|
politikinewsaaa.blogspot.com,η Χρήσιμη Εφημερίδα,ΠΟΛΙΤΙΚΗ,POLITIKI,POLITIKI NEWSPAPER,politikinews,ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ,"POLITIKI" news,news,"ΠΟΛΙΤΙΚΗ" Εφημερίδα,Ειδήσεις,Новости Греция, Nachrichten aus Griechenland, Nouvelles de la Grèce, أخبار من اليونان,, 來自希臘的消息 , ギリシャからのニュース, Новини з Греції, Notícias da Grécia, חדשות מיוון, Notizie dalla Grecia, Nyheter fra Hellas,
|
«Διορισμός στις
θέσεις μελών του Συμβουλίου Διοίκησης της Επιθεώρησης Εργασίας και διατύπωση
γνώμης της Επιτροπής»
Στο πλαίσιο του θεσμικού της ρόλου, η Ειδική Μόνιμη Επιτροπή Θεσμών και
Διαφάνειας της Βουλής των Ελλήνων, υπό την προεδρία του Αντιπρόεδρου της Βουλής και Βουλευτή
Δυτικής Αττικής, κ. Θανάση Μπούρα, συνεδρίασε για να εκφράσει γνώμη επί του
διορισμού των κ.κ. Μηνά
Αναλυτή, Θεόδωρου Λύτρα, Αφροδίτης Μακρυγιάννη, Γεώργιου Πελεκανάκη και Μαρίας
Σικαλοπούλου στις θέσεις μελών του Συμβουλίου Διοίκησης της Επιθεώρησης
Εργασίας, όπως προτάθηκαν από τον Υπουργό Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, κ.
Κωνσταντίνο Χατζηδάκη. Στη
συνεδρίαση παρέστη και ο Υφυπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων κ.
Παναγιώτης Τσακλόγκλου.
Ο κ. Μπούρας επεσήμανε, κατά την έναρξη της συνεδρίασης, πως η
μετεξέλιξη του Σ.Ε.Π.Ε. σε ανεξάρτητη Αρχή αποτελεί μια κυβερνητική τομή και
καταδεικνύει τη σημασία που αποδίδει η κυβέρνηση στα θέματα της εύρυθμης
λειτουργίας της αγοράς εργασίας. Επίσης, εξήρε τα βιογραφικά των προτεινόμενων,
οι οποίοι διαθέτουν και την επιστημονική κατάρτιση και την εμπειρία για να
ανταποκριθούν στο έργο τους.
Η Ειδική Μόνιμη Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας διατύπωσε κατά πλειοψηφία
θετική γνώμη για το διορισμό των προτεινόμενων
στις θέσεις μελών του Συμβουλίου Διοίκησης της Επιθεώρησης Εργασίας.
Ο Αντιπρόεδρος της Βουλής ευχήθηκε καλή θητεία στα μέλη του Συμβουλίου Διοίκησης της Επιθεώρησης
Εργασίας προς όφελος τόσο της επιχειρηματικότητας όσο και της προστασίας των εργαζομένων.
Αθήνα, 21/12/2021
Δελτίο
Τύπου
«Διορισμός στις
θέσεις Προέδρου και μέλους της Ρυθμιστικής Αρχής Λιμένων και διατύπωση γνώμης
της Επιτροπής»
Στο πλαίσιο του θεσμικού της ρόλου, η Ειδική Μόνιμη Επιτροπή Θεσμών και
Διαφάνειας της Βουλής των Ελλήνων, υπό την προεδρία του Αντιπρόεδρου της Βουλής και Βουλευτή
Δυτικής Αττικής, κ. Θανάση Μπούρα, συνεδρίασε για να εκφράσει γνώμη επί του
διορισμού των κ.κ.
Απόστολου Παπαποστόλου και Διονύσιου Πολέμη στις θέσεις Προέδρου και μέλους,
αντίστοιχα, της Ρυθμιστικής Αρχής Λιμένων (ΡΑΛ), όπως προτάθηκαν από τον
Υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, κ. Ιωάννη Πλακιωτάκη.
Η Ειδική Μόνιμη Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας, αφού άκουσε τις
τοποθετήσεις των προτεινόμενων, συζήτησε μαζί τους και διατύπωσε, κατά
πλειοψηφία, θετική γνώμη για το διορισμό τους στις θέσεις Προέδρου και μέλους, αντίστοιχα, της
Ρυθμιστικής Αρχής Λιμένων.
Ο Αντιπρόεδρος της Βουλής εξέφρασε την πεποίθηση ότι τα νέα μέλη της Διοίκησης της ΡΑΛ θα ανταποκριθούν πλήρως
στα νέα τους καθήκοντα, καθώς διαθέτουν αξιόλογα βιογραφικά. Τέλος, ευχήθηκε
καλή δύναμη στο έργο τους για το καλό της πρωτοπόρου ελληνικής ναυτιλίας.
Βουλή
των Ελλήνων, 100 21 Αθήνα-τηλ.:2103708401-2, fax: 2103707888
Θεμιστοκλέους
3, 10677 Αθήνα, Τηλ.: 210 3303066, Φαξ: 210 3301970
e-mail: vice.president_c@parliament.gr, bouras@parliament.gr
Ενεργοποιείται η πλατφόρμα υποβολής αιτήσεως των υποψηφίων για τη διαδικασία πρόσληψης και τοποθέτησης λοιπού, πλην ιατρών, επικουρικού προσωπικού, για συγκεκριμένες δομές και ειδικότητες, όπου έχουν εξαντληθεί οι ηλεκτρονικοί κατάλογοι υποψηφίων.
25/11/2021
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Ενεργοποιείται η πλατφόρμα υποβολής αιτήσεως των υποψηφίων για τη διαδικασία πρόσληψης και τοποθέτησης λοιπού, πλην ιατρών, επικουρικού προσωπικού, για συγκεκριμένες δομές και ειδικότητες, όπου έχουν εξαντληθεί οι ηλεκτρονικοί κατάλογοι υποψηφίων.
Σχετικά με την ακριβή ημερομηνία υποβολής των αιτήσεων, οι υποψήφιου θα εισέρχονται στον διαδικτυακό τόπο loipoepikouriko.moh.gov.gr για την κατάθεση των αιτήσεών τους και για περαιτέρω πληροφορίες.
Σε
όλες τις ΔΟΥ της χώρας «Τα Αιτήματά μου» - Σε επιπλέον 27 ΔΟΥ «Τα Ραντεβού μου»
Η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ)
ενημερώνει ότι, από αύριο, Τετάρτη, 22 Δεκεμβρίου 2021, οι φορολογούμενοι
μπορούν να απευθύνουν ψηφιακά αιτήματα στο σύνολο των ΔΟΥ της επικράτειας μέσω
της πλατφόρμας «Τα Αιτήματά μου» στην ψηφιακή πύλη myAADE (myaade.gov.gr).
Μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας, «Τα Αιτήματά
μου», στην ουσία καταργούνται τόσο οι φυσικές επισκέψεις στις ΔΟΥ, όσο και η
αποστολή email σε αυτές.
Η πλατφόρμα των Αιτημάτων:
Καθοδηγεί τον φορολογούμενο, ώστε να
υποβάλει αίτημα για περισσότερες από 250 διαδικασίες
Περιγράφει τα απαιτούμενα δικαιολογητικά
Αποδίδει αυτόματα αριθμό πρωτοκόλλου
Ενημερώνει με email για την πορεία
εξέλιξης του αιτήματος.
Ο φορολογούμενος ή ο εκπρόσωπός του
λαμβάνει την απάντηση της Υπηρεσίας στην προσωπική του θυρίδα, εντός της
πλατφόρμας.
Δείτε εδώ για ποιες
Διαδικασίες μπορείτε να υποβάλλεται αίτημα στις ΔΟΥ.
«Τα Ραντεβού μου» σε επιπλέον 27 ΔΟΥ
Επιπλέον, η ΑΑΔΕ επεκτείνει τη λειτουργία
της πλατφόρμας «Τα Ραντεβού μου» μέσω της ψηφιακής πύλης myAADE (myaade.gov.gr), σε άλλες
27 ΔΟΥ (συνολικά 47).
Στην πλατφόρμα, «Τα Ραντεβού μου», οι
φορολογούμενοι και οι εκπρόσωποι τους έχουν τη δυνατότητα να προγραμματίζουν
ψηφιακά τα ραντεβού για τις υποθέσεις, που τους αφορούν, σε ημέρα και ώρα, όπου
είναι διαθέσιμη η σχετική Υπηρεσία.
Σε κάθε βήμα της διαδικασίας
προγραμματισμού παρέχεται στον χρήστη ενημέρωση για τις όποιες αλλαγές (πχ
ολοκλήρωση, ακύρωση ή επαναπρογραμματισμός ραντεβού), μέσω e-mail ή/και SMS,
στα στοιχεία, που δηλώνει κατά την καταχώρηση του ραντεβού.
Δείτε παρακάτω τις 27 ΔΟΥ που προστέθηκαν
σήμερα στην πλατφόρμα.
1 ΔΟΥ ΑΓΡΙΝΙΟΥ
2 ΔΟΥ ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΩΝ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
3 ΔΟΥ ΒΟΛΟΥ
4 ΔΟΥ Α΄ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
5 ΔΟΥ ΑΜΑΛΙΑΔΑΣ
6 ΔΟΥ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ
7 ΔΟΥ ΑΜΦΙΣΣΑΣ
8 ΔΟΥ ΓΡΕΒΕΝΩΝ
9 ΔΟΥ ΚΩ
10 ΔΟΥ ΚΙΛΚΙΣ
11 ΔΟΥ ΛΑΡΙΣΑΣ
12 ΔΟΥ ΜΟΣΧΑΤΟΥ
13 ΔΟΥ ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑΣ
14 ΔΟΥ ΣΑΜΟΥ
15 ΔΟΥ ΦΛΩΡΙΝΑΣ
16 ΔΟΥ ΧΙΟΥ
17 ΔΟΥ ΕΔΕΣΣΑΣ
18 ΔΟΥ Ζ΄ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
19 ΔΟΥ ΚΕΡΚΥΡΑΣ
20 ΔΟΥ ΚΟΖΑΝΗΣ
21 ΔΟΥ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ
22 ΔΟΥ ΠΟΛΥΓΥΡΟΥ
23 ΔΟΥ ΠΡΕΒΕΖΑΣ
24 ΔΟΥ ΠΥΡΓΟΥ
25 ΔΟΥ ΣΕΡΡΩΝ
26 ΔΟΥ ΣΥΡΟΥ
27 ΔΟΥ ΤΡΙΚΑΛΩΝ
Δείτε ΕΔΩ συνολικά,
σε ποιες Υπηρεσίες της ΑΑΔΕ είναι δυνατός ο προγραμματισμός ραντεβού ψηφιακά
μέσα από το https://myaade.gov.gr.
ΑΑΔΕ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
Αθήνα, 22 Δεκεμβρίου
2021
ΔΕΛΤΙΟ
ΤΥΠΟΥ
Χωρίς
γραφειοκρατία η απόδοση ΑΦΜ και η έναρξη/μεταβολή επιχείρησης
Ελαχιστοποίηση της γραφειοκρατίας στις
δηλώσεις απόδοσης ΑΦΜ, έναρξης ατομικής επιχείρησης και μεταβολής στοιχείων
φυσικού ή νομικού προσώπου, παράλληλα με τη δυνατότητα υποβολής των δηλώσεων
μέσω της ψηφιακής πύλης myAADE (myaade.gov.gr) και της εφαρμογής «Τα
Αιτήματά μου», προβλέπει απόφαση, που υπέγραψε ο Διοικητής της Ανεξάρτητης
Αρχής Δημοσίων Εσόδων, Γιώργος Πιτσιλής.
Αναλυτικότερα:
- Καθιερώνεται η χρήση των νέων δηλώσεων
Μητρώου, Δ210 και Δ211 σε αντικατάσταση των παλαιότερων εντύπων, Μ1, Μ2, Μ6, Μ7
κλπ. Οι νέες δηλώσεις έχουν τη μορφή επεξεργάσιμου αρχείου PDF, μπορούν να
συμπληρωθούν ψηφιακά και να αποσταλούν στις ΔΟΥ με την πλατφόρμα «Τα Αιτήματά
μου», της πύλης myAADE.
- Καταργείται η υποβολή φωτοαντιγράφου της
αστυνομικής ταυτότητας ως στοιχείο ταυτοποίησης κατά την απόδοση ΑΦΜ ή τη
μεταβολή ατομικών στοιχείων μητρώου, είτε μέσω ΔΟΥ, είτε μέσω myAADElive.
Η ΑΑΔΕ διασταυρώνει την αστυνομική ταυτότητα μέσω διαλειτουργικότητας με την
Ελληνική Αστυνομία.
- Καταργείται, από 31 Ιανουαρίου 2022, η
υποχρέωση προσκόμισης βεβαίωσης του eΕΦΚΑ κατά την υποβολή δήλωσης έναρξης
ή μεταβολής επιχειρηματικής δραστηριότητας.
- Προβλέπεται
η δυνατότητα αίτησης απόκτησης ΑΦΜ από τον διαχειριστή κτηρίου, του οποίου η
ιδιότητα προκύπτει από το πρακτικό της γενικής συνέλευσης εκλογής του. Σε
περίπτωση, που δεν υπάρχει διαχειριστής, αίτηση μπορεί να υποβάλει οποιοδήποτε
πρόσωπο έχει εξουσιοδοτηθεί με απόφαση της απαιτούμενης πλειοψηφίας, επί της
νόμιμης απαρτίας των συνιδιοκτητών του κτηρίου, όπως την ορίζει ο κανονισμός.
- Οι πολυκατοικίες δεν έχουν υποχρέωση
απόκτησης ΑΦΜ με συγκεκριμένη προθεσμία. Μπορούν να αποκτήσουν ΑΦΜ όποτε το
αποφασίσουν και να καταθέσουν τη σχετική δήλωση χωρίς πρόστιμο.
- Προβλέπεται, πέραν της ταχυδρομικής
διεύθυνσης, και η ταχυδρομική θυρίδα, ως στοιχείο επικοινωνίας του
φορολογουμένου με τη φορολογική διοίκηση.
Ταυτόχρονα, με την ίδια απόφαση, ρυθμίζονται μια
σειρά από ζητήματα ξεκαθαρίζοντας το πλαίσιο κανόνων και προϋποθέσεων για την
έναρξη και τη διακοπή επιχειρήσεων.
Ειδικότερα:
- Τίθεται προθεσμία δύο ετών στα υπό ίδρυση
νομικά πρόσωπα και νομικές οντότητες για να ολοκληρώσουν τη διαδικασία ίδρυσής
τους. Σε περίπτωση, που δεν ολοκληρώνεται η ίδρυση του νομικού προσώπου ή της
νομικής οντότητας, η ΑΑΔΕ προβαίνει σε διακοπή με οίκοθεν διαδικασία.
- Τίθεται προθεσμία ενός έτους για τη διακοπή
επαγγελματικής δραστηριότητας ατομικής επιχείρησης μετά τον θάνατο του επιχειρηματία.
- Με σκοπό την αποφυγή δήλωσης στο Μητρώο της
ΑΑΔΕ διακριτικών τίτλων που δεν έχουν δηλωθεί στο ΓΕΜΗ, κατά την έναρξη
ατομικής επιχείρησης εισάγεται η προσκόμιση βεβαίωσης από το ΓΕΜΗ για τη
διαθεσιμότητα του διακριτικού εμπορικού τίτλου.
- Με σκοπό την ορθή τήρηση της νομοθεσίας για
την παροχή αδειών διαμονής υπηκόων τρίτων χωρών, προβλέπεται έλεγχος του
δικαιώματος, που παρέχει η άδεια διαμονής, για την άσκηση ανεξάρτητης
οικονομικής δραστηριότητας, κατά την έναρξη ατομικής επιχείρησης από υπηκόους
τρίτων χωρών.
Όπως δήλωσε ο Διοικητής της ΑΑΔΕ,
Γιώργος Πιτσιλής, «Με αυτές τις αλλαγές, περιορίζονται στο ελάχιστο δυνατόν οι
γραφειοκρατικές διαδικασίες, βελτιώνεται δραστικά η εξυπηρέτηση των
φορολογουμένων και μειώνoνται οι επισκέψεις στις ΔΟΥ, ενώ ταυτόχρονα
διασφαλίζεται το δημόσιο συμφέρον και η ορθότητα των δεδομένων του Μητρώου της
ΑΑΔΕ».