"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024"

"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024"
"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024"

"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024"

Διαβάζετε ένα ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ και ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ οικονομική στήριξη (αυτοδιοικητική, χορηγική, δημοσία ή άλλη ) ηλικίας 24 ετών Μέσο Μαζικής Ενημέρωσης, με αξιοσημείωτη ΔΙΕΘΝΗ αναγνώριση και ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΥΨΗΛΗ ΑΝΑΓΝΩΣΙΜΟΤΗΤΑ.
Είκοσι τέσσαρα (24) ολόκληρα χρόνια δημοσιογραφίας, ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΔΙΑΨΕΥΣΙΣ!!
Contact: politikimx@gmail.com v.ch.maria@gmail.com

Η ΑΝΑΓΝΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΙΜΑ 14 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2024

Η ΑΝΑΓΝΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΙΜΑ:

Eως σήμερα 24 Οκτωβρίου 2024 ώρα 10΄22 οι αναγνώσεις της “ΠΟΛΙΤΙΚΗ” είναι -σύμφωνα με την γκούγκλ)- 3.061.688 (τρία εκατομμύρια εξήντα μία χιλιάδες εξακόσιες ογδόντα οκτώ)

Η ανάλυση μηνών είναι:
71316 (Απρίλιος 2024)
76741 (Μάϊος 2024)
66828 (Iούνιος 2024)
80104 (Iούλιος 2024)

79553 (Aύγουστος 2024)
71739 (Σεπτέμβριος 2024)

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ ΜΑΣ

Σήμερα σταματά η ενημέρωση της αναγνωσιμότητας. Ο λόγος είναι προφανής: δεν έχουμε μεν κανένα έσοδο αλλά η αναγνωσιμότητά μας περικόπτεται διαρκώς, ανάλγητα και συντριπτικά παρά τις κατ΄επανάληψη ΔΙΚΑΙΕΣ διαμαρτυρίες μας στην υπέροχη γκούγκλ. Απο σήμερα η Εφημερίδα δεν φιλοξενεί πλέον διαφημίσεις της. Οταν το κονδύλι της δημιουργίας ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ θα γίνει προσιτό, η Εφημερίδα θα συνεχίσει ως Ιστοσελίδα. Εως τότε,όλα είναι αναμενόμενα και εμείς πανέτοιμοι για ένα καλύτερο μέλλον της "ΠΟΛΙΤΙΚΗ". Νερό στο μύλο ΚΑΝΕΝΟΣ, ειδικά όταν συνοδεύεται απο πλήρη αναλγησία.
Άμεση επικοινωνία: v.ch.maria@gmail.com
politikimx@gmail.com

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ, ΓΝΩΜΕΣ EUROPEAN CONFEDERATION OF THE FOOTWEAR INDUSTRY(CEC),update..-WorldFootwear:4 από 198 Expo Riva Schuh & Gardabags awaits you..-MAΡΙΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΣΤΑ SOCIAL MEDIA,..-ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ:Εξαφανίσεις και Εκμετάλλευση Ανηλίκων από Κυκλώματα..-ΑΑΔΕ: Αυτόματη απόδοση ΑΦΜ σε 700.000 ανήλικους, σταδιακά από τις 11/11..-ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΙΤΣΙΛΗΣ,ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ ΑΑΔΕ:ολόκληρη η ομιλία του στο 17ο Συνέδριο των φορολογικών διοικήσεων του ΟΟΣΑ..-Επίδομα θέρμανσης 2023-24: Τι ισχύει για όσους αγόρασαν καυσόξυλα..-Προέδρου ΣτΕ κ. Πικραμένου επιστολή προς τον Πρόεδρο Ολομέλειας Προέδρων Δικηγορικών Συλλόγων ..- ‍ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΘΗΝΩΝ: Βιντεοσκοπημένο Σεμινάριο Νομικής Βοήθειας .....-«Καθορισμός της διαδικασίας θέσης των Επιβατικών Ιδιωτικής Χρήσης (ΕΙΧ) οχημάτων και μοτοσυκλετών..."..-ΕΚΛΟΓΕΣ ΕΞΑΑΑ 2024 - ΝΕΟ Δ.Σ...-Ευάγγελος Βενιζέλος, "Πολιτική θεολογία και Συνταγματική ηθική" , εκδόσεις Αρμός 2024..-ENYΠΕΚΚ/ΑΛΕΞΗΣ ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ:ενημέρωση..-ΠΑ.ΣΟ.Κ.:ενημέρωση..- COUNCIL OF THE EUROPEAN UNION,update..-ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΝΤΙΚΑΡΚΙΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΑΧΑΡΝΩΝ & ΦΥΛΗΣ:αιμοδοσία..-NASA's Earth Observatory,update..- WORLD FOOTWEAR weekly newsletter..-After Constantine Journal,update..-WTC Health Program eNews:We'll See You Wednesday!..-ΣτΕ αποφάσεις Ολομέλειας 1639/2024 και 1641/2024:"Στερείται εννόμου συμφέροντος ο ΔΣΑ για την ακύρωση αποφάσεων Υπουργού Δικαιοσύνης.."..-ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΘΗΝΩΝ:"ΑΠΟΦΑΣΗ ΟΛΟΜΕΛΕΙΑΣ ΣτΕ: ΙΣΤΟΡΙΚΗΣ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΔΙΚΑΙΟΚΡΑΤΙΚΗ ΟΠΙΣΘΟΔΡΟΜΗΣΗ"..-ΕΒΕΑ:Συμπλήρωση ερωτηματολογίου για την ενσωμάτωση της πλατφόρμας S.T.E.P......-EUROPEAN JOURNALISM CENTRE update..-The Clock is Ticking on Sub-Saharan Africa's Urgent Job Creation Challenge..-Ο Πιερικός Οργανισμός Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής (ΠΟΤΑΠ) στη Διεθνή Έκθεση WTM London 2024..-MAΡΙΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΣΤΑ SOCIAL MEDIA,..-ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΥΝΤΟΜΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΗΣ Μ.Χ.Β. ..- ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ ενημέρωση απο τον Κυβερνητικό Εκπρόσωπο Παύλο Μαρινάκη..-ΚΥΡΙΑΚΟΥ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ,ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ πρόσφατη δραστηριότητα..-NIH Health Information......-AHEPA update..-Εμπορικό & Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθηνών (ΕΒΕΑ):Ζητήσεις-Προσφορές Οκτώβριος 2024..-IMF update..-"OPEN" tv νέα..-"ΕΘΝΟΣ" Ειδήσεις..-"Περι ζα...ανεμομαζώματα...διαβολοσκορπίσματα":γράφει η Μ.Χ.Β...-"ΤΟ ΒΗΜΑ" Ειδήσεις..-ΕΒΕΑ:Έρευνα του Ελληνικού Παρατηρητηρίου του LSE.....-Αντίδοτο στο δηλητήριο της οχιάς από το ΑΠΘ και το ινστιτούτο Παστέρ..-Ε.Ε.Φα.Μ ενημέρωση..-ΕΒΕΑ επιχειρηματική ενημέρωση..-ΕΝΩΣΗ ΑΓΡΙΝΙΟΥ:αγροτική ενημέρωση..-EUROPEAN COMMISSION Agricultural markets dashboard..-IMF latest news..-SPD update..-EUROPEAN BANK's update..- WORLD TRADE ORGANIZATION,s update..-KREMLIN's Weekly information newsletter..-AHEPA Visits Delaware Valley, Kicks off Journey to Greece Fundraising..-NATO update..-Prime Minister, Justin Trudeau,....-GAIN reports..- --

MHN ΞΕΧΝΑΤΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ΚΑΙ ΕΔΩ:

SELECT LANGUAGE

"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024"

"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024"
ΑΠΟΓΕΙΩΣΤΕ ΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΑΣ!!

ΕΥΔΑΠ

ΕΥΔΑΠ
Μια μικρή, δική σου κίνηση, φέρνει μία μεγάλη αλλαγή για όλους μας. Σε ευχαριστούμε, που κλείνεις τη βρύση! Μάθε ακόμα περισσότερα για το πώς μπορείς να εξοικονομήσεις, κάθε μέρα, νερό, έξυπνα και εύκολα, εδώ.
Δεν μπορώ να καταλάβω πως πολλοί ΔΕΝ γνωρίζουν την αξία της ψήφου.Η ΨΗΦΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΦΑΙΡΑ και σκοτώνει οταν ΔΕΝ σκέφτεσαι...Αυτό..

Έλληνας ιατρός,πολιτικός,συγγραφέας,πανεπιστημιακός, καθηγητής στην Ιατρική Σχολή

Παρασκευή 24 Ιουνίου 2022

EU COUNCIL update

Historic agreement, historic decision. Today, we have decided to recognise the European perspective of Ukraine, Moldova and Georgia. We have decided …

● European Council
 
23/06/2022 23:53 | Statements and remarks |

Intervention du président Michel à l'issue de la première séance de travail du Conseil européen, 23 juin 2022

 

Historic agreement, historic decision. Today, we have decided to recognise the European perspective of Ukraine, Moldova and Georgia. We have decided to grant candidate status to Ukraine and Moldova and we are ready to grant candidate status to Georgia once priorities have been addressed.

C’est un moment historique qui nous permet de dessiner les contours de l’Union européenne, en décidant aujourd’hui d’accorder le statut de candidat à l’Ukraine et à la Moldavie; mais également d’être prêts à accorder ce statut de candidat à la Géorgie lorsque les priorités auront été traitées, en prenant en considération - pour l’ensemble des pays - les avis qui ont été préparés et qui seront préparés par la Commission européenne.

C’est un message très fort qui est adressé: à la fois un message d'unité et un message de détermination sur le terrain géopolitique. Nous avons eu l'occasion d'être connectés, il y a quelques instants, avec le président Zelenskyy et nous le serons également ultérieurement avec la présidente Maia Sandu, et avec la présidente Zourabichvili.

Enfin, nous avons eu l'occasion également de nous accorder sur la poursuite et l'amplification du soutien à l'Ukraine dans les différents domaines, à la fois sur le terrain militaire et sur le terrain financier. Nous avons eu l'occasion également dans nos conclusions, de confirmer notre détermination à nous engager pour répondre aux questions qui résultent de cette guerre déclenchée par la Russie en Ukraine, notamment en ce qui concerne la sécurité alimentaire. Et nous restons très investis pour aborder de manière régulière les questions liées à l'enjeu énergétique.

Enfin ce matin, nous avons eu une réunion avec les dirigeants des Balkans occidentaux qui a été l'occasion d'un échange dense, fructueux et intense et l'occasion, aussi, de réaffirmer notre souhait de revivifier le processus de dialogue avec les Balkans occidentaux. Nous mesurons bien qu'il est important d'être mobilisés pour encourager les réformes dans le domaine de l'État de droit, dans le domaine de l'indépendance de la justice et dans le domaine de la lutte contre la corruption. Mais il nous appartient aussi de nous investir avec eux pour tenter de résoudre un certain nombre de différends qui ont constitué ou constituent un certain nombre de freins.

Nous avons cette ferme volonté de continuer à progresser. Plus particulièrement, nous restons très engagés, y compris dans les heures qui viennent, en ce qui concerne ce différend entre la Bulgarie et la Macédoine du Nord. Et nous avons affirmé notre volonté, le plus vite possible, de trouver des solutions. Le Parlement bulgare devra prendre des positions très certainement dans les prochaines heures, et nous espérons que cela pourra contribuer à libérer les processus de négociations non seulement avec la Macédoine du Nord, mais également avec l'Albanie, qui est directement concernée par cette discussion.

Nous avons aussi eu l'occasion d'avoir des discussions en lien avec la Bosnie-Herzégovine. Nous avons aussi senti une volonté très forte autour de la table de redynamiser également ce processus de dialogue avec la Bosnie-Herzégovine, avec la suggestion qui a été faite que la Commission puisse relativement rapidement préparer un rapport en lien avec les différentes conditions pour que le Conseil européen puisse revenir sur le sujet de la Bosnie-Herzégovine. Nous avons affirmé que nous étions prêts à décider quant à ce statut de candidat, en prenant en considération les conclusions de ce rapport qui seront préparées par la Commission. Par ailleurs, nous soutenons tous les efforts, principalement sous la houlette du haut représentant, dans le cadre du dialogue entre Belgrade et Pristina, pour faire en sorte que là aussi, des impulsions politiques puissent être données.

Voilà quelques éléments que je voulais vous indiquer aujourd'hui. Je ne veux pas être plus long. Nous aurons l'occasion, dans la soirée de poursuivre les travaux, en particulier sur l'idée d'une communauté politique européenne. Un travail préparatoire a eu lieu. Les pays des Balkans occidentaux ont eu l'occasion de réagir aussi par rapport aux premiers contours de cette idée, et plutôt de manière positive et favorable, ce qui est un élément extrêmement intéressant.

Je souhaite également remercier en particulier la présidence française - puisque c'est le dernier Conseil européen sous présidence française; en tout cas en principe - pour l'excellente coopération, pour l'engagement au service du projet européen et pour la pleine mobilisation. Ce n'est pour l'heure pas encore terminé puisque l'on va continuer à travailler ce soir et demain. Et demain, il y aura certainement l'occasion de revenir plus en détail encore sur les réalisations de la présidence française. Mais je voulais aussi souligner dès ce soir ce message de gratitude à l'endroit de l'ensemble des équipes françaises qui ont été mobilisées, et du président plus particulièrement.




Παρασκευή 24 Ιουνίου 2022

Συμπεράσματα του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου σχετικά με την Ουκρανία, τις αιτήσεις προσχώρησης της Ουκρανίας, της Δημοκρατίας της Μολδαβίας και της Γεωργίας, τα Δυτικά Βαλκάνια και τις εξωτερικές σχέσεις, 23 Ιουνίου 2022

ΟΥΚΡΑΝΙΑ

4. Το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο συζήτησε τον ρωσικό επιθετικό πόλεμο κατά της Ουκρανίας στις διάφορες διαστάσεις του. Το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο επαναλαμβάνει ότι στέκει ακλόνητα στο πλάι της Ουκρανίας και ότι η Ευρωπαϊκή Ένωση θα εξακολουθήσει να στηρίζει σθεναρά τη συνολική οικονομική, στρατιωτική, κοινωνική και χρηματοοικονομική ανθεκτικότητα της Ουκρανίας, συμπεριλαμβανομένης της ανθρωπιστικής βοήθειας.

5. Το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο καταδικάζει απερίφραστα τις τυφλές επιθέσεις της Ρωσίας κατά αμάχων και μη στρατιωτικών υποδομών και καλεί τη Ρωσία να αποσύρει αμέσως και χωρίς όρους όλα τα στρατεύματα και τον στρατιωτικό εξοπλισμό της από ολόκληρη την επικράτεια της Ουκρανίας, όπως αυτή ορίζεται από τα διεθνώς αναγνωρισμένα σύνορά της. Το διεθνές ανθρωπιστικό δίκαιο, συμπεριλαμβανομένης της μεταχείρισης των αιχμαλώτων πολέμου, πρέπει να γίνει σεβαστό. Πρέπει να επιτραπεί στους Ουκρανούς, ιδίως τα παιδιά, που μεταφέρθηκαν στη Ρωσία δια της βίας, να μπορέσουν να επιστρέψουν άμεσα και με ασφάλεια. Η Ρωσία, η Λευκορωσία και όλοι όσοι φέρουν ευθύνες για τα εγκλήματα πολέμου και τα άλλα σοβαρότατα εγκλήματα θα λογοδοτήσουν για τις πράξεις τους, σύμφωνα με το διεθνές δίκαιο.

Η έγκριση της έκτης δέσμης κυρώσεων της ΕΕ εντείνει ακόμη περισσότερο την πίεση στη Ρωσία να τερματίσει τον πόλεμό της κατά της Ουκρανίας. Θα συνεχιστούν οι εργασίες σχετικά με τις κυρώσεις, μεταξύ άλλων για να ενισχυθεί η εφαρμογή και να αποτραπεί η καταστρατήγησή τους. Το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο καλεί όλες τις χώρες, ειδικότερα δε τις υποψήφιες χώρες, να ευθυγραμμιστούν με τις κυρώσεις της ΕΕ. Θα πρέπει να ολοκληρωθούν γρήγορα οι εργασίες σχετικά με την απόφαση του Συμβουλίου να προστεθεί η παραβίαση των περιοριστικών μέτρων της Ένωσης στον κατάλογο εγκλημάτων της ΕΕ.

6. Η Ευρωπαϊκή Ένωση διατηρεί τη σταθερή της δέσμευση να προσφέρει πρόσθετη στρατιωτική υποστήριξη για να βοηθήσει την Ουκρανία να ασκήσει το φυσικό της δικαίωμα να αμυνθεί κατά της ρωσικής επίθεσης και να υπερασπιστεί την εδαφική ακεραιότητα και κυριαρχία της. Για τον σκοπό αυτό, το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο ζητά από το Συμβούλιο να ενεργήσει ταχέως για περαιτέρω αύξηση της στρατιωτικής υποστήριξης.


7. Το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο σημειώνει ότι η Επιτροπή θα υποβάλει συντόμως πρόταση για να χορηγηθεί στην Ουκρανία νέα έκτακτη μακροοικονομική συνδρομή ύψους έως 9 δισ. EUR το 2022. Καλεί την Επιτροπή να υποβάλει ταχέως τις προτάσεις της σχετικά με τη στήριξη της ΕΕ υπέρ της ανασυγκρότησης της Ουκρανίας, σε διαβούλευση με διεθνείς εταίρους, οργανισμούς και εμπειρογνώμονες.

8. Η Ρωσία, χρησιμοποιώντας ως όπλο τα τρόφιμα στον πόλεμο κατά της Ουκρανίας, φέρει αποκλειστικά την ευθύνη για την προκληθείσα παγκόσμια κρίση στην επισιτιστική ασφάλεια. Το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο ζητά από τη Ρωσία, αφενός, να σταματήσει πάραυτα να βάλλει κατά γεωργικών εγκαταστάσεων και να απομακρύνει σιτηρά και, αφετέρου, να άρει τον αποκλεισμό του Ευξείνου Πόντου, ιδίως του λιμένα της Οδησσού, ώστε να μπορούν να εξάγονται τα σιτηρά και να πραγματοποιούνται οι εμπορικές θαλάσσιες μεταφορές. Το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο υποστηρίζει τις προσπάθειες που καταβάλλει ο Γενικός Γραμματέας των Ηνωμένων Εθνών προς τον σκοπό αυτόν. Το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο υπογραμμίζει ότι οι κυρώσεις της ΕΕ κατά της Ρωσίας επιτρέπουν την ελεύθερη ροή γεωργικών προϊόντων και τροφίμων και την παροχή ανθρωπιστικής βοήθειας.

9. Το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο στηρίζει σθεναρά τις προσπάθειες για τις λωρίδες αλληλεγγύης ώστε να διευκολύνει τις εξαγωγές τροφίμων από την Ουκρανία μέσω διαφορετικών χερσαίων οδών και λιμένων της ΕΕ. Καλεί την Επιτροπή και τα κράτη μέλη, με βάση κυρίως την πρωτοβουλία FARM, καθώς και τις πρωτοβουλίες των Ηνωμένων Εθνών και της G7, να εντείνουν τις προσπάθειές τους ώστε:

1) να στηριχθούν οι αναπτυσσόμενες χώρες προκειμένου να αναπροσανατολίσουν, όπου χρειάζεται, τις αλυσίδες εφοδιασμού τους,

2) να επιταχυνθεί η υλοποίηση των σχετικών εμβληματικών πρωτοβουλιών της «Ομάδας Ευρώπη» που συμφωνήθηκαν κατά την πρόσφατη σύνοδο κορυφής Ευρωπαϊκής Ένωσης – Αφρικανικής Ένωσης, οι οποίες επιδιώκουν την ανάπτυξη βιώσιμης παραγωγής τροφίμων, την αύξηση της γεωργικής παραγωγικότητας, συμπεριλαμβανομένων των πρωτεϊνούχων καλλιεργειών, και την ενίσχυση των δυνατοτήτων των γεωργικών επιχειρήσεων στην αφρικανική ήπειρο, και

3) να υπάρξει συνεργασία με διεθνείς εταίρους για πρωτοβουλίες οι οποίες θα στηρίζουν την ανάπτυξη της παραγωγικής ικανότητας εισροών σε αναπτυσσόμενες χώρες, ιδίως αειφόρων λιπασμάτων.

ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΠΡΟΣΧΩΡΗΣΗΣ ΤΗΣ ΟΥΚΡΑΝΙΑΣ, ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΛΔΑΒΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΑΣ

10. Το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο αναγνωρίζει την ευρωπαϊκή προοπτική της Ουκρανίας, της Δημοκρατίας της Μολδαβίας και της Γεωργίας. Το μέλλον των χωρών αυτών και των πολιτών τους βρίσκεται εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

11. Το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο αποφάσισε να χορηγήσει καθεστώς υποψήφιας χώρας στην Ουκρανία και στη Δημοκρατία της Μολδαβίας.

12. Η Επιτροπή καλείται να υποβάλει έκθεση στο Συμβούλιο σχετικά με την εκπλήρωση των όρων που περιλαμβάνονται στις γνώμες της Επιτροπής για τις αντίστοιχες αιτήσεις προσχώρησης στο πλαίσιο της τακτικής της δέσμης για τη διεύρυνση. Το Συμβούλιο θα αποφασίσει για τις περαιτέρω ενέργειες αφού θα έχουν εκπληρωθεί πλήρως όλοι αυτοί οι όροι.

13. Το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο είναι έτοιμο να χορηγήσει στη Γεωργία καθεστώς υποψήφιας χώρας όταν θα έχει σημειωθεί πρόοδος ως προς τις προτεραιότητες που αναφέρονται στη γνώμη της Επιτροπής για την αίτηση προσχώρησης της Γεωργίας.

14. Η πορεία κάθε χώρας προς την Ευρωπαϊκή Ένωση θα εξαρτηθεί από τις δικές της επιδόσεις όσον αφορά την εκπλήρωση των κριτηρίων της Κοπεγχάγης, λαμβανομένης υπόψη της ικανότητας της ΕΕ να απορροφήσει νέα μέλη.

ΔΥΤΙΚΑ ΒΑΛΚΑΝΙΑ

15. Η Ευρωπαϊκή Ένωση εκφράζει την απόλυτη και αδιαμφισβήτητη προσήλωσή της στην προοπτική προσχώρησης των Δυτικών Βαλκανίων στην ΕΕ και ζητεί την επιτάχυνση της διαδικασίας προσχώρησης.
16. Με βάση την αναθεωρημένη μεθοδολογία, το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο καλεί την Επιτροπή, τον ύπατο εκπρόσωπο και το Συμβούλιο να προωθήσουν περαιτέρω τη βαθμιαία ολοκλήρωση μεταξύ της Ευρωπαϊκής Ένωσης και της περιοχής, ήδη κατά την καθαυτή διαδικασία της διεύρυνσης, με αναστρέψιμο και αξιοκρατικό τρόπο.
17. Το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο υπενθυμίζει τη σημασία των μεταρρυθμίσεων, ιδίως στον τομέα του κράτους δικαίου, και ειδικότερα των μεταρρυθμίσεων που σχετίζονται με την ανεξαρτησία και τη λειτουργία της δικαιοσύνης και την καταπολέμηση της διαφθοράς. Καλεί επίσης τους εταίρους να εγγυώνται τα δικαιώματα και την ίση μεταχείριση των προσώπων που ανήκουν σε μειονότητες.
18. Το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο ενημερώθηκε για τις τελευταίες εξελίξεις στις συζητήσεις μεταξύ Βουλγαρίας και Βόρειας Μακεδονίας. Ζητά να επιλυθούν ταχέως τα τελευταία εναπομένοντα ζητήματα ώστε να αρχίσουν χωρίς καθυστέρηση οι διαπραγματεύσεις προσχώρησης.
19. Το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο επιβεβαιώνει για μιαν ακόμη φορά ότι επείγει να σημειωθεί απτή πρόοδος στην επίλυση των εκκρεμών διμερών και περιφερειακών διαφορών κυρίως μέσω του διαλόγου Βελιγραδίου-Πρίστινας για την εξομάλυνση των σχέσεων μεταξύ Σερβίας και Κοσόβου*.
20. Το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο εκφράζει ικανοποίηση για την πολιτική συμφωνία στην οποία κατέληξαν στις 12 Ιουνίου 2022 οι ηγέτες της Βοσνίας και Ερζεγοβίνης στις Βρυξέλλες, η οποία είναι αναγκαία για τη σταθερότητα, την πλήρη λειτουργία της χώρας και την ανταπόκριση στις προσδοκίες του λαού. Καλεί όλους τους πολιτικούς ηγέτες στη Βοσνία και Ερζεγοβίνη να υλοποιήσουν γρήγορα τις δεσμεύσεις που ορίζονται στη συμφωνία και να οριστικοποιήσουν επειγόντως τη συνταγματική και την εκλογική μεταρρύθμιση, γεγονός το οποίο θα επιτρέψει στη χώρα να προχωρήσει αποφασιστικά στην ευρωπαϊκή της πορεία, σύμφωνα με τη γνώμη της Επιτροπής.
21. Το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο είναι έτοιμο να χορηγήσει το καθεστώς υποψήφιας χώρας στη Βοσνία και Ερζεγοβίνη και καλεί προς τούτο την Επιτροπή να υποβάλει χωρίς καθυστέρηση έκθεση στο Συμβούλιο σχετικά με την εφαρμογή των 14 βασικών προτεραιοτήτων που περιλαμβάνονται στη γνώμη της, δίνοντας ιδιαίτερη προσοχή στις προτεραιότητες που συγκροτούν ουσιώδες σύνολο μεταρρυθμίσεων, ώστε το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο να επανέλθει για να αποφασίσει για το ζήτημα.


ΕΞΩΤΕΡΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ

Ανατολική Μεσόγειος
28. Το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο εξέφρασε βαθιά ανησυχία για τις πρόσφατες επανειλημμένες ενέργειες και δηλώσεις της Τουρκίας. Η Τουρκία πρέπει να σέβεται την κυριαρχία και την εδαφική ακεραιότητα όλων των κρατών μελών της ΕΕ. Υπενθυμίζοντας τα προηγούμενα συμπεράσματά του και τη δήλωση της 25ης Μαρτίου 2021, το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο αναμένει από την Τουρκία να σεβαστεί πλήρως το διεθνές δίκαιο, να αποκλιμακώσει τις εντάσεις προς όφελος της περιφερειακής σταθερότητας στην Ανατολική Μεσόγειο και να προαγάγει τις σχέσεις καλής γειτονίας με βιώσιμο τρόπο.

Λευκορωσία
29. Το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο υπογραμμίζει το δημοκρατικό δικαίωμα του λαού της Λευκορωσίας να έχει νέες, ελεύθερες και δίκαιες εκλογές. Καλεί τις αρχές της Λευκορωσίας να προασπίζουν τα ανθρώπινα δικαιώματα, τη δημοκρατία και το κράτος δικαίου, να θέσουν τέλος στην καταστολή και να απελευθερώσουν τους πολιτικούς κρατουμένους.

* Η ονομασία αυτή χρησιμοποιείται με επιφύλαξη των θέσεων ως προς το καθεστώς και συνάδει με την απόφαση 1244/1999 του Συμβουλίου Ασφαλείας των Ηνωμένων Εθνών και τη γνώμη του Διεθνούς Δικαστηρίου σχετικά με τη διακήρυξη της ανεξαρτησίας του Κοσόβου.





Press material
Friday 24 June 2022

● European Council
24/06/2022 01:35 | Conclusions |

European Council conclusions on Wider Europe and the Conference on the Future of Europe, 23 June 2022

I. WIDER EUROPE

1. The European Council held a strategic discussion on the European Union’s relations with its partners in Europe. It discussed the proposal to launch a European political community.

What, who and how?

The aim is to offer a platform for political coordination for European countries across the continent. It could concern all European countries with whom we have close relations.

The objective would be to foster political dialogue and cooperation to address issues of common interest so as to strengthen the security, stability and prosperity of the European continent.

2. Such a framework will not replace existing EU policies and instruments, notably enlargement, and will fully respect the European Union’s decision-making autonomy.

3. Building on this first exchange of views, the European Council will revert to the issue.
VI. CONFERENCE ON THE FUTURE OF EUROPE

25. The European Council takes note of the proposals set out in the Report on the outcome of the Conference submitted to the three co-Presidents. The Conference has been a unique opportunity to engage with European citizens.

26. An effective follow-up to this report is to be ensured by the institutions, each within their own sphere of competences and in accordance with the Treaties. The European Council notes that work has already been undertaken in this regard.

27. It recalls the importance of ensuring that citizens are informed of the follow-up to the proposals made in the Report.

24/06/2022 01:38 | Συμπερασματα |

Συμπεράσματα του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου για την Ευρύτερη Ευρώπη και τη Διάσκεψη για το μέλλον της Ευρώπης, 23 Ιουνίου 2022


Ι. ΕΥΡΥΤΕΡΗ ΕΥΡΩΠΗ

1. Το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο διεξήγαγε στρατηγική συζήτηση σχετικά με τις σχέσεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης με τους εταίρους της στην Ευρώπη. Συζήτησε την πρόταση για τη σύσταση ευρωπαϊκής πολιτικής κοινότητας.

Τι, ποιος και πώς;

Στόχος είναι να υπάρξει μια πλατφόρμα πολιτικού συντονισμού για τις ευρωπαϊκές χώρες όλης της ηπείρου. Θα μπορεί να περιλαμβάνει όλες τις ευρωπαϊκές χώρες με τις οποίες έχουμε στενές σχέσεις.

Θα επιδιωχθεί η προώθηση πολιτικού διαλόγου και συνεργασίας για την αντιμετώπιση ζητημάτων κοινού ενδιαφέροντος ώστε να ενισχυθεί η ασφάλεια, η σταθερότητα και η ευημερία της ευρωπαϊκής ηπείρου.

2. Ένα τέτοιο πλαίσιο δεν θα αντικαταστήσει τις υφιστάμενες πολιτικές και μέσα της ΕΕ, ειδικότερα τη διεύρυνση, και θα σέβεται πλήρως την αυτονομία λήψης αποφάσεων της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

3. Το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο θα επανέλθει στο θέμα, χρησιμοποιώντας ως βάση αυτή την πρώτη ανταλλαγή απόψεων.
VI. ΔΙΑΣΚΕΨΗ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ

25. Το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο σημειώνει τις προτάσεις που έχουν περιληφθεί στην έκθεση σχετικά με τα αποτελέσματα της Διάσκεψης που υποβλήθηκε στους τρεις συμπροέδρους. Η Διάσκεψη αποτέλεσε μοναδική ευκαιρία συνεργασίας με τους ευρωπαίους πολίτες.

26. Τα θεσμικά όργανα, το καθένα στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων του και σύμφωνα με τις Συνθήκες, θα διασφαλίσουν την αποτελεσματική συνέχεια στην εν λόγω έκθεση. Το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο σημειώνει ότι έχουν ήδη ξεκινήσει οι σχετικές εργασίες.

27. Υπενθυμίζει ότι είναι σημαντικό να διασφαλιστεί ότι οι πολίτες θα ενημερώνονται για τη συνέχεια που θα δοθεί στις προτάσεις που διατυπώθηκαν στην έκθεση.


● Council of the EU
 
23/06/2022 19:19 | Press release |

Provisional agreement on new EU law on serious cross-border threats to health

 

Negotiators from the Council and the European Parliament reached agreement today on a draft regulation on serious cross-border threats to health. The text reinforces preparedness, surveillance, risk assessment, early warning and responses at EU and member state level in the event of cross-border threats to health.

Council of the EU
Press release
23 June 2022
19:15
Provisional agreement on new EU law on serious cross-border threats to health


Negotiators from the Council and the European Parliament reached agreement today on a draft regulation on serious cross-border threats to health. The text reinforces preparedness, surveillance, risk assessment, early warning and responses at EU and member state level in the event of cross-border threats to health.
New rules on cross-border threats to health

The new legislation on cross-border threats to health provides for measures to strengthen the crisis-preparedness framework, including the establishment of an EU health crisis and pandemic plan, and national plans drawn up by the member states. The EU plan will include provisions on information exchange between the EU and the member states, early warning and risk management. Member states’ plans will contain similar information. When drawing up their national plans, member states will liaise with each other and with the Commission to ensure their plan is in line with the EU’s. This will enable a coherent and shared framework for crisis preparedness and response to be put in place.

The text also provides that the Commission can recognise a public health emergency at EU level, thereby triggering mechanisms to monitor shortages of medicines or activate the support of the European Centre for Disease Prevention and Control (ECDC).
Health Security Committee

The Council and European Parliament negotiators agreed that the Health Security Committee (HSC) should play a role in coordinating action taken by the Commission and member states in order to implement the regulation on cross-border threats to health.

They also decided that the HSC may adopt opinions and guidance on response measures for the prevention and control of a threat to health. If the HSC is to vote to adopt its guidance, the vote will be decided by a two-thirds majority.
Stress tests, planning and joint procurement

The Council and European Parliament also agreed that:the Commission will facilitate stress tests to ensure the operation of the EU preparedness and response plan and update the plan as necessary
based on input from member states, the Commission will draft reports on their health crisis response planning; an overview of the report’s recommendations will be made public
the Commission and the member states will be able to jointly purchase medical countermeasures; member states will base their decision to take part in such purchases on information provided in advance and under conditions determined by mutual agreement with the Commission.
Background and next steps

This draft regulation is part of a package of proposals relating to the European Health Union. The package – put forward by the European Commission on 11 November 2020 – consists of three legislative proposals: in addition to the regulation on cross-border threats to health, it also includes a stronger mandate for the European Medicines Agency (EMA) and the European Centre for Disease Prevention and Control (ECDC). The revision of the EMA and ECDC mandates has already been concluded. This package was complemented by the creation, in September 2021, of the new Health Emergency Preparedness and Response Authority (HERA), which is tasked with securing the supply of medical countermeasures before and during a health crisis.

Within the Council, the provisional political agreement reached today will first be submitted to the Permanent Representatives Committee for approval. A formal adoption procedure will then be launched.European Health Emergency Preparedness and Response Authority (HERA) (European Commission, press release of 16 September 2021)
European Health Union: protecting Europeans against cross-border health threats (background information)

Toπικό Μέσο Μαζικής ενημέρωσης ("θυγατρικό" της "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"),ΜΙΑ ΚΡΑΥΓΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ 170.000 Ελλήνων Πολιτών. Είκοσι ολόκληρα χρόνια ζωής (2000-2021) και αγώνων στην καταγραφή και υπεράσπιση της Αλήθειας για τον πολύπαθο τόπο των Αχαρνών.

ΑΧΑΡΝΕΣ: Ενημέρωση...ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΕΗΛΑΤΗΜΕΝΟ ΔΗΜΟ

ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ,ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ

ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ,ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ
Βιογραφικό του Κυριάκου Μητσοτάκη Ο Κυριάκος Μητσοτάκης γεννήθηκε το 1968 στην Αθήνα. Αφού αποφοίτησε αριστούχος από το Κολλέγιο Αθηνών συνέχισε τις σπουδές του στην Αμερική. Σπούδασε κοινωνικές επιστήμες στο Harvard από όπου αποφοίτησε με την ανώτατη τιμητική διάκριση «summa cum laude» ενώ τιμήθηκε με τα έπαθλα «Hoopes» και «Tocqueville» για την εκπόνηση της διατριβής του με θέμα την αμερικανική εξωτερική πολιτική απέναντι στην Ελλάδα. Συνέχισε τις σπουδές του στο Stanford, στον τομέα των διεθνών οικονομικών σχέσεων και τις ολοκλήρωσε στο Harvard Business School στον τομέα της διοίκησης επιχειρήσεων. Πριν ασχοληθεί με την πολιτική, εργάστηκε επί μία δεκαετία στον ιδιωτικό τομέα στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Διετέλεσε οικονομικός αναλυτής στην Chase Investment Bank και σύμβουλος στην κορυφαία εταιρία συμβούλων McKinsey and Company στο Λονδίνο. Μετά την επιστροφή του στην Ελλάδα, εργάστηκε ως ανώτατο στέλεχος επενδύσεων στην Alpha Ventures της Alpha Bank και στη συνέχεια μετακινήθηκε στον Όμιλο της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδας. Διατέλεσε για τρία χρόνια Διευθύνων Σύμβουλος της Εθνικής Επιχειρηματικών Συμμετοχών, την οποία και ανέδειξε σε κορυφαία εταιρεία στην Ελληνική και Βαλκανική αγορά του private equity και του venture capital. Η Εθνική Επιχειρηματικών Συμμετοχών χρηματοδότησε πολλές γρήγορα αναπτυσσόμενες επιχειρήσεις με ίδια κεφάλαια, δημιουργώντας εκατοντάδες θέσεις απασχόλησης. Για την επαγγελματική του δραστηριότητα έχει λάβει τιμητικές διακρίσεις, με σημαντικότερη την βράβευσή του το 2003 από το World Economic Forum ως “Global Leader for Tomorrow”. Στις εκλογές του 2004 και του 2007 εξελέγη πρώτος σε σταυρούς προτίμησης βουλευτής με τη Νέα Δημοκρατία στη μεγαλύτερη εκλογική περιφέρεια της χώρας, τη Β΄ Αθηνών, ενώ στις εκλογές του 2009 εξελέγη για τρίτη φορά. Στις εκλογές του Μαΐου 2012 εξελέγη για μία ακόμη φορά πρώτος στη Β’ Αθηνών, ενώ ήταν επικεφαλής του ψηφοδελτίου στις εκλογές του Ιουνίου 2012. Στη Βουλή των Ελλήνων έχει συμμετάσχει στην Επιτροπή Αναθεώρησης του Συντάγματος και στις Επιτροπές Οικονομικών, Παραγωγής και Εμπορίου, Ευρωπαϊκών Υποθέσεων και Εξωτερικών και Άμυνας ενώ διετέλεσε για δύο χρόνια Πρόεδρος της Επιτροπής Περιβάλλοντος. Έως τις εκλογές του 2012 ήταν Τομεάρχης Περιβαλλοντικής Πολιτικής της Νέας Δημοκρατίας. Έχει επισκεφθεί πολλές περιβαλλοντικά ευαίσθητες περιοχές της χώρας, έχει συμμετάσχει σε δεκάδες συνέδρια για το περιβάλλον στην Ελλάδα και το εξωτερικό μεταξύ αυτών στις διεθνείς διασκέψεις του ΟΗΕ για την κλιματική αλλαγή στο Μπαλί, το Πόζναν, το Κανκούν και την Κοπεγχάγη. Διετέλεσε Υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης από τις 25 Ιουνίου 2013 μέχρι τις 27 Ιανουαρίου 2015. Στις εθνικές εκλογές της 25ης Ιανουαρίου 2015 εξελέγη για πέμπτη φορά βουλευτής της ΝΔ στη Β’ Αθηνών τετραπλασιάζοντας τους σταυρούς που έλαβε σε σχέση με τις εθνικές εκλογές του Μαΐου 2012. Στις 10 Ιανουαρίου 2016 εξελέγη πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας και αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης. Στις 7 Ιουλίου 2019 εξελέγη Πρωθυπουργός της Ελλάδας. Μιλάει Αγγλικά, Γαλλικά και Γερμανικά και έχει εκδώσει το βιβλίο «Οι Συμπληγάδες της Εξωτερικής Πολιτικής». Έχει τρία παιδιά, τη Σοφία, τον Κωνσταντίνο και τη Δάφνη.

OMAΔΑ FACEBOOK "ΔΗΜΟΤΕΣ ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ"

OMAΔΑ FACEBOOK "ΔΗΜΟΤΕΣ ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ"
ΔΗΜΟΤΕΣ ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ

"ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΦΥΛΗΣ" ΠΟΛΥΕΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΙΣΤΟΧΩΡΟΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

"ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΦΥΛΗΣ" ΠΟΛΥΕΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΙΣΤΟΧΩΡΟΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
"ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΦΥΛΗΣ" ΠΟΛΥΕΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΙΣΤΟΧΩΡΟΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

"ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ για τον μικρό μας Αγγελο,ΜΑΡΙΟ ΣΟΥΛΟΥΚΟ"

"ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ για τον μικρό μας Αγγελο,ΜΑΡΙΟ ΣΟΥΛΟΥΚΟ"
Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ" θα ζητά ΕΣΑΕΙ.."ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΑΡΙΟ ΣΟΥΛΟΥΚΟ"!!

ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΑΙΜΑΤΟΣ "ΗΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ"

ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΑΙΜΑΤΟΣ "ΗΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ"
Ερευνα,Συνεντεύξεις και επισήμανση της σπουδαιότητος του τότε ΕΘΝΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΑΙΜΑΤΟΣ "ΗΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ" απο το Περιοδικό "ΑΧΑΡΝΕΩΝ Εργα" το έτος 2004!!
Ο Ιστοχώρος μας ΔΕΝ ΛΟΓΟΚΡΙΝΕΙ τα κείμενα των Αρθρογράφων του. Αυτά δημοσιεύονται εκφράζοντας τους ιδίους.
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή ή απόδοση του περιεχομένου του παρόντος διαδικτυακού τόπου σε ό,τι αφορά τα άρθρα της ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ και του ΓΙΑΝΝΗ Γ. ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό ή άλλο, χωρίς την προηγούμενη γραπτή άδεια των Αρθρογράφων. Νόμος 2121/1993 - Νόμος 3057/2002, ο οποίος ενσωμάτωσε την οδηγία 2001/29 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Tι ήταν η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ»..για όσους δεν γνωρίζουν.

Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» γεννήθηκε το 2000,ως συνέχεια του Περιοδικού «ΑΧΑΡΝΕΩΝ Έργα». Δημιουργήθηκε από Επαγγελματίες Εκδότες με δεκαετίες στον τομέα της Διαφήμισης, των Εκδόσεων και των Δημοσίων Σχέσεων και αρχικά ήταν μια Υπερτοπική Εφημερίδα με κύριο αντικείμενο το Αυτοδιοικητικό Ρεπορτάζ.

Επί χρόνια, κυκλοφορούσε την έντυπη έκδοσή της σε ένα ικανότατο τιράζ (5000 καλαίσθητων φύλλων εβδομαδιαίως) και εντυπωσίαζε με την ποιότητα της εμφάνισης και το ουσιώδες, μαχητικό και έντιμο περιεχόμενο της.
Η δύναμη της Πένας της Εφημερίδας, η Ειλικρίνεια, οι Ερευνές της που έφερναν πάντα ουσιαστικό αποτέλεσμα ενημέρωσης, την έφεραν πολύ γρήγορα πρώτη στην προτίμηση των αναγνωστών και γρήγορα εξελίχθηκε σε Εφημερίδα Γνώμης και όχι μόνον για την Περιφέρεια στην οποία κυκλοφορούσε.

=Επι είκοσι τέσσαρα (24) χρόνια, στηρίζει τον Απόδημο Ελληνισμό, χωρίς καμία-ούτε την παραμικρή- διακοπή

. =Επί είκοσι τέσσαρα ολόκληρα χρόνια, προβάλλει με αίσθηση καθήκοντος κάθε ξεχωριστό, έντιμο και υπεύθυνο Πολιτικό της Πολιτικής Σκηνής. Στις σελίδες της, θα βρείτε ακόμα και σήμερα μόνο άξιες και χρήσιμες Πολιτικές Προσωπικότητες αλλά και ενημέρωση από κάθε Κόμμα της Ελληνικής Βουλής. Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» ουδέποτε διαχώρησε τους αναγνώστες της ανάλογα με τα πολιτικά τους πιστεύω. Επραττε το καθήκον της, ενημερώνοντας όλους τους Ελληνες, ως όφειλε.

=Επί είκοσι τέσσαρα ολόκληρα χρόνια, δίνει βήμα στους αδέσμευτους, τους επιτυχημένους, τους γνώστες και θιασώτες της Αλήθειας. Στηρίζει τον Θεσμό της Ελληνικής Οικογένειας, την Παιδεία, την Ελληνική Ιστορία, προβάλλει με όλες της τις δυνάμεις τους Αδελφούς μας απανταχού της Γης, ενημερώνει για τα επιτεύγματα της Επιστήμης, της Επιχειρηματικότητας και πολλά άλλα που πολύ καλά γνωρίζουν οι Αναγνώστες της.

=Επί είκοσι τέσσαρα ολόκληρα χρόνια, ο απλός δημότης–πολίτης, φιλοξενείται στις σελίδες της με μόνη προϋπόθεση την ειλικρινή και αντικειμενική γραφή και την ελεύθερη Γνώμη, η οποία ΟΥΔΕΠΟΤΕ λογοκρίθηκε.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ», είναι ένα βήμα Ισονομίας και Ισοπολιτείας, έννοιες απόλυτα επιθυμητές, ιδιαιτέρως στις ημέρες μας. Είναι ο δικτυακός τόπος της έκφρασης του πολίτη και της εποικοδομητικής κριτικής, μακριά από κάθε στήριξη αφού δεν ετύγχανε οικονομικής υποστήριξης από Δήμους, Κυβερνήσεις ή όποιους άλλους Δημόσιους ή Ιδιωτικούς Φορείς, δεν είχε ΠΟΤΕ χορηγούς, ή οποιασδήποτε μορφής υποστηρικτές. Απολαμβάνει όμως Διεθνούς σεβασμού αφού φιλοξενεί ενημέρωση από αρκετά ξένα Κράτη πράγμα που της περιποιεί βεβαίως, μέγιστη τιμή.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διαγράφει απο την γέννησή της μια αξιοζήλευτη πορεία και απέκτησε εξ αιτίας αυτού,ΜΕΓΙΣΤΗ αναγνωσιμότητα. Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» κέρδισε την αποδοχή και τον σεβασμό που της ανήκει, με «εξετάσεις» εικοσι τεσσάρων ολόκληρων ετών, με συνεχείς αιματηρούς αγώνες κατά της τοπικής διαπλοκής, με αγώνα επιβίωσης σε πολύ δύσκολους καιρούς, με Εντιμότητα, αίσθηση Καθήκοντος και Ευθύνης.

ΕΙΚΟΣΙ ΤΕΣΣΑΡΑ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"!! 2000-2024

ΕΙΚΟΣΙ ΤΕΣΣΑΡΑ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"!! 2000-2024
ΕΙΚΟΣΙ ΤΕΣΣΑΡΑ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"!! 2000-2024