"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024"

"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024"
"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024"

"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024"

Διαβάζετε ένα ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ και ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ οικονομική στήριξη (αυτοδιοικητική, χορηγική, δημοσία ή άλλη ) ηλικίας 24 ετών Μέσο Μαζικής Ενημέρωσης, με αξιοσημείωτη ΔΙΕΘΝΗ αναγνώριση και ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΥΨΗΛΗ ΑΝΑΓΝΩΣΙΜΟΤΗΤΑ.
Είκοσι τέσσαρα (24) ολόκληρα χρόνια δημοσιογραφίας, ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΔΙΑΨΕΥΣΙΣ!!
Contact: politikimx@gmail.com v.ch.maria@gmail.com

"ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ" σε όλους Σας, με Υγεία και περίσσια Αγάπη

"ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ" σε όλους Σας, με Υγεία και περίσσια Αγάπη
"ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ" σε όλους Σας, με Υγεία και περίσσια Αγάπη (Εικόνα απο την Ενορία ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ,ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ)

ΟΙ ΕΥΧΕΣ ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΑΡΙΑΣ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ

Τα Χριστούγεννα και ο Νέος Χρόνος να γίνουν απαρχή Υγείας, Ευτυχίας και να μάθουμε να..ψηφίζουμε!! Οποιος μας κοροϊδεύει, “ΜΑΥΡΟ” ..και τα Οικονομικά..ΘΑ ΦΤΙΑΞΟΥΝ ΑΜΕΣΩΣ!! “ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ” “ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ” “Ευτυχές το Νέον Ετος” Γιάννης και Μαρία Βαβουρανάκη

Η ΑΝΑΓΝΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΙΜΑ 14 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2024

Η ΑΝΑΓΝΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΙΜΑ:

Eως σήμερα 24 Οκτωβρίου 2024 ώρα 10΄22 οι αναγνώσεις της “ΠΟΛΙΤΙΚΗ” είναι -σύμφωνα με την γκούγκλ)- 3.061.688 (τρία εκατομμύρια εξήντα μία χιλιάδες εξακόσιες ογδόντα οκτώ)

Η ανάλυση μηνών είναι:
71316 (Απρίλιος 2024)
76741 (Μάϊος 2024)
66828 (Iούνιος 2024)
80104 (Iούλιος 2024)

79553 (Aύγουστος 2024)
71739 (Σεπτέμβριος 2024)

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ ΜΑΣ

Σήμερα σταματά η ενημέρωση της αναγνωσιμότητας. Ο λόγος είναι προφανής: δεν έχουμε μεν κανένα έσοδο αλλά η αναγνωσιμότητά μας περικόπτεται διαρκώς, ανάλγητα και συντριπτικά παρά τις κατ΄επανάληψη ΔΙΚΑΙΕΣ διαμαρτυρίες μας στην υπέροχη γκούγκλ. Απο σήμερα η Εφημερίδα δεν φιλοξενεί πλέον διαφημίσεις της. Οταν το κονδύλι της δημιουργίας ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ θα γίνει προσιτό, η Εφημερίδα θα συνεχίσει ως Ιστοσελίδα. Εως τότε,όλα είναι αναμενόμενα και εμείς πανέτοιμοι για ένα καλύτερο μέλλον της "ΠΟΛΙΤΙΚΗ". Νερό στο μύλο ΚΑΝΕΝΟΣ, ειδικά όταν συνοδεύεται απο πλήρη αναλγησία.
Άμεση επικοινωνία: v.ch.maria@gmail.com
politikimx@gmail.com

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ, ΓΝΩΜΕΣ Εισαγωγική τοποθέτηση του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στη συνεδρίαση του Υπουργικού Συμβουλίου..-european journalism center,update..-AXAΡΝΕΣ:ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΕ ΕΠΙΣΤΟΛΗ..-ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΥΡΙΑΚΟΥ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ δήλωση και τοποθετήσεις.....-EΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΑΘΗΝΩΝ:ενημέρωση..-USDA Announces .....-Τα νέα διοικητικά συμβούλια της Ελληνικής Κοινότητας Παρισίων και της Κυπριακής Κοινότητας Γαλλίας...-SPD update..-Centers for Disease Control and Prevention CDC,update..-Prime Minister, Justin Trudeau, today announced that the Honourable Mona Fortier, Member of Parliament for Ottawa—Vanier, will serve as Chief Government Whip...-OBAMA's latest..- EUROPEAN BANK's news..-ΑΗΕPA news..-ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΘΗΝΩΝ: ΑΠΟΧΉ.....-AΣΕΠ νέα..-MAΡΙΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΣΤΑ SOCIAL MEDIA..-EUROPEAN YOUTH PRESS..newsletter..-Prime Minister, Justin Trudeau, today announced changes to the Ministry..-Συνταγματική η κατάργηση ΝΠΔΔ και οι κοινωφελείς επιχειρήσεις των ΟΤΑ....-ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ σχετικά με διατάξεις του Νέου Οικοδομικού Κανονισμού..-Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας: επείγουσα μεταβατική διάταξη προς ψήφιση στη Βουλή.....-Προσωπικός Ιατρός: Nέο σύστημα κάλυψης κενών θέσεων....-International Monetary Fund:Weekend Read: Europe Needs a Coordinated Approach to Industrial Policy....-ΠΑ.ΣΟ.Κ. ενημέρωση..-Χριστουγεννιάτικη γιορτή στα κεντρικά γραφεία της Νέας Δημοκρατίας ..-ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ - ΕΝΩΣΗ ΑΓΡΙΝΙΟΥ..-ΒΑΤΑ SHOE MUSEUM news..-ΜΑΣΣΑΛΙΑ : Γεύσεις του Κόσμου 2024, Γαλλο-Κυπριακό Εμπορικό Επιμελητήριο..-MAΡΙΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΣΤΑ SOCIAL MEDIA..-EUROPEAN COMMISSSION, AGRICULTURE AND RURAL DEVELOPMENT..-ΕUROPEAN BANK's update..-BOARD OF GOVERNORS OF THE FEDERAL RESERVE SUSTEM,update..-APEC latest news..-U.S. interesting latest news..-NATO latest..-OBAMA's news ..-Portuguese Shoes:Merry Christmas!..-"σχεδια" ενημέρωση..-Prime Minister Justin Trudeau ....-COUNCIL OF THE EUROPEAN UNION,update..-SOS ΙΑΤΡΟΙ 1016,ενημέρωση..-"ΕΘΝΟΣ" Ειδήσεις..-"ΤΟ ΒΗΜΑ" Ειδήσεις..-ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΤΥΠΟΣ" Ειδήσεις..-AHEPA E-News..-ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ - ΕΝΩΣΗ ΑΓΡΙΝΙΟΥ..-EUROPEAN COMMISSION Finance news hub..-Εξονυχιστικοί έλεγχοι σε εταιρείες που διαχειρίζονται κόκκινα δάνεια..-"ΠΑΠΑΣΤΡΑΤΟΣ" NEWSLETTER..-ΓΣΕΕ:ΤΡΟΠΟΣ ΑΜΟΙΒΗΣ ΑΡΓΙΩΝ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑΣ..-Τα όρια της γνώσης: Οι συνέπειες της υπερφόρτωσης πληροφοριών στον ιδιωτικό χρόνο και την υγεία..-"ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ".....-Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη συνέντευξις μετά την ολοκλήρωση των εργασιών του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου στις Βρυξέλλες..-ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ:Ενημέρωση απο τον Κυβερνητικό Εκπρόσωπο Παύλο Μαρινάκη..-ΚΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΙΔΡΥΜΑ ΣΤΑΥΡΟΣ ΝΙΑΡΧΟΣ:ενημέρωση..-ΣΕΒ:2024 December newsletter..-"ΜΙΑ ΛΕΞΗ ΚΛΕΙΔΙ για την σωτηρία της Χώρας,.."γράφει η ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ..-ΝΟΜΟΙ ΚΑΙ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΑ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ..-Παρατείνεται μέχρι τις 31 Ιανουαρίου 2025 η τριπλή Έκθεση στο ΥΜΑΘ «ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ με Πίστη, Αγώνες και Θυσίες»..-ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΝ ΠΑΙΔΕΙΑΣ:Συντελεστές Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής (Ε.Β.Ε.) σχολών, τμημάτων ή εισαγωγικών κατευθύνσεων.....-ΚΥΡΙΑΚΟΥ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ,ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ πρόσφατη,αξιοσημείωτη δραστηριότητα..-Αντιφώνηση Ευ. Βενιζέλου στην εκδήλωση για την παρουσίαση και επίδοση του Ανταποδοτικού Τόμου, "Η θεωρία της συνταγματικής πράξης"..-IGCAT newsletter..-EUROPEAN COMMISSION Finance news hub..-EUR-Lex newsletter..-COUNCIL OF THE EUROPEAN UNION,update..-ΕΝΥΠΕΚΚ/ΑΛΕΞΗΣ ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ:ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ..-OBAMA's newest,..-Διακήρυξη των Βρυξελλών, 18 Δεκεμβρίου 2024..-ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΒΟΥΡΛΙΩΤΗΣ,ένας ΕΞΑΙΡΕΤΟΣ λειτουργός της Δικαιοσύνης, ζητά:..-MAΡΙΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΣΤΑ SOCIAL MEDIA,..-WORLD FOOTWEAR weekly newsletter..-"ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΤΥΠΟΣ" Ειδήσεις..-Ανακοίνωση του Γραφείου Τύπου της Νέας Δημοκρατίας για την απώλεια του Δημήτρη Βλαχόπουλου..-ΠΑ.ΣΟ.Κ. ενημέρωση..-Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη συνέντευξις στον δημοσιογράφο Απόστολο Μαγγηριάδη..-Επίσκεψη Υπουργού Εθνικής Άμυνας Νίκου Δένδια στο Κατάρ..-Ε.Β.Ε.Α. ενημέρωση..-WORLD TRADE ORGANIZATION's update..-ΟΒΑΜΑ's latest..-"ΕΘΝΟΣ" Ειδήσεις..-"ΤΟ ΒΗΜΑ"Ειδήσεις..-COUNCIL OF THE EUROPEAN UNION,update..-NASA's Earth Observatory,update..-ΑΡΧΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ημερίδα..-Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΜΥΝΗΣ ΝΙΚ.ΔΕΝΔΙΑΣ...ΣΤΟ ΚΑΤΑΡ....-Σύσκεψη υπό τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη για την Εθνική Στρατηγική Προστασίας των Ανηλίκων από τον Εθισμό στο Διαδίκτυο..-Καταβολή εφάπαξ οικονομικής ενίσχυσης και επιδόματος κοινωνικής αλληλεγγύης ..-COUNCIL OF THE EUROPEAN UNION,update..-WORLD TRADE ORGANIZATION's latest..-IMF latest news..-IMF podcasts..-APEC latest..-ΟΒΑΜΑ's latest..-ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, πρόσφατη δραστηριότητα..- ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΑΠΟ ΧΘΕΣ ΑΝΟΙΚΤΗ σχετικά με διατάξεις ΝΕΟΥ ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ..-42ο Πανελλήνιο Συνέδριο ΠΟΜΙΔΑ..-Αντισυνταγματικός ο ΝΟΚ - Άκυρες οι εκδοθείσες άδειες αν δεν έχουν αρχίσει οι εργασίες ανοικοδόμησης!..-Εγκύκλιος ΠΟΜΙΔΑ για την παράταση και για το 2025 του πλαφόν 3% στις αυξήσεις εμπορικών μισθωμάτων..-Mακαριωτάτου Αρχιεπισκόπου Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. κ. Ιερωνύμου Β΄,πρόσφατη ενημέρωση..-ΚΥΡΙΑΚΟΥ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ,ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ πρόσφατη δραστηριότητα..- YΠΟΥΡΓΕΙΟΝ ΤΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ:10 νέες πρωτοβουλίες για τον περιορισμό των τραπεζικών προμηθειών και την ενίσχυση του ανταγωνισμού..-- --

MHN ΞΕΧΝΑΤΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ΚΑΙ ΕΔΩ:

SELECT LANGUAGE

"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024"

"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024"
ΑΠΟΓΕΙΩΣΤΕ ΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΑΣ!!

Christmas Greetings from the President of Ireland MICHAEL D. HIGGINS

Christmas Greetings from the President of Ireland MICHAEL D. HIGGINS
Christmas Greetings from the President of Ireland 2024,MICHAEL D. HIGGINS - Beannachtaí na Nollaig ó Uachtarán na hÉireann

ΣΕΒ-ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΩΝ

ΣΕΒ-ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΩΝ
ΣΕΒ-ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΩΝ:Θερμές Χριστουγεννιάτικες Ευχές

ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΒΛΑΧΟΥ,τ.Υφ.Αν.,Βουλευτού Αν.Αττικής Ν.Δ.:ΕΥΧΕΣ

ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΒΛΑΧΟΥ,τ.Υφ.Αν.,Βουλευτού Αν.Αττικής Ν.Δ.:ΕΥΧΕΣ
ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΒΛΑΧΟΥ,τ.Υφ.Αν.,Βουλευτού Αν.Αττικής Ν.Δ.:ΕΥΧΕΣ

κ. ΝΤΟΡΑΣ ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ,Βουλευτού Χανίων Ν.Δ. ολόθερμες Ευχές

κ. ΝΤΟΡΑΣ ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ,Βουλευτού Χανίων Ν.Δ. ολόθερμες Ευχές
κ. ΝΤΟΡΑΣ ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ,Βουλευτού Χανίων Ν.Δ. ολόθερμες Ευχές

Ευχές από το Γραφείο Τύπου της Νέας Δημοκρατίας

Ευχές από το Γραφείο Τύπου της Νέας Δημοκρατίας
Ο Διευθυντής και οι εργαζόμενοι στο Γραφείο Τύπου της Νέας Δημοκρατίας, σας εύχονται καλά Χριστούγεννα και ευτυχισμένο το 2025! Χάρης Χατζηχαραλάμπους, Διευθυντής Γραφείου Τύπου "ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ" - Πειραιώς 62, 18346 Μοσχάτο 210 9444551 - chatzicha@nd.gr

Κέντρον Ερεύνης της Ελληνικής Λαογραφίας της Ακαδημίας Αθηνών:Xριστουγεννιάτικες Ευχές

Κέντρον Ερεύνης της Ελληνικής Λαογραφίας  της Ακαδημίας Αθηνών:Xριστουγεννιάτικες Ευχές
Ο διευθύνων το Κέντρον Ερεύνης της Ελληνικής Λαογραφίας της Ακαδημίας Αθηνών κ. Ευάγγελος Καραμανές, το ερευνητικό και διοικητικό προσωπικό του Κέντρου σας εύχονται καλά Χριστούγεννα και ευτυχισμένο το νέον έτος 2025!

ΓΣΕΕ-ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΕΡΓΑΤΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ,Ευχές

ΓΣΕΕ-ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΕΡΓΑΤΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ,Ευχές
ΓΣΕΕ-ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΕΡΓΑΤΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ,Ευχές

ΕΛΛΗΝΟΓΕΡΜΑΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΚΟ & ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ:Θερμές Ευχές

ΕΛΛΗΝΟΓΕΡΜΑΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΚΟ & ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ:Θερμές Ευχές
ΕΛΛΗΝΟΓΕΡΜΑΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΚΟ & ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ:Θερμές Ευχές (Δρ. Μηχ. Αθανάσιος Κελέμης Γενικός Διευθυντής Μέλος Δ.Σ. FacebookLinkedIn Dr.-Ing. Athanassios Kelemis Geschäftsführendes Vorstandsmitglied)

Eορταστικές ευχές Δημάρχου Μαρκοπούλου Μεσογαίας Κωνσταντίνου Δ. Αλλαγιάννη.

Eορταστικές ευχές Δημάρχου Μαρκοπούλου Μεσογαίας Κωνσταντίνου Δ. Αλλαγιάννη.
Eορταστικές ευχές Δημάρχου Μαρκοπούλου Μεσογαίας Κωνσταντίνου Δ. Αλλαγιάννη.

ΕΟΡΤΑΣΤΙΚΕΣ ΕΥΧΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΜΑΡΑΘΩΝΟΣ

ΕΟΡΤΑΣΤΙΚΕΣ ΕΥΧΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΜΑΡΑΘΩΝΟΣ
ΕΟΡΤΑΣΤΙΚΕΣ ΕΥΧΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΜΑΡΑΘΩΝΟΣ

ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟΥ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ "ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ" Θερμές Ευχές

ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟΥ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ "ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ" Θερμές Ευχές
ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟΥ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ "ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ" Θερμές Ευχές

"ΕΘΝΙΚΗ ΑΡΧΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ":Θερμές Χριστουγεννιάτικες Ευχές

"ΕΘΝΙΚΗ ΑΡΧΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ":Θερμές Χριστουγεννιάτικες Ευχές
"ΕΘΝΙΚΗ ΑΡΧΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ":Θερμές Χριστουγεννιάτικες Ευχές

After Constantine Journal : Wishes for blessed holidays!

After Constantine Journal :    Wishes for blessed holidays!
After Constantine Journal : Wishes for blessed holidays!

AΡΧΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ:Θερμές ευχές

AΡΧΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ:Θερμές ευχές
AΡΧΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ:Θερμές ευχές για χαρούμενες γιορτές και μια καινούργια χρονιά γεμάτη υγεία, ασφάλεια και δημιουργία!

Παρατηρητήριο Καινοτόμου Επιχειρηματικότητας Περιφέρειας Κρήτης: Θερμές Ευχές

Παρατηρητήριο Καινοτόμου Επιχειρηματικότητας Περιφέρειας Κρήτης: Θερμές Ευχές
"Το Παρατηρητήριο Καινοτόμου Επιχειρηματικότητας Περιφέρειας Κρήτης σας εύχεται Καλά Χριστούγεννα & Καλή Χρονιά"

Portuguese Shoes:Merry Christmas!

Portuguese Shoes:Merry Christmas!
Portuguese Shoes:Happy Holidays! We wish to all our partners and clients a Merry Christmas and a Wonderfull New Year.

Bata Shoe Museum:"Happy Holidays from the BSM!"

Bata Shoe Museum:"Happy Holidays from the BSM!"
Bata Shoe Museum:"Wishing you all a wonderful holiday season this year!"

"ΕΝΩΣΗ ΑΓΡΙΝΙΟΥ" Θερμές Χριστουγεννιάτικες Ευχές

"ΕΝΩΣΗ ΑΓΡΙΝΙΟΥ" Θερμές Χριστουγεννιάτικες Ευχές
Χριστούγεννα 2024: Ο πρόεδρος, το διοικητικό συμβούλιο, τα μέλη και οι εργαζόμενοι του Αγροτικού Συνεταιρισμού ΕΝΩΣΗ ΑΓΡΙΝΙΟΥ, σας ευχόμαστε χρόνια πολλά, με υγεία, αισιοδοξία, εργασιακή και οικογενειακή γαλήνη.

EUROPEAN YOUTH PRESS: Merry Christmas and a Prosperous New Year to All!

EUROPEAN YOUTH PRESS: Merry Christmas and a Prosperous New Year to All!
EUROPEAN YOUTH PRESS:Merry Christmas and a Prosperous New Year to All!

ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΟΥ MANAGEMENT,Θερμές Ευχές

ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΟΥ MANAGEMENT,Θερμές Ευχές
ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΟΥ MANAGEMENT,Θερμές Ευχές

Χριστουγεννιάτικες Ευχές από τον Πιερικό Οργανισμό Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής

Χριστουγεννιάτικες Ευχές από τον Πιερικό Οργανισμό Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής
Χριστουγεννιάτικες Ευχές από τον Πιερικό Οργανισμό Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής

ILF CONSULTING-AGORA WORLD BUSINESS CENTER Χριστουγεννιάτικες Ευχές

ILF CONSULTING-AGORA WORLD BUSINESS CENTER Χριστουγεννιάτικες Ευχές
Η διοίκηση και τα στελέχη της ILF consulting και του Agora World Business Center, σας εύχονται Καλά Χριστούγεννα και Καλές Γιορτές.

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΞΕΝΟΔΟΧΩΝ "ΠΟΞ":Θερμές Χριστουγεννιάτικες Ευχές

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΞΕΝΟΔΟΧΩΝ "ΠΟΞ":Θερμές Χριστουγεννιάτικες Ευχές
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΞΕΝΟΔΟΧΩΝ "ΠΟΞ":Θερμές Χριστουγεννιάτικες Ευχές

ΕΝΩΣΗ ΞΕΝΟΔΟΧΩΝ ΑΘΗΝΩΝ-ΑΤΤΙΚΗΣ & ΑΡΓΟΣΑΡΩΝΙΚΟΥ

ΕΝΩΣΗ ΞΕΝΟΔΟΧΩΝ ΑΘΗΝΩΝ-ΑΤΤΙΚΗΣ & ΑΡΓΟΣΑΡΩΝΙΚΟΥ
Το Προεδρείο, το ΔΣ, η Διεύθυνση, το Γραφείο Τύπου & η Γραμματεία της ΕΞΑΑΑ σας ευχόμαστε ολόψυχα Καλές Γιορτές!

🎄 Καλές Γιορτές από την ομάδα της Crowdpolicy

🎄 Καλές Γιορτές από την ομάδα της Crowdpolicy
🎄 Καλές Γιορτές από την ομάδα της Crowdpolicy

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΝΤΙΚΑΡΚΙΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΑΧΑΡΝΩΝ & ΦΥΛΗΣ:Ευχές

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΝΤΙΚΑΡΚΙΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ  ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΑΧΑΡΝΩΝ & ΦΥΛΗΣ:Ευχές
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΝΤΙΚΑΡΚΙΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΑΧΑΡΝΩΝ & ΦΥΛΗΣ:Ευχές

"σχεδία" Θερμές Ευχές

"σχεδία" Θερμές Ευχές
Η ομάδα της "σχεδίας" σας εύχεται Καλές Γιορτές με Υγεία και Αγάπη!

ΟΜΑΔΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ ΧΩΡΙΟΥ,Ευχές

ΟΜΑΔΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ ΧΩΡΙΟΥ,Ευχές
ΟΜΑΔΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ ΧΩΡΙΟΥ,Ευχές

EKΔΟΣΕΙΣ ΣΑΪΤΗ Α.Ε. Ευχές

EKΔΟΣΕΙΣ ΣΑΪΤΗ Α.Ε. Ευχές
"Καλά Χριστούγεννα & Ευτυχισμένο το νέο έτος 2025!"

κ. ΒΑΡΒΑΡΑΣ ΤΑΒΛΑΡΙΔΟΥ- ΜΠΑΚΑΛΗ Ευχές

κ. ΒΑΡΒΑΡΑΣ ΤΑΒΛΑΡΙΔΟΥ- ΜΠΑΚΑΛΗ Ευχές
κ. ΒΑΡΒΑΡΑΣ ΤΑΒΛΑΡΙΔΟΥ- ΜΠΑΚΑΛΗ Ευχές

Δευτέρα 7 Οκτωβρίου 2019

The IMF and the Greek Crisis: Myths and Realities

The IMF and the Greek Crisis: Myths and Realities

September 30, 2019
Good evening. It is my pleasure to be here. I would like to thank the Hellenic Observatory and professor Featherstone for the invitation and you all for coming.
Let me make a few caveats at the outset:
First, while my discussion of the IMF’s role in Greece will draw conclusions about outstanding issues, I will not discuss the new government’s program. That would be premature.
Second, this is not a comprehensive review. I address three key issues: the fiscal adjustment, the reasons for the unexpected deep recession and the sovereign debt issue. I ignore other important issue, like financial sector issues. And these are personal views, not official IMF views. You can find a more comprehensive review in our Independent Evaluation Office’s report.
Third, I will focus mainly on the criticism of the program, on what went wrong, at the risk of appearing excessively negative. The fact is that Greece has undertaken important reforms. We should recognize this, and the significant hardship endured by the Greek people.
Fourth, our last disbursement was in mid-2014, because of disagreements since then, first with Greece on policies and then with European partners on debt. In that sense we were out for half of the period of Greek programs. But we have participated in the discussions throughout.
Where is Greece now
 
Let me begin with a snapshot of where Greece stands today. When designing the program, we realized that the need for a sharp internal devaluation would cause a deep depression. In terms of GDP per capita, we assumed that it would take Greece 8 years to return to pre-crisis level. This was as bad as in the United States Great Depression’s in the 1930s, and considerable worse than the four years that it took countries affected by the Asian crisis.
The outcome was much worse. Today, almost ten years later, GDP per capita is still 22 percent below the pre-crisis level. We forecast that it will take another 15 years, until 2034, to return to pre-crisis levels. Under the Commission’s forecast it will take until 2031.
The Fiscal Adjustment
The Euro Crisis originated in the mis-management of the monetary windfall enjoyed by countries in the periphery when they adopted the euro. In Ireland and Spain—and to some extent Portugal—this windfall fueled an unsustainable demand boom mainly through the private credit channel. In Greece, it took place almost entirely through the fiscal channel, in particular through a surge in public pensions, but also in other transfers and wages.
Pensions and social transfers increased by a whopping 7 percent of GDP from the time of euro adoption to the eve of the crisis, while the public wage bill rose by 3 percent of GDP. This drove the overall fiscal deficit from 4 percent in 2000 to more than 15 percent of GDP in 2009—a staggering five times the Maastricht limit.
Unsurprisingly, therefore, Greece faced fiscal consolidation to a much larger extent than other crisis countries. I will get to the debt issue later but let me stress already here that with a primary deficit of about 10 percent of GDP in 2009 no amount of debt reduction would have prevented a heavy dose of “austerity”.
The original program foresaw fiscal adjustment of more than 12 percent of GDP over 3 years. Although not unprecedented, this was ambitious by international comparisons and especially in view of Greece’s track-record. A less ambitious path would have required more financing. But with financial support already way above anything seen before anywhere in the world, and with European partners being forced to break in a spectacular way their no-bail-out mantra for a country that was considered to have mislead them, there was no support for being less ambitious.
This also meant that the deeper-than-expected recession forced significant additional fiscal measures from 2011. With no more low-hanging fruits, the quality of the measures began to deteriorate. We became increasingly concerned that the adjustment—while extraordinary—was being achieved in a growth unfriendly and unsustainable way.
What do I mean? Capital spending and recurrent spending other than wages and transfers have been cut to levels that hamper potential growth and the provision of public basic services. On the revenue side, an increase in already high tax rates levied on a narrow bases has contributed to a dramatic further deterioration in already low current tax collection rates, from 65 percent in 2010 to about 41 percent in 2017.
This reflects mainly lack of political support for reforms to reduce pensions to sustainable levels and broaden the tax base.
 
Pension reforms keep on being reversed. Most recently, the 2016 alignment of the exiting retirees’ benefits with the new unified pension formula has been cancelled. As you see, the deficit in the pension fund remains extremely high compared to other European countries and the recent cancellations mean that further reduction will be slow.
As to the personal income tax, the exemption threshold relative to the average wage is more than two times higher than the European average, exempting well over half of wage earners and pensioners. Unfortunately, the 2017 broadening of the base pre-legislated for 2020 was similarly scrapped as soon as the ESM program lapsed.
Fundamentally, Greece is still providing levels of pensions comparable to the richer European countries without the same level of European middle-class taxation. Without pension and personal income tax reforms, it will be very difficult to undertake growth friendly spending and tax reforms critical to long-term growth prospects.
Finally, a comment on public perceptions of our fiscal policy advice. We have often been wrongly accused, including by the Greek authorities, of advocating more austerity. This caused some frustration within the IMF already from 2012, when we belatedly—I will get to this—argued for lower surpluses.  
Our frustration was much larger in recent years when our call for pension and tax reforms to make room for growth-friendly measures was portrayed as a call for more austerity. The government actually deliberately over-performed relative to the ambitious 3.5 percent of GDP target agreed with European partners in order to convince them that Greece could afford to reverse the pension and tax reforms. It undertook more growth-damaging austerity than advocated even by the Europeans to avoid the growth-friendly reforms advocated by the Fund.
The Reasons for the unexpected deep recession
Let me turn to the reasons for the much deeper than expected output contraction.
I agree that we initially under-estimated the fiscal multipliers and therefore the impact of the fiscal consolidation on GDP. But the quarterly program reviews relatively quickly allowed us to modify the multipliers and acknowledge that additional financing and a longer adjustment period would be required.
These downward revisions might have contributed to dissolution and fatigue. In that sense, the initial under-estimation might have contributed to the deepening political crisis that soon began to take a toll on confidence and economic performance. But the root cause of this crisis lies deeper and cannot simply be explained by under-estimation of multipliers.
 Slide4
Contrary to other crisis-hit countries, there was no broad political support for the program from the outset. It was opposed from the start by the main opposition party, and soon also by the old-guard within the ruling party. By end-2011, European leaders had lost confidence and, in exasperation, finally broke the exit-taboo, telling the main parties to unify behind the program or accept the consequences. The Papademos and Samaras government did so, but the political fragmentation continued, leading to the virtual collapse of support for the traditional parties that culminated in the coming into office of SYRIZA in 2015.
Doubts about support from Greece’s European partners made things worse. This is important: we cannot just put the blame on the Greek political system. While Europe had shown considerable political commitment to Greece by admitting it to the Euro in 2000—there were many voices that had argued at that time, rightly or wrongly, that this was a case of politics trumping economic logic—there was evidently much less political support for Greece by 2010. This, and mounting concern about broader euro area architecture, caused growing doubts about Greece’s ability to avoid Grexit.
From early 2011, the quarterly reviews of the program had to internalize a constant deterioration in sentiments as the deepening political crisis in Greece and the steadily more vocal skepticism in Europe continuously fed on each other. The result was a dramatic flight from the banking system and virtual collapse in investments. It is not surprising in view of this that there was a continuous and deep contraction in GDP.
An interesting comparison here is with the 2011 program with Portugal, which was structured along similar lines as the Greek program, with largely the same multipliers, although there were obviously design differences. While negotiating the Portuguese program with the sitting government, we had—with its knowledge—parallel discussions with the main opposition party, and the program was approved with broad political support. When the government changed a few months later, implementation continued seamlessly. The broad political support behind the Portuguese program both—in Portugal and abroad—you never heard calls for Portugal to exit—was the main reason for why it fared so much better than the Greek program.
Fundamentally, the Greek crisis was as much, if not more, a political than an economic crisis. While the reasons are complex—going well beyond the scope of this presentation—the weaknesses of the Greek political system and its economic policy-making institutions and the power of vested interests could surely not have come as a surprise to veteran European policymakers. Neither should the flaws in the European architecture.
However, saying that the Greek crisis was as much a political as an economic crisis does not relieve policy-makers, including the Fund, of responsibility for the malaise that followed. It is legitimate to ask if we were not too sanguine about the Greek political system’s ability to implement a program that would require fiscal adjustment of more than 12 percent of GDP over a short period, instigate a significant internal devaluation, and take on deeply entrenched vested interests opposed to the reforms. In retrospect we surely were.
For instance, while the initial assumption in the debt sustainability analysis—the DSA—that Greece could reach a primary surplus of 5-6 percent of GDP might be in line with what has been seen in some other cases, it proved far too optimistic in the Greek reality. This was also the case with the DSA assumption of privatization receipt of  €50 billion. Such optimistic assumptions made us initially under-estimate the debt problem.
 
Particularly important, too -optimistic assumptions about reforms made us not only over-estimate the supply response, but it also resulted in an excessive burden being placed on labor, contributing to a sense of unfairness and attendant loss of support for the program.
Thus, the Fund was rightly supportive of the 2012 labor market reforms. The reform of collective bargaining to better align wages and productivity at the enterprise level and the lowering of Greece’s exceptionally high minimum wages improved competitiveness.
The problem was, however, that the programs were much less successful in opening up markets for goods and services. Contrary to labor markets, reforms of closed professions and opening of goods and services markets involve a huge number of small changes, which multiply difficulties in overcoming the resistance of vested interests.
Thus, salaries were adjusted, but the increased competition that should have helped to bring prices down never happened. The burden of the internal devaluation fell excessively on labor.
Thus, we did get important things wrong initially because we misjudged support for the program—in Greece and abroad. But the program was gradually modified in the context of quarterly reviews. The DSA assumptions became much more realistic and large-scale debt relief was belatedly provided—I will get to this in a moment. And, as mentioned, Greece was given more time to undertake fiscal consolidation while European partners accepted to provide support on a truly exceptional scale—ultimately reaching about 140 percent of GDP—in order to fit the Greek reality. Greece was given more time but accepted continued painful fiscal adjustment.
Such a dynamic is not uncommon to IMF program. We work under extreme uncertainty, not least political, and circumstances constantly involve. Programs must organically adjust to such changing realities. Greece and its European partners endured in the end—doing what was needed after several iterations to keep Greece in the euro area.
The debt Issue.
Finally, I turn to the debt issue.
We have often been criticized for having supported a bail-out back in 2010, rather than bailing-in creditors, at the expense of leaving Greece with an unsustainable debt burden.
Remember, this was only 18 months after Lehman—financial systems were still reeling from the Global Financial Crisis. Most important, there were no firewalls to prevent contagion to other vulnerable euro area countries.
Remember also that the Fund has not only a responsibility vis-à-vis the member facing default, but also with the membership at large. Concerns about systemic instability will always be part of the IMF’s deliberations. Such concerns loomed very large in 2010.
 
As you can see, when the bail-in of private creditors—the PSI, or Private Sector Involvement—finally came in early 2012, it was tough by any comparison. An even tougher PSI would have significantly increased the risk of it being considered coercive, with an attendant risk of much larger holdouts, litigation, and contagion.
Would it have made a major difference if this PSI had come already at the outset? All other things being equal, debt-to-GDP would have been lower by some 18 percentage points of GDP. While this is not a large difference considering that the debt-to-GDP ratio peaked at 181 percent, “all other things” would not have been equal. The lower debt would have enabled some limited easing of the fiscal adjustment. More important, it would presumably have had a positive impact on sentiments, by lessening the sense of unfairness and loss of public support caused by the bail-out of foreign creditors.
If we had had the ESM and the European Central Bank’s Outrught Monetary Transactions back in 2010 to stem contagion, an earlier PSI would surely had been desirable. But it would not fundamentally have prevented the adverse debt dynamics that began to emerge as a result of the much-larger-than expected output contraction.
The deepening recession soon made it clear that PSI alone would not be sufficient—and that Official Sector Involvement—OSI—would also be required.
As you know, the controversy here is that Greece’s European partners insisted on avoiding nominal haircuts, and on providing debt relief by reducing the net present value—NPV—of their claims through large reductions in interest rates and lengthening of maturities. While the Fund did prefer haircuts, we accepted back in 2012 that the provision of OSI through the NPV route did provide a meaningful alternative.
 
The dramatic lengthening of maturities and reduction in interest rates—which gave Greece AAA interest rates averaging around 1.8 percent and eventually the best maturity profile of any advanced country exceeding 20 years on average—produced a significant easing of the debt burden. As you see, interest payments fell from €12 billion in 2009 to about %6 billion or 3.3 percent of GDP in 2018, taking the average interest rate much below other highly indebted vulnerable countries like Spain, Portugal and Ireland.
By end 2014, Greece had regained some access to capital markets and the view was beginning to take hold that the Europeans—who had committed to provide more relief if needed—might not have to do so.
As you know, the situation deteriorated rapidly again when the SYRIZA government abandoned large parts of the program in early 2015, causing a further contraction in output and triggering the second Grexit crisis. Projected debt-to-GDP ratios shot up, and significant additional debt relief became necessary.
The Fund accepted to continue to rely on NPV-improving measures. But with interest rates already close to the ESM’s AAA rate, this would require a dramatic lengthening of the already long maturity profile, well beyond what normally is considered maximum terms. But such generous terms proved politically unacceptable for the Eurogroup in view of the political animosities that were unleashed by Greece’s dramatic policy-reversals in 2015.
In the end, the Fund concluded that while the additional OSI that was provided improved medium-term debt sustainability, there were still significant long-term risks. Our concern was that the private sector will not take back on its balance sheets—at an interest rate consistent with debt sustainability—the huge amounts of official debt falling due according to the current schedule. Thus, we could not reach agreement and the ESM program went ahead without an accompanying IMF program.
This being said, debt sustainability might not be as serious a concern as it once was. The fact is that the Europeans have—at the end of two serious episodes of Grexit fears—ended up showing an extra-ordinary commitment to Greece. And Greece has shown an equally extra-ordinary commitment to do whatever it takes to unlock European support. I can understand why potential investors are not too concerned about debt sustainability at this juncture.
Looking back, while the bail-out in 2010 was justified by systemic concerns, this in retrospect entailed a transformation from private to public debt that greatly politicized the debt issue. In view of the downside risks, one could argue that we should have sought a commitment by creditors to stand ready to give debt relief if such risks materialized and insisted that it should take the form of haircuts. We did not because we did not foresee the degree to which the escalating crisis between Greece and its European partners would politicize the debt issue.
Concluding remarks
It is time to conclude.
Contrary to other main reserve currencies, the euro area is not a political union. When a Greek minister rightly complaints to colleagues from other sovereign countries at the Eurogroup about painful cuts to pensions and minimum wages, sympathy will be tempered by the fact that many countries around the table pay even lower pensions and wages. When a Greek minister appeals for better financing terms, many colleagues will remark that they face much less favorable terms. When we argue that Greece should limit its primary surplus to 1½ percent of GDP, the reply is that several other countries have to aim higher.
In the end, the Eurogroup has to strike political compromises, and sometime these compromises are difficult to reconcile with the IMF’s rules-based system and our need to apply uniform standards across our membership. In the early years of the Greek crisis, when there were acute systemic risks, it was easier for the Fund to work within the limits arising from the special political features of the euro area, but as such risks have subsided this clearly proved more difficult.
After many iterations, involving politically difficult decisions by both Greece and its European partners, Greece has achieved a considerable measure of macroeconomic stability. A modest recovery is underway, unemployment is declining, real wages are recovering, sovereign yields are much lower, and capital market access is slowly being restored. But pervasive rigidities still weigh on productivity and—as noted at the outset—Greece still has a very long way to go for incomes merely to catch-up to per-crisis levels. Greece now has the breathing space to implement the fundamental reforms needed for it to prosper within the euro area.
Thank you for listening.
IMF Communications Department

Ετικέτες


Toπικό Μέσο Μαζικής ενημέρωσης ("θυγατρικό" της "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"),ΜΙΑ ΚΡΑΥΓΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ 170.000 Ελλήνων Πολιτών. Είκοσι ολόκληρα χρόνια ζωής (2000-2021) και αγώνων στην καταγραφή και υπεράσπιση της Αλήθειας για τον πολύπαθο τόπο των Αχαρνών.

ΑΧΑΡΝΕΣ: Ενημέρωση...ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΕΗΛΑΤΗΜΕΝΟ ΔΗΜΟ

ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ,ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ

ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ,ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ
Βιογραφικό του Κυριάκου Μητσοτάκη Ο Κυριάκος Μητσοτάκης γεννήθηκε το 1968 στην Αθήνα. Αφού αποφοίτησε αριστούχος από το Κολλέγιο Αθηνών συνέχισε τις σπουδές του στην Αμερική. Σπούδασε κοινωνικές επιστήμες στο Harvard από όπου αποφοίτησε με την ανώτατη τιμητική διάκριση «summa cum laude» ενώ τιμήθηκε με τα έπαθλα «Hoopes» και «Tocqueville» για την εκπόνηση της διατριβής του με θέμα την αμερικανική εξωτερική πολιτική απέναντι στην Ελλάδα. Συνέχισε τις σπουδές του στο Stanford, στον τομέα των διεθνών οικονομικών σχέσεων και τις ολοκλήρωσε στο Harvard Business School στον τομέα της διοίκησης επιχειρήσεων. Πριν ασχοληθεί με την πολιτική, εργάστηκε επί μία δεκαετία στον ιδιωτικό τομέα στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Διετέλεσε οικονομικός αναλυτής στην Chase Investment Bank και σύμβουλος στην κορυφαία εταιρία συμβούλων McKinsey and Company στο Λονδίνο. Μετά την επιστροφή του στην Ελλάδα, εργάστηκε ως ανώτατο στέλεχος επενδύσεων στην Alpha Ventures της Alpha Bank και στη συνέχεια μετακινήθηκε στον Όμιλο της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδας. Διατέλεσε για τρία χρόνια Διευθύνων Σύμβουλος της Εθνικής Επιχειρηματικών Συμμετοχών, την οποία και ανέδειξε σε κορυφαία εταιρεία στην Ελληνική και Βαλκανική αγορά του private equity και του venture capital. Η Εθνική Επιχειρηματικών Συμμετοχών χρηματοδότησε πολλές γρήγορα αναπτυσσόμενες επιχειρήσεις με ίδια κεφάλαια, δημιουργώντας εκατοντάδες θέσεις απασχόλησης. Για την επαγγελματική του δραστηριότητα έχει λάβει τιμητικές διακρίσεις, με σημαντικότερη την βράβευσή του το 2003 από το World Economic Forum ως “Global Leader for Tomorrow”. Στις εκλογές του 2004 και του 2007 εξελέγη πρώτος σε σταυρούς προτίμησης βουλευτής με τη Νέα Δημοκρατία στη μεγαλύτερη εκλογική περιφέρεια της χώρας, τη Β΄ Αθηνών, ενώ στις εκλογές του 2009 εξελέγη για τρίτη φορά. Στις εκλογές του Μαΐου 2012 εξελέγη για μία ακόμη φορά πρώτος στη Β’ Αθηνών, ενώ ήταν επικεφαλής του ψηφοδελτίου στις εκλογές του Ιουνίου 2012. Στη Βουλή των Ελλήνων έχει συμμετάσχει στην Επιτροπή Αναθεώρησης του Συντάγματος και στις Επιτροπές Οικονομικών, Παραγωγής και Εμπορίου, Ευρωπαϊκών Υποθέσεων και Εξωτερικών και Άμυνας ενώ διετέλεσε για δύο χρόνια Πρόεδρος της Επιτροπής Περιβάλλοντος. Έως τις εκλογές του 2012 ήταν Τομεάρχης Περιβαλλοντικής Πολιτικής της Νέας Δημοκρατίας. Έχει επισκεφθεί πολλές περιβαλλοντικά ευαίσθητες περιοχές της χώρας, έχει συμμετάσχει σε δεκάδες συνέδρια για το περιβάλλον στην Ελλάδα και το εξωτερικό μεταξύ αυτών στις διεθνείς διασκέψεις του ΟΗΕ για την κλιματική αλλαγή στο Μπαλί, το Πόζναν, το Κανκούν και την Κοπεγχάγη. Διετέλεσε Υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης από τις 25 Ιουνίου 2013 μέχρι τις 27 Ιανουαρίου 2015. Στις εθνικές εκλογές της 25ης Ιανουαρίου 2015 εξελέγη για πέμπτη φορά βουλευτής της ΝΔ στη Β’ Αθηνών τετραπλασιάζοντας τους σταυρούς που έλαβε σε σχέση με τις εθνικές εκλογές του Μαΐου 2012. Στις 10 Ιανουαρίου 2016 εξελέγη πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας και αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης. Στις 7 Ιουλίου 2019 εξελέγη Πρωθυπουργός της Ελλάδας. Μιλάει Αγγλικά, Γαλλικά και Γερμανικά και έχει εκδώσει το βιβλίο «Οι Συμπληγάδες της Εξωτερικής Πολιτικής». Έχει τρία παιδιά, τη Σοφία, τον Κωνσταντίνο και τη Δάφνη.

OMAΔΑ FACEBOOK "ΔΗΜΟΤΕΣ ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ"

OMAΔΑ FACEBOOK "ΔΗΜΟΤΕΣ ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ"
ΔΗΜΟΤΕΣ ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ

"ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΦΥΛΗΣ" ΠΟΛΥΕΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΙΣΤΟΧΩΡΟΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

"ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΦΥΛΗΣ" ΠΟΛΥΕΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΙΣΤΟΧΩΡΟΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
"ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΦΥΛΗΣ" ΠΟΛΥΕΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΙΣΤΟΧΩΡΟΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

"ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ για τον μικρό μας Αγγελο,ΜΑΡΙΟ ΣΟΥΛΟΥΚΟ"

"ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ για τον μικρό μας Αγγελο,ΜΑΡΙΟ ΣΟΥΛΟΥΚΟ"
Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ" θα ζητά ΕΣΑΕΙ.."ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΑΡΙΟ ΣΟΥΛΟΥΚΟ"!!

ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΑΙΜΑΤΟΣ "ΗΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ"

ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΑΙΜΑΤΟΣ "ΗΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ"
Ερευνα,Συνεντεύξεις και επισήμανση της σπουδαιότητος του τότε ΕΘΝΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΑΙΜΑΤΟΣ "ΗΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ" απο το Περιοδικό "ΑΧΑΡΝΕΩΝ Εργα" το έτος 2004!!
Ο Ιστοχώρος μας ΔΕΝ ΛΟΓΟΚΡΙΝΕΙ τα κείμενα των Αρθρογράφων του. Αυτά δημοσιεύονται εκφράζοντας τους ιδίους.
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή ή απόδοση του περιεχομένου του παρόντος διαδικτυακού τόπου σε ό,τι αφορά τα άρθρα της ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ και του ΓΙΑΝΝΗ Γ. ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό ή άλλο, χωρίς την προηγούμενη γραπτή άδεια των Αρθρογράφων. Νόμος 2121/1993 - Νόμος 3057/2002, ο οποίος ενσωμάτωσε την οδηγία 2001/29 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Tι ήταν η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ»..για όσους δεν γνωρίζουν.

Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» γεννήθηκε το 2000,ως συνέχεια του Περιοδικού «ΑΧΑΡΝΕΩΝ Έργα». Δημιουργήθηκε από Επαγγελματίες Εκδότες με δεκαετίες στον τομέα της Διαφήμισης, των Εκδόσεων και των Δημοσίων Σχέσεων και αρχικά ήταν μια Υπερτοπική Εφημερίδα με κύριο αντικείμενο το Αυτοδιοικητικό Ρεπορτάζ.

Επί χρόνια, κυκλοφορούσε την έντυπη έκδοσή της σε ένα ικανότατο τιράζ (5000 καλαίσθητων φύλλων εβδομαδιαίως) και εντυπωσίαζε με την ποιότητα της εμφάνισης και το ουσιώδες, μαχητικό και έντιμο περιεχόμενο της.
Η δύναμη της Πένας της Εφημερίδας, η Ειλικρίνεια, οι Ερευνές της που έφερναν πάντα ουσιαστικό αποτέλεσμα ενημέρωσης, την έφεραν πολύ γρήγορα πρώτη στην προτίμηση των αναγνωστών και γρήγορα εξελίχθηκε σε Εφημερίδα Γνώμης και όχι μόνον για την Περιφέρεια στην οποία κυκλοφορούσε.

=Επι είκοσι τέσσαρα (24) χρόνια, στηρίζει τον Απόδημο Ελληνισμό, χωρίς καμία-ούτε την παραμικρή- διακοπή

. =Επί είκοσι τέσσαρα ολόκληρα χρόνια, προβάλλει με αίσθηση καθήκοντος κάθε ξεχωριστό, έντιμο και υπεύθυνο Πολιτικό της Πολιτικής Σκηνής. Στις σελίδες της, θα βρείτε ακόμα και σήμερα μόνο άξιες και χρήσιμες Πολιτικές Προσωπικότητες αλλά και ενημέρωση από κάθε Κόμμα της Ελληνικής Βουλής. Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» ουδέποτε διαχώρησε τους αναγνώστες της ανάλογα με τα πολιτικά τους πιστεύω. Επραττε το καθήκον της, ενημερώνοντας όλους τους Ελληνες, ως όφειλε.

=Επί είκοσι τέσσαρα ολόκληρα χρόνια, δίνει βήμα στους αδέσμευτους, τους επιτυχημένους, τους γνώστες και θιασώτες της Αλήθειας. Στηρίζει τον Θεσμό της Ελληνικής Οικογένειας, την Παιδεία, την Ελληνική Ιστορία, προβάλλει με όλες της τις δυνάμεις τους Αδελφούς μας απανταχού της Γης, ενημερώνει για τα επιτεύγματα της Επιστήμης, της Επιχειρηματικότητας και πολλά άλλα που πολύ καλά γνωρίζουν οι Αναγνώστες της.

=Επί είκοσι τέσσαρα ολόκληρα χρόνια, ο απλός δημότης–πολίτης, φιλοξενείται στις σελίδες της με μόνη προϋπόθεση την ειλικρινή και αντικειμενική γραφή και την ελεύθερη Γνώμη, η οποία ΟΥΔΕΠΟΤΕ λογοκρίθηκε.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ», είναι ένα βήμα Ισονομίας και Ισοπολιτείας, έννοιες απόλυτα επιθυμητές, ιδιαιτέρως στις ημέρες μας. Είναι ο δικτυακός τόπος της έκφρασης του πολίτη και της εποικοδομητικής κριτικής, μακριά από κάθε στήριξη αφού δεν ετύγχανε οικονομικής υποστήριξης από Δήμους, Κυβερνήσεις ή όποιους άλλους Δημόσιους ή Ιδιωτικούς Φορείς, δεν είχε ΠΟΤΕ χορηγούς, ή οποιασδήποτε μορφής υποστηρικτές. Απολαμβάνει όμως Διεθνούς σεβασμού αφού φιλοξενεί ενημέρωση από αρκετά ξένα Κράτη πράγμα που της περιποιεί βεβαίως, μέγιστη τιμή.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διαγράφει απο την γέννησή της μια αξιοζήλευτη πορεία και απέκτησε εξ αιτίας αυτού,ΜΕΓΙΣΤΗ αναγνωσιμότητα. Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» κέρδισε την αποδοχή και τον σεβασμό που της ανήκει, με «εξετάσεις» εικοσι τεσσάρων ολόκληρων ετών, με συνεχείς αιματηρούς αγώνες κατά της τοπικής διαπλοκής, με αγώνα επιβίωσης σε πολύ δύσκολους καιρούς, με Εντιμότητα, αίσθηση Καθήκοντος και Ευθύνης.

ΕΙΚΟΣΙ ΤΕΣΣΑΡΑ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"!! 2000-2024

ΕΙΚΟΣΙ ΤΕΣΣΑΡΑ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"!! 2000-2024
ΕΙΚΟΣΙ ΤΕΣΣΑΡΑ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"!! 2000-2024