politikinewsaaa.blogspot.com,η Χρήσιμη Εφημερίδα,ΠΟΛΙΤΙΚΗ,POLITIKI,POLITIKI NEWSPAPER,politikinews,ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ,"POLITIKI" news,news,"ΠΟΛΙΤΙΚΗ" Εφημερίδα,Ειδήσεις,Новости Греция, Nachrichten aus Griechenland, Nouvelles de la Grèce, أخبار من اليونان,, 來自希臘的消息 , ギリシャからのニュース, Новини з Греції, Notícias da Grécia, חדשות מיוון, Notizie dalla Grecia, Nyheter fra Hellas,
"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024"
Είκοσι τέσσαρα (24) ολόκληρα χρόνια δημοσιογραφίας, ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΔΙΑΨΕΥΣΙΣ!!
Contact: politikimx@gmail.com v.ch.maria@gmail.com
Η ΑΝΑΓΝΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΙΜΑ 14 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2024
1/5/2024 Χθες 2831 Τελευταίος μήνας 71316
28/4/2024 Χθες 3683 Αυτόν τον μήνα 64108 Τελευταίος μήνας 64042
27/4/2024
Χθες 2991 Αυτόν τον μήνα 60681 Τελευταίος μήνας 64042
Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου
ΑΓΓΕΛΙΑ
Κυριακή 9 Οκτωβρίου 2022
U.S. Department of State Weekly Digest Bulletin
Day of German Unity
10/03/2022
Day of German Unity
10/03/2022 12:01 AM EDT
Antony J. Blinken, Secretary of State
On behalf of the United States of America, I extend my best wishes to the people of Germany as you celebrate 32 years of reunification this German Unity Day.
Germany is an enduring NATO Ally and an influential global leader. The United States is fortunate to have such a strong partner in our shared efforts to defend democracy, human rights, rule of law, and the institutions that have underwritten peace and security for nearly eight decades. We thank Germany for its leadership in the G7 this year, with its focus on shared goals related to climate, economic security, health, infrastructure, and democratic values. During my travels to Germany this year, I have made clear the United States’ gratitude and admiration for Germany’s historic commitments to support Ukraine in response to Russia’s brutal, unprovoked war.
Einen schönen Tag der Deutschen Einheit! I look forward to building upon our steadfast partnership in the years to come.
Assistant Secretary Ramin Toloui’s Travel to Belgium, the Netherlands, and Germany
10/03/2022
Assistant Secretary Ramin Toloui’s Travel to Belgium, the Netherlands, and Germany
"ΑΘΥΒΟΛΕΣ 2003-2022",ΚΡΗΤΙΚΗ ΔΙΕΘΝΗΣ ΗΛ/ΚΗ ΕΙΔΗΣΕΟΓΡΑΦΙΑ..μην την χάσετε...
Από το Γραφείο Τύπου της Νέας Δημοκρατίας εκδόθηκε η ακόλουθη ανακοίνωση:
|
Ο ΔΑΚΤΥΛΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΛΙ ΕΔΩ ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ
Απο αύριο έως και την Παρασκευή 21 Ιουλίου 2023 τίθενται σε εφαρμογή τα μέτρα περιορισμού κυκλοφορίας οχημάτων στο κέντρο της Αθήνας.
Ο δακτύλιος με την εκ περιτροπής κυκλοφορία θα ισχύει από Δευτέρα έως Πέμπτη κατά τις ώρες 07:00 – 20:00 και την Παρασκευή από 07:00-15:00
Απάντηση σε σημερινές δημόσιες αναφορές σχετικά με την ενοικίαση με leasing λεωφορείων από την ΟΣΥ
Σε απάντηση σημερινών δημοσίων αναφορών σε σχέση με την ενοικίαση με leasing λεωφορείων από την ΟΣΥ, το Γραφείο Τύπου του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών εξέδωσε την ακόλουθη ανακοίνωση:
Στη συστηματική προσπάθεια που κάνουμε τα τελευταία τρία χρόνια για να αυξήσουμε τα λεωφορεία στους δρόμους της Αθήνας, ένα από τα πιο αποτελεσματικά όπλα που χρησιμοποιούμε είναι η μέθοδος του leasing. Έτσι, ενώνοντας δυνάμεις με τον ιδιωτικό τομέα, καταφέραμε να έχουμε διαθέσιμα καθημερινά 293 επιπλέον λεωφορεία.
Σημειώνουμε τα εξής:
- Εν μέσω πανδημίας, επιλέξαμε λύσεις που μπορούσαν να αποδώσουν άμεσα αποτελέσματα. Διαγωνισμός για νέα λεωφορεία έχει ήδη προκηρυχθεί, όμως εξ ορισμού είναι πολύ πιο χρονοβόρος, ενώ - ούτως ή άλλως - δεν υπήρχαν διαθέσιμα νέα λεωφορεία στην αγορά.
- Η μέθοδος του leasing είναι διεθνώς αποδεκτό ότι είναι η πλέον συμφέρουσα οικονομικά, αφού στο κόστος της συμπεριλαμβάνεται και το μεγαλύτερο μέρος των εξόδων συντήρησης. Συγκεκριμένα, το κόστος συντήρησης ενός λεωφορείου leasing κυμαίνεται στα 8.000 ευρώ ετησίως, την ίδια στιγμή που για ένα τυπικό όχημα της ΟΣΥ φθάνει τα 25.200 ευρώ. Συνεπώς, στα 293 λεωφορεία η εξοικονόμηση μόνο από τη συντήρηση είναι μεγαλύτερη από 5 εκατομμύρια ευρώ και στην τριετία το Ελληνικό Δημόσιο εξοικονομεί πάνω από 15 εκατομμύρια ευρώ.
- Όλα τα λεωφορεία που προμηθευτήκαμε με αυτή τη μέθοδο, είναι πιο σύγχρονα από όσα οχήματα του ΟΑΣΑ ήδη κυκλοφορούσαν στο δρόμο, απολύτως ασφαλής και λειτουργικά.
- Και βέβαια, όλες οι σχετικές διαδικασίες και συμβάσεις έχουν ελεγχθεί από το Ελεγκτικό Συνέδριο.
- Εφαρμόζοντας το ολοκληρωμένο σχέδιό μας, έχουμε καταφέρει να αυξήσουμε τα λεωφορεία στους δρόμους της Αθήνας από 850 σε 1300. Έτσι, η Αθήνα - όπως και η Θεσσαλονίκη - είναι από τις ελάχιστες πόλεις σε όλο τον κόσμο που αύξησαν τους στόλους των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς τους εν μέσω πανδημίας. Η προσπάθειά μας, ασφαλώς, συνεχίζεται γιατί μένουν πολλά σημαντικά βήματα να γίνουν ακόμα.
Κάθε κριτική από Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης είναι απολύτως σεβαστή, όμως η πραγματικότητα είναι ξεκάθαρη: Η επιλογή του leasing έδωσε άμεσες λύσεις που είχαν ανάγκη οι πολίτες της Αθήνας και, ταυτοχρόνως, είναι απολύτως συμφέρουσα οικονομικά.
Όσο για εκείνους που επιχειρούν να κάνουν πολιτικό θόρυβο με το θέμα, ας μας ξεκαθαρίσουν τελικά πώς γίνεται το εξής: Οι ίδιοι που δήθεν ανησυχούσαν ότι χρειάζονται περισσότερα λεωφορεία στο δρόμο, τώρα μας κατηγορούν επειδή τα έχουμε αυξήσει; Όταν μάλιστα επί των ημερών τους, δεν προστέθηκε στο στόλο του ΟΑΣΑ ούτε ένα όχημα, δεν προσελήφθη ούτε ένας εργαζόμενος και το μόνο που αύξησαν ήταν η τιμή των εισιτηρίων; Έχει και ο πολιτικός καιροσκοπισμός τα όριά του!
06 Οκτωβρίου 2022
Κώστας Καραμανλής: Από Δευτέρα θα έχουμε Μετρό και στον Πειραιά
Στην παράδοση στο επιβατικό κοινό των τριών τελευταίων σταθμών της επέκτασης του Μετρό προς Πειραιά τη Δευτέρα αναφέρθηκε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κώστας Καραμανλής, σε συνέντευξη του στην ΕΡΤ1 και στην εκπομπή «Συνδέσεις» με τον κ. Κώστα Παπαχλιμίντζο και την κ. Χριστίνα Βίδου.
«Τη Δευτέρα θα έχουμε Μετρό και στον Πειραιά», τόνισε ο κ. Καραμανλής. Υπενθύμισε ότι ήδη είχαν παραδοθεί στην κυκλοφορία οι τρεις σταθμοί Αγία Βαρβάρα, Κορυδαλλός και Νίκαια και τώρα θα δοθούν και οι βασικοί σταθμοί του λιμανιού και της πόλης του Πειραιά, στο κέντρο του Πειραιά, στα Μανιάτικα και στο Δημοτικό Θέατρο.
«Κάνουμε αυτό που έπρεπε να είχε γίνει εδώ και πολλά χρόνια. Συνδέουμε το λιμάνι με το αεροδρόμιο. Φανταστείτε ότι είμαστε μία χώρα που θέλουμε να έχουμε ένα τουριστικό προϊόν και ερχόταν κάποιος τουρίστας, προσγειωνόταν στο Ελευθέριος Βενιζέλος για να πάει να πάρει το βαπόρι για κάποιο από τα υπέροχα ελληνικά νησιά ήταν πολύ δύσκολο» σημείωσε.
Σχολίασε επίσης: «Εμείς δεν κάνουμε εγκαίνια με μουσαμάδες. Με το που θα πάμε να εγκαινιάσουμε το Μετρό προς Πειραιά, την ίδια ημέρα θα ανοίξει για το επιβατικό κοινό».
Όσον αφορά στο κυκλοφοριακό, ο κ. Καραμανλής επισήμανε ότι στην Αθήνα ναι μεν το πρόβλημα της κίνησης δεν είναι τόσο έντονο όσο σε άλλες πόλεις της Ευρώπης, αλλά το μικρό περιθώριο που υπάρχει κλείνει επικίνδυνα. Για αυτό και είναι απαραίτητο να προχωρήσουν – και ήδη προχωρούν - τα λεγόμενα έργα Αττικής, όπως η επέκταση της Λεωφόρου Κύμης, διότι αλλιώς -ειδικά με το μεγάλο έργο στο Ελληνικό – σύντομα η Αττική θα «φρακάρει». Αλλά και να συνεχιστεί η ενίσχυση των μέσων σταθερής τροχιάς.
Αναφέρθηκε επίσης στα έργα για τη Γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας. Ερωτηθείς ειδικότερα για τα έργα σε Εξάρχεια και Κολωνάκι, επισήμανε ότι για πρώτη φορά υπάρχει καλλωπισμός των εργοταξίων, έτσι ώστε να μη δίνεται η αίσθηση εργοταξίου με λαμαρίνες. Παραδέχθηκε όμως πως όταν πραγματοποιείται ένα σημαντικό έργο υποδομής, θα υπάρχει μία αναστάτωση στην πόλη.
Συγκεκριμένα όσον αφορά στην πλατεία Κολωνακίου ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών ανέφερε ότι σε περίπου 15 ημέρες αναμένεται να ολοκληρωθούν ορισμένες επεμβάσεις. Ενώ όσον αφορά στα έργα του Μετρό στα Εξάρχεια, εκτίμησε ότι η αναστάτωση δεν προέρχεται από τους κατοίκους, αλλά από μία ομάδα «γνωστών- αγνώστων», οι οποίοι θεωρούν ότι η πλατεία τους ανήκει και κάθε φορά που πάει να γίνει κάτι πετούν μολότοφ και πέτρες. Επισήμανε όμως ότι το έργο δεν έχει καθυστερήσει και υπενθύμισε ότι: «Παλαιότερα οι κάτοικοι στην Αγία Παρασκευή είχαν αντιδράσει στο σταθμό στην πλατεία και τώρα – για να το πούμε λαϊκά – χτυπάνε το κεφάλι τους στον τοίχο».
Ερωτηθείς γιατί η Κυβέρνηση δεν επέλεξε να παραδώσει το Μετρό Θεσσαλονίκης χωρίς το σταθμό Βενιζέλου ώστε να προχωρήσει πιο γρήγορα, ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών εξήγησε ότι θα ήταν ένα Μετρό «κολοβό» και τόνισε: «Είπαμε στους Θεσσαλονικείς την αλήθεια. Ότι το έργο αυτό είχε κολλήσει και εμείς τελικά βρήκαμε τη λύση. Και έχουν συνειδητοποιήσει ότι το έργο βρίσκεται στην τελική του ευθεία».
Ο κ. Καραμανλής επισήμανε ότι στη Θεσσαλονίκη πραγματοποιούνται σήμερα δοκιμαστικά δρομολόγια στα εννέα από τα 12 χιλιόμετρα της Γραμμής του Μετρό και σχολίασε: «Είδατε εμένα ή κάποιο κυβερνητικό στέλεχος να μπαίνει σε συρμό και να κάνει βόλτες; Αυτός ο εμπαιγμός που υπήρξε στο παρελθόν με τα εγκαίνια με μουσαμάδες, μας είχε γυρίσει πολλά χρόνια πίσω». Και κατέληξε: «Εμείς έχουμε θέσει ένα χρονοδιάγραμμα, έχουμε πει ότι το Μετρό Θεσσαλονίκης θα είναι έτοιμο στο τέλος του 2023, και από αυτό θα κριθούμε».
Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών σημείωσε ότι η Κυβέρνηση χρησιμοποίησε το νόμο του ΣΥΡΙΖΑ για τη σύμβαση συγκοινωνιακού έργου με τα ΚΤΕΛ. Με αυτό το νόμο λοιπόν, που είχε φέρει ο ΣΥΡΙΖΑ όταν απέτυχε η κρατικοποίηση του ΟΑΣΘ, προχώρησε η παροχή του 20% του συγκοινωνιακού έργου στην Αθήνα και του 40% στη Θεσσαλονίκη στα ΚΤΕΛ. Υπογράμμισε δε ότι αυτό έγινε «χωρίς να προσβάλλουμε το δημόσιο χαρακτήρα των αστικών συγκοινωνιών», καταλήγοντας ότι θα δοθεί η λύση με το Ελεγκτικό Συνέδριο.
Εν όψει του χειμώνα και με δεδομένη την κλιματική αλλαγή που φέρνει και ακραία καιρικά φαινόμενα, ο κ. Καραμανλής επισήμανε ότι η ΕΛΑΣ αποφασίζει τη διακοπή κυκλοφορίας όταν είναι απαραίτητο, αλλά και οι οδηγοί θα πρέπει είτε να έχουν αλυσίδες και να ξέρουν να τις φορέσουν είτε να έχουν χειμερινά λάστιχα, όπως κάνουν ήδη σε πολλές περιοχές της Βορείου Ελλάδος, για παράδειγμα και στην εκλογική του περιφέρεια, στις Σέρρες.
«Οι πολίτες θέλουν λύσεις»
Με αφορμή τη χθεσινή επέτειο 48 χρόνων από την ίδρυση της Νέας Δημοκρατίας, ο κ. Καραμανλής επισήμανε ότι η Νέα Δημοκρατία αποτελεί σήμερα τη μόνη σταθερά του πολιτικού συστήματος. «Στο τέλος της τετραετίας, θα κληθούν οι Έλληνες να αποφασίσουν εάν θέλουν να δώσουν μία καθαρή εντολή αυτοδυναμίας στη Νέα Δημοκρατία ή να μπούμε σε μία διαδικασία κυβερνήσεων συνεργασίας», είπε. «Αυτό που υποστηρίζει ο Κυριάκος Μητσοτάκης και η Νέα Δημοκρατία είναι ότι για να πάει η χώρα μπροστά με σταθερά βήματα, χρειάζεται μία σταθερή Κυβέρνηση», συνέχισε και πρόσθεσε: «Θα αποφασίσει ο ελληνικός λαός εάν θέλει την επαύριο να πάει με Τσίπρα- Βαρουφάκη ή εάν θέλει να πάει με το Μητσοτάκη».
Ερωτηθείς για πιθανές συνεργασίες, ο κ. Καραμανλής τόνισε ότι αυτό είναι μία υποθετική ερώτηση και εκτίμησε ότι η Νέα Δημοκρατία μπορεί να επιτύχει το στόχο της αυτοδυναμίας, όπως δείχνουν τα στοιχεία όλων των δημοσκοπήσεων.
Ειδικότερα για ενδεχόμενο συνεργασίας της Νέας Δημοκρατίας με τον κ. Βελόπουλο, ο κ. Καραμανλής απάντησε: «Αυτή τη στιγμή αυτό που προέχει για τους πολίτες δεν είναι εάν αύριο το πρωί θα κυβερνήσει ο Α με τον Β. Αυτό που προέχει και αυτό που θέλει ο πολίτης, που έχει δει τα τελευταία δέκα χρόνια τη ζωή του να αλλάζει, που έχει περάσει από οικονομική κρίση, από μνημόνια, από πανδημία, από ενεργειακή λύση, είναι λύσεις».
Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών δήλωσε επίσης ότι: «Η Νέα Δημοκρατία σήμερα είναι πραγματικά μία γροθιά ενωμένη» και ερωτηθείς σχετικά με τις παρεμβάσεις του πρώην Πρωθυπουργού Κώστα Καραμανλή τόνισε: «Ο Κώστας Καραμανλής υπήρξε αρχηγός αυτής της παράταξης σχεδόν 13 χρόνια και Πρωθυπουργός για έξι χρόνια. Και είναι ένας άνθρωπος, ο οποίος στην ουσία δεν έχει δημιουργήσει το παραμικρό πρόβλημα στη Νέα Δημοκρατία. Εγώ όλες τις παρεμβάσεις του τις διαβάζω ως παρεμβάσεις που στοχεύουν στην ενότητα του κόμματος. Και για τις παρακολουθήσεις τι είπε; Είπε αυτό που λέμε όλοι και πρώτος ο Κυριάκος Μητσοτάκης: Όλα στο φως».
Συμμετοχή Υφυπουργού κ. Γιώργου Αμυρά στην 9η Πανευρωπαϊκή Διάσκεψη Υπουργών Περιβάλλοντος της Οικονομικής Επιτροπής για την Ευρώπη στη Λευκωσία
6 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ, 2022
06
Οκτ
Τις δράσεις, τις μεταρρυθμίσεις και τον σχεδιασμό της Ελλάδας για την αντιμετώπιση της Κλιματικής Κρίσης, την προστασία της βιοποικιλότητας και τη στήριξη Βιώσιμων Υποδομών παρουσίασε ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Γιώργος Αμυράς, κατά τις τοποθετήσεις του στην 9η Πανευρωπαϊκή Διάσκεψη Υπουργών Περιβάλλοντος της Οικονομικής Επιτροπής για την Ευρώπη (UNECE) που διεξάγεται στη Λευκωσία.
Στη Διάσκεψη συζητήθηκαν διεξοδικά θέματα, όπως:Ενσωμάτωση των αρχών της κυκλικής οικονομίας στον Βιώσιμο Τουρισμό.
Πρασινίζοντας την οικονομία, δουλεύοντας στην κατεύθυνση των Βιώσιμων Υποδομών.
Η στρατηγική για την εκπαίδευση και τη βιώσιμη ανάπτυξη.
Ο κ. Αμυράς αναφέρθηκε στις Βιώσιμες Υποδομές, δηλώνοντας ότι «το 38% των κονδυλίων από το Εθνικό Σχέδιο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας αφορούν σε δράσεις για το κλίμα και το 23% εστιάζουν στη βελτίωση της ενεργειακής απόδοσης των κτιρίων μέσα από τα προγράμματα Εξοικονομώ για νοικοκυριά, επιχειρήσεις και δημόσιο τομέα. Συγχρόνως, επιταχύνουμε τη μετάβαση σε ανανεώσιμες πηγές ενέργειας τόσο για τα κτίρια όσο και για τις μεταφορές».
Ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας παρουσίασε τις πρωτοβουλίες της ελληνικής κυβέρνησης για την αποκατάσταση και την απόλυτη προστασία ευαίσθητων οικοσυστημάτων, λέγοντας ότι «είμαστε η πρώτη χώρα στην Ευρώπη που εφαρμόζει καθεστώς ειδικής προστασίας για σημαντικές οροσειρές, τα Απάτητα Βουνά, ενώ παράλληλα, υλοποιούμε δεκάδες δράσεις για τη βιοποικιλότητα τόσο στη στεριά όσο και στη θάλασσα».
ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ
Κώστας Σκρέκας: «Με εντατικούς ρυθμούς απαλείφονται οι παράνομες χωματερές»
4 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ, 2022
04
Οκτ
Μείωση κατά 50% τα τελευταία 3 έτη
Άλλες εννέα παράνομες χωματερές (ΧΑΔΑ) απάλειψε η χώρα μας με ενέργειες του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας, σε συνεργασία με τις τοπικές αρχές. Αντίστοιχες είναι οι περιπτώσεις προστίμων από την Ευρωπαϊκή Ένωση που δεν επιβάλλονται, πλέον.
Η πρώτη περίπτωση είναι η Σίκινος, όπου ο ΧΑΔΑ αποκαταστάθηκε, ενώ οι άλλες οκτώ περιπτώσεις αφορούν στην Περιφέρεια Πελοποννήσου με επίκεντρο τη νόμιμη διάθεση των αποβλήτων και πιο συγκεκριμένα με τη μεταφορά τους στη νέα μονάδα διαχείρισης της Αρκαδίας, (δύο ΧΑΔΑ στο Λουτράκι, δύο στην Κόρινθο και από μία στους Δήμους Νότιας Κυνουρίας, Τριπόλεως, Νεμέας και Βέλου Βόχας).
Έτσι πλέον οι εναπομείναντες ΧΑΔΑ που επισύρουν πρόστιμα μειώθηκαν σε 33, από τις 65 που ήταν το καλοκαίρι του 2019. Μετά την εξέλιξη αυτή, το ετήσιο πρόστιμο που καταβάλει η χώρα μας στις ευρωπαϊκές αρχές για τις παράνομες χωματερές, μειώθηκε κατά 2.560.000 ευρώ.
Το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας εργάζεται πάνω σε ένα συγκεκριμένο σχεδιασμό για το μηδενισμό των προστίμων το συντομότερο δυνατό. Πιο συγκεκριμένα, από τις 33 περιπτώσεις που έχουν απομείνει, εκτιμάται ότι στο τέλος του 2022 θα απαλειφθούν άλλες 10 έως 12.
Ο Υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Κώστας Σκρέκας, δήλωσε για αυτήν την εξέλιξη: «Η μείωση των παράνομων ΧΑΔΑ και των προστίμων που τους ακολουθούν κατά 50% σε σχέση με το 2019, αποδεικνύει την πολιτική βούληση της κυβέρνησης για επίλυση και αυτής της χρόνιας παθογένειας, αλλά και την αποτελεσματικότητα των ενεργειών μας. Με στοχευμένες δράσεις και σταθερά βήματα αλλάζουμε καθημερινά παλιές κι επιβλαβείς συνήθειες, προς όφελος του περιβάλλοντος και των Ελλήνων πολιτών».
Ο Γενικός Γραμματέας Συντονισμού Διαχείρισης Αποβλήτων, Μανώλης Γραφάκος, δήλωσε: «Τρία χρόνια τώρα καταβάλουμε μια συστηματική προσπάθεια να μειώσουμε και τελικά να μηδενίσουμε τα πρόστιμα που πληρώνει η χώρα μας για τους παράνομους Χώρους Ανεξέλεγκτης Διάθεσης Αποβλήτων (ΧΑΔΑ). Τα πρόστιμα, πέρα από το γεγονός ότι θα μπορούσαν να χρηματοδοτήσουν άλλες χρήσιμες δράσεις για τους πολίτες, είναι ντροπιαστικά για τη χώρα και την ιστορία μας. Όμως με το σχέδιό μας για γρήγορη μετάβαση στη νέα εποχή διαχείρισης των αποβλήτων, αφήνουμε πίσω μας την κακοδιαχείριση του παρελθόντος, την περιβαλλοντική επιβάρυνση, τα ντροπιαστικά πρόστιμα και πηγαίνουμε στη νέα εποχή με νέες σύγχρονες υποδομές που δημιουργούνται σε όλη της χώρα».
ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ
Ειδικό πρόγραμμα επιχορήγησης επιχειρήσεων για την απασχόληση 3400 ανέργων
Κοινή Υπουργική Απόφαση 93651/2022 - ΦΕΚ 5226/Β/7-10-2022
Τροποποίηση της υπό στοιχεία 88970/10-11-2021 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων «Προκήρυξη δράσης "Ειδικό πρόγραμμα επιχορήγησης επιχειρήσεων για την απασχόληση 3400 ανέργων,
πρώην εργαζομένων στις επιχειρήσεις που επλήγησαν λόγω της απολιγνιτοποίησης στις Περιφέρειες της Δυτικής Μακεδονίας και της Πελοποννήσου"» (Β' 5347).
Κοινή Υπουργική Απόφαση Αριθμ. 93651/2022
ΦΕΚ 5226/Β/7-10-2022
Τροποποίηση της υπό στοιχεία 88970/10-11-2021 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων «Προκήρυξη δράσης "Ειδικό πρόγραμμα επιχορήγησης επιχειρήσεων για την απασχόληση 3400 ανέργων, πρώην εργαζομένων στις επιχειρήσεις που επλήγησαν λόγω της απολιγνιτοποίησης στις Περιφέρειες της Δυτικής Μακεδονίας και της Πελοποννήσου"» (Β' 5347).
ΟΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ - ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ - ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ
Έχοντας υπόψη:..........................
The Prime Minister, Justin Trudeau, today issued the following statement on Orthodox Easter:
ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΠΙΕΡΡΑΚΑΚΗΣ,ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ,ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΒΛΑΧΟΥ,τ.Υφ.Αν.,Βουλευτού Ν.Δ. Θερμές Ευχές
κ. ΝΤΟΡΑΣ ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ,Μέλους της ΒΟΥΛΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ, Θερμές Ευχές
Dear AHEPA Family and Friends, CHRIST HAS RISEN! TRULY HE HAS RISEN! CHRISTOS ANESTI! ALITHOS ANESTI
Ευχές από την Εθνική Αρχή Διαφάνειας
ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΥ-ΜΕΣΟΓΑΙΑΣ Θερμές Πασχαλινές Ευχές
Κέντρον Ερεύνης της Ελληνικής Λαογραφίας της Ακαδημίας Αθηνών
ΣΤΕΡΓΙΟΥ ΤΣΙΡΚΑ,ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΜΑΡΑΘΩΝΟΣ,Θερμές Πασχαλινές Ευχές
ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ,ΒΟΥΛΕΥΤΟΥ Ν.Δ. ΑΝ.ΑΤΤΙΚΗΣ ,Ευχές
Σας ευχόμαστε Καλή Ανάσταση, Καλό Πάσχα! Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα
ΛΥΚΕΙΟΝ ΕΛΛΗΝΙΔΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ,ΠΡΟΕΔΡΟΣ κ. ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΒΕΝΕΤΣΑΝΟΥ & Δ.Σ.
ΓΣΕΕ,Ευχές
"SOS IATΡΟΙ" Θερμές Πασχαλινές Ευχές
EΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΝΤΙΚΑΡΚΙΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ Θερμές Ευχές
"ΣΥΡΙΖΑ" Ανατολικής Αττικής:Ευχές
Ευρωπαϊκό Κέντρο Τέχνης & Έρευνας του Πολιτισμού του Ανατολικού Ρωμαϊκού Κράτους στην Ευρώπη
ΕΝΩΣΗ ΞΕΝΟΔΟΧΩΝ ΑΘΗΝΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΡΓΟΣΑΡΩΝΙΚΟΥ
✨Καλό Πάσχα από την ομάδα της Crowdpolicy!✨
"ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΣΑΪΤΗ" Θερμές Ευχές
EΞΩΡΑΪΣΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ "Η ΕΣΤΙΑ"
"ALUMIL" Ευχές
"ΚΙΝΗΜΑ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΩΝ" Θερμές Πασχαλινές Ευχές
Hellenic Hotel Federation Ευχές
"askitis" Eυχές
"ΑΥΛΑΙΑ" ΓΙΑ ΤΗΝ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2022",ΕΙΚΟΣΙ ΔΥΟ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ..
ΑΧΑΡΝΕΣ: Ενημέρωση...ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΕΗΛΑΤΗΜΕΝΟ ΔΗΜΟ
"ΠΟΛΙΤΙΚΗ" προηγούμενη ηλεκτρονική έκδοση
ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΑΙΜΑΤΟΣ "ΗΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ"
Tι ήταν η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ»..για όσους δεν γνωρίζουν.
Επί χρόνια, κυκλοφορούσε την έντυπη έκδοσή της σε ένα ικανότατο τιράζ (5000 καλαίσθητων φύλλων εβδομαδιαίως) και εντυπωσίαζε με την ποιότητα της εμφάνισης και το ουσιώδες, μαχητικό και έντιμο περιεχόμενο της.
Η δύναμη της Πένας της Εφημερίδας, η Ειλικρίνεια, οι Ερευνές της που έφερναν πάντα ουσιαστικό αποτέλεσμα ενημέρωσης, την έφεραν πολύ γρήγορα πρώτη στην προτίμηση των αναγνωστών και γρήγορα εξελίχθηκε σε Εφημερίδα Γνώμης και όχι μόνον για την Περιφέρεια στην οποία κυκλοφορούσε.
=Επι είκοσι δύο (22) χρόνια, στήριζε τον Απόδημο Ελληνισμό, χωρίς καμία-ούτε την παραμικρή- διακοπή
. =Επί είκοσι δυο ολόκληρα χρόνια, προέβαλε με αίσθηση καθήκοντος κάθε ξεχωριστό, έντιμο και υπεύθυνο Πολιτικό τόσο της Τοπικής όσο και της Κεντρικής Πολιτικής Σκηνής. Στις σελίδες της, θα βρείτε ακόμα και σήμερα μόνο άξιες και χρήσιμες Πολιτικές Προσωπικότητες αλλά και ενημέρωση από κάθε Κόμμα της Ελληνικής Βουλής. Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» ουδέποτε διαχώρησε τους αναγνώστες της ανάλογα με τα πολιτικά τους πιστεύω. Επραττε το καθήκον της, ενημερώνοντας όλους τους Ελληνες, ως όφειλε.
=Επί είκοσι δυο ολόκληρα χρόνια, έδινε βήμα στους αδέσμευτους, τους επιτυχημένους, τους γνώστες και θιασώτες της Αλήθειας. Στήριζε τον Θεσμό της Ελληνικής Οικογένειας, την Παιδεία, την Ελληνική Ιστορία, πρόβαλλε με όλες της τις δυνάμεις τους Αδελφούς μας απανταχού της Γης, ενημέρωνε για τα επιτεύγματα της Επιστήμης, της Επιχειρηματικότητας και πολλά άλλα που πολύ καλά γνωρίζουν οι Αναγνώστες της.
=Επί είκοσι δύο ολόκληρα χρόνια, ο απλός δημότης–πολίτης, φιλοξενήθηκε στις σελίδες της με μόνη προϋπόθεση την ειλικρινή και αντικειμενική γραφή και την ελεύθερη Γνώμη, η οποία ΟΥΔΕΠΟΤΕ λογοκρίθηκε.
Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ», στην διακοπείσα πλέον ηλεκτρονική έκδοσή της, ήταν ένα βήμα Ισονομίας και Ισοπολιτείας, έννοιες απόλυτα επιθυμητές, ιδιαιτέρως στις ημέρες μας. Υπήρξε ο δικτυακός τόπος της έκφρασης του πολίτη και της εποικοδομητικής κριτικής, μακριά από κάθε στήριξη αφού δεν ετύγχανε οικονομικής υποστήριξης από Δήμους, Κυβερνήσεις ή όποιους άλλους Δημόσιους ή Ιδιωτικούς Φορείς, δεν είχε ΠΟΤΕ χορηγούς, ή οποιασδήποτε μορφής υποστηρικτές. Απολάμβανε όμως του Διεθνούς σεβασμού αφού φιλοξενούσε ενημέρωση από αρκετά ξένα Κράτη-κάτι που συνεχίζεται και σήμερα- πράγμα που της περιποιεί βεβαίως, μέγιστη τιμή.
Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διέγραψε μια αξιοζήλευτη πορεία και απέκτησε ΜΕΓΙΣΤΗ αναγνωσιμότητα (που συνεχίζεται ως σήμερα). Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διεκδίκησε και κέρδισε την αποδοχή και τον σεβασμό που της ανήκε, με «εξετάσεις» εικοσιδύο ολόκληρων ετών, με συνεχείς αιματηρούς αγώνες κατά της τοπικής διαπλοκής, με αγώνα επιβίωσης σε πολύ δύσκολους καιρούς, με Εντιμότητα, αίσθηση Καθήκοντος και Ευθύνης.