"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024"

"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024"
"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024"

"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024"

Διαβάζετε ένα ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ και ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ οικονομική στήριξη (αυτοδιοικητική, χορηγική, δημοσία ή άλλη ) ηλικίας 24 ετών Μέσο Μαζικής Ενημέρωσης, με αξιοσημείωτη ΔΙΕΘΝΗ αναγνώριση και ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΥΨΗΛΗ ΑΝΑΓΝΩΣΙΜΟΤΗΤΑ.
Είκοσι τέσσαρα (24) ολόκληρα χρόνια δημοσιογραφίας, ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΔΙΑΨΕΥΣΙΣ!!
Contact: politikimx@gmail.com v.ch.maria@gmail.com

Η ΑΝΑΓΝΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΙΜΑ 14 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2024

Η ΑΝΑΓΝΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΙΜΑ:
Χθες 14/5/2024
Χθες 3856 
Χθες 11/5/2024 5280  Τελευταίος μήνας 71316 
1/5/2024 Χθες 2831  Τελευταίος μήνας 71316 
28/4/2024 Χθες 3683  Αυτόν τον μήνα 64108  Τελευταίος μήνας 64042 
27/4/2024
Χθες 2991  Αυτόν τον μήνα 60681  Τελευταίος μήνας 64042 

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ, ΓΝΩΜΕΣ, ΑΠΟΨΕΙΣ: QUORA news about health..-#SEV4Europe: Ειδική έκδοση του ΣΕΒ για τις Ευρωεκλογές 202..-2nd CYBER SECURITY CONFERENCE ..-9 Best Things to Do in Crete in May 2024..- COUNCIL OF THE EUROPEAN UNION,update..-GOVERNMENT HOUSE WESTERN AUSTRALIA:Unveiling the new Battle of Crete Memorial..-Australia honours the 83rd anniversary of the Battle of Crete..-Get to Know the Wines of Crete with These 4 Bottles..-https://greekherald.com.au/:Delving into the Battle of Crete with the Athens War Museum..-ΔΗΜΟΥ ΣΗΤΕΙΑΣ πρόσφατη ενημέρωση..-ΔΗΜΟΣ ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ"Για τη Λίμνη και το δημόσιο χώρο":Άρθρο του Δημάρχου Αγίου Νικολάου Μανώλη Μενεγάκη..-ΔΗΜΟΥ ΧΑΝΙΩΝ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ για την 83η Επέτειο της Μάχης της Κρήτης..-ΔΗΜΟΥ ΡΕΘΥΜΝΗΣ πρόσφατη ενημέρωση..-Ενημέρωση απο τον Δήμο Ηρακλείου..-ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΡΗΤΗΣ:Η Περιφέρεια της Προκοπής και του Πολιτισμού...ενημερώνει!!..-ΠΑ.ΣΟ.Κ.-ΚΙΝ.ΑΛ.:Ενημέρωση..-ΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ-ΑΝΔΡΕΑΣ ΛΟΒΕΡΔΟΣ:ενημέρωση..-Οδηγίες προς τους Διευθυντές σχολικών μονάδων που θα συμμετάσχουν στις εξετάσεις διαγνωστικού χαρακτήρα..-"ENΩΣΗ ΑΓΡΙΝΙΟΥ" αγροτική σφαιρική ενημέρωση..-Fruit and vegetables newsletter..-BENEFITS.GOV..update..-GAIN reports..-COUNCIL OF THE EUROPEAN UNION,update..-APEC latest..- IMF latest news..-OBAMA's newest..- Ενημερωτικό Δελτίο Α.Σ.Ε.Π...-NORWAY's latest news..-CDU latest news..-ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ Κυβερνητικό Εκπρόσωπο Παύλο Μαρινάκη..-Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη συμμετοχή στην ενημέρωση για το νέο Ψηφιακό Σχολείο ....-IGCAT PRESS RELEASE..-COUNCIL OF BARS AND LAW SOCIETIES OF EUROPE,update..-ΣτΕ:Συνταγματικό το νέο σύστημα επιλογής Διοικήσεων Ελληνικών Πανεπιστημίων..-Παράταση της προθεσμίας υποβολής πρότασης διδακτικού βιβλίου..-68.851 ο αριθμός των εισακτέων σπουδαστών στην Γ΄ εκπαίδευση 2024-2025..-Πανελλαδικές εξετάσεις υποψηφίων με αναπηρία.....-ESM:GLOBAL FRAGMENTATION ON THE AGENDA OF 8TH JOINT RFAS RESEARCH SEMINAR..-"ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΟΣ" σημαίνει....-ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΣΑΪΤΗ:Έκθεση «ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ» 2024... Συμμετέχουμε και σας προσκαλούμε!..-ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ ΔΗΜΩΝ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ-ΜΑΛΕΒΙΖΙΟΥ στο ΣτΕ για την χάραξη ΒΟΑΚ..-ΣτΕ:Αναστέλεται η έκδοσης άδειας ....-ΑΡΕΙΟΣ ΠΑΓΟΣ:προσοχή στην υποχρέωση να αποστέλλονται προδικαστικά ερωτήματα στο ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ..-H AYTOKAΘΑΡΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ..-IMF:An AI-Powered Boost to Anguilla's Revenues..-Think Tank reports on Russia’s war of aggression against Ukraine and more latest news..-ENYPEKK newsletter..-ΑΑΔΕ:Προχωρά η ενσωμάτωση αρμοδιοτήτων ΔΟΥ στο ΚΕΦΟΚ Αττικής .. --

MHN ΞΕΧΝΑΤΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ΚΑΙ ΕΔΩ:

ΑΓΓΕΛΙΑ

Συνταξιούχος Κυρία,ζητά απογευματινή 4ωρη εργασία υποστήριξης Γραμματείας. Τριανταπεντάχρονη (35) εμπειρία, ισχυρότατες ικανότητες γραπτής και προφορικής επικοινωνίας,πλήρης επίγνωση σοβαρότητος προθεσμιών, αρχειοθέτηση, “τυφλό” σύστημα δακτυλογράφισης, δημιουργική γραφή παντός τύπου εγγράφων, ορθογράφος, άριστη γνώστις H/Y και χρήσης social media, αποτελεσματική υψηλού επιπέδου διοικητική υποστήριξη, ΕΧΕΜΥΘΕΙΑ και ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟΤΗΤΑ. Αποδεκτή και συνεργασία εξ αποστάσεως. Επικοινωνήστε: polisisnet@gmail.com - tipovafia@gmail.com (Θα δοθούν απαντήσεις ΜΟΝΟΝ σε σοβαρές προτάσεις)

Δηλώσεις του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη και του Προέδρου της Τουρκίας Recep Tayyip Erdoğan

Πέμπτη 23 Σεπτεμβρίου 2021

European Economic and Social Committee:invitation

ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΠΙΕΡΡΑΚΑΚΗΣ: οι ιατρικές βεβαιώσεις εκδίδονται ψηφιακά και είναι διαθέσιμες στην εφαρμογή MyHealth.

 

Οι ψηφιακές ιατρικές βεβαιώσεις που παρουσιάσαμε με Θάνος Πλεύρης, Georgios Georgantas και Η.ΔΙ.Κ.Α. α.ε. [(πρώην)-Κ.Η.Υ.Κ.Υ] βελτιώνουν και επιταχύνουν τις υπηρεσίες υγείας.
Πλέον οι ιατρικές βεβαιώσεις εκδίδονται ψηφιακά και είναι διαθέσιμες στην εφαρμογή MyHealth. https://mindigital.gr/archives/2635






ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΕΡΓΑΤΙΚΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ ΣΤΟΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΔΙΑΝΟΜΕΩΝ

 

ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΕΡΓΑΤΙΚΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ ΣΤΟΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ

ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΔΙΑΝΟΜΕΩΝ

23.9.2021

Κύριε Πρωθυπουργέ,

Με αφορμή τα πρόσφατα γεγονότα με τη διαδικτυακή πλατφόρμα efood της γερμανικής Delivery Hero, η οποία εκβιαστικά πρότεινε σε διανομείς της, μέσω της εφαρμογής Road Runner που χρησιμοποιεί για να διασυνδέεται μαζί τους, να συνάψουν μια άλλη μορφή εργασιακής σχέσης - αυτή του freelancer, θέλουμε να σας ενημερώσουμε για τα παρακάτω που αντλήσαμε από τους ίδιους τους εργαζόμενους-μέλη μας στον κλάδο των ταχυμεταφορών-ταχυδιανομών.

 

Στη χώρα μας σήμερα απασχολούνται στον κλάδο ταχυμεταφορών-ταχυδιανομών τροφίμων και εμπορευμάτων, τεσσάρων (4) ειδών εργαζόμενοι:

Ø  Οι εργαζόμενοι που απασχολούνται με σύμβαση εξαρτημένης εργασίας σε εμπορικές επιχειρήσεις, ταχυδρομεία-ταχυμεταφορές, επιχειρήσεις εστίασης, καφέ, κ.λ.π.

Ø  Οι εργαζόμενοι που απασχολούνται με αδήλωτη ή ημιδηλωμένη εργασία.

Ø  Οι εργαζόμενοι που απασχολούνται με «τίτλο κτήσης» (το γνωστό μπλοκάκι).

Ø  Οι εργαζόμενοι που απασχολούνται καθαρά ως ελεύθεροι επαγγελματίες.

 

Πριν όμως αναφερθούμε σε κάθε μια από τις παραπάνω κατηγορίες εργαζομένων και τις ιδιαιτερότητες που διέπουν τις εργασιακές τους σχέσεις, ας μιλήσουμε πρώτα για τα κόστη της διανομής. Για το πόσο κοστίζει στον οδηγό να παραδώσει σπίτι μας την παραγγελία μας γρήγορα.

Ποια είναι λοιπόν τα κόστη;

§  Ένα τυπικό μηχανάκι έχει κόστος βενζίνης και σέρβις περίπου 0,10€/χιλιόμετρο και αυτό χωρίς να συνυπολογιστεί η ασφάλεια, τα τέλη και η απαξία του οχήματος. Ειδικά σε ότι έχει να κάνει με το τελευταίο, πρέπει να γνωρίζετε ότι ένα όχημα μπορεί να πραγματοποιήσει έως και 1.000 χλμ/εβδομάδα, με το μέσο όρο όλων όσοι κινούνται με προσοχή και δεν τρέχουν να είναι γύρω στα 700χλμ, εφόσον επιθυμούν να επιστρέψουν ζωντανοί στα σπίτια τους και τις οικογένειές τους.

§  Στα παραπάνω προστίθεται και ο χρόνος απόσβεσης για τις «χούφτες» στο μηχανάκι περίπου 50€, ώστε να μην παγώνουν τα χέρια στο τιμόνι και να μην ανοίγουν πληγές, συχνό φαινόμενα για τους ανθρώπους που εργάζονται με μηχανάκι το χειμώνα.

§  Επιπλέον πρέπει να υπολογιστεί σε πόσο χρόνο θα γίνει απόσβεση στα αδιάβροχα, τα οποία με τόση βροχή επιβάλλεται να είναι καλής, αν όχι πολύ καλής ποιότητας ώστε να μην περνάει το νερό μέσα στα ρούχα και πάθουν πνευμονία οι άνθρωποι ή ότι άλλο επάνω στις δύο ρόδες. Με πρόχειρους υπολογισμούς τα αδιάβροχα κοστίζουν γύρω στα 80€.

§  Ακολούθως απαιτούνται γάντια, αρβύλες/παπούτσια, λαιμουδιέρες, τσαντάκια χρημάτων που καταστρέφονται τακτικά από την πολύ χρήση.

§  Τέλος, υπάρχει και το ανεκτίμητο κόστος του χρόνου που δεν περνούν οι συνάδελφοί μας με την οικογένεια τους, Παραμονή Χριστουγέννων, Πρωτοχρονιάς, Πάσχα, Δεκαπενταύγουστου και ανήμερα. Και βεβαίως το ανεκτίμητο του κινδύνου να οδηγούν με το ένα χέρι σαν τρελοί γιατί στο άλλο έχουν τους καφέδες πχ που έχουν αργήσει και έχει κόψει το αφρόγαλο....αλλά πάντα...«έχει φύγει το παιδί», γιατί το «παιδί με το παπί» πρέπει να φταίει για όλα.

Αυτά σε ότι αφορά τα κόστη. Πάμε όμως να δούμε και τις εργασιακές σχέσεις.

 

Α. Εργαζόμενοι που απασχολούνται με σύμβαση εξαρτημένης εργασίας σε εμπορικές επιχειρήσεις, ταχυδρομεία-ταχυμεταφορές, επιχειρήσεις εστίασης, καφέ, κ.λ.π.

Είναι οι εργαζόμενοι που απασχολούνται σε επιχειρήσεις και καταστήματα, λαμβάνουν το βασικό μισθό και ότι άλλο προβλέπεται από μια σύμβαση εξαρτημένης εργασίας, χωρίς να τους παρέχονται στις περισσότερες περιπτώσεις μέσα ατομικής προστασίας όπως προβλέπει η σχετική νομοθεσία, πλην ίσως του ανακλαστικού γιλέκου. Με όχημα τις περισσότερες φορές του εργαζόμενου και τις φθορές και τη βενζίνη να καλύπτονται από τυχόν φιλοδωρήματα που θα αφήσει ο πελάτης. Γιατί όπως και να το κάνουμε το επίδομα 15% μικτά επί του βασικού μισθού δεν αρκεί να καλύψει το κόστος του οχήματος.

Β. Εργαζόμενοι που απασχολούνται με αδήλωτη ή ημιδηλωμένη εργασία

Αυτή η κατηγορία εργαζομένων είναι αόρατη, καθώς απασχολείται στον κλάδο «μαύρα» και ίσως σε κάποιες περιπτώσεις να αμείβεται με ελαφρά πιο αυξημένο ωρομίσθιο σε σχέση με τους υπόλοιπους. Όμως, έχουν μισή ή καθόλου ασφάλιση και εργάζονται αποκλειστικά με δικό τους όχημα, δίχως προσαύξηση 15% και χωρίς να δικαιούνται μέσα ατομικής προστασίας.

Γ. Εργαζόμενοι που απασχολούνται με τίτλο κτήσης

Είναι οι εργαζόμενοι οι οποίοι εργάζονται με το γνωστό σε όλους μας «μπλοκάκι». Τώρα τελευταία χρησιμοποιείται η ορολογία του «τίτλου κτήσης». Οι απολαβές τους είναι με το «κομμάτι» και κάποια μικρή αποζημίωση χιλιομετρική. Σε όλα όμως τα ποσά έχουν κρατήσεις ποσοστού 23,6%, χωρίς να έχουν κανονική ασφάλιση. Απλά το 20% είναι για τη σύνταξη, αν ποτέ πάρουν, συν 3,6% χαρτόσημο υπέρ Ο.Γ.Α. Με ποσοστό 23,6% επιβαρύνονται και οι χιλιομετρικές αποζημιώσεις και τα φιλοδωρήματα που δίνουν οι πελάτες ηλεκτρονικά. Και αυτή η κατηγορία εργαζομένων χρησιμοποιεί δικό τους όχημα και όλα τα έξοδα δικά τους, δίχως ο εργοδότης να τους παρέχει δωρεάν τίποτα σε επίπεδο εξοπλισμού και Μέσων Ατομικής Προστασίας. Εδώ υπάρχει και μια «παγίδα». Οι συνάδελφοι αυτοί μπορούν να εργαστούν μέχρι να φτάσουν το ποσό των 10.000€ ευρώ ανά έτος. Αν τα ξεπεράσουν, πρέπει να κάνουν έναρξη εργασιών στην εφορία ως ελεύθεροι επαγγελματίες!

Δ. Εργαζόμενοι που απασχολούνται καθαρά ως ελεύθεροι επαγγελματίες

Εδώ πλέον, μιλάμε για…το «μεγάλο κεφάλαιο»  του κλάδου. Για τους «προνομιούχους», τους επονομαζόμενους «καπιταλιστές με παπί»! Είναι οι  εργαζόμενοι που απασχολούνται ως ελεύθεροι επαγγελματίες, που ενώ αμείβονται με την παραγγελία και αυτοί σαν τους παραπάνω, έχουν κάνει έναρξη εργασιών στην Εφορία και πληρώνουν από την τσέπη τους εξοπλισμό, όχημα, βενζίνες, σέρβις τα πάντα.., κ.λ.π., συν λογιστή ,ΟΑΕΕ, αλλά είναι «προνομιούχοι»…δεν έχουν το όριο των 10.000€ ανά έτος.

Στο δια ταύτα λοιπόν. Οι άνθρωποι αυτοί πέρα είναι απροστάτευτοι, όχι μόνο εργασιακά, αλλά και υγειονομικά. Ακόμα και την περίοδο της πανδημίας, όπου για κάθε κλάδο έχουν καταρτιστεί ειδικά υγειονομικά πρωτόκολλα, στο συγκεκριμένο κλάδο τα ζητήματα υγείας και ασφάλειας είναι ανύπαρκτα. Οι εργαζόμενοι αυτοί υπόκεινται σε ένα καθημερινό μαρτύριο, βάζοντας τον εαυτό τους σε ένα διαρκή κίνδυνο. Εισέρχονται καθημερινά σε χώρους που δεν αερίζονται επαρκώς, χρησιμοποιούν συχνότερα από τον καθένα (αναγκαστικά) ανελκυστήρες που είναι εστίες μεταδοτικότητας του covid-19, καθώς η παράδοση παραγγελίας από τις σκάλες σε πολυόροφα κτήρια είναι κάτι που εκ των πραγμάτων δεν διευκολύνει. Και ενώ θα μπορούσε στα πλαίσια της πρόσληψης διασποράς του Sars-Cov-2 να θεσμοθετηθεί παράδοση στην είσοδο, με εξαίρεση περιπτώσεις ατόμων με κινητικά προβλήματα, εν τούτοις εξακολουθούν να παραδίδουν στην εξώπορτα διαμερισμάτων και υπογείων διακινδυνεύοντας καθημερινά τη ζωή τους.

Πάμε όμως, να δούμε τι ακριβώς συνέβη με τη διαδικτυακή πλατφόρμα efood και ξαφνικά ξεχείλισε το ποτήρι; Το ποτήρι ξεχείλισε λοιπόν όταν αρκετοί διανομείς της εν λόγω εταιρείας έλαβαν  εσωτερικό μήνυμα στην εφαρμογή που ουσιαστικά τους ζητούσε να γίνουν εργαζόμενοι με «μπλοκάκι» ή να ανοίξουν βιβλία. Διαφορετικά…ανεργία. Σε ποιους το έλεγε αυτό η efood; Σε αυτούς που την εμπιστεύτηκαν και προσέτρεξαν να στηρίξουν την προσπάθειά της -με ανταγωνιστικά ομολογουμένως οικονομικά και εργασιακά κίνητρα - εγκαταλείποντας τα μικρομάγαζα και τις μικρές επιχειρήσεις που ήδη απασχολούνταν. Αυτούς όμως που με κρύο, βροχές, χιόνια, καύσωνα, έτρεχαν για την efood σε δύο ρόδες για να κερδίζει, να διογκώνεται, να μεγαλουργεί στη χώρα μας.

H πλατφόρμα του efood, της γνωστής σε όλους μας εφαρμογής παραγγελιοληψίας, είχε δύο (2) ειδών διανομείς. Αρχικά ξεκίνησε με διανομείς ωρομίσθιους 4ωρους, 6ωρους, 8ωρους, με καλές η αλήθεια είναι απολαβές. Παρείχε τα μέσα ατομικής προστασίας και ότι προβλεπόταν από την κείμενη νομοθεσία (κράνος, γάντια αδιάβροχα, κουτί που κοστίζει 150€+, έδινε αποζημίωση για βενζίνες με το χιλιόμετρο και το 15% για το μηχανάκι, κ.λ.π). Ήταν η τέλεια εταιρεία για να εργαστεί κανείς κάποιος διανομή. Ή μάλλον σχεδόν τέλεια, διότι υπάρχουν και ορισμένα αρνητικά, όπως π.χ. ό,τι τα καύσιμα τα έδινε σε κάρτα της AVIN και μόνο για εταιρικά βενζινάδικα και κάποια άλλα αρνητικά μικρότερης σημασίας. Κάποια στιγμή η efood ξεκίνησε ένα σύστημα εσωτερικής αξιολόγησης με τέσσερις (4) κατηγορίες badges (σημάτων). Για τη διευκόλυνση της ενημέρωσης ας πούμε ότι η αξιολόγηση περιελάμβανε σήματα όπως το Χρυσό, το Ασημένιο, το Χάλκινο και εκείνο το σήμα του Νεοεισερχόμενου Rider. Το Χρυσό σήμα, πέρα από τα tips και ότι άλλη αποζημίωση έδινε η εταιρία για τα χιλιόμετρα, έδινε στον διανομέα 0,50€/παραγγελία. Το Ασημένιο 0,30€ και το χάλκινο έδινε ή 0,10€ ή τίποτα. Του δε νεοεισερχόμενου, για κάποιες μέρες ήταν ίσο με το ασημένιο (15 μέρες περίπου), μέχρι και εκείνος να μπει σε κατηγορία. Τα ακριβή κριτήρια κατάταξης σε κάθε κατηγορία, ποτέ δεν ήταν απόλυτα κατανοητά ούτε στους ίδιους τους Riders ώστε με σαφήνεια να γνωρίζουν το σύστημα αξιολόγησής τους.

Και εδώ αρχίζουν τα προβλήματα. Αμέσως μετά, η εταιρία ξεκίνησε καμπάνια στα social media ζητώντας διανομείς freelancers, όπως ακριβώς δηλαδή και η ανταγωνίστρια “WOLT”. Οι Freelancers διανομείς οδηγοί, είναι οι 2 τελευταίες κατηγορίες εργαζομένων που περιγράφουμε παραπάνω (μέχρι 10.000€ που λέγαμε και οι ελεύθεροι επαγγελματίες). Σε αυτές τις δύο κατηγορίες λοιπόν η εταιρεία δεν έχει καμία υποχρέωση απέναντί τους, πλην να τους πληρώνει τα τιμολόγια. Ούτε ασφάλιση, ούτε Δώρα, ούτε επιδόματα, ούτε τίποτα.

Η εταιρεία όμως, χρεώνει τις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις με ένα ποσοστό επί της κάθε παραγγελίας, για τη διαμεσολάβηση μεταξύ επιχείρησης και πελάτη με διάφορους τρόπους. Ας υποθέσουμε τυχαία -και όχι μακριά από την πραγματικότητα- ότι η efood χρέωνε ποσοστό 10-12% για την κάθε παραγγελία που μας έφερνε ο διανομέας του καταστήματος (με απλή διαμεσολάβηση της efood) και ποσοστό 20-30% για την κάθε παραγγελία που μας φέρνει ο διανομέας της efood.

 

Κύριε Πρωθυπουργέ,

Η περίπτωση της efood και της Delivery Hero, ήταν απλά η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι. Σαν την efood υπάρχουν δεκάδες άλλες περιπτώσεις που είναι έτοιμες να εκραγούν, διότι απλά η κατάσταση δεν πάει άλλο. Η κατάσταση στα μικρομάγαζα ούτως ή άλλως δεν ήταν καλύτερη, γι’ αυτό και βρήκαν πρόσφορο έδαφος και εισχώρησαν οι πλατφόρμες.

Διαπιστώσατε και εσείς, ως Κυβέρνηση, τη δύναμη της κοινωνικής αντίδρασης με έναν τρόπο διαφορετικό, τον οποίο πολλοί ονομάζουν διαδικτυακό ακτιβισμό. Το διαδίκτυο αποκτά ολοένα και μεγαλύτερο μερίδιο στη σφαίρα επιρροής της κοινής γνώμης. Αμέτρητοι χρήστες ή μη του γνωστού Αpp παράδοσης έτοιμου φαγητού, το οποίο παρεμπιπτόντως τον πρώτο χρόνο της πανδημίας κατέγραψε αύξηση κύκλου εργασιών κατά 49% (64,4 εκατ. ευρώ, από 43,1 εκατ. ευρώ το 2019) και αύξηση καθαρών κερδών κατά 26,7% (21,3 εκατ. ευρώ, από 16,8 εκατ. ευρώ το 2019) έσπευσαν να βαθμολογήσουν την εφαρμογή με ένα αστέρι. Αποτέλεσμα αυτού ήταν το rating της εφαρμογής να πέσει από το 4,6 που ήταν στις αρχές της εβδομάδας στο Google, στο 2,1 το μεσημέρι της Παρασκευής, στο 1,7 αργά το απόγευμα της ίδιας ημέρα για να φτάσει εντέλει στο 1,1 το βράδυ της περασμένης Παρασκευής.

Το διαδίκτυο, όμως, δεν έστειλε μόνο ένα ηχηρό μήνυμα στη Delivery Hero, αλλά και σε εσάς ως Πρωθυπουργό της χώρας. Ένα μήνυμα που επισφραγίστηκε και στους δρόμους, με χιλιάδες riders να κατακλύζουν όλα τα μεγάλα αστικά κέντρα κατά τη χθεσινή κινητοποίηση της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Εργαζομένων στον Επισιτισμό- Τουρισμό, την οποία στήριξαν δεκάδες οργανώσεις και βεβαίως η τριτοβάθμια Γ.Σ.Ε.Ε. Οι Riders, οι χιλιάδες χρήστες του διαδικτύου, οι εργαζόμενες και οι εργαζόμενοι της χώρας, ζητούν από εσάς να επιδείξετε μεγαλύτερη ευαισθησία γύρω από τις εργασιακές σχέσεις τόσο στο συγκεκριμένο κλάδο, αλλά και σε κάθε άλλο εργασιακό κλάδο. Μην αγνοήσετε και μην προσπεράσετε αυτό το μήνυμα διότι…το επόμενο «rating» που θα δεχθεί αρνητική βαθμολογία, ίσως να είναι το Κυβερνητικό «rating». Μην ξεχνάτε ότι και ο κόσμος της εργασίας βαθμολογεί τις Κυβερνήσεις στο τέλος κάθε εκλογικής περιόδου.

Σας καλούμε λοιπόν να στηρίξετε το συγκεκριμένο κλάδο, να επιδείξετε τη δέουσα πολιτική ευαισθησία και να λάβετε πρόσθετα μέτρα αυστηροποίησης των κανόνων της αγοράς εργασίας, στηρίζοντας με ενεργές πολιτικές όλους όσοι είτε από επιλογή, είτε από ανάγκη βρέθηκαν στη θέση του «παιδιού που έχει φύγει και είναι στο δρόμο», με το πακέτο με το εμπόρευμα μας ή την πίτσα, το σουβλάκι, τον καφέ, την κρέπα μας. Όλους όσοι κινδυνεύουν σε κάθε εκατοστό στην άσφαλτο να μην γυρίσουν ζωντανοί σπίτι τους. Όλους όσοι «τρώνε» καθημερινά τα καυσαέρια από τις εξατμίσεις των ασυντήρητων Ι.Χ, φορτηγών και λεωφορείων και βιώνουν τις καιρικές συνθήκες στο πετσί τους.

Αν θέλετε λοιπόν να δείξετε αλληλεγγύη στον κλάδο των ταχυμεταφορέων -ταχυδιανομέων πρέπει να το κάνετε έμπρακτα. Το τελευταίο εργασιακό νομοσχέδιο της Κυβέρνησής σας δεν έβαλε τάξη στην αταξία που επικρατεί στον κλάδο. Αντιθέτως, προκάλεσε σύγχυση και θόλωσε περισσότερο το τοπίο στο τι τελικά ισχύει και τι τελικά δικαιούται κάθε εργαζόμενος/η. Κι όχι μόνο. Άναψε το πράσινο φως σε τέτοιου τύπου πλατφόρμες όπως η efood να προβούν σε εκβιασμούς σε βάρος του απασχολούμενου σε αυτές προσωπικού. Αν συνυπολογίσει κανείς και την παντελή έλλειψη ολοκληρωμένου σχεδίου δράσης των συναρμόδιων για την πάταξη της εργοδοτικής παραβατικότητας στον κλάδο, τότε δεν είναι υπερβολή ο ισχυρισμός ότι επικρατούν συνθήκες εργασιακής «ζούγκλας».

Η αδήλωτη ή η ψευδώς δηλωμένη εργασία πρέπει να εκλείψει. Το ίδιο πρέπει να εκλείψουν και οι συμβάσεις ορισμένου χρόνου. Οι συμβάσεις όλες πρέπει να είναι εξαρτημένης εργασίας και μάλιστα αορίστου χρόνου. Οι ψευδεπίγραφες συμβάσεις με «τίτλο κτήσης» (κοινώς μπλοκάκι) ή οι συμβάσεις με «βαπτισμένους» εργαζομένους ως… «ελεύθερους επαγγελματίες»…πρέπει να καταργηθούν. Όλοι γνωρίζουμε ότι πίσω από κάθε τέτοια σχέση εργασίας υποκρύπτεται πάντα εξαρτημένη εργασία. Υπάρχει διευθυντικό δικαίωμα και εντολές των υπευθύνων της πλατφόρμας, υπάρχει απομακρυσμένη παρακολούθηση των διαδρομών και των διανομών, υπάρχουν αξιολογήσεις της παραγωγικότητας οι οποίες βεβαίως είναι συνδεδεμένες με την ταχύτητα διανομής μιας παραγγελίας και το χρόνο ημερήσιας διασύνδεσης στην πλατφόρμα (συνεπώς επιβάλλεται έστω και έμμεσα συγκεκριμένο ωράριο εργασίας). Δε νοείται λοιπόν το «παπί» να λογίζεται ως επιχείρηση διότι απλούστατα δεν είναι. Ήταν λάθος της Κυβέρνησης να αναγνωρίσει τέτοιες μορφές απασχόλησης στο συγκεκριμένο κλάδο. Ήταν λάθος της που δεν περιόρισε ευθύς εξαρχής την εργασιακή σχέση σε σχέση εξαρτημένης εργασίας. Οφείλετε λοιπόν να αναγνωρίσετε πλήρη εργασιακά και ασφαλιστικά δικαιώματα στους «Riders», είτε απασχολούνται σε πλατφόρμα, είτε σε εμπορικά καταστήματα, είτε σε καταστήματα εστίασης-καφέ. Μόνο έτσι εκφράζονται έμπρακτα το ενδιαφέρον και η αλληλεγγύη. Μόνο έτσι η πολιτική αποκτά ουσία και δεν περιορίζεται απλά και μόνο σε επικοινωνία.

 

Λάβετε άμεσα μέτρα και πρωτοβουλίες ώστε:

ü  Να υπογραφεί άμεσα Συλλογική Σύμβαση Εργασίας που να καλύπτει το σύνολο των διανομέων της χώρας (εστίαση, εμπόριο, τρόφιμα).

ü  Να σταματήσει η επιβολή της freelancing εργασίας και να μετατραπούν όλες οι συμβάσεις ορισμένου χρόνου σε αορίστου εξαρτημένης εργασίας,

ü  Να μην φορολογείται και να μην υπόκειται σε κρατήσεις η χιλιομετρική αποζημίωση για τη συντήρηση των οχημάτων,

ü  Να μην φορολογούνται και να μην υπόκεινται σε κρατήσεις τα ηλεκτρονικά φιλοδωρήματα ή εφόσον θεωρούνται νόμιμος μισθός να πληρώνονται επ’ αυτών προσαυξήσεις για υπερωριακή απασχόληση, εργασία τις Κυριακές, αργίες και νύχτες.

ü  Να σταματήσουν τα συστήματα αξιολογήσεων που υιοθετούν οι εταιρείες ως κριτήριο απόλυσης και απειλή στέρησης ημερομισθίων,

ü  Να συμπεριληφθούν οι διανομείς στα μέτρα πρόληψης διάδοσης του Sars-Cov-2 και να γίνεται η παράδοση στην είσοδο κάθε κτηρίου, με εξαίρεση περιπτώσεις ατόμων με κινητικά προβλήματα,

ü  Να προβλέπονται χώροι υγιεινής και στεγασμένοι χώροι αναμονής για τους Riders.

ü  Να ασφαλίζονται με ευθύνη των εργοδοτών το όχημα, ο εξοπλισμός και τα χρηματικά ποσά, από τον κίνδυνο ληστείας,

ü  Να οριοθετηθούν ορθολογικά οι χιλιομετρικές αποστάσεις παραλαβής και παράδοσης,

ü  Να σταματήσει η ηθική και ψυχολογική παρενόχληση προς τους εργαζόμενους και να υποβληθούν σε αυστηρό θεσμικό έλεγχο από το ΣΕΠΕ και το Υπουργείο Εργασίας όλες οι εσωτερικές παραμετροποιήσεις της εφαρμογής που οδηγούν σε μισθολογικές και ανταγωνιστικές διακρίσεις και που χρησιμοποιούνται ως λόγοι απόλυσης,

ü  Να διακόπτεται η διανομή με απόφαση κρατικής αρχής σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων (βροχές, χιόνια, παγετοί, καύσωνες).

 

Εμείς από την πλευρά μας, τιμώντας το θεσμικό μας ρόλο, δηλώνουμε ότι δεν θα επιτρέψουμε να εκβιάζονται οι συνάδελφοί μας, ενώ θέτουν σε κίνδυνο τις ίδιες τους τις ζωές. Θα συνεχίσουμε αταλάντευτα τον αγώνα μας, από κοινού με τους “Riders”, για τη βελτίωση των συνθηκών εργασίας, την πάταξη εργοδοτικών αυθαιρεσιών και παρανομιών, την κατάκτηση ενιαίου πλαισίου εργασιακών σχέσεων, το χτίσιμο ενός δικαιωματικού χάρτη που θα ανοίγει «ομπρέλα» προστασίας στην κακοκαιρία που βιώνουν ανεξαρτήτως σχέσης εργασίας και εργοδότη.

         

ΤΑ ΕΡΓΑΤΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ

1.   ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

2.   ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΡΟΔΟΥ

3.   ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΧΑΝΙΩΝ

4.   ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ

5.   ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΛΑΣΙΘΙΟΥ

6.   ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΡΕΘΥΜΝΟΥ

7.   ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ

8.   ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ

9.   ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΡΕΒΕΖΑΣ

10. ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΒΕΡΟΙΑΣ

11. ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ

12. ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΔΡΑΜΑΣ

13. ΕΡΓΑΤΟΫΠΑΛΛΗΛΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΕΛΛΑΣ

14. ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕIΑΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ

15. ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΘΗΒΑΣ

16. ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΚΑΒΑΛΑΣ

17. ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΕΔΕΣΣΑΣ ΑΛΜΩΠΙΑΣ

18. ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ

19. ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΚΙΑΤΟΥ

20. ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ ΠΕΡΑΧΩΡΑΣ – ΑΓΙΩΝ ΘΕΟΔΩΡΩΝ

21. ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΥΡΓΟΥ

22. ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΧΙΟΥ

23. ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΚΕΡΚΥΡΑΣ

24. ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ

25. ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΦΛΩΡΙΝΑΣ

26. ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΕΥΡΥΤΑΝΙΑΣ

27. ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ

28. ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΝΑΥΠΑΚΤΙΑΣ ΚΑΙ ΔΩΡΙΔΑΣ

29. ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΓΡΕΒΕΝΩΝ

30. ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΒΟΛΟΥ

31. ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑΣ

32. ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΑΙΓΙΟΥ

 

 

Κοιν: Γενική Συνομοσπονδία Εργατών Ελλάδας

"ΑΥΛΑΙΑ" ΓΙΑ ΤΗΝ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2022",ΕΙΚΟΣΙ ΔΥΟ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ..

Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2022» μετά από εικοσιδύο ολόκληρα χρόνια ΕΝΤΥΠΗΣ και ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ έκδοσης, ολοκλήρωσε τον κύκλο της τον Δεκέμβριο 2022 οπότε και σταμάτησε την κυκλοφορία της για να μεταλλαχθεί σε THINK TANK BLOG. Ευχαριστούμε από καρδιάς όσους μας αγάπησαν, μας τίμησαν με την απίστευτη αναγνωσιμότητά της, μας εμπιστεύθηκαν και ακόμα το κάνουν έως σήμερα. Ευχαριστούμε όσους συνεργάστηκαν μαζί μας, όσους μας εμπιστεύθηκαν και μας στήριξαν. Με αληθινή, βαθύτατη εκτίμηση προς Ολους Σας… ΓΙΑΝΝΗΣ και ΜΑΡΙΑ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ

Toπικό Μέσο Μαζικής ενημέρωσης ("θυγατρικό" της "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"),ΜΙΑ ΚΡΑΥΓΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ 170.000 Ελλήνων Πολιτών. Είκοσι ολόκληρα χρόνια ζωής (2000-2021) και αγώνων στην καταγραφή και υπεράσπιση της Αλήθειας για τον πολύπαθο τόπο των Αχαρνών.

ΑΧΑΡΝΕΣ: Ενημέρωση...ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΕΗΛΑΤΗΜΕΝΟ ΔΗΜΟ

ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ,ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ

ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ,ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ
Βιογραφικό του Κυριάκου Μητσοτάκη Ο Κυριάκος Μητσοτάκης γεννήθηκε το 1968 στην Αθήνα. Αφού αποφοίτησε αριστούχος από το Κολλέγιο Αθηνών συνέχισε τις σπουδές του στην Αμερική. Σπούδασε κοινωνικές επιστήμες στο Harvard από όπου αποφοίτησε με την ανώτατη τιμητική διάκριση «summa cum laude» ενώ τιμήθηκε με τα έπαθλα «Hoopes» και «Tocqueville» για την εκπόνηση της διατριβής του με θέμα την αμερικανική εξωτερική πολιτική απέναντι στην Ελλάδα. Συνέχισε τις σπουδές του στο Stanford, στον τομέα των διεθνών οικονομικών σχέσεων και τις ολοκλήρωσε στο Harvard Business School στον τομέα της διοίκησης επιχειρήσεων. Πριν ασχοληθεί με την πολιτική, εργάστηκε επί μία δεκαετία στον ιδιωτικό τομέα στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Διετέλεσε οικονομικός αναλυτής στην Chase Investment Bank και σύμβουλος στην κορυφαία εταιρία συμβούλων McKinsey and Company στο Λονδίνο. Μετά την επιστροφή του στην Ελλάδα, εργάστηκε ως ανώτατο στέλεχος επενδύσεων στην Alpha Ventures της Alpha Bank και στη συνέχεια μετακινήθηκε στον Όμιλο της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδας. Διατέλεσε για τρία χρόνια Διευθύνων Σύμβουλος της Εθνικής Επιχειρηματικών Συμμετοχών, την οποία και ανέδειξε σε κορυφαία εταιρεία στην Ελληνική και Βαλκανική αγορά του private equity και του venture capital. Η Εθνική Επιχειρηματικών Συμμετοχών χρηματοδότησε πολλές γρήγορα αναπτυσσόμενες επιχειρήσεις με ίδια κεφάλαια, δημιουργώντας εκατοντάδες θέσεις απασχόλησης. Για την επαγγελματική του δραστηριότητα έχει λάβει τιμητικές διακρίσεις, με σημαντικότερη την βράβευσή του το 2003 από το World Economic Forum ως “Global Leader for Tomorrow”. Στις εκλογές του 2004 και του 2007 εξελέγη πρώτος σε σταυρούς προτίμησης βουλευτής με τη Νέα Δημοκρατία στη μεγαλύτερη εκλογική περιφέρεια της χώρας, τη Β΄ Αθηνών, ενώ στις εκλογές του 2009 εξελέγη για τρίτη φορά. Στις εκλογές του Μαΐου 2012 εξελέγη για μία ακόμη φορά πρώτος στη Β’ Αθηνών, ενώ ήταν επικεφαλής του ψηφοδελτίου στις εκλογές του Ιουνίου 2012. Στη Βουλή των Ελλήνων έχει συμμετάσχει στην Επιτροπή Αναθεώρησης του Συντάγματος και στις Επιτροπές Οικονομικών, Παραγωγής και Εμπορίου, Ευρωπαϊκών Υποθέσεων και Εξωτερικών και Άμυνας ενώ διετέλεσε για δύο χρόνια Πρόεδρος της Επιτροπής Περιβάλλοντος. Έως τις εκλογές του 2012 ήταν Τομεάρχης Περιβαλλοντικής Πολιτικής της Νέας Δημοκρατίας. Έχει επισκεφθεί πολλές περιβαλλοντικά ευαίσθητες περιοχές της χώρας, έχει συμμετάσχει σε δεκάδες συνέδρια για το περιβάλλον στην Ελλάδα και το εξωτερικό μεταξύ αυτών στις διεθνείς διασκέψεις του ΟΗΕ για την κλιματική αλλαγή στο Μπαλί, το Πόζναν, το Κανκούν και την Κοπεγχάγη. Διετέλεσε Υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης από τις 25 Ιουνίου 2013 μέχρι τις 27 Ιανουαρίου 2015. Στις εθνικές εκλογές της 25ης Ιανουαρίου 2015 εξελέγη για πέμπτη φορά βουλευτής της ΝΔ στη Β’ Αθηνών τετραπλασιάζοντας τους σταυρούς που έλαβε σε σχέση με τις εθνικές εκλογές του Μαΐου 2012. Στις 10 Ιανουαρίου 2016 εξελέγη πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας και αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης. Στις 7 Ιουλίου 2019 εξελέγη Πρωθυπουργός της Ελλάδας. Μιλάει Αγγλικά, Γαλλικά και Γερμανικά και έχει εκδώσει το βιβλίο «Οι Συμπληγάδες της Εξωτερικής Πολιτικής». Έχει τρία παιδιά, τη Σοφία, τον Κωνσταντίνο και τη Δάφνη.

OMAΔΑ FACEBOOK "ΔΗΜΟΤΕΣ ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ"

OMAΔΑ FACEBOOK "ΔΗΜΟΤΕΣ ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ"
ΔΗΜΟΤΕΣ ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ

"ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΦΥΛΗΣ" ΠΟΛΥΕΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΙΣΤΟΧΩΡΟΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

"ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΦΥΛΗΣ" ΠΟΛΥΕΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΙΣΤΟΧΩΡΟΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
"ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΦΥΛΗΣ" ΠΟΛΥΕΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΙΣΤΟΧΩΡΟΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

"ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ για τον μικρό μας Αγγελο,ΜΑΡΙΟ ΣΟΥΛΟΥΚΟ"

"ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ για τον μικρό μας Αγγελο,ΜΑΡΙΟ ΣΟΥΛΟΥΚΟ"
Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ" θα ζητά ΕΣΑΕΙ.."ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΑΡΙΟ ΣΟΥΛΟΥΚΟ"!!

ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΑΙΜΑΤΟΣ "ΗΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ"

ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΑΙΜΑΤΟΣ "ΗΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ"
Ερευνα,Συνεντεύξεις και επισήμανση της σπουδαιότητος του τότε ΕΘΝΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΑΙΜΑΤΟΣ "ΗΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ" απο το Περιοδικό "ΑΧΑΡΝΕΩΝ Εργα" το έτος 2004!!
Ο Ιστοχώρος μας ΔΕΝ ΛΟΓΟΚΡΙΝΕΙ τα κείμενα των Αρθρογράφων του. Αυτά δημοσιεύονται εκφράζοντας τους ιδίους.
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή ή απόδοση του περιεχομένου του παρόντος διαδικτυακού τόπου σε ό,τι αφορά τα άρθρα της ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ και του ΓΙΑΝΝΗ Γ. ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό ή άλλο, χωρίς την προηγούμενη γραπτή άδεια των Αρθρογράφων. Νόμος 2121/1993 - Νόμος 3057/2002, ο οποίος ενσωμάτωσε την οδηγία 2001/29 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Tι ήταν η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ»..για όσους δεν γνωρίζουν.

Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» γεννήθηκε το 2000,ως συνέχεια του Περιοδικού «ΑΧΑΡΝΕΩΝ Έργα». Δημιουργήθηκε από Επαγγελματίες Εκδότες με δεκαετίες στον τομέα της Διαφήμισης, των Εκδόσεων και των Δημοσίων Σχέσεων και αρχικά ήταν μια Υπερτοπική Εφημερίδα με κύριο αντικείμενο το Αυτοδιοικητικό Ρεπορτάζ.

Επί χρόνια, κυκλοφορούσε την έντυπη έκδοσή της σε ένα ικανότατο τιράζ (5000 καλαίσθητων φύλλων εβδομαδιαίως) και εντυπωσίαζε με την ποιότητα της εμφάνισης και το ουσιώδες, μαχητικό και έντιμο περιεχόμενο της.
Η δύναμη της Πένας της Εφημερίδας, η Ειλικρίνεια, οι Ερευνές της που έφερναν πάντα ουσιαστικό αποτέλεσμα ενημέρωσης, την έφεραν πολύ γρήγορα πρώτη στην προτίμηση των αναγνωστών και γρήγορα εξελίχθηκε σε Εφημερίδα Γνώμης και όχι μόνον για την Περιφέρεια στην οποία κυκλοφορούσε.

=Επι είκοσι τέσσαρα (24) χρόνια, στηρίζει τον Απόδημο Ελληνισμό, χωρίς καμία-ούτε την παραμικρή- διακοπή

. =Επί είκοσι τέσσαρα ολόκληρα χρόνια, προβάλλει με αίσθηση καθήκοντος κάθε ξεχωριστό, έντιμο και υπεύθυνο Πολιτικό της Πολιτικής Σκηνής. Στις σελίδες της, θα βρείτε ακόμα και σήμερα μόνο άξιες και χρήσιμες Πολιτικές Προσωπικότητες αλλά και ενημέρωση από κάθε Κόμμα της Ελληνικής Βουλής. Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» ουδέποτε διαχώρησε τους αναγνώστες της ανάλογα με τα πολιτικά τους πιστεύω. Επραττε το καθήκον της, ενημερώνοντας όλους τους Ελληνες, ως όφειλε.

=Επί είκοσι τέσσαρα ολόκληρα χρόνια, δίνει βήμα στους αδέσμευτους, τους επιτυχημένους, τους γνώστες και θιασώτες της Αλήθειας. Στηρίζει τον Θεσμό της Ελληνικής Οικογένειας, την Παιδεία, την Ελληνική Ιστορία, προβάλλει με όλες της τις δυνάμεις τους Αδελφούς μας απανταχού της Γης, ενημερώνει για τα επιτεύγματα της Επιστήμης, της Επιχειρηματικότητας και πολλά άλλα που πολύ καλά γνωρίζουν οι Αναγνώστες της.

=Επί είκοσι τέσσαρα ολόκληρα χρόνια, ο απλός δημότης–πολίτης, φιλοξενείται στις σελίδες της με μόνη προϋπόθεση την ειλικρινή και αντικειμενική γραφή και την ελεύθερη Γνώμη, η οποία ΟΥΔΕΠΟΤΕ λογοκρίθηκε.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ», είναι ένα βήμα Ισονομίας και Ισοπολιτείας, έννοιες απόλυτα επιθυμητές, ιδιαιτέρως στις ημέρες μας. Είναι ο δικτυακός τόπος της έκφρασης του πολίτη και της εποικοδομητικής κριτικής, μακριά από κάθε στήριξη αφού δεν ετύγχανε οικονομικής υποστήριξης από Δήμους, Κυβερνήσεις ή όποιους άλλους Δημόσιους ή Ιδιωτικούς Φορείς, δεν είχε ΠΟΤΕ χορηγούς, ή οποιασδήποτε μορφής υποστηρικτές. Απολαμβάνει όμως Διεθνούς σεβασμού αφού φιλοξενεί ενημέρωση από αρκετά ξένα Κράτη πράγμα που της περιποιεί βεβαίως, μέγιστη τιμή.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διαγράφει απο την γέννησή της μια αξιοζήλευτη πορεία και απέκτησε εξ αιτίας αυτού,ΜΕΓΙΣΤΗ αναγνωσιμότητα. Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» κέρδισε την αποδοχή και τον σεβασμό που της ανήκει, με «εξετάσεις» εικοσι τεσσάρων ολόκληρων ετών, με συνεχείς αιματηρούς αγώνες κατά της τοπικής διαπλοκής, με αγώνα επιβίωσης σε πολύ δύσκολους καιρούς, με Εντιμότητα, αίσθηση Καθήκοντος και Ευθύνης.

ΕΙΚΟΣΙ ΤΕΣΣΑΡΑ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"!! 2000-2024

ΕΙΚΟΣΙ ΤΕΣΣΑΡΑ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"!! 2000-2024
ΕΙΚΟΣΙ ΤΕΣΣΑΡΑ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"!! 2000-2024