politikinewsaaa.blogspot.com,η Χρήσιμη Εφημερίδα,ΠΟΛΙΤΙΚΗ,POLITIKI,POLITIKI NEWSPAPER,politikinews,ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ,"POLITIKI" news,news,"ΠΟΛΙΤΙΚΗ" Εφημερίδα,Ειδήσεις,Новости Греция, Nachrichten aus Griechenland, Nouvelles de la Grèce, أخبار من اليونان,, 來自希臘的消息 , ギリシャからのニュース, Новини з Греції, Notícias da Grécia, חדשות מיוון, Notizie dalla Grecia, Nyheter fra Hellas,
"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024"
Είκοσι τέσσαρα (24) ολόκληρα χρόνια δημοσιογραφίας, ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΔΙΑΨΕΥΣΙΣ!!
Contact: politikimx@gmail.com v.ch.maria@gmail.com
Η ΑΝΑΓΝΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΙΜΑ 14 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2024
Χθες 14/5/2024
Χθες 3856
Χθες 11/5/2024 5280 Τελευταίος μήνας 71316
1/5/2024 Χθες 2831 Τελευταίος μήνας 71316
28/4/2024 Χθες 3683 Αυτόν τον μήνα 64108 Τελευταίος μήνας 64042
27/4/2024
Χθες 2991 Αυτόν τον μήνα 60681 Τελευταίος μήνας 64042
Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου
ΑΓΓΕΛΙΑ
Δηλώσεις του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη και του Προέδρου της Τουρκίας Recep Tayyip Erdoğan
Σάββατο 12 Ιουνίου 2021
ΜΕ ΤΟΝ ΛΕΩΝΙΔΑ ΚΑΤΣΑΝΟ στο ΡΑΔΙΟ ΒΕΡΟΝΙΚΑ...καλή Κυριακή!!!
Η ενημέρωση από την Κυβερνητική Εκπρόσωπο Αριστοτελία Πελώνη
Καλό μεσημέρι.
Επιδημιολογική κατάσταση και νέα βήματα ελευθερίας
Αποτελεί πλέον κοινή διαπίστωση ότι οι εξελίξεις στο μέτωπο της πανδημίας παρουσιάζουν στοιχεία σταθερής βελτίωσης. Καταγράφεται ήδη αποκλιμάκωση στον αριθμό των κρουσμάτων, πτώση στον δείκτη μεταδοτικότητας, μείωση των νοσηλειών και των διασωληνωμένων συμπολιτών μας.
Διαπιστώνεται, ταυτόχρονα, ότι η συντριπτική πλειονότητα των συμπολιτών μας που νοσηλεύονται, που ασθενούν βαριά στις εντατικές, είναι ανεμβολίαστοι. Και αυτό είναι κάτι το οποίο δεν μπορεί να αγνοείται από κανέναν. Αποδεικνύεται ήδη στην πράξη ότι ο εμβολιασμός λειτουργεί σαν ασπίδα προστασίας για τον καθένα και την καθεμιά μας. Χτίζει τείχος ανοσίας στην κοινότητα. Λειτουργεί σαν κλειδί για το άνοιγμα οικονομικών και κοινωνικών δραστηριοτήτων. Οριοθετεί το τέλος της υγειονομικής κρίσης και την αρχή μιας νέας εποχής.
Είναι ήδη κοινά παραδεκτό ότι η επιχείρηση «Ελευθερία» προχωρά με τρόπο υποδειγματικό και γρήγορους ρυθμούς. Γίνονται περίπου 100.000 εμβολιασμοί την ημέρα και συνολικά έχουν ήδη ξεπεράσει τα 6,5 εκατομμύρια. Περισσότεροι από 4.100.000 συμπολίτες μας έχουν ήδη λάβει τουλάχιστον την πρώτη δόση, ενώ περισσότεροι από 2,5 εκατομμύρια έχουν ολοκληρώσει τον εμβολιασμό τους.
Χθες άνοιξε η πλατφόρμα των ραντεβού για τους συμπολίτες μας 25-29 ετών και σύντομα θα ανοίξει και για τους ηλικίας 18-24. Από τα τέλη του μήνα θα ξεκινήσει και η επιχείρηση εμβολιασμού των συμπολιτών μας που δεν μπορούν να μετακινηθούν με το μονοδοσικό εμβόλιο της Johnson & Johnson.
Κοινός στόχος τώρα είναι να αυξήσουμε τα ποσοστά εμβολιαστικής κάλυψης σε όλες τις ηλικιακές ομάδες. Στους μεγαλύτερους που αντιμετωπίζουν αυξημένο κίνδυνο σοβαρής νόσησης, αλλά και στους νεότερους που έχουν μεγαλύτερη κινητικότητα και μπορεί να γίνονται μεταδότες ενδεχόμενης νόσησης.
Στο μεταξύ, η συνεχιζόμενη βελτίωση στα επιδημιολογικά δεδομένα και οι θετικές προσδοκίες για το επόμενο διάστημα επιτρέπουν νέα βήματα για την ανάκτηση της ελευθερίας μας. Αποφασίστηκε έτσι, ύστερα από εισήγηση της Επιτροπής των Λοιμωξιολόγων, η άρση επιμέρους περιορισμών.
Συγκεκριμένα:
Από αύριο Σάββατο:
-Η απαγόρευση κυκλοφορίας θα ξεκινά στη 1:30 μετά τα μεσάνυχτα.
-Θα επιτρέπεται η μουσική σε εξωτερικούς χώρους εστίασης στους οποίους φιλοξενούνται μόνο καθήμενοι πελάτες.
-Επανεκκινούν την λειτουργία τους καταστήματα εστίασης σε αεριζόμενες στοές, που έχουν δύο ελεύθερες διόδους.
-Αυξάνεται το ποσοστό πληρότητας σε δραστηριότητες ακροάματος-θεάματος, από 50% σε ποσοστά που φτάνουν έως και το 75% ανάλογα με τη δυναμικότητα κάθε χώρου.
Από την Δευτέρα 14 Ιουνίου:
-Επανεκκινούν οι πρακτικές εργαστηριακές και κλινικές ασκήσεις όλων των φοιτητών, όλων των εξαμήνων, καθώς και των Κέντρων Δια Βίου Μάθηση των Α.Ε.Ι..
Από την 1η Ιουλίου:
-Αίρεται -εφόσον το επιτρέπουν τα επιδημιολογικά δεδομένα- ο χρονικός περιορισμός της κυκλοφορίας. Και
-αυξάνεται το όριο για τις υπηρεσίες κέτερινγκ δεξιώσεων από τα 100 στα 300 άτομα.
Τέλος, επιτρέπεται η επανέναρξη εμποροπανηγύρεων στις Περιφερειακές Ενότητες όπου το ποσοστό των πλήρως εμβολιασμένων θα ξεπερνά το 50%.
Για την οικονομία
Η πορεία προς την ελευθερία συνοδεύεται ήδη από θετικά μηνύματα για τις άμεσες και απώτερες προοπτικές της οικονομίας μας. Την περασμένη Τετάρτη το Δημόσιο άντλησε μέσω της επανέκδοσης 10ετούς ομολόγου, 2,5 δισ. ευρώ από τις αγορές με επιτόκιο 0,888%, ενώ οι προσφορές ξεπέρασαν το ποσό-στόχο κατά 12 φορές. Την ίδια στιγμή, από τη δημοπρασία ετήσιων εντόκων γραμματίων 52 εβδομάδων αντλήθηκαν 1,3 δισ. ευρώ με ιστορικά χαμηλή απόδοση -0,31%.
Τόσο η έκδοση δεκαετούς ομολόγου, όσο και η δημοπρασία εντόκων γραμματίων κατέληξαν σε άλλη μια ψήφο εμπιστοσύνης στην κυβερνητική πολιτική και στις προοπτικές της ελληνικής οικονομίας. Είναι -όπως τόνισε σε ανάρτησή του ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης- ένα ακόμα σημάδι εμπιστοσύνης στην ελληνική ανάκαμψη και τις μακροπρόθεσμες προοπτικές μας.
Στην ίδια εκτίμηση οδηγούν και τα πρόσφατα συγκεντρωτικά στοιχεία της Eurostat, σύμφωνα με τα οποία τους πρώτους τρεις μήνες του 2021, η Ελλάδα κατέγραψε ανάπτυξη της τάξης του 4,4% σε σχέση με το τελευταίο τρίμηνο του 2020. Πέτυχε έτσι τον τέταρτο υψηλότερο ρυθμό ανάπτυξης στην Ευρωπαϊκή Ένωση σε τριμηνιαία βάση, γεγονός που καταδεικνύει τόσο τη δυναμική που είχε η οικονομία στις αρχές του 2021, όσο και τις προοπτικές της στο επόμενο διάστημα.
Για το πρόγραμμα του Πρωθυπουργού
Σήμερα το πρωί, ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης κήρυξε την έναρξη των εργασιών της Συνόδου των Υπουργών των Μεσογειακών χωρών της Ε.Ε. (EU-Med7) που πραγματοποιείται στην Αθήνα, με σκοπό την προετοιμασία της Συνόδου Κορυφής των EU-Med7, που θα γίνει στη χώρα μας τον Σεπτέμβριο.
Στην ατζέντα της Υπουργικής Συνόδου περιλαμβάνονται τα θέματα της διαχείρισης της πανδημίας, του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας (Next Generation EU), της πράσινης και ψηφιακής μετάβασης, του ευρωπαϊκού πυλώνα Κοινωνικών Δικαιωμάτων, της μετανάστευσης, της κατάστασης στην Αν. Μεσόγειο, της συνεργασίας με τις χώρες Νότιας Γειτονίας, ενώ ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στο ζήτημα της προστασίας του θαλάσσιου περιβάλλοντος της Μεσογείου.
Τη Δευτέρα, 14 Ιουνίου, ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης -συνοδευόμενος από τους Υπουργούς Εξωτερικών Νίκο Δένδια και Εθνικής Άμυνας Νίκο Παναγιωτόπουλο, καθώς και υπηρεσιακούς παράγοντες- θα μεταβεί στις Βρυξέλλες για να συμμετάσχει στη Σύνοδο Κορυφής του ΝΑΤΟ.
Στο περιθώριο της Συνόδου, ο Πρωθυπουργός θα συναντηθεί με τον Βρετανό ομόλογό του Μπόρις Τζόνσον.
Μετά την ολοκλήρωση των εργασιών της Συνόδου, περί τις 16:00 ώρα Βρυξελλών, ο Πρωθυπουργός θα έχει κατ’ ιδίαν συνάντηση με τον Πρόεδρο της Τουρκίας Ταγίπ Ερντογάν. Πάγια θέση της Κυβέρνησης και του Πρωθυπουργού είναι ότι οι δίαυλοι επικοινωνίας με τη γειτονική χώρα πρέπει να μείνουν ανοιχτοί. Είμαστε υπέρ του εποικοδομητικού διαλόγου πάντα στη βάση του Διεθνούς Δικαίου. Και με πλήρη σεβασμό στις διεθνείς υποχρεώσεις που έχει αναλάβει κάθε χώρα.
Διαφορετικές θέσεις με την Τουρκία υπήρχαν και υπάρχουν. Σε πολλά ζητήματα οι θέσεις μας είναι διαμετρικά αντίθετες. Ακριβώς αυτός είναι ο λόγος που πρέπει να συζητάμε με τη γειτονική χώρα. Το ότι διαφωνούμε δεν σημαίνει ότι δεν συζητάμε. Η Ελλάδα επαναλαμβάνει με ειλικρίνεια τις πάγιες θέσεις της για όλα τα ζητήματα, σε κάθε ευκαιρία και σε όλα τα επίπεδα. Το ίδιο θα κάνει και τώρα.
Την ίδια ώρα, η αποκλιμάκωση έργων και λόγων είναι το διαρκές ζητούμενο στις σχέσεις με τη γειτονική χώρα, προκειμένου να καταστεί εφικτή μία σταδιακή βελτίωση των σχέσεων. Προσβλέπουμε σε ένα ήρεμο Καλοκαίρι. Πρώτο όχημα προς αυτή την κατεύθυνση είναι η προώθηση της θετικής ατζέντας σε μια σειρά από τομείς. Ήδη έχουν ενεργοποιηθεί όλοι οι δίαυλοι επικοινωνίας: Tους τελευταίους μήνες είχαμε επανέναρξη και δύο γύρους διερευνητικών επαφών, πολιτικές διαβουλεύσεις σε ανώτατο υπηρεσιακό επίπεδο, ανταλλαγές επισκέψεων των Υπουργών Εξωτερικών.
Η Ελλάδα είναι διατεθειμένη να στηρίξει μια θετική ατζέντα τόσο στις ελληνοτουρκικές, όσο και στις ευρωτουρκικές σχέσεις. Ωστόσο, η πρόοδος τόσο των ελληνοτουρκικών, όσο και των ευρωτουτουρκικών σχέσεων, περνούν μέσα από τη συμπεριφορά της Τουρκίας τόσο έναντι της Ελλάδας όσο και ευρύτερα στην Ανατολική Μεσόγειο.
Αυτό είναι καταγεγραμμένο και σε σειρά αποφάσεων του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου. Η ένταση δεν είναι προς το συμφέρον κανενός. Ελπίζουμε ότι θα το καταλάβει και η Τουρκία και ότι η συνάντηση αυτή στο ανώτατο επίπεδο θα είναι μια ευκαιρία για ένα περαιτέρω βήμα στις διμερείς σχέσεις.
Σας ευχαριστώ πολύ και παρακαλώ για τις ερωτήσεις σας.
Σ. ΡΙΣΤΟΦΣΚΑ: Θα ήθελα ένα σχόλιό σας και ποια είναι η στάση της Κυβέρνησης όσον αφορά τη διαταγή που υπέγραψε ο Πρόεδρος Μπάιντεν, που αφορά τα Δυτικά Βαλκάνια και προβλέπει και κυρώσεις για όσους υπονομεύουν και τη σταθερότητα της περιοχής και τη Συμφωνία των Πρεσπών.
ΑΡΙΣΤ. ΠΕΛΩΝΗ: Η Ελλάδα, όπως γνωρίζετε, σταθερά στηρίζει την ευρωπαϊκή προοπτική των χωρών των Δυτικών Βαλκανίων, προφανώς προς όφελος της σταθερότητας στην περιοχή. Το ζήτημα αυτό αφορά την επανένταξη της περιοχής στο αμερικανικό σύστημα κυρώσεων. Από κει και πέρα, θέλω να θυμίσω ότι η Ελλάδα δεν ανήκει στα Δυτικά Βαλκάνια, είναι μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης και του ΝΑΤΟ.
ΣΤ. ΜΟΥΡΕΛΑΤΟΥ: Ακούσαμε τον Υπουργό Επενδύσεων προχθές, να βάζει τη διάσταση της απόλυσης του εργαζόμενου που θα αρνηθεί να κάνει το εμβόλιο. Θα ήθελα, λοιπόν, να ρωτήσω ποιες είναι οι σκέψεις της Κυβέρνησης, ποιες κατηγορίες επαγγελματικές θεωρείτε ότι πρέπει να είναι και σ’ αυτούς υποχρεωτικός ο εμβολιασμός και ποια μέτρα θα υφίστανται όσοι το αρνούνται. Η απόλυση «παίζει»;
ΑΡΙΣΤ. ΠΕΛΩΝΗ: Δεν τίθεται τέτοιο ζήτημα. Να σας θυμίσω, επίσης, ότι ο Πρωθυπουργός έθεσε πολύ σαφώς το πλαίσιο για το συγκεκριμένο ζήτημα, στην τοποθέτησή του στη Βουλή, την περασμένη Τρίτη. Αφορά τον εμβολιασμό των υγειονομικών και των εργαζομένων σε μονάδες φροντίδας ηλικιωμένων, ζήτημα για το οποίο η Κυβέρνηση αναμένει τη γνωμοδότηση της Επιτροπής Βιοηθικής, για να λάβει τις αποφάσεις της, ζυγίζοντας τα πράγματα με την απαιτούμενη κοινωνική ευαισθησία. Σε κάθε περίπτωση, όπως αντιλαμβάνεστε, αυτή είναι μια ζωηρή συζήτηση, με ενδιαφέρον, η οποία θ’ απασχολήσει αναπόφευκτα -απασχολεί και άλλες χώρες- και στην οποία κατατίθενται όλες οι απόψεις.
Γ. ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ: Θέλω να σας επιστρέψω στα Εθνικά και να μου πείτε, πώς σχολιάζετε τις επικρίσεις που διατύπωσε ο επικεφαλής της τουρκικής διπλωματίας, αναφορικά με την Κοινή Υπουργική Απόφαση που βγήκε την προηγούμενη εβδομάδα και με την οποία η Τουρκία καθίσταται ασφαλής χώρα για συγκεκριμένες εθνικότητες που φτάνουν στην Ελλάδα και θα πρέπει να επιστρέψουν.
ΑΡΙΣΤ. ΠΕΛΩΝΗ: Προφανώς η Ελλάδα αποφασίζει ποια χώρα θα κρίνει ασφαλή τρίτη χώρα. Ελήφθη αυτή η απόφαση με βάση και τις εισηγήσεις της Υπηρεσίας Ασύλου και αφορά τους πολίτες πέντε συγκεκριμένων εθνικοτήτων, που διέρχονται μέσω Τουρκίας, για τις οποίες κρίνεται ότι δεν διατρέχουν κανένα κίνδυνο, να υποβάλουν το αίτημα για άσυλό τους στην Τουρκία. Δεν κινδυνεύουν, δηλαδή, λόγω καταγωγής, φύλου ή πεποιθήσεων. Από κει και πέρα, προφανώς, αυτό είναι ένα μέτρο, με στόχο την εφαρμογή της Κοινής Δήλωσης της Ευρωπαϊκής Ένωσης-Τουρκίας.
Β. ΣΑΜΑΡΑ: Κυρία Εκπρόσωπε, σχεδιάζει η Κυβέρνηση να αλλάξει τον ορισμό του βιασμού, αφαιρώντας τον όρο συναίνεση;
ΑΡ. ΠΕΛΩΝΗ: Κυρία Σαμαρά, βλέπω διάφορα που γράφονται και κυκλοφορούν αυτές τις ημέρες. Προφανώς, αυτό δεν ισχύει. Αναμένουμε τις προτάσεις – πολύ σύντομα, τις επόμενες ημέρες- της Νομοπαρασκευαστικής Επιτροπής για τον νέο Ποινικό Κώδικα. Η αντίληψή μας -και του Υπουργείου Δικαιοσύνης- είναι ότι αυτό όχι μόνο δεν ισχύει, αλλά το νέο πλαίσιο σε ό,τι αφορά το έγκλημα του βιασμού αυστηροποιείται.
Ν. ΑΝΑΝΙΑΔΗΣ: Σε συνέχεια προηγούμενης ερώτησης. Υπάρχουν όρια για την υποχρεωτικότητα στον εμβολιασμό, που σκέφτεται η Κυβέρνηση να επιβάλει, αφού δοθούν όλα τα εμβόλια σε όλες τις ηλικιακές ομάδες;
ΑΡ. ΠΕΛΩΝΗ: Απάντησα μόλις στην κυρία Μουρελάτου, ως προς την υποχρεωτικότητα, κ. Ανανιάδη.
Γ. ΣΚΙΤΖΗ: Μετά τις χθεσινές απεργιακές κινητοποιήσεις, η Κυβέρνηση εξετάζει να λειάνει κάποιες διατάξεις του εργασιακού νομοσχεδίου;
ΑΡ. ΠΕΛΩΝΗ: Με τσιτάτα και συνθήματα προηγούμενων εποχών δεν διασφαλίζονται ούτε τα δικαιώματα των εργαζομένων, ούτε οι προοπτικές της νέας γενιάς σε ένα περιβάλλον που αλλάζει διαρκώς και αλλάζει ραγδαία. Όπως έχουμε ξαναπεί, το δικαίωμα στην απεργία είναι σεβαστό. Εξίσου σεβαστό, όμως, είναι και το δικαίωμα στην απασχόληση και το δικαίωμα του κοινωνικού συνόλου, το δικαίωμα της πλειοψηφίας να μην ταλαιπωρείται. Σύντομα, με το νέο νομοσχέδιο για την προστασία της εργασίας, όλο αυτό θα αποτελέσει παρελθόν, ώστε το κοινωνικό σύνολο να μην είναι όμηρος αυθαιρεσίας και καταχρήσεων από τέτοιου τύπου απεργίες και σε ΜΜΜ και σε ΔΕΚΟ, καθώς, όπως ξέρετε, θα διασφαλίζεται ένα ελάχιστο επίπεδο υπηρεσιών, 33%, για να μην ταλαιπωρείται ο πολίτης.
ΣΤ. ΜΟΥΡΕΛΑΤΟΥ: Στη συνάντηση με τον Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν ο Πρωθυπουργός θα πλαισιώνεται και από τους δύο Υπουργούς Εξωτερικών και Αμύνης που θα είναι μαζί του στο ΝΑΤΟ;
ΑΡ. ΠΕΛΩΝΗ: Στην εισαγωγή μου προανέφερα ότι η συνάντηση στην έδρα του ΝΑΤΟ είναι κατ’ ιδίαν. Είναι η πρώτη φορά που ο Πρωθυπουργός και ο Πρόεδρος της Τουρκίας θα έχουν την ευκαιρία να έχουν μια κατ’ ιδίαν συνάντηση. Δεν την είχαν μέχρι σήμερα. Αν υπήρχε χρόνος, θα ακολουθούσε και διευρυμένη συνάντηση.
Γ. ΣΚΙΤΖΗ: Μια ερώτηση σε σχέση με τα self test: Αν έχει αποφασίσει η Κυβέρνηση από πού θα γίνεται τελικά η διάθεσή τους, μετά από το τέλος που έρχεται σε σχέση με τα φαρμακεία από τις 19 Ιουνίου.
ΑΡ. ΠΕΛΩΝΗ: Κατ’ αρχάς, να σας πω ότι, αυτή τη στιγμή, έχει διασφαλιστεί η διάθεση των self test για τον Ιούνιο σε όλη την Επικράτεια. Υπάρχει μια συμφωνία με τον Πανελλήνιο Φαρμακευτικό Σύλλογο μέχρι τις 19 Ιουνίου. Σεβόμαστε τη συνδρομή των φαρμακοποιών τόσο στην επιχείρηση του εμβολιασμού, όσο και στη διανομή των self test. Ελπίζουμε πως θα συνεχίσουμε έτσι. Αν αυτό δεν καταστεί εφικτό, προφανώς θα αναζητηθούν και εναλλακτικοί τρόποι.
Ν. ΑΝΑΝΙΑΔΗΣ: Πότε θα μπορούν οι επιχειρηματίες στον τουρισμό ή στην εστίαση να υποδέχονται μόνο εμβολιασμένους;
ΑΡ. ΠΕΛΩΝΗ: Αναμένουμε τη γνωμοδότηση της Επιτροπής Βιοηθικής γι’ αυτό το ζήτημα που εγείρει πολλά διλήμματα. Ήδη έχουμε πει, όσον αφορά τις διευκολύνσεις προς εμβολιασμένους, ότι αυτό θα καταστεί εφικτό -θα γίνει μια άλλη συζήτηση- όταν όλος ο ενήλικος πληθυσμός έχει πρόσβαση, σε εύλογο χρονικό διάστημα, στο εμβόλιο που επιθυμεί. Το είπε και ο Πρωθυπουργός στη Βουλή. Όταν έρθει εκείνη η ώρα, θα συζητήσουμε ποιες διευκολύνσεις θα είναι αυτές και τι κίνητρα πρέπει να δοθούν.
Σας ευχαριστώ πολύ.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ πρόσφατες ανακοινώσεις
11.06
Τα Νέα του Μίμη Ανδρουλάκη - Στην εκπομπή «Η Ζωή Είναι Στιγμές»
Τα Νέα του Μίμη Ανδρουλάκη - Στην εκπομπή «Η Ζωή Είναι Στιγμές» με τον Ανδρέα Ροδίτη στην ΕΡΤ2
Στην εκπομπή «Η Ζωή Είναι Στιγμές» με τον Ανδρέα Ροδίτη στην ΕΡΤ2
Posted: 10 Jun 2021 02:42 AM PDT
Καλεσμένος της εκπομπής “Η Ζωή Είναι Στιγμές ” με τον Ανδρέα Ροδίτη στην ΕΡΤ2 (video).
Συνάντηση της Π.Ε.Π.Τ.Ε.Γ. με τον Υφυπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων Γιάννη Οικονόμου
Γραφείο Τύπου & Επικοινωνίας της Π.Ε.Π.Τ.Ε.Γ.
Βεραντζέρου 15, Αθήνα
Τηλ .6980451016
info@pepteg.gr
www.pepteg.gr
Συνάντηση της Π.Ε.Π.Τ.Ε.Γ. με τον Υφυπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων Γιάννη Οικονόμου
Ιούνιος 10, 2021
Συνάντηση με τον Υφυπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων κ. Γιάννη Οικονόμου είχε αντιπροσωπεία της Π.Ε.Π.Τ.Ε.Γ. την Πέμπτη 9/6/21 στην Αθήνα αποτελούμενη από τον Πρόεδρο Βασίλη Κρανιά , τον Αντιπρόεδρο Γιώργο Παπάζογλου , τον Γενικό Γραμματέα Κώστα Καρύδη και τον Αν. Γεν. Γραμματέα Χαράλαμπο Πέρο.
Έγινε μια πολύ εποικοδομητική και αναλυτική συζήτηση και ανταλλαγή απόψεων και θέσεων για όλα τα τρέχοντα θέματα που σχετίζονται με τον Πρωτογενή Τομέα και επηρεάζουν την επαγγελματική δραστηριότητα των Πτυχιούχων Γεωπόνων Τ.Ε.
Συγκεκριμένα συζητήθηκαν :
Η πορεία του προγράμματος πιστοποίησης των Γεωργικών Συμβούλων και των Φορέων και η συμμετοχή της Ένωσης στην αρμόδια επιστημονική επιτροπή του Υπ.Α.Α.Τ .
Η πορεία υλοποίησης του Προγράμματος Αγροτικής Ανάπτυξης .
Τα προβλήματα που απασχολούν τον κλάδο των Γεωτεχνικών Τ.Ε. όπως ο αποκλεισμός τους από το Πρόγραμμα Δακοκτονίας και από το εκτιμητικό έργο του ΕΛΓΑ.
Το θέμα των απολυμάνσεων και η προσπάθεια των Εποπτών Υγείας να αποκλείσουν τον κλάδο των Γεωπόνων από αυτές .
Η επιμελητηριακή εκπροσώπηση των πτυχιούχων Γεωτεχνικών Τ.Ε.
Τα νέα δεδομένα που υπάρχουν στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση και στον Γεωτεχνικό κλάδο μετά την κατάργηση των ΤΕΙ.
Ως προς τα παραπάνω θέματα ο Υφυπουργός διατύπωσε την αναγκαιότητα να προχωρήσουν οι διαδικασίες του προγράμματος των Γεωργικών Συμβούλων και παράλληλα να γίνονται οι αναγκαίες τροποποιήσεις όπου απαιτείται.
Nα υπάρχει ποσόστωση Γεωπόνων Π.Ε. & Τ.Ε. στις προσλήψεις έκτακτου και μόνιμου γεωτεχνικού προσωπικού και να εξαληφθεί οριστικά ο απαράδεκτος όρος εν ελλείψει, ενώ για το θέμα των απολυμάνσεων θα γίνουν οι απαραίτητες ενέργειες ώστε να προστατευθεί ο κλάδος από τις μεθοδεύσεις για τον αποκλεισμό των Γεωπόνων Τ.Ε .
Τέλος , για το θέμα της επιμελητηριακής εκπροσώπησης τάχθηκε υπέρ της ένταξης των Πτυχιούχων Γεωπόνων Τ.Ε, στο υπάρχον για τους Γεωτεχνικούς Επιμελητήριο.
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΤΗΣ Π.Ε.Π.Τ.Ε.Γ.
Συνάντηση της Π.Ε.Π.Τ.Ε.Γ. με τον Υφυπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων Γιάννη Οικονόμου (pepteg.gr)
Επιστολή της Π.Ε.Π.Τ.Ε.Γ. στον ΕΛΓΑ για τον αποκλεισμό των Γεωπόνων Τ.Ε. στον διαγωνισμό για τις 140 θέσεις υπαλλήλων
Ιούνιος 3, 2021
Η Επιστολή της Π.Ε.Π.Τ.Ε.Γ. στον ΕΛΓΑ και στον Πρόεδρο κ. Ανδρέα Λυκουρέντζο για τον αποκλεισμό των Γεωπόνων Τ.Ε. στον διαγωνισμό για τις 140 θέσεις υπαλλήλων με απασχόληση έως πέντε (5) μήνες, και την πρόσληψη μόνο Γεωπόνων ΠΕ.
Αξιότιμε κ. Πρόεδρε,
Με την παρούσα επιστολή μας σας γνωρίζουμε πως για μια ακόμη φορά αποκλείονται από διαγωνισμούς του ΕΛΓΑ οι Πτυχιούχοι Γεωπόνοι Τ.Ε. μέλη της Π.Ε.Π.Τ.Ε.Γ. (Πανελλήνια Ένωση Πτυχιούχων Τεχνολογικής Εκπαίδευσης Γεωτεχνικών) .
Επειδή ο αποκλεισμός των Γεωπόνων Τ.Ε. συνεχίζεται και επί των ημερών σας όπως το ίδιο συνέβαινε και τα προηγούμενα χρόνια σας ζητούμε άμεσα συνάντηση για το θέμα και παρακαλούμε να μας πείτε για ποιο λόγο δεν υπάρχει ούτε μία θέση Γεωπόνων Τ.Ε. στον διαγωνισμό για τις 140 θέσεις υπαλλήλων με απασχόληση έως πέντε (5) μήνες.
Επειδή ο αποκλεισμός των Πτυχιούχων Γεωπόνων Τ.Ε. υφίσταται σε όλο το φάσμα των δραστηριοτήτων του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης τα τελευταία χρόνια είτε με την εφαρμογή του αναχρονιστικού αντιεργατικού και απαράδεκτου όρου εν ελλείψει Γεωπόνων Π.Ε. (π.χ. Δακοκτονία ) είτε με τον πλήρη αποκλεισμό από τις προκηρύξεις μόνιμου η έκτακτου προσωπικού με διαδικασίες ΑΣΕΠ τόσο στο Υπ.Α.Α.Τ. αλλά και σε άλλους δημόσιους οργανισμούς και υπηρεσίες (ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ-ΔΗΜΟΙ-ΕΛ.Γ.Α.-ΕΛΓΟ ΔΗΜΗΤΡΑ-ΕΦΕΤ-ΟΠΕΚΕΠΕ κ.λπ.)
Επειδή συνεχίζεται αμείωτα η συντεχνιακή πρακτική από κύκλους εντός του Υπ.Α.Α.Τ. αλλά και εντός συνδεδεμένων με αυτό οργανισμούς και υπηρεσίες, οι οποίοι λειτουργούν ως εντολοδόχοι και αποκλείουν τους συναδέλφους σε μια σειρά από διαδικασίες και επαγγελματικές δραστηριότητες (Γεωργικοί Σύμβουλοι, Επιτροπές του ΥπΑΑΤ, Εκτιμητές ΕΛΓΑ κλπ) ερμηνεύοντας και εφαρμόζοντας την νομοθεσία όπως θέλουν ή όπως τους υποδεικνύεται.
Επειδή η επαγγελματική μας δραστηριότητα αποσαφηνίζεται πλήρως στο π.δ. 109/1989 και πρέπει να την εφαρμόσετε
Σας ζητούμε να σταματήσει αυτός ο διωγμός που υφιστάμεθα ως κλάδος και να προχωρήσετε στις αναγκαίες ενέργειες προκειμένου ο αποκλεισμός των Πτυχιούχων Γεωπόνων Τ.Ε. της Π.Ε.Π.Τ.Ε.Γ. να τελειώσει οριστικά και αμετάκλητα και να μην επαναληφθεί.
Σε κάθε περίπτωση θα προβούμε στις απαραίτητες ενέργειες για την προάσπιση των επαγγελματικών δικαιωμάτων και την ισότιμη συμμετοχή μας στους διαγωνισμούς έκτακτου ή μόνιμου προσωπικού τόσο στον ΕΛΓΑ αλλά και σε οπουδήποτε άλλο φορέα ή οργανισμό του Υπ.Α.Α.Τ.
Περιμένουμε το αίτημα μας για συνάντηση μαζί σας να γίνει άμεσα αποδεκτό και να συνεργαστούμε ώστε να δοθεί οριστική λύση .
Είμαστε στη διάθεσή σας για κάθε επιπλέον διευκρίνιση.
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΤΗΣ Π.Ε.Π.Τ.Ε.Γ.
Συνημμένα αρχεία:
ELGA_PROSLPSI_140_PANEPISTHMIOLOGWN_GEOPONWN_PE.pdf
THE WHITE HOUSEs latest update
Statements and Releases
FACT SHEET: How the Biden-Harris Administration is Fighting Against Attacks on Americans’ Constitutional Right to Vote
JUNE 11, 2021•
President Biden Announces Seven Key Nominations
JUNE 11, 2021•
FACT SHEET: United States and G7+ Plan to Defeat the COVID-19 Pandemic in 2022 and Prevent the Next Pandemic
JUNE 11, 2021•
Readout of Deputy National Security Advisor for Cyber Anne Neuberger Meeting with the Bipartisan National Association of Attorneys General
JUNE 11, 2021•
FACT SHEET: Biden-Harris Administration Announces Child Tax Credit Awareness Day and Releases Guidance for Unprecedented American Rescue Plan Investments to Support Parents and Healthy Child Development
JUNE 11, 2021•
Statement by White House Press Secretary Jen Psaki on the Visit of Chancellor Angela Merkel of Germany
JUNE 11, 2021•
FACT SHEET: President Biden and G7 Leaders to Announce Steps to Forge a More Fair and Inclusive Global Economy
JUNE 11, 2021•
The New Atlantic Charter
JUNE 10, 2021•
Statement from Brian Deese on Unemployment Insurance Claims
JUNE 10, 2021•
Joint Statement on the Visit to the United Kingdom of the Honorable Joseph R. Biden, Jr., President of the United States of America at the Invitation of the Rt. Hon. Boris Johnson, M.P., the Prime Minister of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
JUNE 10, 2021•
PRESIDENTIAL ACTIONS
Memorandum for the Secretary of State on Unexpected Urgent Refugee and Migration Needs
JUNE 11, 2021•PRESIDENTIAL ACTIONS
A Proclamation on Flag Day And National Flag Week, 2021
JUNE 11, 2021•PRESIDENTIAL ACTIONS
Executive Order on Protecting Americans’ Sensitive Data from Foreign Adversaries
JUNE 09, 2021•PRESIDENTIAL ACTIONS
Notice on the Continuation of the National Emergency with Respect to the Actions and Policies of Certain Members of the Government of Belarus and other Persons to Undermine Democratic Processes or Institutions of Belarus
JUNE 08, 2021•PRESIDENTIAL ACTIONS
Executive Order on Blocking Property And Suspending Entry Into The United States Of Certain Persons Contributing To The Destabilizing Situation In The Western Balkans
JUNE 08, 2021•PRESIDENTIAL ACTIONS
Notice on the Continuation of the National Emergency with Respect to the Western Balkans
JUNE 08, 2021•PRESIDENTIAL ACTIONS
Memorandum for the Secretary of State on the Delegation of Authority Under Section 1217(c) of Public Law 116-283
JUNE 08, 2021•PRESIDENTIAL ACTIONS
Memorandum for the Secretary of Defense on 2020 Unified Command Plan
JUNE 04, 2021•PRESIDENTIAL ACTIONS
Executive Order on Addressing the Threat from Securities Investments that Finance Certain Companies of the People’s Republic of China
JUNE 03, 2021•PRESIDENTIAL ACTIONS
Memorandum on Establishing the Fight Against Corruption as a Core United States National SecuriJUNE 03, 2021
WORLD TRADE ORGANIZATION's update
|
| ||||||||
| ||||||||
|
INTERNATIONAL MONETARY FUND latest update
"It may be the same party in power, but it's a very different country." Listen to Trevor Manuel in this latest IMF podcast.
Trevor Manuel Reflects on South Africa's Lost Decade
When the apartheid regime ceded power following South Africa’s first democratic elections in 1994, the economy was in shambles. Debt service costs as a share of GDP were crippling. Trevor Manuel—a veteran of the anti-apartheid struggle and appointed minister of finance—revamped the budgeting process and set a stringent deficit reduction target. By 2006, the economy was growing at its fastest pace in more than two decades. In this podcast, Manuel looks back at what drove the country's longest phase of economic growth and how he believes the ruling party he helped establish has lost its way.
Read the Transcript
Look for Putting People First in F&D magazine.
The latest IMF analysis of global economics, finance, development and policy issues shaping the world //
Dear maria,
We just published a new blog—please find the full text below. Translations coming soon.
Getting Back to Growth
By Lone Engbo Christiansen, Ashique Habib, Margaux MacDonald, and Davide Malacrino
Producing and consuming more goods and services for the same amount of work sounds too good to be true. In fact, it’s entirely possible. Higher productivity is one of the key ingredients to higher economic growth and incomes. It’s all about how workers become more productive.
For many of us, the COVID-19 pandemic has changed the way we work and spend. The question is how these changes will affect our productivity, both now and into the future.
While it’s difficult to forecast long-run productivity, particularly in the current environment, there are two key channels through which the pandemic might influence productivity: accelerated digitalization and a reallocation of workers and capital (e.g. machines and digital technologies) between different firms and industries. Our recent note examines how all this works.
Productivity boost
The pandemic accelerated the shift toward digitalization and automation, including through e-commerce and remote-work—and these trends seem unlikely to reverse.
These changes are likely to impact productivity. Recent investments in digital tools—ranging from video conferencing and file sharing applications to drones and data-mining technologies—can make us more efficient at our work. As shown in the chart below, for a sample of 15 countries over 1995–2016, a ten percent rise in intangible capital investment (which is where assets like digital technologies are captured in the national statistics) is associated with about a 4½ percent rise in labor productivity—likely reflecting the role of intangible capital in improving efficiency and competencies.
In comparison, a boost in tangible capital (such as buildings and machinery) is associated with a slightly smaller rise in productivity. As COVID-19 recedes, the firms which invested in intangible assets, such as digital technologies and patents may see higher productivity as a result.
However, the benefits will likely not accrue evenly to everyone. Because investment in intangibles is sensitive to credit conditions, intangible investment may decelerate if financial conditions tighten or firms’ balance sheets worsen as a result of the crisis. Such developments, along with the fact that many large, dominant firms (especially in digital services sectors) performed better than peers during the crisis, could contribute to a rise in market power, which could stifle innovation over time.
Additionally, some jobs vulnerable to automation may never come back, which could mean job losses, prolonged unemployment, and workers having to search for work in different sectors where their existing skills may not be well-suited. This would be the other, darker side of the coin of productivity gains through further digitalization.
Reallocation during the pandemic
With sectors impacted very differently by the pandemic, some degree of ‘resource reallocation’ is likely occurring—for example, shifts in workers across firms as they are laid off or hired. This is occurring for at least two (possibly related) reasons: (i) the churn of businesses entering and exiting the market and (ii) changes in consumer demand.
First, the flow of labor and capital toward more productive firms normally lifts productivity and can help cushion the blow of a recession (for example, if laid-off workers are re-hired by more productive firms). As shown in the chart below, an analysis based on firm-level data from 19 countries over 20 years shows that sectors with greater resource reallocation tend to experience a significantly smaller decline in total factor productivity during recessions and recover faster.
Policy actions may influence how much reallocation there is between firms, and thus productivity growth, but the direction is uncertain. For instance, broad-based fiscal support during a crisis could support productivity if it helps firms with the most potential to survive. However, it may also keep resources locked in less productive firms, which could hold back overall productivity growth. The degree to which these forces offset one another is not yet known and depends on how much labor and capital flow to firms that are most productive.
Second, the shift in demand away from in-person services where output per worker tends to be relatively low (e.g. restaurants, tourism, brick-and-mortar retail) toward digital solutions and sectors where output per worker is higher (e.g. e-commerce, remote work) suggests that resource reallocation across sectors may have lifted overall productivity. Yet, the lasting effects of all the shifts that have taken place during the pandemic are highly uncertain, with some sectors likely to rebound (e.g. tourism) and others likely to see more permanent changes (e.g. retail).
Policies can help
Ensuring an efficient reallocation of resources while protecting vulnerable groups can support a strong recovery. This can be achieved in multiple ways, including by:
Ensuring that capital in failed firms is quickly put to more efficient use, through policies such as improved insolvency and restructuring procedures.
Promoting competition to enable the exit and entry of firms to help curb market power.
Supporting displaced workers, by gradually refocusing policy support from retention to reallocation, to facilitate adjustment to the new normal as the recovery gains speed. Efforts to reskill workers, including through on-the-job training, will also help support inclusiveness as well as boost human capital and strengthen potential growth.
Finally, to reap the benefits for productivity of investment in intangibles, ensuring adequate access to financing for viable firms is essential.
Despite the economic damage caused by the COVID-19 pandemic, investments in technology and know-how could help lift productivity. However, for this to materialize and be broadly shared, policies have a key role to play.
Lone Engbo Christiansen is a Deputy Division Chief in the Multilateral Surveillance Division of the IMF’s Research Department.
Ashique Habib, Margaux MacDonald, and Davide Malacrino are economists in the IMF's Research Department.
Thank you again for your interest in IMF Blog. Read more of our latest content here.
Take good care,
Glenn Gottselig
Blog Editor, IMF
GGottselig@IMF.org
Dear maria,
We just published a new blog—please find the full text below. Translations coming soon.
The Benefits of Setting a Lower Limit on Corporate Taxation
By Aqib Aslam and Maria Coelho
On June 5, 2021, Finance Ministers from the Group of Seven major industrialized nations committed to a global minimum corporate tax rate on multinationals of at least 15 percent. While there are a number of details yet to be hammered out in broader global discussions, this historic agreement heralds an important step forward on the road to international corporate tax reform. It also highlights the role minimum taxes can play at the global level to help reverse nearly four decades of falling global corporate tax rates and reduce the incentives for large multinational firms to shift profits to low-tax jurisdictions to reduce their worldwide tax liability. Our new study examines how different types of domestic minimum tax regimes can help countries preserve their corporate tax base and mobilize revenue.
Minimum taxation over the decades
There is an unusual tension in the world of corporate taxation. On the one hand, countries compete vigorously to lure businesses and investors within their borders by offering numerous profit- and cost-based tax incentives, driving their tax rates down. On the other hand, governments decry these multinational enterprises—once they have been successfully attracted to the country—for not paying their fair share of corporate taxes, leaving the burden to fall on often-struggling local firms.
Increasingly, governments are turning to minimum taxes as a means of preserving their tax base. This is particularly true in developing countries with weaker tax administrations, which face major challenges in effectively taxing these large multinationals.
The idea of a minimum tax rate is not new. At the local level countries have been using modern forms of minimum taxation since at least the 1960s, taxing businesses on income generated based on activity undertaken within their territory. The goal of this “local” (domestic) minimum taxation is to prevent erosion of the tax base from the excessive use of what is known as “tax preferences.” These tax preferences take the form of credits, deductions, special exemptions, and allowances and usually result in a reduction in the amount of tax a corporation owes. By instituting a corporate minimum tax rate, governments guarantee a floor on the businesses’ contribution to the public purse.
Minimum taxes are typically computed using an alternative simplified tax base that avoids the complexities of the standard corporate tax base. They are often based on turnover (gross income or receipts) or assets (net or gross). A third alternative uses modified definitions for corporate income that explicitly limit the number of deductions and exemptions allowed.
Using a new database of minimum corporate tax regimes worldwide, we show how minimum taxes have grown in popularity over the past few decades. Turnover-based minimum taxes are the most prevalent and tend to be found in countries with higher statutory corporate tax rates (the rate imposed by law). Countries that levy a minimum tax also tend to report higher corporate tax revenue as a share of GDP.
We study the impact of minimum taxes on revenue and economic activity by combining our new country panel database with firm-level data. What we find is that introducing a minimum tax is associated with an increase in the average effective tax rate—that is, the tax rate actually paid by corporations after taking into account tax breaks—of just over 1.5 percentage points with respect to turnover and around 10 percentage points with respect to profits.
Minimum taxes based on modified corporate income lead to the largest increases in effective tax rates, followed by those based on assets and turnover. Ultimately, the revenue impact also depends on the rate applied.
In addition, we use firm-level data to get a sense of the potential revenue that would result from the introduction of a hypothetical minimum tax of 0.5 percent on turnover and minimum tax of 1 percent on total assets. For the median country, the former could raise an additional 7 percentage points of tax revenue for governments relative to current levels and the latter almost a third more.
This translates into an average of 0.2 and 0.9 percent of GDP in additional revenue—for the median country in our sample—for a turnover-based and an assets-based minimum tax, respectively, on top of a median corporate income tax-to-GDP ratio of 2.7 percent. These results represent a significant revenue potential that merits serious policy consideration.
Fresh momentum
The agreement reached by the G7 countries on minimum taxes has provided fresh momentum to the overhaul of international tax rules led by international organizations. As part of this overhaul, the Organisation for Economic Cooperation and Development (OECD) and the G20 had proposed in late 2020 a global minimum corporate tax that would apply to profits of multinationals. Countries would still set their own local tax rates, but if a multinational company paid less than the global minimum rate in another country, that company’s home or source jurisdiction could supplement its tax liability to ensure it paid the minimum. In this way, the advantages of shifting profits to low-tax jurisdictions would be reduced.
The OECD and G20’s global proposal differs from standard local minimum taxes—it would not focus solely on income generated on activities undertaken within a country. Instead, payments would be triggered only if other countries don’t tax multinationals enough. Furthermore, the use of local minimum taxes could end up increasing as they provide a simpler alternative to the complex provisions of this proposal for a global minimum tax, which many low-income and developing countries may not have the capacity to implement.
Powerful but not perfect
Despite inefficiencies associated with local minimum taxes, they could allow countries to tap significant revenue. In this way, setting a floor on corporate taxation—at least at the local domestic level with moderate tax rates—can be a good option for countries looking to preserve revenue and prevent the erosion of their tax base without severely damaging corporate activity.
However, minimum taxes alone cannot replace reforms that broaden the corporate tax base. The proliferation of multiple rates and all sorts of special preferences within the standard corporate tax system causes costly distortions and low revenues—and encourages tax avoidance and evasion.
Tax incentives to attract multinationals are also likely to persist even after the introduction of a global minimum tax, as countries will continue to do what they can to entice foreign investment for growth and development. But the value of these incentives will decline, as multinationals will only be able to reduce their liabilities to 15 percent and not zero. And so therefore, the first best remains to tackle and remove these head on.
Aqib Aslam is an economist in the World Economic Studies Division of the IMF's Research Department.
Maria Coelho is an economist in the Tax Policy Division of the IMF's Fiscal Affairs Department.
Thank you again for your interest in IMF Blog. Read more of our latest content here.
Take good care,
Glenn Gottselig
Blog Editor, IMF
GGottselig@IMF.org
"ΑΥΛΑΙΑ" ΓΙΑ ΤΗΝ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2022",ΕΙΚΟΣΙ ΔΥΟ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ..
ΑΧΑΡΝΕΣ: Ενημέρωση...ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΕΗΛΑΤΗΜΕΝΟ ΔΗΜΟ
"ΠΟΛΙΤΙΚΗ" προηγούμενη ηλεκτρονική έκδοση
ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΑΙΜΑΤΟΣ "ΗΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ"
Tι ήταν η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ»..για όσους δεν γνωρίζουν.
Επί χρόνια, κυκλοφορούσε την έντυπη έκδοσή της σε ένα ικανότατο τιράζ (5000 καλαίσθητων φύλλων εβδομαδιαίως) και εντυπωσίαζε με την ποιότητα της εμφάνισης και το ουσιώδες, μαχητικό και έντιμο περιεχόμενο της.
Η δύναμη της Πένας της Εφημερίδας, η Ειλικρίνεια, οι Ερευνές της που έφερναν πάντα ουσιαστικό αποτέλεσμα ενημέρωσης, την έφεραν πολύ γρήγορα πρώτη στην προτίμηση των αναγνωστών και γρήγορα εξελίχθηκε σε Εφημερίδα Γνώμης και όχι μόνον για την Περιφέρεια στην οποία κυκλοφορούσε.
=Επι είκοσι τέσσαρα (24) χρόνια, στηρίζει τον Απόδημο Ελληνισμό, χωρίς καμία-ούτε την παραμικρή- διακοπή
. =Επί είκοσι τέσσαρα ολόκληρα χρόνια, προβάλλει με αίσθηση καθήκοντος κάθε ξεχωριστό, έντιμο και υπεύθυνο Πολιτικό της Πολιτικής Σκηνής. Στις σελίδες της, θα βρείτε ακόμα και σήμερα μόνο άξιες και χρήσιμες Πολιτικές Προσωπικότητες αλλά και ενημέρωση από κάθε Κόμμα της Ελληνικής Βουλής. Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» ουδέποτε διαχώρησε τους αναγνώστες της ανάλογα με τα πολιτικά τους πιστεύω. Επραττε το καθήκον της, ενημερώνοντας όλους τους Ελληνες, ως όφειλε.
=Επί είκοσι τέσσαρα ολόκληρα χρόνια, δίνει βήμα στους αδέσμευτους, τους επιτυχημένους, τους γνώστες και θιασώτες της Αλήθειας. Στηρίζει τον Θεσμό της Ελληνικής Οικογένειας, την Παιδεία, την Ελληνική Ιστορία, προβάλλει με όλες της τις δυνάμεις τους Αδελφούς μας απανταχού της Γης, ενημερώνει για τα επιτεύγματα της Επιστήμης, της Επιχειρηματικότητας και πολλά άλλα που πολύ καλά γνωρίζουν οι Αναγνώστες της.
=Επί είκοσι τέσσαρα ολόκληρα χρόνια, ο απλός δημότης–πολίτης, φιλοξενείται στις σελίδες της με μόνη προϋπόθεση την ειλικρινή και αντικειμενική γραφή και την ελεύθερη Γνώμη, η οποία ΟΥΔΕΠΟΤΕ λογοκρίθηκε.
Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ», είναι ένα βήμα Ισονομίας και Ισοπολιτείας, έννοιες απόλυτα επιθυμητές, ιδιαιτέρως στις ημέρες μας. Είναι ο δικτυακός τόπος της έκφρασης του πολίτη και της εποικοδομητικής κριτικής, μακριά από κάθε στήριξη αφού δεν ετύγχανε οικονομικής υποστήριξης από Δήμους, Κυβερνήσεις ή όποιους άλλους Δημόσιους ή Ιδιωτικούς Φορείς, δεν είχε ΠΟΤΕ χορηγούς, ή οποιασδήποτε μορφής υποστηρικτές. Απολαμβάνει όμως Διεθνούς σεβασμού αφού φιλοξενεί ενημέρωση από αρκετά ξένα Κράτη πράγμα που της περιποιεί βεβαίως, μέγιστη τιμή.
Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διαγράφει απο την γέννησή της μια αξιοζήλευτη πορεία και απέκτησε εξ αιτίας αυτού,ΜΕΓΙΣΤΗ αναγνωσιμότητα. Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» κέρδισε την αποδοχή και τον σεβασμό που της ανήκει, με «εξετάσεις» εικοσι τεσσάρων ολόκληρων ετών, με συνεχείς αιματηρούς αγώνες κατά της τοπικής διαπλοκής, με αγώνα επιβίωσης σε πολύ δύσκολους καιρούς, με Εντιμότητα, αίσθηση Καθήκοντος και Ευθύνης.