politikinewsaaa.blogspot.com,η Χρήσιμη Εφημερίδα,ΠΟΛΙΤΙΚΗ,POLITIKI,POLITIKI NEWSPAPER,politikinews,ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ,"POLITIKI" news,news,"ΠΟΛΙΤΙΚΗ" Εφημερίδα,Ειδήσεις,Новости Греция, Nachrichten aus Griechenland, Nouvelles de la Grèce, أخبار من اليونان,, 來自希臘的消息 , ギリシャからのニュース, Новини з Греції, Notícias da Grécia, חדשות מיוון, Notizie dalla Grecia, Nyheter fra Hellas,
"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024"
"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024"
"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024"
Διαβάζετε ένα ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ και ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ οικονομική στήριξη (αυτοδιοικητική, χορηγική, δημοσία ή άλλη ) ηλικίας 24 ετών Μέσο Μαζικής Ενημέρωσης, με αξιοσημείωτη ΔΙΕΘΝΗ αναγνώριση και ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΥΨΗΛΗ ΑΝΑΓΝΩΣΙΜΟΤΗΤΑ.
Είκοσι τέσσαρα (24) ολόκληρα χρόνια δημοσιογραφίας, ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΔΙΑΨΕΥΣΙΣ!!
Contact: politikimx@gmail.com v.ch.maria@gmail.com
Η ΑΝΑΓΝΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΙΜΑ 14 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2024
Η ΑΝΑΓΝΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΙΜΑ:
Χθες 14/5/2024
Χθες
3856
Χθες 11/5/2024
5280
Τελευταίος μήνας
71316
1/5/2024
Χθες
2831
Τελευταίος μήνας
71316
28/4/2024
Χθες
3683
Αυτόν τον μήνα
64108
Τελευταίος μήνας
64042
27/4/2024
Χθες
2991
Αυτόν τον μήνα
60681
Τελευταίος μήνας
64042
Ο Υπουργός Εσωτερικών κ. Μάκης Βορίδης πραγματοποίησε τη Δευτέρα 20 Σεπτεμβρίου συνάντηση με τον επικεφαλής του μόνιμου Γραφείου της UNICEF στην Ελλάδα κ. Luciano Calestini προκειμένου να συζητήσουν τρόπους στενότερης συνεργασίας με στόχο τη διασφάλιση και την προστασία των δικαιωμάτων των παιδιών και των νέων της πατρίδας μας.
Στο πλαίσιο αυτό ο Υπουργός Εσωτερικών είχε την ευκαιρία να παρουσιάσει στον επικεφαλής της UNICEF τους άξονες δράσεων που έχουν συμπεριληφθεί στο Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την καταπολέμηση της παιδικής φτώχειας και των επιπτώσεων της στα παιδιά καθώς και για τα δικαιώματα των παιδιών στην εκπαίδευση.
Το Εθνικό Σχέδιο Δράσης για τα δικαιώματα των παιδιών περιλαμβάνει επενδύσεις στην εκπαίδευση, την προστασία από την κακοποίηση και την εκμετάλλευση, την απασχολησιμότητα και τη φτώχεια των παιδιών και θα βασιστεί σε ένα ευρύ φάσμα συμπράξεων δημόσιου και ιδιωτικού τομέα.
Οι παραπάνω δράσεις εντάσσονται στο πλαίσιο πενταετούς συμφωνίας (2022-2026) που έχει συναφθεί μεταξύ της Κυβέρνησης και της UNICEF.
Ο κ. Βορίδης διαβεβαίωσε τον κ. Calestini ότι η προστασία των παιδιών συνιστά ύψιστη προτεραιότητα για το Υπουργείο Εσωτερικών ενώ ο κ. Calestini δεσμεύτηκε στην παροχή τεχνικής υποστήριξης από μέρους της UNICEF για την υλοποίηση της δέσμης δράσεων που έχει εκπονήσει το Υπουργείο.
«Επενδύουμε στην καινοτομία και δημιουργούμε νέες θέσεις εργασίας»
Στη διαδικτυακή ενημερωτική ημερίδα, με θέμα «Στήριξη Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας: Η επόμενη ημέρα του Blue Lab», που διοργάνωσε ο δήμος Πειραιά και το Κέντρο Επιχειρηματικής Καινοτομίας για τη Γαλάζια Ανάπτυξη του δήμου, συμμετείχε ο Αναπληρωτής Υπουργός Εσωτερικών Στέλιος Πέτσας.
«Η καινοτομία αποτελεί, κατά βάση, ζήτημα πολιτικής και για την Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας είναι ζήτημα ύψιστης προτεραιότητας που προσδιορίζεται σαφώς από το μεταρρυθμιστικό πρόγραμμα, το οποίο εφαρμόζουμε», επισήμανε ο Αναπληρωτής Υπουργός Εσωτερικών στην ομιλία του.
Ο κ. Πέτσας αναφέρθηκε αναλυτικά στις πρωτοβουλίες που έχει αναλάβει το Υπουργείο Εσωτερικών, όλο αυτό το διάστημα, αλλά και στα διαθέσιμα χρηματοδοτικά εργαλεία, προκειμένου να προωθεί η καινοτομία τόσο στον δημόσιο τομέα, όσο και στην τοπική αυτοδιοίκηση.
Όπως σημείωσε, χαρακτηριστικά, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εσωτερικών: «Επενδύουμε στην καινοτομία στο δημόσιο. Ενθαρρύνουμε τους υπαλλήλους του δημοσίου τομέα να καινοτομούν. Υποστηρίζουμε την εξερεύνηση, τη δοκιμή νέων ιδεών και τη σταδιακή εφαρμογή τους. Διευκολύνουμε τη μάθηση και την ανταλλαγή καλών πρακτικών που έχουν εφαρμοστεί σε άλλες δημόσιες οργανώσεις».
Πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή η Σύνοδος Κορυφής EUMED 9, με τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη να υποδέχεται στο Ίδρυμα «Σταύρος Νιάρχος» οκτώ ηγέτες χωρών της Νότιας Ευρώπης και την πρόεδρο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η Κυβέρνηση εκφράζει απόλυτη ικανοποίηση για τα εξαιρετικά θετικά αποτελέσματά της Συνόδου, όπως αυτά αποτυπώνονται τόσο στην Πολιτική Διακήρυξη, όσο και στη Διακήρυξη της Αθήνας για την κλιματική αλλαγή και το περιβάλλον στη Μεσόγειο.
Η Διακήρυξη των Αθηνών που υπογράφηκε απ΄ όλους τους Ευρωπαίους ηγέτες του Νότου, παρουσία της προέδρου της Ευρωπαϊκής Επιτροπής αποτελεί ορόσημο για την EUMED 9. Όπως είναι γνωστό, ο Κυριάκος Μητσοτάκης βρίσκεται στην παγκόσμια πρωτοπορία των πρωτοβουλιών για την αντιμετώπιση της κλιματικής κρίσης και της προστασίας του φυσικού περιβάλλοντος. Οι πρωτοβουλίες αυτές είναι ζωτικής σημασίας τόσο για την ποιότητα ζωής, όσο και την ευημερία της κοινωνίας μας, αφού ο τουρισμός και ο πρωτογενής μας τομέας συνδέονται άρρηκτα με τη φύση.
Μείζονος σημασίας ήταν οι συμφωνίες στις οποίες κατέληξαν -και απεικονίζονται στην Πολιτική Διακήρυξη- σε ό,τι αφορά τις προκλήσεις στη Μεσόγειο που θέτουν σε κίνδυνο την ασφάλεια και τη σταθερότητα στην περιοχή. Ομόφωνα οι ηγέτες των 9 καλούν όλες τις χώρες της περιοχής να σέβονται την κυριαρχία και τα κυριαρχικά δικαιώματα των κρατών-μελών της Ε.Ε. και υπογραμμίζουν ότι η οριοθέτηση των θαλασσίων ζωνών πρέπει να γίνεται με ειρηνικό τρόπο και σύμφωνα με το Δίκαιο της Θάλασσας.
Συμφωνία υπήρξε και σε ό,τι αφορά το ενδεχόμενο αυξημένων μεταναστευτικών ροών μετά τις εξελίξεις στο Αφγανιστάν. Οι 9 ηγέτες ξεκαθάρισαν ότι δεν θα επιτρέψουν την εργαλειοποίηση του Μεταναστευτικού ζητήματος και τις οργανωμένες απόπειρες παράνομης εισροής μεταναστών.
Τέλος, τέθηκε το θέμα των ανατιμήσεων τόσο στις τιμές του φυσικού αερίου όσο και του ηλεκτρικού ρεύματος. Αναδείχθηκε η πανευρωπαϊκή διάσταση του προβλήματος και τονίστηκε η ανάγκη παρέμβασης της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.
Μέσα και από αυτή τη Σύνοδο έγινε φανερό ότι ο Πρωθυπουργός -με το προσωπικό του κύρος, τις διεθνείς του επαφές και την συνεχή του προσπάθεια- έχει κατορθώσει να αναβαθμίσει τον πολιτικό και γεωστρατηγικό ρόλο της Ελλάδας, υπερασπιζόμενος αποτελεσματικά τα εθνικά μας δίκαια και τις επιδιώξεις μας σε όλα τα επίπεδα.
Φιλοξενία προσφύγων – προσφυγικές ροές
Η πρώτη κλειστή ελεγχόμενη δομή εγκαινιάστηκε το Σάββατο στη Σάμο. Πρόκειται για δομή που χρηματοδοτήθηκε εξ ολοκλήρου από το Ταμείο Ασύλου, Μετανάστευσης και Ένταξης της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Είναι μια δομή που -όπως είχε δεσμευτεί η Κυβέρνηση- βρίσκεται μακριά από τον αστικό ιστό με συνθήκες αξιοπρέπειας για όσους δικαιούνται διεθνούς προστασίας, αλλά και ελέγχου για τους παράνομους μετανάστες που είναι προς επιστροφή ή απέλαση. Το Νοέμβριο θα ξεκινήσει η λειτουργία των νέων κλειστών – ελεγχόμενων δομών σε Λέρο και Κω.
Θέλω να σημειώσω ότι η αποσυμφόρηση των νησιών μας συνεχίζεται με εντυπωσιακούς ρυθμούς. Τον Αύγουστο καταγράφηκε μείωση κατά 81% στον αριθμό των διαμενόντων στα νησιά, σε σχέση με τον Αύγουστο του 2020, ενώ ο συνολικός αριθμός των διαμενόντων στην επικράτεια ήταν μειωμένος κατά 49% .
Οι ροές-αφίξεις κατά το 1ο οκτάμηνο του 2021 παρουσιάζονται μειωμένες κατά 53% σε σχέση με το 1ο οκτάμηνο του 2020, ενώ στα νησιά οι αφίξεις είναι μειωμένες κατά 78%. Στο ίδιο διάστημα αναχώρησαν 7.841 άτομα με προορισμό είτε την Ευρώπη, είτε τρίτα κράτη μέσω των μηχανισμών απελάσεων, επιστροφών και μετεγκαταστάσεων υπηκόων τρίτων χωρών.
Δ.Ε.Θ.
Το βασικό συμπέρασμα από την παρουσία του Αρχηγού της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης στη Δ.Ε.Θ., τόσο στην ομιλία του όσο και στη συνέντευξη Τύπου, είναι ότι τίποτα δεν κατάλαβε και σε τίποτα δεν έχει αλλάξει. Ήταν και παραμένει εκείνος που θεώρησε εθνική ανάγκη την εξόντωση της μεσαίας τάξης. Αρκέστηκε να επαναλαμβάνει όλα όσα έλεγε την περίοδο της διακυβέρνησής του, δείχνοντας αλαζονεία απέναντι στους πολίτες που τον καταψήφισαν και αποδεικνύοντας ότι δεν μπορεί να ανταποκριθεί στο νέο περιβάλλον, εγχώριο και διεθνές, που έχει προκύψει από τις εκλογές του 2019 και μετά. Το ρολόι του κ. Τσίπρα έχει σταματήσει στο 2014. Μόνο που σήμερα όλοι ξέρουμε τι ακολούθησε τότε.
Δεν απάντησε σε κανένα από τα μεγάλα διακυβεύματα του αύριο και σε κανένα ερώτημα του σήμερα. Και αυτό γιατί κατανοεί την πραγματικότητα μέσω παρωχημένων ερμηνευτικών εργαλείων. Επειδή δεν κατάφερε να παρουσιάσει μια συμπαγή και πειστική πολιτική πρόταση, συνοδευόμενη από σαφές και μελετημένο οικονομικό σχέδιο, επανήλθε στα συνηθισμένα κλίσε και τα προσφιλή του ψέματα. Το πιο αγαπημένο, ότι δήθεν ο Πρωθυπουργός νομοθετεί για τους πλούσιους, για τους λίγους και τους ισχυρούς.
Η ιστορία όμως έδειξε ότι ο κ. Τσίπρας νομοθετούσε για να αρπάξει το εισόδημα της μεσαίας τάξης, ενώ η Κυβέρνησή μας σήμερα νομοθετεί για να ενισχύσει το εισόδημα όλων των πολιτών. Ο κ. Τσίπρας παραμένει αγκυλωμένος στο παρελθόν, το πλαίσιο σκέψης του και η πολιτική του συγκρότηση δεν έχουν καμιά αναφορά στην εποχή της 4ης βιομηχανικής επανάστασης. Εκφράζει τη βαθιά συντήρηση, σε κάθε επίπεδο: πολιτικό, οικονομικό, κοινωνικό και πολιτισμικό. Για αυτό και επέμεινε στο λόγο του στις λέξεις «επιστροφή» και «κατάργηση», παρά το γεγονός ότι το βασικό του σύνθημα υποτίθεται πως ήταν η «νέα αρχή».
Η δική μας κουλτούρα, η δική μας πολιτική αρχή είναι σε τελείως διαφορετική κατεύθυνση. Είναι η διασφάλιση του ατομικού συμφέροντος μέσα από την προαγωγή του συνολικού αγαθού. Η πολιτική της Κυβέρνησης έως σήμερα και οι εξαγγελίες του Πρωθυπουργού στη Δ.Ε.Θ. έχουν ως κοινό παρονομαστή την κατοχύρωση του δημοσίου συμφέροντος, χωρίς αστερίσκους και υποσημειώσεις, χωρίς να αφήνουν κανένα πίσω.
Η κατάργηση των φόρων στη γονική παροχή και τη δωρεά, η συνέχιση της μείωσης ΕΝΦΙΑ, η συνέχιση μείωσης φόρων και ασφαλιστικών εισφορών που δημιουργούν σταθερή ενίσχυση του εισοδήματος, η εκ νέου αναστολή της εισφοράς αλληλεγγύης, οι επενδύσεις που προσελκύουμε και δημιουργούν δουλειές και θέσεις εργασίας, ο ψηφιακός μετασχηματισμός του Κράτους, η αναβάθμιση των σπουδών και του δημόσιου σχολείου, η στήριξη των νέων γονιών, η αύξηση κατά 22% βασικών επιδομάτων σε σχέση με τον Προϋπολογισμό του 2020 και τόσα άλλα που πετύχαμε μέσα στις συνθήκες κρίσης είναι η αλήθεια που γνωρίζουν οι Έλληνες και η καλύτερη απάντηση.
Θέλω να συνεχίσω με δυο ανακοινώσεις.
Αύριο το απόγευμα θα υπάρξει μια πολύ ενδιαφέρουσα διαδικτυακή ενημερωτική ημερίδα για τον εμβολιασμό των ανηλίκων με την παρουσία της κυρίας Θεοδωρίδου και της κυρίας Παπαευαγγέλου . Θα μπορέσουν να την παρακολουθήσουν γονείς και μαθητές μέσα από το κανάλι YouTube Υπουργείου Παιδείας -θα βγουν σε λίγο και οι σχετικές ανακοινώσεις από το Υπουργείο Παιδείας- και θα μπορούν από σήμερα να υποβάλλουν τα ερωτήματά τους.
Επίσης, ο Πρωθυπουργός θα συναντήσει αύριο στο Μέγαρο Μαξίμου τους Δημάρχους Αθηνών και Κωνσταντινούπολης τον κ. Μπακογιάννη και τον κ. Ιμάμογλου (Ekrem Imamoglu).
Ευχαριστώ και παρακαλώ για τις ερωτήσεις σας.
ΑΜ. ΚΑΤΖΟΥ: Κύριε Εκπρόσωπε, θα παραμείνω στην παρουσία του Αλέξη Τσίπρα στη Διεθνή Έκθεση της Θεσσαλονίκης, ο οποίος είπε, εμείς δεν θέλαμε να βάλουμε φόρους -ουσιαστικά αυτό είπε- στη μεσαία τάξη, αλλά αναγκαστήκαμε, για να βγάλουμε τη χώρα από τα μνημόνια, όπως και τη βγάλαμε και να μειώσουμε το χρέος, να ρυθμίσουμε το χρέος. Και από την άλλη πλευρά, κατηγόρησε την Κυβέρνηση ότι νομοθετεί για λίγους και τους κατέχοντες μεγάλη ακίνητη περιουσία, αναφερόμενος στις γονικές παροχές. Πώς σχολιάζετε αυτές τις δηλώσεις του κ. Τσίπρα;
Γ. ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ: Σε ό,τι αφορά το πρώτο σκέλος, νομίζω σήμερα όλοι ξέρουμε τι έγινε. Η περιβόητη περήφανη διαπραγμάτευση του πρώτου εξαμήνου οδήγησε σε μεγάλα, αχρείαστα βάρη στις πλάτες της ελληνικής κοινωνίας, τα οποία επέλεξε ο κ.Τσίπρας, καθ’ ομολογίαν και δική του στη Θεσσαλονίκη και του κ. Τσακαλώτου και πολλών στελεχών και βουλευτών του. Επέλεξε να φορτώσουν με εξοντωτικό τρόπο τη μεσαία τάξη. Επέλεξε να προβούν στη φορολογική αφαίμαξη της νέας τάξης. Επέλεξε να επιβάλει στη συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων να πληρώνει περισσότερα από όσα βγάζει, για φόρους και ασφαλιστικές εισφορές. Αυτή είναι η πραγματικότητα. Και όλο αυτό ήταν έργο της «προοδευτικής» διακυβέρνησης του κ. Τσίπρα, με τον κ. Βαρουφάκη, με τον κ. Καμμένο και όλους τους υπόλοιπους.
Τώρα, σε ό,τι αφορά το δεύτερο. Με την κατάργηση, με το μηδενισμό του φόρου γονικής παροχής, μέχρι του ποσού των 800.000, δίνουμε τη δυνατότητα σε όσους έχουν κινητή και ακίνητη περιουσία, μέχρι αυτού του ύψους, να τη μεταβιβάζουν στα παιδιά τους χωρίς να πληρώνουν ούτε ένα ευρώ. Η Αξιωματική Αντιπολίτευση, προσπαθώντας να υποστηρίξει το αφήγημα της νομοθέτησης για λίγους και ισχυρούς, που είπα και στην τοποθέτησή μου, προβάλλει διάφορα επιχειρήματα, αξιοποιεί φωτογραφικά κάποια στατιστικά στοιχεία, αποκρύπτοντας την αλήθεια. Η πραγματικότητα είναι ότι όποιος σήμερα έχει μία περιουσία, που είναι από 150.000 ευρώ και πάνω, μια περιουσία στην οποία συμπεριλαμβάνονται και τα αγροτεμάχια -τα οποία δεν είναι υπόχρεα ΕΝΦΙΑ οπότε δεν συμπεριλαμβάνονται στα στατιστικά στοιχεία, για τα οποία μίλησε ο Αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης στη Θεσσαλονίκη, αλλά και άλλα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ- καθώς και μετρητά, άλλα και κινητά στοιχεία, θα μπορεί να τα μεταβιβάζει στα παιδιά του, χωρίς να πληρώνει ούτε ένα ευρώ φόρο. Εδώ, λοιπόν, γεννάται το ερώτημα: Μια οικογένεια που θέλει να δώσει στα παιδιά της 10, 20, 30 χιλιάδες ευρώ, από το κομπόδεμα που μάζεψε, ή κάποια άλλα κινητά περιουσιακά στοιχεία, για τα οποία μέχρι τώρα θα πλήρωνε 10% φόρο, είναι μια οικογένεια που ανήκει στην ελίτ; Είναι οι πλούσιοι; Είναι οι λίγοι; Είναι αυτοί οι ισχυροί, για τους οποίους νομοθετεί η Κυβέρνησή μας; Δεν έχουν υπόψη τους στο ΣΥΡΙΖΑ ότι υπάρχουν τέτοιες οικογένειες στην ελληνική κοινωνία, που έχουν μάθει αξιακά τα χρήματα, που μαζεύουν με κόπο, να τα δίνουν στα παιδιά τους στο ξεκίνημα της επαγγελματικής τους ζωής, στο πρώτο τους βήμα;
Αυτό είναι και αξιακό στοιχείο της ελληνικής οικογένειας, πέρα από την οικονομική του διάσταση. Είναι πλούσιοι όσοι θέλουν να δώσουν 20, 25, 30 χιλιάρικα στα παιδιά τους, για ν’ ανοίξουν την επιχείρησή τους ή να κάνουν το πρώτο τους βήμα, να τους σταθούν και δεν θα πληρώσουν ούτε ένα ευρώ, ενώ μέχρι σήμερα θα πλήρωναν 10%; Οποιαδήποτε απόπειρα του ΣΥΡΙΖΑ -εξαιτίας της έλλειψης μιας συγκροτημένης πολιτικής και οικονομικής πρότασης- να μας ταυτίσει με μια δήθεν ελίτ, που έχουν στο μυαλό τους, με τα ταξικά δίπολα που αναπαραγάγουν ρητορική και προσεγγίσεις άλλων εποχών, που επιβεβαιώνουν αυτό που λέμε, ότι είναι αγκυλωμένοι στο παρελθόν, διαψεύδεται όχι από αυτά που λέω εγώ, ή από αυτά που υποστηρίζουν τα στοιχεία της Κυβέρνησης, διαψεύδεται από τα αποτελέσματα της πολιτικής μας σε όλα τα επίπεδα. Της οικονομικής μας πολιτικής, της μεταρρύθμισής μας, της υποστήριξης που δίνουμε σε όλο τον ελληνικό λαό, οριζόντια.
Β. ΣΑΜΑΡΑ: Κύριε Εκπρόσωπε, μετά τον θόρυβο που έχει προκληθεί από την υπόθεση της e-food, θα εξετάσει η Κυβέρνηση το ενδεχόμενο οι ντελιβεράδες να έχουν όλοι σχέση εξαρτημένης εργασίας; Και να μην μου απαντήσετε ότι και επί ΣΥΡΙΖΑ ίσχυε το καθεστώς που επιχείρησε να επιβάλει η e-food στους εργαζόμενούς της, διότι αν ο ΣΥΡΙΖΑ έκανε μια λάθος πολιτική, φαντάζομαι ότι δεν υπάρχει λόγος να την επαναλάβετε.
Γ. ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ: Είναι δύο διαφορετικά πράγματα η επιλογή της εταιρείας και ο τρόπος με τον οποίο φρόντισε να την επικοινωνήσει -για την οποία έχουμε τοποθετηθεί ξεκάθαρα- και είναι διαφορετικό πράγμα εάν το θεσμικό πλαίσιο που έχουμε είναι πολύ πιο προωθημένο, σε σχέση με τι ίσχυε στο παρελθόν για τα δικαιώματα των συγκεκριμένων εργαζομένων, που δραστηριοποιούνται στο χώρο του delivery, αλλά και των εργαζομένων στο σύνολό τους με πλατφόρμες, με τηλεργασία, με όλες τις καινούργιες συνθήκες που δημιουργήθηκαν μέσα από την πανδημία. Να θυμίσω εδώ ότι είναι η δική μας Κυβέρνηση και ο δικός μας νόμος που υποχρέωσε τους εργοδότες να αγοράζουν τον εξοπλισμό των ανθρώπων που δραστηριοποιούνται σε αυτό τον κλάδο. Είναι η δική μας Κυβέρνηση και ο δικός μας νόμος που τους έδωσε τη δυνατότητα να συνδικαλίζονται. Είναι η δική μας Κυβέρνηση και ο δικός μας νόμος που τους έδωσε τη δυνατότητα να γνωρίζουν, -και να γνωρίζουν και οι εργοδότες- ότι είναι απολύτως διακριτές οι σχέσεις εργασίας με τις οποίες πρέπει να απασχολούνται οι άνθρωποι στις εταιρείες αυτές και να μην δημιουργούνται συγχύσεις. Και, επίσης είναι η δική μας Κυβέρνηση που έχει δώσει τα θεσμικά εργαλεία, αλλά και τις κατευθύνσεις στο ΣΕΠΕ να ελέγχει πολύ έγκαιρα, πολύ γρήγορα και πολύ αποτελεσματικά συμπεριφορές τέτοιες, που φαίνεται να δημιουργούν αδικίες ή να παραβιάζουν δικαιώματα των εργαζομένων. Οπότε είναι απολύτως σαφής η εικόνα και η διάκριση απέναντι σε πρακτικές επιχειρήσεων που μπορούν να χαρακτηριστούν έως και αθέμιτες και άδικες, απέναντι σε ανθρώπους που έβαλαν πολύ μεγάλη πλάτη στην περίοδο της πανδημίας και που βοήθησαν στην κερδοφόρα ανάπτυξη των επιχειρήσεων, κάτι που δεν είναι κακό. Το θεσμικό πλαίσιο που ισχύει, έχει ενισχύσει και έχει αναβαθμίσει και την προστασία και τα δικαιώματα των εργαζομένων.
ΣΤ. ΜΟΥΡΕΛΑΤΟΥ: Κύριε Εκπρόσωπε, θα υπάρξει ραντεβού με τον κ. Ερντογάν (Recep Tayyip Erdogan) στη Νέα Υόρκη; Έχετε πει ότι δεν συμπίπτουν τα προγράμματα των δύο ηγετών. Μήπως, όμως, στο μεσοδιάστημα η Τουρκική Προεδρία έχει υποβάλει κάποιο αίτημα; Θα παρατείνει την παρουσία του κ. Ερντογάν (Recep Tayyip Erdogan); Θα το εξέταζε θετικά η ελληνική πλευρά;
Γ. ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ: Μέχρι στιγμής, όπως είπατε και εσείς, τα προγράμματα των δύο ηγετών -έτσι όπως έχουν ανακοινωθεί το πρόγραμμα του Τούρκου Προέδρου από την Τουρκική Προεδρία και του Έλληνα Πρωθυπουργού- δείχνουν ότι δεν συμπίπτει η παρουσία τους στις Η.Π.Α.. Δεν έχει αλλάξει προς ώρας αυτό. Εάν ο κ. Ερντογάν (Recep Tayyip Erdogan) παρατείνει την παραμονή του στις Η.Π.Α., δεδομένου ότι ο Πρωθυπουργός δεν θα είναι εκεί νωρίτερα, και υποβληθεί τέτοιο αίτημα, θα εξεταστεί διπλωματικά και νομίζω ότι θα εξεταστεί και θα απαντηθεί θετικά. Αλλά μέχρις ώρας δεν υπάρχει κάτι καινούργιο σε ό,τι αφορά την παρουσία των δύο ηγετών στις Η.Π.Α..
Γ. ΚΑΝΤΕΛΗΣ: Κύριε Εκπρόσωπε, μετά και το περιστατικό ανατολικά της Κρήτης με το γαλλικό ερευνητικό πλοίο και την παρενόχλησή του από τουρκικά πολεμικά σκάφη και τη ρητορική προκλητικότητα της Τουρκίας, η οποία βλέπουμε να επανέρχεται με δηλώσεις ακόμα και από τον κ. Ερντογάν (Recep Tayyip Erdogan), θεωρείτε ότι το ήρεμο καλοκαίρι αποτελεί παρελθόν και μπαίνουμε πάλι σε μία κλιμάκωση των σχέσεων με την Τουρκία;
Γ. ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ: Η στάση της χώρας μας είναι σταθερή και πάγια. Η Ελλάδα με ψυχραιμία και με αποφασιστικότητα αντιμετωπίζει τα ζητήματα αυτά. Πάντα οι απόψεις μας εδράζονται σε αυτά που ισχύουν με βάση το Διεθνές Δίκαιο και το Δίκαιο της Θάλασσας. Και πάντα η πολιτική μας είναι μια πολιτική με γρήγορα αντανακλαστικά, που επιτρέπει στη χώρα με ψυχραιμία και με αποφασιστικότητα να υπερασπίζεται τα δικαιώματά της, τα εθνικά της κυριαρχικά δικαιώματα.
Γ. ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ: Σε συνέχεια του ερωτήματος της κυρίας Μουρελάτου, που αφορά το ενδεχόμενο μιας συνάντησης του Πρωθυπουργού με τον κ. Ερντογάν (Recep Tayyip Erdogan), θέλω να ρωτήσω εάν υπάρχει κάποια εκτίμηση για ποιο λόγο ο κ. Ερντογάν (Recep Tayyip Erdogan) φρόντισε με αυτό τον τρόπο να ανακοινώσει κάτι που προφανώς και από τις παραμέτρους και τις πρακτικές, αλλά και όλες τις υπόλοιπες, δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί. Κα ένα δεύτερο σκέλος της ερώτησης: Αμέσως μετά τις Η.Π.Α., ο Πρωθυπουργός ταξιδεύει στο Παρίσι. Θα έχει μια συνάντηση, την Τρίτη αν δεν κάνω λάθος, με τον κ. Μακρόν (Emmanuel Macron). Σε ποιο βαθμό αυτή η συνάντηση συνδέεται με την εξαγγελία που έκανε ο Πρωθυπουργός από τη Δ.Ε.Θ. για την προσθήκη έξι επιπλέον Ραφάλ (Rafale) και γενικότερα με την αμυντική συνεργασία μας με τη Γαλλία;
Γ. ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ: Σε ό,τι αφορά το πρώτο σκέλος του ερωτήματός σας, δεν έχω να κάνω κάποιο σχόλιο. Σας είπα πώς είναι τα δεδομένα και πώς έχουν μέχρι αυτή τη στιγμή. Σε ό,τι αφορά το δεύτερο σκέλος, η Γαλλία είναι μια σταθερή και ισχυρή σύμμαχος της Ελλάδας. Είναι μια μεγάλη χώρα της Ε.Ε.. Οι σχέσεις και οι συνομιλίες μας με τη Γαλλία, τόσο σε ό,τι αφορά τη στρατηγική της Ε.Ε. στα μεγάλα ζητήματα που μας αφορούν και στα μεγάλα παγκόσμια θέματα που ανακύπτουν, αλλά και οι διμερείς μας σχέσεις, εξετάζουν σε βάθος και σε πολλά επίπεδα μια σειρά από ζητήματα, πάντοτε χρήσιμα, αποτελεσματικά και προς όφελος των εθνικών μας συμφερόντων.
ΔΗΜ. ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΣ: Να πάω λίγο στα θέματα του κορονοϊού. Ποια είναι η εικόνα που έχετε για τα σχολεία; Εσείς υιοθετείτε τη θέση ειδικών ότι θα νοσήσουν όλα τα ανεμβολίαστα παιδιά έως τα τέλη του έτους; Υπάρχει κάποιο σχέδιο αντιμετώπισης; Είναι ειδικοί, όπως ο κ. Σύψας, για παράδειγμα, ο οποίος συμμετέχει και στην Επιτροπή των Λοιμωξιολόγων. Υπάρχει η σκέψη αντιμετώπισης ενός τέτοιου ενδεχόμενου και ποια είναι αυτή;
Γ. ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ: Όπως είπα και στην προηγούμενη συνάντησή μας, κάθε Τετάρτη θα ανακοινώνονται από τον ΕΟΔΥ στοιχεία για τα παιδιά από 4 έως 17 ετών, που νοσούν. Άρα, παρακολουθούμε τα δεδομένα και τα μεγέθη εξέλιξης της πανδημίας. Είναι γεγονός ότι στην ηλικιακή αυτή ομάδα, όχι από τώρα, αλλά από τον Μάρτιο και μετά, έχουν αυξηθεί κατακόρυφα τα κρούσματα στα παιδιά, έχει αυξηθεί το ποσοστό των παιδιών που νοσούν σε σχέση με τον γενικό πληθυσμό. Δεν είναι ένα θέμα που προέκυψε τώρα που έχουν ξεκινήσει τα σχολεία. Αυτό έχει ξεκινήσει από τον Ιούνιο και μετά. Το πρώτο τρίμηνο ήταν πολύ χαμηλότερα, ήταν σε ένα ποσοστό νομίζω της τάξης του 5% με 7% και μετά ανέβηκε σε ένα ποσοστό της τάξης μεγέθους του 15%. Τι δείχνει αυτό; Δείχνει ότι, έτσι κι αλλιώς, πριν από την έναρξη των σχολείων, είχε ξεκινήσει η αύξηση του αριθμού των ανηλίκων που νοσούν σε σχέση με τον γενικό πληθυσμό από ό,τι ήταν το πρώτο τρίμηνο στην πρώτη φάση της πανδημίας.
Όπως γνωρίζετε, η Κυβέρνηση έχει σχεδιάσει από καιρό ένα πλαίσιο λειτουργίας των σχολείων, με στόχο να έχουν τα παιδιά τους εκπαιδευτικούς τους στις αίθουσες. Το σχέδιο αυτό βασίζεται στη δυνατότητα του εμβολιασμού που εξελίσσεται. Και δεν θα σταματήσουμε να κάνουμε ό,τι περνά από το χέρι μας για να πείθουμε όλο και περισσότερα παιδιά να εμβολιάζονται. Στο πλαίσιο αυτό εντάχθηκε και η πρωτοβουλία του Υπουργείου Παιδείας με τη διαδικτυακή ημερίδα που θα γίνει αύριο και για την οποία σας ενημέρωσα λίγο πριν. Έχουμε σχεδιάσει το πλαίσιο λειτουργίας μέσα στις αίθουσες, στα προαύλια και στο σχολείο και με συνεχή έλεγχο, με αυτοδιαγνωστικά και με rapid test των μαθητών, έτσι ώστε μέσα από αυτό το πλέγμα ενεργειών να διασφαλίζουμε ότι θα κρατήσουμε τα σχολεία ανοιχτά και τα παιδιά στις αίθουσες. Παρακολουθούμε συνεχώς τα δεδομένα και ανάλογα με αυτά θα εξελίσσεται και η πολιτική παρέμβαση της Κυβέρνησης. Η βούλησή μας είναι, τα μαθήματα, όχι μόνο για λόγους εκπαιδευτικούς, αλλά και για λόγους κοινωνικούς και ψυχολογικούς, να συνεχίζουν να γίνονται μέσα στα σχολεία. Για να το πετύχουμε αυτό χρειαζόμαστε τη συνεργασία των εκπαιδευτικών, των οικογενειών και όλων όσων έχουν δημόσιο λόγο, βασιζόμενοι σε αυτά τα τρία εργαλεία που σας περιέγραψα πριν.
ΔΗΜ. ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΣ: Έχετε εικόνα, όμως; Ποια είναι η κατάσταση σήμερα στα σχολεία;
Γ. ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ: Φυσικά και έχουμε εικόνα. Είπα την προηγούμενη φορά ότι για λόγους ουσιαστικής και πιο έγκυρης ενημέρωσης, κάθε Τετάρτη, θα ανακοινώνονται από τον ΕΟΔΥ τα στοιχεία για τον αριθμό των παιδιών από 4 έως 17 ετών που νοσούν. Ταυτόχρονα, από το Υπουργείο Παιδείας, μέσω της πλατφόρμας «Μy school», θα είναι προσβάσιμα και τα στοιχεία για τα τμήματα εκείνα που βρίσκονται σε αναστολή. Κάθε Τετάρτη, αυτά τα στοιχεία θα είναι προσβάσιμα για να κάνουμε μια κουβέντα πάνω σε συγκεκριμένες βάσεις, οργανωμένες και από μια πηγή.
The latest IMF analysis of global economics, finance, development and policy issues shaping the world //
Dear maria,
Welcome to the Weekend Read! In today's edition we look at taxation in the digital age, resilience of investment funds, our last, best chance on climate, reform of state-owned enterprise, and the economics of biodiversity; among other things.
Global Economy
Taxation in the Digital Age
The old adage that nothing is certain except death and taxes still rings true even in the digital age. The debate, however, now lies more in how companies with massive cross-border digital footprints can pay their fair share.
"The long-term view is the short run priority," Vitor Gaspar, director of the IMF Fiscal Affairs Department, said at an event this week launching a new IMF staff paper on digitalization and taxation in Asia. He stressed that designing tax policies the right way is key, recognizing that digital delivery of goods and services is here to stay.
The controversy over a digital services tax (DST) has brought the issue into clear focus. Most major Asian economies were among the 134 members of the Inclusive Framework led by the Organization for Economic Co-operation and Development, agreeing in July to do away with their DST and allocate some taxing rights on profits to countries where consumers and users are located rather than where companies produce or are headquartered.
Some countries in Asia have gone further. In this week's event, Febrio Kacaribu, head of Indonesia's Fiscal Policy Agency, explained how his government has leveraged a more traditional value-added tax (VAT) for a digitalized economy.
Resolving challenges over how to deploy a VAT may pay off, IMF staff research has found. Requiring nonresident suppliers of digital services and e‑commerce marketplaces to register with local tax authorities and remit VATs on their sales could raise revenue between 0.04 and 0.11 percent of GDP in some countries in Asia, translating to an additional $166 million in Bangladesh, $4.8 billion in India, $1.1 billion in Indonesia, $365 million in the Philippines, and $264 million in Vietnam, the IMF's Era Dabla-Norris, Ruud De Mooij, Andrew Hodge, and Dinar Prihardini write in a blog on the subject.
The pandemic-driven economic shock revealed some fundamental vulnerabilities that could affect global financial stability—notably, the resilience of investment funds.
Caught up in the financial market turmoil generated by risk averse investors, many investment funds were heavily affected by the “dash-for-cash” that extended across borders—and which triggered significant outflows from risky assets and from emerging and developing economies. As this happened, and investor capital flowed out of money market and open-end mutual funds, asset managers were forced to fire-sell these assets, which accelerated the drying up of liquidity and the drop in market value of key assets.
Safeguarding financial stability: To better protect markets and economies from crippling capital outflows we need to boost the resilience of investment funds. A key part of this involves reducing the scope for their business models to amplify the macrofinancial impact of adverse shocks, so their business operations are less likely to be susceptible to asset fire-sales during stress, the IMF's Tobias Adrian, Antonio Garcia Pascual, Ranjit Singh, and Jay Surti write in a new blog.
The blog is based on a new IMF staff paper that outlines the tools policymakers can use to further strengthen risk management, especially liquidity risk management.
In our Fall 2021 issue of F&D Magazine, produced in partnership with COP26, Amar Bhattacharya of the Brookings Institution and Nicholas Stern of the LSE connect the dots in their overview piece, linking policy decisions right now at national and international with a post-COVID recovery that is strong and inclusive. At stake is whether we will embark on a new path of sustainable growth.
"Decisions made now are crucial in shaping the future of people and the planet. We must not go back to the old normal; it’s imperative to build back better through sustainable, inclusive, and resilient growth," the authors write
Read the full article below, on the web, or download the PDF.
Want to get a print copy delivered to your home or office? Click here.
Quote of the Week
My plea is to pay attention to the parts of the world that are not so fortunate. If we don't, we will damage the most valuable resource for the future: our social fabric.
A New Director for the IMF's Western Hemisphere Dept.
The IMF announced this week that Ilan Goldfajn will take the helm of the IMF's Western Hemisphere Department starting on January 3, 2022. Goldfajn was governor of the Banco Central do Brasil from May 2016 to February 2019.
Reforming State-Owned Enterprises in the Middle East, North Africa and Central Asia
Given the limited room in their budgets, countries in the Middle East, North Africa and Central Asia do not have the option to delay reforms and revisiting the role of state-owned enterprises (SOEs) should prominently feature in these reforms.
During a Sept. 22 webinar, Jihad Azour, Director of the IMF’s Middle East and Central Asia Department, and an esteemed panel will discuss why SOE reforms matter in the region.
In case you missed it, watch this recent event featuring the IMF's Alfred Schipke, Era Dabla-Norris, and Krishna Srinivasan. The event with leading experts and practitioners discussed how countries in the Asia-Pacific can turn climate ambitions into action while creating inclusive economic opportunities.
In a new IMF Podcast, Partha Dasgupta, professor emeritus of economics at the University of Cambridge, discusses the economic benefits of biodiversity and the costs of losing it. In his landmark 600-page study titled the Economics of Biodiversity: The Dasgupta Review he sets out a framework for including nature in our economic thinking and provides a guide for change through three broad, interconnected transitions. Professor Dasgupta published an article about his findings in the September edition of Finance and Development. In this podcast, he says humans are embedded in nature and cannot escape the biosphere through ingenuity.
The September 30 deadline is approaching to participate in the IMF's Climate Innovation Challenge on the economic and financial stability aspects of climate change. Country authorities/agencies, civil society organizations (including think tanks), and staff from the IMF, World Bank, and international organizations are invited to submit proposals that have the potential to enhance the IMF’s capacity development, policy advice, and operational impact in areas where economic and financial policies intersect with climate change.
The Civil Society Policy Forum has become an integral part of the International Monetary Fund and World Bank Group Spring and Annual Meetings, providing an open space for Civil Society Organizations (CSOs) to dialogue and exchange views with World Bank Group and IMF staff, their peers, government delegations, and other stakeholders on a wide range of topics. The virtual forum will take place from September 27-October 8
The IMF's bi-weekly press briefings are back. This week, IMF Communications Director Gerry Rice provided updates and answered questions on the United Nations General Assembly, the upcoming IMF-World Bank Annual Meetings, Afghanistan, Argentina, Ethiopia, Guinea, Lebanon, and more.
IMF Lending
Check out our global policy tracker to help our member countries be more aware of the experiences of others in combating COVID-19. We are also regularly updating our lending tracker, which visualizes the latest emergency financial assistance and debt relief to member countries approved by the IMF’s Executive Board.
Looking for more information about the IMF's response to COVID-19?
We are also continually producing a special series of notes—more than 50 to date—by IMF experts to help members address the economic effects of COVID-19 on a range of topics including fiscal, legal, statistical, tax and more.
Investment funds were hit hard by the pandemic; their response amplified its adverse impact on financial markets and capital flows.
Our brush last year with one of the biggest economic shocks of our lifetimes revealed some fundamental vulnerabilities that could affect global financial stability. Caught up in the financial market turmoil generated by risk averse investors, many investment funds were heavily affected by the “dash-for-cash” that extended across borders—and which triggered significant outflows from risky assets and from emerging and developing economies. As this happened, and investor capital flowed out of money market and open-end mutual funds, asset managers were forced to fire-sell these assets, which accelerated the drying up of liquidity and the drop in market value of key assets.
To safeguard financial stability at the national and global levels—and better protect markets and economies from crippling capital outflows—we need to boost the resilience of investment funds. A key part of this involves reducing the scope for their business models to amplify the macrofinancial impact of adverse shocks, so their business operations are less likely to be susceptible to asset fire-sales during stress.
In a new IMF staff paper, we outline the tools policymakers can use to further strengthen risk management, especially liquidity risk management. We show how this can be achieved with a combination of liquidity management tools deployed sequentially—as needed—depending on the intensity of pressures facing a particular fund.
Vital to global growth
It’s not surprising that investment funds play a central role in global growth and financial stability. Over the past two decades, the rapid growth in the amount of capital flowing into investment funds has been a key driver of nonbank financial institutions increasing their share of global financial assets to about 50 percent. This benefits everything from entrepreneurs growing their businesses, to families buying their first home, to saving for retirement.
Investment funds are vital engines of prosperity—coming in all shapes and sizes, such as money market funds and a wide range of mutual funds. And increasingly a key feature of most investment funds is to offer daily liquidity to investors, like that offered by banks on their demand deposits. But many funds have ventured far beyond their traditional offering of large cap equity and ultra-safe government bonds to investors, into higher-risk investments such as high-yield private debt and real estate.
As these funds shifted into offering exposure to these riskier and less liquid assets to investors, their ability to make good on their promise of daily liquidity has sometimes come under pressure in the face of adverse shocks—evident during the turmoil triggered by the onset of the global COVID-19 pandemic that accelerated markedly in March 2020.
Unlike banks, investment funds generally do not benefit from public backstops, such as dedicated central bank liquidity facilities or deposit insurance. This increases the likelihood of them amplifying the adverse impact of shocks on financial markets through asset fire-sales that exacerbate illiquidity in markets and occasionally, may even generate runs.
Policies—what do we need, and how will we get there?
In this context, we identify four key objectives.
First, address incentives of investors to front-run others when adverse shocks occur. Second, decrease the existing tension between daily liquidity and exposure to illiquid assets. Third, explore options to increase structural and cyclical liquidity in some important asset markets. Fourth, decrease cross-border spillovers to emerging market and developing economies.
We then identify specific tools targeted to address these objectives.
Investors’ early-exit incentives can be best addressed by decreasing the value of selling fund shares early on. Various policy mechanisms could decrease the cost for investors of waiting to sell fund shares, thereby blunting early-exit incentives, which can precipitate sell-off episodes.
We argue that a “waterfall” of liquidity management tools is needed to reduce the risks inherent in liquidity transformation by investment funds. Under this approach, a sequence of liquidity management tools of increasing intensity can be deployed in combination depending on the level of stress or shock. For money market funds, for example, increasing liquidity buffers and making them countercyclical (the first line of defense) could be sequentially combined with locking in a proportion of investors’ shares for a minimum period of time and offering to redeem investor withdrawals in securities held by the fund instead of in-cash.
To strengthen market liquidity, policies should encourage alternative trading arrangements, such as ensuring all market participants are able to trade with each other (“all-to-all trading”). Larger and more robust liquidity backstops should also be explored—here, market-based solutions, such as dealer pre-commitments to make markets, should be the first line of defense.
Policy reform through these various measures would go a long way in limiting the need for central bank emergency liquidity support to extremely unlikely (“tail”) events. Moreover, with careful calibration, the reforms would limit moral hazard while recognizing that public liquidity backstops may be required on rare occasions given the macrocritical role of this sector.
By strengthening the resilience of these investment funds to shocks, these policies would benefit emerging market and developing countries, which our estimates suggest received 75 percent of their capital inflows following the Global Financial Crisis through these funds. When combined with appropriate domestic macroeconomic and macroprudential policies in these countries, policy action strengthening investment funds can lessen cross-border contagion, which is increasingly a risk to financial stability in emerging market and developing economies
By helping reduce the risk of market turmoil and financial instability, our policy recommendations would be wins for both issuers and investors alike, more than offsetting any adjustment costs borne by them.
International cooperation remains crucial
Our analysis underscores the importance of the ongoing Financial Stability Board-led process of identifying policy options, involving national supervisory authorities and central banks and the International Organization of Securities Commissions. The global nature of the investment fund business and fungibility of financial flows means consistent global policies precluding regulatory arbitrage are needed to secure financial stability. Policymakers worked together to make banks safer following the global financial crisis over a decade ago—now we must do the same for investment funds.
"ΑΥΛΑΙΑ" ΓΙΑ ΤΗΝ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2022",ΕΙΚΟΣΙ ΔΥΟ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ..
Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2022» μετά από εικοσιδύο ολόκληρα χρόνια ΕΝΤΥΠΗΣ και ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ έκδοσης, ολοκλήρωσε τον κύκλο της τον Δεκέμβριο 2022 οπότε και σταμάτησε την κυκλοφορία της για να μεταλλαχθεί σε THINK TANK BLOG.
Ευχαριστούμε από καρδιάς όσους μας αγάπησαν, μας τίμησαν με την απίστευτη αναγνωσιμότητά της, μας εμπιστεύθηκαν και ακόμα το κάνουν έως σήμερα.
Ευχαριστούμε όσους συνεργάστηκαν μαζί μας, όσους μας εμπιστεύθηκαν και μας στήριξαν.
Με αληθινή, βαθύτατη εκτίμηση προς Ολους Σας…
ΓΙΑΝΝΗΣ και ΜΑΡΙΑ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ
Toπικό Μέσο Μαζικής ενημέρωσης ("θυγατρικό" της "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"),ΜΙΑ ΚΡΑΥΓΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ 170.000 Ελλήνων Πολιτών. Είκοσι ολόκληρα χρόνια ζωής (2000-2021) και αγώνων στην καταγραφή και υπεράσπιση της Αλήθειας για τον πολύπαθο τόπο των Αχαρνών.
ΑΧΑΡΝΕΣ: Ενημέρωση...ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΕΗΛΑΤΗΜΕΝΟ ΔΗΜΟ
ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ,ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ
Βιογραφικό του Κυριάκου Μητσοτάκη Ο Κυριάκος Μητσοτάκης γεννήθηκε το 1968 στην Αθήνα. Αφού αποφοίτησε αριστούχος από το Κολλέγιο Αθηνών συνέχισε τις σπουδές του στην Αμερική. Σπούδασε κοινωνικές επιστήμες στο Harvard από όπου αποφοίτησε με την ανώτατη τιμητική διάκριση «summa cum laude» ενώ τιμήθηκε με τα έπαθλα «Hoopes» και «Tocqueville» για την εκπόνηση της διατριβής του με θέμα την αμερικανική εξωτερική πολιτική απέναντι στην Ελλάδα. Συνέχισε τις σπουδές του στο Stanford, στον τομέα των διεθνών οικονομικών σχέσεων και τις ολοκλήρωσε στο Harvard Business School στον τομέα της διοίκησης επιχειρήσεων. Πριν ασχοληθεί με την πολιτική, εργάστηκε επί μία δεκαετία στον ιδιωτικό τομέα στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Διετέλεσε οικονομικός αναλυτής στην Chase Investment Bank και σύμβουλος στην κορυφαία εταιρία συμβούλων McKinsey and Company στο Λονδίνο. Μετά την επιστροφή του στην Ελλάδα, εργάστηκε ως ανώτατο στέλεχος επενδύσεων στην Alpha Ventures της Alpha Bank και στη συνέχεια μετακινήθηκε στον Όμιλο της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδας. Διατέλεσε για τρία χρόνια Διευθύνων Σύμβουλος της Εθνικής Επιχειρηματικών Συμμετοχών, την οποία και ανέδειξε σε κορυφαία εταιρεία στην Ελληνική και Βαλκανική αγορά του private equity και του venture capital. Η Εθνική Επιχειρηματικών Συμμετοχών χρηματοδότησε πολλές γρήγορα αναπτυσσόμενες επιχειρήσεις με ίδια κεφάλαια, δημιουργώντας εκατοντάδες θέσεις απασχόλησης. Για την επαγγελματική του δραστηριότητα έχει λάβει τιμητικές διακρίσεις, με σημαντικότερη την βράβευσή του το 2003 από το World Economic Forum ως “Global Leader for Tomorrow”. Στις εκλογές του 2004 και του 2007 εξελέγη πρώτος σε σταυρούς προτίμησης βουλευτής με τη Νέα Δημοκρατία στη μεγαλύτερη εκλογική περιφέρεια της χώρας, τη Β΄ Αθηνών, ενώ στις εκλογές του 2009 εξελέγη για τρίτη φορά. Στις εκλογές του Μαΐου 2012 εξελέγη για μία ακόμη φορά πρώτος στη Β’ Αθηνών, ενώ ήταν επικεφαλής του ψηφοδελτίου στις εκλογές του Ιουνίου 2012. Στη Βουλή των Ελλήνων έχει συμμετάσχει στην Επιτροπή Αναθεώρησης του Συντάγματος και στις Επιτροπές Οικονομικών, Παραγωγής και Εμπορίου, Ευρωπαϊκών Υποθέσεων και Εξωτερικών και Άμυνας ενώ διετέλεσε για δύο χρόνια Πρόεδρος της Επιτροπής Περιβάλλοντος. Έως τις εκλογές του 2012 ήταν Τομεάρχης Περιβαλλοντικής Πολιτικής της Νέας Δημοκρατίας. Έχει επισκεφθεί πολλές περιβαλλοντικά ευαίσθητες περιοχές της χώρας, έχει συμμετάσχει σε δεκάδες συνέδρια για το περιβάλλον στην Ελλάδα και το εξωτερικό μεταξύ αυτών στις διεθνείς διασκέψεις του ΟΗΕ για την κλιματική αλλαγή στο Μπαλί, το Πόζναν, το Κανκούν και την Κοπεγχάγη. Διετέλεσε Υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης από τις 25 Ιουνίου 2013 μέχρι τις 27 Ιανουαρίου 2015. Στις εθνικές εκλογές της 25ης Ιανουαρίου 2015 εξελέγη για πέμπτη φορά βουλευτής της ΝΔ στη Β’ Αθηνών τετραπλασιάζοντας τους σταυρούς που έλαβε σε σχέση με τις εθνικές εκλογές του Μαΐου 2012. Στις 10 Ιανουαρίου 2016 εξελέγη πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας και αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης. Στις 7 Ιουλίου 2019 εξελέγη Πρωθυπουργός της Ελλάδας. Μιλάει Αγγλικά, Γαλλικά και Γερμανικά και έχει εκδώσει το βιβλίο «Οι Συμπληγάδες της Εξωτερικής Πολιτικής». Έχει τρία παιδιά, τη Σοφία, τον Κωνσταντίνο και τη Δάφνη.
Ερευνα,Συνεντεύξεις και επισήμανση της σπουδαιότητος του τότε ΕΘΝΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΑΙΜΑΤΟΣ "ΗΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ" απο το Περιοδικό "ΑΧΑΡΝΕΩΝ Εργα" το έτος 2004!!
Ο Ιστοχώρος μας ΔΕΝ ΛΟΓΟΚΡΙΝΕΙ τα κείμενα των Αρθρογράφων του. Αυτά δημοσιεύονται εκφράζοντας τους ιδίους.
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή ή απόδοση του περιεχομένου του παρόντος διαδικτυακού τόπου σε ό,τι αφορά τα άρθρα της ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ και του ΓΙΑΝΝΗ Γ. ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό ή άλλο, χωρίς την προηγούμενη γραπτή άδεια των Αρθρογράφων. Νόμος 2121/1993 - Νόμος 3057/2002, ο οποίος ενσωμάτωσε την οδηγία 2001/29 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.
Tι ήταν η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ»..για όσους δεν γνωρίζουν.
Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» γεννήθηκε το 2000,ως συνέχεια του Περιοδικού «ΑΧΑΡΝΕΩΝ Έργα». Δημιουργήθηκε από Επαγγελματίες Εκδότες με δεκαετίες στον τομέα της Διαφήμισης, των Εκδόσεων και των Δημοσίων Σχέσεων και αρχικά ήταν μια Υπερτοπική Εφημερίδα με κύριο αντικείμενο το Αυτοδιοικητικό Ρεπορτάζ.
Επί χρόνια, κυκλοφορούσε την έντυπη έκδοσή της σε ένα ικανότατο τιράζ (5000 καλαίσθητων φύλλων εβδομαδιαίως) και εντυπωσίαζε με την ποιότητα της εμφάνισης και το ουσιώδες, μαχητικό και έντιμο περιεχόμενο της.
Η δύναμη της Πένας της Εφημερίδας, η Ειλικρίνεια, οι Ερευνές της που έφερναν πάντα ουσιαστικό αποτέλεσμα ενημέρωσης, την έφεραν πολύ γρήγορα πρώτη στην προτίμηση των αναγνωστών και γρήγορα εξελίχθηκε σε Εφημερίδα Γνώμης και όχι μόνον για την Περιφέρεια στην οποία κυκλοφορούσε.
=Επι είκοσι τέσσαρα (24) χρόνια, στηρίζει τον Απόδημο Ελληνισμό, χωρίς καμία-ούτε την παραμικρή- διακοπή
.
=Επί είκοσι τέσσαρα ολόκληρα χρόνια, προβάλλει με αίσθηση καθήκοντος κάθε ξεχωριστό, έντιμο και υπεύθυνο Πολιτικό της Πολιτικής Σκηνής. Στις σελίδες της, θα βρείτε ακόμα και σήμερα μόνο άξιες και χρήσιμες Πολιτικές Προσωπικότητες αλλά και ενημέρωση από κάθε Κόμμα της Ελληνικής Βουλής. Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» ουδέποτε διαχώρησε τους αναγνώστες της ανάλογα με τα πολιτικά τους πιστεύω. Επραττε το καθήκον της, ενημερώνοντας όλους τους Ελληνες, ως όφειλε.
=Επί είκοσι τέσσαρα ολόκληρα χρόνια, δίνει βήμα στους αδέσμευτους, τους επιτυχημένους, τους γνώστες και θιασώτες της Αλήθειας. Στηρίζει τον Θεσμό της Ελληνικής Οικογένειας, την Παιδεία, την Ελληνική Ιστορία, προβάλλει με όλες της τις δυνάμεις τους Αδελφούς μας απανταχού της Γης, ενημερώνει για τα επιτεύγματα της Επιστήμης, της Επιχειρηματικότητας και πολλά άλλα που πολύ καλά γνωρίζουν οι Αναγνώστες της.
=Επί είκοσι τέσσαρα ολόκληρα χρόνια, ο απλός δημότης–πολίτης, φιλοξενείται στις σελίδες της με μόνη προϋπόθεση την ειλικρινή και αντικειμενική γραφή και την ελεύθερη Γνώμη, η οποία ΟΥΔΕΠΟΤΕ λογοκρίθηκε.
Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ», είναι ένα βήμα Ισονομίας και Ισοπολιτείας, έννοιες απόλυτα επιθυμητές, ιδιαιτέρως στις ημέρες μας. Είναι ο δικτυακός τόπος της έκφρασης του πολίτη και της εποικοδομητικής κριτικής, μακριά από κάθε στήριξη αφού δεν ετύγχανε οικονομικής υποστήριξης από Δήμους, Κυβερνήσεις ή όποιους άλλους Δημόσιους ή Ιδιωτικούς Φορείς, δεν είχε ΠΟΤΕ χορηγούς, ή οποιασδήποτε μορφής υποστηρικτές. Απολαμβάνει όμως Διεθνούς σεβασμού αφού φιλοξενεί ενημέρωση από αρκετά ξένα Κράτη πράγμα που της περιποιεί βεβαίως, μέγιστη τιμή.
Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διαγράφει απο την γέννησή της μια αξιοζήλευτη πορεία και απέκτησε εξ αιτίας αυτού,ΜΕΓΙΣΤΗ αναγνωσιμότητα.
Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» κέρδισε την αποδοχή και τον σεβασμό που της ανήκει, με «εξετάσεις» εικοσι τεσσάρων ολόκληρων ετών, με συνεχείς αιματηρούς αγώνες κατά της τοπικής διαπλοκής, με αγώνα επιβίωσης σε πολύ δύσκολους καιρούς, με Εντιμότητα, αίσθηση Καθήκοντος και Ευθύνης.