politikinewsaaa.blogspot.com,η Χρήσιμη Εφημερίδα,ΠΟΛΙΤΙΚΗ,POLITIKI,POLITIKI NEWSPAPER,politikinews,ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ,"POLITIKI" news,news,"ΠΟΛΙΤΙΚΗ" Εφημερίδα,Ειδήσεις,Новости Греция, Nachrichten aus Griechenland, Nouvelles de la Grèce, أخبار من اليونان,, 來自希臘的消息 , ギリシャからのニュース, Новини з Греції, Notícias da Grécia, חדשות מיוון, Notizie dalla Grecia, Nyheter fra Hellas,
"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024"
Είκοσι τέσσαρα (24) ολόκληρα χρόνια δημοσιογραφίας, ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΔΙΑΨΕΥΣΙΣ!!
Contact: politikimx@gmail.com v.ch.maria@gmail.com
Η ΑΝΑΓΝΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΙΜΑ 14 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2024
Χθες 14/5/2024
Χθες 3856
Χθες 11/5/2024 5280 Τελευταίος μήνας 71316
1/5/2024 Χθες 2831 Τελευταίος μήνας 71316
28/4/2024 Χθες 3683 Αυτόν τον μήνα 64108 Τελευταίος μήνας 64042
27/4/2024
Χθες 2991 Αυτόν τον μήνα 60681 Τελευταίος μήνας 64042
Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου
ΑΓΓΕΛΙΑ
Δηλώσεις του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη και του Προέδρου της Τουρκίας Recep Tayyip Erdoğan
Δευτέρα 15 Νοεμβρίου 2021
O Εμπορικός Σύλλογος Κυπαρισσίας μετέχει στο Πανελλαδικό Κλείσιμο των καταστημάτων εστίασης
O Εμπορικός Σύλλογος Κυπαρισσίας μετέχει στο Πανελλαδικό Κλείσιμο των καταστημάτων εστίασης την Τρίτη 16 Νοεμβρίου 2021, που εξήγγειλε η Πανελλήνια Ομοσπονδία Εστιατορικών & Συναφών Επαγγελμάτων (Π.Ο.Ε.Σ.Ε.), και καλεί τα μέλη του που δραστηριοποιούνται στον κλάδο σε καθολική συμμετοχή και ΚΛΕΙΣΙΜΟ των καταστημάτων τους.
Αιτήματα του κλάδου
1.) Αναπροσαρμογή των προστίμων και μετατόπιση τους και στους παραβατικούς πελάτες.
2.) Μεταβολή επιστρεπτέας σε ΜΗ επιστρεπτέα.
3.) Αναλογική στήριξη με βάση την πτώση τζίρου και επισκεψιμότητας των καταστημάτων σε όλα τα λειτουργικά κόστη που προκύπτουν.
4.) Απαραίτητη συμμετοχή στην λήψη αποφάσεων με πιθανή συμμετοχή στις αρμόδιες επιτροπές
5.) Επιδότηση ενεργειακού κόστους και ενοικίου
6.) Επιδότηση εργοδοτικών εισφορών
7.) Απαλλαγή από την καταβολή δημοτικών τελών
8.) Μείωση του ΦΠΑ στο 6%
9.) Συνέχιση της επιδότησης των δόσεων δανείων, και νέες χρηματοδοτήσεις ανάλογες εκείνων του 2020 και των αρχών του 2021
Διαρθρωτικά μέτρα
1. Ειδική Γραμματεία ή Επιμελητήριο Εστίασης.
2. Επίλυση του εργατικού κόστους με ειδικές ρυθμίσεις σε στρεβλώσεις της εργατικής νομοθεσίας που δεν λαμβάνουν υπόψη της υψηλής έντασης επιπλέον κοστολογίων του κλάδου (νυχτερινά, βραδινά, αργίες, σαββατοκύριακα) και την μοναδικότητά του, στο σύνολο των εργασιακών θέσεων.
3. Εξ΄ ορθολογισμός του κλάδου με δομικές αλλαγές.
Επίσης, ο Εμπορικός Σύλλογος Κυπαρισσίας καλεί τα Εμπορικά Καταστήματα σε στάση εργασίας την Τρίτη 16 Νοεμβρίου 2021 και ώρες 11:οο π.μ. έως 14:00 μ.μ. ως ένδειξη συμπαράστασης, αλλά και ως παθόντες.
Σε κάθε περίπτωση αναμένουμε από τα ανώτερα συνδικαλιστικά όργανα του κλάδου να σταθούν στο ύψος των περιστάσεων (ΕΣΕΕ - Ελληνική Συνομοσπονδία Εμπορίου και Επιχειρηματικότητα) πράττοντας τα αυτονόητα για την υπεράσπιση των αιτημάτων του κλάδου.
Αιτήματα του κλάδου
1.) Μεταβολή επιστρεπτέας σε ΜΗ επιστρεπτέα.
2.) Μετάθεση υποχρεώσεων για 6 μήνες.
3.) Ειδικό πρόγραμμα στήριξης των επιχειρήσεων.
4.) Κατάργηση της αστυνόμευσης των πελατών από τους καταστηματάρχες.
Εμπορικός Σύλλογος Κυπαρισσίας
ΝORWAY's latest
Government.no
Your news alert
Intervention at NRCC Networking MeetingSpeech/statement | 10/11/2021 | Ministry of Foreign Affairs State Secretary Eivind Vad Petersson's intervention at the Norwegian Russian Chamber of Commerce' networking meeting in Oslo. By Statssekretær Eivind Vad Petersson | Oslo, 10 November News alert about: Business cooperation abroad |
Change in the mandate for the committee on long-term perspectives for the Government Pension Fund GlobalPress release | 09/11/2021 | Ministry of Finance The Government has decided to change the mandate for the committee appointed to review which developments internationally and in the financial markets may affect risk and return in the Government Pension Fund Global (GPFG) and assess what significance such developments may have for the management and governance of the Fund. News alert about: The economy |
Amendment to the 2022 Fiscal Budget Proposal: A new and fairer course for the whole of NorwayPress release | 08/11/2021 | Ministry of Finance Opportunities throughout the country, higher employment, labour market security, a fairer distribution of income and wealth and fairer climate policies are key priorities in the new government's proposed changes to the 2022 budget. News alert about: The economy |
The National Budget: A green aid budget with a focus on solidarityPress release | 08/11/2021 | Ministry of Foreign Affairs The Government has proposed an aid budget of over NOK 41 billion for 2022. In order to address the climate threat, the Government has proposed a significant increase in funding for efforts in the areas of renewable energy, food security and climate change adaptation. It has also proposed establishing a separate funding pot for initiatives targeting refugees and displaced people. News alert about: Development cooperation and The economy |
Opening address at the Barents Euro-Arctic Council Ministerial meetingSpeech/statement | 26/10/2021 | Ministry of Foreign Affairs Minister of Foreign Affairs Anniken Huitfeldt's opening address at the Barents Euro-Arctic Council Ministerial meeting in Tromsø 26 October. By Utenriksminister Anniken Huitfeldt | Tromsø, 26 October News alert about: The High North |
Cooperation for a Knowledge-based Barents regionSpeech/statement | 18/10/2021 | Ministry of Foreign Affairs The Foreign Minister's welcome address, as the leader of the Barents Council, at the political and digital meeting on education and research 18 October. By Utenriksminister Anniken Huitfeldt | 18 October News alert about: The High North |
δρόμος ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ:newsletter
Στον Δρόμο που κυκλοφόρησε
το Σάββατο 13 Νοεμβρίου..
Στον γύψο της μεταδημοκρατίας
Στα αζήτητα Ψωμί, Παιδεία, Ελευθερία, αλλά και Υγεία, Ανεξαρτησία, Εθνική Κυριαρχία • Στην ημερήσια διάταξη αποκλεισμοί, ψέματα και πειθάρχηση • Στον πάγο τα συνταγματικά και δημοκρατικά δικαιώματα • Και η Aριστερά, πέρα βρέχει...
editorial
Ο λαγός της Σιγκαπούρης
Μπορεί να το έλεγε ο Πορτοσάλτε (που κάπου θα το είχε ακούσει να κυκλοφορεί) σαν πρόταση, ακολούθησαν και άλλοι λαγοί δεύτερης και τρίτης κατηγορίας να πλασάρουν την ιδέα, και τώρα ο σούπερ-λαγός, μια χώρα, νομοθετεί και εφαρμόζει τον εξοστρακισμό από την περίθαλψη όσων δεν εμβολιάζονται. Απλά πράγματα, καθαρά και ξάστερα. Τώρα που ο «λαγός» έτρεξε μπροστά, τα κυνηγετικά σκυλιά, τα σκυλιά των κυνοδρομιών, θα τρέχουν αφρίζοντας για να τον φθάσουν…
Διαβάστε όλο το editorial
Δωρεάν Εγγραφή
ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΟ
Η Ε.Ε. προστάζει, η Ελλάδα υλοποιεί
Η Ευρώπη εφαρμόζει δύο μέτρα και δύο σταθμά: Στραβά μάτια για την Τουρκία, κλιμάκωση ενάντια στη Λευκορωσία
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Αφαίμαξη μέσω
του πληθωρισμού
ΠΟΛΙΤΙΚΗΚριτήρια, οπτικές
και εργαλειοποίηση
του προσφυγικού
ΔΙΕΘΝΗ
Λουίς Άρσε: Ο «πράσινος»
καπιταλισμός
δεν είναι λύση
ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ
62ο Φεστιβάλ
Κινηματογράφου
Θεσσαλονίκης
ΠΕΡΙΠΤΕΡΟ ΙΔΕΩΝ
Κυριάκος Κατζουράκης
(1944-2021)
Ενισχύστε οικονομικά τον Δρόμο
Τράπεζα Πειραιώς: 5029046675386
(ΙΒΑΝ: GR5101720290005029046675386, BIC: PIRBGRAA)
Δικαιούχος: Ενότητα Μη Κερδοσκοπική Εταιρία
Εθνική Τράπεζα: 163/944259-67
(ΙΒΑΝ: GR5001101630000016394425967, BIC: ETHNGRAA)
Δικαιούχος: Σωτηρίου Ελένη, Τούντα Ζωή Γεωργίου
Alpha Bank: 1400 0210 1109 756
(ΙΒΑΝ: GR0501401400140002101109756)
Δικαιούχοι: Τούντα Ζωή Γεωργίου, Δερμενάκης Παύλος Στυλιανού
PayPal: https://paypal.me/Dromos
ASIA-PASIFIC ECONOMIC COOPERATION:Sta Maria Reappointed as APEC Secretariat Executive Director
Sta Maria Reappointed as APEC Secretariat Executive Director
Issued by the APEC SecretariatDr Rebecca Fatima Sta Maria has been reappointed Executive Director of the APEC Secretariat, the coordinating and technical advisory body for advancing the joint initiatives of the 21 APEC member economies.
The decision was announced on the heels of APEC Economic Leaders’ Week hosted by New Zealand. Dr Sta Maria’s second term of office will start on 1 January 2022 and will run for three years.
“Dr Sta Maria’s leadership has been critical in guiding the APEC Secretariat through the most challenging global crisis where support for the institution, host and member economies in navigating the region’s work and priorities remain as strong as ever,” said Vangelis Vitalis, the Chair of 2021 APEC Senior Officials.
Dr Sta Maria has served as the APEC Secretariat’s executive director since 2019, advancing implementation of APEC member economies’ priorities during the host years of Chile; Malaysia; and New Zealand.
This includes administering APEC projects undertaken by member-economy officials under working-level APEC fora and which put the policy directives of the region’s leaders and ministers into action. Her administration emphasizes on improving the bandwidth of APEC’s diverse membership to liberalize and facilitate trade and investment, realize greater regional economic integration and strengthen.
APEC members fund around 100 projects annually to bridge knowledge and resource gaps between them and achieve common policy objectives, coming in the form of technical workshops and information-sharing dialogues, training sessions and policy research. Over 2,700 projects have been undertaken since APEC initiated project work and founded a Secretariat in 1993.
“Cooperation between member economies plays a significant role in overcoming a crisis such as COVID. The pandemic has made it clear that the imperative is for more regional and international cooperation. It has taught us that none of us can go at it alone,” Dr Sta Maria said.
“Strengthening the team of diplomats, experts and professionals at the Secretariat is crucial as we continue to advance multilateral cooperation for a more inclusive and sustainable future,” she added.
Dr Sta Maria joined the APEC Secretariat as executive director after more than three decades of service in various capacities with Malaysia’s Ministry of International Trade and Industry. She served as the Secretary General of the Ministry from 2010 to 2016, leading Malaysia’s negotiations for the regional trade agreement known now as the Comprehensive and Progressive Agreement for Trans-Pacific Partnership (CPTPP).
Dr Sta Maria’s second three-year term will include the APEC host year of Thailand in 2022. Offers for the United States to host in 2023 and Peru in 2024 were welcomed by New Zealand’s Prime Minister Jacinda Ardern who chaired the APEC Economic Leaders’ Meeting on 12 November.
For further details, please contact:
Masyitha Baziad +65 9751 2146 at mb@apec.org
Michael Chapnick +65 9647 4847 at mc@apec.org
VLADIMIR PUTIN,PRESIDENT OF RUSSIA...all interesting latest news
Interview with Rossiya TV channel
The President answered questions from Pavel Zarubin, a journalist with Rossiya 1 TV channel.
November 13, 2021
11:15
The Kremlin, Moscow
During the interview with Rossiya TV channel.
Pavel Zarubin: Mr President, tensions are escalating on the border between the EU and Belarus. The European Union has already deployed army troops. Moreover, they are building up the contingent. You spoke with Angela Merkel twice, and you also spoke with Alexander Lukashenko. Why they do not speak to each other directly is probably also a question I would like to ask you. In general, what do you think of the developments there?
President of Russia Vladimir Putin: To begin with, why they do not speak with each other is not a question for me. We have nothing to do with that. But I inferred from my conversations with President Lukashenko and Chancellor Merkel that they are ready to speak with one another. I hope it will happen soon and some sort of direct contact will be established between the European Union, the EU leading nations, or at least between the Federal Republic of Germany and Belarus. This is crucial because the migrants’ goal is primarily to get into Germany.
In this connection, I would like to remind you what our Foreign Ministry has already stated. We should not forget the roots of these migration crises. Was it Belarus that unleashed these problems? No, the problems were caused by the West, by the European countries. These problems have political, military and economic dimensions. Military because everyone participated in the Iraq operations, and now there are many Kurds from Iraq [among the migrants]; they had also fought in Afghanistan for twenty years, thus there are more and more Afghans there. Belarus has nothing to do with that. The migrants were also moving via different routes. And it is not surprising that they are now going through Belarus because, as Mr Lukashenko told me, Belarus has visa-free arrangements with the countries of origin.
First come military and political causes, but there are also economic factors: there are very high social benefits for migrants in Europe, very high indeed. Say, given high unemployment, a good worker in the Middle East, including in oil producing countries, even if he is employed in the oil industry, earns a fraction of the social benefits that non-working migrants get, for example, in the Federal Republic of Germany. It is natural that people are heading there. Why should they work in turbulent conditions when basic safety rules are not observed when they can live idly with their families and get twice or three times as much? Because these benefits cover both adults and children, free education and, as a rule, free medical care. Let me reiterate, this is the policy of Europe’s leading nations.
On the other hand, however, we kept hearing that humanitarian issues must be given top priority. However, when Polish border guards and army troops on the Belarus-Poland border beat up potential migrants and fire combat weapons over their heads, blast sirens and spotlights onto their camps at night, where there are children and women in the final weeks of pregnancy, all that does not go well with the ideas of humanism which supposedly underlie all policies of our Western neighbours.
Nevertheless, I still proceed from the premise that a solution must be found to suit both Belarus and European countries, including Poland, the Federal Republic and other countries, because there is too much strain on their social systems. Conditions must be created for employing those people one way or another, and resolve problems between the parties since, as President Lukashenko told me, readmission problems have not been resolved, efforts were suspended on such issues as migrant accommodation, building camps for them, and so on.
I hope that direct contacts between the leaders of Belarus and the EU leading countries will help resolve these issues. This is number one.
Second. I would like to say the following. I want everyone to know this. We have absolutely nothing to do with any of this. They are trying to shift the responsibility to us at the slightest pretext or even without any pretext. Our airlines do not carry those people. Not a single one of our airlines is involved. By the way, President Lukashenko told me that Belavia Airlines does not carry migrants either. They take charter flights, and with a visa-free arrangement these people just buy their tickets and come over.
Indeed, there are certain groups that are shipping those people to the European countries, but those groups have been operating for a long time.
The key link is in the EU countries. Those who are located there organise all those chains. Let their law enforcement and security services deal with them if they are violating their laws. But I get the impression that it is rather hard to bring them to account there, because if we look at the national legislation of the European countries, they are not violating anything. Someone living in one country wants to move to another one due to their concerns – security concerns or even for economic reasons.
If a law is violated, then the law enforcement and security services of those countries must deal with those groups. And they should certainly collaborate with those countries that the migrants cross to get to Europe, including Belarus. Let me stress this again: Russia has absolutely nothing to do with that. We are not involved in any processes whatsoever.
Pavel Zarubin: An odd situation is emerging there now as they practically want to ban people from buying air tickets to fly out their countries. Why has the plight of those people been moved to the sidelines and nobody seems to care about them?
Vladimir Putin: That is exactly what I said. There are humanitarian issues, there are small children there. Honestly, when I watch that, I first of all feel empathy for the children. Look, the temperature drops below freezing at night while those people are sitting there without any resources, which are running out. When they arrive, they have some money with them, but money does not appear out of thin air, and they spend what they have there, on the border. Yes, the people arouse sympathy, of course. I am not talking about the causes or what is going on there. I certainly feel sorry for the people.
Pavel Zarubin: There is an issue that has to do with Russia. Recently President of Belarus Lukashenko threatened that he could cut off gas transit to Europe, and it is Russian gas. Moreover, Belarus addressed Russia with a request for the strategic aviation to patrol the skies over Belarus. What can you say about that?
Vladimir Putin: They did not exactly address us. The strategic aviation cannot do anything to resolve such crises. We have scheduled exercises with our Belarusian colleagues, as we do regularly. It is our Western partners who constantly hold regular and irregular drills of various kinds there.
We also do that, and our strategic aviation also regularly flies and marks the presence of our strategic aviation along its patrol routes.
Pavel Zarubin: What about Russian gas and its transit?
Vladimir Putin: To be honest, this is the first time I hear about it because I spoke with Mr Lukashenko twice recently and he never told me about that, not even a hint. But he can probably do that. Although there is nothing good about it and I will certainly talk to him about this issue, unless he just said it in the heat of the moment.
However, we already have experience with Ukraine doing similar things. In 2008, if my memory serves me right, there was a crisis when we were unable to agree on the basic contract parameters among incessant arguments over the price of gas and transit. It came to the point that Ukraine blocked our gas bound for European consumers. They simply, as specialists say, turned off the tap and closed off the transit of Russian gas to Europe. This did happen.
Of course, theoretically, Lukashenko, as president of a transit country, can issue an order to cut off our deliveries to Europe even though it will violate our transit contract. I hope it will not come to that. But on the other hand, sanctions are imposed on him and there is a threat of new sanctions. However, it would do more damage to Europe’s energy sector and would not contribute to the development of our relations with Belarus as a transit country.
Pavel Zarubin: You have already mentioned the US drills, and the atmosphere and the situation are generally very tense. In the past days and hours, we have seen multiple articles in the Western media claiming that Russia is plotting a military invasion in Ukraine, and supposedly the United Stated even warned their EU partners that Russia is preparing such an invasion. Notably, we can see concurrently that the United States and NATO are conducting an exercise right at our borders, in the Black Sea. How do you asses the entire situation?
Vladimir Putin: I have not seen such alarmist declarations, so far, at least. But I suppose it is as you say. Indeed, the United States and their NATO allies are presently conducting an unscheduled, and I want to stress that it is unscheduled, drill in the Black Sea. They deployed a powerful naval group and they are also using the air force in the drill, including strategic aviation.
Here is a part of the answer to your previous question about where and how our strategic missile carriers fly. They use the B 51, which are pretty old aircraft but it is not the carriers that matter. The point is that they have combat strategic weapons onboard, which is a grave challenge for us. I should say that our Defence Ministry also suggested holding an unscheduled drill in the area of the Black Sea but I do not think it is expedient and there is no need to aggravate the situation there even further. For that reason, the Russian Defence Ministry has limited its actions to escorting their aircraft and ships. This is number one.
Second, regarding Ukraine. We are being urged to implement the Minsk agreements and are often accused of not observing them. However, when we ask our partners, including in the Normandy format, exactly which part of the Minsk agreements Russia is not fulfilling and what, in their opinion, Russia is supposed to do under the Minsk agreements, we get no answer. This is exactly what they say: – We cannot put it into words. I am not kidding, this is the dialogue we are having. And what exactly have the Lugansk and Donetsk people’s republics failed to do regarding the Minsk agreements? There is no answer either; again they cannot put it into words. Meanwhile, they publicly demand that we implement them.
And now the second issue regarding who the party to the conflict is. The Minsk agreements do not state that Russia is a party to the conflict, we never agreed to this and never will; we are not a party to it.
Meanwhile, what are the Kiev authorities doing? Let me remind you of the most recent history. The acting president made a decision to engage armed forces to resolve the conflict in the southeast, in Donbass. It was the first attempt to resolve the issue by using military force. Then Mr Poroshenko, who by that time had become president, made the second attempt, despite efforts to convince him otherwise, of using the military to resolve the issue. We are well aware of how this attempt ended and what tragedies it brought. It was they who started it.
Now the current president merrily reports that they are using the Bayraktars, that is, unmanned combat aerial vehicles. This is aviation, even though it is unmanned it is still aviation, used in the conflict zone, which is strictly prohibited by the Minsk agreements and subsequent agreements. However, it elicits no response whatsoever. Europe said something inarticulate about it while the US in effect supported it. Meanwhile, Ukrainian officials say outright: we used them and will continue to use them further.
Concurrently they arranged unscheduled drills in the Black Sea. There is an impression that they do not want to let us relax. Well, they should know that we do not relax anyway.
Pavel Zarubin: In this format, under such conditions, does it make any sense to have a Normandy format meeting which both the European partners and Ukraine insist on?
Vladimir Putin: I have not heard the latest insistent suggestions, although we are discussing it. I think we do not have any other mechanisms, and however hard the situation is today, however difficult solving this issue might be, these mechanisms should be used so as to at least approach the settlement of the problems we are talking about.
Artificial intelligence conference
The President took part in the main discussion on the subject of AI Technology To Address Social Issues at the AI Journey 2021, the international conference on artificial intelligence and data analysis.
November 12, 2021
19:50
Moscow
Artificial intelligence conferencehttp://static.kremlin.ru/media/events/video/en/video_low/BnuHqUYA46vPpjFqL3zQiEIzCcOLAWgT.mp4
President of Russia Vladimir Putin: Mr Gref, friends,
As Mr Gref said, we have schoolchildren in the hall. But representatives of the adult audience, professionals are also watching and listening to us and will take part in our meeting. So, I would like to say to our boys and girls: if something seems a bit boring, please forgive me in advance but I must talk to all the participants in our meeting.
I will start with general things.
Council adopts conclusions on the new EU forest strategy for 2030
| |||||
|
Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε ο 38ος Αυθεντικός Μαραθώνιος με Αφετηρία τον Δήμο Μαραθώνος
Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε ο 38ος Αυθεντικός Μαραθώνιος με Αφετηρία τον Δήμο Μαραθώνος
Το σύνθημα της εκκίνησης δόθηκε από τον Δήμαρχο Μαραθώνος Στέργιο Τσίρκα, τον Περιφερειάρχη Αττικής Γιώργο Πατούλη και την Πρόεδρο του ΣΕΓΑΣ Σοφία Σακοράφα στις 9.00 το πρωί της Κυριακής 14 Νοεμβρίου στην ιστορική Αφετηρία της Διαδρομής στο Μαραθώνα, παρουσία εκπροσώπων του Δημοτικού Συμβουλίου και του πολιτικού και αθλητικού κόσμου.
Χιλιάδες δρομείς κάθε ηλικίας από όλο τον κόσμο έτρεξαν και φέτος δοκιμάζοντας τις δυνάμεις τους με σκοπό τον τερματισμό στο Καλλιμάρμαρο ενώ πλήθος κόσμου βρέθηκε κατά μήκος της Μαραθώνιας Διαδρομής χειροκροτώντας και δίνοντάς τους δύναμη και κουράγιο.
Θερμά συγχαρητήρια αξίζουν όχι μόνο στους νικητές της αυθεντικής διαδρομής Κώστα Γκελαούζο από τους άνδρες και Γκλόρια Πριβιλέτζιο από τις γυναίκες, αλλά και σε όλους τους συμμετέχοντες.
Ξεχωριστή η παρουσία του δικού μας Στέλιου Πρασσά που στα 90 του τερμάτισε ξανά και έδωσε ένα ηχηρό μήνυμα ζωής και θέλησης παγκοσμίως.
Ο Δήμος Μαραθώνος ευχαριστεί θερμά όλους τους δρομείς που τίμησαν με την παρουσία και την τεράστια προσπάθειά τους τον Δήμο μας και έτρεξαν την μοναδική αυτή διαδρομή καθώς ο Αυθεντικός Μαραθώνιος αποτελεί έναν από τους δυσκολότερους παγκοσμίως.
Επιπλέον ευχαριστούμε θερμά όλες τις Υπηρεσίες του Δήμου, τους Συλλόγους, τους φορείς, τις αστυνομικές δυνάμεις, την Πυροσβεστική Υπηρεσία και όλους τους εθελοντές, που συνέβαλαν κάθε ένας ξεχωριστά στην επιτυχία της άρτιας αυτής διοργάνωσης, με την ευχή να συναντηθούμε όλοι ξανά στον ιστορικό Μαραθώνα και του χρόνου.
Ερώτηση του Μάνου Κόνσολα και 8 βουλευτών της Νέας Δημοκρατίας με προτάσεις για την ανάπτυξη του θαλάσσιου τουρισμού
15
Νοεμβρίου 2021
ΘΕΜΑ: «Ερώτηση του Μάνου Κόνσολα και 8
βουλευτών της Νέας Δημοκρατίας με προτάσεις για την ανάπτυξη του θαλάσσιου
τουρισμού»
Ερώτηση με την οποία αναδεικνύονται
προτάσεις και κίνητρα για την ανάπτυξη του θαλάσσιου τουρισμού, κατατέθηκε από
τον Βουλευτή Δωδεκανήσου, κ. Μάνο Κόνσολα και άλλους 8 βουλευτές της Νέας
Δημοκρατίας που εκλέγονται σε περιοχές που λειτουργούν μαρίνες.
Επισημαίνουν την αδυναμία προσέλκυσης
μεγάλων σκαφών αναψυχής και mega yachts. Σύμφωνα με τα στοιχεία από το Μητρώο Πλοίων, το 2020 ήρθαν στη χώρα μας
μόλις 83 σκάφη (73 κοινοτικά και 10 μη κοινοτικά) άνω των 25 μέτρων.
Προτείνουν τη δημιουργία ενός ελκυστικού
φορολογικού πλαισίου για την ανάπτυξη του θαλάσσιου τουρισμού, όπως:
α) η μετάταξη των υπηρεσιών του
θαλάσσιου τουρισμού σε ένα ενιαίο συντελεστή ΦΠΑ 13% για όλο το τουριστικό
πακέτο
β) η δημιουργία ενός σταθερού
φορολογικού πλαισίου
γ) ο ορισμός φορολογικού αντιπροσώπου
αντί της εγκατάστασης υποκαταστήματος η εταιρείας στη χώρας μας, ένα μέτρο που
εφαρμόζεται σε Γαλλία, Ιταλία και Κροατία
Ζητούν την ποιοτική αναβάθμιση του
στόλου των σκαφών αναψυχής, αλλά και των υπηρεσιών των εταιρειών yachting, μέσα
από τη διαμόρφωση χρηματοδοτικού προγράμματος μέσα από το ΕΣΠΑ για την ανακαίνιση,
τον εκσυγχρονισμό και την αναβάθμιση τουριστικών σκαφών, αλλά και τον ψηφιακό
μετασχηματισμό των υπηρεσιών με την ανάπτυξη ηλεκτρονικών συναλλαγών από
ναυλοσύμφωνα έως οικονομικές συναλλαγές και διοικητικές διαδικασίες ελέγχου
ακόμα και μέσα από ένα κινητό τηλέφωνο.
Αναδεικνύουν το ζήτημα του ελέγχου των
παράνομων ναυλώσεων. Θεωρούν ότι μέσα από τη λειτουργία ηλεκτρονικού μητρώου
σκαφών η ανανέωση επαγγελματικών αδειών θα γίνεται αυτόματα, θα ελέγχονται οι
παράνομες ναυλώσεις, θα υπάρχει ηλεκτρονική καταγραφή όσων επιβαίνουν σε ένα
σκάφος. Το μέτρο αυτό σε συνδυασμό με την ένταση των ελέγχων θα διαμορφώσει ένα
αποτελεσματικό πλαίσιο ελέγχων για τις παράνομες ναυλώσεις.
Οι Βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας ζητούν,
επίσης, την αναβάθμιση και η πιστοποίηση των δεξιοτήτων του ανθρώπινου
δυναμικού που απασχολείται στις υπηρεσίες θαλάσσιου τουρισμού.
Ζητούν από το Υπουργείο Ναυτιλίας να
διαμορφωθεί μια νέα γενιά ειδικών προγραμμάτων κατάρτισης και ανάπτυξης
δεξιοτήτων για τα πληρώματα και το προσωπικό των εταιρειών yachting, αλλά και
για τους εργαζόμενους στις μαρίνες. Το γεγονός αυτό θα βελτιώσει την ποιότητα
των υπηρεσιών και θα καταστήσει το ανθρώπινο δυναμικό, πλεονέκτημα για το
θαλάσσιο τουρισμό στη χώρα μας.
Παράλληλα, το Υπουργείο Ναυτιλίας, στο
πλαίσιο της αναβάθμισης της ναυτικής εκπαίδευσης, θα μπορούσε να εξετάσει τη
δημιουργία κατεύθυνσης και ειδικότητας θαλάσσιου τουρισμού (yachting) στις
Ακαδημίες Εμπορικού Ναυτικού.
Προτείνουν, επίσης, την αύξηση των
θέσεων ελλιμενισμού με παρεμβάσεις στο θεσμικό πλαίσιο για τη διευκόλυνση
επενδυτικών πρωτοβουλιών για τη δημιουργία μαρίνων, αλλά και για την ανάπτυξη
πλωτών υποδομών στις ήδη υπάρχουσες μαρίνες.
Επισυνάπτεται το πλήρες κείμενο της ερώτησης των Βουλευτών.
Αθήνα, 15 Νοεμβρίου 2021
Α.Π.: 1177/15.11.2021
Ε
Ρ Ω Τ Η Σ Η
Προς
Κύριο
Υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής
Κύριο
Υπουργό Οικονομικών
Κύριο
Υπουργό Ανάπτυξης και Επενδύσεων
Kύριο
Υπουργό Τουρισμού
ΘΕΜΑ: «Αναπτυξιακές πολιτικές και κίνητρα για την ενίσχυση του θαλάσσιου τουρισμού
Κύριοι
Υπουργοί,
Ο θαλάσσιος τουρισμός αποτελεί συγκριτικό πλεονέκτημα για τη χώρα μας. Συνεισφέρει με 1,26 δισ. ευρώ στη διαμόρφωση του ΑΕΠ (με τα στοιχεία του 2019), δημιουργεί 48.000 θέσεις εργασίας και συμβάλλει στην αύξηση των δημοσίων εσόδων και στην παραγωγή πλούτου για τη χώρα.
Αποτελεί
εθνικό στόχο η διαμόρφωση των προϋποθέσεων για την μέγιστη αξιοποίηση αυτού του
συγκριτικού πλεονεκτήματος.
Η
επιστροφή στην κανονικότητα, επιβάλλει τη διαμόρφωση αναπτυξιακών πολιτικών και
ουσιαστικών κινήτρων για την ενίσχυση της εικόνας και της ανταγωνιστικότητας
της χώρας μας, ως προορισμού για θαλάσσιο τουρισμό.
Υπάρχουν
δεδομένα ζητήματα που έχουν καταγραφεί, όπως:
1ον: Η αδυναμία της χώρας μας να
προσελκύσει μεγάλα σκάφη αναψυχής και mega yachts. Σύμφωνα με τα στοιχεία
από το Μητρώο Πλοίων, το 2020 ήρθαν στη
χώρα μας μόλις 83 σκάφη (73 κοινοτικά και 10 μη κοινοτικά) άνω των 25 μέτρων.
Με δεδομένο ότι το προφίλ των επιβαινόντων σε
αυτά τα σκάφη είναι άνθρωποι πολύ υψηλού εισοδήματος, γίνεται αντιληπτό ότι η
αδυναμία να προσελκύσουμε μεγάλα και πολύ μεγάλα σκάφη αναψυχής έχει αρνητικές
επιπτώσεις, όχι μόνο για τα δημόσια έσοδα, αλλά και για την οικονομική και
κοινωνική ανάπτυξη των τοπικών οικονομιών των νησιών και των παράκτιων
περιοχών.
2ον: Τα εμπόδια που έθεσε η τροποποίηση
της περ. β της παρ.3 του άρθρου 3 του νόμου 4256/2014, δηλαδή, το άρθρο 136 του
νόμου 4504/2017 της προηγούμενης κυβέρνησης, που απαγόρευσε την επιβίβαση,
αποβίβαση και αλλαγή επιβατών στην Ελλάδα, συρρικνώνοντας την αγορά του
θαλάσσιου τουρισμού στη χώρα μας και ενισχύοντας ταυτόχρονα τον θαλάσσιο
τουρισμό της Κροατίας, και κυρίως της Αλβανίας και της Τουρκίας.
Η
προϋπόθεση που έχει τεθεί για αυτά τα σκάφη προκειμένου να μπορούν να
πραγματοποιούν επιβίβαση ή και αποβίβαση εντός Ελλάδος είναι να έχουν άδεια
ελληνικού επαγγελματικού σκάφους (charter license), όπως αντικαταστάθηκε
πρόσφατα με την ηλεκτρονική εγγραφή στο Μητρώο Πλοίων.
Προαπαιτούμενο
είναι η εγκατάσταση/δημιουργία
υποκαταστήματος ή εταιρείας στη χώρα μας, και η βεβαίωση έναρξης εργασιών από
την αρμόδια Δ.Ο.Υ.. Αξίζει να σημειωθεί ότι για τα σκάφη με ευρωπαϊκή σημαία
απαιτείται η σύσταση υποκαταστήματος αλλοδαπής στην χώρα μας, με νόμιμο
εκπρόσωπο, Ευρωπαίο ή Έλληνα πολίτη, νομική και λογιστική υποστήριξη, κάτι που
δεν ισχύει σε καμία άλλη χώρα.
3ον: Η δημιουργία ενός ελκυστικού
φορολογικού πλαισίου για την ανάπτυξη του θαλάσσιου τουρισμού. Δύο μέτρα που θα
μπορούσε να εξετάσει το Υπουργείο Οικονομικών είναι: α) η μετάταξη των
υπηρεσιών του θαλάσσιου τουρισμού σε ένα ενιαίο συντελεστή ΦΠΑ 13% για όλο το
τουριστικό πακέτο, β) η δημιουργία ενός σταθερού φορολογικού πλαισίου και γ) ο
ορισμός φορολογικού αντιπροσώπου αντί της εγκατάστασης υποκαταστήματος η εταιρείας
στη χώρας μας, ένα μέτρο που εφαρμόζεται σε Γαλλία, Ιταλία και Κροατία.
4ον:
Η ποιοτική αναβάθμιση του στόλου των σκαφών αναψυχής, αλλά και των υπηρεσιών
των εταιρειών yachting. Το Υπουργείο Ανάπτυξης οφείλει να εξετάσει τη διαμόρφωση χρηματοδοτικού προγράμματος
μέσα από το ΕΣΠΑ για την ανακαίνιση, τον εκσυγχρονισμό και την αναβάθμιση
τουριστικών σκαφών, αλλά και τον ψηφιακό μετασχηματισμό των υπηρεσιών με την
ανάπτυξη ηλεκτρονικών συναλλαγών από ναυλοσύμφωνα έως οικονομικές συναλλαγές
και διοικητικές διαδικασίες ελέγχου ακόμα και μέσα από ένα κινητό τηλέφωνο.
5ον: Ο έλεγχος των παράνομων ναυλώσεων.
Μέσα από τη λειτουργία ηλεκτρονικού μητρώου σκαφών η ανανέωση επαγγελματικών
αδειών θα γίνεται αυτόματα, θα ελέγχονται οι παράνομες ναυλώσεις, θα υπάρχει ηλεκτρονική
καταγραφή όσων επιβαίνουν σε ένα σκάφος. Το μέτρο αυτό σε συνδυασμό με την
ένταση των ελέγχων θα διαμορφώσει ένα αποτελεσματικό πλαίσιο ελέγχων για τις
παράνομες ναυλώσεις.
6ον: Η αναβάθμιση και η πιστοποίηση των
δεξιοτήτων του ανθρώπινου δυναμικού που απασχολείται στις υπηρεσίες θαλάσσιου
τουρισμού. Απαιτείται η διαμόρφωση από το Υπουργείο Ναυτιλίας μιας νέας γενιάς
ειδικών προγραμμάτων κατάρτισης και ανάπτυξης δεξιοτήτων για τα πληρώματα και
το προσωπικό των εταιρειών yachting, αλλά και για τους εργαζόμενους στις
μαρίνες. Είναι μια στρατηγική επιλογή που θα βελτιώσει την ποιότητα των
υπηρεσιών και θα καταστήσει το ανθρώπινο δυναμικό, πλεονέκτημα για το θαλάσσιο
τουρισμό στη χώρα μας.
Παράλληλα,
το Υπουργείο Ναυτιλίας, στο πλαίσιο της αναβάθμισης της ναυτικής εκπαίδευσης,
θα μπορούσε να εξετάσει τη δημιουργία κατεύθυνσης και ειδικότητας θαλάσσιου
τουρισμού (yachting) στις Ακαδημίες Εμπορικού Ναυτικού.
7ον: Αύξηση των θέσεων ελλιμενισμού με
παρεμβάσεις στο θεσμικό πλαίσιο για τη διευκόλυνση επενδυτικών πρωτοβουλιών για
τη δημιουργία μαρίνων, αλλά και για την ανάπτυξη πλωτών υποδομών στις ήδη
υπάρχουσες μαρίνες.
Κατόπιν των ανωτέρω Ερωτώνται οι Κύριοι Υπουργοί
1.
Ποιες νομοθετικές πρωτοβουλίες προτίθεται να αναλάβει το Υπουργείο Ναυτιλίας
και Νησιωτικής Πολιτικής, προκειμένου να διαμορφωθεί ένα θεσμικό πλαίσιο για
την προσέλκυση μεγάλων σκαφών αναψυχής και mega yachts στη χώρα μας στην
κατεύθυνση του ανοίγματος της αγοράς;
2.
Προτίθεται το Υπουργείο Ναυτιλίας να τροποποιήσει το θεσμικό πλαίσιο που
απαγορεύει την επιβίβαση, αποβίβαση και αλλαγή επιβατών στη χώρα μας, σε σκάφη
που δεν έχουν άδεια ελληνικού επαγγελματικού σκάφους και να την αντικαταστήσει
με την προϋπόθεση της απλής ηλεκτρονικής εγγραφής στο Μητρώο Πλοίων;
3.
Προτίθεται το Υπουργείο Οικονομικών να προχωρήσει στη δημιουργία ενός σταθερού
φορολογικού πλαισίου με στόχο την προσέλκυση μεγάλων επιχειρήσεων του κλάδου
στην μόνιμη μετάταξη των υπηρεσιών του θαλάσσιου τουρισμού σε ένα ενιαίο
συντελεστή ΦΠΑ 13% και στην εναρμόνιση με τις άλλες χώρες που προβλέπει τον
ορισμό φορολογικού αντιπροσώπου αντί της μόνιμης εγκατάστασης με υποκατάστημα ή
εταιρεία;
4.
Εξετάζει το Υπουργείο Ανάπτυξης τη διαμόρφωση χρηματοδοτικού προγράμματος μέσα
από το ΕΣΠΑ για την ανακαίνιση, τον εκσυγχρονισμό και την αναβάθμιση
τουριστικών σκαφών αλλά και τον ψηφιακό μετασχηματισμό των υπηρεσιών στις
επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο θαλάσσιο τουρισμό;
5.
Σε ποιες πρόσθετες ενέργειες προτίθεται να προβεί το Υπουργείο Ναυτιλίας για
τον έλεγχο των παράνομων ναυλώσεων; Προτίθεται να αναβαθμίσει τις υποδομές και
τις λειτουργίες του ηλεκτρονικού μητρώου σκαφών προς αυτή την κατεύθυνση;
6.
Προτίθεται το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής να αναλάβει
πρωτοβουλία για την αναβάθμιση και την πιστοποίηση των δεξιοτήτων του
ανθρώπινου δυναμικού που απασχολείται στις υπηρεσίες θαλάσσιου τουρισμού, με
ειδικά προγράμματα κατάρτισης και ανάπτυξης δεξιοτήτων για τα πληρώματα και το
προσωπικό των εταιρειών yachting αλλά και για τους εργαζόμενους στις Μαρίνες;
7.
Στο πλαίσιο της αναβάθμισης της ναυτικής εκπαίδευσης, εξετάζει το Υπουργείο
Ναυτιλίας τη δημιουργία κατεύθυνσης και ειδικότητας θαλάσσιου τουρισμού
(yachting) στις Ακαδημίες Εμπορικού Ναυτικού;
8.
Ποιες θεσμικές πρωτοβουλίες προτίθεται να αναλάβει το Υπουργείο Ναυτιλίας και
Νησιωτικής Πολιτικής για την αύξηση των θέσεων ελλιμενισμού, με παρεμβάσεις στο
θεσμικό πλαίσιο, για τη διευκόλυνση
επενδυτικών πρωτοβουλιών για την δημιουργία μαρίνων αλλά και για την ανάπτυξη
πλωτών υποδομών στις ήδη υπάρχουσες μαρίνες;
9. Ποιο είναι το στρατηγικό σχέδιο του Υπουργείου Τουρισμού για την ανάπτυξη ενός δικτύου μεσαίου αλλά και μεγάλου μεγέθους μαρινών. Ποιος είναι ο σχεδιασμός για την αξιοποίηση πόρων του Ταμείου Ανάκαμψης και του νέου ΕΣΠΑ προς αυτή την κατεύθυνση;
Οι Ερωτώντες Βουλευτές
Εθνάρχου Μακαρίου 28 (Εμπορικό Κέντρο Cairo Palace), 85100 Ρόδος
Τηλέφωνα: 22410 34320, 22410 77771 | Fax: 22410 34920
Ηλεκτρονική επικοινωνία:
E-mail: konsolasmanos@gmail.
Youtube: https://www.youtube.com/
"ΑΥΛΑΙΑ" ΓΙΑ ΤΗΝ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2022",ΕΙΚΟΣΙ ΔΥΟ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ..
ΑΧΑΡΝΕΣ: Ενημέρωση...ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΕΗΛΑΤΗΜΕΝΟ ΔΗΜΟ
"ΠΟΛΙΤΙΚΗ" προηγούμενη ηλεκτρονική έκδοση
ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΑΙΜΑΤΟΣ "ΗΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ"
Tι ήταν η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ»..για όσους δεν γνωρίζουν.
Επί χρόνια, κυκλοφορούσε την έντυπη έκδοσή της σε ένα ικανότατο τιράζ (5000 καλαίσθητων φύλλων εβδομαδιαίως) και εντυπωσίαζε με την ποιότητα της εμφάνισης και το ουσιώδες, μαχητικό και έντιμο περιεχόμενο της.
Η δύναμη της Πένας της Εφημερίδας, η Ειλικρίνεια, οι Ερευνές της που έφερναν πάντα ουσιαστικό αποτέλεσμα ενημέρωσης, την έφεραν πολύ γρήγορα πρώτη στην προτίμηση των αναγνωστών και γρήγορα εξελίχθηκε σε Εφημερίδα Γνώμης και όχι μόνον για την Περιφέρεια στην οποία κυκλοφορούσε.
=Επι είκοσι τέσσαρα (24) χρόνια, στηρίζει τον Απόδημο Ελληνισμό, χωρίς καμία-ούτε την παραμικρή- διακοπή
. =Επί είκοσι τέσσαρα ολόκληρα χρόνια, προβάλλει με αίσθηση καθήκοντος κάθε ξεχωριστό, έντιμο και υπεύθυνο Πολιτικό της Πολιτικής Σκηνής. Στις σελίδες της, θα βρείτε ακόμα και σήμερα μόνο άξιες και χρήσιμες Πολιτικές Προσωπικότητες αλλά και ενημέρωση από κάθε Κόμμα της Ελληνικής Βουλής. Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» ουδέποτε διαχώρησε τους αναγνώστες της ανάλογα με τα πολιτικά τους πιστεύω. Επραττε το καθήκον της, ενημερώνοντας όλους τους Ελληνες, ως όφειλε.
=Επί είκοσι τέσσαρα ολόκληρα χρόνια, δίνει βήμα στους αδέσμευτους, τους επιτυχημένους, τους γνώστες και θιασώτες της Αλήθειας. Στηρίζει τον Θεσμό της Ελληνικής Οικογένειας, την Παιδεία, την Ελληνική Ιστορία, προβάλλει με όλες της τις δυνάμεις τους Αδελφούς μας απανταχού της Γης, ενημερώνει για τα επιτεύγματα της Επιστήμης, της Επιχειρηματικότητας και πολλά άλλα που πολύ καλά γνωρίζουν οι Αναγνώστες της.
=Επί είκοσι τέσσαρα ολόκληρα χρόνια, ο απλός δημότης–πολίτης, φιλοξενείται στις σελίδες της με μόνη προϋπόθεση την ειλικρινή και αντικειμενική γραφή και την ελεύθερη Γνώμη, η οποία ΟΥΔΕΠΟΤΕ λογοκρίθηκε.
Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ», είναι ένα βήμα Ισονομίας και Ισοπολιτείας, έννοιες απόλυτα επιθυμητές, ιδιαιτέρως στις ημέρες μας. Είναι ο δικτυακός τόπος της έκφρασης του πολίτη και της εποικοδομητικής κριτικής, μακριά από κάθε στήριξη αφού δεν ετύγχανε οικονομικής υποστήριξης από Δήμους, Κυβερνήσεις ή όποιους άλλους Δημόσιους ή Ιδιωτικούς Φορείς, δεν είχε ΠΟΤΕ χορηγούς, ή οποιασδήποτε μορφής υποστηρικτές. Απολαμβάνει όμως Διεθνούς σεβασμού αφού φιλοξενεί ενημέρωση από αρκετά ξένα Κράτη πράγμα που της περιποιεί βεβαίως, μέγιστη τιμή.
Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διαγράφει απο την γέννησή της μια αξιοζήλευτη πορεία και απέκτησε εξ αιτίας αυτού,ΜΕΓΙΣΤΗ αναγνωσιμότητα. Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» κέρδισε την αποδοχή και τον σεβασμό που της ανήκει, με «εξετάσεις» εικοσι τεσσάρων ολόκληρων ετών, με συνεχείς αιματηρούς αγώνες κατά της τοπικής διαπλοκής, με αγώνα επιβίωσης σε πολύ δύσκολους καιρούς, με Εντιμότητα, αίσθηση Καθήκοντος και Ευθύνης.