"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2022"

"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2022"
"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2022"

"η Χρήσιμη Εφημερίδα"

"η Χρήσιμη Εφημερίδα"..O Iστοχώρος Γνώμης εκφραζόμενης με άρθρα των Γιάννη και Μαρίας Βαβουρανάκη καθώς και επιλεγμένων αρθρογράφων που δημοσιεύονται και ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ SOCIAL MEDIA!! Η μετεξέλιξη μιας 22χρονης εκπληκτικής Εφημερίδας "ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2022"που ιδρύθηκε το έτος 2000,έκλεισε τον κύκλο της τον Δεκέμβριο 2022 για να επανέλθει με την αλλαγή του τίτλου της σε "η Χρήσιμη Εφημερίδα" προκειμένου να συνεχιστεί μια εξαίρετη πορεία 23 ετών

"η Χρήσιμη Εφημερίδα"..a new usefull beginning after twenty three wonderful years !!

Η ΑΝΑΓΝΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΙΜΑ 14 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2024

Η ΑΝΑΓΝΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΙΜΑ:
28/4/2024 Χθες 3683  Αυτόν τον μήνα 64108  Τελευταίος μήνας 64042 
27/4/2024
Χθες 2991  Αυτόν τον μήνα 60681  Τελευταίος μήνας 64042 

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ, ΓΝΩΜΕΣ, ΑΠΟΨΕΙΣ: Οριοθέτηση περιοχών για την επιχορήγηση αγροτικών εκμεταλλεύσεων για την αντιμετώπιση ζημιών..--ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ:ενημέρωση..-ΚΩΣΤΗΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗΣ,ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ:Επενδύσεις και νέες θέσεις εργασίας με την αξιοποίηση της δημόσιας περιουσίας..-ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ:Έκθεση Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας: Απρίλιος 2024..-ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ:Τραπεζική χρηματοδότηση και καταθέσεις: Μάρτιος 2024..-REUTERS:Greece conducts quake drill on tourist island of Crete..-ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΑΘΗΝΩΝ:ενημέρωση..-WORLD TRADE ORGANIZATION's update..-Εμπορικού Συλλόγου Κυπαρισσίας,Κοινή Συνεδρίαση Τοπικού Συμβουλίου..-κ. ΒΑΡΒΑΡΑΣ ΤΑΒΛΑΡΙΔΟΥ-ΜΠΑΚΑΛΗ Θερμές Πασχαλινές Ευχές..-ΑΝΔΡΕΑΣ ΛΟΒΕΡΔΟΣ "ΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ":ενημέρωση και 42 υποψήφιοι Ευρωβουλευτές..- ΠΑ.ΣΟ.Κ.-ΚΙΝ.ΑΛ.:ενημέρωση..-ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΡΗΤΗΣ:ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ,ΠΡΟΚΟΠΗ,ΜΟΝΑΔΙΚΟΤΗΤΑ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ..-ΤΗΕ ΝΕW YORK TIMES:"Athens Turns Orange Under a Saharan Dust Cloud'..-aljazeera:Athens turns orange under North Africa’s Sahara dust clouds..-ΕΜΠΟΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑΣ: ΕΟΡΤΑΣΤΙΚΟ ΩΡΑΡΙΟ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ 2024..-CDC update..-H κατάρα του Τουταγχαμών, γιατί πέθαναν όλοι όσοι άνοιξαν τον τάφο του: Επιστήμονας λέει ότι ανακάλυψε την αιτία..-"ΕΝΩΣΗ ΑΓΡΙΝΙΟΥ":Αγροτική Ενημέρωση..- Διενέργεια της αξιολόγησης του προσωπικού του δημοσίου τομέα για την αξιολογική περίοδο του έτους 2023..-ΠΛΗΡΗΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΟΥ ΥΠΕΣ για το θέμα των καταγγελιών αποστολής emails σε Ελληνες Εξωτερικού..-ΕΠΙΔΟΜΑ ΑΝΑΣΦΑΛΙΣΤΩΝ ΥΠΕΡΗΛΙΚΩΝ: "απαγορευτικό" ΟΠΕΚΑ-ΣτΕ..-ΝΕΟΣ ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ:'εναντίον' του ΟΛΟΙ ΟΙ ΔΗΜΟΙ..-Όροι Εργασίας:Δεν Μπορούν να Υπολείπονται των Κατωτάτων Μισθολογικών Ορίων..-Πρόστιμα και Παύση Εργασιών σε Δεκάδες Οικοδομές και Εργοτάξια..-ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ:Κλήρωση για την Αντικατάσταση Μέλους Επιτροπής..-TTB Establishes the Yucaipa Valley American Viticultural Area..-CDU latest ..- Ίδρυμα Ευγενίδου:ΝΕΟ επεισόδιο Spase Series: Επιστροφή στην Σελήνη..-Council of the EU:Forward look..-IGCAT update..-ΝΟΜΟΙ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΑ ΝΟΜΩΝ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ..-Europe Direct Contact Centre:Απολογισμός των επιτευγμάτων της Ευρωπαϊκής Ένωσης από το 2019..-Ο "Κύκλος Ιδεών" σας προσκαλεί στο συνέδριο για τα 50 χρόνια της Μεταπολίτευσης.....-Προέδρου της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων κ. Γιάννη Χατζή,ομιλία.....-Επίσκεψη Αρχιεπισκόπου και Πρωθυπουργού στις δομές της Αρχιεπισκοπής στο Δήλεσι..- ΓΣΕΕ:ΟΙ ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΩΝ ΣΤΟ ΚΑΖΙΝΟ ΘΡΑΚΗΣ ΔΕ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΦΙΜΩΣΟΥΝ ΤΟ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑ..--

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή ή απόδοση του περιεχομένου του παρόντος διαδικτυακού τόπου σε ό,τι αφορά τα άρθρα της ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ και του ΓΙΑΝΝΗ Γ. ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό ή άλλο, χωρίς την προηγούμενη γραπτή άδεια των Αρθρογράφων. Νόμος 2121/1993 - Νόμος 3057/2002, ο οποίος ενσωμάτωσε την οδηγία 2001/29 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

MHN ΞΕΧΝΑΤΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ΚΑΙ ΕΔΩ:

Κέντρον Ερεύνης της Ελληνικής Λαογραφίας της Ακαδημίας Αθηνών

Κέντρον Ερεύνης της Ελληνικής Λαογραφίας της Ακαδημίας Αθηνών
O διευθύνων το Κέντρον Ερεύνης της Ελληνικής Λαογραφίας της Ακαδημίας Αθηνών κ. Ευάγγελος Καραμανές, το ερευνητικό και διοικητικό προσωπικό του Κέντρου σας εύχονται Καλό Πάσχα!

ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΥ-ΜΕΣΟΓΑΙΑΣ Θερμές Πασχαλινές Ευχές

ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΥ-ΜΕΣΟΓΑΙΑΣ Θερμές Πασχαλινές Ευχές
ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΥ-ΜΕΣΟΓΑΙΑΣ Θερμές Πασχαλινές Ευχές

ΓΣΕΕ,Ευχές

ΓΣΕΕ,Ευχές
ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΕΡΓΑΤΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ,Πασχαλινές Ευχές

Πέμπτη 2 Απριλίου 2020

Key competences for lifelong learning: resources for online education


23/03/2020
by EPALE Moderator


Key competences online education

The European Council has adopted Council Recommendation on Key Competences for Lifelong Learning to help reinforce key competences and basic skills.
The Recommendation identifies eight key competences which act as a common European reference framework for policymakers, as well as education and training providers, organisations and learners.
Poor skills can significantly hinder the extent to which one is able to participate in society. Having sound basic skills ensures personal development and equality and boosters employability, social inclusion and active citizenship.
Unlike the compulsory school system, adult learning is a voluntary commitment based on high levels of motivation and proactivity. This presents more of a challenge for education providers. Efforts must be made to continuously develop innovative methodologies and tools in order to engage adult learners in improving their skills and competences.
With the outbreak of Coronavirus, adult education is also responding to quarantine by moving its teaching online. E-learning resources and communication tools are playing a key role in this pandemic, and it is not yet clear how long all of this might last. Therefore, we should take this as an opportunity to strengthen distance-learning capabilities.
In response to (and often with the financial support of) the European Commission’s efforts to build a stronger and more active European community of citizens, many projects and resources have been developed to face this major challenge. On EPALE 248, e-learning resources can be found at the following link: https://epale.ec.europa.eu/en/resource-centre/?f%5B0%5D=im_field_resource_tags%3A11754

Key competences for lifelong learning and tools to engage adult learners in improving their basic skills

Literacy 
How ready are we for online collaboration? Online4Edu(link is external) is a self-assessment test which evaluates skills and knowledge in three areas: online collaboration tools, webinars, and mobile collaboration tools. A very helpful tool in today’s world.

Multilingualism
Let’s face it, Coronavirus is also unleashing our inner Iron Chefs. People worldwide are confined to their homes and even the few who aren’t are experimenting with recipes in the privacy of their own homes.  So, why not learn a foreign language while cooking and interacting with food? Cooking engages all of our senses in the learning experience and makes for a rich multi-modal and multi-sensory experience! Linguacuisine(link is external) is a project co-funded by the Erasmus+ programme which aims to build a social cuisine community and invest in innovative ways of teaching languages.

Numerical, scientific and engineering skills
The UN CC:Learn is a joint initiative of more than 30 multilateral organisations helping countries to take action against climate change both by increasing general knowledge of the climate and developing applied skills as well as through learning resources designed to help people to understand climate change and to build their resilience to it. Dozens of online courses are available on the UN CC:Learn website(link is external).
Finkit(link is external) is a set of financial education tools aimed at older people. These tools are designed to help trainers, coaches and volunteers to successfully pass on financial knowledge to at-risk adults with poor financial skills. The kit (funded by the Erasmus+ programme) is composed of 1 app(link is external)2 videos(link is external) and 5 booklets(link is external) that can be used on financial education programmes as well as in informal training sessions.

Digital and technology-based competences
In today’s society everyone needs a sufficient level of digital skills in order to play an active role in society, to access and progress in the labour market, and to engage in further education and training from a lifelong learning perspective. Today, more than ever, we need to boost digital competences on the basis of European competence frameworks.
Pathways for employ(link is external)ment evaluates users’ levels in the 21 digital competences using the criteria outlined in the DIGCOMP framework.


Interpersonal skills, and the ability to adopt new competences 
SOSTRA(link is external) project (carried out with the financial support of the Erasmus+ programme) aims to identify the need for, and the importance of, soft skills in European Adult Education. Adult educator runs an online self-reflective test for assessing soft skills and co-creates an open, badge-driven learning experience and multimodal learning materials in order to bridge the gaps in soft skills.

Active citizenship
Among other objectives, the Council Recommendation on Common values, Inclusive Education, and the European Dimension of Teaching aims to promote a sense of belonging and to strengthen social cohesion, and to fight divisive nationalism. Promoting common values is meant to inspire and strengthen democratic citizenship focusing on transformation towards social justice and sustainability in a globalised world. The ET 2020 framework provides opportunities to implement best practices in education policy and to disseminate knowledge with 4 key objectives. These include the promotion of equity, social cohesion, and active citizenship.  Unesco offers a catalogue of resources(link is external) on Global Citizenship Education, Historiana(link is external) offers a set of digital tools and learning activities and the project NAVIGATE(link is external) (co-funded by the Erasmus+ programme) aims to foster participation and awareness through a Game-based learning approach which helps its users to avoid fake online content.
Entrepreneurship
Entrepreneurship education plays a key role in Europe’s competitiveness and in the continuous growth of Europe’s economy. Among the number of tools created to support the development of an entrepreneurial mindset, SG4Adults(link is external), co-funded by the Erasmus programme, aims to tackle the entrepreneurial skills of adult learners with a game-based learning experience that can be used by adult education providers.

Cultural awareness and expression 
Cultural heritage has a crucial role to play in education. The digital collections of Europeana(link is external) offer multiple different takes on historical, scientific and cultural developments across Europe and beyond to bring this source of knowledge to educators or educational organisations and learners. Europeana’s learning scenarios offer a dedicated website(link is external) for learning and training providers.

Not forgetting special needs
Being forced to sit for hours and even days at a time in front of screens raises particular problems for some people. Websites don’t always accommodate for those with special needs and it could prove vital to adapt these tools to make it easier for those with special needs to navigate them.
FACIL'iti(link is external) provides a solution for those who have difficulty seeing and who have motor problems or learning difficulties and makes it automatically feasible to fit displays to a specific profile.
Easy-to-read(link is external) One of the main barriers stopping people with learning disabilities from accessing life-long learning programmes is the lack of accessible adult training and information material in an easy-to-understand language. Easy-to-read offers materials which help get those with learning difficulties involved in the writing process. The website delivers methodologies and guidelines to make the education process more inclusive for those with learning disabilities.


…and transversal basic skills and opportunities
Upskilling pathways targets adults with a low level of skills with the aim of boosting access to quality learning opportunities in three key steps: skills assessment, learning offer and validation + recognition.
A set of e-learning opportunities(link is external) is developed as part of the AP AEPRO(link is external), once again funded with the support of the Erasmus+ programme.
The European Journal of Open, Distance and E-Learning(link is external) is an electronic, multi-media, open access journal which publishes research and presents scholarly work and information about open, distance, online and e-learning for technology-enhanced education and training.

What to do when schools close for coronavirus


01/04/2020
by Linda Berg

Ann Michaelsen runs the blog Connected Teaching and Learning(link is external).On the 6th March, she wrote:

Almost 300 million kids missing school because of the coronavirus, UNESCO says

The U.N. organization that monitors global education said the number of children missing school globally is unprecedented.
  • The COVID-19 outbreak has disrupted the education of nearly 300 million students globally.
  • Thirteen countries, including China, Italy and Japan, have shut schools nationwide as of Wednesday (4.03.20.)
  • A handful of schools in the United States have canceled classes over the coronavirus. Source: CNBC(link is external).
No matter where you live the closure of schools is likely to happen. UNESCO will hold an emergency meeting on March 10 over coronavirus-related school closures. The agency said it is supporting the implementation of large-scale distance-learning programs and platforms to reach students remotely.
In some countries, older students have missed crucial study sessions for college admissions exams, while younger ones have risked falling behind in reading and math. Parents have lost wages, tried to work at home or scrambled to find child care. Some have moved children to new schools in areas unaffected by the coronavirus and lost milestones like graduation ceremonies or last days of school. School and government officials have sought to keep children learning — and occupied — at home. The Italian government created a web page(link is external) to give teachers access to videoconference tools and ready-made lesson plans. Mongolian television stations are airing classes. Iran’s government has made all children’s internet content free.Source: Nytimes(link is external).
We have for a long time prepared for students who are active online learners. To participate effectively in the increasingly complex societies and globalized economy that characterize today’s world, students need to think critically, communicate effectively, collaborate with diverse peers, solve complex problems, adopt a global mindset, and engage with information and communications technologies. The World Economic Forum ranks creativity, critical thinking, and problem-solving among the ten most demanded skills today and into the future. And if our students have to stay home instead of meeting their peers at school, technology will help them continue their education. All we need is that leaders and teachers in schools know how to do this.

What can you do if your school is forced to shut down due to the virus?

If you are using a learning management system and have a good infrastructure for your internet services your students are most likely used to working online. When whole countries are effected it would be natural that they follow suit with Italy and Mongolia and offer free online courses.  But in most cases, there will be only pockets of schools affected. What then? And are free online courses a viable solution? I am quite certain that large-scale distance-learning programs and platforms to reach students remotely, is smart but I am not sure what the results will be. The schools that are best prepared for these drastic measures are schools that already use technology to enhance students learning. This is how I would suggest structuring the learning if our school was shut down.

Organizational requirements

  1. Keep the school’s timetable.
  2. All the students meet their teacher as if they were at school. It is important to do this if we want the same quality in the learning. The students and the teacher will most likely be at home then. Keep the same times for recess between and lunch breaks. At our school we have block-scheduling, see example here(link is external), it makes this a lot easier. Most likely our students only have to meet up with 2 teachers a day.
  3. Use your learning management system to give tasks to the students.
  4. Our county uses Microsoft Teams, and that works very well because of the capability to have multiple participants in a video conference. You can set up a recurring meeting or you can start a video call in the chat. It is important that the students see the teachers and get instant feedback.  See how to below.

What teachers can do

  1. The teachers can structure their online lesson plans like this; English first-year high school students(link is external)
  2. If you already work with the flipped classroom concept you can continue to share your videos. If you need more material teachers at your school can work together to make videos of lectures and share them on the platform. And if this seems daunting to you there are lists of YouTube channels you can suggest for your students. World history(link is external) is one. There are many places where you can find these videos and other learning(link is external) material. And here(link is external).
  3. Podcasts. Instead of a video of your lecture/teaching, you can create a podcast and share it with your students. How about the school’s history teachers meet up and talk about the most important parts of the history students are studying? That might be fun for both the teachers and the students. If you are looking for some podcasts here are some examples(link is external).

What students can do

  1. Students need to write when they are home and share their writing not only with the teachers but fellow students. Learn more about students writing blogs here(link is external).
  2. Students learn more when they teach others, how can they do that if they are stuck at home alone? They can produce Podcasts to share with their teachers, but also fellow students. Look for info here(link is external).
  3. Students can make videos of their learning to show proof of mastery to their teachers. Most students know how to use their phones to make short videos. The important part is to communicate how students can show that they master the different skills required. Here are 9 different(link is external) ways students can do this.
  4. Learning a foreign language? The students can set up video chats in groups of 4 and discuss topics together. They can also record the conversations and share with their teachers. For working alone there are many excellent courses. Memrise(link is external)Coffee Break languages(link is external), perhaps the county will pay for more material like this.

EPALE - Electronic Platform for Adult Learning in Europe

Act Now… pledge for (a better) Future!

30/03/2020
by Altheo VALENTINI
Language: EN
Document available also in: HR
  • Act now









The current worldwide health emergency has highlighted how swift action and cooperation are essential to reduce the impacts that the Coronavirus disease (COVID-19) pandemic could potentially have both in the short and the long term. Following these two principles, the Global community is reacting courageously to the most urgent issues with millions of men and women around the world actively contributing to saving lives and avoiding the socio-economic collapse of many countries.
What about us? How can we contribute to the heartfelt appeal by the WHO Director-General(link is external), Dr Tedros Adhanom Ghebreyesus, released on 27th of March at the media briefing on COVID-19? How can we make the most of the time we are spending at home?
Of course, we should all respect the “Five steps to kicking our coronavirus” jointly promoted by WHO and FIFA through a new awareness video campaign led by world-renowned footballers(link is external), focused on hand washing, coughing etiquette, not touching your face, physical distancing and staying home if feeling unwell. On the other hand, besides respecting the behavioural norms mentioned above and the restrictive measures taken by the most affected countries, we have the opportunity to take part in one of the many online initiatives that are calling for forward-looking ideas for a better future. In particular, with active citizenship being one of the pillars of adult education, we invite all the members of the EPALE community to endorse personally one or more of the following campaigns.
Voice for the Planet(link is external) was launched at the World Economic Forum(link is external) in 2019 by the Global Shapers movement. This changemakers global platform shows a beautiful interactive globe integrated with an automatic georeferencing of people who have made pledges to take sustainable actions. Anyone can add his/her voice and pledge for five different changes: (1) change the way I eat; (2) embrace renewable energy; (3) restore the natural habit where I live; (4) change what I buy; (5) ask my government leaders to protect nature.
Members who are passionate about the arts and cultural heritage may be interested to know that EUROPEANA(link is external), the European Digital Library, has just announced a new action on climate change. The Europeana Network Association represents galleries, libraries, archives, museums, as well as cultural heritage institutions and professionals from all over Europe that want to express their support for pursuing meaningful climate action(link is external) and encouraging the Europeana Initiative towards discussion and collective action.
Those who prefer to see immediate results from their efforts may wish to take the chance to experience a digital co-production marathon, also known as hackathons, and propose ideas and share expertise with the international community of developers and IT specialists who will meet to compete during one of the upcoming hackathons promoted by the thematic platform Hackathon.com(link is external).
And if you want to learn more about environmental activism before putting yourself on the frontline, you can start following the “Talks for Future”. This series of weekly webinars is promoted by the international movement #FridaysForFuture(link is external) and was launched last 27 March with an inspired speech(link is external) by Naomi Klein, the Canadian author and social activist, and Diarmid Campbell-Lendrum, Head of WHO climate change unit.
Last, but by no means least, don’t forget that you can support the health research on COVID-19 by simply donating the computational power of your computer. Folding@home(link is external) (FAH or F@h) is a distributed computing project for simulating protein dynamics working on the process of protein folding and the movements of proteins involved in a variety of different diseases. It involves scientists volunteering to run simulations of protein dynamics on their personal computers. Insights from this data are helping scientists to better understand biology and to provide new opportunities for developing therapeutics.

Δεν χάνεται το εαρινό εξάμηνο – Μπορεί να καλυφθεί η ύλη στα ΑΕΙ μέσω της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης


rsz kapodistriako1 thumb large 1 thumb large

18-03-20 «Δεν χάνεται το εαρινό εξάμηνο – Μπορεί να καλυφθεί η ύλη στα ΑΕΙ μέσω της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Η ακαδημαϊκή κοινότητα να βγει μπροστά σε αυτή τη μεγάλη κρίση».
 Στη Σύνοδο των Πρυτάνεων που πραγματοποιήθηκε σήμερα μέσω τηλεδιάσκεψης συμμετείχαν η Υπουργός Παιδείας και ΘρησκευμάτωνΝίκη Κεραμέως, ο αρμόδιος ΥφυπουργόςΒασίλης Διγαλάκης, ο Γενικός Γραμματέας Ανώτατης Εκπαίδευσης κ. Απόστολος Δημητρόπουλος και ο Πρόεδρος της Εθνικής Αρχής Ανώτατης Εκπαίδευσης κ. Περικλής Μήτκας.
Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου ευχαρίστησε το Προεδρείο και τα μέλη της Συνόδου για την εξαιρετική συνεργασία τις κρίσιμες αυτές ώρες, ενημέρωσε τη Σύνοδο για τα μέχρι τώρα ληφθέντα μέτρα και για την ετοιμότητα του Υπουργείου να ανταποκριθεί στις εξελίξεις και διεμήνυσε προς πάσα κατεύθυνση πως καταβάλλονται όλες οι προσπάθειες και λαμβάνονται όλα τα αναγκαία μέτρα προκειμένου να συνεχιστεί κανονικά το ακαδημαϊκό εξάμηνο μέσω εξ αποστάσεως διδασκαλίας.
Παράλληλα, έγινε εκτενής αναφορά στην εφαρμογή της εξ αποστάσεως διδασκαλίας όπου τα ΑΕΙ έχουν να επιδείξουν υψηλό βαθμό εξοικείωσης. Στα υφιστάμενα εργαλεία εκμάθησης προστέθηκαν, μετά από πρωτοβουλία της ηγεσίας του Υπουργείου και με δωρεάν παραχώρηση των εταιρειών, οι πλατφόρμες της Google και της Microsoft για χρήση από την ακαδημαϊκή κοινότητα.
Όπως τόνισε σχετικά η κα Κεραμέως: «Διαβεβαιώνουμε κάθε ενδιαφερόμενο ότι δεν θα χαθεί το εαρινό εξάμηνο. Μπορεί να καλυφθεί η ύλη στα ΑΕΙ μέσω της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Η ακαδημαϊκή κοινότητα μπορεί να βγει μπροστά σε αυτή τη μεγάλη κρίση.»
Ο κ. Διγαλάκης ανέφερε: «Τα Πανεπιστήμιά μας, το διδακτικό προσωπικό, οι φοιτητές μας, ανταποκρίνονται στη μεγάλη αυτή πρόκληση δείχνοντας την ωριμότητά τους. Η εκπαιδευτική διαδικασία θα συνεχιστεί από απόσταση για όσο διάστημα χρειαστεί, ώστε να μην χαθεί το εξάμηνο για κανένα φοιτητή.»
Ο Υφυπουργός ενημέρωσε τη Σύνοδο για το θέμα των Ελλήνων φοιτητών που βρίσκονται με προγράμματα κινητικότητας στο εξωτερικό, καθώς και για πρωτοβουλίες που έχουν αναληφθεί σχετικά με θέματα μεταφοράς τεχνολογίας, σε συνεργασία με το Υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων.
Στη Σύνοδο συζητήθηκαν επίσης, οι σχεδιαζόμενες νομοθετικές αλλαγές για την ανάδειξη των Πρυτανικών Αρχών, η απελευθέρωση των ξενόγλωσσων προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών, η θεσμοθέτηση κοινών (joint) και διπλών (double) Προγραμμάτων Σπουδών, οι αλλαγές στο πλαίσιο των μετεγγραφών καθώς και η παροχή διευκολύνσεων (π.χ. σε θέματα visa) στους ξένους φοιτητές που θα θελήσουν να σπουδάσουν στη χώρα μας.
Η Υπουργός είχε επίσης την ευκαιρία να ενημερώσει τη Σύνοδο αναφορικά με την αλλαγή του χρονοδιαγράμματος των πρωτοβουλιών του ΥΠΑΙΘ για την εξωστρέφεια των ΑΕΙ και κυρίως τον επαναπρογραμματισμό της έλευσης των αμερικανικών Πανεπιστημίων, μετά τα μέτρα που ελήφθησαν παγκοσμίως για την πρόληψη της εξάπλωσης του κορωνοϊού.  

Εξ αποστάσεως υποστήριξη μαθητών/τριών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες



Παράταση περιοριστικών μέτρων για χώρους λατρείας

rsz ieres mitropoleis
30-03-20 Παράταση περιοριστικών μέτρων για χώρους λατρείας 
Με ΚΥΑ των Υπουργών Παιδείας και Θρησκευμάτων και Υγείας, παρατείνεται η με αριθμό 2867/Υ1/16-03-2020 (ΦΕΚ Β’872) ΚΥΑ αναφορικά με τα προσωρινά περιοριστικά μέτρα στους χώρους λατρείας, μέχρι και την 11/4/2020. Η μόνη τροποποίηση αφορά στην προσθήκη της δυνατότητας και διαδικτυακής μετάδοσης λειτουργίας από τηλεοπτικό ή ραδιοφωνικό μέσο το οποίο αναμεταδίδει λειτουργία.

Ξεκίνησε η εκπαιδευτική τηλεόραση στην ΕΡΤ2 - Μετά τη σύγχρονη και την ασύγχρονη, προσθέτουμε τον τρίτο άξονα της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης





29-03-20 Ξεκινά από αύριο η εκπαιδευτική τηλεόραση στην ΕΡΤ2 - Μετά τη σύγχρονη και την ασύγχρονη, προσθέτουμε τον τρίτο άξονα της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης

Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων υλοποιεί από αύριο Δευτέρα 30/3/2020 και τον τρίτο άξονα του σχεδιασμού του για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση, την Εκπαιδευτική τηλεόραση, απευθυνόμενη πρωτίστως σε μαθητές Δημοτικού, προκειμένου να ενισχυθεί και άλλο η επαφή τους με το μαθησιακό περιβάλλον και την εκπαιδευτική διαδικασία.

Σε διάστημα λίγων ημερών, προχωρήσαμε τη Σύγχρονη, την Ασύγχρονη και την Εκπαιδευτική τηλεόραση, τις τρεις μορφές εξ αποστάσεως διδασκαλίας που έχει πλέον το εκπαιδευτικό δυναμικό στη διάθεση του.

Όλα τα λύκεια και τα γυμνάσια της χώρας καλύπτονται πλέον μέσω της Σύγχρονης (ζωντανής) εξ αποστάσεως διδασκαλίας, ενώ έχει ήδη ξεκινήσει και η ένταξη των δημοτικών σχολείων που θα ολοκληρωθεί αυτήν την εβδομάδα. Αναφορικά με την Ασύγχρονη και τη χρήση του πλούσιου εκπαιδευτικού υλικού του Υπουργείου, ο αριθμός των χρηστών-μαθητών έχει ξεπεράσει τους 700.000 και των χρηστών-εκπαιδευτικών τους 166.000, ενώ εκπαιδευτικά εργαλεία όπως «Φωτόδεντρο» και E-Books έχουν συγκεντρώσει πάνω από 3 εκατομμύρια επισκέψεις.

Ολοκληρώνοντας το πλέγμα δράσεων αναφορικά με την εξ αποστάσεως διδασκαλία, από αύριο Δευτέρα, 30/3/2020 και καθημερινά στις 10πμ από την συχνότητα της ΕΡΤ2, οι μαθητές του δημοτικού θα έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθούν μαθήματα τηλε-εκπαίδευσης.

Το πρόγραμμα των πρώτων ημερών του τηλεοπτικού σχολείου της ΕΡΤ2 έχει ως εξής:

Δευτέρα 30 Μαρτίου, 10 π.μ.

1. Επαναληπτικό μάθημα στη Γλώσσα Δ’, Ε’ και ΣΤ’ τάξης

Εκπαιδευτικός: Γιώργος Ανδρίκος

2. Ιστορία Δ’ τάξης

Εκπαιδευτικός: Γιώργος Δάβος

3. Φυσική Ε’ τάξης

Εκπαιδευτικός: Ουρανία Γκικοπούλου

Τρίτη 31 Μαρτίου, 10 π.μ.

1. Μαθηματικά, Γ’ & Δ’ τάξης

Εκπαιδευτικός: Μίνα Τόδωρη

2. Μαθηματικά, Δ’ & Ε’ τάξης

Εκπαιδευτικός: Γιώργος Ανδρίκος

3. Φυσική Ε’ & ΣΤ’ τάξης

Εκπαιδευτικός: Κώστας Χωριανόπουλος

‘Όπως δήλωσε η Υπουργός, Νίκη Κεραμέως:

«Σε έκτακτες συνθήκες και με ένα ασφυκτικό χρονικό πλαίσιο καταφέραμε αυτό που έμοιαζε ακατόρθωτο: εγκαινιάσαμε την εξ αποστάσεως διδασκαλία, εντάσσοντας στην εκπαιδευτική διαδικασία νέα εργαλεία και αναβαθμίζοντας υφιστάμενα. Φέρνουμε εις πέρας, βήμα-βήμα, μέρα-μέρα ένα πρωτοποριακό για τη χώρα μας εγχείρημα. Θερμά συγχαρητήρια οφείλονται στους πρωτεργάτες αυτής της μεγάλης προσπάθειας, τους εκπαιδευτικούς και τα στελέχη εκπαίδευσης, αλλά και στους μαθητές, σπουδαστές και φοιτητές που έχουν αγκαλιάσει το εγχείρημα αυτό με τόση θέρμη, και όλοι μαζί από κοινού δίνουν σάρκα και οστά σε ένα εξαιρετικά κρίσιμο για τη χώρα μας εγχείρημα. Θερμές ευχαριστίες και στη διοίκηση και το προσωπικό της ΕΡΤ για την καίρια συμβολή της στην εκπαιδευτική τηλεόραση. Η εξ αποστάσεως διδασκαλία δεν μπορεί να υποκαταστήσει την δια ζώσης εκπαίδευση, ωστόσο διατηρεί στενή την επαφή μαθητών, σπουδαστών και φοιτητών με την εκπαιδευτική διαδικασία. Η μεγάλη δοκιμασία που περνάμε ως κοινωνία, χαλυβδώνει τη θέληση μας και μας γεμίζει δύναμη για να σταθούμε όρθιοι και δυνατοί για να ανταποκριθούμε στις προκλήσεις. Όλοι μαζί θα τα καταφέρουμε!».

Ενημέρωση για τις εξετάσεις των Ελλήνων του εξωτερικού

pane400 px
31-03-20 Ενημέρωση για τις εξετάσεις των Ελλήνων του εξωτερικού
Σε συνέχεια του από 18-3-2020 Δελτίου Τύπου του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, σχετικά με την τροποποίηση της υπ’ αρ.πρωτ.Φ.151/20049/2007/Β6 (ΦΕΚ 272/Β’) Υπουργικής Απόφασης, που έγινε λόγω της ψήφισης των  ν. 4610/2019 (ΦΕΚ 70 Α’) και 4635/2019 (ΦΕΚ 167 Α’ και αφορά στην Πρόσβαση στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση αποφοίτων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που υπάγονται στην ειδική κατηγορία Ελλήνων του εξωτερικού, ανακοινώνεται ότι η υπ’ αρ.πρωτ. Φ.153/38644/Α5/18-3-2020  (ΑΔΑ : Ψ25Ψ46ΜΤΛΗ-Ο9Μ) Υπουργική Απόφαση δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ 1004/Β’/2020.
Ειδικότερα :
α) Κατόπιν της θεσμοθέτησης του ΝΕΟΥ συστήματος εισαγωγής για τους αποφοίτους Πανελλαδικών Εξετάσεων Γενικού Λυκείου έτους 2020, καθιερώθηκαν 4 Ομάδες Προσανατολισμού και αντίστοιχα 4 Επιστημονικά Πεδία
β)Οι υποψήφιοι Έλληνες του Εξωτερικού Κατηγοριών 1, 2 και 3 που αποφοιτούν από το σχολικό έτος 2019-2020, θα συμμετέχουν στις εξετάσεις με βάση το νέο σύστημα εισαγωγής στην Τριτ/θμια Εκπ/ση του ΓΕΛ, εξεταζόμενοι στην ύλη και τα μαθήματα της Γ΄ τάξης του ίδιου σχολ. έτους, έχοντας πρόσβαση μόνο σε ένα πεδίο. Οι υποψήφιοι των κατ. 1 και 2 έχουν πρόσβαση στο πεδίο που αντιστοιχεί στην ομάδα προσανατολισμού που έχουν επιλέξει. Οι  υποψήφιοι της κατηγορίας 3 (απόφοιτοι ξένων σχολείων της αλλοδαπής με πρόγραμμα σπουδών χωρών εντός και εκτός Ε.Ε. καθώς και της Κυπριακής Δημοκρατίας)  έχουν πρόσβαση σε ένα πεδίο της επιλογής τους και σε περίπτωση που επιθυμούν να είναι υποψήφιοι για τις Σχολές και τα Τμήματα των Ανώτατων Στρατιωτικών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων, σχολές Υπαξιωματικών Ενόπλων Δυνάμεων, σχολές της Αστυνομικής Ακαδημίας, έχουν πρόσβαση στο πεδίο που αντιστοιχεί στην ομάδα προσανατολισμού που πρέπει να επιλέξουν.
 γ)οι υποψήφιοι απόφοιτοι προγενεστέρων ετών θα μπορούν εναλλακτικά να επιλέξουν να εξεταστούν  είτε i)με τους όρους και προϋποθέσεις που ισχύουν για το σχολικό έτος 2019-20 δηλώνοντας ένα επιστημονικό πεδίο, ii)είτε με τους όρους και προϋποθέσεις που ίσχυσαν το σχολικό έτος 2018-2019 δηλώνοντας δύο επιστημονικά πεδία
δ)Καθιερώθηκε η εξέταση του μαθήματος της Κοινωνιολογίας για τους υποψηφίους του ΝΕΟΥ συστήματος αντί των Λατινικών στην Ομάδα Προσανατολισμού Ανθρωπιστικών Σπουδών

Mάθετε τι είναι η EU Med Group..


EU Med Group
Από την Βικιπαίδεια, την ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια


Η EU Med ή EuroMed 7 , η οποία επίσης αναφέρεται ως "Club Med" και "Med Group", είναι μια συμμαχία επτά κρατών μελών της Νότιας Ευρώπης , της Κύπρου, της Γαλλίας, της Ελλάδας, της Ιταλίας, της Μάλτας, της Πορτογαλίας και της Ισπανίας. Όλα είναι μέρος της περιοχής της Μεσογείου και έχουν ελληνορωμαϊκή κληρονομιά. Και οι επτά χώρες είναι επίσης μέλη της ευρωζώνης και όλοι εκτός από την Κύπρο είναι μέρος του χώρου Σένγκεν .
Ιστορία


Η ομάδα ιδρύθηκε ανεπίσημα στις 17 Δεκεμβρίου 2013 στις Βρυξέλλες με πρωτοβουλία των Υπουργών Εξωτερικών της Κύπρου και της Ισπανίας προκειμένου να δημιουργήσει συντονισμό σε θέματα κοινού ενδιαφέροντος εντός της ΕΕ .


Αποφασίστηκε ότι η ομάδα θα πραγματοποιεί ετήσια συνάντηση σε υπουργικό επίπεδο. Η πρώτη υπουργική συνάντηση θα πραγματοποιηθεί στην Ελλάδα το 2014, κατά τη διάρκεια της Προεδρίας του Συμβουλίου της Ελλάδας , αλλά πραγματοποιήθηκε στις 14 Απριλίου στο Αλικάντε .


Η δεύτερη συνάντηση πραγματοποιήθηκε τον Φεβρουάριο του 2015 στο Παρίσι.  Η 3η Υπουργική Συνάντηση της Μεσογειακής Ομάδας πραγματοποιήθηκε στην Κύπρο τον Φεβρουάριο του 2016, στην οποία παρευρέθηκε επίσης ο Γενικός Γραμματέας της Ένωσης για τη Μεσόγειο (Φιλελεύθερος) Φαθάλα Σιμιμάσσι . Οι Υπουργοί Εξωτερικών συζήτησαν θέματα ασφάλειας και σταθερότητας στη Βόρεια Αφρική και τη Μέση Ανατολή, καθώς και τον χειρισμό της μεταναστευτικής κρίσης .


Το Συγκρότημα πραγματοποίησε την 1η Σύνοδο Κορυφής των χωρών της Νότιας ΕΕ στις 9 Σεπτεμβρίου 2016 στο Ανάκτορο Ζαππείου στην Αθήνα .  Μετά τη διάσκεψη κορυφής, εκδόθηκε η Διακήρυξη των Αθηνών ζητώντας επενδύσεις για την αντιμετώπιση της ανεργίας των νέων και τη στήριξη της ανάπτυξης καθώς και ισχυρότερη συνεργασία της ΕΕ σε θέματα ασφάλειας και μετανάστευσης. Η επόμενη σύνοδος κορυφής έχει προγραμματιστεί να λάβει χώρα στην Ισπανία, στο Βασιλικό Παλάτι του El Pardo .


EU Med Group
From Wikipedia, the free encyclopedia


EU Med or EuroMed 7, which is also referred to as "Club Med" and "Med Group", is an alliance of seven Southern European Union member states, Cyprus, France, Greece, Italy, Malta, Portugal and Spain. All are part of the Mediterranean region and have Greco-Roman heritage. All seven countries are also part of the eurozone, and all except Cyprus are part of the Schengen Area.
History


The Group was informally established on 17 December 2013 in Brussels at the initiative of the Foreign Ministers of Cyprus and Spain in order to create coordination on issues of common interest within the EU.


It was decided that the group would hold an annual meeting at the ministerial level. The first ministerial meeting was to take place in Greece in 2014, during Greece's presidency of the Council, but instead took place on 14 April in Alicante.


The second meeting took place in February 2015 in Paris.[7] The 3rd Ministerial Meeting of the Mediterranean Group took place in Cyprus in February 2016 which was also attended by the Secretary General of the Union for the Mediterranean (UfM), Fathallah Sijilmassi. The Foreign Ministers discussed security and stability issues in North Africa and the Middle East as well as the handling of the migration crisis.


The Group  Following the summit, the Athens Declaration was issued calling for investment to tackle youth unemployment and support growth, as well as stronger EU cooperation on issues of security and migration. The next summit is scheduled to take place in Spain, at the Royal Palace of El Pardo. 

"ΑΥΛΑΙΑ" ΓΙΑ ΤΗΝ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2022",ΕΙΚΟΣΙ ΔΥΟ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ..

Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2022» μετά από εικοσιδύο ολόκληρα χρόνια ΕΝΤΥΠΗΣ και ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ έκδοσης, ολοκλήρωσε τον κύκλο της τον Δεκέμβριο 2022 οπότε και σταμάτησε την κυκλοφορία της για να μεταλλαχθεί σε THINK TANK BLOG. Ευχαριστούμε από καρδιάς όσους μας αγάπησαν, μας τίμησαν με την απίστευτη αναγνωσιμότητά της, μας εμπιστεύθηκαν και ακόμα το κάνουν έως σήμερα. Ευχαριστούμε όσους συνεργάστηκαν μαζί μας, όσους μας εμπιστεύθηκαν και μας στήριξαν. Με αληθινή, βαθύτατη εκτίμηση προς Ολους Σας… ΓΙΑΝΝΗΣ και ΜΑΡΙΑ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ

Toπικό Μέσο Μαζικής ενημέρωσης ("θυγατρικό" της "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"),ΜΙΑ ΚΡΑΥΓΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ 170.000 Ελλήνων Πολιτών. Είκοσι ολόκληρα χρόνια ζωής (2000-2021) και αγώνων στην καταγραφή και υπεράσπιση της Αλήθειας για τον πολύπαθο τόπο των Αχαρνών.

ΑΧΑΡΝΕΣ: Ενημέρωση...ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΕΗΛΑΤΗΜΕΝΟ ΔΗΜΟ

ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ,ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ

ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ,ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ
Βιογραφικό του Κυριάκου Μητσοτάκη Ο Κυριάκος Μητσοτάκης γεννήθηκε το 1968 στην Αθήνα. Αφού αποφοίτησε αριστούχος από το Κολλέγιο Αθηνών συνέχισε τις σπουδές του στην Αμερική. Σπούδασε κοινωνικές επιστήμες στο Harvard από όπου αποφοίτησε με την ανώτατη τιμητική διάκριση «summa cum laude» ενώ τιμήθηκε με τα έπαθλα «Hoopes» και «Tocqueville» για την εκπόνηση της διατριβής του με θέμα την αμερικανική εξωτερική πολιτική απέναντι στην Ελλάδα. Συνέχισε τις σπουδές του στο Stanford, στον τομέα των διεθνών οικονομικών σχέσεων και τις ολοκλήρωσε στο Harvard Business School στον τομέα της διοίκησης επιχειρήσεων. Πριν ασχοληθεί με την πολιτική, εργάστηκε επί μία δεκαετία στον ιδιωτικό τομέα στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Διετέλεσε οικονομικός αναλυτής στην Chase Investment Bank και σύμβουλος στην κορυφαία εταιρία συμβούλων McKinsey and Company στο Λονδίνο. Μετά την επιστροφή του στην Ελλάδα, εργάστηκε ως ανώτατο στέλεχος επενδύσεων στην Alpha Ventures της Alpha Bank και στη συνέχεια μετακινήθηκε στον Όμιλο της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδας. Διατέλεσε για τρία χρόνια Διευθύνων Σύμβουλος της Εθνικής Επιχειρηματικών Συμμετοχών, την οποία και ανέδειξε σε κορυφαία εταιρεία στην Ελληνική και Βαλκανική αγορά του private equity και του venture capital. Η Εθνική Επιχειρηματικών Συμμετοχών χρηματοδότησε πολλές γρήγορα αναπτυσσόμενες επιχειρήσεις με ίδια κεφάλαια, δημιουργώντας εκατοντάδες θέσεις απασχόλησης. Για την επαγγελματική του δραστηριότητα έχει λάβει τιμητικές διακρίσεις, με σημαντικότερη την βράβευσή του το 2003 από το World Economic Forum ως “Global Leader for Tomorrow”. Στις εκλογές του 2004 και του 2007 εξελέγη πρώτος σε σταυρούς προτίμησης βουλευτής με τη Νέα Δημοκρατία στη μεγαλύτερη εκλογική περιφέρεια της χώρας, τη Β΄ Αθηνών, ενώ στις εκλογές του 2009 εξελέγη για τρίτη φορά. Στις εκλογές του Μαΐου 2012 εξελέγη για μία ακόμη φορά πρώτος στη Β’ Αθηνών, ενώ ήταν επικεφαλής του ψηφοδελτίου στις εκλογές του Ιουνίου 2012. Στη Βουλή των Ελλήνων έχει συμμετάσχει στην Επιτροπή Αναθεώρησης του Συντάγματος και στις Επιτροπές Οικονομικών, Παραγωγής και Εμπορίου, Ευρωπαϊκών Υποθέσεων και Εξωτερικών και Άμυνας ενώ διετέλεσε για δύο χρόνια Πρόεδρος της Επιτροπής Περιβάλλοντος. Έως τις εκλογές του 2012 ήταν Τομεάρχης Περιβαλλοντικής Πολιτικής της Νέας Δημοκρατίας. Έχει επισκεφθεί πολλές περιβαλλοντικά ευαίσθητες περιοχές της χώρας, έχει συμμετάσχει σε δεκάδες συνέδρια για το περιβάλλον στην Ελλάδα και το εξωτερικό μεταξύ αυτών στις διεθνείς διασκέψεις του ΟΗΕ για την κλιματική αλλαγή στο Μπαλί, το Πόζναν, το Κανκούν και την Κοπεγχάγη. Διετέλεσε Υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης από τις 25 Ιουνίου 2013 μέχρι τις 27 Ιανουαρίου 2015. Στις εθνικές εκλογές της 25ης Ιανουαρίου 2015 εξελέγη για πέμπτη φορά βουλευτής της ΝΔ στη Β’ Αθηνών τετραπλασιάζοντας τους σταυρούς που έλαβε σε σχέση με τις εθνικές εκλογές του Μαΐου 2012. Στις 10 Ιανουαρίου 2016 εξελέγη πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας και αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης. Στις 7 Ιουλίου 2019 εξελέγη Πρωθυπουργός της Ελλάδας. Μιλάει Αγγλικά, Γαλλικά και Γερμανικά και έχει εκδώσει το βιβλίο «Οι Συμπληγάδες της Εξωτερικής Πολιτικής». Έχει τρία παιδιά, τη Σοφία, τον Κωνσταντίνο και τη Δάφνη.

OMAΔΑ FACEBOOK "ΔΗΜΟΤΕΣ ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ"

OMAΔΑ FACEBOOK "ΔΗΜΟΤΕΣ ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ"
ΔΗΜΟΤΕΣ ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ

"ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΦΥΛΗΣ" ΠΟΛΥΕΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΙΣΤΟΧΩΡΟΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

"ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΦΥΛΗΣ" ΠΟΛΥΕΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΙΣΤΟΧΩΡΟΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
"ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΦΥΛΗΣ" ΠΟΛΥΕΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΙΣΤΟΧΩΡΟΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

"ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ για τον μικρό μας Αγγελο,ΜΑΡΙΟ ΣΟΥΛΟΥΚΟ"

"ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ για τον μικρό μας Αγγελο,ΜΑΡΙΟ ΣΟΥΛΟΥΚΟ"
Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ" θα ζητά ΕΣΑΕΙ.."ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΑΡΙΟ ΣΟΥΛΟΥΚΟ"!!

ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΑΙΜΑΤΟΣ "ΗΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ"

ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΑΙΜΑΤΟΣ "ΗΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ"
Ερευνα,Συνεντεύξεις και επισήμανση της σπουδαιότητος του τότε ΕΘΝΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΑΙΜΑΤΟΣ "ΗΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ" απο το Περιοδικό "ΑΧΑΡΝΕΩΝ Εργα" το έτος 2004!!
Ο Ιστοχώρος μας ΔΕΝ ΛΟΓΟΚΡΙΝΕΙ τα κείμενα των Αρθρογράφων του. Αυτά δημοσιεύονται εκφράζοντας τους ιδίους.

Tι ήταν η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ»..για όσους δεν γνωρίζουν.

Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» γεννήθηκε το 2000,ως συνέχεια του Περιοδικού «ΑΧΑΡΝΕΩΝ Έργα». Δημιουργήθηκε από Επαγγελματίες Εκδότες με δεκαετίες στον τομέα της Διαφήμισης, των Εκδόσεων και των Δημοσίων Σχέσεων και αρχικά ήταν μια Υπερτοπική Εφημερίδα με κύριο αντικείμενο το Αυτοδιοικητικό Ρεπορτάζ.

Επί χρόνια, κυκλοφορούσε την έντυπη έκδοσή της σε ένα ικανότατο τιράζ (5000 καλαίσθητων φύλλων εβδομαδιαίως) και εντυπωσίαζε με την ποιότητα της εμφάνισης και το ουσιώδες, μαχητικό και έντιμο περιεχόμενο της.
Η δύναμη της Πένας της Εφημερίδας, η Ειλικρίνεια, οι Ερευνές της που έφερναν πάντα ουσιαστικό αποτέλεσμα ενημέρωσης, την έφεραν πολύ γρήγορα πρώτη στην προτίμηση των αναγνωστών και γρήγορα εξελίχθηκε σε Εφημερίδα Γνώμης και όχι μόνον για την Περιφέρεια στην οποία κυκλοφορούσε.

=Επι είκοσι δύο (22) χρόνια, στήριζε τον Απόδημο Ελληνισμό, χωρίς καμία-ούτε την παραμικρή- διακοπή

. =Επί είκοσι δυο ολόκληρα χρόνια, προέβαλε με αίσθηση καθήκοντος κάθε ξεχωριστό, έντιμο και υπεύθυνο Πολιτικό τόσο της Τοπικής όσο και της Κεντρικής Πολιτικής Σκηνής. Στις σελίδες της, θα βρείτε ακόμα και σήμερα μόνο άξιες και χρήσιμες Πολιτικές Προσωπικότητες αλλά και ενημέρωση από κάθε Κόμμα της Ελληνικής Βουλής. Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» ουδέποτε διαχώρησε τους αναγνώστες της ανάλογα με τα πολιτικά τους πιστεύω. Επραττε το καθήκον της, ενημερώνοντας όλους τους Ελληνες, ως όφειλε.

=Επί είκοσι δυο ολόκληρα χρόνια, έδινε βήμα στους αδέσμευτους, τους επιτυχημένους, τους γνώστες και θιασώτες της Αλήθειας. Στήριζε τον Θεσμό της Ελληνικής Οικογένειας, την Παιδεία, την Ελληνική Ιστορία, πρόβαλλε με όλες της τις δυνάμεις τους Αδελφούς μας απανταχού της Γης, ενημέρωνε για τα επιτεύγματα της Επιστήμης, της Επιχειρηματικότητας και πολλά άλλα που πολύ καλά γνωρίζουν οι Αναγνώστες της.

=Επί είκοσι δύο ολόκληρα χρόνια, ο απλός δημότης–πολίτης, φιλοξενήθηκε στις σελίδες της με μόνη προϋπόθεση την ειλικρινή και αντικειμενική γραφή και την ελεύθερη Γνώμη, η οποία ΟΥΔΕΠΟΤΕ λογοκρίθηκε.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ», στην διακοπείσα πλέον ηλεκτρονική έκδοσή της, ήταν ένα βήμα Ισονομίας και Ισοπολιτείας, έννοιες απόλυτα επιθυμητές, ιδιαιτέρως στις ημέρες μας. Υπήρξε ο δικτυακός τόπος της έκφρασης του πολίτη και της εποικοδομητικής κριτικής, μακριά από κάθε στήριξη αφού δεν ετύγχανε οικονομικής υποστήριξης από Δήμους, Κυβερνήσεις ή όποιους άλλους Δημόσιους ή Ιδιωτικούς Φορείς, δεν είχε ΠΟΤΕ χορηγούς, ή οποιασδήποτε μορφής υποστηρικτές. Απολάμβανε όμως του Διεθνούς σεβασμού αφού φιλοξενούσε ενημέρωση από αρκετά ξένα Κράτη-κάτι που συνεχίζεται και σήμερα- πράγμα που της περιποιεί βεβαίως, μέγιστη τιμή.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διέγραψε μια αξιοζήλευτη πορεία και απέκτησε ΜΕΓΙΣΤΗ αναγνωσιμότητα (που συνεχίζεται ως σήμερα). Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διεκδίκησε και κέρδισε την αποδοχή και τον σεβασμό που της ανήκε, με «εξετάσεις» εικοσιδύο ολόκληρων ετών, με συνεχείς αιματηρούς αγώνες κατά της τοπικής διαπλοκής, με αγώνα επιβίωσης σε πολύ δύσκολους καιρούς, με Εντιμότητα, αίσθηση Καθήκοντος και Ευθύνης.

ΕΙΚΟΣΙ ΔΥΟ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"!! 2000-2022

ΕΙΚΟΣΙ ΔΥΟ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"!! 2000-2022
ΕΙΚΟΣΙ ΔΥΟ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"!! 2000-2022