politikinewsaaa.blogspot.com,η Χρήσιμη Εφημερίδα,ΠΟΛΙΤΙΚΗ,POLITIKI,POLITIKI NEWSPAPER,politikinews,ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ,"POLITIKI" news,news,"ΠΟΛΙΤΙΚΗ" Εφημερίδα,Ειδήσεις,Новости Греция, Nachrichten aus Griechenland, Nouvelles de la Grèce, أخبار من اليونان,, 來自希臘的消息 , ギリシャからのニュース, Новини з Греції, Notícias da Grécia, חדשות מיוון, Notizie dalla Grecia, Nyheter fra Hellas,
"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024"
Είκοσι τέσσαρα (24) ολόκληρα χρόνια δημοσιογραφίας, ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΔΙΑΨΕΥΣΙΣ!!
Contact: politikimx@gmail.com v.ch.maria@gmail.com
Η ΑΝΑΓΝΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΙΜΑ 14 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2024
1/5/2024 Χθες 2831 Τελευταίος μήνας 71316
28/4/2024 Χθες 3683 Αυτόν τον μήνα 64108 Τελευταίος μήνας 64042
27/4/2024
Χθες 2991 Αυτόν τον μήνα 60681 Τελευταίος μήνας 64042
Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου
ΑΓΓΕΛΙΑ
Παρασκευή 27 Ιανουαρίου 2023
General Secretariat of the Council:Council Research Papers - Predictions 2023
Council of the European Union
General Secretariat
ART - Analysis and Research Team
Predictions 2023
Please find attached a paper prepared by the Analysis and Research Team on “Predictions for 2023”. This is a compilation of how other organisations and commentators see the coming twelve months, and is a complement to our own “Forward Look” paper which issued recently.
Enjoy your reading.
Read the paper
Kind regards,
The Analysis and Research Team
Contact: ART@consilium.europa.eu
European Council
contact us by email | visit the ART webpage
Think Tank Review - January 2023
| |||||
|
Think Tank Review - January 2023
- 25 January 2023
- Think Tank Review
- gsclibrary
EU politics and institutions
Highlighting Croatia's accession to the Schengen area and to the eurozone from 1 January 2023, reports analyse these two landmark decisions for the European future of the country. Papers discuss the multifaceted nature of European identity and culture and why the EU should engage in having such discussions, given that the European identity, values and ‘soul’ remain valuable points of reference for the future development of Europe and for its citizens. As over the last several years, citizens in Europe have been randomly selected to participate in specific policy debates, analyses point out that selection-based participation needs to be more integrated into mainstream democratic politics.
KONRAD ADENAUER STIFTUNG
Πέμπτη 26 Ιανουαρίου 2023
«ΠΡΟΤΑΣΗ ΔΥΣΠΙΣΤΙΑΣ» : γράφει ο Γιάννης Γ. Βαβουρανάκης
«ΠΡΟΤΑΣΗ
ΔΥΣΠΙΣΤΙΑΣ» :γράφει ο Γιάννης Γ.Βαβουρανάκης
Η πρόταση δυσπιστίας την οποία κατέθεσε ο συριζας και η οποία συζητείται στην Βουλή αυτή την στιγμή, δεν στοχεύει στην ..παραίτηση του Πρωθυπουργού, ούτε της Κυβερνήσεως, άρα ούτε και στην διενέργεια εκλογών.
Αποσκοπεί -άθελά
του και λόγω πλήρους έλλειψης πολιτικού
αναστήματος και πολιτικού πολιτισμού – στο να πείσει και τους τελευταίους αμφιταλαντευόμενους πολίτες για την εγκληματική ανεπάρκεια και πλήρη
ηθική κατάπτωση των «πολιτικών» του οι οποίοι εξευτελίζονται καθημερινά τόσο
στα έδρανα της Βουλής όσο και στα τηλεοπτικά πάνελ.
Η δυσπιστία
λοιπόν στρέφεται κατά των ιδίων όλου του πολιτικού φάσματος με ελάχιστες –δυστυχώς
για την Πατρίδα- εξαιρέσεις. Βεβαίως, ευτυχώς που υπάρχουν και αυτές…
Οι «κατινιές»,
οι χυδαίοι χαρακτηρισμοί και η γενικότερη στάση τους μόνο την ποιότητά τους υπογραμμίζει,
χωρίς να φαίνεται να έχουν αντίληψη και επίγνωση για την κατάντια τους. Η «συνταγή»
αυτή, απευθύνεται βεβαίως μόνον σε μωρούς,
αλλά φαίνεται πως στην κατηγορία αυτή κατατάσσουν τους πολίτες.
Πολίτες, που
πλήρωσαν, πληρώνουν και θα πληρώνουν για τα επόμενα 100 χρόνια την πλήρη τους ανεπάρκεια
και τα τραγικά τους λάθη.
Στις επερχόμενες
εκλογές λοιπόν ας διδάξουμε εμείς οι Πολίτες ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ και ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΤΟΥΣ ΘΕΣΜΟΥΣ σε όλους όσους ανήκουν
στο συνονθύλευμα των βολευτών, μαυρίζοντάς τους με την ψήφο μας.
Ι.Γ.Β
https://twitter.com/mgvavour/status/1618571266721742849?s=20&t=7xGvjg4M9ivsn7H6-tkyLg
Τρίτη 24 Ιανουαρίου 2023
Άρθρο Ευάγγελου Βενιζέλου:"Από τη φοβική στη μαχόμενη δημοκρατία"
21 Ιανουαρίου 2023
Άρθρο Ευάγγελου Βενιζέλου στην Καθημερινή της Κυριακής
Από τη φοβική στη μαχόμενη δημοκρατία
Η σύγχρονη φιλελεύθερη δημοκρατία γίνεται εύκολα φοβική, αλλά διστάζει να δρα ως μαχόμενη. Αγωνιά και φοβάται για τα εκλογικά αποτελέσματα σε πολλές δυτικές χώρες - οι πρόσφατες ενδιάμεσες εκλογές για το Κογκρέσο στις ΗΠΑ είναι ένα παράδειγμα - στις οποίες οι επιλογές του εκλογικού σώματος μπορεί να θέσουν σε αμφισβήτηση τις ίδιες τις αξίες της φιλελεύθερης δημοκρατίας. Από την άλλη πλευρά, ως μαχόμενη δημοκρατία πρέπει να σέβεται τη συνταγματική νομιμότητα και τον δημοκρατικό πλουραλισμό.
Ο Ένγκελς θυμίζει την περιβόητη φράση που είπε το 1849 ο Odilon Barrot, πρωθυπουργός του Λουδοβίκου Βοναπάρτη, στη γαλλική Εθνική Συνέλευση, «La légalité nous tue». Η νομιμότητα μας σκοτώνει. Μεταφέροντας τη φράση αυτή στα σημερινά συμφραζόμενα, μπορούμε να πούμε ότι θέτει το ζήτημα της δύσκολης ισορροπίας ανάμεσα στον δημοκρατικό φόβο και στη συνταγματική άμυνα.
Λίγες ημέρες μετά την έκδοση της πρωτόδικης απόφασης του Τριμελούς Εφετείου Κακουργημάτων Αθηνών για τη «Χρυσή Αυγή», στις 19.10.2020, ο Κύκλος Ιδεών οργάνωσε διαδικτυακή συζήτηση με θέμα: Οι επιπτώσεις της απόφασης για τη «Χρυσή Αυγή» - Τα πολιτικά δικαιώματα των καταδικασθέντων. Είχαμε την ευκαιρία να συζητήσουμε με τους Νίκο Αλιβιζάτο, Χαράλαμπο Ανθόπουλο, Χριστόφορο Αργυρόπουλο, Σπύρο Βλαχόπουλο, Αντύπα Καρίπογλου, Βασίλη Μαρκή, Έλλη Συμεωνίδου- Καστανίδου. Η απομαγνητοφώνηση έχει αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Κύκλου Ιδεών και όποιος ενδιαφέρεται μπορεί να δει το εύρος του προβληματισμού, τις κοινές παραδοχές και τις διαφωνίες. Συνοψίζω τη δική μου τοποθέτηση.
Σε ατομικό επίπεδο
Σε ατομικό επίπεδο κατά το άρθρο 51 παρ. 3 εδ. β΄ του Συντάγματος, «O νόμος δεν μπορεί να περιορίσει το εκλογικό δικαίωμα παρά μόνο αν δεν έχει συμπληρωθεί κατώτατο όριο ηλικίας ή για ανικανότητα δικαιοπραξίας ή ως συνέπεια αμετάκλητης ποινικής καταδίκης για ορισμένα εγκλήματα.» Ο ισχύων Ποινικός Κώδικας δεν προβλέπει πλέον την παρεπόμενη ποινή της στέρησης πολιτικών δικαιωμάτων, αλλά την παρεπόμενη ποινή της στέρησης θέσεων και αξιωμάτων. Αυτή είναι μία δικαιοπολιτικά σύγχρονη επιλογή ποινικού φιλελευθερισμού.
Άλλωστε και ο προγενέστερος Ποινικός Κώδικας προέβλεπε, ότι ενεργοποιείται η παρεπόμενη ποινή στέρησης πολιτικών δικαιωμάτων μόνον όταν καθίσταται η απόφαση αμετάκλητη, γιατί αυτό το προβλέπει ρητά το Σύνταγμα. Το γεγονός ότι καταργήθηκε η παρεπόμενη ποινή της στέρησης των πολιτικών δικαιωμάτων, δεν στερεί τη δυνατότητα από τον εκλογικό νομοθέτη, όχι τον ποινικό, να προβλέψει στον εκλογικό νόμο και τώρα - δεν ισχύει εν προκειμένω η συνταγματική απαγόρευση της αναδρομικότητας ποινικού νόμου- περιορισμούς του εκλογικού δικαιώματος για κάποιες κατηγορίες αμετακλήτως καταδικασθέντων για σοβαρά εγκλήματα δημοκρατικής απαξίας και για χρόνο προσδιορισμένο σύμφωνα με την αρχή της αναλογικότητας. Άλλωστε το άρθρο 51 παρ. 3 Συντ. δεν απαιτεί παρεπόμενη ποινή, απαιτεί αμετάκλητη καταδίκη σε κύρια ποινή. Όποιος δεν έχει ενεργό και απεριόριστο δικαίωμα του εκλέγειν, δεν έχει και δικαίωμα του εκλέγεσθαι σύμφωνα με το άρθρο 55 Συντ., συνεπώς δεν μπορεί να εκλεγεί βουλευτής, ή αν προκύψει ο λόγος αυτός, εκπίπτει από βουλευτής με απόφαση του Ανωτάτου Ειδικού Δικαστηρίου.
Άρα ούτως ή άλλως, ως προς την ατομική άσκηση του ενεργητικού και του παθητικού εκλογικού δικαιώματος, πρέπει οι ρυθμίσεις της εκλογικής νομοθεσίας να εναρμονιστούν με την ποινική νομοθεσία στο πλαίσιο του άρθρου 51 παρ. 3 Συντ.
Σε συλλογικό επίπεδο
Σε συλλογικό επίπεδο η δημοκρατία πρέπει να είναι φιλελεύθερα μαχόμενη, να αυτοπροστατεύεται τηρώντας αυστηρά τις εγγυήσεις του κράτους δικαίου. Η Ελληνική Δημοκρατία οφείλει να μη αφήνει τους αξιακούς εχθρούς της να χρησιμοποιούν εις βάρος της τις θεσμικές εγγυήσεις που τους παρέχει.
Θα μπορούσε μήπως η εμπειρία της «Χρυσής Αυγής» να ξαναφέρει στην επιφάνεια το ζήτημα της απαγόρευσης πολιτικού κόμματος, κάτι που δεν το προβλέπει το ελληνικό Σύνταγμα στο άρθρο 29, για την ακρίβεια κάτι που απορρίφθηκε, παρότι προτάθηκε, στη συντακτική μεταπολιτευτική Βουλή του 1974-1975; Μπορεί να ερμηνεύσουμε το Σύνταγμα έτσι ώστε να οδηγηθούμε νομοθετικά σε απαγόρευση πολιτικών κομμάτων; Η θέση μου είναι αρνητική, όχι λόγω μιας «οριτζιναλιστικής» ερμηνείας που αναζητά την αρχική πρόθεση του συντακτικού νομοθέτη και τα στοιχεία της υποκειμενικής ιστορικής ερμηνείας, αλλά γιατί αν το Σύνταγμα άφηνε ανοικτή τη δυνατότητα αυτή θα έπρεπε να προβλέπει σχετική δικαστική διαδικασία, για την ακρίβεια σχετική δικαιοδοσία και αυτό δεν συμβαίνει.
Από την άλλη πλευρά μπορεί άραγε υπό το κέλυφος ενός πολιτικού κόμματος κατά το άρθρο 29 Συντ. να συγκροτείται και να λειτουργεί - εν δυνάμει - μία εγκληματική οργάνωση που διαπράττει ή απλώς προπαρασκευάζει πράξεις οι οποίες έχουν σοβαρή ποινική απαξία; Η προφανής απάντηση είναι, όχι.
Η απουσία μηχανισμού απαγόρευσης κομμάτων που υπάρχει σε άλλες χώρες, όπως στη Γερμανία ή στην Τουρκία, δεν σημαίνει ότι απαγορεύεται συνταγματικά να ληφθούν μέτρα εκλογικού αποκλεισμού για οργανώσεις που εμφανίζονται με τη μορφή πολιτικού κόμματος και επιδιώκουν να μετακινηθούν από το πεδίο της κοινωνίας των πολιτών στο πεδίο των θεσμικών διαδικασιών της αντιπροσωπευτικής κοινοβουλευτικής δημοκρατίας. Προσπαθώ με τη φράση αυτή να συνοψίσω και να απλουστεύσω μια ογκώδη και έντονη θεωρητική και νομολογιακή συζήτηση διάρκειας πολλών δεκαετιών στον ευρωπαϊκό χώρο. Θα το έκανε πολύ καλύτερα από εμένα, αν ζούσε, ο Δ. Τσάτσος, ο κορυφαίος ευρωπαίος θεωρητικός του δικαίου των πολιτικών κομμάτων.
Ο εκλογικός νόμος έχει συνεπώς την ευχέρεια να απαγορεύσει την καταχρηστική μεταμφίεση μίας εν δυνάμει εγκληματικής οργάνωσης σε πολιτικό κόμμα που διεκδικεί να μετάσχει στην εκλογική διαδικασία. Αυτό είναι κάτι διαφορετικό από την απαγόρευση ή πολύ περισσότερο τη διάλυση πολιτικού κόμματος. Αφορά τη νομοθετική πρόβλεψη ελάχιστων βασικών προϋποθέσεων για τη συμμετοχή μιας συλλογικής οντότητας στις εκλογές. Οι βασικές αυτές προϋποθέσεις είναι δικαστικά ελέγξιμες κατ’ αναλογίαν αυτών που προβλέπονται για τα σωματεία, ακόμη δηλαδή και με τη διαδικασία της «εκούσιας δικαιοδοσίας» ( άρθρο 94 παρ. 2 Συντ.), όταν τα πολιτικά δικαστήρια και στο ύψιστο επίπεδο ο Άρειος Πάγος ασκούν κατά παράδοση αρμοδιότητες εκλογικού δικαίου σχετικές με την ανακήρυξη υποψηφίων και εντέλει συνδυασμών. Η σχετική δικαστική κρίση, ειδικά και εμπεριστατωμένα αιτιολογημένη, μπορεί να διαμορφώνεται με ταχείες και δικονομικά απλές διαδικασίες, με τη χρήση κάθε πρόσφορου αποδεικτικού μέσου και γενικότερα στοιχείου που προσκομίζεται από όποιον έχει έννομο συμφέρον, άρα ακόμη και κάθε εκλογέα, ή λαμβάνεται υπόψη αυτεπαγγέλτως, στο πλαίσιο όμως μιας δίκαιης δίκης που διασφαλίζει το δικαίωμα ακρόασης για τους ενδιαφερόμενους. Η δικαστική διάγνωση πρέπει να συνεκτιμά το ποια πρόσωπα ασκούν την πραγματική ηγεσία και το modus operandi που εφαρμόζουν. Η κρίση του Α.Π. δεν είναι ποινική, δεν διαπιστώνεται η τέλεση των εγκλημάτων του άρθρου 187 και 187 Α Π.Κ. ή άλλων συναφών ποινικών διατάξεων και δεν επιβάλλεται ποινική κύρωση. Είναι μια αυτοτελής κρίση στο πεδίο του εκλογικού δικαίου, με έννομες συνέπειες που κινούνται στο ίδιο πεδίο και μόνο.
Η πλούσια νομολογία του ΕΔΔΑ για τα πολιτικά κόμματα που στεγάζεται στην ενιαία ρύθμιση του άρθρου 11 της ΕΣΔΑ για σωματεία ή συναφείς οντότητες και κόμματα, αναγνωρίζει περιθώριο εκτίμησης (margin of appreciation) στα κράτη μέρη, εφόσον προφανώς η σχετική νομοθεσία δεν κρίνεται από τα εθνικά δικαστήρια αντίθετη προς το εθνικό Σύνταγμα. Το πρόγραμμα του κόμματος δεν είναι το μόνο κριτήριο για τον προσδιορισμό των σκοπών και προθέσεών του. Κρίσιμη σημασία έχουν οι ενέργειες των μελών της (πραγματικής) ηγεσίας και οι θέσεις που αυτά υποστηρίζουν. Ο μη σεβασμός των δικαιωμάτων που προστατεύει η ΕΣΔΑ είναι ένα πρόσφορο κριτήριο για τη διαμόρφωση της ( αρνητικής για το συγκεκριμένο κόμμα ) κρίσης του εθνικού δικαστηρίου.
Η προσέγγιση αυτή δεν θίγει το εκλογικό δικαίωμα προσώπων που δεν έχουν καταδικαστεί αμετάκλητα, αλλά μόνο σε πρώτο βαθμό ή τελεσίδικα. Σέβεται επομένως τη ρητή πρόβλεψη του άρθρου 51 παρ. 3 εδ. β Συντ. Σέβεται επίσης το τεκμήριο αθωότητος που κάμπτεται όταν εκτελείται μια πρωτοβάθμια ή πολύ περισσότερο μια δευτεροβάθμια απόφασης, αλλά είναι ενεργό ενώπιον των ποινικών δικαστηρίων έως ότου επιβληθεί αμετάκλητη καταδίκη. Σέβεται επίσης τον κανόνα ne bis in idem καθώς ο περιορισμός συμμετοχής συνδυασμού στις εκλογές είναι μια αυτοτελής δικαστική κρίση με κριτήρια ευρύτερα, σχετικά με την ελεύθερη λειτουργία του δημοκρατικού πολιτεύματος και όχι δεύτερη ποινική ή διοικητική ( και μάλιστα οιονεί ποινική) κύρωση κατά συγκεκριμένου προσώπου και για συγκεκριμένες πράξεις για τις οποίες καταδικάστηκε πρωτοδίκως από ποινικό δικαστήριο και για τις οποίες δικάζεται κατ´ έφεση.
Η ευρεία συναίνεση των πολιτικών δυνάμεων και της επιστημονικής κοινότητας, εντέλει δε η εφαρμογή των σχετικών προβλέψεων της εκλογικής νομοθεσίας από ανώτατο δικαστήριο και μάλιστα από τον μείζονα σχηματισμό του, είναι τεκμήρια νομιμοποίησης μιας ερμηνευτικής προσέγγισης που δεν υποκαθιστά το Σύνταγμα, αλλά μετατρέπει τις γενικές και αφηρημένες ρυθμίσεις του σε συγκεκριμένη κανονιστική απάντηση σε συγκεκριμένα πρακτικά ερωτήματα. Στα ερωτήματα αυτά απαντά πρώτος ο νομοθέτης και τελευταίος ο δικαστής. Και οι δυο λαμβάνουν, όσο θέλουν, υπόψη τον επιστημονικό λόγο, πρέπει όμως να κινούνται με την προσοχή, την ευαισθησία και την ισορροπία που επιβάλλει ο σεβασμός της συνταγματικής νομιμότητας που δεν οδηγεί τη φοβική δημοκρατία σε παράλυση και τη μαχόμενη δημοκρατία σε αυθαιρεσίες. -
* Ευάγγελος Βενιζέλος, καθηγητής του Συνταγματικού Δικαίου στη Νομική Σχολή ΑΠΘ. Γενικός εισηγητής της αναθεώρησης του Συντάγματος του 2001. Πρώην αντιπρόεδρος της Κυβέρνησης, πρώην πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ.
General Secretariat of the Council :Council Research Papers - Forward look 2023
Council of the European Union
General Secretariat
ART - Analysis and Research Team
Forward Look 2023
Please find attached our “Forward Look” for 2023 which explores four main challenges which we think will contribute to shaping the EU agenda in the coming months.
The aim of the paper is to provide some insights into the wider context in which the Council and European Council will be operating during the course of the year.
Read the paper
Kind regards,
The Analysis and Research Team
Contact: ART@consilium.europa.eu
European Council
contact us by email | visit the ART webpage
Δευτέρα 23 Ιανουαρίου 2023
κ. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΓΕΡΟΓΛΗ,αξιοσημείωτο άρθρο....τροφή για ΣΚΕΨΗ!!:"ΑΥΛΑΙΑ ΒΑΣΙΛΕΙΑΣ , Ή ΑΠΛΑ ΕΝΔΕΙΚΤΕΣ ΠΑΡΑΚΜΗΣ..!!.."
Ο (αναμενόμενος ένεκα της επιβεβαρυμένης υγείας και της μη ανταπόκρισης στη νοσηλεία ) θάνατος του τ.Βασιλιά Κωνσταντίνου, φέρεται να αιφνιδίασε την κυβέρνηση, η οποία σε Υπουργική σύσκεψη, αποφάσισε η εξόδιος ακολουθία και η ταφή να πραγματοποιηθούν χωρίς τιμές, ως απλού ιδιώτη…
Σάββατο 21 Ιανουαρίου 2023
Report by President Charles Michel to the European Parliament plenary session
| |||||
|
General Secretariat of the Council:The fight against pro-Kremlin disinformation
| |||||
|
The fight against pro-Kremlin disinformation
- 20 January 2023
- gsclibrary
Countering disinformation
The fight against disinformation is a long-term challenge for European democracies and societies. Disinformation undermines the trust of citizens in democracy and democratic institutions. It also contributes to the polarisation of public views and interferes in democratic decision-making processes.
Countering disinformation has become particularly urgent in the context of the Russian war in Ukraine. A disinformation campaign of an unparalleled magnitude has been carried out by Russia since the eve of and during its war of aggression against Ukraine began on 24 February 2022. As part of the Kremlin’s hybrid warfare, Ukraine is a target of propaganda and disinformation spread by the Kremlin and other pro-Russian groups.
The EU response to disinformation
Following the call of the European Council in March 2015 for actions to challenge Russia’s ongoing disinformation campaigns, the EU has strengthened its capabilities to identify and counter disinformation and deal with hybrid threats. Among these initiatives, the European External Action Service (EEAS) East StratCom Task Force established the EUvsDisinfo platform. Its mandate is to forecast, address, and respond to Russia’s disinformation campaigns affecting the European Union, its Member States, and countries in the region.
Since February 2022, EU vs Disinformation has tracked more than 237 disinformation cases relating to Ukraine, and more than 5,500 total disinformation cases about Ukraine since its establishment in 2015 (out of more than 13,000 total examples of pro-Kremlin disinformation).
Learn more about pro-Kremlin disinformation
The Council Library guide provides access to a selection of books and research papers, decisions and measures taken at EU level, selected podcasts and videos, and well-documented websites.
This post does not necessarily represent the positions, policies or opinions of the Council of the European Union or the European Council.
The Council Library reading room is open Monday to Friday from 12.30 to 15.30. The Info Desk operates during office hours from Monday to Friday.
It is open to all staff of the Council of the European Union and the European Council, trainees, permanent representations of member states, staff of other EU institutions and bodies, and to researchers and students upon request. Access to some library holdings may be restricted to on-site consultation.
Πέμπτη 19 Ιανουαρίου 2023
Think Tank reports on the invasion of Ukraine
| |||||
|
Think Tank reports on the invasion of Ukraine
- 18 January 2023
- Think Tank Review
- gsclibrary
This is a non-exhaustive collection of Think Tanks reports on the invasion of Ukraine, covering the period from February 2022 onwards, which is regularly updated:
18.1.2023
FOREIGN AFFAIRS INSTITUTE
How the battle for the Donbas shaped Ukraine’s success
The authors comment on Ukraine’s successes in Kherson and Kharkiv which were largely a result of the losses it inflicted on the Russian military in the Battle for the Donbas in the spring and early summer. Attrition enabled successful maneuver warfare. The course of the war in 2023 will depend heavily on external support and how well Russia integrates mobilized soldiers.
UNITED STATES INSTITUTE OF PEACE
Ukraine’s Zelenskyy asks: can we shorten this war?
The article tries to answer the question posed by Zelenskyy: “can we shorten this war?” It explores the role of the United States in this undertaking by looking at Zelenskyy’s and Biden’s exchange on 21st December 2022.
UNITED STATES INSTITUTE OF PEACE
Ukraine: can we shorten a path to peace in 2023?
How will Ukraine’s war evolve in 2023, and can it yield a path to peace? Analysts’ scenarios for the war are full of unknowns. This article looks at future scenarios for the war in 2023 and which are the options for peace.
THE INSTITUTE FOR NATIONAL SECURITY STUDIES
Open-source intelligence and the war in Ukraine
“The first digital war” is one way to describe the events underway in Ukraine. The flood of open-source information helps intelligence organizations obtain a precise picture of the situation but may also lead to confusion and unfounded bias. What can Israel learn from the Ukraine experience of the past year on the correct use of open-source intelligence in times of war?
INSTITUTO ESPAÑOL DE ESTUDIOS ESTRATÉGICOS
Ucrania: la guerra de los teléfonos móviles
One of the most original features of the Ukrainian war is the use of mobile phone networks by both sides. Ukrainians and Russians have made intensive use of mobile phone networks for purposes ranging from government communication with the civilian population, to civilian and military communications and to cognitive warfare. The paper looks at how the operations in Ukraine offer a new and, in some respects, surprising perspective on the role that mobile phone networks can play in today's military operations.
The Prime Minister, Justin Trudeau, today issued the following statement on Orthodox Easter:
ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΠΙΕΡΡΑΚΑΚΗΣ,ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ,ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΒΛΑΧΟΥ,τ.Υφ.Αν.,Βουλευτού Ν.Δ. Θερμές Ευχές
κ. ΝΤΟΡΑΣ ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ,Μέλους της ΒΟΥΛΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ, Θερμές Ευχές
Dear AHEPA Family and Friends, CHRIST HAS RISEN! TRULY HE HAS RISEN! CHRISTOS ANESTI! ALITHOS ANESTI
Ευχές από την Εθνική Αρχή Διαφάνειας
ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΥ-ΜΕΣΟΓΑΙΑΣ Θερμές Πασχαλινές Ευχές
Κέντρον Ερεύνης της Ελληνικής Λαογραφίας της Ακαδημίας Αθηνών
ΣΤΕΡΓΙΟΥ ΤΣΙΡΚΑ,ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΜΑΡΑΘΩΝΟΣ,Θερμές Πασχαλινές Ευχές
ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ,ΒΟΥΛΕΥΤΟΥ Ν.Δ. ΑΝ.ΑΤΤΙΚΗΣ ,Ευχές
Σας ευχόμαστε Καλή Ανάσταση, Καλό Πάσχα! Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα
ΛΥΚΕΙΟΝ ΕΛΛΗΝΙΔΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ,ΠΡΟΕΔΡΟΣ κ. ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΒΕΝΕΤΣΑΝΟΥ & Δ.Σ.
ΓΣΕΕ,Ευχές
"SOS IATΡΟΙ" Θερμές Πασχαλινές Ευχές
EΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΝΤΙΚΑΡΚΙΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ Θερμές Ευχές
"ΣΥΡΙΖΑ" Ανατολικής Αττικής:Ευχές
Ευρωπαϊκό Κέντρο Τέχνης & Έρευνας του Πολιτισμού του Ανατολικού Ρωμαϊκού Κράτους στην Ευρώπη
ΕΝΩΣΗ ΞΕΝΟΔΟΧΩΝ ΑΘΗΝΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΡΓΟΣΑΡΩΝΙΚΟΥ
✨Καλό Πάσχα από την ομάδα της Crowdpolicy!✨
"ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΣΑΪΤΗ" Θερμές Ευχές
EΞΩΡΑΪΣΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ "Η ΕΣΤΙΑ"
"ALUMIL" Ευχές
"ΚΙΝΗΜΑ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΩΝ" Θερμές Πασχαλινές Ευχές
Hellenic Hotel Federation Ευχές
"askitis" Eυχές
"ΑΥΛΑΙΑ" ΓΙΑ ΤΗΝ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2022",ΕΙΚΟΣΙ ΔΥΟ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ..
ΑΧΑΡΝΕΣ: Ενημέρωση...ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΕΗΛΑΤΗΜΕΝΟ ΔΗΜΟ
"ΠΟΛΙΤΙΚΗ" προηγούμενη ηλεκτρονική έκδοση
ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΑΙΜΑΤΟΣ "ΗΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ"
Tι ήταν η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ»..για όσους δεν γνωρίζουν.
Επί χρόνια, κυκλοφορούσε την έντυπη έκδοσή της σε ένα ικανότατο τιράζ (5000 καλαίσθητων φύλλων εβδομαδιαίως) και εντυπωσίαζε με την ποιότητα της εμφάνισης και το ουσιώδες, μαχητικό και έντιμο περιεχόμενο της.
Η δύναμη της Πένας της Εφημερίδας, η Ειλικρίνεια, οι Ερευνές της που έφερναν πάντα ουσιαστικό αποτέλεσμα ενημέρωσης, την έφεραν πολύ γρήγορα πρώτη στην προτίμηση των αναγνωστών και γρήγορα εξελίχθηκε σε Εφημερίδα Γνώμης και όχι μόνον για την Περιφέρεια στην οποία κυκλοφορούσε.
=Επι είκοσι δύο (22) χρόνια, στήριζε τον Απόδημο Ελληνισμό, χωρίς καμία-ούτε την παραμικρή- διακοπή
. =Επί είκοσι δυο ολόκληρα χρόνια, προέβαλε με αίσθηση καθήκοντος κάθε ξεχωριστό, έντιμο και υπεύθυνο Πολιτικό τόσο της Τοπικής όσο και της Κεντρικής Πολιτικής Σκηνής. Στις σελίδες της, θα βρείτε ακόμα και σήμερα μόνο άξιες και χρήσιμες Πολιτικές Προσωπικότητες αλλά και ενημέρωση από κάθε Κόμμα της Ελληνικής Βουλής. Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» ουδέποτε διαχώρησε τους αναγνώστες της ανάλογα με τα πολιτικά τους πιστεύω. Επραττε το καθήκον της, ενημερώνοντας όλους τους Ελληνες, ως όφειλε.
=Επί είκοσι δυο ολόκληρα χρόνια, έδινε βήμα στους αδέσμευτους, τους επιτυχημένους, τους γνώστες και θιασώτες της Αλήθειας. Στήριζε τον Θεσμό της Ελληνικής Οικογένειας, την Παιδεία, την Ελληνική Ιστορία, πρόβαλλε με όλες της τις δυνάμεις τους Αδελφούς μας απανταχού της Γης, ενημέρωνε για τα επιτεύγματα της Επιστήμης, της Επιχειρηματικότητας και πολλά άλλα που πολύ καλά γνωρίζουν οι Αναγνώστες της.
=Επί είκοσι δύο ολόκληρα χρόνια, ο απλός δημότης–πολίτης, φιλοξενήθηκε στις σελίδες της με μόνη προϋπόθεση την ειλικρινή και αντικειμενική γραφή και την ελεύθερη Γνώμη, η οποία ΟΥΔΕΠΟΤΕ λογοκρίθηκε.
Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ», στην διακοπείσα πλέον ηλεκτρονική έκδοσή της, ήταν ένα βήμα Ισονομίας και Ισοπολιτείας, έννοιες απόλυτα επιθυμητές, ιδιαιτέρως στις ημέρες μας. Υπήρξε ο δικτυακός τόπος της έκφρασης του πολίτη και της εποικοδομητικής κριτικής, μακριά από κάθε στήριξη αφού δεν ετύγχανε οικονομικής υποστήριξης από Δήμους, Κυβερνήσεις ή όποιους άλλους Δημόσιους ή Ιδιωτικούς Φορείς, δεν είχε ΠΟΤΕ χορηγούς, ή οποιασδήποτε μορφής υποστηρικτές. Απολάμβανε όμως του Διεθνούς σεβασμού αφού φιλοξενούσε ενημέρωση από αρκετά ξένα Κράτη-κάτι που συνεχίζεται και σήμερα- πράγμα που της περιποιεί βεβαίως, μέγιστη τιμή.
Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διέγραψε μια αξιοζήλευτη πορεία και απέκτησε ΜΕΓΙΣΤΗ αναγνωσιμότητα (που συνεχίζεται ως σήμερα). Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διεκδίκησε και κέρδισε την αποδοχή και τον σεβασμό που της ανήκε, με «εξετάσεις» εικοσιδύο ολόκληρων ετών, με συνεχείς αιματηρούς αγώνες κατά της τοπικής διαπλοκής, με αγώνα επιβίωσης σε πολύ δύσκολους καιρούς, με Εντιμότητα, αίσθηση Καθήκοντος και Ευθύνης.