Γράφει ο Λεωνίδας Κουμάκης
Εθνική αναισθησία & σπατάλη διαφημιστικών πόρων
PUBLIC και Media Markt, στις 12 Ιουλίου 2022, μετέδωσαν 14 διαφημιστικά μηνύματα-σφήνες (από 7 η κάθε μία) μέσα στην τουρκοσειρά του ΣΚΑΙ. Η Procter & Gamble 5 και ο Γερμανικός όμιλος Cosmote 4. Όλα αυτά σε μια τηλεοπτική σειρά που βάζει την τουρκική γλώσσα μέσα σε κάθε ελληνικό σπίτι την ίδια στιγμή που επικίνδυνοι τούρκοι ισλαμιστές και φασίστες μας απειλούν καθημερινά με πραγματικό πόλεμο. Σε μια τηλεοπτική σειρά με πενιχρή τηλεθέαση που βρέθηκε 7η μεταξύ 9 καταγεγραμμένων εκπομπών της πανάκριβης βραδινής ζώνης (prime time-12/7/2022).
Η αναισθησία ή η αδιαφορία των διαφημιζομένων να δώσουν ρητές εντολές στα media shops να μην μεταδίδουν διαφημιστικά τους μηνύματα σε τουρκοσειρές όχι μόνο για λόγους (συνήθως εξευτελιστικής) τηλεθέασης αλλά κυρίως για λόγους στοιχειώδους εθνικής ευαισθησίας, συσσωρεύει μπόλικο χρήμα στις τσέπες ζαμπλουτων λιγούρηδων που δεν διστάζουν να μεταδίδουν την τουρκική γλώσσα, πρωί-βράδυ, μέσα σε κάθε ελληνικό σπίτι προκειμένου να βγάλουν χρήματα.
Επί πλέον, πετούν τα λεφτά τους στο αέρα. Παράδειγμα η βιομηχανία ΒΙΟΛΑΝΤΑ η οποία πλήρωσε στην πρωινή τουρκοσειρά του ΣΤΑΡ, μέσα στις 8 τελευταίες εκπομπές (4 έως και 13/7/2022), 16 διαφημιστικά μηνύματα-σφήνες. Τηλεθέαση; Δεν εμφανίζεται καν στους καταλόγους που δημοσιεύουν καθημερινά διάφορες ιστοσελίδες, αλλά το χρήμα πέφτει καθημερινά!
Εθνική αναισθησία και αλόγιστη σπατάλη διαφημιστικών πόρων από τις τσέπες των πελατών, μέσα σε μια λέξη: ΒΙΟΛΑΝΤΑ!
Εμείς βέβαια παραμένουμε πάντα πιστοί στο σύνθημα "Παίζουνε τούρκικο, αλλάζουμε κανάλι!"
πηγή: Σελίδα Λεωνίδα Κουμάκη στο Facebook