"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024"

"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024"
"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024"

"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024"

Διαβάζετε ένα ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ και ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ οικονομική στήριξη (αυτοδιοικητική, χορηγική, δημοσία ή άλλη ) ηλικίας 24 ετών Μέσο Μαζικής Ενημέρωσης, με αξιοσημείωτη ΔΙΕΘΝΗ αναγνώριση και ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΥΨΗΛΗ ΑΝΑΓΝΩΣΙΜΟΤΗΤΑ.
Είκοσι τέσσαρα (24) ολόκληρα χρόνια δημοσιογραφίας, ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΔΙΑΨΕΥΣΙΣ!!
Contact: politikimx@gmail.com v.ch.maria@gmail.com

Η ΑΝΑΓΝΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΙΜΑ 14 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2024

Η ΑΝΑΓΝΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΙΜΑ:

Eως σήμερα 24 Οκτωβρίου 2024 ώρα 10΄22 οι αναγνώσεις της “ΠΟΛΙΤΙΚΗ” είναι -σύμφωνα με την γκούγκλ)- 3.061.688 (τρία εκατομμύρια εξήντα μία χιλιάδες εξακόσιες ογδόντα οκτώ)

Η ανάλυση μηνών είναι:
71316 (Απρίλιος 2024)
76741 (Μάϊος 2024)
66828 (Iούνιος 2024)
80104 (Iούλιος 2024)

79553 (Aύγουστος 2024)
71739 (Σεπτέμβριος 2024)

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ ΜΑΣ

Σήμερα σταματά η ενημέρωση της αναγνωσιμότητας. Ο λόγος είναι προφανής: δεν έχουμε μεν κανένα έσοδο αλλά η αναγνωσιμότητά μας περικόπτεται διαρκώς, ανάλγητα και συντριπτικά παρά τις κατ΄επανάληψη ΔΙΚΑΙΕΣ διαμαρτυρίες μας στην υπέροχη γκούγκλ. Απο σήμερα η Εφημερίδα δεν φιλοξενεί πλέον διαφημίσεις της. Οταν το κονδύλι της δημιουργίας ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ θα γίνει προσιτό, η Εφημερίδα θα συνεχίσει ως Ιστοσελίδα. Εως τότε,όλα είναι αναμενόμενα και εμείς πανέτοιμοι για ένα καλύτερο μέλλον της "ΠΟΛΙΤΙΚΗ". Νερό στο μύλο ΚΑΝΕΝΟΣ, ειδικά όταν συνοδεύεται απο πλήρη αναλγησία.
Άμεση επικοινωνία: v.ch.maria@gmail.com
politikimx@gmail.com

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ, ΓΝΩΜΕΣ ΔΗΜΟΣ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΥ ΜΕΣΟΓΑΙΑΣ:ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ..-EUROPEAN BANK's update ..-ΠΑ.ΣΟ.Κ. Κοινοβουλευτική δράση..-Maritime Affairs and Fisheries Newsletter..-ΑΠΟΧΗ ΤΩΝ ΔΙΚΗΓΟΡΩΝ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΗΣ ΟΛΟΜΕΛΕΙΑΣ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ ΕΩΣ ΤΙΣ 31.12.202..-Συγχώνευση Ληξιαρχείων..-Διευκρινίσεις για την εφαρμογή του ν.5143/2024.»..-Πρόσκληση υποψήφιων ε κλάδων ΤΕ και ΔΕ για υποβολή αίτησης-δήλωσης.....-IMF Podcasts..-IMF: Growth in Sub-Saharan Africa is Diverging..-"EΛΕΥΘΕΡΟΣ ΤΥΠΟΣ" Ειδήσεις..-ΕΘΝΙΚΗ ΑΡΧΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ webinar..-"ΕΘΝΟΣ" Ειδήσεις..-"ΤΟ ΒΗΜΑ" Ειδήσεις..-APEC Recognizes Champions of Sustainability with 2024 BCG Award ..-ΑΣΕΠ νέα ..-EUROPEAN CONFEDERATION OF THE FOOTWEAR INDUSTRY(CEC),update..-WorldFootwear:4 από 198 Expo Riva Schuh & Gardabags awaits you..-MAΡΙΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΣΤΑ SOCIAL MEDIA,..-ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ:Εξαφανίσεις και Εκμετάλλευση Ανηλίκων από Κυκλώματα..-ΑΑΔΕ: Αυτόματη απόδοση ΑΦΜ σε 700.000 ανήλικους, σταδιακά από τις 11/11..-ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΙΤΣΙΛΗΣ,ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ ΑΑΔΕ:ολόκληρη η ομιλία του στο 17ο Συνέδριο των φορολογικών διοικήσεων του ΟΟΣΑ..-Επίδομα θέρμανσης 2023-24: Τι ισχύει για όσους αγόρασαν καυσόξυλα..-Προέδρου ΣτΕ κ. Πικραμένου επιστολή προς τον Πρόεδρο Ολομέλειας Προέδρων Δικηγορικών Συλλόγων ..- ‍ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΘΗΝΩΝ: Βιντεοσκοπημένο Σεμινάριο Νομικής Βοήθειας .....-«Καθορισμός της διαδικασίας θέσης των Επιβατικών Ιδιωτικής Χρήσης (ΕΙΧ) οχημάτων και μοτοσυκλετών..."..-ΕΚΛΟΓΕΣ ΕΞΑΑΑ 2024 - ΝΕΟ Δ.Σ...-Ευάγγελος Βενιζέλος, "Πολιτική θεολογία και Συνταγματική ηθική" , εκδόσεις Αρμός 2024..-ENYΠΕΚΚ/ΑΛΕΞΗΣ ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ:ενημέρωση..-ΠΑ.ΣΟ.Κ.:ενημέρωση..- COUNCIL OF THE EUROPEAN UNION,update..-ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΝΤΙΚΑΡΚΙΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΑΧΑΡΝΩΝ & ΦΥΛΗΣ:αιμοδοσία..-NASA's Earth Observatory,update..- WORLD FOOTWEAR weekly newsletter..-After Constantine Journal,update..-WTC Health Program eNews:We'll See You Wednesday!..-ΣτΕ αποφάσεις Ολομέλειας 1639/2024 και 1641/2024:"Στερείται εννόμου συμφέροντος ο ΔΣΑ για την ακύρωση αποφάσεων Υπουργού Δικαιοσύνης.."..-ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΘΗΝΩΝ:"ΑΠΟΦΑΣΗ ΟΛΟΜΕΛΕΙΑΣ ΣτΕ: ΙΣΤΟΡΙΚΗΣ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΔΙΚΑΙΟΚΡΑΤΙΚΗ ΟΠΙΣΘΟΔΡΟΜΗΣΗ"..-ΕΒΕΑ:Συμπλήρωση ερωτηματολογίου για την ενσωμάτωση της πλατφόρμας S.T.E.P......-EUROPEAN JOURNALISM CENTRE update..-The Clock is Ticking on Sub-Saharan Africa's Urgent Job Creation Challenge..-Ο Πιερικός Οργανισμός Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής (ΠΟΤΑΠ) στη Διεθνή Έκθεση WTM London 2024..-MAΡΙΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΣΤΑ SOCIAL MEDIA,..-ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΥΝΤΟΜΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΗΣ Μ.Χ.Β. ..- ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ ενημέρωση απο τον Κυβερνητικό Εκπρόσωπο Παύλο Μαρινάκη..-ΚΥΡΙΑΚΟΥ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ,ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ πρόσφατη δραστηριότητα..-NIH Health Information......-AHEPA update..-Εμπορικό & Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθηνών (ΕΒΕΑ):Ζητήσεις-Προσφορές Οκτώβριος 2024..-IMF update..-"OPEN" tv νέα..-"ΕΘΝΟΣ" Ειδήσεις..-"Περι ζα...ανεμομαζώματα...διαβολοσκορπίσματα":γράφει η Μ.Χ.Β...-"ΤΟ ΒΗΜΑ" Ειδήσεις..-ΕΒΕΑ:Έρευνα του Ελληνικού Παρατηρητηρίου του LSE.....-Αντίδοτο στο δηλητήριο της οχιάς από το ΑΠΘ και το ινστιτούτο Παστέρ..-Ε.Ε.Φα.Μ ενημέρωση..-ΕΒΕΑ επιχειρηματική ενημέρωση..-ΕΝΩΣΗ ΑΓΡΙΝΙΟΥ:αγροτική ενημέρωση..-EUROPEAN COMMISSION Agricultural markets dashboard..-IMF latest news..-SPD update..-EUROPEAN BANK's update..- WORLD TRADE ORGANIZATION,s update..-KREMLIN's Weekly information newsletter..-AHEPA Visits Delaware Valley, Kicks off Journey to Greece Fundraising..-NATO update..-Prime Minister, Justin Trudeau,....-GAIN reports..- --

MHN ΞΕΧΝΑΤΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ΚΑΙ ΕΔΩ:

SELECT LANGUAGE

"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024"

"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024"
ΑΠΟΓΕΙΩΣΤΕ ΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΑΣ!!

ΕΥΔΑΠ

ΕΥΔΑΠ
Μια μικρή, δική σου κίνηση, φέρνει μία μεγάλη αλλαγή για όλους μας. Σε ευχαριστούμε, που κλείνεις τη βρύση! Μάθε ακόμα περισσότερα για το πώς μπορείς να εξοικονομήσεις, κάθε μέρα, νερό, έξυπνα και εύκολα, εδώ.
Δεν μπορώ να καταλάβω πως πολλοί ΔΕΝ γνωρίζουν την αξία της ψήφου.Η ΨΗΦΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΦΑΙΡΑ και σκοτώνει οταν ΔΕΝ σκέφτεσαι...Αυτό..

Έλληνας ιατρός,πολιτικός,συγγραφέας,πανεπιστημιακός, καθηγητής στην Ιατρική Σχολή

Πέμπτη 19 Μαΐου 2022

COUNCIL OF THE EUROPEAN UNION latest

● Council of the EU
 
18/05/2022 21:20 | MEETING |

Main results - European Union Military Committee (EUMC), EU chiefs of defence, 18 May 2022

 

The EU Chiefs of Defence (CHODs) met for the Military Committee meeting at CHODs level in Brussels, today. General Robert Brieger chaired the meeting.

Meetings
Council of the EU
European Union Military Committee (EUMC), EU chiefs of defence, 18 May 2022

Main results

The EU Chiefs of Defence (CHODs) met for the Military Committee meeting at CHODs level in Brussels, today.

The meeting was the opportunity for discussing the implications of the current geopolitical situation and the main Common Security and Defence Policy military activities, with a special focus on the paramount implementation of the Strategic Compass, and particularly on achieving the EU ability to project security, through the new EU Rapid Deployment Capacity (EU RDC), by 2025.



On a global scenario already severely impacted by different crises around the world, with terrorism, uncontrolled migrations, cyber and hybrid threats, exacerbated by the pandemic, the unjustified and unprovoked invasion of Ukraine by Russia has brought back conventional war on the European soil, with unpredictable consequences on our security. We, the EU CHODs, must be firmly committed to implement rapidly the new tools that the Strategic Compass indicates, for the benefit of the EU and the security of the European citizens. In this regard and in the wake of all my predecessors, I cannot but renew my strongest commitment in this endeavour too.General Robert Brieger, chairing this meeting for the first time



Concerning the ongoing crisis in Ukraine, the CHODs appreciated the remarkable work done by the EU Military Staff and its Clearing House Cell in monitoring the delivery of military equipment from EU Member States, contributing to declaring their eligibility for reimbursement, under the European Peace Facility mechanism.

CHODs reiterated the importance in establishing and fostering strong relationships with partners that share EU values and principles. In this regard, the meeting was also a good possibility to touch upon the cooperation with NATO and partners, which are currently contributing to EU Training Missions and Operations. The CHODs from Bosnia and Herzegovina, Georgia, North Macedonia, Montenegro, Moldova and the Deputy Serbian CHOD attended the meeting.

During the meeting, CHODs selected Lieutenant General Michiel Van Der Laan (The Netherlands) as the new Director General of the EU Military Staff / Director of the Military Planning and Conduct Capability, to replace Vice Admiral Hervé Blejean, at the end of his term, in 2023.

The EUMC is composed of the CHODs of the 27 Member States, who are regularly represented by their permanent Military Representatives (MilReps). The EUMC provides the Political and Security Committee (PSC) with advices and recommendations on all relevant military matters.

The EUMC has a permanent Chairman, selected by the Chiefs of Defence of the Member States and appointed by the Council for three years.


Meeting information

Meeting n°CHOD18052022
18 May 2022

● Council of the EU
 
18/05/2022 21:10 | MEETING |

Main results - EU-Armenia Partnership Council, 18 May 2022

 

The fourth meeting of the EU-Armenia Partnership Council took place in Brussels and touched on bilateral relations and political matters.

  •  
Council of the EU
EU-Armenia Partnership Council, 18 May 2022

Joint press statement following the 4th meeting of the EU-Armenia Partnership Council
EU HR Borrell meets MFA of Armenia

The EU-Armenia Partnership Council met for the fourth time in Brussels on 18 May 2022, and for the first time since the Comprehensive and Enhanced Partnership Agreement (CEPA) entered into force on 1 March 2021. The meeting took place in a particularly difficult international context that has created multiple challenges to both the EU and to Armenia in terms of security and economic stability.

The Partnership Council reviewed the implementation of the CEPA, which covers a wide range of cooperation sectors in the political, economic and trade areas, and welcomed the progress achieved. The EU welcomed Armenia’s commitment to CEPA implementation, appreciated positively the reforms undertaken and encouraged the government to pursue its reform agenda to the benefit of Armenian citizens, which the EU fully supports.

The Partnership Council reiterated the shared commitment of the EU and Armenia to human rights, fundamental freedoms, the rule of law and democratic principles. The Partnership Council welcomed the accomplishments to date in the implementation of Armenia’s national strategy for judicial and legal reforms and its national anti-corruption strategy, while acknowledging that challenges remain. The EU is engaged in a constructive policy dialogue with Armenia and provides significant financial and technical support to these reforms efforts. The EU is committed to work with Armenia to make further progress towards freedom of the media and freedom of expression, as well as on the fight against discrimination.

In the area of transport, the Partnership Council welcomed the signature of the Common Aviation Area Agreement on 15 November 2021. With this agreement, both sides engage in a process to improve Armenia’s aviation safety that may gradually lead to Armenia’s inclusion in the EU’s aviation market with new air transport opportunities, more direct connections and economic benefits to both sides.

The Partnership Council noted that, following its graduation from the Generalised Scheme of Preferences, Armenia can no longer benefit from the generous access to the EU market offered by the scheme. It however highlighted that while CEPA did not provide for preferential tariffs for trade in goods, it contained important potential for benefitting bilateral trade flows that should be fully exploited.

The Partnership Council agreed that nuclear safety was a priority and took note of Armenia’s progress in this regard and of Armenia’s commitment to implement fully the National Action Plan adopted as a part of the EU supported stress test process. It also reaffirmed the importance of combatting climate change under the Paris Agreement and in accordance with the CEPA. To this end, the EU welcomed Armenia’s updated Nationally Determined Contribution targets and encouraged Armenia to adopt a Long-Term Low Emissions Development Strategy, aiming at reaching climate neutrality by 2050, in line with the EU’s commitment.

The Partnership Council welcomed EU-Armenia cooperation in the areas of employment and education, underlining the importance to amend the Labour Code and revise legislation on trade unions and employers to further align the Armenian legal framework with the International Labour Organisation fundamental conventions. The EU encouraged Armenia’s efforts to adopt the new education strategy and reiterated its interest to strengthen cooperation with the Armenian authorities on Education, Training and Youth strategies. The Partnership Council expressed appreciation for the successful cooperation on Erasmus+ and welcomed the association of Armenia to the EU programme Horizon Europe that will allow the continuation of the participation of Armenian researchers and research entities to European Research and Innovation projects.

The Partnership Council took note of Armenia’s willingness to start a visa liberalisation dialogue with the EU. The EU noted the overall good implementation of the Visa Facilitation agreement and of the Readmission agreements and invited Armenia to sustain its efforts.

The Partnership Council agreed on the importance of the Eastern Partnership framework as an essential cooperation platform. It also reiterated that the fundamental issues of democracy, good governance, rule of law, fight against corruption, human rights and gender equality remained the cornerstone of the Eastern Partnership policy framework. The Partnership Council noted that Armenia stood to benefit from the Eastern Partnership’s agenda of recovery, resilience and reform1,2, and from the ambitious Economic and Investment Plan (EIP) with flagship initiatives determined by EU and Armenia, underpinning this agenda that will provide support to stimulate jobs and growth, support connectivity, the green and digital transition, education and development of southern regions.

Ahead of the Partnership Council, the EU issued the Partnership Implementation Report on developments in Armenia and EU-Armenia relations since the previous Partnership Council in December 2020. The report underlines Armenia’s progress in implementing the CEPA and the key role of the EU in supporting it3.

The Partnership Council was chaired by the Minister of Foreign Affairs of the Republic of Armenia, Mr Ararat Mirzoyan, and the EU delegation was led by the High Representative and Vice President of the European Commission, Mr Josep Borrell. The Commissioner for Neighbourhood and Enlargement, Mr Olivér Várhelyi also participated in the meeting.

1SWD(2021) 186 final, 2.7.2021
2https://www.consilium.europa.eu/en/meetings/international-summit/2021/12/15/
3https://data.consilium.europa.eu/doc/document/ST-9214-2022-INIT/en/pdf
Meeting information

Brussels
18 May 2022

Merci de me donner l'occasion de m'adresser à votre assemblée. La première fois - en octobre 2020 - nous étions en pleine pandémie, et nous en étions…
● Conseil européen
 
18/05/2022 18:28 | Discours |

Discours du président Charles Michel lors de la session plénière du Comité économique et social européen

 

Merci de me donner l'occasion de m'adresser à votre assemblée. La première fois - en octobre 2020 - nous étions en pleine pandémie, et nous en étions réduits au mode virtuel…

Le Conseil économique et social porte la voix des partenaires sociaux et de la société civile. Vous êtes à ce titre essentiels à la délibération législative démocratique.

Nous traversons une période charnière dans l'histoire du monde. Et nous le sentons bien…, nos décisions vont déterminer le cours des événements, sans retour possible. L'exigence de lucidité nous impose de regarder et d'analyser la réalité en nous libérant des lunettes du passé pour regarder l'Europe d'aujourd'hui… Et pour construire les décisions courageuses pour l’Europe de demain.

Pour commencer, jetons un regard sur la période extraordinaire, hors du commun, que nous traversons. Et sur la manière dont l'Union européenne y réagit.

Ensuite, je partagerai avec vous quelques convictions sur l'avenir du continent européen. Tant dans le cadre de l'Union européenne et de son élargissement… Que dans le cadre de la Communauté géopolitique européenne qu'il nous appartient de dessiner.

Période charnière de l'histoire

Cette période charnière de notre histoire a démarré il y a quelques années déjà. Et j'en vois trois éléments révélateurs, sinon constitutifs. Chacun d'entre eux a renforcé l'impératif d'autonomie stratégique pour l'Union européenne.

Le premier fut l'élection aux États-Unis de Donald Trump. Parce qu'elle a brusquement et publiquement consacré la préférence unilatérale - "l'Amérique d'abord" - qui avait commencé à imprégner sa classe dirigeante depuis un certain nombre d'années. Plus d'imprévisibilité dans un monde instable… Trump nous a en fait ouvert les yeux sur l'intérêt de réduire nos dépendances. Y compris vis-à-vis de notre principal allié.

Le deuxième moment, c'est le Covid-19. Une crise qui a durement affecté les familles. Mais aussi les entreprises. La pandémie a jeté une lumière crue sur nos fragilités et nos dépendances critiques.

Cette crise a aussi révélé nos capacités collectives de résilience et de solidarité. Développement et production de vaccins, fonds de relance, et solidarité internationale ont été la marque de fabrique de l'Union européenne. Et l'ossature en est notre modèle social et le dialogue qui le caractérise.

Notre réaction à la guerre en Ukraine

Et puis, la guerre…

Il y a 83 jours, le 24 février, huit ans après avoir annexé la Crimée et envahi le Donbass, la Russie tire 160 missiles sur tout le territoire ukrainien. Et lance son armée à la conquête vers Kiev. Une nouvelle agression. Injustifiable et injustifiée. Violant toutes les règles internationales. Menée par un membre permanent du Conseil de sécurité des Nations unies contre un autre État souverain.

Cette attaque ouvre un nouveau chapitre dans l'histoire de l'Europe…

Le soir même, à mon invitation, les 27 leaders européens se réunissent à Bruxelles. Le président Zelensky s'adresse à nous par vidéo. Il décrit la magnitude de l'agression armée. Et nous sentons sa détermination absolue et son courage physique lorsqu'il nous interpelle: "Vous me voyez peut-être pour la dernière fois vivant". Cela nous glace le sang. Mais cela nous transcende et décuple notre détermination.

Et ce soir-là nous arrêtons la stratégie de l'Union européenne: soutien massif à l'Ukraine, sanctions lourdes contre le Kremlin, et unité sans faille entre nous et avec nos alliés.

Moins de 48 heures plus tard, nous mettons en œuvre une décision historique: la livraison d'armes, dont les premières arrivent dès le samedi 26 au soir en Ukraine. Cette décision a sans aucun doute été déterminante dans les premiers jours de la résistance ukrainienne… Depuis lors, c'est 2 milliards d'euros de matériel qui ont été ou sont en cours d'être livrés, en addition des décisions individuelles de nos États membres.

Versailles: acte de souveraineté

Quinze jours plus tard, lors du sommet de Versailles, nous franchissons un pas supplémentaire vers la souveraineté européenne. Parce que nous décidons de traiter au niveau européen des matières stratégiques jusque-là essentiellement nationales: l'énergie et la défense.

Nous décidons de mettre un terme à notre dépendance aux hydrocarbures russes. Et nous chargeons la Commission de proposer sans délai des mesures opérationnelles. Et cette décision est en parfaite cohérence avec notre objectif de neutralité climatique.

Je le crois, Versailles est le point de départ d'une véritable Union de l'énergie: création et gestion en commun de stocks, achats groupés, investissements communs dans les interconnexions ou les nouvelles infrastructures, telles que les terminaux de gaz liquide.

De la Baltique aux Balkans, de nombreuses opérations concrètes sont déjà matérialisées. Nous y intégrons nos partenaires, par exemple en connectant la Moldavie et l'Ukraine à nos réseaux électriques. Ou encore en ouvrant la nouvelle plateforme d'achat commun de gaz, de gaz liquide et d'hydrogène aux pays des Balkans occidentaux ainsi qu'aux pays associés du Partenariat oriental.

Prévenir ou enrayer la crise alimentaire

Agir en puissance géopolitique, c'est prendre soin de nous-mêmes… Mais c'est aussi prendre soin des autres, et spécialement de nos voisins plus vulnérables.

Ce 9 mai, à Odessa, j'ai pu voir les millions de tonnes de blé et d'autres grains, bloqués dans les silos et containers… à cause des navires de guerre russes. C'est bien l'agresseur russe qui porte seul la responsabilité des famines qui se profilent.

Et ici encore, nous sommes déterminés à agir pour prévenir ce risque grave. C'est le sens de l'initiative FARM portée par la France et soutenue par le Conseil européen comme par le G7.

C'est aussi le sens des facilités spécifiques pour la Corne de l'Afrique et le Sahel. C'est aussi le sens des coopérations avec l'Union africaine… Et je remercie le Conseil économique et social pour votre implication dans le sommet UE-UA de ce début d'année.

Enfin nous soutenons les efforts diplomatiques menés par l'ONU pour ouvrir des couloirs navals qui permettraient de reprendre les exportations ukrainiennes.

En fait, Vladimir Poutine est déjà le perdant de cette guerre. Le Kremlin s'est trompé lourdement: sur ses propres capacités militaires, sur la force de résistance ukrainienne, sur la détermination et l'unité européenne… Et il a réussi l'exploit de réveiller l'Otan qui va bientôt s'élargir, de doper la défense européenne, et de raffermir comme jamais depuis la Seconde guerre mondiale le lien transatlantique.

L'UE ne se limite pas à une alliance économique

L'intégration européenne est fondée sur la double promesse des pères fondateurs: la paix et la prospérité, et leurs inaliénables alliés: la liberté et les droits fondamentaux. Aujourd'hui nous le voyons, pour honorer cette promesse, l'Europe doit se révéler puissance. La Boussole stratégique et les capacités de défense européennes complémentaire à l'Otan sont plus que jamais une exigence.

Nous sommes à un moment charnière.

Récemment, l'ancien Premier ministre italien Enrico Letta et le présidnet Macron ont évoqué leurs idées sur l'élargissement et les relations avec nos voisins. Ce thème est aussi abordé par la conférence sur l'avenir de l'Europe.

Et je pense qu'il est temps d'agir dans ce domaine, maintenant.

Et je souhaite partager avec vous quelques convictions. Et comment j'ai l'intention d'organiser ce débat au Conseil européen.

Renforcer le processus d'élargissement

Tout d'abord, nous devons rendre le processus d'élargissement plus effectif et plus vivant.

Ce processus est actuellement un jeu à somme nulle. C'est "tout ou rien". Et cela crée beaucoup de désillusions de part et d'autre.

Dix-neuf (19) ans se sont écoulés depuis Thessalonique, où nous nous sommes engagés dans la perspective de l'élargissement aux Balkans occidentaux. Les négociations d'élargissement traînent en longueur… Pour de bonnes et de mauvaises raisons. Et maintenant, nous avons des demandes de l'Ukraine, de la République de Moldavie et de la Géorgie.

Il est urgent de franchir un cap. Et de générer un nouvel élan pour encourager les réformes ... et faire avancer l'intégration européenne.

Je pense que nous devrions rendre le processus plus rapide, progressif et réversible.

Nous pouvons offrir des avantages socio-économiques concrets à nos partenaires pendant les négociations d'adhésion... au lieu d'en attendre la toute fin.

La solution résiderait en une intégration progressive et graduelle, déjà pendant le processus d'adhésion. Plus pour plus. Par exemple, lorsqu'un pays satisfait aux normes nécessaires dans un secteur donné, il pourrait être participer activement avec voix consultative aux travaux du conseil des ministres en fonction de l'agenda.

Le pays serait également progressivement intégré dans les actions de l'UE, à mesure que sa conformité avec l'acquis est confirmée. Par exemple, dans certains secteurs du marché intérieur, de la zone d'itinérance de l'UE ou du marché commun de l'énergie.

Et lorsque le pays atteint certains critères de référence, il bénéficierait également de l'accès aux programmes et financements européens qui offrent des avantages concrets à ses citoyens.

"Graduellement", cela signifie une intégration proportionnée et gérée.

Le principe de réversibilité devrait également être intégré à ce processus. Un retour en arrière aurait un impact direct sur le niveau d'intégration du pays.

Par exemple, si un pays fait marche arrière en matière d'Etat de droit, certains des avantages acquis de l'intégration pourraient lui être retirés.

Quels seraient donc les principaux avantages de ce nouveau processus d'élargissement ?

Il encouragerait et accélérerait les réformes structurelles nécessaires et la connexion de ces pays avec l'Union européenne.

Par ailleurs, les différends bilatéraux, souvent motivés par des questions relatives aux minorités, devraient faire l'objet d'une attention particulière et immédiate.

Communauté géopolitique européenne

Nous devons également penser au-delà de l'élargissement.

Alors que l'UE assume un plus grand leadership géopolitique, les attentes internationales à l'égard de notre Union augmentent également. En particulier de la part d'un certain nombre de nos voisins qui souhaitent une nouvelle relation avec nous.

Cela découle d'un constat fondamental : il existe une communauté géopolitique, qui s'étend de Reykjavik à Bakou ou Erevan, d'Oslo à Ankara...

Je suis fermement convaincu que nous devons donner à cet espace géographique une réalité politique. Et nous devons le faire tout de suite.

Et je veux être très clair dès le départ. Cette initiative ne vise en aucun cas à remplacer l'élargissement... Ou à trouver une nouvelle excuse pour procrastiner. Ce n'est pas non plus une garantie, pour ceux qui y participent, d'être un jour membre de l'Union européenne.

Ce projet serait particulièrement utile pour l'Union européenne, et pour ceux qui aspirent à nous rejoindre. Et elle offrirait également le cadre pour renforcer politiquement les relations avec d'autres pays proches de nous.

J'appelle de mes vœux la création d'une Communauté géopolitique européenne.

L'objectif est de forger la convergence et d'approfondir la coopération opérationnelle pour relever les défis communs. Afin de promouvoir la paix, la stabilité et la sécurité sur notre continent.

Les Balkans occidentaux, les pays associés de notre Partenariat oriental et d'autres pays européens avec lesquels nous entretenons des relations étroites viennent d'abord à l'esprit.

Les chefs d'État ou de gouvernement des pays participants assumeraient le pilotage et se réuniraient au moins deux fois par an. La politique étrangère constituerait un domaine majeur de coopération au sein de cette Communauté.

Les ministres des Affaires étrangères rejoindraient le Conseil des Affaires étrangères de l'UE de manière régulière. Et d'autres formations du Conseil pourraient suivre le même exemple.

L'accent serait aussi mis sur l'association aux programmes socio-économiques qui ne nécessitent pas d'alignement réglementaire, mais qui peuvent apporter des avantages mutuels concrets. Par exemple, Erasmus, le programme de recherche et de développement Horizon, ou les infrastructures de transport et d'énergie.

J'ai commencé à consulter les 27 leaders sur ce sujet. Je le mettrai à l'ordre du jour de notre Conseil européen de juin. Et je proposerai la tenue d'une conférence autour de l'été. Elle réunira les dirigeants de l'UE et ceux des pays partenaires concernés, afin de discuter des options concrètes de ce nouveau projet commun.

Et j'organiserai, en coordination avec la présidence française, une réunion avec les dirigeants de l'UE et des Balkans occidentaux en juin, en marge de notre Conseil européen.

Nous vivons un moment décisif. Un moment charnière dans notre histoire. Nous n'avons pas le droit à l'erreur. Ce qui est en jeu, c'est l'essentiel: les valeurs de dignité et de liberté, les principes démocratiques. Ce qui est en jeu, c'est la justice, l'Etat de droit. C'est le serment exprimé sur les cendres de deux Guerres mondiales: la paix et la prospérité.

Nous sommes les enfants de Schuman, de de Gasperi et Adenauer. A nous maintenant de ne pas manquer le rendez-vous avec l'histoire.

Je vous remercie.


Toπικό Μέσο Μαζικής ενημέρωσης ("θυγατρικό" της "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"),ΜΙΑ ΚΡΑΥΓΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ 170.000 Ελλήνων Πολιτών. Είκοσι ολόκληρα χρόνια ζωής (2000-2021) και αγώνων στην καταγραφή και υπεράσπιση της Αλήθειας για τον πολύπαθο τόπο των Αχαρνών.

ΑΧΑΡΝΕΣ: Ενημέρωση...ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΕΗΛΑΤΗΜΕΝΟ ΔΗΜΟ

ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ,ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ

ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ,ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ
Βιογραφικό του Κυριάκου Μητσοτάκη Ο Κυριάκος Μητσοτάκης γεννήθηκε το 1968 στην Αθήνα. Αφού αποφοίτησε αριστούχος από το Κολλέγιο Αθηνών συνέχισε τις σπουδές του στην Αμερική. Σπούδασε κοινωνικές επιστήμες στο Harvard από όπου αποφοίτησε με την ανώτατη τιμητική διάκριση «summa cum laude» ενώ τιμήθηκε με τα έπαθλα «Hoopes» και «Tocqueville» για την εκπόνηση της διατριβής του με θέμα την αμερικανική εξωτερική πολιτική απέναντι στην Ελλάδα. Συνέχισε τις σπουδές του στο Stanford, στον τομέα των διεθνών οικονομικών σχέσεων και τις ολοκλήρωσε στο Harvard Business School στον τομέα της διοίκησης επιχειρήσεων. Πριν ασχοληθεί με την πολιτική, εργάστηκε επί μία δεκαετία στον ιδιωτικό τομέα στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Διετέλεσε οικονομικός αναλυτής στην Chase Investment Bank και σύμβουλος στην κορυφαία εταιρία συμβούλων McKinsey and Company στο Λονδίνο. Μετά την επιστροφή του στην Ελλάδα, εργάστηκε ως ανώτατο στέλεχος επενδύσεων στην Alpha Ventures της Alpha Bank και στη συνέχεια μετακινήθηκε στον Όμιλο της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδας. Διατέλεσε για τρία χρόνια Διευθύνων Σύμβουλος της Εθνικής Επιχειρηματικών Συμμετοχών, την οποία και ανέδειξε σε κορυφαία εταιρεία στην Ελληνική και Βαλκανική αγορά του private equity και του venture capital. Η Εθνική Επιχειρηματικών Συμμετοχών χρηματοδότησε πολλές γρήγορα αναπτυσσόμενες επιχειρήσεις με ίδια κεφάλαια, δημιουργώντας εκατοντάδες θέσεις απασχόλησης. Για την επαγγελματική του δραστηριότητα έχει λάβει τιμητικές διακρίσεις, με σημαντικότερη την βράβευσή του το 2003 από το World Economic Forum ως “Global Leader for Tomorrow”. Στις εκλογές του 2004 και του 2007 εξελέγη πρώτος σε σταυρούς προτίμησης βουλευτής με τη Νέα Δημοκρατία στη μεγαλύτερη εκλογική περιφέρεια της χώρας, τη Β΄ Αθηνών, ενώ στις εκλογές του 2009 εξελέγη για τρίτη φορά. Στις εκλογές του Μαΐου 2012 εξελέγη για μία ακόμη φορά πρώτος στη Β’ Αθηνών, ενώ ήταν επικεφαλής του ψηφοδελτίου στις εκλογές του Ιουνίου 2012. Στη Βουλή των Ελλήνων έχει συμμετάσχει στην Επιτροπή Αναθεώρησης του Συντάγματος και στις Επιτροπές Οικονομικών, Παραγωγής και Εμπορίου, Ευρωπαϊκών Υποθέσεων και Εξωτερικών και Άμυνας ενώ διετέλεσε για δύο χρόνια Πρόεδρος της Επιτροπής Περιβάλλοντος. Έως τις εκλογές του 2012 ήταν Τομεάρχης Περιβαλλοντικής Πολιτικής της Νέας Δημοκρατίας. Έχει επισκεφθεί πολλές περιβαλλοντικά ευαίσθητες περιοχές της χώρας, έχει συμμετάσχει σε δεκάδες συνέδρια για το περιβάλλον στην Ελλάδα και το εξωτερικό μεταξύ αυτών στις διεθνείς διασκέψεις του ΟΗΕ για την κλιματική αλλαγή στο Μπαλί, το Πόζναν, το Κανκούν και την Κοπεγχάγη. Διετέλεσε Υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης από τις 25 Ιουνίου 2013 μέχρι τις 27 Ιανουαρίου 2015. Στις εθνικές εκλογές της 25ης Ιανουαρίου 2015 εξελέγη για πέμπτη φορά βουλευτής της ΝΔ στη Β’ Αθηνών τετραπλασιάζοντας τους σταυρούς που έλαβε σε σχέση με τις εθνικές εκλογές του Μαΐου 2012. Στις 10 Ιανουαρίου 2016 εξελέγη πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας και αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης. Στις 7 Ιουλίου 2019 εξελέγη Πρωθυπουργός της Ελλάδας. Μιλάει Αγγλικά, Γαλλικά και Γερμανικά και έχει εκδώσει το βιβλίο «Οι Συμπληγάδες της Εξωτερικής Πολιτικής». Έχει τρία παιδιά, τη Σοφία, τον Κωνσταντίνο και τη Δάφνη.

OMAΔΑ FACEBOOK "ΔΗΜΟΤΕΣ ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ"

OMAΔΑ FACEBOOK "ΔΗΜΟΤΕΣ ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ"
ΔΗΜΟΤΕΣ ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ

"ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΦΥΛΗΣ" ΠΟΛΥΕΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΙΣΤΟΧΩΡΟΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

"ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΦΥΛΗΣ" ΠΟΛΥΕΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΙΣΤΟΧΩΡΟΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
"ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΦΥΛΗΣ" ΠΟΛΥΕΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΙΣΤΟΧΩΡΟΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

"ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ για τον μικρό μας Αγγελο,ΜΑΡΙΟ ΣΟΥΛΟΥΚΟ"

"ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ για τον μικρό μας Αγγελο,ΜΑΡΙΟ ΣΟΥΛΟΥΚΟ"
Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ" θα ζητά ΕΣΑΕΙ.."ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΑΡΙΟ ΣΟΥΛΟΥΚΟ"!!

ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΑΙΜΑΤΟΣ "ΗΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ"

ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΑΙΜΑΤΟΣ "ΗΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ"
Ερευνα,Συνεντεύξεις και επισήμανση της σπουδαιότητος του τότε ΕΘΝΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΑΙΜΑΤΟΣ "ΗΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ" απο το Περιοδικό "ΑΧΑΡΝΕΩΝ Εργα" το έτος 2004!!
Ο Ιστοχώρος μας ΔΕΝ ΛΟΓΟΚΡΙΝΕΙ τα κείμενα των Αρθρογράφων του. Αυτά δημοσιεύονται εκφράζοντας τους ιδίους.
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή ή απόδοση του περιεχομένου του παρόντος διαδικτυακού τόπου σε ό,τι αφορά τα άρθρα της ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ και του ΓΙΑΝΝΗ Γ. ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό ή άλλο, χωρίς την προηγούμενη γραπτή άδεια των Αρθρογράφων. Νόμος 2121/1993 - Νόμος 3057/2002, ο οποίος ενσωμάτωσε την οδηγία 2001/29 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Tι ήταν η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ»..για όσους δεν γνωρίζουν.

Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» γεννήθηκε το 2000,ως συνέχεια του Περιοδικού «ΑΧΑΡΝΕΩΝ Έργα». Δημιουργήθηκε από Επαγγελματίες Εκδότες με δεκαετίες στον τομέα της Διαφήμισης, των Εκδόσεων και των Δημοσίων Σχέσεων και αρχικά ήταν μια Υπερτοπική Εφημερίδα με κύριο αντικείμενο το Αυτοδιοικητικό Ρεπορτάζ.

Επί χρόνια, κυκλοφορούσε την έντυπη έκδοσή της σε ένα ικανότατο τιράζ (5000 καλαίσθητων φύλλων εβδομαδιαίως) και εντυπωσίαζε με την ποιότητα της εμφάνισης και το ουσιώδες, μαχητικό και έντιμο περιεχόμενο της.
Η δύναμη της Πένας της Εφημερίδας, η Ειλικρίνεια, οι Ερευνές της που έφερναν πάντα ουσιαστικό αποτέλεσμα ενημέρωσης, την έφεραν πολύ γρήγορα πρώτη στην προτίμηση των αναγνωστών και γρήγορα εξελίχθηκε σε Εφημερίδα Γνώμης και όχι μόνον για την Περιφέρεια στην οποία κυκλοφορούσε.

=Επι είκοσι τέσσαρα (24) χρόνια, στηρίζει τον Απόδημο Ελληνισμό, χωρίς καμία-ούτε την παραμικρή- διακοπή

. =Επί είκοσι τέσσαρα ολόκληρα χρόνια, προβάλλει με αίσθηση καθήκοντος κάθε ξεχωριστό, έντιμο και υπεύθυνο Πολιτικό της Πολιτικής Σκηνής. Στις σελίδες της, θα βρείτε ακόμα και σήμερα μόνο άξιες και χρήσιμες Πολιτικές Προσωπικότητες αλλά και ενημέρωση από κάθε Κόμμα της Ελληνικής Βουλής. Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» ουδέποτε διαχώρησε τους αναγνώστες της ανάλογα με τα πολιτικά τους πιστεύω. Επραττε το καθήκον της, ενημερώνοντας όλους τους Ελληνες, ως όφειλε.

=Επί είκοσι τέσσαρα ολόκληρα χρόνια, δίνει βήμα στους αδέσμευτους, τους επιτυχημένους, τους γνώστες και θιασώτες της Αλήθειας. Στηρίζει τον Θεσμό της Ελληνικής Οικογένειας, την Παιδεία, την Ελληνική Ιστορία, προβάλλει με όλες της τις δυνάμεις τους Αδελφούς μας απανταχού της Γης, ενημερώνει για τα επιτεύγματα της Επιστήμης, της Επιχειρηματικότητας και πολλά άλλα που πολύ καλά γνωρίζουν οι Αναγνώστες της.

=Επί είκοσι τέσσαρα ολόκληρα χρόνια, ο απλός δημότης–πολίτης, φιλοξενείται στις σελίδες της με μόνη προϋπόθεση την ειλικρινή και αντικειμενική γραφή και την ελεύθερη Γνώμη, η οποία ΟΥΔΕΠΟΤΕ λογοκρίθηκε.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ», είναι ένα βήμα Ισονομίας και Ισοπολιτείας, έννοιες απόλυτα επιθυμητές, ιδιαιτέρως στις ημέρες μας. Είναι ο δικτυακός τόπος της έκφρασης του πολίτη και της εποικοδομητικής κριτικής, μακριά από κάθε στήριξη αφού δεν ετύγχανε οικονομικής υποστήριξης από Δήμους, Κυβερνήσεις ή όποιους άλλους Δημόσιους ή Ιδιωτικούς Φορείς, δεν είχε ΠΟΤΕ χορηγούς, ή οποιασδήποτε μορφής υποστηρικτές. Απολαμβάνει όμως Διεθνούς σεβασμού αφού φιλοξενεί ενημέρωση από αρκετά ξένα Κράτη πράγμα που της περιποιεί βεβαίως, μέγιστη τιμή.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διαγράφει απο την γέννησή της μια αξιοζήλευτη πορεία και απέκτησε εξ αιτίας αυτού,ΜΕΓΙΣΤΗ αναγνωσιμότητα. Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» κέρδισε την αποδοχή και τον σεβασμό που της ανήκει, με «εξετάσεις» εικοσι τεσσάρων ολόκληρων ετών, με συνεχείς αιματηρούς αγώνες κατά της τοπικής διαπλοκής, με αγώνα επιβίωσης σε πολύ δύσκολους καιρούς, με Εντιμότητα, αίσθηση Καθήκοντος και Ευθύνης.

ΕΙΚΟΣΙ ΤΕΣΣΑΡΑ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"!! 2000-2024

ΕΙΚΟΣΙ ΤΕΣΣΑΡΑ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"!! 2000-2024
ΕΙΚΟΣΙ ΤΕΣΣΑΡΑ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"!! 2000-2024