάται επίσης ότι ο συνολικός αριθμός των νεκρών δελφινιών σε αυτό το περιστατικό ήταν πολύ μεγαλύτερος, καθώς σε αυτή την ιδιαίτερα εκτεταμένη θαλάσσια έκταση, όπου η ακτογραμμή ξεπερνάει τα 50 μίλια σε μήκος, τα νεκρά θηλαστικά δεν γίνονται εύκολα αντιληπτά. Όταν τα δελφίνια θανατώνονται, συχνά ανοίγεται μεγάλη οπή στην κοιλιακή τους χώρα, με στόχο να βυθιστούν ταχύτερα και να μην φτάσουν στις ακτές και υπάρξουν ίχνη των θανατώσεων.

Πρέπει να αναφερθεί επίσης ότι δεν είναι η πρώτη φορά που εντοπίζουμε αντίστοιχο περιστατικό στην ευρύτερη περιοχή όπου υπάρχει έντονη δραστηριότητα αποκλειστικά από μεγάλα αλιευτικά σκάφη.

eisaggelia athinon thanatosi delfinion4

Έχοντας διερευνήσει το ηλεκτρονικό ίχνος της δραστηριότητας των πλέον ύποπτων σκαφών που δραστηριοποιήθηκαν εκείνες τις ημέρες στη συγκεκριμένη περιοχή, από πλευράς του Ινστιτούτου Αρχιπέλαγος έχουν κατατεθεί στο γραφείο του ανακριτή όλα τα στοιχεία που σχετίζονται με αυτές τις θανατώσεις δελφινιών.

Είναι πολύ σημαντικό το γεγονός ότι οι μηχανισμοί της δικαιοσύνης κινούνται για την αντιμετώπιση των περιβαλλοντικών εγκλημάτων, τα οποία όμως πρέπει να τεκμηριώνονται, έτσι ώστε καμία θανάτωση άγριου ζώου - είτε στη στεριά είτε στη θάλασσα - να μη μένει ατιμώρητη.

Στο Ινστιτούτο Θαλάσσιας Προστασίας Αρχιπέλαγος, κύριο μέλημά μας είναι η καθημερινή υπεράσπιση των θαλασσών μας και των σπάνιων ειδών που ζουν σε αυτές. Σε αυτή τη δύσκολη προσπάθεια, η επί δεκαετίες συνεργασία μας με τις τοπικές κοινωνίες και τους φορείς της κοινωνίας των πολιτών, είναι καταλυτικής σημασίας.

***

Για το Ινστιτούτο Θαλάσσιας Προστασίας Αρχιπέλαγος
Θοδωρής Τσιμπίδης t.tsimpidis@archipelago.gr +30 6932274235

eisaggelia athinon thanatosi delfinion
***
 

©2023 Archipelagos Institute of Marine Conservation | Aegean Sea, Greece

Like  Tweet  in 

Road safety: Council adopts position on revised rules for bus drivers

 

● Council of the EU
 
04/12/2023 11:44 | Press release |

Road safety: Council adopts position on revised rules for bus drivers

 

To improve road safety and working conditions for drivers providing occasional bus and coach services in Europe, the Council adopted its common position (general approach) on the Commission’s proposal for a revision of the 2006 rules on driving times and rest periods in the occasional passenger transport sector.

"Today, we took another step to improve road safety in the EU. Once adopted, the new rules on minimum breaks and rest periods for bus drivers will ensure better working conditions for them and guarantee safer road trips for tourists across Europe."
Óscar Puente, Spanish minister of transport and sustainable mobility

Main objectives of the proposal

The Commission’s proposal consists of targeted amendments to the 2006 regulation aiming to introduce three elements of flexibility into break and rest time rules for professional drivers engaged in occasional passenger transport, such as tour buses, reflecting their special work patterns, while preserving the rules’ effectiveness in preventing driver fatigue.

The general thrust of the proposal was retained by the member states since all three elements of flexibility suggested by the Commission are included in the Council’s common position.

Key elements of the Council’s position

However, based on numerous requests by member states relating to the scope and safeguards of specific rest rules, and to corresponding control provisions, the Council amended some aspects of the Commission’s proposal. The key elements of the Council’s common position are as follows:

  • the flexibility to replace the required minimum rest period of 45 minutes with breaks of at least 15 minutes each (adding at least 45 minutes), spread over the 4.5 hours driving period, provided that the total accumulated driving time for that day has not exceeded 7 hours
  • the flexibility to postpone the daily rest period by 1 hour, provided that the total accumulated driving time for that day has not exceeded 7 hours, and that this option is exercised once during a journey with a duration of at least 6 days, or twice during a journey of at least 8 days
  • the flexibility to postpone the weekly rest period for up to 12 consecutive days following a previous regular weekly rest period, provided that the service lasts at least 24 consecutive hours; this option, already used in international services, could now be applied to domestic services as well.
  • on control provisions, the Council’s text provides that the required documentation for using the derogations is a single one, namely a journey form on board
  • the documentation on board extends to previous trips during a certain period of time, for which copies need to be carried on board, in paper or electronic form
  • the Commission will amend the tachograph specifications so that the type of passenger transport can be read from the machine and the requirement to carry documents for previous trips on board will be discontinued when the tachograph is in use.

The abovementioned approach on supervision is practical, aligned with similar rules on manual documentation, and favours technical support of the tachograph in the future.

04/12/2023 11:44 | Δελτίο τύπου |

Οδική ασφάλεια: Το Συμβούλιο υιοθετεί θέση σχετικά με τους αναθεωρημένους κανόνες για τους οδηγούς λεωφορείων

 

Για τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας και των συνθηκών εργασίας των οδηγών που παρέχουν περιστασιακές υπηρεσίες λεωφορείων και πούλμαν στην Ευρώπη, το Συμβούλιο ενέκρινε την κοινή του θέση (γενική προσέγγιση) σχετικά με την πρόταση της Επιτροπής για αναθεώρηση των κανόνων του 2006 σχετικά με τους χρόνους οδήγησης και τις περιόδους ανάπαυσης στις περιστασιακές μεταφορές επιβατών τομέας.

"Σήμερα, κάναμε ένα ακόμη βήμα για τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας στην ΕΕ. Μόλις εγκριθούν, οι νέοι κανόνες για ελάχιστες περιόδους διαλειμμάτων και ανάπαυσης για τους οδηγούς λεωφορείων θα εξασφαλίσουν καλύτερες συνθήκες εργασίας για αυτούς και θα εγγυηθούν ασφαλέστερα οδικά ταξίδια για τους τουρίστες σε όλη την Ευρώπη."
Óscar Puente, Ισπανός υπουργός Μεταφορών και Βιώσιμης Κινητικότητας

Κύριοι στόχοι της πρότασης

Η πρόταση της Επιτροπής συνίσταται σε στοχευμένες τροποποιήσεις στον κανονισμό του 2006 με στόχο την εισαγωγή τριών στοιχείων ευελιξίας στους κανόνες του χρόνου διαλείμματος και ανάπαυσης για επαγγελματίες οδηγούς που ασχολούνται με περιστασιακές μεταφορές επιβατών, όπως τουριστικά λεωφορεία , αντανακλώντας τα ειδικά πρότυπα εργασίας τους, διατηρώντας παράλληλα την αποτελεσματικότητα των κανόνων στην πρόληψη της κόπωσης του οδηγού.

Η γενική ώθηση της πρότασης διατηρήθηκε από τα κράτη μέλη, δεδομένου ότι και τα τρία στοιχεία ευελιξίας που προτείνει η Επιτροπή περιλαμβάνονται στην κοινή θέση του Συμβουλίου.

Βασικά στοιχεία της θέσης του Συμβουλίου

Ωστόσο, με βάση πολυάριθμα αιτήματα των κρατών μελών σχετικά με το πεδίο εφαρμογής και τις διασφαλίσεις ειδικών κανόνων ανάπαυσης, καθώς και με τις αντίστοιχες διατάξεις ελέγχου , το Συμβούλιο τροποποίησε ορισμένες πτυχές της πρότασης της Επιτροπής. Τα βασικά στοιχεία της κοινής θέσης του Συμβουλίου είναι τα ακόλουθα:

  • την ευελιξία αντικατάστασης της απαιτούμενης ελάχιστης περιόδου ανάπαυσης των 45 λεπτών με διαλείμματα τουλάχιστον 15 λεπτών το καθένα (προσθέτοντας τουλάχιστον 45 λεπτά), κατανεμημένα σε περίοδο οδήγησης 4,5 ωρών, υπό την προϋπόθεση ότι ο συνολικός συσσωρευμένος χρόνος οδήγησης για τη συγκεκριμένη ημέρα δεν έχει υπερβεί τις 7 ώρες
  • την ευελιξία να αναβληθεί η περίοδος ημερήσιας ανάπαυσης κατά 1 ώρα , υπό την προϋπόθεση ότι ο συνολικός συσσωρευμένος χρόνος οδήγησης για τη συγκεκριμένη ημέρα δεν υπερβαίνει τις 7 ώρες και ότι αυτή η επιλογή ασκείται μία φορά κατά τη διάρκεια ενός ταξιδιού με διάρκεια τουλάχιστον 6 ημερών ή δύο φορές κατά τη διάρκεια ένα ταξίδι τουλάχιστον 8 ημερών
  • την ευελιξία για αναβολή της περιόδου εβδομαδιαίας ανάπαυσης για έως και 12 συνεχόμενες ημέρες μετά από μια προηγούμενη κανονική περίοδο εβδομαδιαίας ανάπαυσης, υπό την προϋπόθεση ότι η υπηρεσία διαρκεί τουλάχιστον 24 συνεχόμενες ώρες· Αυτή η επιλογή, που χρησιμοποιείται ήδη σε διεθνείς υπηρεσίες, θα μπορούσε πλέον να εφαρμοστεί και στις εγχώριες υπηρεσίες.
  • σχετικά με τις διατάξεις ελέγχου , το κείμενο του Συμβουλίου προβλέπει ότι η απαιτούμενη τεκμηρίωση για τη χρήση των παρεκκλίσεων είναι ενιαία, δηλαδή ένα έντυπο ταξιδιού επί του πλοίου
  • τα έγγραφα επί του σκάφους επεκτείνονται σε προηγούμενα ταξίδια κατά τη διάρκεια ορισμένης χρονικής περιόδου, για τα οποία πρέπει να φέρουν αντίγραφα επί του σκάφους, σε έντυπη ή ηλεκτρονική μορφή
  • η Επιτροπή θα τροποποιήσει τις προδιαγραφές του ταχογράφου έτσι ώστε να είναι δυνατή η ανάγνωση του τύπου μεταφοράς επιβατών από το μηχάνημα και η απαίτηση μεταφοράς εγγράφων για προηγούμενα ταξίδια επί του σκάφους θα καταργηθεί όταν ο ταχογράφος είναι σε χρήση.

Η προαναφερθείσα προσέγγιση για την επίβλεψη είναι πρακτική, ευθυγραμμισμένη με παρόμοιους κανόνες για τη χειροκίνητη τεκμηρίωση και ευνοεί την τεχνική υποστήριξη του ταχογράφου στο μέλλον.

After Constantine Special Christmas Issue (2023)


NOMOI και ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΑ της Βουλής των Ελλήνων

 

ΤίτλοςΤαξινομήστε βάσει ΤύποςΤαξινομήστε βάσει Ημερομηνίαφθήνουσας  Ταξινομήστε βάσει Φάση ΕπεξεργασίαςΤαξινομήστε βάσει
Μέτρα για τον περιορισμό της φοροδιαφυγήςΣχέδιο νόμου04/12/2023Επεξεργασία στις Επιτροπές
Αναδιάρθρωση Πολιτικής Προστασίας - Εθνικός Μηχανισμός Εναέριας Διάσωσης και Αεροδιακομιδών και...Σχέδιο νόμου04/12/2023Επεξεργασία στις Επιτροπές
Επιτάχυνση των διαδικασιών ολοκλήρωσης του Ελληνικού Κτηματολογίου: Διεκπεραίωση εκκρεμοτήτων στις...Σχέδιο νόμου01/12/2023Κατατεθέντα
Δάνεια: Διαφάνεια, ανταγωνισμός, προστασία των ευάλωτων - Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/2167,...Σχέδιο νόμου01/12/2023Συζητήσεις και Ψήφιση
Κύρωση της Συμφωνίας μεταξύ της Ελληνικής Δημοκρατίας και της Κυπριακής Δημοκρατίας για τη...Διεθνής Σύμβαση29/11/2023Ψηφισθέντα Νομοσχέδια
Κύρωση του Μνημονίου Συνεργασίας για την ανοικοδόμηση του Πυροσβεστικού Σταθμού Επταγωνίας Κύπρου,...Διεθνής Σύμβαση29/11/2023Ψηφισθέντα Νομοσχέδια
Φορολογία μη μισθωτών και μέτρα για την ανακούφιση των αυτοαπασχολουμένων της πόλης και της...Πρόταση νόμου28/11/2023Κατατεθέντα
Όροι δόμησης, κατασκευής, επιτρεπόμενες χρήσεις γης για κέντρα δεδομένων, χωροταξικές και...Νόμος28/11/2023Ολοκλήρωση
Κύρωση του Κρατικού Προϋπολογισμού οικονομικού έτους 2024Σχέδιο νόμου27/11/2023Επεξεργασία στις Επιτροπές
Κύρωση του Μνημονίου Κατανόησης μεταξύ του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων της...Διεθνής Σύμβαση23/11/2023Ολοκλήρωση

"ΑΥΛΑΙΑ" ΓΙΑ ΤΗΝ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2022",ΕΙΚΟΣΙ ΔΥΟ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ..

Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2022» μετά από εικοσιδύο ολόκληρα χρόνια ΕΝΤΥΠΗΣ και ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ έκδοσης, ολοκλήρωσε τον κύκλο της τον Δεκέμβριο 2022 οπότε και σταμάτησε την κυκλοφορία της για να μεταλλαχθεί σε THINK TANK BLOG. Ευχαριστούμε από καρδιάς όσους μας αγάπησαν, μας τίμησαν με την απίστευτη αναγνωσιμότητά της, μας εμπιστεύθηκαν και ακόμα το κάνουν έως σήμερα. Ευχαριστούμε όσους συνεργάστηκαν μαζί μας, όσους μας εμπιστεύθηκαν και μας στήριξαν. Με αληθινή, βαθύτατη εκτίμηση προς Ολους Σας… ΓΙΑΝΝΗΣ και ΜΑΡΙΑ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ

Toπικό Μέσο Μαζικής ενημέρωσης ("θυγατρικό" της "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"),ΜΙΑ ΚΡΑΥΓΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ 170.000 Ελλήνων Πολιτών. Είκοσι ολόκληρα χρόνια ζωής (2000-2021) και αγώνων στην καταγραφή και υπεράσπιση της Αλήθειας για τον πολύπαθο τόπο των Αχαρνών.

ΑΧΑΡΝΕΣ: Ενημέρωση...ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΕΗΛΑΤΗΜΕΝΟ ΔΗΜΟ

ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ,ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ

ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ,ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ
Βιογραφικό του Κυριάκου Μητσοτάκη Ο Κυριάκος Μητσοτάκης γεννήθηκε το 1968 στην Αθήνα. Αφού αποφοίτησε αριστούχος από το Κολλέγιο Αθηνών συνέχισε τις σπουδές του στην Αμερική. Σπούδασε κοινωνικές επιστήμες στο Harvard από όπου αποφοίτησε με την ανώτατη τιμητική διάκριση «summa cum laude» ενώ τιμήθηκε με τα έπαθλα «Hoopes» και «Tocqueville» για την εκπόνηση της διατριβής του με θέμα την αμερικανική εξωτερική πολιτική απέναντι στην Ελλάδα. Συνέχισε τις σπουδές του στο Stanford, στον τομέα των διεθνών οικονομικών σχέσεων και τις ολοκλήρωσε στο Harvard Business School στον τομέα της διοίκησης επιχειρήσεων. Πριν ασχοληθεί με την πολιτική, εργάστηκε επί μία δεκαετία στον ιδιωτικό τομέα στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Διετέλεσε οικονομικός αναλυτής στην Chase Investment Bank και σύμβουλος στην κορυφαία εταιρία συμβούλων McKinsey and Company στο Λονδίνο. Μετά την επιστροφή του στην Ελλάδα, εργάστηκε ως ανώτατο στέλεχος επενδύσεων στην Alpha Ventures της Alpha Bank και στη συνέχεια μετακινήθηκε στον Όμιλο της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδας. Διατέλεσε για τρία χρόνια Διευθύνων Σύμβουλος της Εθνικής Επιχειρηματικών Συμμετοχών, την οποία και ανέδειξε σε κορυφαία εταιρεία στην Ελληνική και Βαλκανική αγορά του private equity και του venture capital. Η Εθνική Επιχειρηματικών Συμμετοχών χρηματοδότησε πολλές γρήγορα αναπτυσσόμενες επιχειρήσεις με ίδια κεφάλαια, δημιουργώντας εκατοντάδες θέσεις απασχόλησης. Για την επαγγελματική του δραστηριότητα έχει λάβει τιμητικές διακρίσεις, με σημαντικότερη την βράβευσή του το 2003 από το World Economic Forum ως “Global Leader for Tomorrow”. Στις εκλογές του 2004 και του 2007 εξελέγη πρώτος σε σταυρούς προτίμησης βουλευτής με τη Νέα Δημοκρατία στη μεγαλύτερη εκλογική περιφέρεια της χώρας, τη Β΄ Αθηνών, ενώ στις εκλογές του 2009 εξελέγη για τρίτη φορά. Στις εκλογές του Μαΐου 2012 εξελέγη για μία ακόμη φορά πρώτος στη Β’ Αθηνών, ενώ ήταν επικεφαλής του ψηφοδελτίου στις εκλογές του Ιουνίου 2012. Στη Βουλή των Ελλήνων έχει συμμετάσχει στην Επιτροπή Αναθεώρησης του Συντάγματος και στις Επιτροπές Οικονομικών, Παραγωγής και Εμπορίου, Ευρωπαϊκών Υποθέσεων και Εξωτερικών και Άμυνας ενώ διετέλεσε για δύο χρόνια Πρόεδρος της Επιτροπής Περιβάλλοντος. Έως τις εκλογές του 2012 ήταν Τομεάρχης Περιβαλλοντικής Πολιτικής της Νέας Δημοκρατίας. Έχει επισκεφθεί πολλές περιβαλλοντικά ευαίσθητες περιοχές της χώρας, έχει συμμετάσχει σε δεκάδες συνέδρια για το περιβάλλον στην Ελλάδα και το εξωτερικό μεταξύ αυτών στις διεθνείς διασκέψεις του ΟΗΕ για την κλιματική αλλαγή στο Μπαλί, το Πόζναν, το Κανκούν και την Κοπεγχάγη. Διετέλεσε Υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης από τις 25 Ιουνίου 2013 μέχρι τις 27 Ιανουαρίου 2015. Στις εθνικές εκλογές της 25ης Ιανουαρίου 2015 εξελέγη για πέμπτη φορά βουλευτής της ΝΔ στη Β’ Αθηνών τετραπλασιάζοντας τους σταυρούς που έλαβε σε σχέση με τις εθνικές εκλογές του Μαΐου 2012. Στις 10 Ιανουαρίου 2016 εξελέγη πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας και αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης. Στις 7 Ιουλίου 2019 εξελέγη Πρωθυπουργός της Ελλάδας. Μιλάει Αγγλικά, Γαλλικά και Γερμανικά και έχει εκδώσει το βιβλίο «Οι Συμπληγάδες της Εξωτερικής Πολιτικής». Έχει τρία παιδιά, τη Σοφία, τον Κωνσταντίνο και τη Δάφνη.

OMAΔΑ FACEBOOK "ΔΗΜΟΤΕΣ ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ"

OMAΔΑ FACEBOOK "ΔΗΜΟΤΕΣ ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ"
ΔΗΜΟΤΕΣ ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ

"ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΦΥΛΗΣ" ΠΟΛΥΕΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΙΣΤΟΧΩΡΟΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

"ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΦΥΛΗΣ" ΠΟΛΥΕΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΙΣΤΟΧΩΡΟΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
"ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΦΥΛΗΣ" ΠΟΛΥΕΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΙΣΤΟΧΩΡΟΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

"ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ για τον μικρό μας Αγγελο,ΜΑΡΙΟ ΣΟΥΛΟΥΚΟ"

"ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ για τον μικρό μας Αγγελο,ΜΑΡΙΟ ΣΟΥΛΟΥΚΟ"
Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ" θα ζητά ΕΣΑΕΙ.."ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΑΡΙΟ ΣΟΥΛΟΥΚΟ"!!

ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΑΙΜΑΤΟΣ "ΗΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ"

ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΑΙΜΑΤΟΣ "ΗΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ"
Ερευνα,Συνεντεύξεις και επισήμανση της σπουδαιότητος του τότε ΕΘΝΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΑΙΜΑΤΟΣ "ΗΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ" απο το Περιοδικό "ΑΧΑΡΝΕΩΝ Εργα" το έτος 2004!!
Ο Ιστοχώρος μας ΔΕΝ ΛΟΓΟΚΡΙΝΕΙ τα κείμενα των Αρθρογράφων του. Αυτά δημοσιεύονται εκφράζοντας τους ιδίους.
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή ή απόδοση του περιεχομένου του παρόντος διαδικτυακού τόπου σε ό,τι αφορά τα άρθρα της ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ και του ΓΙΑΝΝΗ Γ. ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό ή άλλο, χωρίς την προηγούμενη γραπτή άδεια των Αρθρογράφων. Νόμος 2121/1993 - Νόμος 3057/2002, ο οποίος ενσωμάτωσε την οδηγία 2001/29 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Tι ήταν η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ»..για όσους δεν γνωρίζουν.

Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» γεννήθηκε το 2000,ως συνέχεια του Περιοδικού «ΑΧΑΡΝΕΩΝ Έργα». Δημιουργήθηκε από Επαγγελματίες Εκδότες με δεκαετίες στον τομέα της Διαφήμισης, των Εκδόσεων και των Δημοσίων Σχέσεων και αρχικά ήταν μια Υπερτοπική Εφημερίδα με κύριο αντικείμενο το Αυτοδιοικητικό Ρεπορτάζ.

Επί χρόνια, κυκλοφορούσε την έντυπη έκδοσή της σε ένα ικανότατο τιράζ (5000 καλαίσθητων φύλλων εβδομαδιαίως) και εντυπωσίαζε με την ποιότητα της εμφάνισης και το ουσιώδες, μαχητικό και έντιμο περιεχόμενο της.
Η δύναμη της Πένας της Εφημερίδας, η Ειλικρίνεια, οι Ερευνές της που έφερναν πάντα ουσιαστικό αποτέλεσμα ενημέρωσης, την έφεραν πολύ γρήγορα πρώτη στην προτίμηση των αναγνωστών και γρήγορα εξελίχθηκε σε Εφημερίδα Γνώμης και όχι μόνον για την Περιφέρεια στην οποία κυκλοφορούσε.

=Επι είκοσι τέσσαρα (24) χρόνια, στηρίζει τον Απόδημο Ελληνισμό, χωρίς καμία-ούτε την παραμικρή- διακοπή

. =Επί είκοσι τέσσαρα ολόκληρα χρόνια, προβάλλει με αίσθηση καθήκοντος κάθε ξεχωριστό, έντιμο και υπεύθυνο Πολιτικό της Πολιτικής Σκηνής. Στις σελίδες της, θα βρείτε ακόμα και σήμερα μόνο άξιες και χρήσιμες Πολιτικές Προσωπικότητες αλλά και ενημέρωση από κάθε Κόμμα της Ελληνικής Βουλής. Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» ουδέποτε διαχώρησε τους αναγνώστες της ανάλογα με τα πολιτικά τους πιστεύω. Επραττε το καθήκον της, ενημερώνοντας όλους τους Ελληνες, ως όφειλε.

=Επί είκοσι τέσσαρα ολόκληρα χρόνια, δίνει βήμα στους αδέσμευτους, τους επιτυχημένους, τους γνώστες και θιασώτες της Αλήθειας. Στηρίζει τον Θεσμό της Ελληνικής Οικογένειας, την Παιδεία, την Ελληνική Ιστορία, προβάλλει με όλες της τις δυνάμεις τους Αδελφούς μας απανταχού της Γης, ενημερώνει για τα επιτεύγματα της Επιστήμης, της Επιχειρηματικότητας και πολλά άλλα που πολύ καλά γνωρίζουν οι Αναγνώστες της.

=Επί είκοσι τέσσαρα ολόκληρα χρόνια, ο απλός δημότης–πολίτης, φιλοξενείται στις σελίδες της με μόνη προϋπόθεση την ειλικρινή και αντικειμενική γραφή και την ελεύθερη Γνώμη, η οποία ΟΥΔΕΠΟΤΕ λογοκρίθηκε.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ», είναι ένα βήμα Ισονομίας και Ισοπολιτείας, έννοιες απόλυτα επιθυμητές, ιδιαιτέρως στις ημέρες μας. Είναι ο δικτυακός τόπος της έκφρασης του πολίτη και της εποικοδομητικής κριτικής, μακριά από κάθε στήριξη αφού δεν ετύγχανε οικονομικής υποστήριξης από Δήμους, Κυβερνήσεις ή όποιους άλλους Δημόσιους ή Ιδιωτικούς Φορείς, δεν είχε ΠΟΤΕ χορηγούς, ή οποιασδήποτε μορφής υποστηρικτές. Απολαμβάνει όμως Διεθνούς σεβασμού αφού φιλοξενεί ενημέρωση από αρκετά ξένα Κράτη πράγμα που της περιποιεί βεβαίως, μέγιστη τιμή.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διαγράφει απο την γέννησή της μια αξιοζήλευτη πορεία και απέκτησε εξ αιτίας αυτού,ΜΕΓΙΣΤΗ αναγνωσιμότητα. Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» κέρδισε την αποδοχή και τον σεβασμό που της ανήκει, με «εξετάσεις» εικοσι τεσσάρων ολόκληρων ετών, με συνεχείς αιματηρούς αγώνες κατά της τοπικής διαπλοκής, με αγώνα επιβίωσης σε πολύ δύσκολους καιρούς, με Εντιμότητα, αίσθηση Καθήκοντος και Ευθύνης.

ΕΙΚΟΣΙ ΤΕΣΣΑΡΑ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"!! 2000-2024

ΕΙΚΟΣΙ ΤΕΣΣΑΡΑ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"!! 2000-2024
ΕΙΚΟΣΙ ΤΕΣΣΑΡΑ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"!! 2000-2024