"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024"

"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024"
"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024"

"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024"

Διαβάζετε ένα ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ και ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ οικονομική στήριξη (αυτοδιοικητική, χορηγική, δημοσία ή άλλη ) ηλικίας 24 ετών Μέσο Μαζικής Ενημέρωσης, με αξιοσημείωτη ΔΙΕΘΝΗ αναγνώριση και ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΥΨΗΛΗ ΑΝΑΓΝΩΣΙΜΟΤΗΤΑ.
Είκοσι τέσσαρα (24) ολόκληρα χρόνια δημοσιογραφίας, ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΔΙΑΨΕΥΣΙΣ!!
Contact: politikimx@gmail.com v.ch.maria@gmail.com

Η ΑΝΑΓΝΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΙΜΑ 14 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2024

Η ΑΝΑΓΝΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΙΜΑ:

Eως σήμερα 24 Οκτωβρίου 2024 ώρα 10΄22 οι αναγνώσεις της “ΠΟΛΙΤΙΚΗ” είναι -σύμφωνα με την γκούγκλ)- 3.061.688 (τρία εκατομμύρια εξήντα μία χιλιάδες εξακόσιες ογδόντα οκτώ)

Η ανάλυση μηνών είναι:
71316 (Απρίλιος 2024)
76741 (Μάϊος 2024)
66828 (Iούνιος 2024)
80104 (Iούλιος 2024)

79553 (Aύγουστος 2024)
71739 (Σεπτέμβριος 2024)

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ ΜΑΣ

Σήμερα σταματά η ενημέρωση της αναγνωσιμότητας. Ο λόγος είναι προφανής: δεν έχουμε μεν κανένα έσοδο αλλά η αναγνωσιμότητά μας περικόπτεται διαρκώς, ανάλγητα και συντριπτικά παρά τις κατ΄επανάληψη ΔΙΚΑΙΕΣ διαμαρτυρίες μας στην υπέροχη γκούγκλ. Απο σήμερα η Εφημερίδα δεν φιλοξενεί πλέον διαφημίσεις της. Οταν το κονδύλι της δημιουργίας ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ θα γίνει προσιτό, η Εφημερίδα θα συνεχίσει ως Ιστοσελίδα. Εως τότε,όλα είναι αναμενόμενα και εμείς πανέτοιμοι για ένα καλύτερο μέλλον της "ΠΟΛΙΤΙΚΗ". Νερό στο μύλο ΚΑΝΕΝΟΣ, ειδικά όταν συνοδεύεται απο πλήρη αναλγησία.
Άμεση επικοινωνία: v.ch.maria@gmail.com
politikimx@gmail.com

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ, ΓΝΩΜΕΣ NORWAY's latest..-KREMLIN's Weekly information newsletter..-Π.Ο.Τ.Α.Π ενημέρωση..-ΜΑΝΟΣ ΚΟΝΣΟΛΑΣ: «Εθνική Στρατηγική για την Περιφερειακή Ανάπτυξη -Μεταφορά νέων αρμοδιοτήτων στις Περιφέρειες»..-ΣΕΒ,Σύνδεσμος Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών,πρόσκληση σε εκδήλωση..-imf,update..-ΕΝΥΠΕΚΚ/ΑΛΕΞΗΣ ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ:Το επίδομα προσωπικής διαφοράς σε πέντε (5) ερωταπαντήσεις ..-ΔΗΜΟΣ ΜΑΡΑΘΩΝΟΣ:4ο Φεστιβάλ Ερασιτεχνικών Θιάσων ..-COUNCIL OF THE EUROPEAN UNION,update..- ekyklos πρόσκλησις..-Ημερομηνίες πληρωμής των συντάξεων μηνός Δεκεμβρίου 2024..-ΔΗΜΟΣ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΥ ΜΕΣΟΓΑΙΑΣ:ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ..-EUROPEAN BANK's update ..-ΠΑ.ΣΟ.Κ. Κοινοβουλευτική δράση..-Maritime Affairs and Fisheries Newsletter..-ΑΠΟΧΗ ΤΩΝ ΔΙΚΗΓΟΡΩΝ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΗΣ ΟΛΟΜΕΛΕΙΑΣ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ ΕΩΣ ΤΙΣ 31.12.202..-Συγχώνευση Ληξιαρχείων..-Διευκρινίσεις για την εφαρμογή του ν.5143/2024.»..-Πρόσκληση υποψήφιων ε κλάδων ΤΕ και ΔΕ για υποβολή αίτησης-δήλωσης.....-IMF Podcasts..-IMF: Growth in Sub-Saharan Africa is Diverging..-"EΛΕΥΘΕΡΟΣ ΤΥΠΟΣ" Ειδήσεις..-ΕΘΝΙΚΗ ΑΡΧΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ webinar..-"ΕΘΝΟΣ" Ειδήσεις..-"ΤΟ ΒΗΜΑ" Ειδήσεις..-APEC Recognizes Champions of Sustainability with 2024 BCG Award ..-ΑΣΕΠ νέα ..-EUROPEAN CONFEDERATION OF THE FOOTWEAR INDUSTRY(CEC),update..-WorldFootwear:4 από 198 Expo Riva Schuh & Gardabags awaits you..-MAΡΙΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΣΤΑ SOCIAL MEDIA,..-ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ:Εξαφανίσεις και Εκμετάλλευση Ανηλίκων από Κυκλώματα..-ΑΑΔΕ: Αυτόματη απόδοση ΑΦΜ σε 700.000 ανήλικους, σταδιακά από τις 11/11..-ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΙΤΣΙΛΗΣ,ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ ΑΑΔΕ:ολόκληρη η ομιλία του στο 17ο Συνέδριο των φορολογικών διοικήσεων του ΟΟΣΑ..-Επίδομα θέρμανσης 2023-24: Τι ισχύει για όσους αγόρασαν καυσόξυλα..-Προέδρου ΣτΕ κ. Πικραμένου επιστολή προς τον Πρόεδρο Ολομέλειας Προέδρων Δικηγορικών Συλλόγων ..- ‍ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΘΗΝΩΝ: Βιντεοσκοπημένο Σεμινάριο Νομικής Βοήθειας .....-«Καθορισμός της διαδικασίας θέσης των Επιβατικών Ιδιωτικής Χρήσης (ΕΙΧ) οχημάτων και μοτοσυκλετών..."..-ΕΚΛΟΓΕΣ ΕΞΑΑΑ 2024 - ΝΕΟ Δ.Σ...-Ευάγγελος Βενιζέλος, "Πολιτική θεολογία και Συνταγματική ηθική" , εκδόσεις Αρμός 2024..-ENYΠΕΚΚ/ΑΛΕΞΗΣ ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ:ενημέρωση..-ΠΑ.ΣΟ.Κ.:ενημέρωση..- COUNCIL OF THE EUROPEAN UNION,update..-ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΝΤΙΚΑΡΚΙΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΑΧΑΡΝΩΝ & ΦΥΛΗΣ:αιμοδοσία..-NASA's Earth Observatory,update..- WORLD FOOTWEAR weekly newsletter..-After Constantine Journal,update..-WTC Health Program eNews:We'll See You Wednesday!..-ΣτΕ αποφάσεις Ολομέλειας 1639/2024 και 1641/2024:"Στερείται εννόμου συμφέροντος ο ΔΣΑ για την ακύρωση αποφάσεων Υπουργού Δικαιοσύνης.."..-ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΘΗΝΩΝ:"ΑΠΟΦΑΣΗ ΟΛΟΜΕΛΕΙΑΣ ΣτΕ: ΙΣΤΟΡΙΚΗΣ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΔΙΚΑΙΟΚΡΑΤΙΚΗ ΟΠΙΣΘΟΔΡΟΜΗΣΗ"..-ΕΒΕΑ:Συμπλήρωση ερωτηματολογίου για την ενσωμάτωση της πλατφόρμας S.T.E.P......-EUROPEAN JOURNALISM CENTRE update..-The Clock is Ticking on Sub-Saharan Africa's Urgent Job Creation Challenge..-Ο Πιερικός Οργανισμός Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής (ΠΟΤΑΠ) στη Διεθνή Έκθεση WTM London 2024..-MAΡΙΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΣΤΑ SOCIAL MEDIA,..-ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΥΝΤΟΜΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΗΣ Μ.Χ.Β. ..- ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ ενημέρωση απο τον Κυβερνητικό Εκπρόσωπο Παύλο Μαρινάκη..-ΚΥΡΙΑΚΟΥ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ,ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ πρόσφατη δραστηριότητα..-NIH Health Information......-AHEPA update..-Εμπορικό & Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθηνών (ΕΒΕΑ):Ζητήσεις-Προσφορές Οκτώβριος 2024..-IMF update..-"OPEN" tv νέα..-"ΕΘΝΟΣ" Ειδήσεις..-"Περι ζα...ανεμομαζώματα...διαβολοσκορπίσματα":γράφει η Μ.Χ.Β...-"ΤΟ ΒΗΜΑ" Ειδήσεις..-ΕΒΕΑ:Έρευνα του Ελληνικού Παρατηρητηρίου του LSE.....-Αντίδοτο στο δηλητήριο της οχιάς από το ΑΠΘ και το ινστιτούτο Παστέρ..-Ε.Ε.Φα.Μ ενημέρωση..-ΕΒΕΑ επιχειρηματική ενημέρωση..-ΕΝΩΣΗ ΑΓΡΙΝΙΟΥ:αγροτική ενημέρωση..-EUROPEAN COMMISSION Agricultural markets dashboard..-IMF latest news..-SPD update..-EUROPEAN BANK's update..- WORLD TRADE ORGANIZATION,s update..-KREMLIN's Weekly information newsletter..-AHEPA Visits Delaware Valley, Kicks off Journey to Greece Fundraising..-NATO update..-Prime Minister, Justin Trudeau,....-GAIN reports..- --

MHN ΞΕΧΝΑΤΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ΚΑΙ ΕΔΩ:

SELECT LANGUAGE

"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024"

"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024"
ΑΠΟΓΕΙΩΣΤΕ ΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΑΣ!!

ΕΥΔΑΠ

ΕΥΔΑΠ
Μια μικρή, δική σου κίνηση, φέρνει μία μεγάλη αλλαγή για όλους μας. Σε ευχαριστούμε, που κλείνεις τη βρύση! Μάθε ακόμα περισσότερα για το πώς μπορείς να εξοικονομήσεις, κάθε μέρα, νερό, έξυπνα και εύκολα, εδώ.
Δεν μπορώ να καταλάβω πως πολλοί ΔΕΝ γνωρίζουν την αξία της ψήφου.Η ΨΗΦΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΦΑΙΡΑ και σκοτώνει οταν ΔΕΝ σκέφτεσαι...Αυτό..

Έλληνας ιατρός,πολιτικός,συγγραφέας,πανεπιστημιακός, καθηγητής στην Ιατρική Σχολή

Τετάρτη 30 Σεπτεμβρίου 2020

"ΕΘΝΙΚΗ ΑΡΧΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ":τι είναι και πως λειτουργεί

 http://www.gsac.gov.gr/index.php/el/


H Εθνική Αρχή Διαφάνειας (ΕΑΔ) ιδρύθηκε με τον νόμο 4622/2019 (Α '133), ο οποίος στα άρθρα 82-103 και 118-119 ορίζει το θεσμικό πλαίσιο λειτουργίας της. Η ΕΑΔ έχει αναλάβει το σύνολο των αρμοδιοτήτων, υποχρεώσεων και δικαιωμάτων πέντε βασικών ελεγκτικών δημόσιων φορέων (ΓΕΔΔ, ΣΕΕΔΔ, ΣΕΥΥΠ, ΣΕΔΕ, ΣΕΕΜΕ) και της Γενικής Γραμματείας Καταπολέμησης της Διαφθοράς.

Ο διαδικτυακός τόπος της ΕΑΔ βρίσκεται στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.aead.gr

ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ


Για πρώτη φορά συστήνεται στην Ελλάδα μια ενιαία και ανεξάρτητη αρχή, η οποία έχει τα απαιτούμενα εχέγγυα ανεξαρτησίας και αμεροληψίας, σύμφωνα με τις καλές διεθνείς πρακτικές και τις απαιτήσεις του διεθνούς δικαίου.

Η Εθνική Αρχή Διαφάνειας ιδρύθηκε με τον νόμο 4622/2019 (Α'  133). Στα άρθρα 82-103 και 118-119 ορίζεται το θεσμικό πλαίσιο της λειτουργίας της. Η Αρχή αναλαμβάνει το σύνολο των αρμοδιοτήτων πέντε βασικών ελεγκτικών δημόσιων φορέων (Γραφείο Γενικού Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης, Σώμα Επιθεωρητών-Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης, Σώμα Επιθεωρητών Υπηρεσιών Υγείας και Πρόνοιας, Σώμα Επιθεωρητών Δημοσίων Έργων, το Σώμα Επιθεωρητών-Ελεγκτών Μεταφορών), καθώς και της Γενικής Γραμματείας Καταπολέμησης της Διαφθοράς.

 

ΑΚΕΡΑΙΟΤΗΤΑ


Με στόχο την αλλαγή των προτύπων και των αντιλήψεων για τη δημόσια ηθική και ακεραιότητα η Αρχή έχει ως αποστολή τον σχεδιασμό και την υλοποίηση ενός πλαισίου συνεκτικών πολιτικών τόσο για τον εντοπισμό και την καταστολή πράξεων διαφθοράς όσο και για την πρόληψη κι αποτροπή αυτών καθώς και την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση του συνόλου της κοινωνίας. Η μηδενική ανοχή στη διαφθορά και η ενίσχυση της διαφάνειας και των μηχανισμών λογοδοσίας είναι προτεραιότητα για το σύνολο της ελληνικής κοινωνίας. Η αποστολή της Αρχής αφορά στο δημόσιο ήθος, τις κοινωνικές αξίες και την ποιότητα της δημοκρατίας μας. Για αυτούς τους λόγους, o πυρήνας των αρμοδιοτήτων βασίζεται στην ανάγκη αποκατάστασης της εμπιστοσύνης των πολιτών στους θεσμούς.


ΕΛΕΓΧΟΣ

Κανένας έλεγχος δεν σταματά. Συνεχίζονται όλοι οι διενεργούμενοι έλεγχοι και ο ελεγκτικός μηχανισμός ενισχύεται με διευρυμένο πλαίσιο αρμοδιοτήτων. Για πρώτη φορά προβλέπονται εκτεταμένες αρμοδιότητες ελέγχων και των ιδιωτικών φορέων με επιβολή προστίμων μέχρι 100.000 ευρώ.

ΛΟΓΟΔΟΣΙΑ

Θέλοντας να ενισχύσει τους μηχανισμούς λογοδοσίας και διαφάνειας στη Δημόσια Διοίκηση η Εθνική Αρχή Διαφάνειας εισάγει σημαντικές διαρθρωτικές αλλά και επιχειρησιακές καινοτομίες. Πρωτοπορεί, υπερβαίνοντας τη μονοδιάστατη αντίληψη περί συγκέντρωσης όλων των διαθέσιμων δυνάμεων στον έλεγχο και των εντοπισμό των φαινομένων κακοδιοίκησης και διαφθοράς, επενδύοντας παράλληλα στις ενεργητικές πολιτικές πρόληψης και στην υλοποίηση δράσεων για την κινητοποίηση του συνόλου της κοινωνίας. Στο πλαίσιο αυτό η Αρχή δομείται σε τρεις βασικούς πυλώνες, εισάγοντας για πρώτη φορά στην Ελλάδα ένα ολοκληρωμένο οργανωτικό και επιχειρησιακό μοντέλο καινοτόμων δράσεων και πρακτικών για την ενίσχυση της διαφάνειας. Οι πυλώνες αυτοί καλύπτουν τους παρακάτω τομείς:

Α) Διενέργειας Επιθεωρήσεων και Ελέγχων

Β) Εκπόνησης πολιτικών Πρόληψης και Ακεραιότητας

Γ) Υλοποίησης δράσεων Ευαισθητοποίησης της Κοινωνίας

Η Εθνική Αρχή Διαφάνειας φιλοδοξεί να κινητοποιήσει το σύνολο των υγιών δυνάμεων του δημόσιου και του ιδιωτικού τομέα συμπεριλαμβανομένης της κοινωνίας των πολιτών, προκειμένου να σχηματιστεί μία κοινωνική πλειοψηφία που θα απαιτεί αλλά και θα συμμετέχει ενεργά στη δημιουργία προτύπων και μηχανισμών που θα προάγουν τη διαφάνεια, την ακεραιότητα και τη λογοδοσία στο σύνολο της κοινωνίας δημιουργώντας ένα περιβάλλον που δεν θα ευνοεί την ανάπτυξη φαινομένων κακοδιοίκησης και διαφθοράς.


Εισαγωγικό Σημείωμα για το Εθνικό Στρατηγικό Σχέδιο
για την Καταπολέμηση της Διαφθοράς
(2018 – 2021)

1. Εισαγωγή
Η Γενική Γραμματεία για την Καταπολέμηση της Διαφθοράς (ΓΕ.Γ.ΚΑ.Δ.) συστάθηκε με το άρθρο 6 του νόμου 4320/2015 (ΦΕΚ. Α΄29) και υπάγεται στον Αναπληρωτή Υπουργό Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων. Η σύστασή της αποτελεί την απάντηση στην ολοένα αυξανόμενη ανάγκη για την προαγωγή της ακεραιότητας, αλλά και για την καταπολέμηση της διαφθοράς.
Η ΓΕ.Γ.ΚΑ.Δ. επιπλέον έχει οριστεί ως η αρμόδια αρχή για το συντονισμό της καταπολέμησης της απάτης (AFCOS) για εθνικούς καθώς και για πόρους προερχόμενους από την ΕΕ, σύμφωνα με την παράγραφο 4 του άρθρου 3 του Κανονισμού (EE, ΕΥΡΑΤΟΜ) αριθ. 883/2013 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου. Επιπρόσθετα, σύμφωνα με το άρθρο 8 του νόμου 4320/2015, όπως έχει τροποποιηθεί, όλες οι αρμοδιότητες, υπηρεσίες και δομές του Σώματος Επιθεωρητών Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης (Σ.Ε.Ε.Δ.Δ.) και του Σώματος Επιθεωρητών Δημοσίων Έργων (Σ.Ε.Δ.Ε.) μεταφέρθηκαν στη ΓΕ.Γ.ΚΑ.Δ.
Σύμφωνα με τα παραπάνω, η ΓΕ.Γ.ΚΑ.Δ. στοχεύει στην αποτελεσματική και αποδοτική πρόληψη και καταπολέμηση της διαφθοράς, εξασφαλίζοντας τη συνοχή της Εθνικής Στρατηγικής για την Καταπολέμηση της Διαφθοράς υιοθετώντας παράλληλα διεθνείς και ευρωπαϊκές βέλτιστες πρακτικές.

2. Χρονοδιάγραμμα
Το Εθνικό Σχέδιο για την Καταπολέμηση της Διαφθοράς «ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ» εκδόθηκε το 2013 από την Γενική Γραμματεία Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων του Υπουργείου Δικαιοσύνης και αναθεωρήθηκε από τη ΓΕ.Γ.ΚΑ.Δ. τον Αύγουστο του 2015. Περιλάμβανε πλείστες δράσεις (112), συνδεδεμένες με αντίστοιχους στόχους (47) υπό συγκεκριμένους πυλώνες (11), οι οποίοι αποτελούσαν και τους ιδιαίτερους τομείς παρέμβασης. Η ΓΕ.Γ.ΚΑ.Δ. ολοκλήρωσε τη συνολική αναθεώρηση του Εθνικού Στρατηγικού Σχεδίου για την Καταπολέμηση της Διαφθοράς, το οποίο πλέον ισχύει από τον Ιούλιο του 2018 και για τα επόμενα τρία χρόνια. Επιπλέον, προκειμένου να διασφαλιστεί η διαφάνεια και να καταδειχθεί η συνέχεια, το νέο, αναθεωρημένο Εθνικό Στρατηγικό Σχέδιο για την Καταπολέμηση της Διαφθοράς συνοδεύεται από αναφορές στους στόχους και τις δράσεις του προηγούμενου Στρατηγικού Σχεδίου (2015-2018).
3. Στόχος
Οι κύριοι στόχοι του νέου Στρατηγικού Σχεδίου κατά της Διαφθοράς είναι η μείωση της διαφθοράς με τρόπο προοδευτικό και συνεπή, η ενίσχυση της ακεραιότητας, η αύξηση της εμπιστοσύνης των πολιτών στους δημόσιους φορείς και η προώθηση της μηδενικής ανοχής στη διαφθορά. Επιπλέον, απεικονίζει τη βαθιά γνώση και την πείρα, που αποκτήθηκε κατά τη διάρκεια των τριών ετών αποτελεσματικής λειτουργίας της ΓΕ.Γ.ΚΑ.Δ., χρησιμοποιώντας με βέλτιστο τρόπο την ληφθείσα διεθνή τεχνική βοήθεια. Πιο συγκεκριμένα, το νέο Στρατηγικό Σχέδιο για την Καταπολέμηση της Διαφθοράς αφενός είναι εξειδικευμένο και λεπτομερές, αφετέρου είναι σχεδιασμένο κατά τρόπο ο οποίος εξασφαλίζει τον συντονισμό μεταξύ των εμπλεκόμενων φορέων, τη συστηματική συμμετοχή όλων των ενδιαφερομένων του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα, καθώς και της κοινωνίας των πολιτών στην εφαρμογή των σχετικών πολυεπίπεδων ενεργειών. Το νέο Στρατηγικό Σχέδιο για την Καταπολέμηση της Διαφθοράς αναμένεται περαιτέρω να βοηθήσει τους φορείς της Δημόσιας Διοίκησης να αλλάξουν τόσο τον θεσμικό τους ρόλο, όσο και τη νοοτροπία τους αναφορικά με την πρόληψη και την καταπολέμηση του φαινομένου της Διαφθοράς προς μια προσέγγιση περισσότερο προσανατολισμένη στην αποτελεσματική προώθηση της ενεργητικής συμμετοχής των δημόσιων και ιδιωτικών φορέων, των ανεξάρτητων αρχών, της κοινωνίας των πολιτών και της διεθνούς κοινότητας.
Με αυτή τη θεώρηση, ο στόχος του νέου Στρατηγικού Σχεδίου για την Καταπολέμηση της Διαφθοράς είναι η προώθηση της διαφάνειας, της ακεραιότητας, της χρηστής διακυβέρνησης και της ενίσχυσης των αρμόδιων για την καταπολέμηση της διαφθοράς φορέων.

4. Στρατηγική
Για την επίτευξη των προαναφερθέντων στόχων, η ΓΕ.Γ.ΚΑ.Δ. έχει διαρθρώσει το νέο Στρατηγικό Σχέδιο για την Καταπολέμηση της Διαφθοράς σε τέσσερα μέρη:

Μέρος πρώτο: Τομεακή Πρόληψη της Διαφθοράς
Το νέο Στρατηγικό Σχέδιο για την Καταπολέμηση της Διαφθοράς αντιμετωπίζει τη διαφθορά ως ένα πολυτομεακό φαινόμενο και εφαρμόζει μια διεπιστημονική μεθοδολογία για την καταστολή και την πρόληψή της.
Η πρώτη ομάδα στόχων της στρατηγικής για την Καταπολέμηση της Διαφθοράς (1.1-7.2) αποσκοπεί στη μείωση των κινδύνων της διαφθοράς σε συγκεκριμένους τομείς της δημόσιας διοίκησης, όπως της υγείας, του φορολογικού και τελωνειακού συστήματος, των δημόσιων οικονομικών, των δημόσιων συμβάσεων, της εθνικής άμυνας, του αθλητισμού και του περιβάλλοντος, μέσω της καθιέρωσης, της εφαρμογής και της παρακολούθησης συγκεκριμένων στρατηγικών και σχεδίων για την καταπολέμηση της διαφθοράς.
Εκτός από τις ειδικές τομεακές στρατηγικές, το νέο Στρατηγικό Σχέδιο για την Καταπολέμηση της Διαφθοράς επικεντρώνεται στην ενίσχυση του μηχανισμού ανάκτησης περιουσιακών στοιχείων μέσω μιας σειράς ενεργειών, που ακολουθούν τις διεθνείς βέλτιστες πρακτικές και πρότυπα.
Η δεύτερη ομάδα στόχων (8.1-8.4) αποσκοπεί στη μείωση των κινδύνων της διαφθοράς στον ιδιωτικό τομέα, προωθώντας την σύμπραξη δημόσιου και ιδιωτικού τομέα ενάντια στη διαφθορά (Σ.Δ.Ι.Τ.Ε.Δ.), ενισχύοντας το θεσμικό πλαίσιο σχετικά με την ευθύνη των νομικών προσώπων για πράξεις διαφθοράς, τον εξορθολογισμό και την απλούστευση των διαδικασιών για τα δημόσια και ιδιωτικά επενδυτικά προγράμματα και την ανάλυση των περιορισμών που συνδέονται με τη διαφθορά, καθώς και με παράνομες πρακτικές που υπονομεύουν την ανάπτυξη, τον ανταγωνισμό, τις επενδύσεις, την παραγωγικότητα και την εμπιστοσύνη.
Η τρίτη ομάδα στόχων (9.1-9.6) ως μια άλλη κρίσιμη προτεραιότητα του νέου Στρατηγικού Σχεδίου για την Καταπολέμηση της Διαφθοράς, στοχεύει στη μείωση των κινδύνων της διαφθοράς στον πολιτικό τομέα. Με αυτούς τους στόχους, η ΓΕ.Γ.ΚΑ.Δ. επικεντρώνεται στην αποτελεσματικότερη παρακολούθηση της δήλωσης περιουσιακών στοιχείων και στον κώδικα δεοντολογίας για τα μέλη του Κοινοβουλίου. Παράλληλα, προτείνει συγκεκριμένες δράσεις για την ανάπτυξη ενός θεσμικού πλαισίου σχετικά με τις ομάδες άσκησης επιρροής (Lobbying) και τη σύγκρουση συμφερόντων, καθώς και για την αναθεώρηση του Συντάγματος όσον αφορά τη λογοδοσία των μελών της κυβέρνησης.
Η τελευταία ομάδα στόχων του πρώτου μέρος του νέου Στρατηγικού Σχεδίου επικεντρώνεται στη μείωση των κινδύνων της διαφθοράς στην Τοπική Αυτοδιοίκηση ενισχύοντας τους ελέγχους, που διεξάγουν τα αρμόδια όργανα αυτής σχετικά με τη διαφθορά, και δημιουργώντας Μονάδες Εσωτερικού Ελέγχου στις Περιφερειακές και Δημοτικές Αρχές.

Μέρος Δεύτερο: Ακεραιότητα στη Δημόσια Διοίκηση και στο Δικαστικό Σύστημα
Με τους στόχους (11.1-12.2) του νέου Στρατηγικού Σχεδίου για την Καταπολέμηση της Διαφθοράς υπογραμμίζεται η ενίσχυση της ακεραιότητας σε όλη τη δημόσια διοίκηση και το δικαστικό σύστημα.
Υπάρχουν πολλά στοιχεία που συνθέτουν ένα ισχυρό πλαίσιο ακεραιότητας μέσα στο οποίο οι δημόσιοι υπάλληλοι εκπληρώνουν το έργο τους. Η καθιέρωση ενός ολοκληρωμένου εθνικού συστήματος δημόσιας ακεραιότητας και ενός αποτελεσματικού μηχανισμού προστασίας των καταγγελλόντων θα διασφαλίσει και θα προάγει την ακεραιότητα στο δημόσιο τομέα και θα αυξήσει την εμπιστοσύνη του κοινού.
Επιπλέον, βελτιώνοντας την ακεραιότητα και την αποτελεσματικότητα του δικαστικού συστήματος, καθορίζοντας τα πρότυπα επαγγελματικής συμπεριφοράς, ακεραιότητας και λογοδοσίας και προωθώντας άλλες μεταρρυθμίσεις για δικαστές και εισαγγελείς, το νέο Στρατηγικό Σχέδιο κατά της Διαφθοράς επαναπροσδιορίζει τον στόχο του προηγούμενου σχεδίου για την ενίσχυση της λειτουργίας του δικαστικού συστήματος.

Μέρος Τρίτο: Ενίσχυση της Συνεργασίας και Συντονισμού στο Δημόσιο Τομέα
Οι στρατηγικές για την καταπολέμηση της διαφθοράς συχνά δεν αποδίδουν ικανοποιητικά λόγω του ανεπαρκούς συντονισμού και της ελλιπούς ανταλλαγής πληροφοριών μεταξύ των φορέων. Για το σκοπό αυτό, μέσω συγκεκριμένων στόχων (13.1-13.14) το νέο Στρατηγικό Σχέδιο για την Καταπολέμηση της Διαφθοράς φιλοδοξεί να ενισχύσει τις υπάρχουσες δομές και την αποτελεσματικότητά τους, ενισχύοντας το θεσμικό πλαίσιο επιθεώρησης, έρευνας και δίωξης όσον αφορά στην καταπολέμηση της διαφθοράς αλλά και των οικονομικών εγκλημάτων.

Μέρος 4: Εκπαίδευση και Ευαισθητοποίηση του Κοινού
Η ενίσχυση της φωνής των πολιτών και η εκπαίδευση των νέων, ώστε να έχουν σαφή άποψη, ότι η διαφθορά δεν μπορεί να είναι αποδεκτή, αποτελούν ζωτικά στοιχεία για την οικοδόμηση μιας πιο ισχυρής συναίσθησης της ακεραιότητας σε ολόκληρο το έθνος. Για να συμμετέχουν τόσο οι πολίτες όσο και οι νέοι σε πρωτοβουλίες κατά της διαφθοράς πρέπει πρώτα οι ίδιοι να αισθανθούν εμπλεκόμενοι σε κάθε πολιτική ανάπτυξης και εφαρμογής στρατηγικών κατά της διαφθοράς. Το νέο Στρατηγικό Σχέδιο για την Καταπολέμηση της Διαφθοράς περιλαμβάνει μια σειρά δράσεων επικοινωνίας και ενημέρωσης των νέων μέσω όλων των βαθμίδων εκπαίδευσης. Οι υποστηρικτικές προεργασίες, όπως η ενσωμάτωση των σχετικών θεματικών στο πρόγραμμα σπουδών, έχουν σχεδιαστεί και πρόκειται να αναπτυχθούν.

5. Επόμενες ενέργειες: Συγκεκριμένες και όχι αόριστες
Το νέο Στρατηγικό Σχέδιο για την Καταπολέμηση της Διαφθοράς είναι σαφές, με τη μορφή συγκεκριμένων δεσμεύσεων, που μεταφράζονται σε πολύ ειδικές ενέργειες. Η πρόοδος της εφαρμογής του εθνικού Στρατηγικού Σχεδίου κατά της Διαφθοράς θα δημοσιεύεται κάθε έξι μήνες μέσω της ιστοσελίδας της ΓΕ.Γ.ΚΑ.Δ. Η πρώτη έκθεση προόδου θα δημοσιευθεί τον Δεκέμβριο του 2018.

 

«Η χαρτογράφηση των φορέων με αρμοδιότητα μεταξύ άλλων την καταπολέμηση της διαφθοράς (Ελεγκτικές Δημόσιες Υπηρεσίες, Σώματα Επιθεώρησης και Ελέγχου, Εισαγγελικές, Δικαστικές  και Ανεξάρτητες Αρχές), καταρτίστηκε για πρώτη φορά από τον Εθνικό Συντονιστή κατά της Διαφθοράς, στο πλαίσιο του Εθνικού σχεδίου «ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ». Η εν λόγω χαρτογράφηση, θεωρήθηκε επιτυχής ολοκλήρωση της δράσης 5 του εφαρμοζόμενου την περίοδο εκείνη Σχεδίου Δράσης [Ε3.Α1.10.(2.4.)] και δόθηκε στη δημοσιότητα με την ανάρτησή της στην ιστοσελίδα της Γενικής Γραμματείας Μέσων Ενημέρωσης (http://www.ggme.gov.gr).

Με το παρόν έγγραφο η προαναφερόμενη αρχική χαρτογράφηση αναθεωρείται, σύμφωνα με την δράση 1.7 του αναθεωρημένου Σχεδίου Δράσης, προκειμένου να αποτυπώσει με το πληρέστερο δυνατό τρόπο την υπάρχουσα κατάσταση των υπηρεσιών, που συμμετέχουν στο δίκτυο των φορέων καταπολέμησης της διαφθοράς, λαμβάνοντας υπόψη μεταξύ άλλων τις συντελεσμένες αλλαγές στις οργανωτικές δομές των υπουργείων που συντελέστηκαν το έτος 2014 και κυρίως τους οργανισμούς των Υπουργείων που εκδόθηκαν δυνάμει των σχετικών προεδρικών διαταγμάτων.

Τελικός στόχος της χαρτογράφησης των δικαστικών, ελεγκτικών, διωκτικών,  διοικητικών, ανεξάρτητων και εποπτικών αρχών και υπηρεσιών και οργάνων, σωμάτων, υπηρεσιών επιθεώρησης, που συμμετέχουν στο δίκτυο των φορέων καταπολέμησης της διαφθοράς, είναι αφενός η ενημέρωση των πολιτών και αφετέρου ο εντοπισμός των αλληλοεπικαλυπτόμενων αρμοδιοτήτων και η θεραπεία των λειτουργικών τους κενών, η αποτύπωση τυχόν προβλημάτων και δυσλειτουργιών, και η εν τέλει η διατύπωση προτάσεων για επίλυση προβλημάτων, προκειμένου να αντιμετωπισθεί αποτελεσματικότερα η διαφθορά στον Δημόσιο Τομέα τόσο σε προληπτικό όσο και σε κατασταλτικό επίπεδο.

Η ύλη έχει διανεμηθεί σε πέντε κατηγορίες, προκειμένου να είναι περισσότερο εύχρηστη. Η πρώτη κατηγορία αφορά τις δικαστικές αρχές. Η δεύτερη κατηγορία αποτυπώνει όργανα, σώματα, υπηρεσίες επιθεώρησης, ελεγκτικές και διωκτικές αρχές και υπηρεσίες. Η τρίτη είναι εστιασμένη σε μία σειρά διοικητικών και ελεγκτικών αρχών και υπηρεσιών, ενώ η τέταρτη αφορά στις ανεξάρτητες διοικητικές αρχές. Τέλος μία σειρά εποπτικών φορέων έχει αποτελέσει μία τελευταία πέμπτη κατηγορία».

Attachments:
Download this file (2016_11_10_xartografisi.pdf)2016_11_10_xartografisi.pdf[Xαρτογράφηση των φορέων]

Toπικό Μέσο Μαζικής ενημέρωσης ("θυγατρικό" της "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"),ΜΙΑ ΚΡΑΥΓΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ 170.000 Ελλήνων Πολιτών. Είκοσι ολόκληρα χρόνια ζωής (2000-2021) και αγώνων στην καταγραφή και υπεράσπιση της Αλήθειας για τον πολύπαθο τόπο των Αχαρνών.

ΑΧΑΡΝΕΣ: Ενημέρωση...ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΕΗΛΑΤΗΜΕΝΟ ΔΗΜΟ

ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ,ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ

ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ,ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ
Βιογραφικό του Κυριάκου Μητσοτάκη Ο Κυριάκος Μητσοτάκης γεννήθηκε το 1968 στην Αθήνα. Αφού αποφοίτησε αριστούχος από το Κολλέγιο Αθηνών συνέχισε τις σπουδές του στην Αμερική. Σπούδασε κοινωνικές επιστήμες στο Harvard από όπου αποφοίτησε με την ανώτατη τιμητική διάκριση «summa cum laude» ενώ τιμήθηκε με τα έπαθλα «Hoopes» και «Tocqueville» για την εκπόνηση της διατριβής του με θέμα την αμερικανική εξωτερική πολιτική απέναντι στην Ελλάδα. Συνέχισε τις σπουδές του στο Stanford, στον τομέα των διεθνών οικονομικών σχέσεων και τις ολοκλήρωσε στο Harvard Business School στον τομέα της διοίκησης επιχειρήσεων. Πριν ασχοληθεί με την πολιτική, εργάστηκε επί μία δεκαετία στον ιδιωτικό τομέα στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Διετέλεσε οικονομικός αναλυτής στην Chase Investment Bank και σύμβουλος στην κορυφαία εταιρία συμβούλων McKinsey and Company στο Λονδίνο. Μετά την επιστροφή του στην Ελλάδα, εργάστηκε ως ανώτατο στέλεχος επενδύσεων στην Alpha Ventures της Alpha Bank και στη συνέχεια μετακινήθηκε στον Όμιλο της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδας. Διατέλεσε για τρία χρόνια Διευθύνων Σύμβουλος της Εθνικής Επιχειρηματικών Συμμετοχών, την οποία και ανέδειξε σε κορυφαία εταιρεία στην Ελληνική και Βαλκανική αγορά του private equity και του venture capital. Η Εθνική Επιχειρηματικών Συμμετοχών χρηματοδότησε πολλές γρήγορα αναπτυσσόμενες επιχειρήσεις με ίδια κεφάλαια, δημιουργώντας εκατοντάδες θέσεις απασχόλησης. Για την επαγγελματική του δραστηριότητα έχει λάβει τιμητικές διακρίσεις, με σημαντικότερη την βράβευσή του το 2003 από το World Economic Forum ως “Global Leader for Tomorrow”. Στις εκλογές του 2004 και του 2007 εξελέγη πρώτος σε σταυρούς προτίμησης βουλευτής με τη Νέα Δημοκρατία στη μεγαλύτερη εκλογική περιφέρεια της χώρας, τη Β΄ Αθηνών, ενώ στις εκλογές του 2009 εξελέγη για τρίτη φορά. Στις εκλογές του Μαΐου 2012 εξελέγη για μία ακόμη φορά πρώτος στη Β’ Αθηνών, ενώ ήταν επικεφαλής του ψηφοδελτίου στις εκλογές του Ιουνίου 2012. Στη Βουλή των Ελλήνων έχει συμμετάσχει στην Επιτροπή Αναθεώρησης του Συντάγματος και στις Επιτροπές Οικονομικών, Παραγωγής και Εμπορίου, Ευρωπαϊκών Υποθέσεων και Εξωτερικών και Άμυνας ενώ διετέλεσε για δύο χρόνια Πρόεδρος της Επιτροπής Περιβάλλοντος. Έως τις εκλογές του 2012 ήταν Τομεάρχης Περιβαλλοντικής Πολιτικής της Νέας Δημοκρατίας. Έχει επισκεφθεί πολλές περιβαλλοντικά ευαίσθητες περιοχές της χώρας, έχει συμμετάσχει σε δεκάδες συνέδρια για το περιβάλλον στην Ελλάδα και το εξωτερικό μεταξύ αυτών στις διεθνείς διασκέψεις του ΟΗΕ για την κλιματική αλλαγή στο Μπαλί, το Πόζναν, το Κανκούν και την Κοπεγχάγη. Διετέλεσε Υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης από τις 25 Ιουνίου 2013 μέχρι τις 27 Ιανουαρίου 2015. Στις εθνικές εκλογές της 25ης Ιανουαρίου 2015 εξελέγη για πέμπτη φορά βουλευτής της ΝΔ στη Β’ Αθηνών τετραπλασιάζοντας τους σταυρούς που έλαβε σε σχέση με τις εθνικές εκλογές του Μαΐου 2012. Στις 10 Ιανουαρίου 2016 εξελέγη πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας και αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης. Στις 7 Ιουλίου 2019 εξελέγη Πρωθυπουργός της Ελλάδας. Μιλάει Αγγλικά, Γαλλικά και Γερμανικά και έχει εκδώσει το βιβλίο «Οι Συμπληγάδες της Εξωτερικής Πολιτικής». Έχει τρία παιδιά, τη Σοφία, τον Κωνσταντίνο και τη Δάφνη.

OMAΔΑ FACEBOOK "ΔΗΜΟΤΕΣ ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ"

OMAΔΑ FACEBOOK "ΔΗΜΟΤΕΣ ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ"
ΔΗΜΟΤΕΣ ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ

"ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΦΥΛΗΣ" ΠΟΛΥΕΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΙΣΤΟΧΩΡΟΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

"ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΦΥΛΗΣ" ΠΟΛΥΕΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΙΣΤΟΧΩΡΟΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
"ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΦΥΛΗΣ" ΠΟΛΥΕΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΙΣΤΟΧΩΡΟΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

"ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ για τον μικρό μας Αγγελο,ΜΑΡΙΟ ΣΟΥΛΟΥΚΟ"

"ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ για τον μικρό μας Αγγελο,ΜΑΡΙΟ ΣΟΥΛΟΥΚΟ"
Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ" θα ζητά ΕΣΑΕΙ.."ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΑΡΙΟ ΣΟΥΛΟΥΚΟ"!!

ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΑΙΜΑΤΟΣ "ΗΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ"

ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΑΙΜΑΤΟΣ "ΗΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ"
Ερευνα,Συνεντεύξεις και επισήμανση της σπουδαιότητος του τότε ΕΘΝΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΑΙΜΑΤΟΣ "ΗΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ" απο το Περιοδικό "ΑΧΑΡΝΕΩΝ Εργα" το έτος 2004!!
Ο Ιστοχώρος μας ΔΕΝ ΛΟΓΟΚΡΙΝΕΙ τα κείμενα των Αρθρογράφων του. Αυτά δημοσιεύονται εκφράζοντας τους ιδίους.
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή ή απόδοση του περιεχομένου του παρόντος διαδικτυακού τόπου σε ό,τι αφορά τα άρθρα της ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ και του ΓΙΑΝΝΗ Γ. ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό ή άλλο, χωρίς την προηγούμενη γραπτή άδεια των Αρθρογράφων. Νόμος 2121/1993 - Νόμος 3057/2002, ο οποίος ενσωμάτωσε την οδηγία 2001/29 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Tι ήταν η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ»..για όσους δεν γνωρίζουν.

Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» γεννήθηκε το 2000,ως συνέχεια του Περιοδικού «ΑΧΑΡΝΕΩΝ Έργα». Δημιουργήθηκε από Επαγγελματίες Εκδότες με δεκαετίες στον τομέα της Διαφήμισης, των Εκδόσεων και των Δημοσίων Σχέσεων και αρχικά ήταν μια Υπερτοπική Εφημερίδα με κύριο αντικείμενο το Αυτοδιοικητικό Ρεπορτάζ.

Επί χρόνια, κυκλοφορούσε την έντυπη έκδοσή της σε ένα ικανότατο τιράζ (5000 καλαίσθητων φύλλων εβδομαδιαίως) και εντυπωσίαζε με την ποιότητα της εμφάνισης και το ουσιώδες, μαχητικό και έντιμο περιεχόμενο της.
Η δύναμη της Πένας της Εφημερίδας, η Ειλικρίνεια, οι Ερευνές της που έφερναν πάντα ουσιαστικό αποτέλεσμα ενημέρωσης, την έφεραν πολύ γρήγορα πρώτη στην προτίμηση των αναγνωστών και γρήγορα εξελίχθηκε σε Εφημερίδα Γνώμης και όχι μόνον για την Περιφέρεια στην οποία κυκλοφορούσε.

=Επι είκοσι τέσσαρα (24) χρόνια, στηρίζει τον Απόδημο Ελληνισμό, χωρίς καμία-ούτε την παραμικρή- διακοπή

. =Επί είκοσι τέσσαρα ολόκληρα χρόνια, προβάλλει με αίσθηση καθήκοντος κάθε ξεχωριστό, έντιμο και υπεύθυνο Πολιτικό της Πολιτικής Σκηνής. Στις σελίδες της, θα βρείτε ακόμα και σήμερα μόνο άξιες και χρήσιμες Πολιτικές Προσωπικότητες αλλά και ενημέρωση από κάθε Κόμμα της Ελληνικής Βουλής. Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» ουδέποτε διαχώρησε τους αναγνώστες της ανάλογα με τα πολιτικά τους πιστεύω. Επραττε το καθήκον της, ενημερώνοντας όλους τους Ελληνες, ως όφειλε.

=Επί είκοσι τέσσαρα ολόκληρα χρόνια, δίνει βήμα στους αδέσμευτους, τους επιτυχημένους, τους γνώστες και θιασώτες της Αλήθειας. Στηρίζει τον Θεσμό της Ελληνικής Οικογένειας, την Παιδεία, την Ελληνική Ιστορία, προβάλλει με όλες της τις δυνάμεις τους Αδελφούς μας απανταχού της Γης, ενημερώνει για τα επιτεύγματα της Επιστήμης, της Επιχειρηματικότητας και πολλά άλλα που πολύ καλά γνωρίζουν οι Αναγνώστες της.

=Επί είκοσι τέσσαρα ολόκληρα χρόνια, ο απλός δημότης–πολίτης, φιλοξενείται στις σελίδες της με μόνη προϋπόθεση την ειλικρινή και αντικειμενική γραφή και την ελεύθερη Γνώμη, η οποία ΟΥΔΕΠΟΤΕ λογοκρίθηκε.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ», είναι ένα βήμα Ισονομίας και Ισοπολιτείας, έννοιες απόλυτα επιθυμητές, ιδιαιτέρως στις ημέρες μας. Είναι ο δικτυακός τόπος της έκφρασης του πολίτη και της εποικοδομητικής κριτικής, μακριά από κάθε στήριξη αφού δεν ετύγχανε οικονομικής υποστήριξης από Δήμους, Κυβερνήσεις ή όποιους άλλους Δημόσιους ή Ιδιωτικούς Φορείς, δεν είχε ΠΟΤΕ χορηγούς, ή οποιασδήποτε μορφής υποστηρικτές. Απολαμβάνει όμως Διεθνούς σεβασμού αφού φιλοξενεί ενημέρωση από αρκετά ξένα Κράτη πράγμα που της περιποιεί βεβαίως, μέγιστη τιμή.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διαγράφει απο την γέννησή της μια αξιοζήλευτη πορεία και απέκτησε εξ αιτίας αυτού,ΜΕΓΙΣΤΗ αναγνωσιμότητα. Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» κέρδισε την αποδοχή και τον σεβασμό που της ανήκει, με «εξετάσεις» εικοσι τεσσάρων ολόκληρων ετών, με συνεχείς αιματηρούς αγώνες κατά της τοπικής διαπλοκής, με αγώνα επιβίωσης σε πολύ δύσκολους καιρούς, με Εντιμότητα, αίσθηση Καθήκοντος και Ευθύνης.

ΕΙΚΟΣΙ ΤΕΣΣΑΡΑ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"!! 2000-2024

ΕΙΚΟΣΙ ΤΕΣΣΑΡΑ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"!! 2000-2024
ΕΙΚΟΣΙ ΤΕΣΣΑΡΑ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"!! 2000-2024