"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024"

"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024"
"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024"

"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024"

Διαβάζετε ένα ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ και ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ οικονομική στήριξη (αυτοδιοικητική, χορηγική, δημοσία ή άλλη ) ηλικίας 24 ετών Μέσο Μαζικής Ενημέρωσης, με αξιοσημείωτη ΔΙΕΘΝΗ αναγνώριση και ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΥΨΗΛΗ ΑΝΑΓΝΩΣΙΜΟΤΗΤΑ.
Είκοσι τέσσαρα (24) ολόκληρα χρόνια δημοσιογραφίας, ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΔΙΑΨΕΥΣΙΣ!!
Contact: politikimx@gmail.com v.ch.maria@gmail.com

Η ΑΝΑΓΝΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΙΜΑ 14 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2024

Η ΑΝΑΓΝΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΙΜΑ:

Eως σήμερα 24 Οκτωβρίου 2024 ώρα 10΄22 οι αναγνώσεις της “ΠΟΛΙΤΙΚΗ” είναι -σύμφωνα με την γκούγκλ)- 3.061.688 (τρία εκατομμύρια εξήντα μία χιλιάδες εξακόσιες ογδόντα οκτώ)

Η ανάλυση μηνών είναι:
71316 (Απρίλιος 2024)
76741 (Μάϊος 2024)
66828 (Iούνιος 2024)
80104 (Iούλιος 2024)

79553 (Aύγουστος 2024)
71739 (Σεπτέμβριος 2024)

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ ΜΑΣ

Σήμερα σταματά η ενημέρωση της αναγνωσιμότητας. Ο λόγος είναι προφανής: δεν έχουμε μεν κανένα έσοδο αλλά η αναγνωσιμότητά μας περικόπτεται διαρκώς, ανάλγητα και συντριπτικά παρά τις κατ΄επανάληψη ΔΙΚΑΙΕΣ διαμαρτυρίες μας στην υπέροχη γκούγκλ. Απο σήμερα η Εφημερίδα δεν φιλοξενεί πλέον διαφημίσεις της. Οταν το κονδύλι της δημιουργίας ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ θα γίνει προσιτό, η Εφημερίδα θα συνεχίσει ως Ιστοσελίδα. Εως τότε,όλα είναι αναμενόμενα και εμείς πανέτοιμοι για ένα καλύτερο μέλλον της "ΠΟΛΙΤΙΚΗ". Νερό στο μύλο ΚΑΝΕΝΟΣ, ειδικά όταν συνοδεύεται απο πλήρη αναλγησία.
Άμεση επικοινωνία: v.ch.maria@gmail.com
politikimx@gmail.com

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ, ΓΝΩΜΕΣ "ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΤΥΧΟΔΙΩΚΤΕΣ, ΡΥΘΜΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟΥ STATUS":γράφει ο Γιάννης Γ. Βαβουρανάκης..-Η Λεπτομύτα ανακηρύσσεται ΕΞΑΦΑΝΙΣΜΕΝΗ ..-"ΚΙΝΗΜΑ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΩΝ" ενημέρωση..-ΠΑΣΟΚ ενημέρωση..-..αλλαγές στον τρόπο υπολογισμού των αντικειμενικών αξιών,απαλλοτριωτέων ακινήτων, αυθαιρέτων,'τυφλών"..κ.λ.π..-ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ σημαντική ενημέρωση περί αποβιομηχάνισης.....-CCBE NEWSLETTER..-tt STATE F THE SECTOR,think tank newsletter..-Συζήτηση του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη με τη δημοσιογράφο Francine Lacqua στο πλαίσιο εκδήλωσης του Bloomberg με τίτλο «The New Era of Greek Banking» ..-Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη, χαιρετισμός στην τελετή θεμελίωσης του data center campus της εταιρείας Data4 στην Παιανία..-Ενημέρωση απο τον Κυβερνητικό Εκπρόσωπο Παύλο Μαρινάκη ..-ΤΗ ΦΡΟΝΤΙΔΙ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΠΑΡΑΔΕΛΗ, ενδιαφέρουσα αναφορά ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ!!..-ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΠΙΕΡΡΑΚΑΚΗΣ στο ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΛΛΑΔΑ,για τον περιορισμό της ενδοσχολικής βίας και την ενίσχυση των σχολικών υποδομών..-ΚΩΣΤΗ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ,ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ, συνέντευξις..-Ε.Β.Ε.Α. newsletter..-"KYKΛΟΣ ΙΔΕΩΝ":‍Πρόσκληση. Παρασκευή 29.11.2024: "Χωρίς πλαίσιο; Η Δύση, η ΕΕ και η Ελλάδα στον καθρέφτη των Αμερικανικών εκλογών"..-Portuguese Soul:The body as a canvas..-BARACK OBAMA:Our generational project ..-"WORLD FOOTWEAR" weekly newsletter..-EUFIC :Happy International Whole Grain Day! 🎉..-ΑΣΕΠ νέα..-NASA's Earth Observatory,update..-COUNCIL OF THE EUROPEAN UNION,latest news..-NORWAY's latest..-KREMLIN's Weekly information newsletter..-Π.Ο.Τ.Α.Π ενημέρωση..-ΜΑΝΟΣ ΚΟΝΣΟΛΑΣ: «Εθνική Στρατηγική για την Περιφερειακή Ανάπτυξη -Μεταφορά νέων αρμοδιοτήτων στις Περιφέρειες»..-ΣΕΒ,Σύνδεσμος Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών,πρόσκληση σε εκδήλωση..-imf,update..-ΕΝΥΠΕΚΚ/ΑΛΕΞΗΣ ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ:Το επίδομα προσωπικής διαφοράς σε πέντε (5) ερωταπαντήσεις ..-ΔΗΜΟΣ ΜΑΡΑΘΩΝΟΣ:4ο Φεστιβάλ Ερασιτεχνικών Θιάσων ..-COUNCIL OF THE EUROPEAN UNION,update..- ekyklos πρόσκλησις..-Ημερομηνίες πληρωμής των συντάξεων μηνός Δεκεμβρίου 2024..-ΔΗΜΟΣ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΥ ΜΕΣΟΓΑΙΑΣ:ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ..-EUROPEAN BANK's update ..-ΠΑ.ΣΟ.Κ. Κοινοβουλευτική δράση..-Maritime Affairs and Fisheries Newsletter..-ΑΠΟΧΗ ΤΩΝ ΔΙΚΗΓΟΡΩΝ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΗΣ ΟΛΟΜΕΛΕΙΑΣ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ ΕΩΣ ΤΙΣ 31.12.202..-Συγχώνευση Ληξιαρχείων..-Διευκρινίσεις για την εφαρμογή του ν.5143/2024.»..-Πρόσκληση υποψήφιων ε κλάδων ΤΕ και ΔΕ για υποβολή αίτησης-δήλωσης.....-IMF Podcasts..-IMF: Growth in Sub-Saharan Africa is Diverging..-"EΛΕΥΘΕΡΟΣ ΤΥΠΟΣ" Ειδήσεις..-ΕΘΝΙΚΗ ΑΡΧΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ webinar..-"ΕΘΝΟΣ" Ειδήσεις..-"ΤΟ ΒΗΜΑ" Ειδήσεις..-APEC Recognizes Champions of Sustainability with 2024 BCG Award ..-ΑΣΕΠ νέα --

MHN ΞΕΧΝΑΤΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ΚΑΙ ΕΔΩ:

SELECT LANGUAGE

"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024"

"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024"
ΑΠΟΓΕΙΩΣΤΕ ΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΑΣ!!

ΕΥΔΑΠ

ΕΥΔΑΠ
Μια μικρή, δική σου κίνηση, φέρνει μία μεγάλη αλλαγή για όλους μας. Σε ευχαριστούμε, που κλείνεις τη βρύση! Μάθε ακόμα περισσότερα για το πώς μπορείς να εξοικονομήσεις, κάθε μέρα, νερό, έξυπνα και εύκολα, εδώ.
Δεν μπορώ να καταλάβω πως πολλοί ΔΕΝ γνωρίζουν την αξία της ψήφου.Η ΨΗΦΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΦΑΙΡΑ και σκοτώνει οταν ΔΕΝ σκέφτεσαι...Αυτό..

Έλληνας ιατρός,πολιτικός,συγγραφέας,πανεπιστημιακός, καθηγητής στην Ιατρική Σχολή

Τρίτη 5 Νοεμβρίου 2024

Main results - Eurogroup, 4 November 2024

 

 


Eurogroup
Eurogroup, 4 Νοεμβρίου 2024

Κύρια αποτελέσματα
Σε κανονική μορφή
Μακροοικονομικές εξελίξεις και απολογισμός μετά από διεθνείς συναντήσεις

Το Eurogroup έκανε έναν απολογισμό των τελευταίων μακροοικονομικών εξελίξεων και προοπτικών, συμπεριλαμβανομένων των εξελίξεων στον πληθωρισμό, και ενημερώθηκε από τις συζητήσεις που έγιναν στις ετήσιες συνεδριάσεις του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου και της Παγκόσμιας Τράπεζας στην Ουάσιγκτον.Ετήσιες συναντήσεις, 21-26 Οκτωβρίου 2024

Σε μορφή τραπεζικής ένωσης
Αναφορά για την τραπεζική ένωση

Οι υπουργοί των χωρών που συμμετέχουν στην τραπεζική ένωση άκουσαν τους προέδρους του Ενιαίου Εποπτικού Μηχανισμού και του Ενιαίου Συμβουλίου Εξυγίανσης στο πλαίσιο της διετίας έκθεσής τους.

Σε αυτή τη βάση, οι υπουργοί εξέτασαν την κατάσταση στο τραπεζικό σύστημα της ζώνης του ευρώ και τις κύριες προκλήσεις που αντιμετωπίζει. Οι υπουργοί συζήτησαν επίσης τι απομένει να γίνει για να ενισχυθεί η ανθεκτικότητα του τραπεζικού συστήματος.



Οι τράπεζές μας είναι πιο σταθερές και πιο ανθεκτικές σήμερα, αλλά πρέπει να συνεχίσουμε να σημειώνουμε πρόοδο προς την ολοκλήρωση της Τραπεζικής Ένωσης, με την επικύρωση της συνθήκης του ESM και την ολοκλήρωση των εργασιών για το πλαίσιο διαχείρισης κρίσεων.

Paschal Donohoe, Πρόεδρος του EurogroupΓραπτή επισκόπηση για την ανταλλαγή απόψεων του Προέδρου του Εποπτικού Συμβουλίου της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας με το Eurogroup (Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα)
Εξαμηνιαίο σημείωμα αναφοράς στο Eurogroup, Νοέμβριος 2024 (Ενιαίο Συμβούλιο Εξυγίανσης)
Τραπεζική Ένωση (στοιχεία του ιστορικού)
Πυλώνας Ι: Ο Ενιαίος Εποπτικός Μηχανισμός (πληροφορίες ιστορικού)
Πυλώνας ΙΙ: Ο Ενιαίος Μηχανισμός Επίλυσης (πληροφορίες παρασκηνίου)
Σε περιεκτική μορφή
Ανταγωνιστικότητα της ζώνης του ευρώ - οριστικοποίηση της ροής εργασιών

Οι Υπουργοί ενέκριναν επίσημη δήλωση σχετικά με την ανταγωνιστικότητα της ευρωπαϊκής οικονομίας.


Χρειαζόμαστε τόσο διαρθρωτικές μεταρρυθμίσεις όσο και επενδύσεις για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας και της παραγωγικότητας. Η ενιαία αγορά παραμένει ένα από τα βασικά μας πλεονεκτήματα.

Paschal Donohoe, Πρόεδρος του EurogroupΑνταγωνιστικότητα της ευρωπαϊκής οικονομίας - δήλωση του Eurogroup σε μορφή χωρίς αποκλεισμούς (δελτίο τύπου, 4 Νοεμβρίου 2024)
Ένωση Κεφαλαιαγορών

Οι υπουργοί συνέχισαν να παρακολουθούν την εφαρμογή της δήλωσης του Eurogroup σε περιεκτική μορφή για το μέλλον της ένωσης κεφαλαιαγορών, σύμφωνα με τον οδικό χάρτη υψηλού επιπέδου που εγκρίθηκε τον Μάιο του 2024.

Οι Υπουργοί συζήτησαν επίσης τον καλύτερο τρόπο για τον τακτικό απολογισμό των επιδόσεων των ευρωπαϊκών κεφαλαιαγορών και την παρακολούθηση της προόδου όσον αφορά τα μέτρα της ΕΕ και τα εθνικά μέτρα.


Η εμβάθυνση της ένωσης κεφαλαιαγορών αποτελεί βασικό στοιχείο στο έργο μας για την ενίσχυση της ευρωπαϊκής ανταγωνιστικότητας.

Paschal Donohoe, Πρόεδρος του EurogroupΕπισκόπηση της συζήτησης της CMU στην Επιτροπή Χρηματοοικονομικών Υπηρεσιών
Κοινή κατανόηση σχετικά με τη μορφή και τη συχνότητα της δομημένης διαδικασίας παρακολούθησης της ένωσης κεφαλαιαγορών
Δήλωση του Eurogroup σε μορφή χωρίς αποκλεισμούς για το μέλλον της ένωσης κεφαλαιαγορών (δελτίο τύπου, 11 Μαρτίου 2024)
Ευρωπαϊκές κεφαλαιαγορές (πληροφορίες ιστορικού)
Τι κάνει η ΕΕ για να εμβαθύνει τις κεφαλαιαγορές της (πληροφορίες ιστορικού)
Αρχεία συνεδριάσεωνΠροπαρασκευαστικά έγγραφαΣχέδιο ατζέντας, Eurogroup
Σχέδιο σχολιασμένης ατζέντας, Eurogroup
Σχέδιο σχολιασμένης ατζέντας, Eurogroup σε μορφή χωρίς αποκλεισμούς Έγγραφα αποτελεσμάτωνΛίστα συμμετεχόντων
Λίστα συμμετεχόντων, Eurogroup σε μορφή χωρίς αποκλεισμούς

 Eurogroup
 
04/11/2024 21:17 | Statements and remarks |

Remarks by Paschal Donohoe following the Eurogroup meeting of 4 November 2024

 

It is with a sense of sadness that I take the podium today, as this will likely be the last time I participate in this event with Paolo Gentiloni present. I just want to use this public occasion to say how lucky I have been to work with a leader and a person of the wisdom and of the skill of Paolo. And if I look at all that we have overcome in the last number of years, a big part of how we have overcome itmust have been the political leadership and skill of Commissioner Gentiloni. So it's been such a privilege and I just wish you every success in the future. And if you're still here in December, dear Paolo, I'm willing to say this all over again - thank you for all you've done.

We opened up the Eurogroup meeting with a discussion on the macroeconomic developments in the euro area. This was informed by the discussion that we had recently in the IMF and World Bank meetings. Overall, we pointed to the progress that we have made in getting inflation down; but also to the fact that while we're all trying to reduce borrowing, normalise budget policy, we still need to find ways of identifying the protection of capital investment in our future.

We also thanked and recognised the Commission and Giancarlo Giorgetti, the Finance Minister of Italy, for all the excellent work with regard to the extraordinary Revenue Acceleration Loans initiative for Ukraine that had a major development at the G7 meeting in Washington.

We then heard from our two banking regulators, the Single Supervisory Mechanism (SSM) and the Single Resolution Board (SRB). It's a decade now since the establishment of the SSM, and the Single Resolution Board, has been with us now also for some time. They gave us a cautiously positive update on the stability of the financial sector, but they again pointed to the progress that we have to make. The ratification of the ESM treaty and also the conclusion of the work in relation to the crisis management framework that will be moving into trilogues. We hope that both of those avenues can reach a successful conclusion to move forward the project of Banking Union.

After this, we turned to competitiveness. We have issued a statement on competitiveness giving the views of finance ministers on an array of topics that will contribute to the future growth of the European Union. A quick highlight on the points that we make with regard to energy, to trade, our view on the need to protect the single market, our identification of the importance of public financing, and the role that it could play with the development and delivery of European public goods. And also a reaffirmation regarding the importance of capital markets.

The meeting concluded with a look at where we are on our work on Capital Markets Union (CMU). We have now agreed a structure regarding how the Eurogroup will continue to engage in the implementation of our statement on CMU in the months and years ahead. This isn't about reporting, it's about action. But if we don't monitor what's happening, action won't be taken in the way we want. We also discussed today a report on the work that was happening in different member states, highlighting, again, the progress that we can make in some areas with regard to securitisation and the retail participation of our citizens in CMU.

One last update from our meeting - my intention to extend an invitation to the UK Chancellor of the Exchequer, Rachel Reeves, to attend our December Eurogroup meeting. This is part of the format that we established in our engagement with other G7 partners, and I look forward to being able to do the same with the Chancellor in a few weeks' time.

 Eurogroup
 
04/11/2024 18:35 | Press release |

Competitiveness of the European economy - statement of the Eurogroup in inclusive format

 

Today the Eurogroup in inclusive format adopted a statement on the competitiveness of the European economy.

Significant shifts in the geopolitical landscape, fragmentation in global trade flows, rapid technological advancements, climate change and the energy crisis are converging to create a highly complex and dynamic global environment. The fallout from Russia’s unprovoked war of aggression against Ukraine has created further challenges. The European economy has been particularly hit by the resulting shockwaves that have dampened growth, increased inflation, tightened financial conditions and worsened supply bottlenecks amid recovery from the Covid-19 pandemic. At the same time, Europe’s long-standing challenges, compounding low growth, stagnating productivity, insufficient innovation performance and demographic challenges remain unresolved. In this context, it is imperative and urgent to address the lagging performance of the European economy by increasing its productive capacity and enhancing its competitiveness through ambitious investment and well-calibrated structural reforms.

In November 2023, the Eurogroup in inclusive format launched a series of discussions on our competitiveness challenges and has drawn valuable policy insights, supported by inputs from the Institutions and distinguished external contributors. We considered the new European Competitiveness Deal agreed by the European Council on 17-18 April 2024, alongside the conclusions of Enrico Letta’s ‘Much more than a market’ high-level report and Mario Draghi’s report on ‘The Future of European competitiveness’. Our discussions covered key issues, including energy price trends, trade fragmentation, the European Union (EU)’s innovation and productivity gap and the role of industrial policy, as well as the funding gap to finance EU strategic investments. From these discussions, we have converged on a set of policy priorities and actions to meet these emerging and persistent challenges.

Addressing the EU's innovation and productivity challenges to boost growth

Productivity growth is at the heart of income growth and prosperity. However, over the years, the productivity gap has widened between the EU and its trading partners, such as the United States of America (US), while emerging economies like China continue to increase competitive pressure. In response, we see it as a priority to address Europe’s underperformance in productivity by facilitating conditions for European businesses to invest and innovate. The EU productivity gap stems from a lagging innovation ecosystem, which has led to the EU falling behind in high-value-added sectors, particularly in information and communication technology and digital industries. We agree that it has become urgent to stimulate investment in research and development (R&D), particularly by a market-based approach to facilitating private sector spending through enhanced framework conditions for investment, structural reforms and by improving coordination of public funding, including at the EU level. Mobilising venture capital – particularly for start-ups and scale-ups – through deep, well-functioning and integrated European capital markets is key to channelling savings and risk capital, both from inside and outside the EU. This will more effectively allow European innovative companies to scale up and drive long-term growth and ultimately help the EU become a global leader in innovation.

Enhancing human capital is essential, particularly in light of the recent decline in student performance compared to global competitors. Education and training systems must better address skill mismatches and shortages by improving upskilling and reskilling schemes, supported by greater labour market flexibility, greater labour mobility within the EU and policies that attract and retain talent to ensure an adequate provision of human capital required to strengthen the EU’s innovation potential. Increasing labour market participation, in particular that of under-represented groups, as well as attracting talent from abroad, are also crucial to mitigate the consequences of population ageing.

Reducing the cost of energy and building EU energy resilience through coordination and integration

The energy price shock has demonstrated the extent to which our economies are reliant on affordable energy, while the coordinated EU response has highlighted the benefits of common action at EU level. The deployment of energy efficient, net-zero and low-carbon solutions will be needed. We recognise that a well-planned green transition and energy security are not only complementary imperatives, but can also present our economies with significant opportunities to achieve both our competitiveness and decarbonisation objectives by leveraging inexpensive, sustainable energy and reduce dependence on external sources. The transition towards renewable sources of energy, like wind and solar energy is well underway, but the intermittent nature of these sources requires a broad range of responses, including investments in demand flexibility, storage and energy infrastructure. Insufficient interconnections and grid capacity, compounded by the inefficient use of existing grids, impede the stabilisation of local fluctuations and fragmented national strategies risk leading to inefficient investments, high costs for taxpayers and consumers, and volatile electricity prices.

We agree that to address these challenges an EU-wide strategy to complement and bring together national strategies would be essential for effective electrification and the green transition. In particular, better and cost-effective grid interconnections, in particular cross-border, are crucial for connecting producers and consumers across wide geographic areas. An integrated and flexible European electricity market, connecting the renewable potential to areas of high demand within the Union, will lead to lower and more stable prices, attract private investment, reduce the need for storage and public subsidies for energy production, including renewable energy production, and strengthen our energy security. This, in turn, would lower fiscal pressures by reducing the need for energy subsidies and support economic growth by lowering costs for businesses and households. Well-functioning European energy infrastructure is of European common interest and vital for the EU’s competitiveness.

Strengthening EU economic security in a fragmenting global trade environment

The fragmenting global environment highlights both the importance and the fragility of open international trade, requiring us to be clear-eyed about implications for our economic security. The EU and its Member States have greatly benefited from free trade and should seek to continue doing so. It is in our interest to support an open and sustainable rules-based multilateral trading system, with the World Trade Organisation (WTO) at its core ensuring a global level playing field. Yet, the rules-based system has been increasingly undermined by distortive practices by some trading partners. This calls for strengthening our economic resilience and pursuing a more strategic approach to ensure the EU remains competitive in global markets while upholding fair trade practices. To this end, reinforcing international partnerships, diversifying and maintaining secure and resilient supply chains and proactively identifying risks of dependencies in strategic sectors are essential to safeguard our economic security in an increasingly complex global landscape and mitigate risks of external shocks and associated job losses.

Revitalising the Single Market to preserve European prosperity 

We reaffirm the importance of the Single Market as a pillar of European prosperity and cohesion, emphasising the need to extend, deepen and revitalise it, including by pursuing ambitious structural reforms, while ensuring a level playing field. We therefore look forward to the presentation of the Commission’s new horizontal strategy for the Single Market. Further facilitating the cross-border provision of services, including financial services and services essential for the green transition, opens opportunities for further modernisation and deepening of the Single Market. Moreover, further market integration and leveraging the Single Market are essential for businesses to grow and develop economies of scale necessary to build capacities, in particular in strategic sectors, and compete successfully on the global stage.

Predictable, competitive and fair framework conditions for businesses are necessary, as well as reducing entry barriers. At the same time, the growing regulatory burden is becoming an increasingly important obstacle for companies, in particular smaller businesses, to innovate, scale up and grow. We must reform and intensify efforts to improve the quality of regulation and effectively reduce administrative burdens.

The resurgence of industrial policy around the world in recent years is characteristic of a global trend towards securing technological leadership, decarbonising the economy, and reducing dependencies in a context of increased geopolitical tensions. We concur that widespread use of industrial policies, particularly at the national level, should be avoided as it risks undermining the Single Market. We agree that in specific cases industrial policy can address market failures and enhance our resilience and open strategic autonomy. However, it must be carefully designed, coupled with appropriate framework conditions for businesses and properly implemented to avoid risks such as rent-seeking, resource misallocation and trade distortions. Moreover, industrial policies should be limited in scope, future-oriented, aimed at creating a favourable business environment to boost investment and focused on technologies and sectors rather than individual companies. An effective enforcement of EU State aid rules should be maintained to guarantee an effective level playing field.

Coordinating investment strategies to finance EU priorities 

We acknowledge the significant financing needs associated with the green and digital transitions, new defence priorities and R&D. At a time when public finances have been affected by multiple crises and gradual and sustained fiscal consolidation is needed, the necessary investment should come primarily from private sources. Deepening the Capital Markets Union (CMU) is urgent and essential for enhancing financial integration and facilitating the mobilisation of private funds across the EU. We reiterate our commitment to deliver on the priority measures identified in our statement on the future of Capital Markets Union of 11 March 2024 to provide deep, well-functioning and integrated European capital markets for the benefit of consumers and business. Reducing fragmentation and regulatory barriers in access to finance remains crucial and we look forward for the new Commission presenting ambitious proposals in this regard. We are also committed to completing the Banking Union as outlined in our statement on the future of the Banking Union of 16 June 2022.

We recognise the need for synergies between public and private funding. Public funds are scarce and best used as a catalyst for leveraging private capital in areas with positive spillovers. In this context, effective ways to catalyse and leverage private capital should be explored at the national and European level, including through the involvement of the European Investment Bank (EIB), in line with its statutory framework. While private investment is vital, public financing also has an important role to play. European financing should focus on areas where public goods can be more effectively delivered jointly.

We are committed to addressing these challenges and to take action without delay to ensure a coherent European strategy for competitiveness across key policy areas. We will continue to coordinate and work collaboratively to undertake structural reforms and investments to enhance the competitiveness and resilience of the European economy in the face of ongoing global transformations, while maintaining economic, social and territorial cohesion. Our ability to invest, to innovate, to adapt, to reskill and upskill, to support a competitive private sector and to maintain sustainable public finances will not only shape our capacity to support European living standards, but also contribute to the resilience of the European economy. We will collaborate closely with the Institutions in implementing the policy priorities set out above and will regularly monitor the competitiveness of the European economy.


Toπικό Μέσο Μαζικής ενημέρωσης ("θυγατρικό" της "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"),ΜΙΑ ΚΡΑΥΓΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ 170.000 Ελλήνων Πολιτών. Είκοσι ολόκληρα χρόνια ζωής (2000-2021) και αγώνων στην καταγραφή και υπεράσπιση της Αλήθειας για τον πολύπαθο τόπο των Αχαρνών.

ΑΧΑΡΝΕΣ: Ενημέρωση...ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΕΗΛΑΤΗΜΕΝΟ ΔΗΜΟ

ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ,ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ

ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ,ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ
Βιογραφικό του Κυριάκου Μητσοτάκη Ο Κυριάκος Μητσοτάκης γεννήθηκε το 1968 στην Αθήνα. Αφού αποφοίτησε αριστούχος από το Κολλέγιο Αθηνών συνέχισε τις σπουδές του στην Αμερική. Σπούδασε κοινωνικές επιστήμες στο Harvard από όπου αποφοίτησε με την ανώτατη τιμητική διάκριση «summa cum laude» ενώ τιμήθηκε με τα έπαθλα «Hoopes» και «Tocqueville» για την εκπόνηση της διατριβής του με θέμα την αμερικανική εξωτερική πολιτική απέναντι στην Ελλάδα. Συνέχισε τις σπουδές του στο Stanford, στον τομέα των διεθνών οικονομικών σχέσεων και τις ολοκλήρωσε στο Harvard Business School στον τομέα της διοίκησης επιχειρήσεων. Πριν ασχοληθεί με την πολιτική, εργάστηκε επί μία δεκαετία στον ιδιωτικό τομέα στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Διετέλεσε οικονομικός αναλυτής στην Chase Investment Bank και σύμβουλος στην κορυφαία εταιρία συμβούλων McKinsey and Company στο Λονδίνο. Μετά την επιστροφή του στην Ελλάδα, εργάστηκε ως ανώτατο στέλεχος επενδύσεων στην Alpha Ventures της Alpha Bank και στη συνέχεια μετακινήθηκε στον Όμιλο της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδας. Διατέλεσε για τρία χρόνια Διευθύνων Σύμβουλος της Εθνικής Επιχειρηματικών Συμμετοχών, την οποία και ανέδειξε σε κορυφαία εταιρεία στην Ελληνική και Βαλκανική αγορά του private equity και του venture capital. Η Εθνική Επιχειρηματικών Συμμετοχών χρηματοδότησε πολλές γρήγορα αναπτυσσόμενες επιχειρήσεις με ίδια κεφάλαια, δημιουργώντας εκατοντάδες θέσεις απασχόλησης. Για την επαγγελματική του δραστηριότητα έχει λάβει τιμητικές διακρίσεις, με σημαντικότερη την βράβευσή του το 2003 από το World Economic Forum ως “Global Leader for Tomorrow”. Στις εκλογές του 2004 και του 2007 εξελέγη πρώτος σε σταυρούς προτίμησης βουλευτής με τη Νέα Δημοκρατία στη μεγαλύτερη εκλογική περιφέρεια της χώρας, τη Β΄ Αθηνών, ενώ στις εκλογές του 2009 εξελέγη για τρίτη φορά. Στις εκλογές του Μαΐου 2012 εξελέγη για μία ακόμη φορά πρώτος στη Β’ Αθηνών, ενώ ήταν επικεφαλής του ψηφοδελτίου στις εκλογές του Ιουνίου 2012. Στη Βουλή των Ελλήνων έχει συμμετάσχει στην Επιτροπή Αναθεώρησης του Συντάγματος και στις Επιτροπές Οικονομικών, Παραγωγής και Εμπορίου, Ευρωπαϊκών Υποθέσεων και Εξωτερικών και Άμυνας ενώ διετέλεσε για δύο χρόνια Πρόεδρος της Επιτροπής Περιβάλλοντος. Έως τις εκλογές του 2012 ήταν Τομεάρχης Περιβαλλοντικής Πολιτικής της Νέας Δημοκρατίας. Έχει επισκεφθεί πολλές περιβαλλοντικά ευαίσθητες περιοχές της χώρας, έχει συμμετάσχει σε δεκάδες συνέδρια για το περιβάλλον στην Ελλάδα και το εξωτερικό μεταξύ αυτών στις διεθνείς διασκέψεις του ΟΗΕ για την κλιματική αλλαγή στο Μπαλί, το Πόζναν, το Κανκούν και την Κοπεγχάγη. Διετέλεσε Υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης από τις 25 Ιουνίου 2013 μέχρι τις 27 Ιανουαρίου 2015. Στις εθνικές εκλογές της 25ης Ιανουαρίου 2015 εξελέγη για πέμπτη φορά βουλευτής της ΝΔ στη Β’ Αθηνών τετραπλασιάζοντας τους σταυρούς που έλαβε σε σχέση με τις εθνικές εκλογές του Μαΐου 2012. Στις 10 Ιανουαρίου 2016 εξελέγη πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας και αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης. Στις 7 Ιουλίου 2019 εξελέγη Πρωθυπουργός της Ελλάδας. Μιλάει Αγγλικά, Γαλλικά και Γερμανικά και έχει εκδώσει το βιβλίο «Οι Συμπληγάδες της Εξωτερικής Πολιτικής». Έχει τρία παιδιά, τη Σοφία, τον Κωνσταντίνο και τη Δάφνη.

OMAΔΑ FACEBOOK "ΔΗΜΟΤΕΣ ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ"

OMAΔΑ FACEBOOK "ΔΗΜΟΤΕΣ ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ"
ΔΗΜΟΤΕΣ ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ

"ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΦΥΛΗΣ" ΠΟΛΥΕΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΙΣΤΟΧΩΡΟΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

"ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΦΥΛΗΣ" ΠΟΛΥΕΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΙΣΤΟΧΩΡΟΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
"ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΦΥΛΗΣ" ΠΟΛΥΕΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΙΣΤΟΧΩΡΟΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

"ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ για τον μικρό μας Αγγελο,ΜΑΡΙΟ ΣΟΥΛΟΥΚΟ"

"ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ για τον μικρό μας Αγγελο,ΜΑΡΙΟ ΣΟΥΛΟΥΚΟ"
Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ" θα ζητά ΕΣΑΕΙ.."ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΑΡΙΟ ΣΟΥΛΟΥΚΟ"!!

ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΑΙΜΑΤΟΣ "ΗΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ"

ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΑΙΜΑΤΟΣ "ΗΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ"
Ερευνα,Συνεντεύξεις και επισήμανση της σπουδαιότητος του τότε ΕΘΝΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΑΙΜΑΤΟΣ "ΗΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ" απο το Περιοδικό "ΑΧΑΡΝΕΩΝ Εργα" το έτος 2004!!
Ο Ιστοχώρος μας ΔΕΝ ΛΟΓΟΚΡΙΝΕΙ τα κείμενα των Αρθρογράφων του. Αυτά δημοσιεύονται εκφράζοντας τους ιδίους.
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή ή απόδοση του περιεχομένου του παρόντος διαδικτυακού τόπου σε ό,τι αφορά τα άρθρα της ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ και του ΓΙΑΝΝΗ Γ. ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό ή άλλο, χωρίς την προηγούμενη γραπτή άδεια των Αρθρογράφων. Νόμος 2121/1993 - Νόμος 3057/2002, ο οποίος ενσωμάτωσε την οδηγία 2001/29 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Tι ήταν η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ»..για όσους δεν γνωρίζουν.

Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» γεννήθηκε το 2000,ως συνέχεια του Περιοδικού «ΑΧΑΡΝΕΩΝ Έργα». Δημιουργήθηκε από Επαγγελματίες Εκδότες με δεκαετίες στον τομέα της Διαφήμισης, των Εκδόσεων και των Δημοσίων Σχέσεων και αρχικά ήταν μια Υπερτοπική Εφημερίδα με κύριο αντικείμενο το Αυτοδιοικητικό Ρεπορτάζ.

Επί χρόνια, κυκλοφορούσε την έντυπη έκδοσή της σε ένα ικανότατο τιράζ (5000 καλαίσθητων φύλλων εβδομαδιαίως) και εντυπωσίαζε με την ποιότητα της εμφάνισης και το ουσιώδες, μαχητικό και έντιμο περιεχόμενο της.
Η δύναμη της Πένας της Εφημερίδας, η Ειλικρίνεια, οι Ερευνές της που έφερναν πάντα ουσιαστικό αποτέλεσμα ενημέρωσης, την έφεραν πολύ γρήγορα πρώτη στην προτίμηση των αναγνωστών και γρήγορα εξελίχθηκε σε Εφημερίδα Γνώμης και όχι μόνον για την Περιφέρεια στην οποία κυκλοφορούσε.

=Επι είκοσι τέσσαρα (24) χρόνια, στηρίζει τον Απόδημο Ελληνισμό, χωρίς καμία-ούτε την παραμικρή- διακοπή

. =Επί είκοσι τέσσαρα ολόκληρα χρόνια, προβάλλει με αίσθηση καθήκοντος κάθε ξεχωριστό, έντιμο και υπεύθυνο Πολιτικό της Πολιτικής Σκηνής. Στις σελίδες της, θα βρείτε ακόμα και σήμερα μόνο άξιες και χρήσιμες Πολιτικές Προσωπικότητες αλλά και ενημέρωση από κάθε Κόμμα της Ελληνικής Βουλής. Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» ουδέποτε διαχώρησε τους αναγνώστες της ανάλογα με τα πολιτικά τους πιστεύω. Επραττε το καθήκον της, ενημερώνοντας όλους τους Ελληνες, ως όφειλε.

=Επί είκοσι τέσσαρα ολόκληρα χρόνια, δίνει βήμα στους αδέσμευτους, τους επιτυχημένους, τους γνώστες και θιασώτες της Αλήθειας. Στηρίζει τον Θεσμό της Ελληνικής Οικογένειας, την Παιδεία, την Ελληνική Ιστορία, προβάλλει με όλες της τις δυνάμεις τους Αδελφούς μας απανταχού της Γης, ενημερώνει για τα επιτεύγματα της Επιστήμης, της Επιχειρηματικότητας και πολλά άλλα που πολύ καλά γνωρίζουν οι Αναγνώστες της.

=Επί είκοσι τέσσαρα ολόκληρα χρόνια, ο απλός δημότης–πολίτης, φιλοξενείται στις σελίδες της με μόνη προϋπόθεση την ειλικρινή και αντικειμενική γραφή και την ελεύθερη Γνώμη, η οποία ΟΥΔΕΠΟΤΕ λογοκρίθηκε.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ», είναι ένα βήμα Ισονομίας και Ισοπολιτείας, έννοιες απόλυτα επιθυμητές, ιδιαιτέρως στις ημέρες μας. Είναι ο δικτυακός τόπος της έκφρασης του πολίτη και της εποικοδομητικής κριτικής, μακριά από κάθε στήριξη αφού δεν ετύγχανε οικονομικής υποστήριξης από Δήμους, Κυβερνήσεις ή όποιους άλλους Δημόσιους ή Ιδιωτικούς Φορείς, δεν είχε ΠΟΤΕ χορηγούς, ή οποιασδήποτε μορφής υποστηρικτές. Απολαμβάνει όμως Διεθνούς σεβασμού αφού φιλοξενεί ενημέρωση από αρκετά ξένα Κράτη πράγμα που της περιποιεί βεβαίως, μέγιστη τιμή.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διαγράφει απο την γέννησή της μια αξιοζήλευτη πορεία και απέκτησε εξ αιτίας αυτού,ΜΕΓΙΣΤΗ αναγνωσιμότητα. Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» κέρδισε την αποδοχή και τον σεβασμό που της ανήκει, με «εξετάσεις» εικοσι τεσσάρων ολόκληρων ετών, με συνεχείς αιματηρούς αγώνες κατά της τοπικής διαπλοκής, με αγώνα επιβίωσης σε πολύ δύσκολους καιρούς, με Εντιμότητα, αίσθηση Καθήκοντος και Ευθύνης.

ΕΙΚΟΣΙ ΤΕΣΣΑΡΑ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"!! 2000-2024

ΕΙΚΟΣΙ ΤΕΣΣΑΡΑ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"!! 2000-2024
ΕΙΚΟΣΙ ΤΕΣΣΑΡΑ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"!! 2000-2024