"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024"

"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024"
"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024"

"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024"

Διαβάζετε ένα ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ και ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ οικονομική στήριξη (αυτοδιοικητική, χορηγική, δημοσία ή άλλη ) ηλικίας 24 ετών Μέσο Μαζικής Ενημέρωσης, με αξιοσημείωτη ΔΙΕΘΝΗ αναγνώριση και ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΥΨΗΛΗ ΑΝΑΓΝΩΣΙΜΟΤΗΤΑ.
Είκοσι τέσσαρα (24) ολόκληρα χρόνια δημοσιογραφίας, ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΔΙΑΨΕΥΣΙΣ!!
Contact: politikimx@gmail.com v.ch.maria@gmail.com

Η ΑΝΑΓΝΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΙΜΑ 14 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2024

Η ΑΝΑΓΝΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΙΜΑ:
Χθες 14/5/2024
Χθες 3856 
Χθες 11/5/2024 5280  Τελευταίος μήνας 71316 
1/5/2024 Χθες 2831  Τελευταίος μήνας 71316 
28/4/2024 Χθες 3683  Αυτόν τον μήνα 64108  Τελευταίος μήνας 64042 
27/4/2024
Χθες 2991  Αυτόν τον μήνα 60681  Τελευταίος μήνας 64042 

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ, ΓΝΩΜΕΣ, ΑΠΟΨΕΙΣ: Ασυμβίβαστο μεταξύ της ιδιότητας του προέδρου, αντιπροέδρου, γραμματέα και ταμία τοπικού φαρμακευτικού συλλόγου.....-Συμβάσεις ολικής εκμίσθωσης Ε.Ι.Χ. αυτοκινήτων με οδηγό μέσω προκρατήσεως που συνάπτονται στα νησιά της χώρας ....-Συνταγματικό το σύστημα διοίκησης των ΑΕΙ...ως προς τη συμμετοχή και τα προσόντα εκλογής των εξωτερικών μελών του Συμβουλίου Διοίκησης ..-ΣτΕ Ε΄ 562/2024: Η μέτρηση των υψών κτιρίων στους παραδοσιακούς οικισμούς της νήσου Αμοργού..-Ν.Δ. για την νίκη της Δημοκρατικής Κίνησης Μηχανικών ΤΕΕ..-Archdiocese of Australia paid tribute to heroes of Battle of Crete in Sydney..-ΕΦΚΑ:οδηγίες για την απασχόληση συνταξιούχων.....-ΕΦΚΑ ..για την θερινή κατασκηνωτική περίοδο 2024..-ΑΑΔΕ: Στο Κέντρο Φορολογίας Κεφαλαίου (ΚΕΦΟΚ) οι αρμοδιότητες όλων των ΔΟΥ Αττικής..-Η ΜΑΡΙΑ ΣΤΑ SOCIAL MEDIA.....-NORWAY's newsletter..-ΠΑ.ΣΟ.Κ.-ΚΙΝ.ΑΛ. πρόσφατη ενημέρωση..-ΑΝΔΡΕΑ ΛΟΒΕΡΔΟΥ-ΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ νεώτερα..-ΚΥΡΙΑΚΟΥ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ,ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ πρόσφατη ενημέρωση..-ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΥΡΙΑΚΟΥ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ συνέντευξις ..-NATO newsletter..-TTB Newsletter for May 17, 2024..-SPD latest news..-Prime Minister, Justin Trudeau,‍..-"ENΩΣΗ ΑΓΡΙΝΙΟΥ" αγροτική ενημέρωση..-Federal Reserve Board Notification ..-EUROPEAN BANK's lates..-KREMLIN's weekly info newsletter..-ΑPEC latest news..-Άρθρο Ευάγγελου Βενιζέλου:"Η καμπύλη της Μεταπολίτευσης"..-QUORA news about health..-#SEV4Europe: Ειδική έκδοση του ΣΕΒ για τις Ευρωεκλογές 202..-2nd CYBER SECURITY CONFERENCE ..-9 Best Things to Do in Crete in May 2024..- COUNCIL OF THE EUROPEAN UNION,update..-GOVERNMENT HOUSE WESTERN AUSTRALIA:Unveiling the new Battle of Crete Memorial..-Australia honours the 83rd anniversary of the Battle of Crete..-Get to Know the Wines of Crete with These 4 Bottles..-https://greekherald.com.au/:Delving into the Battle of Crete with the Athens War Museum..-ΔΗΜΟΥ ΣΗΤΕΙΑΣ πρόσφατη ενημέρωση..-ΔΗΜΟΣ ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ"Για τη Λίμνη και το δημόσιο χώρο":Άρθρο του Δημάρχου Αγίου Νικολάου Μανώλη Μενεγάκη..-ΔΗΜΟΥ ΧΑΝΙΩΝ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ για την 83η Επέτειο της Μάχης της Κρήτης..-ΔΗΜΟΥ ΡΕΘΥΜΝΗΣ πρόσφατη ενημέρωση..-Ενημέρωση απο τον Δήμο Ηρακλείου..-ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΡΗΤΗΣ:Η Περιφέρεια της Προκοπής και του Πολιτισμού...ενημερώνει!!..-ΠΑ.ΣΟ.Κ.-ΚΙΝ.ΑΛ.:Ενημέρωση..-ΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ-ΑΝΔΡΕΑΣ ΛΟΒΕΡΔΟΣ:ενημέρωση..-Οδηγίες προς τους Διευθυντές σχολικών μονάδων που θα συμμετάσχουν στις εξετάσεις διαγνωστικού χαρακτήρα..-"ENΩΣΗ ΑΓΡΙΝΙΟΥ" αγροτική σφαιρική ενημέρωση..- --

MHN ΞΕΧΝΑΤΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ΚΑΙ ΕΔΩ:

ΑΓΓΕΛΙΑ

Συνταξιούχος Κυρία,ζητά απογευματινή 4ωρη εργασία υποστήριξης Γραμματείας. Τριανταπεντάχρονη (35) εμπειρία, ισχυρότατες ικανότητες γραπτής και προφορικής επικοινωνίας,πλήρης επίγνωση σοβαρότητος προθεσμιών, αρχειοθέτηση, “τυφλό” σύστημα δακτυλογράφισης, δημιουργική γραφή παντός τύπου εγγράφων, ορθογράφος, άριστη γνώστις H/Y και χρήσης social media, αποτελεσματική υψηλού επιπέδου διοικητική υποστήριξη, ΕΧΕΜΥΘΕΙΑ και ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟΤΗΤΑ. Αποδεκτή και συνεργασία εξ αποστάσεως. Επικοινωνήστε: polisisnet@gmail.com - tipovafia@gmail.com (Θα δοθούν απαντήσεις ΜΟΝΟΝ σε σοβαρές προτάσεις)

Δηλώσεις του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη και του Προέδρου της Τουρκίας Recep Tayyip Erdoğan

Σάββατο 3 Σεπτεμβρίου 2022

Μπουρχάν Νετζαντή Μπαράν ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΞΑΝΘΗΣ:βιογραφικά στοιχεία,μετά απο αίτημα αναγνωστών

Τα  στοιχεία ελήφθησαν απο την σχετική ιστοσελίδα της Βουλής των Ελλήνων


Βιογραφικά Στοιχεία



Μπουρχάν Νετζαντή Μπαράν
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΞΑΝΘΗΣ

Στοιχεία Επικοινωνίας
Email:m.mparan@parliament.grΔιεύθυνση:Αθήνα: Βουλής 4, Γραφείο 507,
Τηλ: 210 3219434, Φαξ: 2103706063
Ξάνθη: Βενιζέλου 70, 2ος ορ.
Τηλ:25410-84542, Φαξ: 25410-24484


Προσωπικά ΣτοιχείαΤόπος και Ημερομηνία γέννησης:Σούνιο Ξάνθης, 20/09/1959.

Οικογενειακή Κατάσταση:Έγγαμος με 2 παιδιά, ένα γιό και μία κόρη.

Επάγγελμα:Ιδιώτης Ψυχίατρος.

Σπουδές:- 1977 Απόφοιτος μειονοτικού λυκείου Ξάνθης
-1978-1984 Φοιτητής Ιατρικής Σχολής Πανεπιστημίου Κων/πολης
- Ειδικευόμενος ογκολόγος στο Πανεπιστήμιο Κων/πολης
- Διδάκτωρ στο ίδιο πανεπιστήμιο
- Μετεκπαίδευση στο Πανεπιστήμιο Κολωνίας, ΓερμανίαΞένες γλώσσες:Τούρκικα, Αγγλικά, Γερμανικά


Κοινοβουλευτικές Δραστηριότητες

Μέλος της Διαρκούς Επιτροπής Κοινωνικών Υποθέσεων και της Υποεπιτροπής για τη μελέτη και αντιμετώπιση του προβλήματος των ναρκωτικών.
Πολιτικές / Κοινωνικές Δραστηριότητες

2002 Νομαρχιακός Σύμβουλος
2012 Υποψήφιος Βουλευτής με το ΠΑΣΟΚ
2010-2014 Περιφερειακός Σύμβουλος
2019 Βουλευτής με το Κίνημα Αλλαγής

Οδηγίες για το Μητρώο Συνδικαλιστικών Οργανώσεων Εργαζομένων





Οδηγίες για το Μητρώο Συνδικαλιστικών Οργανώσεων Εργαζομένων και Οργανώσεων Εργοδοτών
2 Σεπτεμβρίου, 2022




Από το Γραφείο Τύπου του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων εκδόθηκε η ακόλουθη ανακοίνωση:

Με εγκύκλιο που υπογράφεται σήμερα από τη Γενική Γραμματέα Εργασιακών Σχέσεων του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Άννα Στρατινάκη, παρέχονται διευκρινίσεις και οδηγίες προς τους άμεσα ενδιαφερομένους (συνδικαλιστικές οργανώσεις εργαζομένων και οργανώσεις εργοδοτών) σχετικά με τη λειτουργία της ηλεκτρονικής εφαρμογής του Μητρώου Συνδικαλιστικών Οργανώσεων Εργαζομένων και Οργανώσεων Εργοδοτών (ΓΕ.ΜΗ.Σ.Ο.Ε. – ΓΕ.ΜΗ.Ο.Ε.) στο Π.Σ. ΕΡΓΑΝΗ.

Για την εγγραφή στο ΓΕΜΗΣΟΕ τα συνδικαλιστικά σωματεία διακρίνονται:Σε αυτά που συστήνονται μετά την 1-1-2022 και οφείλουν να καταχωρούν ψηφιακά όλα τα απαραίτητα έγγραφα που ορίζει ο νόμος στο ΓΕΜΗΣΟΕ (πρωτότυπο καταστατικό, διαταγή περί εγγραφής στα προσήκοντα βιβλία, αποδεικτικό επίδοσης διαταγής, δημοσίευση περιλήψεων καταστατικών, πρακτικό ίδρυσης και πίνακας μελών προσωρινής διοικούσας επιτροπής) και τότε αποκτούν αυτά νομική προσωπικότητα και
Τα ήδη υφιστάμενα, όπου απαιτούνται αντιστοίχως τα επίσημα αντίγραφα από το Πρωτοδικείο με προσοχή στην ορθή αναγραφή της επωνυμίας και των αριθμών εγγραφής στα βιβλία του Πρωτοδικείου.

Να σημειωθεί ότι σύμφωνα με την παρ. 6 του αρ.2 του ν. 1264/1982, ως ισχύει, η μη εγγραφή επηρεάζει το εύρος των δικαιωμάτων των συνδικαλιστικών οργανώσεων. Για να ολοκληρωθεί η εγγραφή θα πρέπει να έχουν καταχωρισθεί όλα τ’ αναφερόμενα στην εγκύκλιο έγγραφα/ στοιχεία.

Επίσης πρέπει να γίνεται εγκαίρως και άμεσα η επικαιροποίηση των στοιχείων, ήτοι κάθε τροποποίηση, αλλαγές στη Διοίκηση των σωματείων και όσα στοιχεία συνέχονται με τις αρχαιρεσίες (αριθμός εχόντων δικαίωμα εκλέγειν, αριθμός ψηφισάντων κ.ο.κ.). Η καταχώριση των στοιχείων που αφορούν τις αρχαιρεσίες πρέπει να βεβαιώνονται από τον δικαστικό αντιπρόσωπο που έχει ορισθεί.

Αντιστοίχως και οι εργοδοτικές οργανώσεις για την εγγραφή τους στο ΓΕΜΗΟΕ, πρέπει να προσκομίζουν το καταστατικό τους επικυρωμένο από το Πρωτοδικείο και τα σχετικά στοιχεία που προκύπτουν από το βιβλίο σωματείων που τηρείται στο οικείο Πρωτοδικείο. Οι εργοδοτικές οργανώσεις οφείλουν να παρέχουν τα στοιχεία των μελών τους (και τα νομικά πρόσωπα που τυχόν εκπροσωπούν), ώστε να διευκολύνεται ο έλεγχος των προϋποθέσεων στην περίπτωση που υπάρχει αίτημα κήρυξης συλλογικής σύμβασης εργασίας ως γενικώς υποχρεωτική.

Για την τήρηση των στοιχείων στο ΓΕΜΗΣΟΕ και ΓΕΜΗΟΕ τηρείται απαρέγκλιτα η νομοθεσία για την προστασία των προσωπικών δεδομένων. Στοιχεία μπορούν να χορηγηθούν στα περιορισμένα πρόσωπα που ορίζει ο νόμος μόνο εφόσον υπάρχει και προκύπτει ειδικό έννομο συμφέρον. Η σχετική αίτηση χορήγησης στοιχείων υποβάλλεται ηλεκτρονικά.

Η ηλεκτρονική πλατφόρμα εγγραφής, προσβάσιμη στη διεύθυνση https://mitroaorganoseon.yeka.gov.gr/ αναπτύσσεται ήδη σύμφωνα με το περιεχόμενο της εγκυκλίου και εντός Σεπτεμβρίου θα υποστηρίζει πλήρως όλες τις νέες δυνατότητες (τροποποιητικές εγγραφές και έκδοση προτυποποιημένων βεβαιώσεων).

Επισυνάπτεται το κείμενο της εγκυκλίου.

EU forestry explained -Η Δασοκομία εξηγήθηκε



EU forestry explained

The European Union has close to 182 million hectares of forests covering 43% of its land area and these forest areas are one of Europe's most important renewable resources. EU forests are exceptionally diverse, with a large variety of forest types, characteristics and ownership structures. They provide multiple benefits for society and the economy whilst being a major source of biodiversity. Additionally, they are a key resource for improving quality of life and in the creation of jobs.

These societal benefits are why the EU supports forestry; in particular, it does so through the common agricultural policy (CAP). The EU also plays a role in helping EU countries to coordinate their approaches and to tackle the problems faced by forests, such as climate change. This coordination support is provided through the EU forest strategy.
Financial support for forestry in the CAP

The CAP provides financial support to rural areas and EU countries can choose to fund forestry measures through their national rural development programmes. These measures are aimed at protecting the forest, making it more resilient to climate change, safeguarding its multiple functions, including the provision of environmental services, as well as supporting investments, innovation and training to the benefit of the rural economy.

In the forestry sector, these measures can support:afforestation or creation of woodland;
new agroforestry systems (where trees and agricultural crops or pastures occupy the same land);
prevention of forest damage caused by fires, natural disasters or catastrophic events, and restoring damaged forests;
climate resilience and environmental value of forest ecosystems;
investments in forest technologies, mobilising, processing and marketing of forest products;
land management contracts for forest-environment-climate services and forest conservation;
conservation and promotion of forest genetic resources.

As part of its commitment to ensuring that public money is used effectively, the European Commission has evaluated the impact of forestry measures carried out through rural development programmes. The findings from this evaluation can be used to inform future policy.
Related information

Rural development
New EU forest strategy for 2030

The new EU forest strategy for 2030 sets out how to protect and restore forests in the European Union, to ensure they continue to deliver their many services on which society depends. The Commission published a biodiversity strategy for 2030 as part of the European Green Deal, with the aim to put EU biodiversity on the path to recovery by 2030.

This new strategy sets out a policy framework to increase the quality, quantity and resilience of our forests, allowing to better plan for the forests of the future, and identifies areas for actions.
Related information

New EU forest strategy for 2030

European Green Deal

Biodiversity strategy for 2030
EU forest MAP

The multi-annual implementation plan (Forest MAP) of the EU forest strategy provides a concrete list of measures to ensure a coherent approach to the forests and forest-based sector. It ran from 2015-20.

It specifies those involved and the required timescale for the different measures. Additionally, it sets out the expected outcomes of these measures.

It is structured according to the eight priority areas of the EU forest strategy 2014-20 and provides specific actions and target dates for each area.
Cooperation and expert advice
The standing forestry committee

The standing forestry committee (SFC) has a three-fold role:it acts as an advisory and management committee for specific forestry measures;
as ad-hoc consultation forum that provides expertise in connection with the development of forest-related initiatives in the framework of various EU policies, such as those on rural development and the environment;
it provides a space for the exchange of information amongst EU countries, and between EU countries and the Commission.

The SFC has members representing the EU countries whilst the Commission chairs the committee. Members of the committee are nominated by the governments of EU countries.
The civil dialogue group on forestry and cork

Civil dialogue groups are composed of non-governmental organisations. At a minimum, these all operate on a European wide level.

The topics for discussion by the civil dialogue group on forestry include:the EU forest strategy,
rural development policy,
the biodiversity strategy and Natura 2000,
the challenges and opportunities for society from the bioeconomy,
the 2030 climate and energy package,
climate change adaptation and forest protection,
implementation of the EU timber regulation,
follow-up of Forest Europe and UNFF global and regional processes,
communication on forestry issues and products.
Forest Europe

The EU is signatory of Forest Europe, which brings together 46 European countries (not all of which are EU countries), and the EU at ministerial level, to promote cooperation on forest policies and develop common approaches on how to protect and manage them.
Research and innovation

A strategic approach to forestry research promotes a science-based contribution of multifunctional and sustainable managed forests to the achievement of the EU’s climate policies, the transition to a circular and sustainable bioeconomy as well as the preservation of biodiversity and the provision of ecosystem services.

Forest related research and innovation is supported through the Horizon Europe thematic cluster on food, bioeconomy, natural resources, agriculture and environment. This cluster provides opportunities to enhance and balance environmental, social and economic goals and to set human economic activities on a path towards sustainability.

The Commission's approach for research and innovation in agriculture and forestry sets out to:increase the impact of enhanced sustainable forest management under changing climate conditions;
enhance benefits from ecosystem services, including non-wood products;
harness new techniques and technologies that can be used in forest management;
diversify the income of forest owners and managers, and increase the sustainability and circularity of the forest-based economy;
foster and share knowledge throughout the forestry sector;
encourage social innovations that enable rural communities to contribute to the future of forestry.
Facts and figures

EUROSTAT maintains a large body of data concerning European forests and forestry.

Documents


Communication: New EU Forest Strategy for 2030

Factsheet – New EU forest strategy for 2030
English
(HTML)Download

Factsheet – 3 billion additional trees
English
(HTML)Download

Commission staff working document evaluation – EU regulation 1305/2013 on support for rural development
English
(2.34 MB - PDF)Download



Evaluation of the CAP forestry leafletEnglish
(1.05 MB - PDF)Dow


Επεξήγηση της δασοκομίας της ΕΕ

Η Ευρωπαϊκή Ένωση διαθέτει σχεδόν 182 εκατομμύρια εκτάρια δασών που καλύπτουν το 43 % της χερσαίας της έκτασης και οι εν λόγω δασικές περιοχές αποτελούν έναν από τους σημαντικότερους ανανεώσιμους πόρους της Ευρώπης. Τα δάση της ΕΕ είναι εξαιρετικά ποικίλα, με μεγάλη ποικιλία τύπων δασών, χαρακτηριστικών και δομών ιδιοκτησίας. Παρέχουν πολλαπλά οφέλη για την κοινωνία και την οικονομία, ενώ αποτελούν σημαντική πηγή βιοποικιλότητας. Επιπλέον, αποτελούν βασικό πόρο για τη βελτίωση της ποιότητας ζωής και τη δημιουργία θέσεων εργασίας.

Αυτά τα κοινωνικά οφέλη είναι ο λόγος για τον οποίο η ΕΕ στηρίζει τη δασοκομία· ειδικότερα, το πράττει μέσω της κοινής γεωργικής πολιτικής (ΚΓΠ). Η ΕΕ διαδραματίζει επίσης ρόλο βοηθώντας τις χώρες της ΕΕ να συντονίσουν τις προσεγγίσεις τους και να αντιμετωπίσουν τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα δάση, όπως η κλιματική αλλαγή. Αυτή η στήριξη συντονισμού παρέχεται μέσω της δασικής στρατηγικής της ΕΕ.
Χρηματοδοτική στήριξη για τη δασοκομία στο πλαίσιο της ΚΓΠ

Η ΚΓΠ παρέχει χρηματοδοτική στήριξη στις αγροτικές περιοχές και οι χώρες της ΕΕ μπορούν να επιλέξουν να χρηματοδοτήσουν δασικά μέτρα μέσω των εθνικών τους προγραμμάτων αγροτικής ανάπτυξης. Τα μέτρα αυτά αποσκοπούν στην προστασία του δάσους, καθιστώντας το ανθεκτικότερο στην κλιματική αλλαγή, διαφυλάσσοντας τις πολλαπλές λειτουργίες του, συμπεριλαμβανομένης της παροχής περιβαλλοντικών υπηρεσιών, καθώς και στη στήριξη των επενδύσεων, της καινοτομίας και της κατάρτισης προς όφελος της αγροτικής οικονομίας.

Στον τομέα της δασοκομίας, τα μέτρα αυτά μπορούν να στηρίξουν:δάσωση ή δημιουργία δασικών εκτάσεων·
νέα γεωργοδασοκομικά συστήματα (όπου δένδρα και γεωργικές καλλιέργειες ή βοσκότοποι καταλαμβάνουν την ίδια γη)·
πρόληψη των δασικών ζημιών που προκαλούνται από πυρκαγιές, φυσικές καταστροφές ή καταστροφικά γεγονότα και αποκατάσταση των δασών που έχουν υποστεί ζημία·
ανθεκτικότητα στην κλιματική αλλαγή και περιβαλλοντική αξία των δασικών οικοσυστημάτων·
επενδύσεις σε δασικές τεχνολογίες, κινητοποίηση, επεξεργασία και εμπορία δασικών προϊόντων·
συμβάσεις διαχείρισης γης για δασοπεριβαλλοντικές και κλιματικές υπηρεσίες και διατήρηση των δασών·
διατήρηση και προώθηση των δασικών γενετικών πόρων.

Role of the G7


G7


The EU engages in actions and discussions with other members of the G7 on topics relating to agriculture.


Role of the G7

The G7, originally G8, originated in 1973 and was set up in 1975 as an informal forum bringing together the heads of government and ministers of the world’s leading industrial nations. The annual G7 summits have over the years developed into a platform for determining the course of multilateral discourse and shaping political responses to global challenges. It complements the role of the G20, which is widely regarded as the framework for ongoing global economic coordination.

In 1977, representatives of the then European Community began participating in the London summit. The role has expanded over time, with the EU gradually included in all political discussions on the summit agenda and, from the Ottawa summit (1981) onwards, has taken part in all working sessions.

The European Union is a unique supranational organisation – rather than a sovereign Member State – hence the name G7 “Group of Seven”. The EU is therefore a “non-enumerated” member and does not assume the rotating G7 presidency.

The summit gathers leaders from the European Union and the following countries:Canada
France
Germany
Italy
Japan
the United Kingdom
the United States.

It is capable of setting the global agenda because decisions taken by these major economic powers have a real impact. The political direction set by these leaders on a policy issue will have a “ripple” effect across many other international organisations and institutions.

Thus, decisions taken at the G7 are not legally binding, but exert strong political influence.
Focus on global food security

The systemic shocks of the COVID-19 pandemic and the Russian aggression against Ukraine have escalated the challenges facing the global agri-food system. These add to the increasing long-term pressures on world food security, particularly due to climate change and its adverse weather effects, the degradation of natural resources such as land, water and biodiversity, as well as unsustainable population and food demand growth, particularly in vulnerable regions.

Recognising the severity of these challenges, multilateral fora such as the G7 have restored food security to the top of the international agenda. After a half-decade absence, G7 Agriculture Ministers had once again convened a working group under the German Presidency of 2022, with two dedicated Ministerial meetings taking place in March and May, respectively.

The EU strongly supports the permanent reinstatement of the G7 agriculture track, as a key forum for coordinating the policy efforts of advanced economies in response to both immediate urgencies as well as the long-term objectives of the sustainable transformation of agriculture.


Ensuring global food supply and food security


The European Commission coordinates the response to crises affecting or threatening to affect food supply and food security in the EU and around the world.


Current G7 agricultural priorities

The working priorities of the G7 agricultural track under the German Presidency in 2022 were:Global food security
Strengthening sustainable, deforestation-free agricultural supply chains
Opportunities of carbon farming
On-going reduction of the use of pesticides
Climate protection
Biodiversity protection.
Agriculture until 2016

The rise in food prices in 2007-08 propelled agriculture and food security to the top tier of the world's political agenda. Spurred on by this price crisis, the agriculture ministers of the then G8 (prior to the 2014 suspension of Russia from the group) met in Italy in 2009 to examine ways of improving agricultural cooperation with developing countries, especially in Africa.

At the following summit in Canada in 2010, the G8 world leaders committed USD 22 billion to the L'Aquila Food Security Initiative (AFSI) to be implemented over three years to help vulnerable countries boost food production. The European Union made the largest pledge of USD 3.8 billion and delivered on this commitment.

Since then, agriculture and food security has played an important role at the summits, such as in Japan in 2016, where the Ministers of Agriculture from the G7 countries highlighted among their key priorities:empowering farmers – motivated, skilled and enterprising farmers by enhancing capability and skills by promoting knowledge transfer on voluntary and mutually agreeable terms; applying this transferred knowledge on the ground and in vocational training; and by facilitating access to ICT, precision farming, and agricultural innovations;
increasing opportunities for women and youth in the agricultural sector by promoting women and youth’s active involvement in farm ownership, farm management, marketing and other agricultural and agri-food related activities, as well as improving equal access to land and other assets so as to improve incomes and livelihoods;
expansion of farmers’ participation in food value chains.

Although no separate agriculture work stream had been organised between 2017 and 2021, the concerns of the agricultural sector and worldwide agri-food trade continued to be reflected in the annual G7 Leaders’ Declarations. Topics addressed included the effects of climate change on agriculture and the contribution of the agri-food sector to sustainable economic development.
Key dates

The most recent and upcoming rotation of the G7 Presidency is as follows:USA in 2020
UK in 2021
Germany in 2022
Japan in 2023
Italy in 2024.

Ο ρόλος της G7

Το G7, αρχικά G8, δημιουργήθηκε το 1973 και ιδρύθηκε το 1975 ως ένα άτυπο φόρουμ που συγκεντρώνει τους αρχηγούς κυβερνήσεων και τους υπουργούς των κορυφαίων βιομηχανικών χωρών του κόσμου. Οι ετήσιες σύνοδοι κορυφής της G7 έχουν εξελιχθεί με την πάροδο των ετών σε μια πλατφόρμα για τον καθορισμό της πορείας του πολυμερούς λόγου και τη διαμόρφωση πολιτικών απαντήσεων στις παγκόσμιες προκλήσεις. Συμπληρώνει τον ρόλο της G20, η οποία θεωρείται ευρέως ως το πλαίσιο για τον συνεχή παγκόσμιο οικονομικό συντονισμό.

Το 1977, εκπρόσωποι της τότε Ευρωπαϊκής Κοινότητας άρχισαν να συμμετέχουν στη σύνοδο κορυφής του Λονδίνου. Ο ρόλος διευρύνθηκε με την πάροδο του χρόνου, με την ΕΕ να συμπεριλαμβάνεται σταδιακά σε όλες τις πολιτικές συζητήσεις στην ατζέντα της συνόδου κορυφής και, από τη σύνοδο κορυφής της Οττάβα (1981) και μετά, έχει λάβει μέρος σε όλες τις συνεδριάσεις εργασίας.

Η Ευρωπαϊκή Ένωση είναι ένας μοναδικός υπερεθνικός οργανισμός – παρά ένα κυρίαρχο κράτος μέλος – εξ ου και η ονομασία G7 «Group of Seven». Η ΕΕ είναι επομένως ένα «μη απαριθμημένο» μέλος και δεν αναλαμβάνει την εκ περιτροπής προεδρία της G7.

Στη σύνοδο κορυφής συγκεντρώνονται ηγέτες από την Ευρωπαϊκή Ένωση και τις ακόλουθες χώρες:

  • Καναδάς
  • Γαλλία
  • Γερμανία
  • Ιταλία
  • Ιαπωνία
  • το Ηνωμένο Βασίλειο
  • οι Ηνωμένες Πολιτείες.

Είναι σε θέση να καθορίσει την παγκόσμια ατζέντα, επειδή οι αποφάσεις που λαμβάνονται από αυτές τις μεγάλες οικονομικές δυνάμεις έχουν πραγματικό αντίκτυπο. Η πολιτική κατεύθυνση που έθεσαν αυτοί οι ηγέτες σε ένα ζήτημα πολιτικής θα έχει «κυματισμό» σε πολλούς άλλους διεθνείς οργανισμούς και θεσμούς.

Έτσι, οι αποφάσεις που λαμβάνονται στο G7 δεν είναι νομικά δεσμευτικές, αλλά ασκούν ισχυρή πολιτική επιρροή.

Εστίαση στην παγκόσμια επισιτιστική ασφάλεια 

Τα συστημικά σοκ της πανδημίας COVID-19 και η ρωσική επιθετικότητα κατά της Ουκρανίας έχουν κλιμακώσει τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει το παγκόσμιο σύστημα αγροδιατροφής. Αυτά προσθέτουν στις αυξανόμενες μακροπρόθεσμες πιέσεις στην παγκόσμια επισιτιστική ασφάλεια, ιδίως λόγω της κλιματικής αλλαγής και των δυσμενών καιρικών συνεπειών της, της υποβάθμισης των φυσικών πόρων όπως η γη, το νερό και η βιοποικιλότητα, καθώς και η μη βιώσιμη αύξηση της ζήτησης πληθυσμού και τροφίμων, ιδίως σε ευάλωτες περιοχές.

Αναγνωρίζοντας τη σοβαρότητα αυτών των προκλήσεων, πολυμερή φόρουμ όπως το G7 έχουν επαναφέρει την επισιτιστική ασφάλεια στην κορυφή της διεθνούς ατζέντας. Μετά από απουσία μισής δεκαετίας, οι Υπουργοί Γεωργίας της G7 συγκάλεσαν για άλλη μια φορά ομάδα εργασίας υπό τη γερμανική Προεδρία του 2022, με δύο ειδικές υπουργικές συνεδριάσεις που πραγματοποιήθηκαν τον Μάρτιο και τον Μάιο, αντίστοιχα.

Η ΕΕ υποστηρίζει σθεναρά τη μόνιμη αποκατάσταση της γεωργίας της G7, ως βασικό φόρουμ για τον συντονισμό των προσπαθειών πολιτικής των προηγμένων οικονομιών ως απάντηση τόσο στις άμεσες επείγουσες καταστάσεις όσο και στους μακροπρόθεσμους στόχους του βιώσιμου μετασχηματισμού της γεωργίας.

Τρέχουσες γεωργικές προτεραιότητες της G7

Οι προτεραιότητες εργασίας της γεωργικής διαδρομής της G7 υπό τη γερμανική Προεδρία το 2022 ήταν:

  • Παγκόσμια επισιτιστική ασφάλεια
  • Ενίσχυση βιώσιμων γεωργικών αλυσίδων εφοδιασμού χωρίς αποψίλωση των δασών
  • Ευκαιρίες εκτροφής άνθρακα
  • Συνεχής μείωση της χρήσης φυτοφαρμάκων
  • Προστασία του κλίματος
  • Προστασία της βιοποικιλότητας.

Γεωργία έως το 2016

Η άνοδος των τιμών των τροφίμων το 2007-08 ώθησε τη γεωργία και την επισιτιστική ασφάλεια στην πρώτη βαθμίδα της παγκόσμιας πολιτικής ατζέντας. Παρακινούμενοι από αυτήν την κρίση τιμών, οι υπουργοί Γεωργίας της τότε G8 (πριν από την αναστολή της Ρωσίας από τον όμιλο το 2014) συναντήθηκαν στην Ιταλία το 2009 για να εξετάσουν τρόπους βελτίωσης της γεωργικής συνεργασίας με τις αναπτυσσόμενες χώρες, ιδίως στην Αφρική.

Στην επόμενη σύνοδο κορυφής στον Καναδά το 2010 , οι παγκόσμιοι ηγέτες της G8 ανέλαβαν 22 δισεκατομμύρια δολάρια για την Πρωτοβουλία Επισιτιστικής Ασφάλειας της L'Aquila (AFSI) που θα εφαρμοστεί σε διάστημα τριών ετών για να βοηθηθούν οι ευάλωτες χώρες να ενισχύσουν την παραγωγή τροφίμων. Η Ευρωπαϊκή Ένωση ανέλαβε τη μεγαλύτερη δέσμευση ύψους 3,8 δισεκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ και τήρησε αυτή τη δέσμευση.

Έκτοτε, η γεωργία και η επισιτιστική ασφάλεια έπαιξαν σημαντικό ρόλο στις συνόδους κορυφής, όπως στην Ιαπωνία το 2016 , όπου οι Υπουργοί Γεωργίας από τις χώρες της G7 τόνισαν μεταξύ των βασικών προτεραιοτήτων τους:

  • ενδυνάμωση των αγροτών – παρακινούμενοι, ειδικευμένοι και επιχειρηματικοί αγρότες μέσω της ενίσχυσης των ικανοτήτων και των δεξιοτήτων μέσω της προώθησης της μεταφοράς γνώσης με εθελοντικούς και αμοιβαία αποδεκτούς όρους· την εφαρμογή αυτής της μεταφερόμενης γνώσης επί τόπου και στην επαγγελματική κατάρτιση· και διευκολύνοντας την πρόσβαση σε ΤΠΕ, γεωργία ακριβείας και γεωργικές καινοτομίες·
  • αύξηση των ευκαιριών για τις γυναίκες και τους νέους στον αγροτικό τομέα με την προώθηση της ενεργού συμμετοχής των γυναικών και των νέων στην ιδιοκτησία αγροκτημάτων, τη διαχείριση αγροκτημάτων, το μάρκετινγκ και άλλες δραστηριότητες που σχετίζονται με τη γεωργία και τη γεωργία τροφίμων, καθώς και τη βελτίωση της ίσης πρόσβασης στη γη και σε άλλα περιουσιακά στοιχεία για τη βελτίωση εισοδήματα και μέσα διαβίωσης·
  • διεύρυνση της συμμετοχής των αγροτών στις αλυσίδες αξίας τροφίμων .

Μολονότι δεν είχε οργανωθεί χωριστή ροή εργασιών στη γεωργία μεταξύ 2017 και 2021, οι ανησυχίες του γεωργικού τομέα και του παγκόσμιου εμπορίου γεωργικών προϊόντων διατροφής συνέχισαν να αντικατοπτρίζονται στις ετήσιες Δηλώσεις των ηγετών της G7. Τα θέματα που εξετάστηκαν περιελάμβαναν τις επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής στη γεωργία και τη συμβολή του αγροδιατροφικού τομέα στη βιώσιμη οικονομική ανάπτυξη.

Βασικές ημερομηνίες

Η πιο πρόσφατη και επερχόμενη εναλλαγή της Προεδρίας της G7 έχει ως εξής:

  • ΗΠΑ το 2020
  • Ηνωμένο Βασίλειο το 2021
  • Γερμανία το 2022
  • Ιαπωνία το 2023
  • Ιταλία το 2024.

"δρόμος ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ"..





Στον Δρόμο που κυκλοφορεί το Σάββατο 3 Σεπτεμβρίου..




«Ξεχάστε αυτά που ξέρατε…»
Κυνική ομολογία ξεφορτώματος της κρίσης στα πιο αδύναμα στρώματα και χώρες • Με καταστάσεις «έκτακτης ανάγκης» προετοιμάζονται διεθνώς για εσωτερικούς εχθρούς και θρέφουν την πολεμική οικονομία • Κοινωνίες των pass και απαγόρευση κάθε ελπίδας

editorial
Μην σπρώχνεστε, είμαστε ακόμα στον προθάλαμο…

Το καλοκαίρι που πέρασε και ο χειμώνας που έρχεται πιστοποιούν και στον πιο δύσπιστο ότι πολλά πρόκειται να αλλάξουν. και μάλιστα με τρόπο μάλλον καταιγιστικό. Αλλάζει η εποχή μας συνολικά, μεγάλες αλλαγές κυοφορούνται σε όλα τα πεδία, αναδύεται ένας καινούριος κόσμος. Ένας καινούριος κόσμος ως προϊόν μεγάλων ανακατατάξεων, αντιθέσεων και τριγμών στην παγκόσμια οικονομία, στον παγκόσμιο συσχετισμό, στη γεωπολιτική, στην κοινωνική ζωή, στην καθημερινότητα.
Διαβάστε όλο το editorial


RESISTANCE FESTIVAL 2022
Αλλαγή ρότας Πολυπολικός κόσμος αντίσταση και νέα συνείδηση!
Στις 17 και 18 Σεπτεμβρίου στο Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών


ΠΟΛΙΤΙΚΗ«Επισυνδέσεις» γεγονότων και δεδομένων
του Ρούντι Ρινάλντι

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΟ δύσκολος χειμώνας και οι επιδιώξεις των ελίτ για μια «νέα εποχή»

ΔΙΕΘΝΗ
Αποτίμηση των έξι μηνών του πολέμου
Γράφει ο Πιερλουίτζι Φαγκάν

ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ
Παιχνίδια σε πολλά ταμπλό από Ερντογάν



Δωρεάν Εγγραφή

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΝ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ:ΕΤΗΣΙΟ ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ 2022














 

Στη Σύμη ο ΥΝΑΝΠ Γ. Πλακιωτάκης: Χρηματοδότηση 990.000 ευρώ για το Λιμάνι



Τη Σύμη επισκέφθηκε ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Γιάννης Πλακιωτάκης, ο οποίος συναντήθηκε με τον Δήμαρχο κ. Ελευθέριο Παπακαλοδούκα.

Κατά τη συνάντηση, συζητήθηκαν τα έργα ύδρευσης και αφαλάτωσης που έχει χρηματοδοτήσει η Γενική Γραμματεία Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής, καθώς και η ένταξη στο Ταμείο Ανάκαμψης, του έργου για την κατασκευή κρηπιδωμάτων στο νέο λιμάνι της Σύμης στη θέση «Πέταλο», με τη χρηματοδότηση να φτάνει τις 990.000 ευρώ.

Παράλληλα, συζήτησαν για τη βέλτιστη αξιοποίηση του νέου λιμανιού του νησιού, για νέο επιβατικό σταθμό καθώς και το ενδεχόμενο νέου Λιμεναρχείου.






Συγκροτήθηκε σε σώμα η Επιτροπή για τις Εμβληματικές Επενδύσεις Εξαιρετικής Σημασίας


29 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ, 2022



Σε σώμα συγκροτήθηκε σήμερα Δευτέρα 29 Αυγούστου 2022, παρουσία του Αναπληρωτή Υπουργού Ανάπτυξης και Επενδύσεων κ. Νίκου Παπαθανάση, η Επιτροπή για τον χαρακτηρισμό επενδυτικών σχεδίων ως «Εμβληματικών Επενδύσεων Εξαιρετικής Σημασίας» σύμφωνα με τις διατάξεις του ν. 4864/2021 περί Στρατηγικών Επενδύσεων.

Το έργο της συγκεκριμένης Επιτροπής επικεντρώνεται στη γνωμοδότηση αναφορικά με τον εμβληματικό ή μη χαρακτήρα των επενδυτικών σχεδίων που αφορούν σε Στρατηγικές Επενδύσεις και αιτούνται να χαρακτηριστούν ως «Εμβληματικές Επενδύσεις Εξαιρετικής Σημασίας» με σκοπό να λάβουν τα κίνητρα που προβλέπει η σχετική νομοθεσία, μεταξύ των οποίων και η επιχορήγηση από πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης.

Η Επιτροπή απαρτίζεται από επιστήμονες εγνωσμένου κύρους, των οποίων η πολύχρονη ακαδημαϊκή και επαγγελματική πορεία αποτελεί εχέγγυο.

 Πρόεδρος της Επιτροπής είναι ο κ. Ευάγγελος Σαμπράκος, Ομότιμος Καθηγητής Πανεπιστημίου Πειραιώς 

Μέλη: 

ο κ. Νικόλαος Σταθόπουλος, Πολιτικός Μηχανικός 

 ο κ. Γεώργιος Δουκίδης, Καθηγητής ηλεκτρονικού επιχειρείν στο Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.

 Αναπληρωματικά μέλη:
 ο κ. Νικόλαος Μιχελακάκης, Αναπληρωτής Καθηγητής Οικονομικών Μαθηματικών του Τμήματος Οικονομικής Επιστήμης του Πανεπιστημίου Πειραιώς, 

η κ. Μυρτώ Παπαθάνου, Οικονομολόγος 

ο κ. Απόστολος Χριστοδουλάκης, Οικονομολόγος.

Ο Αναπληρωτής Υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων κ. Νίκος Παπαθανάσης δήλωσε χαρακτηριστικά: 

«Τα εμβληματικά έργα σηματοδοτούν την Ελλάδα που καινοτομεί σε τομείς τεχνολογίας αιχμής και που ταυτόχρονα αξιοποιεί το συγκριτικό πλεονέκτημα των ταλέντων που διαθέτει σε πολλαπλά γνωστικά αντικείμενα. Είμαι βέβαιος ότι, ο Πρόεδρος και τα μέλη της Επιτροπής με το υψηλό ακαδημαϊκό και επαγγελματικό τους επίπεδο θα κρίνουν τις επιλεξιμότητες των έργων που πραγματικά θα προσθέσουν αξία στους τομείς της οικονομίας και της επιστήμης στην πατρίδα μας.»

Βασικά σημεία της πρωτολογίας και της δευτερολογίας του Υπουργού Ανάπτυξης κατά τη ψήφιση του νομοσχεδίου “Εξυγίανση των Ναυπηγείων Ελευσίνας”


31 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ, 2022






Βασικά σημεία της πρωτολογίας και της δευτερολογίας του Υπουργού Ανάπτυξης και Επενδύσεων κ. Άδωνι Γεωργιάδη, στην Ολομέλεια της Βουλής, κατά τη ψήφιση του νομοσχεδίου «Εξυγίανση των Ναυπηγείων Ελευσίνας και άλλες διατάξεις αναπτυξιακού χαρακτήρα».

«Η σημερινή συνεδρίαση είναι μία συνεδρίαση ορόσημο. Με αυτή τη συνεδρίαση η κυβέρνησή μας ολοκληρώνει ένα πολύ μεγάλο σχέδιο: την ολοκλήρωση του σχεδίου εξυγίανσης των Ναυπηγείων Νεωρίου Σύρου, που ναι μεν ξεκίνησε η προηγούμενη Κυβέρνηση, αλλά όπως πολύ καλά γνωρίζετε όταν αναλάβαμε εμείς είχε τελείως κολλήσει και χρειάστηκε η προσωπική μου παρέμβαση για να ξεκολλήσει. Την πώληση των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά στον κύριο Προκοπίου και άρα, την οριστική αλλαγή σελίδας στο μεγαλύτερο ελληνικό ναυπηγείο. Και σήμερα, την έναρξη της μεταβίβασης των Ναυπηγείων Ελευσίνας μέσω του πτωχευτικού νόμου στην ΟΝΕΧ και άρα, την εξυγίανσή τους. Όταν μπήκαμε με τον κύριο Παπαθανάση στο Υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων, δεν λειτουργούσε κανένα από τα τρία ναυπηγεία. Και τώρα, όποτε φύγουμε από το Υπουργείο αυτό, θα λειτουργούν και τα τρία ναυπηγεία. Αυτό θα πει να κάνεις πραγματικά τη δουλειά σου».

«Αυτό που με ενδιαφέρει περισσότερο είναι να γίνει ένα πραγματικό εγχείρημα αναγέννησης της ναυπηγικής βιομηχανίας της χώρας. Γιατί αυτό είναι που με καίει ως Έλληνα πολίτη, ως Βουλευτή και ως Υπουργό: να δω συνολικά το μέλλον της ελληνικής ναυπηγικής βιομηχανίας, παρά να το δω μικροκομματικά για να εισπράξω μόνο εγώ και ο κύριος Παπαθανάσης τα εύγε. Και σας προσέφερα την ευκαιρία αυτό να το κάνουμε από κοινού. Δεν είναι κρίμα, κύριε Κεγκέρογλου να έχετε κάνει μόνο σε εμένα τέσσερις επίκαιρες ερωτήσεις για τα ναυπηγεία Ελευσίνας και τώρα που φτάνουμε στη λύση να μην είστε μέσα στη λύση και να είστε απέξω; Εγώ το βρίσκω άδικο για εσας».

«Δέχομαι ότι – το ανέδειξε ιδιαίτερα ο κύριος Αντιπρόεδρος της Βουλής και το καταλάβαμε και από την ομιλία της κυρίας Γιαννακοπούλου – το πρόβλημα δεν είναι τελικά το παρόν σχέδιο νόμου, είναι η υπόθεση Ανδρουλάκη. Και πράγματι αυτός είναι ο λόγος που μετέβαλα τη θέση μου από την πρώτη συνεδρίαση. Δεν είχα κανέναν λόγο να βάλω τις οικογένειες των εργατών και το μέλλον της ελληνικής ναυπηγικής βιομηχανίας σε μία διελκυστίνδα εσωτερικής πολιτικής αντιπαράθεσης για το πώς βλέπει το Κίνημα Αλλαγής, το ΠΑΣΟΚ ή ο ΣΥΡΙΖΑ την υπόθεση της νόμιμης επισυνδέσεως του κινητού του κυρίου Ανδρουλάκη».

«Όσο σοβαρό και να είναι αυτό το θέμα -είναι σοβαρό δεν το υποτιμώ-, με αυτό ασχολείται τώρα η Εξεταστική Επιτροπή της Βουλής, η ελληνική δικαιοσύνη και τα κόμματα σε πολιτικό επίπεδο. Δεν αφορά τα ναυπηγεία Ελευσίνας. Ο εργάτης που θα έχει ή δεν θα έχει δουλειά αύριο δεν ασχολείται με το κινητό του κυρίου Ανδρουλάκη».

«Θεωρώ πολύ ατυχή τη σημερινή στιγμή για το ΠΑΣΟΚ. Το ΠΑΣΟΚ δεν είναι ένα κόμμα που πρέπει να υποτιμάται ούτε διαγράφω την ιστορία του. Πολιτικοί αντίπαλοι είμαστε, όμως σε κρίσιμες στιγμές που η χώρα χρειάστηκε να μείνει όρθια στην ευρωζώνη, μπορέσαμε να βρούμε τρόπο να συνεργαστούμε. Θεωρώ ότι με τη σημερινή σας στάση να μην δώσετε στήριξη στο σχέδιο εξυγίανσης απεμπολείτε όλη την προηγούμενη υπεύθυνη στάση του ΠΑΣΟΚ στην κρίσιμη δεκαετία 2010-2020. Και θεωρώ ότι είναι μεγάλο πολιτικό σφάλμα του κυρίου Νίκου Ανδρουλάκη η σημερινή του στάση και μεγάλο πολιτικό σφάλμα του ΠΑΣΟΚ. Στην ουσία με τη στάση σας δεν γίνεστε σύμμαχοι στην προσπάθεια να επιτύχει αυτό το σχέδιο εξυγίανσης και να πάρουν μπρος τα ναυπηγεία».

«Άκουσα και το αμίμητο από την κυρία Μανωλάκου ότι δήθεν «οι εργάτες διαφωνούν». Οι εργάτες των ναυπηγείων Ελευσίνας ψηφίζουνε 99,7% υπέρ του σχεδίου. Δύναται να γίνει δεκτό από το δικαστήριο το σχέδιο εξυγίανσης χωρίς την υπογραφή των εργαζομένων του; Όχι, είναι η απάντηση. Οι εργάτες αυτοί δεν είναι απλώς εργάτες, είναι και πιστωτές και αν οι πιστωτές δεν υπογράψουν, δεν περνάει το σχέδιο».

«Για να γίνει δεκτή στο δικαστήριο βάσει του ισχύοντος πτωχευτικού δικαίου μία πρόταση εξυγιάνσεως, πρέπει υποχρεωτικά το σχέδιο να είναι καλύτερο από τη βίαιη ρευστοποίηση. Αν στο δικαστήριο δεν αποδεικνύεται ότι το σχέδιο εξυγιάνσεως είναι πιο συμφέρον για το δημόσιο από ό,τι η βίαιη ρευστοποίηση, το σχέδιο εξυγιάνσεως δια του νόμου απορρίπτεται. Άρα, για να γίνει δεκτό το σχέδιο αυτό πρέπει να είναι αποδεδειγμένο με χαρτί και με μολύβι και με την έκθεση του ορκωτού λογιστή που το συνοδεύει».

«Από τα υπόλοιπα άρθρα του σχεδίου νόμου σε αυτό που θέλω να αναφερθώ γιατί έχει ιδιαίτερη σημασία, είναι η κατάργηση των ενδιαμέσων εκπτώσεων. Υπήρξε πάγιο αίτημα του ελληνικού εμπορίου για πάνω από δέκα χρόνια. Ήταν κάτι που είχε εξαγγείλει ότι θα κάνει η προηγούμενη κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ αλλά δεν πρόλαβε. Εμείς προχωράμε τελικά σε αυτή τη ρύθμιση με την εξής συμφωνία με τον εμπορικό κόσμο: Καταργούνται οι ενδιάμεσες εκπτώσεις που δεν έχουν αποδώσει άλλωστε τίποτε ιδιαίτερο ούτε για τους καταναλωτές ούτε για το εμπόριο. Ταυτόχρονα όμως αίρεται το όριο του 50% για τις προσφορές, έτσι μπορούν οι επιχειρήσεις να κάνουν περισσότερες προσφορές χωρίς να έχουν αυτήν την δαμόκλειο σπάθη. Νομίζω ότι και με αυτή μας την πρωτοβουλία το Υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων αποδεικνύει το πόσο πραγματικά πιστεύει ότι πρέπει να βρίσκουμε λύσεις στα πραγματικά προβλήματα των ανθρώπων».

«Έχω πλήρη συνείδηση και του προσωπικού πολιτικού ρίσκου που αναλαμβάνω σήμερα. Διότι ασφαλώς αν το σχέδιο αυτό δεν ευοδωθεί και δεν πάει καλά ως μόνος υπεύθυνος εγώ θα το χρεωθώ. Όμως από την άλλη, και αυτή είναι μία συμβουλή μου προς το Σώμα και τους συναδέλφους, εμείς που μπαίνουμε στην πολιτική δεν μπαίνουμε και δεν πρέπει να μπαίνουμε εάν φοβόμαστε να αναλαμβάνουμε ευθύνες. Όποιος φοβάται να αναλάβει ευθύνη δεν κάνει για Υπουργός, δεν κάνει για βουλευτής, δεν κάνει για πολιτικός. Στην πολιτική μπαίνουμε κάνοντας μεταξύ ημών και της κοινωνίας μία συμφωνία: ότι θα ασχοληθούμε με τα προβλήματα και των άλλων ανθρώπων και όχι μόνο με τα δικά μας προβλήματα. Και είναι αδύνατον να λύσεις τα προβλήματα των άλλων ανθρώπων εάν δεν πάρεις και τα δικά σου ρίσκα, εάν δεν πάρεις και τις δικές σου ευθύνες. Δέχομαι, λοιπόν, αυτό το ρίσκο, δίνω ψήφο εμπιστοσύνης στην ΟΝΕΧ και στο σχέδιο εξυγίανσης, είμαι υπερήφανος για ό,τι έγινε στη Σύρο και θα είμαι εξαιρετικά υπερήφανος όταν το δω αυτό να πραγματοποιείται και στην Ελευσίνα».

«Σήμερα κάναμε ένα μεγάλο βήμα μπρος προς την αναγέννηση της ελληνικής βιομηχανίας και συγκεκριμένα του κλάδου της ναυπηγικής βιομηχανίας. Η αναγέννηση της ναυπηγικής βιομηχανίας είναι κρίσιμο στοίχημα για να μπορέσει η χώρα μας να γυρίσει σελίδα από τη μιζέρια των προηγούμενων δεκαετιών στη βιομηχανία. Η κυβέρνησή μας έχει ήδη κάνει πολλά βήματα στη βιομηχανία: έχουμε συστήσει το Εθνικό Συμβούλιο Βιομηχανίας, έχουμε φέρει μεγάλες επενδύσεις στη βιομηχανία, έχουμε πετύχει το 2021 το μεγαλύτερο ύψος βιομηχανικής παραγωγής από τη δεκαετία του ΄80 και έχουμε πετύχει το μεγαλύτερο σε ποσοστό ρεκόρ εξαγωγών από τη δεκαετία του ΄80. Οι ευρύτερες γεωπολιτικές εξελίξεις αναγκάζουν τις οικονομίες να στραφούν πάλι περισσότερο σε επιλογές αυτάρκειας».

«Σήμερα ξεκινάμε τη διαδικασία ενός ναυπηγείου που θα γίνει σπουδαίο, που θα διεκδικήσει μερίδιο από την ιδιωτική αγορά και θα πάρει και αμυντικά προγράμματα όχι ως πολιτική χάρη, αλλά γιατί θα τα αξίζει. Με τη διαφορά ότι από εδώ και μπρος όσα αμυντικά προγράμματα παίρνει, θα επιστρέφουν ένα ποσό στο Πολεμικό Ναυτικό για τα χρέη που έως σήμερα έχει δημιουργήσει αυτό το ναυπηγείο και τα οποία, αν το ναυπηγείο κλείσει σήμερα, απλώς διαγράφονται αυτόματα λόγω πτώχευσης. Άρα, το Πολεμικό Ναυτικό αντί να χάσει τα 140 εκατομμύρια και να μείνει με ένα ναυπηγείο που δεν λειτουργεί, φτιάχνει ένα ναυπηγείο, διασφαλίζει τα χρέη του και έχει και έναν χώρο για να μπορεί να κάνει τη δουλειά του και να δίνει και εγχώρια αμυντικά πρόγραμμα και όχι μόνο στο εξωτερικό. Είναι δηλαδή μία λύση που εφόσον όλοι δουλέψουμε σωστά, θα οδηγήσει τελικώς σε πολλαπλό όφελος για τον ελληνικό λαό, για την ελληνική οικονομία, για την περιοχή της Ελευσίνας και για τους εργαζόμενους εκεί».


Δείτε την ομιλία στα ακόλουθα links:

https://www.youtube.com/watch?v=U9Qyd6nhhJU

https://www.youtube.com/watch?v=lUQCmvVSQqs

"ΑΥΛΑΙΑ" ΓΙΑ ΤΗΝ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2022",ΕΙΚΟΣΙ ΔΥΟ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ..

Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2022» μετά από εικοσιδύο ολόκληρα χρόνια ΕΝΤΥΠΗΣ και ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ έκδοσης, ολοκλήρωσε τον κύκλο της τον Δεκέμβριο 2022 οπότε και σταμάτησε την κυκλοφορία της για να μεταλλαχθεί σε THINK TANK BLOG. Ευχαριστούμε από καρδιάς όσους μας αγάπησαν, μας τίμησαν με την απίστευτη αναγνωσιμότητά της, μας εμπιστεύθηκαν και ακόμα το κάνουν έως σήμερα. Ευχαριστούμε όσους συνεργάστηκαν μαζί μας, όσους μας εμπιστεύθηκαν και μας στήριξαν. Με αληθινή, βαθύτατη εκτίμηση προς Ολους Σας… ΓΙΑΝΝΗΣ και ΜΑΡΙΑ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ

Toπικό Μέσο Μαζικής ενημέρωσης ("θυγατρικό" της "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"),ΜΙΑ ΚΡΑΥΓΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ 170.000 Ελλήνων Πολιτών. Είκοσι ολόκληρα χρόνια ζωής (2000-2021) και αγώνων στην καταγραφή και υπεράσπιση της Αλήθειας για τον πολύπαθο τόπο των Αχαρνών.

ΑΧΑΡΝΕΣ: Ενημέρωση...ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΕΗΛΑΤΗΜΕΝΟ ΔΗΜΟ

ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ,ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ

ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ,ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ
Βιογραφικό του Κυριάκου Μητσοτάκη Ο Κυριάκος Μητσοτάκης γεννήθηκε το 1968 στην Αθήνα. Αφού αποφοίτησε αριστούχος από το Κολλέγιο Αθηνών συνέχισε τις σπουδές του στην Αμερική. Σπούδασε κοινωνικές επιστήμες στο Harvard από όπου αποφοίτησε με την ανώτατη τιμητική διάκριση «summa cum laude» ενώ τιμήθηκε με τα έπαθλα «Hoopes» και «Tocqueville» για την εκπόνηση της διατριβής του με θέμα την αμερικανική εξωτερική πολιτική απέναντι στην Ελλάδα. Συνέχισε τις σπουδές του στο Stanford, στον τομέα των διεθνών οικονομικών σχέσεων και τις ολοκλήρωσε στο Harvard Business School στον τομέα της διοίκησης επιχειρήσεων. Πριν ασχοληθεί με την πολιτική, εργάστηκε επί μία δεκαετία στον ιδιωτικό τομέα στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Διετέλεσε οικονομικός αναλυτής στην Chase Investment Bank και σύμβουλος στην κορυφαία εταιρία συμβούλων McKinsey and Company στο Λονδίνο. Μετά την επιστροφή του στην Ελλάδα, εργάστηκε ως ανώτατο στέλεχος επενδύσεων στην Alpha Ventures της Alpha Bank και στη συνέχεια μετακινήθηκε στον Όμιλο της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδας. Διατέλεσε για τρία χρόνια Διευθύνων Σύμβουλος της Εθνικής Επιχειρηματικών Συμμετοχών, την οποία και ανέδειξε σε κορυφαία εταιρεία στην Ελληνική και Βαλκανική αγορά του private equity και του venture capital. Η Εθνική Επιχειρηματικών Συμμετοχών χρηματοδότησε πολλές γρήγορα αναπτυσσόμενες επιχειρήσεις με ίδια κεφάλαια, δημιουργώντας εκατοντάδες θέσεις απασχόλησης. Για την επαγγελματική του δραστηριότητα έχει λάβει τιμητικές διακρίσεις, με σημαντικότερη την βράβευσή του το 2003 από το World Economic Forum ως “Global Leader for Tomorrow”. Στις εκλογές του 2004 και του 2007 εξελέγη πρώτος σε σταυρούς προτίμησης βουλευτής με τη Νέα Δημοκρατία στη μεγαλύτερη εκλογική περιφέρεια της χώρας, τη Β΄ Αθηνών, ενώ στις εκλογές του 2009 εξελέγη για τρίτη φορά. Στις εκλογές του Μαΐου 2012 εξελέγη για μία ακόμη φορά πρώτος στη Β’ Αθηνών, ενώ ήταν επικεφαλής του ψηφοδελτίου στις εκλογές του Ιουνίου 2012. Στη Βουλή των Ελλήνων έχει συμμετάσχει στην Επιτροπή Αναθεώρησης του Συντάγματος και στις Επιτροπές Οικονομικών, Παραγωγής και Εμπορίου, Ευρωπαϊκών Υποθέσεων και Εξωτερικών και Άμυνας ενώ διετέλεσε για δύο χρόνια Πρόεδρος της Επιτροπής Περιβάλλοντος. Έως τις εκλογές του 2012 ήταν Τομεάρχης Περιβαλλοντικής Πολιτικής της Νέας Δημοκρατίας. Έχει επισκεφθεί πολλές περιβαλλοντικά ευαίσθητες περιοχές της χώρας, έχει συμμετάσχει σε δεκάδες συνέδρια για το περιβάλλον στην Ελλάδα και το εξωτερικό μεταξύ αυτών στις διεθνείς διασκέψεις του ΟΗΕ για την κλιματική αλλαγή στο Μπαλί, το Πόζναν, το Κανκούν και την Κοπεγχάγη. Διετέλεσε Υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης από τις 25 Ιουνίου 2013 μέχρι τις 27 Ιανουαρίου 2015. Στις εθνικές εκλογές της 25ης Ιανουαρίου 2015 εξελέγη για πέμπτη φορά βουλευτής της ΝΔ στη Β’ Αθηνών τετραπλασιάζοντας τους σταυρούς που έλαβε σε σχέση με τις εθνικές εκλογές του Μαΐου 2012. Στις 10 Ιανουαρίου 2016 εξελέγη πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας και αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης. Στις 7 Ιουλίου 2019 εξελέγη Πρωθυπουργός της Ελλάδας. Μιλάει Αγγλικά, Γαλλικά και Γερμανικά και έχει εκδώσει το βιβλίο «Οι Συμπληγάδες της Εξωτερικής Πολιτικής». Έχει τρία παιδιά, τη Σοφία, τον Κωνσταντίνο και τη Δάφνη.

OMAΔΑ FACEBOOK "ΔΗΜΟΤΕΣ ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ"

OMAΔΑ FACEBOOK "ΔΗΜΟΤΕΣ ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ"
ΔΗΜΟΤΕΣ ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ

"ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΦΥΛΗΣ" ΠΟΛΥΕΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΙΣΤΟΧΩΡΟΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

"ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΦΥΛΗΣ" ΠΟΛΥΕΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΙΣΤΟΧΩΡΟΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
"ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΦΥΛΗΣ" ΠΟΛΥΕΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΙΣΤΟΧΩΡΟΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

"ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ για τον μικρό μας Αγγελο,ΜΑΡΙΟ ΣΟΥΛΟΥΚΟ"

"ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ για τον μικρό μας Αγγελο,ΜΑΡΙΟ ΣΟΥΛΟΥΚΟ"
Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ" θα ζητά ΕΣΑΕΙ.."ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΑΡΙΟ ΣΟΥΛΟΥΚΟ"!!

ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΑΙΜΑΤΟΣ "ΗΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ"

ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΑΙΜΑΤΟΣ "ΗΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ"
Ερευνα,Συνεντεύξεις και επισήμανση της σπουδαιότητος του τότε ΕΘΝΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΑΙΜΑΤΟΣ "ΗΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ" απο το Περιοδικό "ΑΧΑΡΝΕΩΝ Εργα" το έτος 2004!!
Ο Ιστοχώρος μας ΔΕΝ ΛΟΓΟΚΡΙΝΕΙ τα κείμενα των Αρθρογράφων του. Αυτά δημοσιεύονται εκφράζοντας τους ιδίους.
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή ή απόδοση του περιεχομένου του παρόντος διαδικτυακού τόπου σε ό,τι αφορά τα άρθρα της ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ και του ΓΙΑΝΝΗ Γ. ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό ή άλλο, χωρίς την προηγούμενη γραπτή άδεια των Αρθρογράφων. Νόμος 2121/1993 - Νόμος 3057/2002, ο οποίος ενσωμάτωσε την οδηγία 2001/29 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Tι ήταν η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ»..για όσους δεν γνωρίζουν.

Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» γεννήθηκε το 2000,ως συνέχεια του Περιοδικού «ΑΧΑΡΝΕΩΝ Έργα». Δημιουργήθηκε από Επαγγελματίες Εκδότες με δεκαετίες στον τομέα της Διαφήμισης, των Εκδόσεων και των Δημοσίων Σχέσεων και αρχικά ήταν μια Υπερτοπική Εφημερίδα με κύριο αντικείμενο το Αυτοδιοικητικό Ρεπορτάζ.

Επί χρόνια, κυκλοφορούσε την έντυπη έκδοσή της σε ένα ικανότατο τιράζ (5000 καλαίσθητων φύλλων εβδομαδιαίως) και εντυπωσίαζε με την ποιότητα της εμφάνισης και το ουσιώδες, μαχητικό και έντιμο περιεχόμενο της.
Η δύναμη της Πένας της Εφημερίδας, η Ειλικρίνεια, οι Ερευνές της που έφερναν πάντα ουσιαστικό αποτέλεσμα ενημέρωσης, την έφεραν πολύ γρήγορα πρώτη στην προτίμηση των αναγνωστών και γρήγορα εξελίχθηκε σε Εφημερίδα Γνώμης και όχι μόνον για την Περιφέρεια στην οποία κυκλοφορούσε.

=Επι είκοσι τέσσαρα (24) χρόνια, στηρίζει τον Απόδημο Ελληνισμό, χωρίς καμία-ούτε την παραμικρή- διακοπή

. =Επί είκοσι τέσσαρα ολόκληρα χρόνια, προβάλλει με αίσθηση καθήκοντος κάθε ξεχωριστό, έντιμο και υπεύθυνο Πολιτικό της Πολιτικής Σκηνής. Στις σελίδες της, θα βρείτε ακόμα και σήμερα μόνο άξιες και χρήσιμες Πολιτικές Προσωπικότητες αλλά και ενημέρωση από κάθε Κόμμα της Ελληνικής Βουλής. Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» ουδέποτε διαχώρησε τους αναγνώστες της ανάλογα με τα πολιτικά τους πιστεύω. Επραττε το καθήκον της, ενημερώνοντας όλους τους Ελληνες, ως όφειλε.

=Επί είκοσι τέσσαρα ολόκληρα χρόνια, δίνει βήμα στους αδέσμευτους, τους επιτυχημένους, τους γνώστες και θιασώτες της Αλήθειας. Στηρίζει τον Θεσμό της Ελληνικής Οικογένειας, την Παιδεία, την Ελληνική Ιστορία, προβάλλει με όλες της τις δυνάμεις τους Αδελφούς μας απανταχού της Γης, ενημερώνει για τα επιτεύγματα της Επιστήμης, της Επιχειρηματικότητας και πολλά άλλα που πολύ καλά γνωρίζουν οι Αναγνώστες της.

=Επί είκοσι τέσσαρα ολόκληρα χρόνια, ο απλός δημότης–πολίτης, φιλοξενείται στις σελίδες της με μόνη προϋπόθεση την ειλικρινή και αντικειμενική γραφή και την ελεύθερη Γνώμη, η οποία ΟΥΔΕΠΟΤΕ λογοκρίθηκε.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ», είναι ένα βήμα Ισονομίας και Ισοπολιτείας, έννοιες απόλυτα επιθυμητές, ιδιαιτέρως στις ημέρες μας. Είναι ο δικτυακός τόπος της έκφρασης του πολίτη και της εποικοδομητικής κριτικής, μακριά από κάθε στήριξη αφού δεν ετύγχανε οικονομικής υποστήριξης από Δήμους, Κυβερνήσεις ή όποιους άλλους Δημόσιους ή Ιδιωτικούς Φορείς, δεν είχε ΠΟΤΕ χορηγούς, ή οποιασδήποτε μορφής υποστηρικτές. Απολαμβάνει όμως Διεθνούς σεβασμού αφού φιλοξενεί ενημέρωση από αρκετά ξένα Κράτη πράγμα που της περιποιεί βεβαίως, μέγιστη τιμή.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διαγράφει απο την γέννησή της μια αξιοζήλευτη πορεία και απέκτησε εξ αιτίας αυτού,ΜΕΓΙΣΤΗ αναγνωσιμότητα. Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» κέρδισε την αποδοχή και τον σεβασμό που της ανήκει, με «εξετάσεις» εικοσι τεσσάρων ολόκληρων ετών, με συνεχείς αιματηρούς αγώνες κατά της τοπικής διαπλοκής, με αγώνα επιβίωσης σε πολύ δύσκολους καιρούς, με Εντιμότητα, αίσθηση Καθήκοντος και Ευθύνης.

ΕΙΚΟΣΙ ΤΕΣΣΑΡΑ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"!! 2000-2024

ΕΙΚΟΣΙ ΤΕΣΣΑΡΑ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"!! 2000-2024
ΕΙΚΟΣΙ ΤΕΣΣΑΡΑ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"!! 2000-2024