ΑΓΓΕΛΙΑ
Συνταξιούχος Κυρία,ζητά απογευματινή 4ωρη εργασία υποστήριξης Γραμματείας. Τριανταπεντάχρονη (35) εμπειρία, ισχυρότατες ικανότητες γραπτής και προφορικής επικοινωνίας,πλήρης επίγνωση σοβαρότητος προθεσμιών, αρχειοθέτηση, “τυφλό” σύστημα δακτυλογράφισης, δημιουργική γραφή παντός τύπου εγγράφων, ορθογράφος, άριστη γνώστις H/Y και χρήσης social media, αποτελεσματική υψηλού επιπέδου διοικητική υποστήριξη, ΕΧΕΜΥΘΕΙΑ και ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟΤΗΤΑ. Αποδεκτή και συνεργασία εξ αποστάσεως.
Επικοινωνήστε: polisisnet@gmail.com - tipovafia@gmail.com
(Θα δοθούν απαντήσεις ΜΟΝΟΝ σε σοβαρές προτάσεις)
https://www.omospondiadaniolipton.gr/
ΕΘΝΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΕΝΩΣΕΩΝ
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΠΟΛΙΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ
ΔΑΝΕΙΟΛΗΠΤΩΝ
---------------------------------------------------------------------
ΓΟΥΝΑΡΗ
2 ΤΗΛ:
2104274112
1ος ΓΡΑΦΕΙΟ Ν. 6 FAX: 2130342712
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
ΚΙΝ: 6984065243
ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ
ΠΑΝΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΝΩΣΗ
ΣΥΝΔΕΣΜΩΝ
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ
ΔΑΝΕΙΟΛΗΠΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΩΝ
---------------------------------------------------------------------
Πλήρης αποτυχία της ρύθμισης των 120 δόσεων
Η Εθνική Ομοσπονδία με σοβαρότητα και
υπευθυνότητα και αφού ολοκληρώθηκε η διαδικασία της ρύθμισης των 120 δόσεων για
οφειλές προς δημόσιο και ασφαλιστικά ταμία και παρήλθε και η καταληκτική
ημερομηνία και κατόπιν προσεκτικής μελέτης και ανάλυσης των δεδομένων προβαίνει
στην παρούσα ανακοίνωση με αποκλειστικό γνώμονα και σκοπό την ενημέρωση των
ελλήνων πολιτών αλλά και την εξέρευση βιώσιμης και ρεαλιστικής λύσης μπροστά
στο επερχόμενο αδιέξοδο του ιδιωτικού χρέους.
Ο λόγος αποτυχίας της συγκεκριμένης ρύθμισης ανάγεται στο ίδιο το σκεπτικό της
δημιουργίας της , που δεν ήταν η ανακούφιση και η διευκόλυνση των Ελλήνων
Πολιτών είτε φυσικών προσώπων είτε μικροεπαγγελματιών και μικροέμπορων
προκειμένου να αποπληρώσουν τις οφειλές τους , αλλά καθαρά η εισπραξιμότητα ,
κατ’ εντολή και κατ’ επιταγήν των δανειστών της χώρας.
Τα ανωτέρω αποδεικνύονται περίτρανα από δύο χαρακτηριστικά παραδείγματα
υπαρκτών οφειλών που δημοσιεύει η Εθνική ομοσπονδία.
Παράδειγμα Α
Αρχικό κεφάλαιο 45.542,31€
Συνολικές προσαυξήσεις ρύθμισης 120 δόσεων
23.738 €
Συνολικό πληρωτέο ποσό 69.280
Πλέον στα ανωτέρω ποσά προστίθενται τα επιπλέον ποσά πληρωμής του συγκεκριμένου
φορολογούμενου για τα επόμενα φορολογικά έτη
Παράδειγμα Β
Αρχικό κεφάλαιο 31.402€
Συνολικές προσαυξήσεις ρύθμισης 120 δόσεων
23.581
Τόκοι 8.418 €
Συνολικό πληρωτέο ποσό 61.444€
Πλέον των ανωτέρω ο συγκεκριμένος Έλληνας πολίτης θα πρέπει να
αποπληρώνει και τις τρέχουσες φορολογικές υποχρεώσεις των επόμενων ετών.
Όπως γίνεται αντιληπτό η ανωτέρω τοκογλυφική συμπεριφορά της πολυδιαφημισμένης
ρύθμισης των 120 δόσεων εφαρμόστηκε στο σύνολο των ελλήνων φορολογουμένων
πολιτών που προσέφυγαν στην συγκεκριμένη ρύθμιση.
Από την επεξεργασία των έως σήμερα διαθέσιμων στοιχείων προκύπτουν τα ακόλουθα:
Στην ρύθμιση των 120 δόσεων εντάχθηκε περίπου το 30% των συνολικών οφειλετών
του δημοσίου
Από το ποσοστό του 30% που υπάχθηκε στην ρύθμιση στο πρώτο έτος της εφαρμογής
της περίπου ένα ποσοστό 30% με 35% θα εγκαταλείψει την ρύθμιση λόγω πραγματικής
οικονομικής αδυναμίας αποπληρωμής των δόσεων.
Στο δεύτερο έτος της ρύθμισης υπολογίζεται ότι ένα επιπλέον ποσοστό της τάξεως
του 35% με 40% θα εγκαταλείψει την ρύθμιση λόγω πραγματικής οικονομικής
αδυναμίας αποπληρωμής των δόσεων.
Συμπερασματικά μόνο ένα 20% σε βάθος χρόνου του αρχικού 30% θα τηρήσει την
ρύθμιση έως πλήρους εξοφλήσεως.
ΟΙ ΑΡΜΟΔΙΟΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΚΑΙ
ΝΑ ΑΝΤΙΛΗΦΘΟΥΝ ΟΤΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΙΜΩΡΟΙ ΑΛΛΑ
ΑΡΩΓΟΙ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ .
Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΒΙΩΣΙΜΗ ΛΥΣΗ ΠΟΥ ΠΑΓΙΩΣ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ Η ΕΘΝΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ
ΟΠΟΙΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΝΑ ΓΙΝΟΤΑΙ ΕΠΙ ΤΟΥ ΑΡΧΙΚΟΥ ΟΦΕΙΛΟΜΕΝΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ ΑΝΕΥ
ΠΡΟΣΑΥΞΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΟΚΩΝ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ Η ΣΥΝΕΧΙΣΗ ΤΗΣ ΡΥΘΜΙΣΕΩΣ ΝΑ ΜΗ ΣΥΝΔΕΕΤΑΙ ΜΕ
ΤΗΝ ΑΠΟΠΛΗΡΩΜΗ ΤΩΝ ΤΡΕΧΟΝΤΩΝ ΟΦΕΙΛΩΝ.
Εάν τα ανωτέρω δε γίνονται αντιληπτά από τους εκάστοτε κυβερνώντες τότε παρά
πολύ σύντομα οδηγούμαστε σε τραγικά αδιέξοδα.
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΚΡΗΤΙΚΟΣ Σ. ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ
Οικονομολόγος - Νομικός
Stelios Petsas: Το φορολογικό νομοσχέδιο κάνει πράξη αυτό που είχαμε εξαγγείλει: Μειώνει τους φόρους για νοικοκυριά και επιχειρήσεις.
Σε συνέχεια της με αρ. πρωτ. 42874/02-10-2019 ανοικτής πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος για τη σύσταση της Δημοτικής Επιτροπής Διαβούλευσης και λόγω του ότι δεν επετεύχθη ο απαραίτητος αριθμός συμμετοχών παρατείνουμε την ημερομηνία επιβολής υποψηφιοτήτων, έως την 10/12/2019.
Σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 76 του Ν.3852/2010 όπως αντικαταστάθηκε με το άρθρο 78 του Ν.4555/2018, στους δήμους με πληθυσμό μεγαλύτερο από πέντε χιλιάδες (5.000) κατοίκους, συγκροτείται με απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου «Δημοτική Επιτροπή Διαβούλευσης», ως όργανο με συμβουλευτικές αρμοδιότητες.
Η διάρκεια της θητείας της Δημοτικής Επιτροπής Διαβούλευσης ακολουθεί τη θητεία των Δημοτικών Αρχών.
Η δημοτική επιτροπή διαβούλευσης αποτελείται από εκπροσώπους των φορέων της τοπικής κοινωνίας και από δημότες, που συμμετέχουν σε αριθμό ίσο με το ένα τρίτο (1/3) του αριθμού των μελών εκπροσώπων φορέων. Οι δημότες ορίζονται μετά από κλήρωση μεταξύ των εγγεγραμμένων σε ειδικό κατάλογο που τηρείται στο Δήμο και στον οποίο μπορεί να εγγράφεται κάθε δημότης που είναι εγγεγραμμένος στους εκλογικούς καταλόγους του Δήμου.
Για τον λόγο αυτό και προκειμένου το Δημοτικό μας Συμβούλιο να προβεί στην συγκρότηση της Δημοτικής Επιτροπής Διαβούλευσης του Δήμου Αχαρνών για την δημοτική περίοδο 2019 - 2023,
ΚΑΛΟΥΝΤΑΙ
Α. Οι δημότες που είναι εγγεγραμμένοι στους εκλογικούς καταλόγους του Δήμου, να εκδηλώσουν το ενδιαφέρον τους και να εγγραφούν στον ειδικό κατάλογο που τηρείται στο Δήμο Αχαρνών, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 78 του Ν.4555/2018,
Β. Οι εκπρόσωποι των τοπικών συλλόγων και φορέων να υποβάλλουν σχετικό αίτημα εκδήλωσης ενδιαφέροντος, στο πρωτόκολλο του Δήμου (ισόγειο κτιρίου Δημοτικών Υπηρεσιών) ή μέσω e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση
info@acharnes.gr.
Όλες οι υποψηφιότητες υποβάλλονται έως τις 10/12/2019 στο πρωτόκολλο του Δήμου (ισόγειο κτιρίου Δημοτικών Υπηρεσιών) ή στην ηλεκτρονική διεύθυνση
info@acharnes.gr και πρέπει να περιλαμβάνουν τα απαραίτητα στοιχεία επικοινωνίας (Επωνυμία Φορέα/Ονοματεπώνυμο Δημότη, Τηλέφωνο, Διεύθυνση, Τ.Κ. , e-mail).
Για πληροφορίες μπορείτε να απευθύνεστε στα τηλέφωνα: 2132072450, -457.
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ
ΣΠΥΡΙΔΩΝ Ι. ΒΡΕΤΤΟΣ
|
Dear Colleague,
For the past several months, the F&D team has been working with some of the world's leading thinkers, researchers and practitioners inside and outside the IMF who specialize in the economic and financial impact of climate change policies.
In advance of COP25 next week in Madrid, today marks the launch of our December 2019 issue of F&D: The Economics of Climate, which points to concrete solutions—driven by technology, innovation, investment, and a dynamic private sector—that offer opportunities for growth.
We hope you find this curated collection of cutting-edge research and insight meaningful and action-oriented.
FEATURED ARTICLES:
- The Adaptive Age: No institution or individual can stand on the sidelines in the fight against climate change // by Kristalina Georgieva
- The Greatest Balancing Act: When it comes to sustaining the vital symbiosis between the economic and the natural world, we all can do more // by David Attenborough and Christine Lagarde
- Carbon Calculus: For deep greenhouse gas emission reductions, a long-term perspective on costs is essential // by Kenneth Gillingham
- Fifty Shades of Green: The world needs a new, sustainable financial system to stop runaway climate change // by Mark Carney
- Putting a Price on Pollution: Carbon pricing strategies could hold the key to meeting the world’s climate stabilization goals // by Ian Parry
- Investing in Resilience: Disaster-prone countries are strengthening their ability to withstand climate events // by Bob Simison
- Climate Change and Financial Risk: Central banks and financial regulators are starting to factor in climate change // by Pierpaolo Grippa, Jochen Schmittmann, and Felix Suntheim
- Reaping What We Sow: Smart changes to how we farm and eat can have a huge impact on our planet // by Nicoletta Batini
- A Greener Future for Finance: The successes and challenges of green bonds offer lessons for sustainable finance // by Afsaneh Beschloss and Mina Mashayekhi
Every week for the next few months, we'll dig deeper into each article of this issue, collect feedback from experts like yourself, and spark a larger conversation by spotlighting your thoughts in upcoming newsletters. As always, to encourage a global dialogue, this issue will soon be available in español, français, عربي, русский, 中文 and 日本語.
If you have comments on this issue or ideas for future F&D articles, please write to me at rkanani@imf.org. I'd love to hear from you.
Warmly,
|
| |
Rahim Kanani Digital Editor, F&D Magazine International Monetary Fund
|
|
|
Hailing from 33 countries and territories across the Asia Pacific, our new cohort works on a variety of issues, from education to environment to entrepreneurship. I can’t wait for you to hear their stories and learn about the projects that fuel their vision for change.
During the five-day convening, our leaders will hear from prominent speakers and thought leaders—including President and Mrs. Obama!
We’ll livestream these sessions on obama.org on December 10-13, and send you a reminder to tune in. Be sure to check out the full schedule here!
But this event is just the start of a year-long journey. After the convening ends, the 200 Leaders will continue honing their leadership skills and creating a close-knit community of changemakers. In the coming year, Leaders will continue to inspire, empower, and connect with one another through virtual programming, as well as support, amplification, and other opportunities from the Foundation.
We hope you follow their journey and are ready to be inspired!
—Bernadette
Bernadette Meehan Chief International Officer, Obama Foundation |
|
|
Αθήνα, 26 Νοεμβρίου 2019
Δηλώσεις Υπουργού Εξωτερικών, Ν. Δένδια, μετά το πέρας της συνάντησής του με τον ομόλογό του της Βόρειας Μακεδονίας, N. Dimitrov
Είναι πολύ μεγάλη η χαρά μου που είμαι σήμερα εδώ. Είναι η πρώτη μου επίσκεψη στη Βόρεια Μακεδονία.
Μια χώρα γειτονική της Ελλάδας, μια χώρα πολύ σύντομα σύμμαχος της Ελλάδας, μια χώρα υποψήφια για ένταξη στην ΕΕ, η οποία, ελπίζω σύντομα, θα ξεκινήσει τις σχετικές ενταξιακές διαπραγματεύσεις. Έχει δε, προς τούτο, την πλήρη στήριξη της Ελλάδας.
Όπως γνωρίζετε, οι δύο Πρωθυπουργοί μας, ο Κυριάκος Μητσοτάκης και ο Zoran Zaev, συναντήθηκαν πριν λίγες ημέρες στη Θεσσαλονίκη, κι εγώ προσωπικά έχω συναντηθεί ήδη αρκετές φορές το τελευταίο διάστημα με τον ομόλογό μου.
Θα μου επιτρέψετε να σταθώ πρώτα στις διμερείς μας σχέσεις. Όπως γνωρίζετε, οι διμερείς μας σχέσεις και, βεβαίως, η ευρωπαϊκή πορεία της Βορείου Μακεδονίας περνούν από τη Συμφωνία των Πρεσπών. Ήδη, έχει υπάρξει σημαντική πρόοδος στην εφαρμογή της, χρειάζεται όμως εντατικοποίηση της προσπάθειας για την κάλυψη όλων των καθυστερήσεων που υπάρχουν για την πλήρη και συνεπή ολοκλήρωση της εφαρμογής της.
Τρίτη 26 Νοεμβρίου 2019
Άρθρο Ευάγγελου Βενιζέλου στην εφημερίδα ΤΑ ΝΕΑ
Οι πραγματικές διαστάσεις της αναθεώρησης
Ολοκληρώθηκε εχθές η διαδικασία αναθεώρησης του Συντάγματος που άνοιξε τον Νοέμβριο του 2018, στην προηγούμενη Βουλή. Με την ψήφιση των αναθεωρημένων διατάξεων, που τίθενται σε ισχύ με «ειδικό ψήφισμα» (άρθρο 110 παρ. 5 ), η παρούσα Βουλή ολοκλήρωσε την αναθεωρητική της αρμοδιότητα και απέβαλλε τον χαρακτήρα της αναθεωρητικής Βουλής. Νέα αναθεώρηση δεν επιτρέπεται πριν περάσει πενταετία από την «περάτωση» της τωρινής αναθεώρησης.
Οφείλουμε συνεπώς μια ψύχραιμη αποτίμηση του αναθεωρητικού αποτελέσματος μέσα σε ένα ευρύτερο χρονικό ορίζοντα που υπερβαίνει τη συγκυρία και τους πολιτικούς της συσχετισμούς.
Η πρώτη σημαντική εισφορά της Αναθεώρησης του 2019 είναι το γεγονός ότι δεν θίγεται με αυτήν, παρά πολύ περιορισμένα, το αναθεωρητικό κεκτημένο του 2001. Η Αναθεώρηση του 2001 ήταν η μόνη εκτεταμένη αναθεώρηση των τελευταίων σαρανταπέντε ετών, δηλαδή της περιόδου ισχύος του μεταπολιτευτικού Συντάγματος του 1975. Μέσα σε μισό σχεδόν αιώνα, μόνο την περίοδο 1995-2001 επαναξιολογήθηκε συνολικά το ισχύον Σύνταγμα και συντελέστηκε μια αναθεώρηση που διεύρυνε εντυπωσιακά την πολιτική νομιμοποίηση του εθνικού Συντάγματος καθιστώντας το Σύνταγμα όχι μόνο νομικά ισχύον και υπερέχον αλλά και αποδεκτό ως κοινό πλαίσιο αναφοράς από το σύνολο των πολιτικών δυνάμεων της χώρας. Προφανώς υπήρχαν σημεία διαφωνίας ή επιφύλαξης, το αναθεωρημένο όμως Σύνταγμα του 1975/ 1986/ 2001 διαμορφώθηκε με την ενεργό συμμετοχή όλων των κομμάτων και σε παρά πολλές διατάξεις του με συντριπτικές πλειοψηφίες που υπερέβαιναν τους 260 βουλευτές. Το Σύνταγμα του 1975 ψηφίστηκε με απούσα και καταγγέλλουσα την τότε αντιπολίτευση. Η Αναθεώρηση του 1986, που περιορίστηκε στις αρμοδιότητες του ΠτΔ, ήταν απαρχής μέχρι τέλους συγκρουσιακή. Η Αναθεώρηση του 2008, που ουσιαστικά περιορίστηκε μόνο στο επαγγελματικό ασυμβίβαστο των βουλευτών, διεξήχθη χωρίς τη συμμετοχή της τότε αξιωματικής αντιπολίτευσης. Άρα έως τώρα μόνο η Αναθεώρηση του 2001 ήταν συναινετική, συμπεριληπτική και νομιμοποιητική όχι μόνο των αλλαγών που επέφερε αλλά συνολικά του εθνικού Συντάγματος καθώς σημασία έχει και η ερμηνευτική επιρροή της απόφασης να μην αναθεωρηθούν ορισμένες κρίσιμες διατάξεις, όπως και η ερμηνευτική επιρροή της απόφασης να μη προταθεί από την τότε αντιπολίτευση η εκ νέου αναθεώρηση διατάξεων σχετικών με τις αρμοδιότητες του ΠτΔ και τους βασικούς θεσμούς του κοινοβουλευτικού συστήματος που είχαν αναθεωρηθεί το 1986. Το σημαντικότερο όμως είναι ότι στο κεφάλαιο των ανθρωπίνων δικαιωμάτων η μόνη αναθεωρητική παρέμβαση της μεταπολιτευτικής περιόδου είναι αυτή του 2001. Η πιο σημαντική εισφορά στο κεφάλαιο αυτό είναι το άρθρο 25 παρ. 1 που εισάγει τους κανόνες ερμηνείας του συνόλου των συνταγματικών διατάξεων σε συμφωνία πάντοτε με την Ευρωπαϊκή Σύμβαση Δικαιωμάτων του Ανθρώπου.
"ΑΥΛΑΙΑ" ΓΙΑ ΤΗΝ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2022",ΕΙΚΟΣΙ ΔΥΟ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ..
Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2022» μετά από εικοσιδύο ολόκληρα χρόνια ΕΝΤΥΠΗΣ και ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ έκδοσης, ολοκλήρωσε τον κύκλο της τον Δεκέμβριο 2022 οπότε και σταμάτησε την κυκλοφορία της για να μεταλλαχθεί σε THINK TANK BLOG.
Ευχαριστούμε από καρδιάς όσους μας αγάπησαν, μας τίμησαν με την απίστευτη αναγνωσιμότητά της, μας εμπιστεύθηκαν και ακόμα το κάνουν έως σήμερα.
Ευχαριστούμε όσους συνεργάστηκαν μαζί μας, όσους μας εμπιστεύθηκαν και μας στήριξαν.
Με αληθινή, βαθύτατη εκτίμηση προς Ολους Σας…
ΓΙΑΝΝΗΣ και ΜΑΡΙΑ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ
Ο Ιστοχώρος μας ΔΕΝ ΛΟΓΟΚΡΙΝΕΙ τα κείμενα των Αρθρογράφων του. Αυτά δημοσιεύονται εκφράζοντας τους ιδίους.
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή ή απόδοση του περιεχομένου του παρόντος διαδικτυακού τόπου σε ό,τι αφορά τα άρθρα της ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ και του ΓΙΑΝΝΗ Γ. ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό ή άλλο, χωρίς την προηγούμενη γραπτή άδεια των Αρθρογράφων. Νόμος 2121/1993 - Νόμος 3057/2002, ο οποίος ενσωμάτωσε την οδηγία 2001/29 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.
Tι ήταν η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ»..για όσους δεν γνωρίζουν.
Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» γεννήθηκε το 2000,ως συνέχεια του Περιοδικού «ΑΧΑΡΝΕΩΝ Έργα». Δημιουργήθηκε από Επαγγελματίες Εκδότες με δεκαετίες στον τομέα της Διαφήμισης, των Εκδόσεων και των Δημοσίων Σχέσεων και αρχικά ήταν μια Υπερτοπική Εφημερίδα με κύριο αντικείμενο το Αυτοδιοικητικό Ρεπορτάζ.
Επί χρόνια, κυκλοφορούσε την έντυπη έκδοσή της σε ένα ικανότατο τιράζ (5000 καλαίσθητων φύλλων εβδομαδιαίως) και εντυπωσίαζε με την ποιότητα της εμφάνισης και το ουσιώδες, μαχητικό και έντιμο περιεχόμενο της.
Η δύναμη της Πένας της Εφημερίδας, η Ειλικρίνεια, οι Ερευνές της που έφερναν πάντα ουσιαστικό αποτέλεσμα ενημέρωσης, την έφεραν πολύ γρήγορα πρώτη στην προτίμηση των αναγνωστών και γρήγορα εξελίχθηκε σε Εφημερίδα Γνώμης και όχι μόνον για την Περιφέρεια στην οποία κυκλοφορούσε.
=Επι είκοσι δύο (22) χρόνια, στήριζε τον Απόδημο Ελληνισμό, χωρίς καμία-ούτε την παραμικρή- διακοπή
.
=Επί είκοσι δυο ολόκληρα χρόνια, προέβαλε με αίσθηση καθήκοντος κάθε ξεχωριστό, έντιμο και υπεύθυνο Πολιτικό τόσο της Τοπικής όσο και της Κεντρικής Πολιτικής Σκηνής. Στις σελίδες της, θα βρείτε ακόμα και σήμερα μόνο άξιες και χρήσιμες Πολιτικές Προσωπικότητες αλλά και ενημέρωση από κάθε Κόμμα της Ελληνικής Βουλής. Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» ουδέποτε διαχώρησε τους αναγνώστες της ανάλογα με τα πολιτικά τους πιστεύω. Επραττε το καθήκον της, ενημερώνοντας όλους τους Ελληνες, ως όφειλε.
=Επί είκοσι δυο ολόκληρα χρόνια, έδινε βήμα στους αδέσμευτους, τους επιτυχημένους, τους γνώστες και θιασώτες της Αλήθειας. Στήριζε τον Θεσμό της Ελληνικής Οικογένειας, την Παιδεία, την Ελληνική Ιστορία, πρόβαλλε με όλες της τις δυνάμεις τους Αδελφούς μας απανταχού της Γης, ενημέρωνε για τα επιτεύγματα της Επιστήμης, της Επιχειρηματικότητας και πολλά άλλα που πολύ καλά γνωρίζουν οι Αναγνώστες της.
=Επί είκοσι δύο ολόκληρα χρόνια, ο απλός δημότης–πολίτης, φιλοξενήθηκε στις σελίδες της με μόνη προϋπόθεση την ειλικρινή και αντικειμενική γραφή και την ελεύθερη Γνώμη, η οποία ΟΥΔΕΠΟΤΕ λογοκρίθηκε.
Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ», στην διακοπείσα πλέον ηλεκτρονική έκδοσή της, ήταν ένα βήμα Ισονομίας και Ισοπολιτείας, έννοιες απόλυτα επιθυμητές, ιδιαιτέρως στις ημέρες μας. Υπήρξε ο δικτυακός τόπος της έκφρασης του πολίτη και της εποικοδομητικής κριτικής, μακριά από κάθε στήριξη αφού δεν ετύγχανε οικονομικής υποστήριξης από Δήμους, Κυβερνήσεις ή όποιους άλλους Δημόσιους ή Ιδιωτικούς Φορείς, δεν είχε ΠΟΤΕ χορηγούς, ή οποιασδήποτε μορφής υποστηρικτές. Απολάμβανε όμως του Διεθνούς σεβασμού αφού φιλοξενούσε ενημέρωση από αρκετά ξένα Κράτη-κάτι που συνεχίζεται και σήμερα- πράγμα που της περιποιεί βεβαίως, μέγιστη τιμή.
Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διέγραψε μια αξιοζήλευτη πορεία και απέκτησε ΜΕΓΙΣΤΗ αναγνωσιμότητα (που συνεχίζεται ως σήμερα).
Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διεκδίκησε και κέρδισε την αποδοχή και τον σεβασμό που της ανήκε, με «εξετάσεις» εικοσιδύο ολόκληρων ετών, με συνεχείς αιματηρούς αγώνες κατά της τοπικής διαπλοκής, με αγώνα επιβίωσης σε πολύ δύσκολους καιρούς, με Εντιμότητα, αίσθηση Καθήκοντος και Ευθύνης.