politikinewsaaa.blogspot.com,η Χρήσιμη Εφημερίδα,ΠΟΛΙΤΙΚΗ,POLITIKI,POLITIKI NEWSPAPER,politikinews,ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ,"POLITIKI" news,news,"ΠΟΛΙΤΙΚΗ" Εφημερίδα,Ειδήσεις,Новости Греция, Nachrichten aus Griechenland, Nouvelles de la Grèce, أخبار من اليونان,, 來自希臘的消息 , ギリシャからのニュース, Новини з Греції, Notícias da Grécia, חדשות מיוון, Notizie dalla Grecia, Nyheter fra Hellas,
"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024"
Είκοσι τέσσαρα (24) ολόκληρα χρόνια δημοσιογραφίας, ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΔΙΑΨΕΥΣΙΣ!!
Contact: politikimx@gmail.com v.ch.maria@gmail.com
Η ΑΝΑΓΝΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΙΜΑ 14 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2024
Χθες 11/5/2024 5280 Αυτόν τον μήνα 28255 Τελευταίος μήνας 71316
1/5/2024 Χθες 2831 Τελευταίος μήνας 71316
28/4/2024 Χθες 3683 Αυτόν τον μήνα 64108 Τελευταίος μήνας 64042
27/4/2024
Χθες 2991 Αυτόν τον μήνα 60681 Τελευταίος μήνας 64042
Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου
ΑΓΓΕΛΙΑ
Τρίτη 6 Οκτωβρίου 2020
Marialena Gold Alexandratou γράφει στο FACEBOOK....
ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ,γράφει:"ΕΛΛΗΝΙΚΗ Μεσαία ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΑ:νέα προοπτική στο σκοτάδι;"
e-mail επικοινωνίας:v.ch.maria@gmail.com - politikimx@gmail.com
Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ»,τιμάται συγκινητικά από μια πολυεπίπεδη παρουσία αναγνωστών.Παρ’ όλα αυτά,με έκπληξη διάβασα αίτημα να ασχοληθώ μαζί της με άρθρα μου γύρω από την Μεσαία-και «νεκρή» εν πολλοίς-επιχειρηματικότητα.Μεγάλη η τιμή και βαρύτατη.Δεν μπορώ παρά να αποκριθώ με ένα σημερινό μου άρθρο που αφορά την Μεσαία-Μικρή Επιχειρηματικότητα που «πέθανε» ολοκληρωτικά επι συριζα και σήμερα βρήκε ένα ισχυρό στήριγμα:την νυν κυβέρνηση.
Ουδείς μπορεί να αμφισβητήσει στην σημερινή κυβέρνηση,την ικανότητα,ευελιξία,γνώση και ΘΕΛΗΣΗ του νυν κυβερνήτη της χώρας.Άτομο προικισμένο,ικανότατο και ανοιχτόμυαλο.Περί του τελευταίου προσόντος του,έχει δώσει σαφή δείγματα γραφής των οποίων το κόστος ουτε καν υπολόγισε:την «συρραφή» δυνάμεων ΙΚΑΝΩΝ,ανεξαρτήτως πολιτικής θέσης.Και αυτό το αποτέλεσμα τον δικαίωσε απόλυτα,αφού ως απολύτως θετικό κρινόμενο,τον κάνει κάτι που οι Έλληνες είχαν καιρό να δούν:ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ.
Μπορεί λοιπόν ο σημερινός κυβερνήτης να έχει την δυνατότητα-αδιαμφισβήτητα-να φέρει στη χώρα-και αυτό ήδη πραγματοποιείται-ισχυρές επιχειρηματικές παρουσίες.Και είναι αλήθεια,ότι αυτές ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΑΚΕΙΑ για τις δεκάδες «ασθένειες» που δεν αφήνουν την χώρα να «ανθίσει» επιχειρηματικά,μέσα σε ένα απόλυτα αρνητικό «περιβάλλον» δεκάδων προβλημάτων,που κάνουν τους Ελληνες να στηρίζονται αποκλειστικά στον τουριστικό τομέα και μόνον(!) .ΟΜΩΣ:
Η -γρήγορης θετικής αντίδρασης- μικρομεσαία επιχειρηματικότητα, είναι αυτή που θα κάνει μια γερή «ένεση» σήμερα στην Ελληνική Κοινωνία.Θα στηρίξει –έστω με μικροποσά ή μικροτζίρους- όχι μόνο την βαρέως ασθενούσα άνεργη Ελληνική Οικογένεια,αλλά και τα Ταμεία του Κράτους, είτε αυτά είναι τα ασφαλιστικά,είτε τα φορολογικά.
Υπάρχει τρόπος να «αφυπνιστεί»;
Βεβαίως υπάρχει:
1)κατάργηση της μοιραίας και δολοφονικής «προκαταβολής φόρου».Το μέτρο αυτό «ζέχνει συριζα» και πρέπει να εξαφανιστεί από τον χάρτη.Εστω και με ανταποδικό μέτρο στις υπάρχουσες-δυστυχώς- συμφωνίες συριζα με τους «έξω», αν αυτό δεν μπορεί να αποφευχθεί.Ομως είναι ο «νούμερο ΕΝΑ» αρνητικός παράγων που αποτρέπει μικρές επιχειρήσεις να ανθίσουν ξανά.
2)Τα μικροδάνεια,είτε δίνονται από Τράπεζες,είτε από νεόκοπους φορείς,είτε από τον ΟΑΕΔ,πρέπει να δοθούν αφειδώς,άμεσα και με συνοπτικές διαδικασίες (με αυστηρά κριτήρια αλλά όχι με απαγορευτικά τοιαύτα)σε όσους θέλουν να ανοίξουν επιχείρηση,ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΣΕ ΔΟΣΕΙΣ.Εφ άπαξ και στην αρχή,γιατί δεν μπορεί να ανοίξει κατάστημα,οικοτεχνία ή εργαστήριο-μικροβιοτεχνία ο επαγγελματίας που χρωστάει τα μαλλιοκέφαλά του και ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΥΤΕ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΕΙ ΤΡΟΦΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥ.Αυτός όμως…με την στήριξη του μικροδανείου-δανείου,μπορεί να χρησιμοποιήσει την εμπειρία,την ικανότητα και την ευελιξία-προσθετικής αξίας είναι και οι αρνητικές του εμπειρίες από την καταστροφή συριζα-για να στήσει μια μικροεπιχείρηση,ικανή να φέρει θετικό αποτέλεσμα και σιγά – σιγά να μπορεί ΝΑ ΑΡΧΙΣΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΑ ΧΡΕΗ ΤΟΥ.Ποιός έχει να χάσει από αυτό το μέτρο;
3)τα υψηλότατα ενοίκια που επιβάλλοντο και που σήμερα είναι κύριος αρνητικός παράγοντας για κάθε καλή πρόθεση επαγγελματιών να ιδρύσουν επιχείρηση,πρέπει να ανταποκριθούν στις σημερινές συγκυρίες.Δεν είναι δυνατόν ο ιδιοκτήτης να θέλει να ζεί ΜΕ ΕΝΑ ΕΝΟΙΚΙΟ ως….προύχοντας,από την στιγμή που δεν έχει πάρει ακόμα το μήνυμα του «κλειστού για χρόνια ιδιόκτητου καταστήματός του» . Εδώ θα ήθελα να επισημάνω μια θετική για όλους αντιμετώπιση αυτού του προβλήματος:το επι χρόνια κλειστό κατάστημα,θα μπορούσε να παραχωρείται σε αξιόπιστο επαγγελματία, ΧΩΡΙΣ ΕΝΟΙΚΙΟ για ενάμισυ χρόνο,αλλά με την συμφωνία να πληρώνει ΕΝΦΙΑ,ΕΞΟΔΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑΣ,και βεβαίως να το περιποιείται ο ίδιος.Σε ενάμισυ περίπου χρόνο,θα ξέρει εάν το κατάστημα που άνοιξε θα έχει καλή τύχη,ή πρέπει να το κλείσει.Εάν συνεχίσει,θα αρχίσει να πληρώνει κανονικά ενοίκιο.Ποιός θα χάσει από αυτό το μέτρο;
4)η απαλλαγή του φόρου για μια τριετία από την νεόκοπη επιχείρηση έως του ύψους των 20000€ θα βοηθήσει ΚΑΘΟΡΙΣΤΙΚΑ όχι μόνο τον διστακτικό επαγγελματία από το «να τολμήσει» αλλά θα εξασφαλίσει γερές επιχειρηματικές μικρές πρωτοβουλίες.Μπορούν έτσι να εδραιωθούν ΥΓΙΕΙΣ μικρές επαγγελματικές πρωτοβουλίες και ο Πρωθυπουργός και οι Τεχνοκράτες του,σαφώς και δύνανται να καταλάβουν τις θετικές επιπτώσεις που θα έχει αυτό το μέτρο.
5)ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ-και το τονίζω αυτό-ενημέρωση και στήριξη τεχνογνωσίας στον μικρό,αδιάβαστο και αδαή σε πολλά θέματα μικροεπαγγελματία.Δεν είναι π.χ. σοφό «να ανοίγω ένα κατάστημα ίδιας μορφής σε μαγαζί που …έχει κλείσει ένα άλλο, δύο και τρείς φορές» ή «να ανοίγω μαγαζί σε γειτονιά που υπάρχουν άλλα…τρία ιδίου επαγγέλματος».Η γνώση για το είδος,την κατεύθυνση και το αντικείμενο της μικρομεσαίας,πρέπει να έχει μελετηθεί από πριν πολύ καλά για να αυξήσει τις πιθανότητες θετικής και κερδοφόρας πορείας.Και οι περισσότεροι μικροεπαγγελματίες-όχι όλοι βεβαίως-ΕΙΝΑΙ ΑΝΗΜΕΡΩΤΟΙ και ΑΔΑΕΙΣ.Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι το άνοιγμα… «καφε» κυριολεκτικά σε χιλιάδες,με αποτέλεσμα να κλείνουν σε σύντομο χρονικό διάστημα…χιλιάδες τέτοιων καταστημάτων!!!
6)..και τέλος,θα αναφερθώ σε ένα χαρακτηριστικό του Ελληνα:ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ…ΑΦΕΝΤΙΚΑ!!!Για να γίνεις αφεντικό…απαιτούνται πολλά προσόντα,προηγούμενη εμπειρία,επιχειρηματική ικανότητα,ισχυρή οικονομική στήριξη (το μέσο διάστημα που απαιτεί μια μικροεπιχείρη για να καταδείξει εμφανώς εάν επιτύχει ή όχι,είναι…μια τριετία κατά την οποία ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΗΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΝΑ ΤΗΝ ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ).
7)ΤΕΧΝΟΓΝΩΣΙΑ:η μαγική λέξη που πλείστοι μικροεπαγγελμαίες αγνοούν.Δεν μπορώ να ανοίξω και εγώ ..σουβλατζίδικο επειδή ξέρω να ..βάζω το κρέας σε ξυλάκια και να ανάβω τα κάρβουνα.Ο καιρός που ο καθένας έστηνε ένα μικρομάγαζο πέρασε δια παντός.Γέμισε π.χ.η αγορά από κλειστά σουβλατζίδικα γιατί ο μικροεπαγγελματίας ούτε που σκέφτηκε..ούτε ρώτησε να μάθει πόσα πράγματα πρέπει να γνωρίζει,πόση εμπειρία μπορεί να έχει,πόση ειδική ΓΝΩΣΗ, του τι είναι αυτό που θα κάνει την διαφορά ώστε να αγοράζεται ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΠΡΟΪΟΝ από του διπλανού του.
Αυτά, είναι οι πρώτες προϋποθέσεις για να ανθίσει η προοπτική της μικρομεσαίας επιχειρηματικότητας.Τα «απολύτως αναγκαία»,πιστέψτε με..
Αυτά για σήμερα,για τώρα…
Θα επανέλθω..Δευτέρα 5 Οκτωβρίου 2020
ΔΗΜΟΥ ΑΧΑΡΝΩΝ δελτίον τύπου:Ο Δήμαρχος Αχαρνών Σπύρος Βρεττός σε συνέντευξή του στο ΘΕΜΑ ...
Ο Δήμαρχος Αχαρνών Σπύρος Βρεττός σε συνέντευξή του στο ΘΕΜΑ Radio 104.6 παρουσίασε τις τρέχουσες εξελίξεις που αφορούν τον Δήμο Αχαρνών.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ με την φροντίδα του ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ
Η προσωπική σας πληροφόρηση
NORWAY's ineresting latest news
|
Your news alert |
Norwegian candidate for the ESA Director General positionPress release | 02/10/2020 | Ministry of Trade, Industry and Fisheries The Norwegian Government has proposed Christian Hauglie-Hanssen, current DG of the Norwegian Space Agency, as candidate for the ESA Director General. News alert about: European policy |
Call for a toxic-free EnvironmentNews story | 02/10/2020 | Ministry of Climate and Environment Minister Sveinung Rotevatn and nine colleagues from EU member states urges the European Commission to set out an ambitious strategy for phasing out hazardous substances from products. The ultimate goal is a toxic-free environment. News alert about: Climate and environment |
UN Office of Legal Affairs and Norway support developing countries in building sustainable ocean-based economies through strengthened ocean governanceNews story | 01/10/2020 | Ministry of Foreign Affairs The United Nations Office of Legal Affairs, through its Division for Ocean Affairs and the Law of the Sea (Doalos), and Norway, have entered into an agreement to provide support to developing countries, particularly Small Island Developing States (Sids), in building sustainable ocean-based economies through a series of capacity-building trainings to be organized over a four year period. News alert about: Development cooperation and The Ocean |
Norway and the United Kingdom agree on fisheries cooperationPress release | 30/09/2020 | Ministry of Trade, Industry and Fisheries, Ministry of Foreign Affairs Norway and the United Kingdom have today signed a new framework agreement on fisheries cooperation. News alert about: European policy and The Ocean |
ΙΜF Blog:Public Investment for the Recovery
We just published a new blog—please find the full text below. Translations coming soon.
Public Investment for the Recovery By Vitor Gaspar, Paolo Mauro, Catherine Pattillo, and Raphael Espinoza Governments around the world are taking extraordinary measures to respond to the COVID-19 crisis. While maintaining the focus on addressing the health emergency and providing lifelines for households and businesses, governments need to prepare economies for the transition to the post-COVID-19 world—including by helping people get back to work. Public investment has a central role to play. Our new Fiscal Monitor shows that increasing public investment in advanced and emerging market economies could help revive economic activity from the sharpest and deepest global economic collapse in contemporary history. It could also create millions of jobs directly in the short term and millions more indirectly over a longer period. Increasing public investment by 1 percent of GDP could strengthen confidence in the recovery and boost GDP by 2.7 percent, private investment by 10 percent, and employment by 1.2 percent if investments are of high quality and if existing public and private debt burdens do not weaken the response of the private sector to the stimulus. In this edition of our Fiscal Monitor, we discuss why more public investment is needed, what the potential impact of public investment may be on growth and jobs, and how governments can make sure investment supports the recovery.
The case for scaling up investment Even before the pandemic, global investment had been weak for over a decade, despite crumbling roads and bridges in some advanced economies and massive infrastructure needs for transportation, clean water, sanitation, and more in most emerging and developing economies. Investment is now urgently required in sectors critical to controlling the pandemic, such as health care, schools, safe buildings, safe transportation, and digital infrastructure. Low interest rates globally also signal that the time is right to invest. Savings are plenty, the private sector is in waiting mode, and many people are unemployed and able to take up jobs created through public investment. Private investment is depressed, owing to acute uncertainty on the future of the pandemic and the economic outlook. Thus, in many countries, the time is now to undertake high quality public investment, in priority projects. It can be done by borrowing at low cost. Public investment can play a central role in the recovery, with the potential to generate, directly, between 2 and 8 jobs for every million dollars spent on traditional infrastructure, and between 5 and 14 jobs for every million spent on research and development, green electricity, and efficient buildings.
But investment projects can take time to implement. To ensure that investment creates jobs right now—when they are needed the most—countries should ramp up infrastructure maintenance, where safe. Now is also the time to start reviewing and restarting promising projects that were delayed because of the crisis, speeding up projects in the pipeline to bring them to fruition within the next two years, and planning for new projects aligned with the postcrisis priorities. Striking the right balance For some countries, however, borrowing to invest will be difficult because financing conditions are tight. Even so, a gradual scaling-up of public investment financed by borrowing could pay off, as long as rollover risks (risks associated with the refinancing of debt) and interest rates do not increase too much and governments choose investment projects wisely. Countries may also need to reallocate spending or raise additional revenue for priority investments. Poorer countries—especially in the context of the Sustainable Development Goals 2030—will need grant support from the international community. Investing in adaptation to climate change is critical, especially in countries susceptible to floods and droughts. Official aid has been available, but the $10 billion allocated in 2018 falls short of the $25 billion of investment required annually in low-income economies, according to IMF staff estimates. Maintaining the quality of investment projects is essential. We find, for example, that the cost of an individual project can increase by as much as 10 to 15 percent just because it is undertaken in a period when investment is particularly high. Cost increases tend to be higher and project delays are longer if projects are approved and undertaken when public investment is significantly scaled up, our analysis shows. Fast increases in public investment also carry the risk of facilitating corruption. Likewise, improving the governance of project selection and management is crucial, because there is scope to improve the efficiency of infrastructure by one third on average (as shown in a book recently published by the IMF: Well Spent: How Strong Infrastructure Governance Can End Waste in Public Investment). Catalyzing private investment We also discuss how, in this unique crisis, public investment could boost growth enough to trigger additional private sector job creation. We analyze whether the effect of additional public spending on GDP (the “fiscal multiplier”) could be muted because some jobs cannot be performed safely during the pandemic and because firms will exit the crisis with less financial capacity to invest. However, during this time of high uncertainty, public investment can boost private investors’ confidence in the recovery and induce them to invest too, in part because it signals the government’s commitment to sustainable growth. Public investment projects can also stimulate private investment more directly. For example, investments in digital communications, electrification, or transportation infrastructure allows new businesses to emerge. Likewise, our results show that investments in healthcare and other social services are associated with sizable increases in private investment at the one-year horizon. In sum, public investment is a powerful element of the stimulus packages to limit the economic fallout from the pandemic. Even as countries continue to save lives and livelihoods, they can lay the foundation for a more resilient economy by investing in job-rich, highly productive, and greener activities. ***** Thank you again for your interest in IMF Blog. Take good care,
|
The Prime Minister, Justin Trudeau, today issued the following statement on Orthodox Easter:
ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΠΙΕΡΡΑΚΑΚΗΣ,ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ,ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΒΛΑΧΟΥ,τ.Υφ.Αν.,Βουλευτού Ν.Δ. Θερμές Ευχές
κ. ΝΤΟΡΑΣ ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ,Μέλους της ΒΟΥΛΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ, Θερμές Ευχές
Dear AHEPA Family and Friends, CHRIST HAS RISEN! TRULY HE HAS RISEN! CHRISTOS ANESTI! ALITHOS ANESTI
Ευχές από την Εθνική Αρχή Διαφάνειας
ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΥ-ΜΕΣΟΓΑΙΑΣ Θερμές Πασχαλινές Ευχές
Κέντρον Ερεύνης της Ελληνικής Λαογραφίας της Ακαδημίας Αθηνών
ΣΤΕΡΓΙΟΥ ΤΣΙΡΚΑ,ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΜΑΡΑΘΩΝΟΣ,Θερμές Πασχαλινές Ευχές
ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ,ΒΟΥΛΕΥΤΟΥ Ν.Δ. ΑΝ.ΑΤΤΙΚΗΣ ,Ευχές
Σας ευχόμαστε Καλή Ανάσταση, Καλό Πάσχα! Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα
ΛΥΚΕΙΟΝ ΕΛΛΗΝΙΔΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ,ΠΡΟΕΔΡΟΣ κ. ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΒΕΝΕΤΣΑΝΟΥ & Δ.Σ.
ΓΣΕΕ,Ευχές
"SOS IATΡΟΙ" Θερμές Πασχαλινές Ευχές
EΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΝΤΙΚΑΡΚΙΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ Θερμές Ευχές
"ΣΥΡΙΖΑ" Ανατολικής Αττικής:Ευχές
Ευρωπαϊκό Κέντρο Τέχνης & Έρευνας του Πολιτισμού του Ανατολικού Ρωμαϊκού Κράτους στην Ευρώπη
ΕΝΩΣΗ ΞΕΝΟΔΟΧΩΝ ΑΘΗΝΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΡΓΟΣΑΡΩΝΙΚΟΥ
✨Καλό Πάσχα από την ομάδα της Crowdpolicy!✨
"ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΣΑΪΤΗ" Θερμές Ευχές
EΞΩΡΑΪΣΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ "Η ΕΣΤΙΑ"
"ALUMIL" Ευχές
"ΚΙΝΗΜΑ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΩΝ" Θερμές Πασχαλινές Ευχές
Hellenic Hotel Federation Ευχές
"askitis" Eυχές
"ΑΥΛΑΙΑ" ΓΙΑ ΤΗΝ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2022",ΕΙΚΟΣΙ ΔΥΟ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ..
ΑΧΑΡΝΕΣ: Ενημέρωση...ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΕΗΛΑΤΗΜΕΝΟ ΔΗΜΟ
"ΠΟΛΙΤΙΚΗ" προηγούμενη ηλεκτρονική έκδοση
ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΑΙΜΑΤΟΣ "ΗΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ"
Tι ήταν η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ»..για όσους δεν γνωρίζουν.
Επί χρόνια, κυκλοφορούσε την έντυπη έκδοσή της σε ένα ικανότατο τιράζ (5000 καλαίσθητων φύλλων εβδομαδιαίως) και εντυπωσίαζε με την ποιότητα της εμφάνισης και το ουσιώδες, μαχητικό και έντιμο περιεχόμενο της.
Η δύναμη της Πένας της Εφημερίδας, η Ειλικρίνεια, οι Ερευνές της που έφερναν πάντα ουσιαστικό αποτέλεσμα ενημέρωσης, την έφεραν πολύ γρήγορα πρώτη στην προτίμηση των αναγνωστών και γρήγορα εξελίχθηκε σε Εφημερίδα Γνώμης και όχι μόνον για την Περιφέρεια στην οποία κυκλοφορούσε.
=Επι είκοσι δύο (22) χρόνια, στήριζε τον Απόδημο Ελληνισμό, χωρίς καμία-ούτε την παραμικρή- διακοπή
. =Επί είκοσι δυο ολόκληρα χρόνια, προέβαλε με αίσθηση καθήκοντος κάθε ξεχωριστό, έντιμο και υπεύθυνο Πολιτικό τόσο της Τοπικής όσο και της Κεντρικής Πολιτικής Σκηνής. Στις σελίδες της, θα βρείτε ακόμα και σήμερα μόνο άξιες και χρήσιμες Πολιτικές Προσωπικότητες αλλά και ενημέρωση από κάθε Κόμμα της Ελληνικής Βουλής. Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» ουδέποτε διαχώρησε τους αναγνώστες της ανάλογα με τα πολιτικά τους πιστεύω. Επραττε το καθήκον της, ενημερώνοντας όλους τους Ελληνες, ως όφειλε.
=Επί είκοσι δυο ολόκληρα χρόνια, έδινε βήμα στους αδέσμευτους, τους επιτυχημένους, τους γνώστες και θιασώτες της Αλήθειας. Στήριζε τον Θεσμό της Ελληνικής Οικογένειας, την Παιδεία, την Ελληνική Ιστορία, πρόβαλλε με όλες της τις δυνάμεις τους Αδελφούς μας απανταχού της Γης, ενημέρωνε για τα επιτεύγματα της Επιστήμης, της Επιχειρηματικότητας και πολλά άλλα που πολύ καλά γνωρίζουν οι Αναγνώστες της.
=Επί είκοσι δύο ολόκληρα χρόνια, ο απλός δημότης–πολίτης, φιλοξενήθηκε στις σελίδες της με μόνη προϋπόθεση την ειλικρινή και αντικειμενική γραφή και την ελεύθερη Γνώμη, η οποία ΟΥΔΕΠΟΤΕ λογοκρίθηκε.
Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ», στην διακοπείσα πλέον ηλεκτρονική έκδοσή της, ήταν ένα βήμα Ισονομίας και Ισοπολιτείας, έννοιες απόλυτα επιθυμητές, ιδιαιτέρως στις ημέρες μας. Υπήρξε ο δικτυακός τόπος της έκφρασης του πολίτη και της εποικοδομητικής κριτικής, μακριά από κάθε στήριξη αφού δεν ετύγχανε οικονομικής υποστήριξης από Δήμους, Κυβερνήσεις ή όποιους άλλους Δημόσιους ή Ιδιωτικούς Φορείς, δεν είχε ΠΟΤΕ χορηγούς, ή οποιασδήποτε μορφής υποστηρικτές. Απολάμβανε όμως του Διεθνούς σεβασμού αφού φιλοξενούσε ενημέρωση από αρκετά ξένα Κράτη-κάτι που συνεχίζεται και σήμερα- πράγμα που της περιποιεί βεβαίως, μέγιστη τιμή.
Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διέγραψε μια αξιοζήλευτη πορεία και απέκτησε ΜΕΓΙΣΤΗ αναγνωσιμότητα (που συνεχίζεται ως σήμερα). Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διεκδίκησε και κέρδισε την αποδοχή και τον σεβασμό που της ανήκε, με «εξετάσεις» εικοσιδύο ολόκληρων ετών, με συνεχείς αιματηρούς αγώνες κατά της τοπικής διαπλοκής, με αγώνα επιβίωσης σε πολύ δύσκολους καιρούς, με Εντιμότητα, αίσθηση Καθήκοντος και Ευθύνης.