Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή συντονίζει την αντιμετώπιση κρίσεων που επηρεάζουν ή απειλούν να επηρεάσουν τον εφοδιασμό τροφίμων και την επισιτιστική ασφάλεια στην ΕΕ και σε όλο τον κόσμο.
politikinewsaaa.blogspot.com,η Χρήσιμη Εφημερίδα,ΠΟΛΙΤΙΚΗ,POLITIKI,POLITIKI NEWSPAPER,politikinews,ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ,"POLITIKI" news,news,"ΠΟΛΙΤΙΚΗ" Εφημερίδα,Ειδήσεις,Новости Греция, Nachrichten aus Griechenland, Nouvelles de la Grèce, أخبار من اليونان,, 來自希臘的消息 , ギリシャからのニュース, Новини з Греції, Notícias da Grécia, חדשות מיוון, Notizie dalla Grecia, Nyheter fra Hellas,
"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024"
Είκοσι τέσσαρα (24) ολόκληρα χρόνια δημοσιογραφίας, ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΔΙΑΨΕΥΣΙΣ!!
Contact: politikimx@gmail.com v.ch.maria@gmail.com
Η ΑΝΑΓΝΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΙΜΑ 14 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2024
1/5/2024 Χθες 2831 Τελευταίος μήνας 71316
28/4/2024 Χθες 3683 Αυτόν τον μήνα 64108 Τελευταίος μήνας 64042
27/4/2024
Χθες 2991 Αυτόν τον μήνα 60681 Τελευταίος μήνας 64042
Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου
ΑΓΓΕΛΙΑ
Σάββατο 3 Σεπτεμβρίου 2022
Άρθρο Ευάγγελου Βενιζέλου: Υποκλοπή εθνικής σοβαρότητας;
Σάββατο 3 Σεπτεμβρίου 2022
Άρθρο Ευάγγελου Βενιζέλου στην εφημ. ΤΑ ΝΕΑ Σαββατοκύριακο [link ]
Υποκλοπή εθνικής σοβαρότητας;
Ας ανασυγκροτήσουμε τη μεγάλη εικόνα. Ο Ν. Ανδρουλάκης καταγγέλλει ότι, όπως διαπίστωσαν οι τεχνικές υπηρεσίες του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου έγινε απόπειρα παρακολούθησης του κινητού τηλεφώνου του με χρήση του παράνομου λογισμικού Predator. Οι ελληνικές αρχές δεν κατηγορούνται για κάτι. Η Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας καλεί σε ακρόαση τον διοικητή της ΕΥΠ, ο όποιος συνοδευόμενος από δυο υπουργούς εμφανίζεται και διαβεβαιώνει τη Βουλή ότι ο Ν. Ανδρουλάκης δεν παρακολουθείται. Δυο ημέρες αργότερα ο Πρωθυπουργός παύει τον διοικητή της ΕΥΠ και τον Γενικό Γραμματέα - επικεφαλής του γραφείου του γιατί αποκαλύπτεται, μέσα από έρευνα της ΑΔΑΕ, ότι η ΕΥΠ, με έγκριση της εισαγγελικής λειτουργού που παρεπιδημεί σε αυτή, παρακολουθούσε «επισήμως» έναν ευρωβουλευτή, υποψήφιο αρχηγό του κόμματός του μέχρις ότου αυτός εξελέγη και μερικές ημέρες ακόμη, για λόγους «εθνικής ασφάλειας». Χωρίς σχέση με κάποιο έγκλημα, έτσι για άντληση πληροφοριών.
Το πολιτικό κλίμα οξύνεται με αποκλειστική ευθύνη της κυβέρνησης. Διακινούνται φήμες ότι η παρακολούθηση ζητήθηκε από υπηρεσίες φίλων χωρών αλλά αυτές διαψεύδονται πανηγυρικά. Καλείται το θύμα της παρακολούθησης να ενημερωθεί από τον νέο διοικητή της ΕΥΠ, αλλά ο κυβερνητικός εκπρόσωπος θεωρεί πολύ πιθανό να έχουν καταστραφεί τα σχετικά στοιχεία, ενώ ο υπουργός Επικρατείας δηλώνει ότι ουδείς γνωρίζει τον λόγο της παρακολούθησης. Ο Πρωθυπουργός όμως προφανώς γνωρίζει και τον λόγο και το περιεχόμενο της παρακολούθησης που την κρίνει πολιτικά απαράδεκτη και εσφαλμένη, τόσο μάλιστα ώστε να οδηγηθεί στην άμεση αποπομπή του στενότερου συνεργάτη του ο οποίος παρότι μετακλητός υπάλληλος αναλαμβάνει την «αντικειμενική» πολιτική ευθύνη. Γνωρίζει επίσης ο Πρωθυπουργός ότι δικός του νόμος δεν επιτρέπει από το 2021 στην ΑΔΑΕ να ενημερώνει εκ των υστέρων τον στόχο παρακολούθησης εάν αυτή έγινε για λόγους εθνικής ασφάλειας. Γνωρίζει ότι «νομίμως» κανείς δεν μπορεί να ενημερώσει τον Ν. Ανδρουλάκη. Η ΠΝΠ που εκδόθηκε με επείγουσες - υποτίθεται - νομοθετικές αλλαγές δεν επανέφερε τη δυνατότητα νόμιμης ενημέρωσης μέσω της ΑΔΑΕ ούτε θέσπισε ένδικο βοήθημα για τον εκ των υστέρων δικαστικό έλεγχο της νομιμότητας της απόφασης παρακολούθησης.
Η θεωρία της Κυβέρνησης είναι πώς η παρακολούθηση ήταν «τυπικά επαρκής», δηλαδή «νομότυπη» αφού είχε εγκριθεί από εισαγγελικό λειτουργό. Η παρακολούθηση ήταν όμως κατά την Κυβέρνηση αναιτιολόγητη, πολιτικά απαράδεκτη, εσφαλμένη, δεν έπρεπε να γίνει και για τον λόγο αυτό απολύθηκε ο διοικητής της ΕΥΠ και παραιτήθηκε αναλαμβάνοντας την «αντικειμενική» πολιτική ευθύνη σε υποκατάσταση του πρωθυπουργού / εποπτεύοντος της ΕΥΠ υπουργού, ο Γενικός Γραμματέας. Μια πράξη που συνιστά περιορισμό θεμελιώδους δικαιώματος και η οποία είναι αναιτιολόγητη, εσφαλμένη και πολιτικά απαράδεκτη, είναι μια πράξη που παραβιάζει την αρχή της αναλογικότητας, είναι δηλαδή μια πράξη παράνομη.
Αυτό δυσκολεύονται να το κατανοήσουν κύκλοι που λένε δημόσια ότι εφόσον η παρακολούθηση εγκρίθηκε από την εισαγγελέα εφετών την εγκατεστημένη στην ΕΥΠ, αυτή είναι νόμιμη και ας μας πει ο Ν. Ανδρουλάκης τι έκανε και τον παρακολουθούσαν! Ουδείς από αυτούς σκέπτεται ότι ο Πρωθυπουργός απέλυσε δυο στενούς του συνεργάτες και θεώρησε απολύτως εσφαλμένη την παρακολούθηση από την οποία θέλησε να αποστασιοποιηθεί πλήρως, αδιαφορώντας για το γεγονός της εισαγγελικής έγκρισης.
Ενώ δε ο ίδιος ο Πρωθυπουργός άνοιξε επισήμως τη συζήτηση για τις ειδικές εγγυήσεις άρσης του απορρήτου των πολιτικών προσώπων, τάχθηκε δηλαδή υπέρ της ειδικής μεταχείρισής τους, η Κυβέρνηση στο όνομα του αντικοινοβουλευτικού λαϊκισμού θέλει απόλυτη ισότητα όλων στις παρακολουθήσεις. Αυτό που λένε είναι ότι η Πρόεδρος της Δημοκρατίας, ο Πρωθυπουργός, οι υπουργοί και οι αρχηγοί των κομμάτων πρέπει να αντιμετωπίζονται όπως και κάθε αλλοδαπός πιθανώς σχετιζόμενος με κατασκοπεία! Άρα θα μπορούσε η κυβέρνηση Τσίπρα να παρακολουθεί τον κ. Μητσοτάκη και η Κυβέρνηση Μητσοτάκη τον κ. Τσίπρα στο όνομα της ισότητας ενώπιον των λόγων εθνικής ασφάλειας! Η συζήτηση είναι βέβαια άνευ πραγματικού αντικειμένου γιατί δεν υπάρχει στην Ελλάδα ούτε ένα πολιτικό πρόσωπο που λέει ουσιώδη πράγματα στο κινητό του τηλέφωνο ή με το κινητό τηλέφωνο στον ίδιο χώρο. Όλοι θεωρούν ότι παρακολουθούνται τουλάχιστον εν δυνάμει. Όποιος έχει άλλη αίσθηση, ας το πει.
Οι συνταγματολόγοι γίνονται ενοχλητικοί με τις ευαισθησίες τους που αποδίδονται όλες σε πολιτικές σκοπιμότητες. Τη νομιμότητα λέει η Κυβέρνηση την κρίνουν τα δικαστήρια. Ορθώς. Σε ποιο δικαστήριο προβλέπεται να προσφύγει ο Ν. Ανδρουλάκης; Πώς θα προσέφευγε αν δεν αποκαλυπτόταν εκ των υστέρων και μέσω ΑΔΑΕ η βαριά προσβολή των θεμελιωδών δικαιωμάτων του; Δεν προβλέπεται κάποιο ειδικό ένδικο βοήθημα ούτε ένδικα μέσα που πρέπει να εξαντληθούν! Ευτυχώς υπάρχει το ΕΔΔΑ στο Στρασβούργο. Ευτυχώς υπάρχουν γενικού χαρακτήρα ένδικα βοηθήματα.
Αντί να συνομολογούν όλοι με θλίψη ότι στην περίπτωση Ανδρουλάκη παραβιάστηκαν κατάφωρα όλες οι εγγυήσεις που απαιτεί η νομολογία του Στρασβούργου προκειμένου να είναι νόμιμη η άρση του απορρήτου των επικοινωνιών οποιουδήποτε ανθρώπου, δίνεται έμφαση στην πολιτική του ιδιότητα, που την επικαλέστηκε όμως ο Πρωθυπουργός και όχι το θύμα!
Αντί να ενισχυθεί ο ρόλος της Επιτροπής Θεσμών και Διαφάνειας και να θωρακιστεί η εξεταστική επιτροπή που συγκροτήθηκε με την ανοχή απλώς της κυβερνητικής πλειοψηφίας, κάποιοι θέλουν να θεμελιώσουν τη δυνατότητα της ΕΥΠ να παρακολουθεί για λόγους «εθνικής ασφάλειας» τους βουλευτές μεταξύ των οποίων και τα μέλη των επιτροπών που ελέγχουν την ΕΥΠ και οι αρχηγοί των κομμάτων οι οποίοι κατά το άρθρο 5 παρ. 4 ν. 2225/1994 πρέπει να ενημερώνονται μέσω της ΑΔΑΕ για «κάθε περίπτωση» άρσης του απορρήτου. Δυστυχώς η διάταξη υπάρχει αλλά δεν εφαρμόζεται.
Αντέδρασα απέναντι στην κατάσταση αυτή, τη γεμάτη αντιφάσεις και επικίνδυνες θεσμικές διολισθήσεις, όπως επιβάλλει η σκληρή εμπειρία μου από την περίοδο 2015-2019 όταν αγωνιστήκαμε για να μείνει η Ελλάδα ευρωπαϊκή φιλελεύθερη δημοκρατία, η επιστημονική μου ιδιότητα και τα όσα έχω υποστηρίξει ερευνητικά και επιπλέον η ιδιότητά μου ως πρώην προέδρου του ΠΑΣΟΚ που βλέπει την πρωτοφανή μεταχείριση που επιφυλάσσεται από την Κυβέρνηση στον τωρινό Πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ και μέσω αυτού σε μια ιστορική παράταξη που σήκωσε δυσανάλογα μεγάλο βάρος την περίοδο 2010-2019. Αυτό ο κ. Μητσοτάκης προσωπικά ως υπουργός της κυβέρνησης Σαμαρά - Βενιζέλου και ως αρχηγός της ΝΔ δεν δικαιούται να το λησμονεί. Όποιοι ενθαρρύνουν ή ανέχονται δημοσιεύματα του είδους «έγινε ΣΥΡΙΖΑ ο Βενιζέλος» δεν έχουν πολιτική και διανοητική σοβαρότητα. Και σίγουρα δεν έχουν ένσημα αγώνων κατά του ΣΥΡΙΖΑ συγκρίσιμα με τα δικά μου. Ας συνέλθουν εγκαίρως.
Ναι, λένε κάποιοι, «αλλά προέχει η σταθερότητα, η αποτροπή της επανόδου του ΣΥΡΙΖΑ στην εξουσία» Και συμπληρώνουν, «άλλωστε το ενδιαφέρον για τις υποκλοπές είναι σύμφωνα με τις δημοσκοπήσεις μειωμένο, η διαφορά μεταξύ των δυο μεγαλύτερων κομμάτων εξακολουθεί να είναι σαφής, δεν κέρδισε και τίποτα σπουδαίο το ΠΑΣΟΚ από τη θυματοποίηση Ανδρουλάκη».
Δεν υπάρχει πολιτική σταθερότητα χωρίς σταθερότητα των θεσμών. Χωρίς πραγματικό και ανεπίληπτο κράτος δικαίου δεν υπάρχει αξιόπιστη και ασφαλής δημοκρατία και χωρίς δημοκρατία δεν υπάρχει ούτε αναπτυξιακή προοπτική, ούτε εξωτερική πολιτική, ούτε κοινωνική συμπεριληπτικότητα. Και η υπόθεση Novartis είχε χαμηλή θέση στις δημοσκοπήσεις, ενώ ο κίνδυνος της κλιματικής κρίσης υστερεί σε σχέση με την αγωνία για τις τιμές της ηλεκτρικής ενέργειας.
Το ζήτημα δεν είναι η χαμηλή θέση των υποκλοπών στις δημοσκοπήσεις αλλά το χαμήλωμα του πήχυ των ποιοτικών απαιτήσεων κάποιων που είναι έτοιμοι να αποδεχθούν θεσμικές εκπτώσεις μη τυχόν και ενισχυθεί ο ΣΥΡΙΖΑ! Για να μη ενισχυθεί ο ΣΥΡΙΖΑ ας κλείσουμε λοιπόν τα μάτια σε παραβατικές ενέργειες και τα αυτιά σε προκλητικές επιχειρηματολογίες.
Το πιο παράδοξο είναι όμως ο τρόπος με τον οποίο τίθεται πλέον ο εκλογικός στόχος της αυτοδυναμίας, δηλαδή της μονοκομματικής κυβέρνησης. Τίθεται ως απολύτως αναγκαίος γιατί η διαχείριση της υπόθεσης των υποκλοπών από την Κυβέρνηση, κατέστησε προφανώς δυσκολότερη την αναζήτηση συναινέσεων και συνεργατικών λύσεων! Δεν τίθεται ως προτεραιότητα η μείωση της πόλωσης που προκάλεσε η υπόθεση των υποκλοπών αλλά η όξυνσή της. Μάλιστα κάποιοι θέλουν πλέον «αυτοδύναμη» μονοκομματική κυβέρνηση που θα μπορεί για λόγους εθνικής ασφάλειας να παρακολουθεί χωρίς ενοχές πολιτικούς αντιπάλους της με τη έγκριση δυο πλέον εισαγγελέων αλλά πάντα ανώνυμα και αναιτιολόγητα !
Ελπίζω η νευρική και κατά βάθος αμήχανη αλαζονεία ως ακραία μορφή λαϊκισμού να μη είναι το ίζημα που θα αφήσει η υπόθεση των υποκλοπών. Ελπίζω να μη έχει υποκλαπεί οριστικά η εθνική σοβαρότητα και η γνήσια ευρωπαϊκή πολιτική προοπτική της χώρας. -
* Πρώην αντιπρόεδρος της Κυβέρνησης, πρώην πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ, καθηγητής του Συνταγματικού Δικαίου στη Νομική Σχολή ΑΠΘ.
ΜΠΟΥΡΧΑΝ ΜΠΑΡΑΝ:Αυτό...δεν ειναι ΚΑΘΟΛΟΥ ΚΑΛΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ.Και δεν "σηκώνει" ούτε σιωπές,ούτε "αδιάφορα σφυρίγματα"..ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΠΟΛΥΤΩΣ!!!
Επιβάλλεται..ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ έρευνα της ΚΥΠ για όλους τους ομόριζους με τον εικονιζόμενο "βουλευτή" και ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ ποιοί και ΓΙΑΤΙ απο δαύτους βρίσκονται στον σβέρκο μας!!!
Εκδήλωση της Νέας Δημοκρατίας με θέμα: «Τοπική Αυτοδιοίκηση - Μοχλός Ανάπτυξης για τη χώρα και τους πολίτες»
|
Μπουρχάν Νετζαντή Μπαράν ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΞΑΝΘΗΣ:βιογραφικά στοιχεία,μετά απο αίτημα αναγνωστών
Βιογραφικά Στοιχεία
Μπουρχάν Νετζαντή Μπαράν
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΞΑΝΘΗΣ
Στοιχεία Επικοινωνίας
Email:m.mparan@parliament.grΔιεύθυνση:Αθήνα: Βουλής 4, Γραφείο 507,
Τηλ: 210 3219434, Φαξ: 2103706063
Ξάνθη: Βενιζέλου 70, 2ος ορ.
Τηλ:25410-84542, Φαξ: 25410-24484
Προσωπικά ΣτοιχείαΤόπος και Ημερομηνία γέννησης:Σούνιο Ξάνθης, 20/09/1959.
-1978-1984 Φοιτητής Ιατρικής Σχολής Πανεπιστημίου Κων/πολης
- Ειδικευόμενος ογκολόγος στο Πανεπιστήμιο Κων/πολης
- Διδάκτωρ στο ίδιο πανεπιστήμιο
- Μετεκπαίδευση στο Πανεπιστήμιο Κολωνίας, ΓερμανίαΞένες γλώσσες:Τούρκικα, Αγγλικά, Γερμανικά
Κοινοβουλευτικές Δραστηριότητες
Μέλος της Διαρκούς Επιτροπής Κοινωνικών Υποθέσεων και της Υποεπιτροπής για τη μελέτη και αντιμετώπιση του προβλήματος των ναρκωτικών.
Πολιτικές / Κοινωνικές Δραστηριότητες
2002 Νομαρχιακός Σύμβουλος
2012 Υποψήφιος Βουλευτής με το ΠΑΣΟΚ
2010-2014 Περιφερειακός Σύμβουλος
2019 Βουλευτής με το Κίνημα Αλλαγής
Οδηγίες για το Μητρώο Συνδικαλιστικών Οργανώσεων Εργαζομένων
Οδηγίες για το Μητρώο Συνδικαλιστικών Οργανώσεων Εργαζομένων και Οργανώσεων Εργοδοτών
2 Σεπτεμβρίου, 2022
Από το Γραφείο Τύπου του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων εκδόθηκε η ακόλουθη ανακοίνωση:
Με εγκύκλιο που υπογράφεται σήμερα από τη Γενική Γραμματέα Εργασιακών Σχέσεων του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Άννα Στρατινάκη, παρέχονται διευκρινίσεις και οδηγίες προς τους άμεσα ενδιαφερομένους (συνδικαλιστικές οργανώσεις εργαζομένων και οργανώσεις εργοδοτών) σχετικά με τη λειτουργία της ηλεκτρονικής εφαρμογής του Μητρώου Συνδικαλιστικών Οργανώσεων Εργαζομένων και Οργανώσεων Εργοδοτών (ΓΕ.ΜΗ.Σ.Ο.Ε. – ΓΕ.ΜΗ.Ο.Ε.) στο Π.Σ. ΕΡΓΑΝΗ.
Για την εγγραφή στο ΓΕΜΗΣΟΕ τα συνδικαλιστικά σωματεία διακρίνονται:Σε αυτά που συστήνονται μετά την 1-1-2022 και οφείλουν να καταχωρούν ψηφιακά όλα τα απαραίτητα έγγραφα που ορίζει ο νόμος στο ΓΕΜΗΣΟΕ (πρωτότυπο καταστατικό, διαταγή περί εγγραφής στα προσήκοντα βιβλία, αποδεικτικό επίδοσης διαταγής, δημοσίευση περιλήψεων καταστατικών, πρακτικό ίδρυσης και πίνακας μελών προσωρινής διοικούσας επιτροπής) και τότε αποκτούν αυτά νομική προσωπικότητα και
Τα ήδη υφιστάμενα, όπου απαιτούνται αντιστοίχως τα επίσημα αντίγραφα από το Πρωτοδικείο με προσοχή στην ορθή αναγραφή της επωνυμίας και των αριθμών εγγραφής στα βιβλία του Πρωτοδικείου.
Να σημειωθεί ότι σύμφωνα με την παρ. 6 του αρ.2 του ν. 1264/1982, ως ισχύει, η μη εγγραφή επηρεάζει το εύρος των δικαιωμάτων των συνδικαλιστικών οργανώσεων. Για να ολοκληρωθεί η εγγραφή θα πρέπει να έχουν καταχωρισθεί όλα τ’ αναφερόμενα στην εγκύκλιο έγγραφα/ στοιχεία.
Επίσης πρέπει να γίνεται εγκαίρως και άμεσα η επικαιροποίηση των στοιχείων, ήτοι κάθε τροποποίηση, αλλαγές στη Διοίκηση των σωματείων και όσα στοιχεία συνέχονται με τις αρχαιρεσίες (αριθμός εχόντων δικαίωμα εκλέγειν, αριθμός ψηφισάντων κ.ο.κ.). Η καταχώριση των στοιχείων που αφορούν τις αρχαιρεσίες πρέπει να βεβαιώνονται από τον δικαστικό αντιπρόσωπο που έχει ορισθεί.
Αντιστοίχως και οι εργοδοτικές οργανώσεις για την εγγραφή τους στο ΓΕΜΗΟΕ, πρέπει να προσκομίζουν το καταστατικό τους επικυρωμένο από το Πρωτοδικείο και τα σχετικά στοιχεία που προκύπτουν από το βιβλίο σωματείων που τηρείται στο οικείο Πρωτοδικείο. Οι εργοδοτικές οργανώσεις οφείλουν να παρέχουν τα στοιχεία των μελών τους (και τα νομικά πρόσωπα που τυχόν εκπροσωπούν), ώστε να διευκολύνεται ο έλεγχος των προϋποθέσεων στην περίπτωση που υπάρχει αίτημα κήρυξης συλλογικής σύμβασης εργασίας ως γενικώς υποχρεωτική.
Για την τήρηση των στοιχείων στο ΓΕΜΗΣΟΕ και ΓΕΜΗΟΕ τηρείται απαρέγκλιτα η νομοθεσία για την προστασία των προσωπικών δεδομένων. Στοιχεία μπορούν να χορηγηθούν στα περιορισμένα πρόσωπα που ορίζει ο νόμος μόνο εφόσον υπάρχει και προκύπτει ειδικό έννομο συμφέρον. Η σχετική αίτηση χορήγησης στοιχείων υποβάλλεται ηλεκτρονικά.
Η ηλεκτρονική πλατφόρμα εγγραφής, προσβάσιμη στη διεύθυνση https://mitroaorganoseon.yeka.gov.gr/ αναπτύσσεται ήδη σύμφωνα με το περιεχόμενο της εγκυκλίου και εντός Σεπτεμβρίου θα υποστηρίζει πλήρως όλες τις νέες δυνατότητες (τροποποιητικές εγγραφές και έκδοση προτυποποιημένων βεβαιώσεων).
Επισυνάπτεται το κείμενο της εγκυκλίου.
EU forestry explained -Η Δασοκομία εξηγήθηκε
EU forestry explained
The European Union has close to 182 million hectares of forests covering 43% of its land area and these forest areas are one of Europe's most important renewable resources. EU forests are exceptionally diverse, with a large variety of forest types, characteristics and ownership structures. They provide multiple benefits for society and the economy whilst being a major source of biodiversity. Additionally, they are a key resource for improving quality of life and in the creation of jobs.
These societal benefits are why the EU supports forestry; in particular, it does so through the common agricultural policy (CAP). The EU also plays a role in helping EU countries to coordinate their approaches and to tackle the problems faced by forests, such as climate change. This coordination support is provided through the EU forest strategy.
Financial support for forestry in the CAP
The CAP provides financial support to rural areas and EU countries can choose to fund forestry measures through their national rural development programmes. These measures are aimed at protecting the forest, making it more resilient to climate change, safeguarding its multiple functions, including the provision of environmental services, as well as supporting investments, innovation and training to the benefit of the rural economy.
In the forestry sector, these measures can support:afforestation or creation of woodland;
new agroforestry systems (where trees and agricultural crops or pastures occupy the same land);
prevention of forest damage caused by fires, natural disasters or catastrophic events, and restoring damaged forests;
climate resilience and environmental value of forest ecosystems;
investments in forest technologies, mobilising, processing and marketing of forest products;
land management contracts for forest-environment-climate services and forest conservation;
conservation and promotion of forest genetic resources.
As part of its commitment to ensuring that public money is used effectively, the European Commission has evaluated the impact of forestry measures carried out through rural development programmes. The findings from this evaluation can be used to inform future policy.
Related information
Rural development
New EU forest strategy for 2030
The new EU forest strategy for 2030 sets out how to protect and restore forests in the European Union, to ensure they continue to deliver their many services on which society depends. The Commission published a biodiversity strategy for 2030 as part of the European Green Deal, with the aim to put EU biodiversity on the path to recovery by 2030.
This new strategy sets out a policy framework to increase the quality, quantity and resilience of our forests, allowing to better plan for the forests of the future, and identifies areas for actions.
Related information
New EU forest strategy for 2030
European Green Deal
Biodiversity strategy for 2030
EU forest MAP
The multi-annual implementation plan (Forest MAP) of the EU forest strategy provides a concrete list of measures to ensure a coherent approach to the forests and forest-based sector. It ran from 2015-20.
It specifies those involved and the required timescale for the different measures. Additionally, it sets out the expected outcomes of these measures.
It is structured according to the eight priority areas of the EU forest strategy 2014-20 and provides specific actions and target dates for each area.
Cooperation and expert advice
The standing forestry committee
The standing forestry committee (SFC) has a three-fold role:it acts as an advisory and management committee for specific forestry measures;
as ad-hoc consultation forum that provides expertise in connection with the development of forest-related initiatives in the framework of various EU policies, such as those on rural development and the environment;
it provides a space for the exchange of information amongst EU countries, and between EU countries and the Commission.
The SFC has members representing the EU countries whilst the Commission chairs the committee. Members of the committee are nominated by the governments of EU countries.
The civil dialogue group on forestry and cork
Civil dialogue groups are composed of non-governmental organisations. At a minimum, these all operate on a European wide level.
The topics for discussion by the civil dialogue group on forestry include:the EU forest strategy,
rural development policy,
the biodiversity strategy and Natura 2000,
the challenges and opportunities for society from the bioeconomy,
the 2030 climate and energy package,
climate change adaptation and forest protection,
implementation of the EU timber regulation,
follow-up of Forest Europe and UNFF global and regional processes,
communication on forestry issues and products.
Forest Europe
The EU is signatory of Forest Europe, which brings together 46 European countries (not all of which are EU countries), and the EU at ministerial level, to promote cooperation on forest policies and develop common approaches on how to protect and manage them.
Research and innovation
A strategic approach to forestry research promotes a science-based contribution of multifunctional and sustainable managed forests to the achievement of the EU’s climate policies, the transition to a circular and sustainable bioeconomy as well as the preservation of biodiversity and the provision of ecosystem services.
Forest related research and innovation is supported through the Horizon Europe thematic cluster on food, bioeconomy, natural resources, agriculture and environment. This cluster provides opportunities to enhance and balance environmental, social and economic goals and to set human economic activities on a path towards sustainability.
The Commission's approach for research and innovation in agriculture and forestry sets out to:increase the impact of enhanced sustainable forest management under changing climate conditions;
enhance benefits from ecosystem services, including non-wood products;
harness new techniques and technologies that can be used in forest management;
diversify the income of forest owners and managers, and increase the sustainability and circularity of the forest-based economy;
foster and share knowledge throughout the forestry sector;
encourage social innovations that enable rural communities to contribute to the future of forestry.
Facts and figures
EUROSTAT maintains a large body of data concerning European forests and forestry.
Documents
Communication: New EU Forest Strategy for 2030
Factsheet – New EU forest strategy for 2030
English
(HTML)Download
Factsheet – 3 billion additional trees
English
(HTML)Download
Commission staff working document evaluation – EU regulation 1305/2013 on support for rural development
English
(2.34 MB - PDF)Download
Evaluation of the CAP forestry leafletEnglish
(1.05 MB - PDF)Dow
Επεξήγηση της δασοκομίας της ΕΕ
Η Ευρωπαϊκή Ένωση διαθέτει σχεδόν 182 εκατομμύρια εκτάρια δασών που καλύπτουν το 43 % της χερσαίας της έκτασης και οι εν λόγω δασικές περιοχές αποτελούν έναν από τους σημαντικότερους ανανεώσιμους πόρους της Ευρώπης. Τα δάση της ΕΕ είναι εξαιρετικά ποικίλα, με μεγάλη ποικιλία τύπων δασών, χαρακτηριστικών και δομών ιδιοκτησίας. Παρέχουν πολλαπλά οφέλη για την κοινωνία και την οικονομία, ενώ αποτελούν σημαντική πηγή βιοποικιλότητας. Επιπλέον, αποτελούν βασικό πόρο για τη βελτίωση της ποιότητας ζωής και τη δημιουργία θέσεων εργασίας.
Αυτά τα κοινωνικά οφέλη είναι ο λόγος για τον οποίο η ΕΕ στηρίζει τη δασοκομία· ειδικότερα, το πράττει μέσω της κοινής γεωργικής πολιτικής (ΚΓΠ). Η ΕΕ διαδραματίζει επίσης ρόλο βοηθώντας τις χώρες της ΕΕ να συντονίσουν τις προσεγγίσεις τους και να αντιμετωπίσουν τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα δάση, όπως η κλιματική αλλαγή. Αυτή η στήριξη συντονισμού παρέχεται μέσω της δασικής στρατηγικής της ΕΕ.
Χρηματοδοτική στήριξη για τη δασοκομία στο πλαίσιο της ΚΓΠ
Η ΚΓΠ παρέχει χρηματοδοτική στήριξη στις αγροτικές περιοχές και οι χώρες της ΕΕ μπορούν να επιλέξουν να χρηματοδοτήσουν δασικά μέτρα μέσω των εθνικών τους προγραμμάτων αγροτικής ανάπτυξης. Τα μέτρα αυτά αποσκοπούν στην προστασία του δάσους, καθιστώντας το ανθεκτικότερο στην κλιματική αλλαγή, διαφυλάσσοντας τις πολλαπλές λειτουργίες του, συμπεριλαμβανομένης της παροχής περιβαλλοντικών υπηρεσιών, καθώς και στη στήριξη των επενδύσεων, της καινοτομίας και της κατάρτισης προς όφελος της αγροτικής οικονομίας.
Στον τομέα της δασοκομίας, τα μέτρα αυτά μπορούν να στηρίξουν:δάσωση ή δημιουργία δασικών εκτάσεων·
νέα γεωργοδασοκομικά συστήματα (όπου δένδρα και γεωργικές καλλιέργειες ή βοσκότοποι καταλαμβάνουν την ίδια γη)·
πρόληψη των δασικών ζημιών που προκαλούνται από πυρκαγιές, φυσικές καταστροφές ή καταστροφικά γεγονότα και αποκατάσταση των δασών που έχουν υποστεί ζημία·
ανθεκτικότητα στην κλιματική αλλαγή και περιβαλλοντική αξία των δασικών οικοσυστημάτων·
επενδύσεις σε δασικές τεχνολογίες, κινητοποίηση, επεξεργασία και εμπορία δασικών προϊόντων·
συμβάσεις διαχείρισης γης για δασοπεριβαλλοντικές και κλιματικές υπηρεσίες και διατήρηση των δασών·
διατήρηση και προώθηση των δασικών γενετικών πόρων.
Role of the G7
G7
The EU engages in actions and discussions with other members of the G7 on topics relating to agriculture.
Role of the G7
The G7, originally G8, originated in 1973 and was set up in 1975 as an informal forum bringing together the heads of government and ministers of the world’s leading industrial nations. The annual G7 summits have over the years developed into a platform for determining the course of multilateral discourse and shaping political responses to global challenges. It complements the role of the G20, which is widely regarded as the framework for ongoing global economic coordination.
In 1977, representatives of the then European Community began participating in the London summit. The role has expanded over time, with the EU gradually included in all political discussions on the summit agenda and, from the Ottawa summit (1981) onwards, has taken part in all working sessions.
The European Union is a unique supranational organisation – rather than a sovereign Member State – hence the name G7 “Group of Seven”. The EU is therefore a “non-enumerated” member and does not assume the rotating G7 presidency.
The summit gathers leaders from the European Union and the following countries:Canada
France
Germany
Italy
Japan
the United Kingdom
the United States.
It is capable of setting the global agenda because decisions taken by these major economic powers have a real impact. The political direction set by these leaders on a policy issue will have a “ripple” effect across many other international organisations and institutions.
Thus, decisions taken at the G7 are not legally binding, but exert strong political influence.
Focus on global food security
The systemic shocks of the COVID-19 pandemic and the Russian aggression against Ukraine have escalated the challenges facing the global agri-food system. These add to the increasing long-term pressures on world food security, particularly due to climate change and its adverse weather effects, the degradation of natural resources such as land, water and biodiversity, as well as unsustainable population and food demand growth, particularly in vulnerable regions.
Recognising the severity of these challenges, multilateral fora such as the G7 have restored food security to the top of the international agenda. After a half-decade absence, G7 Agriculture Ministers had once again convened a working group under the German Presidency of 2022, with two dedicated Ministerial meetings taking place in March and May, respectively.
The EU strongly supports the permanent reinstatement of the G7 agriculture track, as a key forum for coordinating the policy efforts of advanced economies in response to both immediate urgencies as well as the long-term objectives of the sustainable transformation of agriculture.
Ensuring global food supply and food security
The European Commission coordinates the response to crises affecting or threatening to affect food supply and food security in the EU and around the world.
Current G7 agricultural priorities
The working priorities of the G7 agricultural track under the German Presidency in 2022 were:Global food security
Strengthening sustainable, deforestation-free agricultural supply chains
Opportunities of carbon farming
On-going reduction of the use of pesticides
Climate protection
Biodiversity protection.
Agriculture until 2016
The rise in food prices in 2007-08 propelled agriculture and food security to the top tier of the world's political agenda. Spurred on by this price crisis, the agriculture ministers of the then G8 (prior to the 2014 suspension of Russia from the group) met in Italy in 2009 to examine ways of improving agricultural cooperation with developing countries, especially in Africa.
At the following summit in Canada in 2010, the G8 world leaders committed USD 22 billion to the L'Aquila Food Security Initiative (AFSI) to be implemented over three years to help vulnerable countries boost food production. The European Union made the largest pledge of USD 3.8 billion and delivered on this commitment.
Since then, agriculture and food security has played an important role at the summits, such as in Japan in 2016, where the Ministers of Agriculture from the G7 countries highlighted among their key priorities:empowering farmers – motivated, skilled and enterprising farmers by enhancing capability and skills by promoting knowledge transfer on voluntary and mutually agreeable terms; applying this transferred knowledge on the ground and in vocational training; and by facilitating access to ICT, precision farming, and agricultural innovations;
increasing opportunities for women and youth in the agricultural sector by promoting women and youth’s active involvement in farm ownership, farm management, marketing and other agricultural and agri-food related activities, as well as improving equal access to land and other assets so as to improve incomes and livelihoods;
expansion of farmers’ participation in food value chains.
Although no separate agriculture work stream had been organised between 2017 and 2021, the concerns of the agricultural sector and worldwide agri-food trade continued to be reflected in the annual G7 Leaders’ Declarations. Topics addressed included the effects of climate change on agriculture and the contribution of the agri-food sector to sustainable economic development.
Key dates
The most recent and upcoming rotation of the G7 Presidency is as follows:USA in 2020
UK in 2021
Germany in 2022
Japan in 2023
Italy in 2024.
Ο ρόλος της G7
Το G7, αρχικά G8, δημιουργήθηκε το 1973 και ιδρύθηκε το 1975 ως ένα άτυπο φόρουμ που συγκεντρώνει τους αρχηγούς κυβερνήσεων και τους υπουργούς των κορυφαίων βιομηχανικών χωρών του κόσμου. Οι ετήσιες σύνοδοι κορυφής της G7 έχουν εξελιχθεί με την πάροδο των ετών σε μια πλατφόρμα για τον καθορισμό της πορείας του πολυμερούς λόγου και τη διαμόρφωση πολιτικών απαντήσεων στις παγκόσμιες προκλήσεις. Συμπληρώνει τον ρόλο της G20, η οποία θεωρείται ευρέως ως το πλαίσιο για τον συνεχή παγκόσμιο οικονομικό συντονισμό.
Το 1977, εκπρόσωποι της τότε Ευρωπαϊκής Κοινότητας άρχισαν να συμμετέχουν στη σύνοδο κορυφής του Λονδίνου. Ο ρόλος διευρύνθηκε με την πάροδο του χρόνου, με την ΕΕ να συμπεριλαμβάνεται σταδιακά σε όλες τις πολιτικές συζητήσεις στην ατζέντα της συνόδου κορυφής και, από τη σύνοδο κορυφής της Οττάβα (1981) και μετά, έχει λάβει μέρος σε όλες τις συνεδριάσεις εργασίας.
Η Ευρωπαϊκή Ένωση είναι ένας μοναδικός υπερεθνικός οργανισμός – παρά ένα κυρίαρχο κράτος μέλος – εξ ου και η ονομασία G7 «Group of Seven». Η ΕΕ είναι επομένως ένα «μη απαριθμημένο» μέλος και δεν αναλαμβάνει την εκ περιτροπής προεδρία της G7.
Στη σύνοδο κορυφής συγκεντρώνονται ηγέτες από την Ευρωπαϊκή Ένωση και τις ακόλουθες χώρες:
- Καναδάς
- Γαλλία
- Γερμανία
- Ιταλία
- Ιαπωνία
- το Ηνωμένο Βασίλειο
- οι Ηνωμένες Πολιτείες.
Είναι σε θέση να καθορίσει την παγκόσμια ατζέντα, επειδή οι αποφάσεις που λαμβάνονται από αυτές τις μεγάλες οικονομικές δυνάμεις έχουν πραγματικό αντίκτυπο. Η πολιτική κατεύθυνση που έθεσαν αυτοί οι ηγέτες σε ένα ζήτημα πολιτικής θα έχει «κυματισμό» σε πολλούς άλλους διεθνείς οργανισμούς και θεσμούς.
Έτσι, οι αποφάσεις που λαμβάνονται στο G7 δεν είναι νομικά δεσμευτικές, αλλά ασκούν ισχυρή πολιτική επιρροή.
Εστίαση στην παγκόσμια επισιτιστική ασφάλεια
Τα συστημικά σοκ της πανδημίας COVID-19 και η ρωσική επιθετικότητα κατά της Ουκρανίας έχουν κλιμακώσει τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει το παγκόσμιο σύστημα αγροδιατροφής. Αυτά προσθέτουν στις αυξανόμενες μακροπρόθεσμες πιέσεις στην παγκόσμια επισιτιστική ασφάλεια, ιδίως λόγω της κλιματικής αλλαγής και των δυσμενών καιρικών συνεπειών της, της υποβάθμισης των φυσικών πόρων όπως η γη, το νερό και η βιοποικιλότητα, καθώς και η μη βιώσιμη αύξηση της ζήτησης πληθυσμού και τροφίμων, ιδίως σε ευάλωτες περιοχές.
Αναγνωρίζοντας τη σοβαρότητα αυτών των προκλήσεων, πολυμερή φόρουμ όπως το G7 έχουν επαναφέρει την επισιτιστική ασφάλεια στην κορυφή της διεθνούς ατζέντας. Μετά από απουσία μισής δεκαετίας, οι Υπουργοί Γεωργίας της G7 συγκάλεσαν για άλλη μια φορά ομάδα εργασίας υπό τη γερμανική Προεδρία του 2022, με δύο ειδικές υπουργικές συνεδριάσεις που πραγματοποιήθηκαν τον Μάρτιο και τον Μάιο, αντίστοιχα.
Η ΕΕ υποστηρίζει σθεναρά τη μόνιμη αποκατάσταση της γεωργίας της G7, ως βασικό φόρουμ για τον συντονισμό των προσπαθειών πολιτικής των προηγμένων οικονομιών ως απάντηση τόσο στις άμεσες επείγουσες καταστάσεις όσο και στους μακροπρόθεσμους στόχους του βιώσιμου μετασχηματισμού της γεωργίας.
Τρέχουσες γεωργικές προτεραιότητες της G7
Οι προτεραιότητες εργασίας της γεωργικής διαδρομής της G7 υπό τη γερμανική Προεδρία το 2022 ήταν:
- Παγκόσμια επισιτιστική ασφάλεια
- Ενίσχυση βιώσιμων γεωργικών αλυσίδων εφοδιασμού χωρίς αποψίλωση των δασών
- Ευκαιρίες εκτροφής άνθρακα
- Συνεχής μείωση της χρήσης φυτοφαρμάκων
- Προστασία του κλίματος
- Προστασία της βιοποικιλότητας.
Γεωργία έως το 2016
Η άνοδος των τιμών των τροφίμων το 2007-08 ώθησε τη γεωργία και την επισιτιστική ασφάλεια στην πρώτη βαθμίδα της παγκόσμιας πολιτικής ατζέντας. Παρακινούμενοι από αυτήν την κρίση τιμών, οι υπουργοί Γεωργίας της τότε G8 (πριν από την αναστολή της Ρωσίας από τον όμιλο το 2014) συναντήθηκαν στην Ιταλία το 2009 για να εξετάσουν τρόπους βελτίωσης της γεωργικής συνεργασίας με τις αναπτυσσόμενες χώρες, ιδίως στην Αφρική.
Στην επόμενη σύνοδο κορυφής στον Καναδά το 2010 , οι παγκόσμιοι ηγέτες της G8 ανέλαβαν 22 δισεκατομμύρια δολάρια για την Πρωτοβουλία Επισιτιστικής Ασφάλειας της L'Aquila (AFSI) που θα εφαρμοστεί σε διάστημα τριών ετών για να βοηθηθούν οι ευάλωτες χώρες να ενισχύσουν την παραγωγή τροφίμων. Η Ευρωπαϊκή Ένωση ανέλαβε τη μεγαλύτερη δέσμευση ύψους 3,8 δισεκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ και τήρησε αυτή τη δέσμευση.
Έκτοτε, η γεωργία και η επισιτιστική ασφάλεια έπαιξαν σημαντικό ρόλο στις συνόδους κορυφής, όπως στην Ιαπωνία το 2016 , όπου οι Υπουργοί Γεωργίας από τις χώρες της G7 τόνισαν μεταξύ των βασικών προτεραιοτήτων τους:
- ενδυνάμωση των αγροτών – παρακινούμενοι, ειδικευμένοι και επιχειρηματικοί αγρότες μέσω της ενίσχυσης των ικανοτήτων και των δεξιοτήτων μέσω της προώθησης της μεταφοράς γνώσης με εθελοντικούς και αμοιβαία αποδεκτούς όρους· την εφαρμογή αυτής της μεταφερόμενης γνώσης επί τόπου και στην επαγγελματική κατάρτιση· και διευκολύνοντας την πρόσβαση σε ΤΠΕ, γεωργία ακριβείας και γεωργικές καινοτομίες·
- αύξηση των ευκαιριών για τις γυναίκες και τους νέους στον αγροτικό τομέα με την προώθηση της ενεργού συμμετοχής των γυναικών και των νέων στην ιδιοκτησία αγροκτημάτων, τη διαχείριση αγροκτημάτων, το μάρκετινγκ και άλλες δραστηριότητες που σχετίζονται με τη γεωργία και τη γεωργία τροφίμων, καθώς και τη βελτίωση της ίσης πρόσβασης στη γη και σε άλλα περιουσιακά στοιχεία για τη βελτίωση εισοδήματα και μέσα διαβίωσης·
- διεύρυνση της συμμετοχής των αγροτών στις αλυσίδες αξίας τροφίμων .
Μολονότι δεν είχε οργανωθεί χωριστή ροή εργασιών στη γεωργία μεταξύ 2017 και 2021, οι ανησυχίες του γεωργικού τομέα και του παγκόσμιου εμπορίου γεωργικών προϊόντων διατροφής συνέχισαν να αντικατοπτρίζονται στις ετήσιες Δηλώσεις των ηγετών της G7. Τα θέματα που εξετάστηκαν περιελάμβαναν τις επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής στη γεωργία και τη συμβολή του αγροδιατροφικού τομέα στη βιώσιμη οικονομική ανάπτυξη.
Βασικές ημερομηνίες
Η πιο πρόσφατη και επερχόμενη εναλλαγή της Προεδρίας της G7 έχει ως εξής:
- ΗΠΑ το 2020
- Ηνωμένο Βασίλειο το 2021
- Γερμανία το 2022
- Ιαπωνία το 2023
- Ιταλία το 2024.
"δρόμος ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ"..
Στον Δρόμο που κυκλοφορεί το Σάββατο 3 Σεπτεμβρίου..
«Ξεχάστε αυτά που ξέρατε…»
Κυνική ομολογία ξεφορτώματος της κρίσης στα πιο αδύναμα στρώματα και χώρες • Με καταστάσεις «έκτακτης ανάγκης» προετοιμάζονται διεθνώς για εσωτερικούς εχθρούς και θρέφουν την πολεμική οικονομία • Κοινωνίες των pass και απαγόρευση κάθε ελπίδας
editorial
Μην σπρώχνεστε, είμαστε ακόμα στον προθάλαμο…
Το καλοκαίρι που πέρασε και ο χειμώνας που έρχεται πιστοποιούν και στον πιο δύσπιστο ότι πολλά πρόκειται να αλλάξουν. και μάλιστα με τρόπο μάλλον καταιγιστικό. Αλλάζει η εποχή μας συνολικά, μεγάλες αλλαγές κυοφορούνται σε όλα τα πεδία, αναδύεται ένας καινούριος κόσμος. Ένας καινούριος κόσμος ως προϊόν μεγάλων ανακατατάξεων, αντιθέσεων και τριγμών στην παγκόσμια οικονομία, στον παγκόσμιο συσχετισμό, στη γεωπολιτική, στην κοινωνική ζωή, στην καθημερινότητα.
Διαβάστε όλο το editorial
RESISTANCE FESTIVAL 2022
Αλλαγή ρότας Πολυπολικός κόσμος αντίσταση και νέα συνείδηση!
Στις 17 και 18 Σεπτεμβρίου στο Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
ΠΟΛΙΤΙΚΗ«Επισυνδέσεις» γεγονότων και δεδομένων
του Ρούντι Ρινάλντι
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΟ δύσκολος χειμώνας και οι επιδιώξεις των ελίτ για μια «νέα εποχή»
ΔΙΕΘΝΗ
Αποτίμηση των έξι μηνών του πολέμου
Γράφει ο Πιερλουίτζι Φαγκάν
ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ
Παιχνίδια σε πολλά ταμπλό από Ερντογάν
Δωρεάν Εγγραφή
The Prime Minister, Justin Trudeau, today issued the following statement on Orthodox Easter:
ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΠΙΕΡΡΑΚΑΚΗΣ,ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ,ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΒΛΑΧΟΥ,τ.Υφ.Αν.,Βουλευτού Ν.Δ. Θερμές Ευχές
κ. ΝΤΟΡΑΣ ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ,Μέλους της ΒΟΥΛΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ, Θερμές Ευχές
Dear AHEPA Family and Friends, CHRIST HAS RISEN! TRULY HE HAS RISEN! CHRISTOS ANESTI! ALITHOS ANESTI
Ευχές από την Εθνική Αρχή Διαφάνειας
ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΥ-ΜΕΣΟΓΑΙΑΣ Θερμές Πασχαλινές Ευχές
Κέντρον Ερεύνης της Ελληνικής Λαογραφίας της Ακαδημίας Αθηνών
ΣΤΕΡΓΙΟΥ ΤΣΙΡΚΑ,ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΜΑΡΑΘΩΝΟΣ,Θερμές Πασχαλινές Ευχές
ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ,ΒΟΥΛΕΥΤΟΥ Ν.Δ. ΑΝ.ΑΤΤΙΚΗΣ ,Ευχές
Σας ευχόμαστε Καλή Ανάσταση, Καλό Πάσχα! Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα
ΛΥΚΕΙΟΝ ΕΛΛΗΝΙΔΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ,ΠΡΟΕΔΡΟΣ κ. ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΒΕΝΕΤΣΑΝΟΥ & Δ.Σ.
ΓΣΕΕ,Ευχές
"SOS IATΡΟΙ" Θερμές Πασχαλινές Ευχές
EΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΝΤΙΚΑΡΚΙΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ Θερμές Ευχές
"ΣΥΡΙΖΑ" Ανατολικής Αττικής:Ευχές
Ευρωπαϊκό Κέντρο Τέχνης & Έρευνας του Πολιτισμού του Ανατολικού Ρωμαϊκού Κράτους στην Ευρώπη
ΕΝΩΣΗ ΞΕΝΟΔΟΧΩΝ ΑΘΗΝΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΡΓΟΣΑΡΩΝΙΚΟΥ
✨Καλό Πάσχα από την ομάδα της Crowdpolicy!✨
"ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΣΑΪΤΗ" Θερμές Ευχές
EΞΩΡΑΪΣΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ "Η ΕΣΤΙΑ"
"ALUMIL" Ευχές
"ΚΙΝΗΜΑ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΩΝ" Θερμές Πασχαλινές Ευχές
Hellenic Hotel Federation Ευχές
"askitis" Eυχές
"ΑΥΛΑΙΑ" ΓΙΑ ΤΗΝ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2022",ΕΙΚΟΣΙ ΔΥΟ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ..
ΑΧΑΡΝΕΣ: Ενημέρωση...ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΕΗΛΑΤΗΜΕΝΟ ΔΗΜΟ
"ΠΟΛΙΤΙΚΗ" προηγούμενη ηλεκτρονική έκδοση
ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΑΙΜΑΤΟΣ "ΗΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ"
Tι ήταν η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ»..για όσους δεν γνωρίζουν.
Επί χρόνια, κυκλοφορούσε την έντυπη έκδοσή της σε ένα ικανότατο τιράζ (5000 καλαίσθητων φύλλων εβδομαδιαίως) και εντυπωσίαζε με την ποιότητα της εμφάνισης και το ουσιώδες, μαχητικό και έντιμο περιεχόμενο της.
Η δύναμη της Πένας της Εφημερίδας, η Ειλικρίνεια, οι Ερευνές της που έφερναν πάντα ουσιαστικό αποτέλεσμα ενημέρωσης, την έφεραν πολύ γρήγορα πρώτη στην προτίμηση των αναγνωστών και γρήγορα εξελίχθηκε σε Εφημερίδα Γνώμης και όχι μόνον για την Περιφέρεια στην οποία κυκλοφορούσε.
=Επι είκοσι δύο (22) χρόνια, στήριζε τον Απόδημο Ελληνισμό, χωρίς καμία-ούτε την παραμικρή- διακοπή
. =Επί είκοσι δυο ολόκληρα χρόνια, προέβαλε με αίσθηση καθήκοντος κάθε ξεχωριστό, έντιμο και υπεύθυνο Πολιτικό τόσο της Τοπικής όσο και της Κεντρικής Πολιτικής Σκηνής. Στις σελίδες της, θα βρείτε ακόμα και σήμερα μόνο άξιες και χρήσιμες Πολιτικές Προσωπικότητες αλλά και ενημέρωση από κάθε Κόμμα της Ελληνικής Βουλής. Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» ουδέποτε διαχώρησε τους αναγνώστες της ανάλογα με τα πολιτικά τους πιστεύω. Επραττε το καθήκον της, ενημερώνοντας όλους τους Ελληνες, ως όφειλε.
=Επί είκοσι δυο ολόκληρα χρόνια, έδινε βήμα στους αδέσμευτους, τους επιτυχημένους, τους γνώστες και θιασώτες της Αλήθειας. Στήριζε τον Θεσμό της Ελληνικής Οικογένειας, την Παιδεία, την Ελληνική Ιστορία, πρόβαλλε με όλες της τις δυνάμεις τους Αδελφούς μας απανταχού της Γης, ενημέρωνε για τα επιτεύγματα της Επιστήμης, της Επιχειρηματικότητας και πολλά άλλα που πολύ καλά γνωρίζουν οι Αναγνώστες της.
=Επί είκοσι δύο ολόκληρα χρόνια, ο απλός δημότης–πολίτης, φιλοξενήθηκε στις σελίδες της με μόνη προϋπόθεση την ειλικρινή και αντικειμενική γραφή και την ελεύθερη Γνώμη, η οποία ΟΥΔΕΠΟΤΕ λογοκρίθηκε.
Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ», στην διακοπείσα πλέον ηλεκτρονική έκδοσή της, ήταν ένα βήμα Ισονομίας και Ισοπολιτείας, έννοιες απόλυτα επιθυμητές, ιδιαιτέρως στις ημέρες μας. Υπήρξε ο δικτυακός τόπος της έκφρασης του πολίτη και της εποικοδομητικής κριτικής, μακριά από κάθε στήριξη αφού δεν ετύγχανε οικονομικής υποστήριξης από Δήμους, Κυβερνήσεις ή όποιους άλλους Δημόσιους ή Ιδιωτικούς Φορείς, δεν είχε ΠΟΤΕ χορηγούς, ή οποιασδήποτε μορφής υποστηρικτές. Απολάμβανε όμως του Διεθνούς σεβασμού αφού φιλοξενούσε ενημέρωση από αρκετά ξένα Κράτη-κάτι που συνεχίζεται και σήμερα- πράγμα που της περιποιεί βεβαίως, μέγιστη τιμή.
Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διέγραψε μια αξιοζήλευτη πορεία και απέκτησε ΜΕΓΙΣΤΗ αναγνωσιμότητα (που συνεχίζεται ως σήμερα). Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διεκδίκησε και κέρδισε την αποδοχή και τον σεβασμό που της ανήκε, με «εξετάσεις» εικοσιδύο ολόκληρων ετών, με συνεχείς αιματηρούς αγώνες κατά της τοπικής διαπλοκής, με αγώνα επιβίωσης σε πολύ δύσκολους καιρούς, με Εντιμότητα, αίσθηση Καθήκοντος και Ευθύνης.