|
|
|
politikinewsaaa.blogspot.com,η Χρήσιμη Εφημερίδα,ΠΟΛΙΤΙΚΗ,POLITIKI,POLITIKI NEWSPAPER,politikinews,ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ,"POLITIKI" news,news,"ΠΟΛΙΤΙΚΗ" Εφημερίδα,Ειδήσεις,Новости Греция, Nachrichten aus Griechenland, Nouvelles de la Grèce, أخبار من اليونان,, 來自希臘的消息 , ギリシャからのニュース, Новини з Греції, Notícias da Grécia, חדשות מיוון, Notizie dalla Grecia, Nyheter fra Hellas,
|
|
|
Είναι γνωστό στην...Υφήλιο (δεν είναι υπερβολή) ότι στην Πόλη αυτή...ΛΕΙΠΟΥΝ και τα ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ ενώ έχει-η πόλη- ΠΑΜΠΛΟΥΤΟΥΣ ΑΡΧΟΝΤΑΙΟΥΣ και ..."δορυφόρους" τους.
Ομως σε αυτή την έρευνα,θα ψάξουμε το θέμα της κατάληψης των ΕΛΑΧΙΣΤΩΝ πεζοδρομίων της πόλης, που ΘΑ αποτελούσαν "ζώνη ασφαλείας" των πεζών συνδημοτών μας.
Μητέρες που έχουν το μωρό τους στο καρότσι...ΠΕΡΠΑΤΟΥΝ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ,αφού ή δεν υπάρχουν πεζοδρόμια (στο 80% της πόλης) ή όπου υπάρχουν έχουν ..καταπατηθεί!!Ο τραγικότερος δρόμος της πόλης...η ΠΑΓΚΑΛΟΥ στο Κεντρικό Μενίδι το καταμαρτυρά με απίστευτο τρόπο..ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ, ΚΑΡΟΤΣΑΚΙΑ ΜΗΤΕΡΩΝ ΚΑΙ ΠΕΖΟΙ..."ένα σώμα..μια ψυχή" και όποιον πάρει ο Χάρος!!
ΑΜΕΑ που τσουλάνε το καρότσι τους...ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ αφού ή δεν υπάρχουν ράμπες, ή ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΑ..
Δημότες τρίτης ηλικίας που περπατούν με κόπο, βρίζονται απο τους οδηγούς αφού...κινούνται αργά με το Π ή το μπαστούνι τους επι της ασφάλτου.
Δεν πιστεύω πως χρειάζεστε ..πιστοποίηση των όσων γράφω, αφού το ζείτε καθημερινά. Ομως ρωτώ και προσπαθώ να καταλάβω:
Είναι τόση η στραβωμάρα των "ειδικών" της Δημαρχίας (και όχι μόνον της τωρινής βεβαίως-βεβαίως) που δεν έχουν ΑΚΟΜΑ ΔΕΙ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ οτι οι πλάκες των πεζοδρομίων ΑΦΑΙΡΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΤΕΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΩΣ ΦΥΤΕΥΟΥΝ..ΚΑΘΕ ΕΙΔΟΥΣ ΔΕΝΔΡΑ ΚΑΙ ΦΥΤΑ;
Είναι τόση η στραβωμάρα των "ειδικών" της Δημαρχίας (και όχι μόνον της τωρινής βεβαίως-βεβαίως) που δεν έχουν ΑΚΟΜΑ ΔΕΙ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ τον "ιδιοκτήτη του πεζοδρομίου" επι της προέκτασης προς βορράν της ΗΡΩΩΝ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ που ΕΧΤΙΣΕ...ΑΠΟΘΗΚΗ ΚΑΙ ΚΑΤΕΛΑΒΕ ΠΑΡΑΝΟΜΩΣ ΟΛΟ ΤΟ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟ;;
Είναι τόση η στραβωμάρα των "ειδικών" της Δημαρχίας (και όχι μόνον της τωρινής βεβαίως-βεβαίως) που δεν έχουν ΑΚΟΜΑ ΔΕΙ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ οτι θεριεμένοι ΘΑΜΝΟΙ καταλαμβάνουν ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΣΧΕΔΟΝ ΤΩΝ ΥΠΑΡΧΟΝΤΩΝ πεζοδρομίων, τους οποίους όχι δεν μπορείς να ..παρακάμψεις για να περάσεις, αλλά είναι τεράστιοι, πολλοί αντί...τέντας;;
Καταγγελίες δημοτών που μετακινούνται σε δρόμους και δεν μπορούν να περάσουν παρά μόνο ...πηδώντας ή κινδυνεύοντας να σκοτωθούν απο διερχόμενα αυτοκίνητα ..δεν έχουν φτάσει ΠΟΤΕ στον Δήμο; Δεν έχουν περάσει ΠΟΤΕ πεζοί να δούνε τα χάλια της πόλης; Αγκαλιά τις πήρανε τις δερμάτινες καρέκλες και μετά την χρήση τους...ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ ΠΟΥ ΚΑΤΟΙΚΟΥΝ;;
Για του λόγου το αληθές (αν και δεν νομίζω οτι είναι απαραίτητη η...πιστοποίηση):
Οι Δημότες αναμένουν με αγωνία το αποτέλεσμα των ελέγχων των Φορέων της Ελληνικής Δικαιοσύνης..
Μετά απο μια περίπου εικοσαετία αναμονής, η Ελληνική Δικαιοσύνη ενέσκηψε στα απο πάντα περίκλειστα Αρχεία της Τοπικής Αυτοδιοίκησης των Αχαρνών.
Εκατοντάδες οι καταγγελίες που γέμισαν όλα αυτά τα χρόνια το διαδίκτυο, όχι μόνο απο αξιόπιστα τοπικά Μέσα Ενημέρωσης, αλλά και απο Αιρετούς που διέθεταν θάρρος και δύναμη χαρακτήρος,
Η ασυδοσία κάποια στιγμή έπρεπε να πάρει τέλος.Τα χρήματα του Κρατικού Προϋπολογισμού, τα οποία αφειδώς και ανεξέλεγκτα παραχωρήθηκαν στον Δήμο Αχαρνών, πρέπει επιτέλους να ελεγχούν για το που χρησιμοποιήθηκαν και με ποιό κόστος.
Η αδιαφάνεια έπρεπε επιτέλους να αντικατασταθεί απο την διαφάνεια.
Οι απ' ευθείας αναθέσεις, οι έωλοι και μαγειρεμένοι διαγωνισμοί και τα λογιστικά τερτίπια -τα οποία έστω και αργά ήρθαν στο φως- έπρεπε να πάρουν τέλος και οι υπόλογοι, να αρχίσουν να “κελαϊδούν” :
-”ποιός έδωσε την εντολή” και
-“πόσα πήραν για να την εκτελέσουν”.
Και αλήθεια, το να έρθει στο φώς ΤΙ ΑΠΕΓΙΝΑΝ ΤΑ “ΔΙΣ” θα σταθεί εξαιρετικά εύκολο, με μια απλή ματιά στις περιουσίες όσων κυβέρνησαν την πόλη και στους λογαριασμούς των συγγενών τους αφού τα έγγραφα του δήμου δεν είναι αξιόπιστα. Είναι δεδομένο οτι όσοι κάθησαν σε θώκο της αίθουσας του Δημοτικού Συμβουλίου Αχαρνών, ΜΕ ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΟΥΝ ΤΟΝ ΚΑΝΟΝΑ-είναι πλουσιώτατοι, με περιουσίες, καταστήματα κ.λ.π.
Οι Δημότες της πόλης, η μέγιστη μερίδα που δεν έχει “καταχωρηθεί” ως ...πελάτες των ώδε “πολιτικών” και που είναι αυτοί που πληρώνουν πάντα το “μάρμαρο”, αδικημένοι, μονίμως “κλειδωμένοι” έξω απο το κτίριο της Οδού Φιλαδελφείας ως ΞΕΝΟ ΣΩΜΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ, αφού δεν έγιναν λιβανιστήρια των αρχονταίων και των κάθε είδους “δορυφόρων”τους, περιμένουν απο μέρα σε μέρα ΤΗΝ ΡΗΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ.
Περιμένουν να δικαιωθούν, να καθαρίσει το “τοπίο” της σήψης και της διαφθοράς για να μπορέσουν ΝΑ ΠΕΡΠΑΤΟΥΝ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ, να μην χάνουν άδικα τα αγγελούδια τους, να βρούν δουλειές στον τόπο τους, να γίνει προσιτή και γι αυτούς η ΔΗΜΑΡΧΙΑ ΑΧΑΡΝΩΝ και να σταματήσουν να είναι ΞΕΝΟΙ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΤΟΥΣ.
Περιμένουν να μιλήσει η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ και να σώσει την Πόλη, αφού ΜΟΝΟΝ ΑΥΤΗ ΜΠΟΡΕΙ, έτσι ώστε να έρθουν στην Διοίκηση ΝΕΑ ΠΡΟΣΩΠΑ, ΑΦΘΑΡΤΑ ΚΑΙ ΕΝΤΙΜΑ
για να αποκτήσει η 3500 ετών Ιστορική Πόλη των Αχαρνών...ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΠΟΥ ΤΗΣ ΑΞΙΖΕΙ.
ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ
https://twitter.com/mgvavour/status/1659788798899769344?s=20
The United States Secretary of Transportation Pete Buttigieg opened the APEC Transportation Ministerial Meeting on Tuesday by emphasizing the need to build stronger supply chains and significantly reduce greenhouse gas emissions in the transportation sector to create good jobs and economic growth that benefits everyone.
“We gather in the awareness that so many challenges to achieving prosperity in any economy are challenges facing every economy, and often such challenges have particularly great impact on the Asia-Pacific region and demonstrate the region's importance,” said Secretary Buttigieg in his opening remarks at the meeting.
“Pandemic driven supply disruptions, increasingly frequent extreme weather events, and economic inequality, these challenges don't just affect one economy while sparing the others, they affect us all,” added Secretary Buttigieg. “These challenges are often shared opportunities that grow even more promising through dialogue and exchange.”
He underscored the importance of supply chains resilience, highlighting that many economies are continuing to deal with major challenges to global supply chains and it is crucial to strengthen the region’s supply chains as this will ensure “that the flow of goods that powers our economies succeeds and protect peoples against the higher prices that come from disruptions.”
As he welcomed his counterparts to Detroit, a city with a transportation tradition dating back many generations, Secretary Buttigieg highlighted the city’s role in leading the automotive revolution and shaping the future of the automotive sector.
Secretary Buttigieg underlined the importance of a transportation system that empowers and unites communities by sharing an example of a project planned by the local community and supported by the US Department of Transportation to reconstruct and redesign a major highway in Detroit, Interstate 375, that was built in 1967 and cut off many communities from economic opportunities in the city.
“With help from USD100 million in funding from our department, the state and the city are acting to replace this highway with the boulevard that connects neighborhoods with safer walking bicycling and driving and fosters more economic growth that makes everyone better off.”
The two-day dialogue will hear how Ministers’ work to improve the functionality and resiliency of supply chains and how to better connect economy-level efforts to the APEC goals of regional connectivity to drive economic growth, opportunity and job creation.
Ministers will also discuss specific efforts and measures to accelerate low and zero-emissions transportation technologies in the region including the transition to electric vehicles, uptake of sustainable aviation fuels and the rollout of green maritime technologies and fuels—all of which can create good-paying jobs while harnessing innovation.
“Detroit is known for putting the world on four wheels. It is also the city where auto unions took form and helped to create a middle class of workers that remains a backbone of US economic prosperity,” Secretary Buttigieg continued.
“We carry that lesson forward to today as we plan for the future,” he concluded. “I know we will approach these coming days with openness and with ambitions to match the scale of opportunity and transportation and I'm deeply optimistic about the work we will do to make our people's lives safer fairer and more prosperous.”
Earlier on Monday, APEC Transportation Ministers discussed electric vehicle financing with the Detroit Mayor Mike Duggan as well as with leaders representing the auto industry, workers, the charging and banking industry and the Federal Highway Administration.
# # #
For further details, please contact:
Masyitha Baziad +65 9751 2146 at mb@apec.org
Michael Chapnick +65 9647 4847 at mc@apec.org
|
|
|
|
|
| |||||
27.4.2022
Just over two months since the invasion of Ukraine, analysis by think tanks includes Russia’s actions and the foundations of the war, the heightened stakes with the new offensive in east and south-east Ukraine, how the West can manage escalation, the new European security architecture, Russia’s information warfare, violence against women as a weapon of war, accountability for the atrocities committed, the influx of refugees from Ukraine, possible socio-economic consequences for the EU, the impact of sharp increases in food and energy commodities, especially in Africa, and the positioning of China, ASEAN countries, Turkey, Iran and Venezuela.
OŚRODEK STUDIÓW WSCHODNICH (CENTRE FOR EASTERN STUDIES)
Terror, pacification, occupation. Russia’s actions in the occupied territories of Ukraine
The article looks at the actions taken by Russia in order to maintain control over the invaded territories of Ukraine, arguing that the Kremlin did not have a plan for the rapid development of the occupied land or for dealing with the civilians in a manner that would have effectively ensured their support. It led to brutal pacification, inept occupation and terror in the seized territories.
CENTRE FOR STRATEGIC AND INTERNATIONAL STUDIES
| |||||||||||
|