| ||||
| ||||
| ||||
| ||||
| ||||
| ||||
|
politikinewsaaa.blogspot.com,η Χρήσιμη Εφημερίδα,ΠΟΛΙΤΙΚΗ,POLITIKI,POLITIKI NEWSPAPER,politikinews,ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ,"POLITIKI" news,news,"ΠΟΛΙΤΙΚΗ" Εφημερίδα,Ειδήσεις,Новости Греция, Nachrichten aus Griechenland, Nouvelles de la Grèce, أخبار من اليونان,, 來自希臘的消息 , ギリシャからのニュース, Новини з Греції, Notícias da Grécia, חדשות מיוון, Notizie dalla Grecia, Nyheter fra Hellas,
"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024"
Είκοσι τέσσαρα (24) ολόκληρα χρόνια δημοσιογραφίας, ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΔΙΑΨΕΥΣΙΣ!!
Contact: politikimx@gmail.com v.ch.maria@gmail.com
Η ΑΝΑΓΝΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΙΜΑ 14 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2024
Eως σήμερα 24 Οκτωβρίου 2024 ώρα 10΄22 οι αναγνώσεις της “ΠΟΛΙΤΙΚΗ” είναι -σύμφωνα με την γκούγκλ)- 3.061.688 (τρία εκατομμύρια εξήντα μία χιλιάδες εξακόσιες ογδόντα οκτώ)
Η ανάλυση μηνών είναι:
71316 (Απρίλιος 2024)
76741 (Μάϊος 2024)
66828 (Iούνιος 2024)
80104 (Iούλιος 2024)
79553 (Aύγουστος 2024)
71739 (Σεπτέμβριος 2024)
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ ΜΑΣ
Σήμερα σταματά η ενημέρωση της αναγνωσιμότητας. Ο λόγος είναι προφανής: δεν έχουμε μεν κανένα έσοδο αλλά η αναγνωσιμότητά μας περικόπτεται διαρκώς, ανάλγητα και συντριπτικά παρά τις κατ΄επανάληψη ΔΙΚΑΙΕΣ διαμαρτυρίες μας στην υπέροχη γκούγκλ. Απο σήμερα η Εφημερίδα δεν φιλοξενεί πλέον διαφημίσεις της. Οταν το κονδύλι της δημιουργίας ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ θα γίνει προσιτό, η Εφημερίδα θα συνεχίσει ως Ιστοσελίδα. Εως τότε,όλα είναι αναμενόμενα και εμείς πανέτοιμοι για ένα καλύτερο μέλλον της "ΠΟΛΙΤΙΚΗ". Νερό στο μύλο ΚΑΝΕΝΟΣ, ειδικά όταν συνοδεύεται απο πλήρη αναλγησία.
Άμεση επικοινωνία: v.ch.maria@gmail.com
politikimx@gmail.com
Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου
ΕΦΗΜΕΡΙΕΣ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ
SELECT LANGUAGE
Έλληνας ιατρός,πολιτικός,συγγραφέας,πανεπιστημιακός, καθηγητής στην Ιατρική Σχολή
Δευτέρα 8 Φεβρουαρίου 2021
Union of Equality: LGBTIQ Equality Strategy 2020-2025
Ομιλία Ευάγγελου Βενιζέλου στο 4ο Αναπτυξιακό Συνέδριο Θεσσαλονίκης
Σάββατο 6 Φεβρουαρίου 2021
Ομιλία Ευάγγελου Βενιζέλου στο 4ο Αναπτυξιακό Συνέδριο Θεσσαλονίκης
Ευχαριστώ θερμά το Ελληνικό Ινστιτούτο Έρευνας και Ανάπτυξης για την πρόσκλησή του, χαίρομαι που μετέχω στο 4ο Αναπτυξιακό Συνέδριο για τη Θεσσαλονίκη. Άκουσα με πολύ μεγάλη προσοχή τους τρείς χαιρετισμούς των θεσμικών εκπροσώπων και βεβαίως, την κεντρική ομιλία του αγαπητού φίλου Μαργαρίτη Σχοινά, ο οποίος εξήγησε την κατάσταση από την οπτική γωνία της ΕΕ και έδωσε έναν τόνο αισιοδοξίας και προοπτικής.
Θα μου επιτρέψετε να είμαι λίγο πιο απαισιόδοξος, λίγο πιο ρεαλιστής και λίγο πιο συγκεκριμένος τοπικά, να αναφερθώ περισσότερο στις πιθανότητες που έχει η Θεσσαλονίκη, μετά την πανδημία, να παίζει έναν ουσιαστικό ρόλο.
Η πανδημία αλλάζει τα πάντα. Προκαλεί μια κρίση, όχι μόνο υγειονομική και οικονομική, αλλά μια κρίση κοινωνικών συμπεριφορών, μια κρίση του αναπτυξιακού μοντέλου, μια κρίση αξιακή, μια κρίση ανθρωπολογική. Ξαναγνωριζόμαστε και ξαναψάχνουμε τον εαυτό μας. Τίθεται σε αμφιβολία η ίδια η θεώρηση της παγκοσμιοποίησης. Βλέπουμε ότι πρέπει οι περιφερειακές οικονομικές οντότητες, όπως η ΕΕ, να παίζουν πολύ πιο σημαντικό ρόλο, ώστε η αλυσίδα παραγωγής και εφοδιασμού να είναι γεωγραφικά, υπό κάποιο έλεγχο. Να είναι προσβάσιμη, να μην εξαρτώμεθα από αποφάσεις άλλων, που σε κρίσιμες στιγμές μπορεί να προτάξουν το δικό τους εθνικό συμφέρον ή τη δική τους ανάγκη για επιβίωση.
Θα κάνω έναν παραλληλισμό, ο οποίος, θα ήθελα να μου συγχωρεθεί, δεν είναι ένας ευχάριστος παραλληλισμός, αλλά η οικονομία (και εστιάζομαι τώρα στην ελληνική οικονομία), λόγω της ύφεσης που προκαλεί η πανδημία και λόγω της παράτασης του υγειονομικού προβλήματος, ήδη το Α΄ τρίμηνο του 2021 είναι τρίμηνο πανδημικό, έχει, κατά κάποιο τρόπο, διασωληνωθεί. Αναπνέει με τεχνική βοήθεια, με αναπνευστήρα. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να είμαστε εξαιρετικά προσεκτικοί, να μην ατροφήσουν οι πνεύμονες, να μην υποστεί η οικονομία μια συνολική μυοπάθεια, να μπορέσει να ανακάμψει.
Τώρα, χάρη βεβαίως σε αυτά που ανέφερε και ο Μ. Σχοινάς, δηλαδή στη γενική ρήτρα διαφυγής από το Σύμφωνο Σταθερότητας, δεν ελέγχονται στην πραγματικότητα οι δημοσιονομικοί περιορισμοί, δεν λειτουργούν τα κριτήρια του Συμφώνου Σταθερότητας, έχει απελευθερωθεί όλος ο μηχανισμός των κρατικών ενισχύσεων. Αυτό σημαίνει ότι διογκώνονται και οι ανισότητες μεταξύ των κρατών- μελών γιατί ανάλογα με τη δημοσιονομική ευχέρεια που έχει κάθε χώρα, ενισχύει τις επιχειρήσεις της.
Επειδή, σε πολύ μεγάλο βαθμό, η αγορά επιβιώνει υπό συνθήκες ύφεσης, υπό συνθήκες αναστολής λειτουργίας για πολλές επιχειρήσεις, μέσα από μηχανισμούς ενισχύσεων, μέσα από την επιστρεπτέα προκαταβολή, μέσα από την επιδότηση των ενοικίων, μέσα από τα επιδόματα, αντιλαμβάνεστε ότι βρισκόμαστε αντιμέτωποι με επιχειρήσεις οι οποίες έχουνε γίνει επιχειρήσεις «ζόμπι». Και πρέπει αυτή τη στιγμή, να προωθούμε δυο παράλληλους στόχους, τη διάσωση της υφιστάμενης δομής της ελληνικής οικονομίας, η οποία χάνει την ανταγωνιστικότητά της και τη δυνατότητα επιβίωσής της στην μετά-πανδημία εποχή και βέβαια, τον εξίσου επείγοντα και επιτακτικό στόχο των κινήσεων αναδιάρθρωσης που σημαίνει και αλλαγή της διαστρωμάτωσης του ελληνικού επιχειρηματικού και γενικότερα, αναπτυξιακού μοντέλου.
Όμως, αν κοιτάξει κανείς λίγο βαθύτερα τα πράγματα, θα δει ότι με κριτήριο τη δυνατότητα πρόσβασης στο τραπεζικό σύστημα, οι επιχειρήσεις οι οποίες είναι επιλέξιμες, επιλέξιμες όχι για την κρατική υποστήριξη, επιλέξιμες με αμιγώς τραπεζικά κριτήρια, είναι δραματικά λίγες. Είναι στην καλύτερη περίπτωση 30.000 σε όλη τη χώρα, υπολογίζω ότι στη Θεσσαλονίκη δεν είναι πάνω από 3.000 επιχειρήσεις. Αυτό σημαίνει, ότι είναι επείγουσα ανάγκη και στη Θεσσαλονίκη και σε όλη τη χώρα, να αναζητήσουμε νέα κοιτάσματα απασχόλησης, γιατί βρισκόμαστε, προφανέστατα, μπροστά σε νέα κοιτάσματα ανεργίας μετά την πανδημία και σε νέα κοιτάσματα πρόωρης τάσης για συνταξιοδότηση. Όχι τόσο στον χώρο της μισθωτής εργασίας όσο στον χώρο της αυτοαπασχόλησης και των πολύ μικρών και μικρών επιχειρήσεων που διατηρούνται στη ζωή αλλά, ενδεχομένως, μετά θα βρεθούν στην ανάγκη, εκόντες- άκοντες , οι επιχειρηματίες να καταργήσουν τις θέσεις εργασίας και οι ίδιοι να αναζητήσουν πιθανή λύση στη συνταξιοδότησή τους. Άρα πρέπει να κινηθούμε πάρα πολύ γρήγορα.
Συμβαίνει το εξής περίεργο. Η επιστροφή στην κανονικότητα, που όλοι θέλουμε, υγειονομικά σημαίνει απελευθέρωση. Σημαίνει επιστροφή στη φυσιολογική μας ζωή. Οικονομικά όμως σημαίνει επιστροφή στους κανόνες. Σημαίνει επιστροφή σταδιακά στο Σύμφωνο Σταθερότητας. Θέλω να ελπίζω σε ένα πιο έξυπνο, πιο ευέλικτο Σύμφωνο Σταθερότητας ή έστω, έτσι ερμηνευόμενο πιο έξυπνα Σύμφωνο Σταθερότητας. Θέλω να πιστεύω πως Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα θα συνεχίσει τις πολιτικές της ποσοτικής χαλάρωσης, αλλά θα αρχίσουν να υπάρχουν αντιστάσεις. Γιατί τέτοιες αντιστάσεις υπήρχαν και πριν την πανδημία και εκφράστηκαν από το Γερμανικό Συνταγματικό Δικαστήριο πανηγυρικά.
Άρα λοιπόν, η κανονικότητα είναι ελπίδα σε σχέση με την υγειονομική κρίση, αλλά μπορεί να είναι και απειλή σε σχέση με το οικονομικό, δημοσιονομικό, χρηματοπιστωτικό και χρηματοοικονομικό περιβάλλον μέσα στο οποίο θα κληθεί να κινηθεί η Ελλάδα. Και μέσα στην Ελλάδα, η βόρεια Ελλάδα, η Θεσσαλονίκη. Θα ξανασυζητήσουμε για τα δημοσιονομικά δεδομένα. Πρέπει να διασφαλίσουμε και πάλι τη βιωσιμότητα του δημοσίου χρέους. Θα δούμε ξανά τους όρους δανεισμού, γιατί τώρα βεβαίως, όλοι δανειζόμαστε με τα καλύτερα δυνατά επιτόκια, αντιμετωπίζεται ως ενιαία αγορά ομολόγων η Ευρωπαϊκή Ένωση, χάρις στην τεράστια υποστήριξη που παρέχει η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα. Αλλά σας θυμίζω ότι έτσι ξεκινήσαμε και με την οικονομική κρίση του 2008, αλλά κάποια ωραία πρωία του φθινοπώρου του 2010 ο Πρόεδρος Σαρκοζί και η Καγκελάριος Μέρκελ έκαναν την περιβόητη δήλωση της Ντοβίλ και τα ελληνικά επιτόκια εκτινάχτηκαν γιατί προειδοποιήθηκαν οι αγορές ότι πρέπει να αξιολογούν κάθε χώρα χωριστά, με βάση τα δικά της αναπτυξιακά, ανταγωνιστικά, δημοσιονομικά και μακροοικονομικά δεδομένα. Άρα, πρέπει να είμαστε πολύ καλά προετοιμασμένοι για την επόμενη μέρα.
Μέσα σε αυτό λοιπόν το πλαίσιο, η Θεσσαλονίκη έχει την εξής ιδιορρυθμία. Είναι μια πόλη της ιδιωτικής οικονομίας και τώρα πρέπει να συμβιώσει και να επιβιώσει με συνθήκες, οι οποίες εξαρτώνται, σε πολύ μεγάλο βαθμό, από πολιτικές,δηλαδή κρατικές αποφάσεις ή από πολιτική διαχείριση πολύ σημαντικών κονδυλίων, που παρέχονται, πρωτίστως, χάρις στην Ευρωπαϊκή Ένωση και στην ευελιξία που προσφέρουν τα νέα εργαλεία της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Οι αποφάσεις αυτές δεν λαμβάνονται στη Θεσσαλονίκη.
Εννοώ, ότι έχουμε να διαχειριστούμε, πράγματι, το περιβόητο Ταμείο Ανάκαμψης. Δεν αναφέρομαι τώρα, στον επταετή ενωσιακό προϋπολογισμό, γιατί αυτό πάντα υπήρχε. Δεν αναφέρομαι τώρα στο νέο ΕΣΠΑ γιατί πάντα είχαμε προβλήματα. Δεν αναφέρομαι στον κατάλογο των βασικών υποδομών που -ήμουνα νιός και γέρασα- τον ακούω να παρουσιάζεται κυλιόμενος, γίνονται πρόοδοι. Ξέρετε ότι επί χρόνια, έχω ασχοληθεί πολύ με τα θέματα αυτά και με τις υποδομές της Θεσσαλονίκης.
Το Ταμείο Ανάκαμψης, τα περιβόητα 32 δισεκατομμύρια, λιγότερα ίσως κάπως, αλλά δεν έχει σημασία περίπου τόσα, 19 περίπου με τη μορφή επιχορηγήσεων και 13 περίπου με τη μορφή δανείων με προνομιακούς όρους, διατίθενται με βάση έναν σχεδιασμό. Στον σχεδιασμό αυτό, ο οποίος θα ολοκληρωθεί μέσα Μαρτίου όπως ανακοίνωσε ο αρμόδιος Υπουργός, η Θεσσαλονίκη δεν μπορεί να μετέχει απλώς όπως μετέχει οποιαδήποτε άλλη περιφερειακή αυτοδιοίκηση της χώρας και όπως μετέχει οποιοσδήποτε άλλος μεγάλος δήμος της χώρας. Εδώ μιλάμε για το δεύτερο οικονομικό κέντρο της χώρας. Ειδικά για τα 13 δισεκατομμύρια των δανείων, επειδή η απόφαση είναι αυτά να συγχρηματοδοτήσουν ιδιωτικές επενδυτικές προτάσεις, πρέπει να είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί και επίκαιροι και να αναλάβουμε πρωτοβουλίες, σχετικά με το ποια επιχειρηματικά συμφέροντα είναι αυτά, που θα θελήσουν να επενδύσουν στη Θεσσαλονίκη και την ευρύτερη περιοχή. Πρέπει να δεσμευθεί περίπου το 70% των πόρων το 2021 και το 2022, το σύνολο μέχρι το 2023.
Είπα προσφάτως σε μία συνέντευξή μου (στη «Μακεδονία της Κυριακής» ) , ότι πρέπει, να διαμορφώσουμε έναν στόχο, ένα πρόγραμμα, που θα το ονόμαζα «Θεσσαλονίκη 2027», όταν τελειώνει αυτή η νέα προγραμματική περίοδος όποτε και πρέπει η Θεσσαλονίκη να έχει διαμορφώσει μια εικόνα περισσότερο ανταγωνιστική.
Το πρόγραμμα «Θεσσαλονίκη 2027» βασίζεται στην κινητοποίηση όλων των δημιουργικών δυνάμεων της πόλης, προκειμένου να διεκδικήσει η Θεσσαλονίκη, όχι με έναν τρόπο συνδικαλιστικό ή τοπικιστικό, αλλά με έναν τρόπο διορατικό και αναπτυξιακό, τη συμμετοχή της στους πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και με τη μορφή των επιχορηγήσεων και με τη μορφή των δανείων για τη συγχρηματοδότηση σημαντικών ιδιωτικών επενδύσεων.
Οι προτεραιότητες είναι γνωστές. Δε θα διαπραγματευτούμε εμείς τις δεδομένες προτεραιότητες του Ταμείου Ανάκαμψης. Πρέπει να κινηθούμε στην πράσινη μετάβαση, στην ενέργεια, στην κλιματική αλλαγή, στον ψηφιακό μετασχηματισμό, στην έξυπνη και βιώσιμη ανάπτυξη, δηλαδή σε ζητήματα έρευνας - καινοτομίας, στην κοινωνική και εδαφική συνοχή, στην εκπαίδευση και τις δεξιότητες.
Η Θεσσαλονίκη έχει μείνει πίσω σε πάρα πολλούς τομείς, δυστυχώς και υγειονομικά, όπως έδειξε η μεγάλη περιπέτεια, που ζήσαμε από τα τέλη Οκτωβρίου έως πριν λίγες εβδομάδες. Άρα χρειάζεται, να θέσουμε στο επίκεντρο της προσοχής μας αυτή τη συγκυρία και να ετοιμαστούμε για την επόμενη μέρα, γιατί η κανονικότητα, όπως είπα και προηγουμένως, βεβαίως είναι μία ελπίδα και μία ευκαιρία, αλλά μπορεί δυστυχώς να λειτουργήσει και ως απειλή για διόγκωση των ανισοτήτων.
Ελπίζω η παρέμβασή μου να λειτουργήσει προτρεπτικά και εκείνοι προς τους οποίους απευθύνεται, όχι μόνον τους θεσμικά αρμόδιους, αλλά και τους οικονομικά δραστήριους, ενεργούς και εμπνευσμένους, να τη λάβουν υπόψιν τους. Σας ευχαριστώ και εύχομαι καλή συνέχεια. -
Συμφωνία Ελλάδας-Ισραήλ για τη στρατηγική συνεργασία στον τουρισμό
08.02.2021
Συμφωνία Ελλάδας-Ισραήλ για τη στρατηγική συνεργασία στον τουρισμό υπέγραψε ο Υπουργός Τουρισμού κ. Χάρης Θεοχάρης
Συμφωνία για τη διευρυμένη, πιο συστηματική και στενή συνεργασία Ελλάδας και Ισραήλ στον τομέα του τουρισμού υπέγραψε ο Υπουργός Τουρισμού κ. Χάρης Θεοχάρης με την Ισραηλινή ομόλογό του κυρία Orit Farkash-Hacohen. Η συμφωνία αφορά κατ' αρχάς στη θεσμική συνεργασία ανάμεσα στα δύο κράτη, στην ανταλλαγή πληροφοριών και τεχνογνωσίας, στις τουριστικές επενδύσεις, στην προώθηση του τουρισμού, στην τουριστική καινοτομία και ψηφιοποίηση, στην τουριστική εκπαίδευση και επαγγελματική κατάρτιση, καθώς και σε συντονισμένες δράσεις Ελλάδας και Ισραήλ κατά την εκπροσώπησή τους σε διεθνείς οργανισμούς.
Η Συμφωνία έρχεται σαν επιστέγασμα της διαπιστωμένης κοινής επιθυμίας εκ μέρους Ελλάδας και Ισραήλ να αναπτύξουν και να ενισχύσουν περαιτέρω τις διμερείς σχέσεις στον τομέα του τουρισμού αλλά και ευρύτερα.
Συγκεκριμένα, με τη Συμφωνία, η οποία είναι πενταετούς διάρκειας και θα ανανεώνεται αυτομάτως, προωθείται η συνεργασία μεταξύ των Εθνικών Αρχών Τουρισμού Ελλάδας και Ισραήλ, όπως και η ανταλλαγή πληροφοριών για την προώθηση και τη διαφήμιση. Επίσης ενθαρρύνεται η άμεση συνεργασία μεταξύ ταξιδιωτικών γραφείων και άλλων φορέων του τουρισμού, καθώς και η ανταλλαγή πληροφοριών σχετικά με τα τουριστικά στατιστικά στοιχεία, την τουριστική πολιτική και νομοθεσία, την έρευνα και τις εξελίξεις στην παγκόσμια τουριστική αγορά. Δημιουργούνται προϋποθέσεις άμεσης συνεργασίας μέσω του μοιράσματος τεχνογνωσίας για τις ειδικές μορφές τουρισμού, καθώς και ανταλλαγής πληροφοριών σχετικά με τις τουριστικές επενδύσεις, τις επενδυτικές ευκαιρίες και τα προγράμματα κινήτρων στις δύο χώρες. Με τη Συμφωνία προβλέπεται η συντονισμένη συμμετοχή των Εθνικών Τουριστικών Αρχών Ελλάδας και Ισραήλ σε εκθέσεις, σεμινάρια και άλλες εκδηλώσεις προώθησης του τουρισμού. Επιπλέον προωθείται η ενίσχυση της επιχειρηματικότητας στον κλάδο του τουρισμού και η ανταλλαγή πληροφοριών και πρακτικής εμπειρίας στον τομέα της τουριστικής καινοτομίας και ψηφιοποίησης προς όφελος των μικρομεσαίων και νεοφυών επιχειρήσεων. Τέλος, ενδυναμώνεται η συνεργασία, η ανταλλαγή πληροφοριών και πρακτικής εμπειρίας στον τομέα της τουριστικής εκπαίδευσης/επαγγελματικής κατάρτισης. Το ίδιο θα ισχύει για τη συντονισμένη εκπροσώπηση Ελλάδας και Ισραήλ στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού, καθώς και άλλων διεθνών τουριστικών οργανισμών.
Με αφορμή την υπογραφή της Συμφωνίας, ο Υπουργός Τουρισμού κ. Χάρης Θεοχάρης δήλωσε ότι «με μεγάλη ικανοποίηση ολοκληρώνουμε τη Συμφωνία συνεργασίας μεταξύ Ελλάδας και Ισραήλ, ειδικά για τον τουριστικό τομέα. Η Συμφωνία αυτή εντάσσεται στο στρατηγικό σχέδιο της Ελληνικής Κυβέρνησης και αποσκοπεί στην αξιοποίηση σημαντικών συμμαχιών με χώρες από την ευρύτερη περιοχή της Μεσογείου. Εκτός από τους δεσμούς φιλίας με το Ισραήλ η Ελλάδα μοιράζεται την ίδια πεποίθηση, ότι ο τουρισμός αποτελεί κεντρικό μοχλό ανάπτυξης προς μια σύγχρονη, βιώσιμη και προσοδοφόρο κατεύθυνση. Ας μην ξεχνάμε επίσης ότι για την πατρίδα μας η τουριστική αγορά του Ισραήλ είναι ιδιαιτέρως σημαντική. Το 2019 φιλοξενήσαμε περίπου 715.000 Ισραηλινούς επισκέπτες. Ο αριθμός αυτός αναδεικνύει το Ισραήλ στην 9η χώρα σε αφίξεις στην Ελλάδα».
Η Υπουργός Τουρισμού του Ισραήλ κυρία Farkash-Hacohen υπογράμμισε ότι «η υπογραφή της Συμφωνίας για τον διεθνή τουρισμό είναι φάρος ελπίδας, τη στιγμή που οι ουρανοί είναι κλειστοί και οι διακοπές πολύ μακριά. Η Συμφωνία αποτελεί μια υπενθύμιση σε όσους απασχολούνται σε ολόκληρη την τουριστική βιομηχανία ότι εργαζόμαστε προκειμένου να διασφαλίσουμε ότι θα ξανανοίξουν το συντομότερο δυνατόν». Και συνέχισε: «Ο τουρισμός αποτελεί πάντοτε αμφίδρομη υπόθεση. Οποιαδήποτε συμφωνία πρέπει να είναι αμοιβαία, επιτρέποντας στους πολίτες και των δύο χωρών την απόκτηση εφάμιλλων θετικών εμπειριών που μπορούν να προσφέρουν τα ταξίδια και οι διακοπές».Η κυρία Farkash-Hacohen αναφέρθηκε επίσης στη στρατηγική συμμαχία μεταξύ Ισραήλ και Ελλάδας, λέγοντας ότι «η Συμφωνία που υπογράφουμε σήμερα είναι ένα ακόμη ορόσημο στη μακροχρόνια σχέση μεταξύ Ελλάδας και Ισραήλ, η οποία είναι στρατηγική για αμφότερες τις χώρες μας. Το Ισραήλ και η Ελλάδα είναι φίλοι και σύμμαχοι - και η συνεργασία μας είναι κάτι που εκτιμούμε πολύ».
Δήλωση Υπουργού Εξωτερικών Νίκου Δένδια..
Αθήνα, 2 Φεβρουαρίου 2021
Δήλωση Υπουργού Εξωτερικών Νίκου Δένδια μετά το πέρας των συναντήσεών του με τον Υπουργό Εξωτερικών του Ηνωμένου Βασιλείου, Dominic Raab και με την Υφυπουργό αρμόδια για θέματα Ευρωπαϊκής Γειτονίας και Αμερικής, Wendy Morton
«Καλησπέρα σας.
Είχα σήμερα την ευκαιρία να συναντηθώ με τον Βρετανό ομόλογό μου, τον κ. Dominic Raab, καθώς επίσης και με την Υφυπουργό, την αρμόδια για Ευρωπαϊκά θέματα, την κα Wendy Morton.
Μετά την αποχώρηση του Ηνωμένου Βασιλείου από την Ευρωπαϊκή Ένωση, η ανάγκη για διμερείς επαφές καθίσταται απαραίτητη. Η τελευταία επίσκεψη Έλληνα Υπουργού στο Ηνωμένο Βασίλειο, σημειώνω, έγινε το 2013.
Με τη Μεγάλη Βρετανία μας ενώνουν πολλά. Καταρχήν οι κοινές αξίες. Η Ελλάδα είναι η κοιτίδα της Δημοκρατίας. Το Ηνωμένο Βασίλειο είναι η κοιτίδα της κοινοβουλευτικής δημοκρατίας.
Η Ελλάδα και η Μεγάλη Βρετανία υπήρξαν παραδοσιακοί σύμμαχοι σε όλες τις συγκρούσεις τα τελευταία 200 χρόνια.
Καθώς γιορτάζουμε τα 200 χρόνια του Νέου Ελληνικού Κράτους, θύμισα στους συνομιλητές μου ορισμένους από τους Βρετανούς υπερμάχους της Ελληνικής ανεξαρτησίας και ευημερίας. Τον George Canning, τον William Gladstone, τoν David Lloyd George, τον Winston Churchill.
Τους είπα ότι κανένας Έλληνας δεν μπορεί να ξεχάσει τον Λόρδο Byron, κανένας Έλληνας δεν είναι που να μην γνωρίζει τη συμβολή του Ναυάρχου Codrington στην ανεξαρτησία της Ελλάδας.
Η Βρετανία αποχώρησε από την Ευρωπαϊκή Ένωση, παραμένει, όμως, μια υπολογίσιμη και σημαντική δύναμη.
Και οι δύο χώρες ασκούμε την εξωτερική πολιτική μας με βάση το Διεθνές Δίκαιο. Και οι δύο χώρες τηρούμε τις συμβατικές μας υποχρεώσεις που απορρέουν από το διεθνές δίκαιο. Είτε αυτές αφορούν συνθήκες που υπεγράφησαν πριν από λίγα χρόνια, είτε και πριν από έναν αιώνα. Προσβλέπουμε ότι οι γείτονες μας θα πράττουν το ίδιο.
Παράλληλα, την Ελλάδα και τη Μεγάλη Βρετανία, τις συνδέουν η Ελληνική κοινότητα στην Βρετανία, η Βρετανική κοινότητα στην Ελλάδα και τα εκατομμύρια των Βρετανών που επισκέπτονται την χώρα μας κάθε χρόνο.
Καθώς επίσης και τα ανεκτίμητα μνημεία της πολιτιστικής μας κληρονομιάς, που βρίσκονται στο Βρετανικό Μουσείο, και που είναι φανερό ότι πρέπει να δρομολογηθεί το πλαίσιο επιστροφής τους στην Ελλάδα.
Κύριο θέμα των σημερινών επαφών μου ήταν η δημιουργία ενός πλαισίου διμερούς συνεργασίας μεταξύ των δύο χωρών στην μετά-Brexit εποχή.
Το οποίο, βεβαίως, θα πρέπει να είναι συμβατό με τις υποχρεώσεις μας ως κράτους-μέλους της Ευρωπαϊκής Ένωσης, αλλά θα πρέπει επίσης να εκμεταλλεύεται το τεράστιο κεφάλαιο των διμερών προοπτικών μας.
Ο σκοπός είναι φιλόδοξος. Να δημιουργήσουμε μια στρατηγική εταιρική σχέση μεταξύ της Ελλάδας και του Ηνωμένου Βασιλείου.
Είχα επίσης την ευκαιρία να ενημερώσω αναλυτικά τους συνομιλητές μου για την κατάσταση στην Ανατολική Μεσόγειο.
Αναμένουμε από το Ηνωμένο Βασίλειο να συμβάλει, ως Μόνιμο Μέλος του Συμβουλίου Ασφαλείας των Ηνωμένων Εθνών, αλλά και με τις σημαντικές δυνατότητές του στη δημιουργία στην Ανατολική Μεσόγειο ενός πλαισίου εφαρμογής των κανόνων του Διεθνούς Δικαίου, καθώς επίσης και της UNCLOS. Άλλωστε, το Ηνωμένο Βασίλειο έχει προσυπογράψει την UNCLOS.
Βεβαίως, λαμβάνοντας υπόψη ότι τόσο η Ελλάδα, όσο και η Μεγάλη Βρετανία είναι εγγυήτριες δυνάμεις, συζητήσαμε αναλυτικά το Κυπριακό, αλλά και την άτυπη προσεχή συνάντηση που, όπως φαίνεται, θα λάβει χώρα τον επόμενο μήνα.
Στο πλαίσιο αυτό επανέλαβα την πάγια θέση της χώρας μας, την οποία συμμερίζεται και η Μεγάλη Βρετανία. Ότι η λύση πρέπει να βασίζεται σε μια διζωνική δικοινοτική ομοσπονδία στη βάση των Ψηφισμάτων του Συμβουλίου Ασφαλείας των Ηνωμένων Εθνών και βεβαίως θα πρέπει να είναι συμβατή με το Ευρωπαϊκό Δίκαιο.
Η επέτειος των 200 ετών του Nέου Ελληνικού Κράτους, είναι μια λαμπρή ευκαιρία για μία φιλόδοξη αφετηρία των διμερών μας σχέσεων με το Ηνωμένο Βασίλειο.»
ΜΑΝΟΥ ΚΟΝΣΟΛΑ...κοινοβουλευτικό έργο
Φίλες και φίλοι,
Στην πολιτική μου διαδρομή έχω μάθει να δίνω μάχες.
Αυτό κάνω καθημερινά, για τον απλό πολίτη της Δωδεκανήσου και τον τόπο μου.
Η δραστηριότητα μου είναι συνεχής, δεν σταματά ποτέ. Με μεγαλύτερη διάθεση, θέληση και αποφασιστικότητα αναδεικνύω προβλήματα, διεκδικώ λύσεις, καταθέτω προτάσεις και αγωνίζομαι για να υλοποιηθούν.
Κριτές μου είστε όλοι εσείς. Για αυτό και η γνώμη σας είναι ξεχωριστή για μένα, έχει αξία και βάρος.
Μάνος Κόνσολας
Αρβανιτίδης Γιώργος:Δήλωση-Ερώτηση για Blackout
Τεράστιες οι ευθύνες ΝΔ και ΣΥΡΙΖΑ για την Κατάσταση των Δικτύων Ηλεκτρικής Ενέργειας
Σε κοινή δήλωσή τους ο αρμόδιος Τομεάρχης Ενέργειας και Περιβάλλοντος του Κινήματος Αλλαγής Γιώργος Αρβανιτίδης με τον γραμματέα του τομέα ενέργειας του κόμματος Χάρη Δούκα τονίζουν ότι:
Με τις εκτεταμένες διακοπές ρεύματος (οι οποίες έφτασαν σε ορισμένες περιοχές και την 1 ½ ώρα) που σημειώθηκαν γύρω στις 11 το βράδυ της Κυριακής σε πολλές περιοχές της Αττικής (κυρίως Πειραιά, Αθήνα και Δυτικά Προάστια) και της Πελοποννήσου (Κορινθία και Αργολίδα), επηρεάστηκαν πάνω από 1 εκατ. πολίτες και το πολύ σοβαρό πρόβλημα των δικτύων που έχουμε πολλές φορές τονίσει, ήρθε ξανά στο προσκήνιο.
Τα τελευταία 3 χρόνια, είμαστε συνεχώς μάρτυρες διακοπών ρεύματος σε περιοχές της Αθήνα και της περιφέρειας λόγω βλαβών στο σύστημα μεταφοράς και διανομής ηλεκτρικής ενέργειας.
Εδώ και 3 χρόνια ακούμε και συζητάμε για αστοχίες υλικών, για πεπαλαιωμένο εξοπλισμό που χρίζει αντικατάστασης, για ανυπαρξία ελέγχων, συντήρησης των δικτύων και υποστελέχωση.
Τρία χρόνια τώρα, το Κίνημα Αλλαγής τονίζει συνεχώς την κρισιμότητα της κατάστασης.
Τι έχει γίνει αλήθεια στο διάστημα της διακυβέρνησης της ΝΔ; Απολύτως τίποτα!
Με αφορμή λοιπόν και την νέα, πρωτοφανούς συχνότητας, έντασης και διάρκειας βλάβη, ο βουλευτής του Κινήματος Αλλαγής Γιώργος Αρβανιτίδης κατέθεσα σήμερα Ερώτηση στον αρμόδιο Υπουργό ζητώντας τις απαντήσεις της Κυβέρνησης και του ΑΔΜΗΕ στα ακόλουθα ερωτήματα:
Που οφείλεται η φωτιά στο τόσο νευραλγικό για την ηλεκτροδότηση Αττικής και Πελοποννήσου ΚΥΤ Κουμουνδούρου;
Ποια είναι η παρούσα κατάσταση και ποια η διάρκεια ζωής του τεχνολογικού εξοπλισμού του ΚΥΤ Κουμουνδούρου;
Γιατί ενώ ο ίδιος ο ΑΔΜΗΕ αναγνωρίζει (στο δεκαετές πρόγραμμα που δημοσιεύθηκε πριν έναν μήνα) ότι επιβάλλεται η ανακατασκευή του ΚΥΤ Κουμουνδούρου επειδή όλοι οι διακόπτες των αυτομετασχηματιστών πρέπει να αντικατασταθούν, δεν έχει προχωρήσει με διαδικασία κατεπείγοντος αυτή την ανακατασκευή αλλά την αφήνει για το 2024;
Υπήρχε χθες στο νευραλγικό ΚΥΤ Κουμουνδούρου το απαραίτητο προσωπικό για να αποτρέψει / διαχειριστεί την βλάβη ;
Ποια μέσα προστασίας (π.χ. διαφορική προστασία ζυγών) δεν λειτούργησαν και για ποιο λόγο είχαμε τόσο εκτεταμένη διακοπή ρεύματος;
Γιατί έχει αργήσει τόσα χρόνια να ολοκληρωθεί ο ανατολικός διάδρομος (400 kV) ΚΥΤ Μεγαλόπολης – ΚΥΤ Κουμουνδούρου, ώστε να έχουμε επαυξημένη ασφάλεια και ενίσχυση των διασυνδέσεων;
Είστε σε θέση να εγγυηθείτε ότι δεν θα υπάρξει κίνδυνος για ένα νέο εκτεταμένο και πιο επικίνδυνο black out για την Αθήνα ή άλλες περιοχές της χώρας και ποια επιπλέον μέτρα προτίθεστε να λάβετε ώστε να μην συμβεί κάτι τέτοιο;
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΜΠΟΥΡΑΣ,Αντιπρόεδρος- Βουλευτής Δυτικής Αττικής Ν.Δ.:δελτία τύπου
ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΜΠΟΥΡΑΣ
Αντιπρόεδρος
Βουλευτής Δυτικής Αττικής – ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
Αθήνα, 04.02.2021
Συνεδριάζει αύριο, Παρασκευή 5.2.2021, στο Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας (ΥΠΕΝ), το Συμβούλιο Μητροπολιτικού Σχεδιασμού όπου ένα από τα θέματα της Ημερήσιας Διάταξης, είναι η έγκριση του Γενικού Πολεοδομικού Σχεδίου (ΓΠΣ) Μεγάρων.
Έτσι το ΓΠΣ Μεγάρων θα αποτελεί πλέον σημαντικό εργαλείο για την ανάπτυξης της περιοχής.
Ο Αντιπρόεδρος της Βουλής και Βουλευτής Δυτικής Αττικής, κ. Αθανάσιος Μπούρας, για πολλά χρόνια σε άμεση πάντα συνεργασία, με τους αρμόδιους φορείς και την πολιτική ηγεσία, έκανε όλες τις απαραίτητες ενέργειες έτσι ώστε πλέον να οδηγηθούμε σε αυτό το αποτέλεσμα.
Αισθάνεται ιδιαίτερη ικανοποίηση και δεσμεύεται να συνεχίσει να βρίσκεται πάντα στο πλευρό των κατοίκων της Δυτικής Αττικής.Αθήνα, 04.02.2021
Κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης, ο Υπουργός Υγείας, κ. Βασίλης Κικίλιας, τοποθετήθηκε διεξοδικά επί όλων των θεμάτων που τέθηκαν. Ενημέρωσε, αναλυτικά, τα μέλη για τις ενέργειες που έχουν γίνει μέχρι τώρα από το Υπουργείο για την αντιμετώπιση της πανδημίας.
Στη συνέχεια,το λόγο πήρε ο Υφυπουργός Πολιτικής Προστασίας, κ. Νίκος Χαρδαλιάς, ο οποίος υπεραμύνθηκε της άριστης συνεργασίας μεταξύ των εμπλεκόμενων φορέων πάνω στο θέμα της πανδημίας. Ακόμη, τόνισετην τεράστια συμβολή των ελεγκτικών μηχανισμών στην εφαρμογή των μέτρων.
Παίρνοντας το λόγο ο Πρόεδρος του Ε.Ο.Δ.Υ., κ. Παναγιώτης Αρκουμανέας, επεσήμανε ότιο καταστατικός σκοπός του Ε.Ο.Δ.Υ. είναι η προάσπιση της Δημόσιας Υγείας. Εξέθεσε αναλυτικά τον τρόπο λειτουργίας του οργανισμού, του οποίου το προσωπικό έχει δώσει το καλύτερο εαυτό του στη μάχη κατά του κορωνοϊού.
Από την πλευρά του, ο άνθρωπος που συνέδεσε το όνομά του με την ενημέρωση του Ελληνικού λαού για την πορεία της πανδημίας, ο πολύ αγαπητός και αξιόλογος επιστήμονας, λοιμωξιολόγος, κ. Σωτήρης Τσιόδρας,έδωσε αναλυτικά στοιχεία για την μέχρι τώρα πορεία,αλλά και την εξέλιξη της πανδημίας στη χώρα μας. Ξεκαθάρισε ότι με τα εμβόλια θα τελειώσει αυτή η επιδημία, αρκεί τα εμβόλια να είναι δημόσιο αγαθό, όπως οφείλουν να είναι.
Κατά το κλείσιμοτης συνεδρίασης, το γενικό αίσθημα όλων των συμμετεχόντων ήταν ότι επρόκειτο για μία πολύ εποικοδομητική συζήτηση. Ο Πρόεδρος της Επιτροπής,κ. Θανάσης Μπούρας, ο οποίος κατάφερε να εξομαλύνει τις όποιες αντιπαραθέσεις εμφανίστηκαν,δήλωσε ιδιαίτερα ικανοποιημένος από τη διεξαγωγή της συνεδρίασης, η οποία προβλήθηκε σε απευθείας σύνδεση από το κανάλι της Βουλής, δίνοντας, έτσι,τη δυνατότητα σε όλους τους Έλληνες πολίτες, να ενημερωθούν για τις Κυβερνητικές ενέργειες για την αντιμετώπιση της πανδημίας.
Βουλή
των Ελλήνων, 100 21 Αθήνα-τηλ.:2103708401-6, fax: 2103707888
Θεμιστοκλέους
3, 10677 Αθήνα, Τηλ.: 210 3303066, Φαξ: 210 3301970
e-mail: vice.president_c@parliament.gr, bouras@parliament.gr
EUROPEAN PARLIAMENT weekly digest
Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο Γεωργία και Ανάπτυξη της Υπαίθρου: Ημερήσια Διάταξη
01-02-2021
Draft agenda - Thursday, 4 February 2021 - PE680.840v01-00 - Committee on Agriculture and Rural Development
01-02-2021 09:39 AM CET
Source : © European Union, 2021 - EP
Μελέτη - Digital automation and the future of work - 29-01-2021
01-02-2021
Μελέτη - Digital automation and the future of work - 29-01-2021
29-01-2021 08:58 AM CET
New IRS form available for self-employed individuals to claim COVID-19 sick and family leave tax credits under FFCRA
Issue Number: IR-2021-31
Inside This Issue
New IRS form available for self-employed individuals to claim COVID-19 sick and family leave tax credits under FFCRA
WASHINGTON – The Internal Revenue Service announced today that a new form is available for eligible self-employed individuals to claim sick and family leave tax credits under the Families First Coronavirus Response Act (FFCRA).
Eligible self-employed individuals will determine their qualified sick and family leave equivalent tax credits with the new IRS Form 7202, Credits for Sick Leave and Family Leave for Certain Self-Employed Individuals. They’ll claim the tax credits on their 2020 Form 1040 for leave taken between April 1, 2020, and Dec. 31, 2020, and on their 2021 Form 1040 for leave taken between Jan. 1, 2021, and March 31, 2021.
The FFCRA, passed in March 2020, allows eligible self-employed individuals who, due to COVID-19 are unable to work or telework for reasons relating to their own health or to care for a family member to claim refundable tax credits to offset their federal income tax. The credits are equal to either their qualified sick leave or family leave equivalent amount, depending on circumstances. IRS.gov has instructions to help calculate the qualified sick leave equivalent amount and qualified family leave equivalent amount. Certain restrictions apply.
Who may file Form 7202
Eligible self-employed individuals must:
- Conduct a trade or business that qualifies as self-employment income, and
- Be eligible to receive qualified sick or family leave wages under the Emergency Paid Sick Leave Act as if the taxpayer was an employee.
Taxpayers must maintain appropriate documentation establishing their eligibility for the credits as an eligible self-employed individual.
Resources:
- Form 7202 and instructions
- Coronavirus (COVID-19) tax relief
- IRS Publication 5419, New COVID-19 Employer Tax Credits
- FFCRA related Q&As
ΑΧΑΡΝΕΣ: Ενημέρωση...ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΕΗΛΑΤΗΜΕΝΟ ΔΗΜΟ
"ΠΟΛΙΤΙΚΗ" προηγούμενη ηλεκτρονική έκδοση
ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΑΙΜΑΤΟΣ "ΗΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ"
Tι ήταν η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ»..για όσους δεν γνωρίζουν.
Επί χρόνια, κυκλοφορούσε την έντυπη έκδοσή της σε ένα ικανότατο τιράζ (5000 καλαίσθητων φύλλων εβδομαδιαίως) και εντυπωσίαζε με την ποιότητα της εμφάνισης και το ουσιώδες, μαχητικό και έντιμο περιεχόμενο της.
Η δύναμη της Πένας της Εφημερίδας, η Ειλικρίνεια, οι Ερευνές της που έφερναν πάντα ουσιαστικό αποτέλεσμα ενημέρωσης, την έφεραν πολύ γρήγορα πρώτη στην προτίμηση των αναγνωστών και γρήγορα εξελίχθηκε σε Εφημερίδα Γνώμης και όχι μόνον για την Περιφέρεια στην οποία κυκλοφορούσε.
=Επι είκοσι τέσσαρα (24) χρόνια, στηρίζει τον Απόδημο Ελληνισμό, χωρίς καμία-ούτε την παραμικρή- διακοπή
. =Επί είκοσι τέσσαρα ολόκληρα χρόνια, προβάλλει με αίσθηση καθήκοντος κάθε ξεχωριστό, έντιμο και υπεύθυνο Πολιτικό της Πολιτικής Σκηνής. Στις σελίδες της, θα βρείτε ακόμα και σήμερα μόνο άξιες και χρήσιμες Πολιτικές Προσωπικότητες αλλά και ενημέρωση από κάθε Κόμμα της Ελληνικής Βουλής. Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» ουδέποτε διαχώρησε τους αναγνώστες της ανάλογα με τα πολιτικά τους πιστεύω. Επραττε το καθήκον της, ενημερώνοντας όλους τους Ελληνες, ως όφειλε.
=Επί είκοσι τέσσαρα ολόκληρα χρόνια, δίνει βήμα στους αδέσμευτους, τους επιτυχημένους, τους γνώστες και θιασώτες της Αλήθειας. Στηρίζει τον Θεσμό της Ελληνικής Οικογένειας, την Παιδεία, την Ελληνική Ιστορία, προβάλλει με όλες της τις δυνάμεις τους Αδελφούς μας απανταχού της Γης, ενημερώνει για τα επιτεύγματα της Επιστήμης, της Επιχειρηματικότητας και πολλά άλλα που πολύ καλά γνωρίζουν οι Αναγνώστες της.
=Επί είκοσι τέσσαρα ολόκληρα χρόνια, ο απλός δημότης–πολίτης, φιλοξενείται στις σελίδες της με μόνη προϋπόθεση την ειλικρινή και αντικειμενική γραφή και την ελεύθερη Γνώμη, η οποία ΟΥΔΕΠΟΤΕ λογοκρίθηκε.
Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ», είναι ένα βήμα Ισονομίας και Ισοπολιτείας, έννοιες απόλυτα επιθυμητές, ιδιαιτέρως στις ημέρες μας. Είναι ο δικτυακός τόπος της έκφρασης του πολίτη και της εποικοδομητικής κριτικής, μακριά από κάθε στήριξη αφού δεν ετύγχανε οικονομικής υποστήριξης από Δήμους, Κυβερνήσεις ή όποιους άλλους Δημόσιους ή Ιδιωτικούς Φορείς, δεν είχε ΠΟΤΕ χορηγούς, ή οποιασδήποτε μορφής υποστηρικτές. Απολαμβάνει όμως Διεθνούς σεβασμού αφού φιλοξενεί ενημέρωση από αρκετά ξένα Κράτη πράγμα που της περιποιεί βεβαίως, μέγιστη τιμή.
Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διαγράφει απο την γέννησή της μια αξιοζήλευτη πορεία και απέκτησε εξ αιτίας αυτού,ΜΕΓΙΣΤΗ αναγνωσιμότητα. Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» κέρδισε την αποδοχή και τον σεβασμό που της ανήκει, με «εξετάσεις» εικοσι τεσσάρων ολόκληρων ετών, με συνεχείς αιματηρούς αγώνες κατά της τοπικής διαπλοκής, με αγώνα επιβίωσης σε πολύ δύσκολους καιρούς, με Εντιμότητα, αίσθηση Καθήκοντος και Ευθύνης.