"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024"

"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024"
"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024"
H Εφημερίδα “ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024”,ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΤΑΙ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ

“ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024”: updated once a week!

"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024"

Διαβάζετε ένα ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ και ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ οικονομική στήριξη (αυτοδιοικητική, χορηγική, δημοσία ή άλλη ) ηλικίας 24 ετών Μέσο Μαζικής Ενημέρωσης, με αξιοσημείωτη ΔΙΕΘΝΗ αναγνώριση και ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΥΨΗΛΗ ΑΝΑΓΝΩΣΙΜΟΤΗΤΑ.
Είκοσι τέσσαρα (24) ολόκληρα χρόνια δημοσιογραφίας, ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΔΙΑΨΕΥΣΙΣ!!
Contact: politikimx@gmail.com v.ch.maria@gmail.com

Η ΑΝΑΓΝΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΙΜΑ 14 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2024

Η ΑΝΑΓΝΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΙΜΑ:

71316 (Απρίλιος 2024)
76741 (Μάϊος 2024)
66828 (Iούνιος 2024)
80104 (Iούλιος 2024)

79553 (Aύγουστος 2024)
71739 (Σεπτέμβριος 2024)

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ, ΓΝΩΜΕΣ " Η ΑΠΟΔΥΝΑΜΩΣΗ ΤΗΣ ΓΕΙΤΟΝΙΑΣ, διαχρονικό, σιωπηλό στοχευμένο ΕΓΚΛΗΜΑ":γράφει η Μ.Χ.Β...-33η Εκδήλωση ΗΜΕΡΑ ΚΑΡΙΕΡΑΣ ΔΥΠΑ..-IMF update..-"WORLD FOOTWEAR" interesting latest news..-EUROGROUP,COUNCIL OF THE EUROPEAN UNION,all interesting latest news..-MAΡΙΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΣΤΑ SOCIAL MEDIA..-"ΗΛΙΟΣ" Πρόγραμμα:ΑΚΥΡΩΣΤΕ ΤΟ Τ Ω Ρ Α !!(Πόσα αλλα Κράτη έχουν ΤΕΤΟΙΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΤΟΥΣ;;;)..-"Εϊ εσείς ΚΑΠΟΙΟΙ!! Για ποιό ακριβώς έργο...επαίρεστε;;":γράφει η Μ.Χ.Β..-"ΤΟ ΒΗΜΑ" Ειδήσεις..-"ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΤΥΠΟΣ" Ειδήσεις..- ΕΡΕΥΝΑ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024":Μέσα στο μέλλον της κατασκευής υποδημάτων..-ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΙΣ ΕΚΔΟΤΩΝ περί της εβδομαδιαίας πλέον ενημέρωσης....-“ΤΟ ΨΕΜΑ,ΕΧΕΙ “ΚΟΝΤΑ” ΠΟΔΙΑ”:γράφει ο Γιάννης Γ.Βαβουρανάκης..-ΕΡΕΥΝΑ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024":METAΠΟΙΗΤΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ μια ενδιαφέρουσα πηγή αληθινής πληροφόρησης.....-Naveed Anwar, PhD:"The Future of Footwear: Innovations Shaping Tomorrow"..-H MAΡΙΑ ΣΤΑ SOCIAL MEDIA....-Michelle Obama :Join us this International Day of the Girl..-Leonidas Koumakis:"Ηχηρή παρέμβαση στον ΟΑΣΕ για Πατριαρχείο και Ελληνική μειονότητα"..-COUNCIL OF THE EUROPEAN UNION,update..-Ε.Ε.Φα.Μ ενημέρωση..-Διαμαρτυρία του Νεστορίου για τη διάνοιξη δρόμου στην αλπική ζώνη του Γράμμου..-"ENΩΣΗ ΑΓΡΙΝΙΟΥ":ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΕΝΗΜΈΡΩΣΗ..-Solutions Journalism Accelerator: a closer look at our Ambassadors' visit..-Drugnet Europe: September 2024..-Γ. Χατζηθεοδοσίου στο OPEN: Μεγάλο ζήτημα το ενεργειακό κόστος – Να στηριχθούν οι επιχειρήσεις..-Enrique Mendizabal :think tank..-GAIN reports ..-ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΡΗΤΗΣ:πρόσφατα, ενδιαφέροντα Νέα.....-NIH Health Information:Menopause | ADHD | Childhood Obesity | Hearing Protectors | Wellness Toolkits..-Δήμος Μαλεβιζίου: Ιδιοκτήτης απορριματοφόρων πίσω απο τον εμπρησμό – Έχασε τη δουλειά!..-Σωρηδόν οι παραιτήσεις σε Δήμο της Αττικής – Το κατηγορώ των αντιδημάρχων..-U.S. National Science Foundation Update..-COUNCIL OF THE EUROPEAN UNION,update ..-BATA SHOE MUSEUM,update..-APEC latest..-[NORWAY's update..-AGRICULTURE AND RURAL DEVELOPMENT by EUROPEAN COMMISSION....-U.S.A.'s interesting latest news..-© Portuguese Shoes newsletter..-IMF update..-All news on the elysee.fr..-"ΤΟ ΒΗΜΑ" Ειδήσεις..-EUROPEAN BANK's update..-EUROPEAN JOURNALISM CENTRE,update..-NASA's Earth Observatory,update..-ΕΝΥΠΕΚΚ-ΑΛΕΞΗΣ ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ:Ενημερώσεις της ΕΝΥΠΕΚΚ - 10/09/2024..-id.gov.gr:Σε λειτουργία η νέα πλατφόρμα για τον προγραμματισμό ραντεβού για το νέο τύπο Δελτίου Ταυτότητας..-Υπερψηφίστηκε το νομοσχέδιο του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης για το Κτηματολόγιο..-Ψηφιακή μεταβίβαση ΙΧ επιβατικού και δικύκλου οχήματος μέσω Κ.Ε.Π...-ΣτΕ: Δεν πρέπει να αποζημιωθούν από το Δημόσιο οι ιδιοκτήτες ακινήτων για τις μειώσεις των ενοικίων που έγιναν κατά την πανδημία..-World Footwear:"Spain Retail: the future looks brighter for retail"..-WORLD TRADE ORGANIZATION, update..-ΣΕΒ newsletter ..-AHEPA E-News..-EUROPEAN COMMISSSION: Finance news hub..-"ΕΘΝΟΣ" Ειδήσεις..- eskyparissias Proodos: Εκσυγχρονισμός και Τροποποίηση του Καταστατικού του Εμπορικού Συλλόγου – Διεύρυνση Μελών Συλλόγου..- NASA's EARTHDATA DISCOVERY..-WTC Health Program eNews ..-Prime Minister Justin Trudeau....-New EEA Web report — Sustainability of Europe's mobility systems..-ΝΑΤΟ news..-"EΛΕΥΘΕΡΟΣ ΤΥΠΟΣ" Ειδήσεις..-ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΑ στο εξής η ενημέρωση της "ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024"....-IMF update..-ΑΡΕΙΟΥ ΠΑΓΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΔΙΚΤΥΟΥ ΠΡΟΕΔΡΩΝ ΑΝΩΤΑΤΩΝ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΩΝ Ε.Ε.:ενημέρωση..-ΠΑ.ΣΟ.Κ.-ΚΙΝ.ΑΛ. πρόσφατη δραστηριότητα..-ΚΥΡΙΑΚΟΥ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ,ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ πρόσφατη ενημέρωση..-EUROGROUP,COUNCIL OF THE EUROPEAN UNION,update.. --

MHN ΞΕΧΝΑΤΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ΚΑΙ ΕΔΩ:

SELECT LANGUAGE

ΕΥΔΑΠ

ΕΥΔΑΠ
Μια μικρή, δική σου κίνηση, φέρνει μία μεγάλη αλλαγή για όλους μας. Σε ευχαριστούμε, που κλείνεις τη βρύση! Μάθε ακόμα περισσότερα για το πώς μπορείς να εξοικονομήσεις, κάθε μέρα, νερό, έξυπνα και εύκολα, εδώ.

ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΔΕΝΔΙΑΣ,ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΜΥΝΗΣ

ΜΙΧΑΗΛ ΧΡΥΣΟΧΟΪΔΗΣ,πρόσφατη ενδιαφέρουσα συνέντευξις

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΙΤΣΙΛΗΣ,ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΥΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΣΟΔΩΝ, ενδιαφέρουσα συνέντευξις

"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024":Εβδομαδιαία πλέον η Ενημέρωση..

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ “ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024” εγκαταλείπει κατ’ ανάγκην την ημερήσια Ενημέρωση και στο εξής αυτή θα είναι πλέον Εβδομαδιαία. Δελτία Τύπου θα λαμβάνονται καθημερινώς όπως και πριν αλλά θα αναρτώνται άπαξ της Εβδομάδος.

“ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024” : the update will be done once a week
Δεν μπορώ να καταλάβω πως πολλοί ΔΕΝ γνωρίζουν την αξία της ψήφου.Η ΨΗΦΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΦΑΙΡΑ και σκοτώνει οταν ΔΕΝ σκέφτεσαι...Αυτό..

Τετάρτη 16 Οκτωβρίου 2024

IMF update

 


Dear MARIA,

We just published a new blog—please find the full text below. 

Artificial Intelligence Can Make Markets More Efficient—and More Volatile

(Credit: IMF Photo/Tuane Fernandes)

By Nassira AbbasCharles CohenDirk Jan Grolleman, and Benjamin Mosk

More efficient or more volatile? The adoption of the latest iterations of artificial intelligence by financial markets can improve risk management and deepen liquidity; but it could also make markets opaque, harder to monitor, and more vulnerable to cyber-attacks and manipulation risks.

The new Global Financial Stability Report looks at new market data to understand where this technology might be taking us. IMF staff conducted extensive outreach across various stakeholders—from investors to technology providers to market regulators—to show how financial institutions are harnessing advances in AI for capital market activities, and the potential impact of its adoption.

Hedge funds, investment banks, and others have been using quantitative trading strategies for decades. Automated trading algorithms have helped markets move faster and digest large trades more efficiently in major asset classes such as US equities. But they have also contributed to “flash crash” events when market prices have swung wildly in very short periods of time—such as in May 2010 when US stock prices collapsed only to rebound minutes later—and there are fears they could destabilize markets in times of severe stress and uncertainty.

Artificial intelligence, through its ability to almost instantly process large amounts of data and even text for use by traders, is poised to take these kinds of changes to another level. However, while generative AI and other recent breakthroughs are attracting attention in both the popular press and in financial markets, today they are used in only limited ways by actual investors. So, if we are only at the beginning of an AI-led transformation, where might we be headed?

Patent filings are a good way to understand this, given what is often a long lead time between filings and actual production-ready technology. Since large language models, or LLMs, started to appear in 2017, the share of AI content in patent applications related to algorithmic trading has risen from 19 percent in 2017 to over 50 percent each year since 2020, suggesting a wave of innovation is coming in this area.

These new innovations will likely further AI's ability to quickly rebalance investment portfolios, which will in turn lead to higher trading volumes. Market participants we surveyed concur that high-frequency, AI-driven trading is expected to become more prevalent, particularly in liquid asset classes like equities, government bonds, and listed derivatives. They foresee greater integration of sophisticated AI in investment and trading decisions within three to five years, although a “human in the loop” approach is expected to persist, especially for large capital allocation decisions.

Evidence of these changes is already being seen in the exchange-traded fund market. Although currently small, AI-driven ETFs show a significantly higher turnover compared to other ETFs. While a typical actively managed equity ETF turns over its holdings much less than once a year, AI-driven ETFs do so about once a month. If widespread, such strategies may in the future mean deeper, more liquid markets which are good for investors. But they could also contribute to market instability: several AI-driven ETFs saw increased turnover during the March 2020 market turmoil, suggesting the potential for increased herd-like selling during times of stress.

Prices may react much more quickly in an AI-driven market. Investors mentioned the release of the complex and lengthy minutes of Federal Reserve meetings as an example where AI could provide a trading signal faster than any human trader could, and this may already be happening. Since 2017 and the introduction of LLMs, the movement of US equity prices 15 seconds after the release of the Fed minutes seem to be more consistently in the direction of the longer-lasting movement seen after 15 minutes, in contrast to the apparently uncorrelated movements in the pre-LLM period.

Who will be able to take advantage of these new technologies? AI might lead to a further migration of investment to hedge funds, proprietary trading firms, and other nonbank financial intermediaries, which would make markets less transparent and harder to monitor. Nonbanks have a structural advantage in the adoption of AI. They are generally more agile and subject to fewer regulatory constraints than large commercial and investment banks, which often must deal with legacy infrastructure and may be subject to more stringent requirements, including ensuring the explainability of complex AI models.

Policy recommendations

How should regulators and supervisors prepare for this new world? In a faster reacting market where nonbanks may continue to rise in importance, various aspects of regulation and supervision in AI-related areas should be enhanced.

Financial sector authorities and trading venues should determine if they need to design new volatility response mechanismsor modify the existing ones appropriatelyto respond to “flash crash” events potentially originated in AI-driven-trading. These include margin requirements, circuit breakers, and the resilience of central counterparties.

Similarly, financial sector authorities should continue to strengthen oversight and regulation of nonbank financial intermediaries by requiring them to identify themselves and disclose AI-relevant information; as well as require financial institutions to regularly map interdependencies between data, models, and technological infrastructure supporting AI models.

A close monitoring and oversight of this rapidly changing market lays the foundation for an opportune and balanced regulatory response that may allow financial sector participants to benefit from AI while mitigating its risks.

—This blog is based on Chapter 3 of the October 2024 Global Financial Stability Report, “Advances in Artificial Intelligence: Implications for Capital Market Activities.

Global Public Debt Is Probably Worse Than it Looks

(Credit: IMF Photo/Tuane Fernandes)

By Era Dabla-NorrisDavide FurceriRaphael Lam, and Jeta Menkulasi

Global public debt is very high. It is expected to exceed $100 trillion, or about 93 percent of global gross domestic product by the end of this year and will approach 100 percent of GDP by 2030. This is 10 percentage points of GDP above 2019, that is, before the pandemic.

While the picture is not homogeneous—public debt is expected to stabilize or decline for two thirds of countries—the October 2024 Fiscal Monitor shows that future debt levels could be even higher than projected, and much larger fiscal adjustments than currently projected are required to stabilize or reduce it with a high probability. The report argues that countries should confront debt risks now with carefully designed fiscal policies that protect growth and vulnerable households, while taking advantage of the monetary policy easing cycle.

Worse than expected

The fiscal outlook of many countries might be worse than expected for three reasons: large spending pressures, optimism bias of debt projections, and sizable unidentified debt.

Previous IMF research has shown that fiscal discourse across the political spectrum has increasingly tilted toward higher spending. And countries will need to increasingly spend more to cope with aging and healthcare; with the green transition and climate adaptation; and with defense and energy security, due to growing geopolitical tensions.

On the other side, past experience suggests that debt projections tend to underestimate actual outcomes by a sizable margin. Realized debt-to-GDP ratios five-years ahead can be 10 percentage points of GDP higher than projected on average.

The Fiscal Monitor presents a novel “debt-at-risk” framework linking current macro-financial and political conditions to the entire spectrum of possible future debt outcomes. This approach goes beyond the typical focus on the point estimates of debt forecasts and helps policymakers quantify risks to the debt outlook and identify their sources.

This framework shows that in a severely adverse scenario global public debt could reach 115 percent of GDP in three years—nearly 20 percentage points higher than currently projected. This could be due to several reasons: weaker growth, tighter financing conditions, fiscal slippages, and greater economic and policy uncertainty. Importantly, countries are increasingly vulnerable to global factors affecting their borrowing costs, including spillovers from greater policy uncertainty in systematically important countries, such as the United States.

Sizable unidentified debt is another reason for public debt to end up being significantly higher than projected. An analysis of more than 30 countries finds that 40 percent of unidentified debt stems from contingent liabilities and fiscal risks governments face, of which most are related to losses in state-owned enterprises. Historically, unidentified debt has been large, ranging from 1 to 1.5 percent of GDP on average, and it increases sharply during periods of financial stress.

Larger fiscal consolidation

If public debt is higher than it looks, current fiscal efforts are likely smaller than needed.

Fiscal adjustment plays a crucial role in containing debt risks. With inflation moderating and central banks lowering policy rates, economies are better positioned now to absorb the economic effects of fiscal tightening. Delaying would be both costly and risky, as the required correction grows as time goes by; and experience shows that high debt and lack of credible fiscal plans can trigger adverse market reaction, constraining room to maneuver in the face of turbulence.

Our analysis, accounting for country-specific risks surrounding the debt outlook, suggests that current fiscal adjustments—on average, of 1 percent of GDP over six years by 2029—even if implemented in full, are not enough to significantly reduce or stabilize debt with a high probability. A cumulative tightening of about 3.8 percent of GDP over the same period would be needed for an average economy to ensure a high likelihood of debt stabilization. In countries where debt is not projected to stabilize, such as China and the United States, the required effort is substantially greater. But these two largest economies have a much richer set of policy choices than other countries.

Focus on people

Such large fiscal adjustments, if not well calibrated, will entail large output losses as aggregate demand falls and can harm vulnerable groups and lead to higher inequality. A careful design is thus needed to mitigate the costs of the adjustment and to garner public support for needed fiscal adjustment.

The choice of fiscal measures matters because the impacts are not alike and involve trade-offs. For example, cuts in public investment have the largest output losses and hurt long-term growth prospects, while reducing social transfers hurts vulnerable households and raises inequality.

A judicious mix of people- and growth-focused fiscal measures is needed and will vary across countries. Advanced economies should advance entitlement reforms, reprioritize expenditures, and increase revenues where taxation is low. Emerging market and developing economies have greater potential to mobilize tax revenues—by broadening tax bases and enhancing revenue administration capacity—while strengthening social safety nets and safeguarding public investment to support long-term growth.

Speed also matters. Our analysis suggests that a measured and sustained pace of adjustment would alleviate fiscal risks, while limiting the negative impact on output and inequality by about 40 percent less than a more abrupt tightening. That said, some countries with high risk of debt distress will need front-loaded adjustments.

Adjustments need to be accompanied by stronger fiscal governance, including credible medium-term frameworks, independent fiscal councils, and sound risk management. Enhancing fiscal risk assessment, monitoring closely contingent liabilities in state-owned enterprises, and publishing granular and timely debt statistics can reduce unidentified debt.

High public debt is a concern. Even for some countries where the public debt levels seem manageable, the Fiscal Monitor argues that risks are elevated, and actual debt outcomes in coming years may be worse than projected. Current adjustment plans are not enough to stabilize or reduce debt confidently. The report also shows that well-designed fiscal adjustments can help reduce debt risks, improve public debt outlooks, and mitigate the adverse impact on society.

 
JeffCircle

Jeff Kearns

Managing Editor

IMF Blog

jkearns@IMF.org

 

Thank you again for your interest in IMF Blog.
Read more of our latest content here.

Take good care!

 


IMF Podcasts


(Photo: Courtesy of Yuval Noah Harari )

Stories can unify or divide but our ability to imagine them is uniquely human. Cooperation and trust, built through shared stories and narratives, are the foundation of human societies and economies. So what happens when humans no longer hold the pen? Yuval Noah Harari is a historian, philosopher, and author of several books on human evolution, including Sapiens, and Nexus: A brief history of Information Networks from the Stone Age to AI. In this podcast, Harari says artificial intelligence is a risk to humankind’s most valuable resource, trust. 


 

Listen to the podcast on:

IMF.org | Apple Podcasts | Spotify |
Soundcloud | 
YouTube

 

Read the transcript


 

Thanks for listening to the podcast. We're always looking to improve your experience so let us know if you have any suggestions!

Send your comments to me at bedwards2@IMF.org.

 


Bruce

Bruce Edwards

Producer, IMF Podcasts

 


Toπικό Μέσο Μαζικής ενημέρωσης ("θυγατρικό" της "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"),ΜΙΑ ΚΡΑΥΓΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ 170.000 Ελλήνων Πολιτών. Είκοσι ολόκληρα χρόνια ζωής (2000-2021) και αγώνων στην καταγραφή και υπεράσπιση της Αλήθειας για τον πολύπαθο τόπο των Αχαρνών.

ΑΧΑΡΝΕΣ: Ενημέρωση...ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΕΗΛΑΤΗΜΕΝΟ ΔΗΜΟ

ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ,ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ

ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ,ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ
Βιογραφικό του Κυριάκου Μητσοτάκη Ο Κυριάκος Μητσοτάκης γεννήθηκε το 1968 στην Αθήνα. Αφού αποφοίτησε αριστούχος από το Κολλέγιο Αθηνών συνέχισε τις σπουδές του στην Αμερική. Σπούδασε κοινωνικές επιστήμες στο Harvard από όπου αποφοίτησε με την ανώτατη τιμητική διάκριση «summa cum laude» ενώ τιμήθηκε με τα έπαθλα «Hoopes» και «Tocqueville» για την εκπόνηση της διατριβής του με θέμα την αμερικανική εξωτερική πολιτική απέναντι στην Ελλάδα. Συνέχισε τις σπουδές του στο Stanford, στον τομέα των διεθνών οικονομικών σχέσεων και τις ολοκλήρωσε στο Harvard Business School στον τομέα της διοίκησης επιχειρήσεων. Πριν ασχοληθεί με την πολιτική, εργάστηκε επί μία δεκαετία στον ιδιωτικό τομέα στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Διετέλεσε οικονομικός αναλυτής στην Chase Investment Bank και σύμβουλος στην κορυφαία εταιρία συμβούλων McKinsey and Company στο Λονδίνο. Μετά την επιστροφή του στην Ελλάδα, εργάστηκε ως ανώτατο στέλεχος επενδύσεων στην Alpha Ventures της Alpha Bank και στη συνέχεια μετακινήθηκε στον Όμιλο της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδας. Διατέλεσε για τρία χρόνια Διευθύνων Σύμβουλος της Εθνικής Επιχειρηματικών Συμμετοχών, την οποία και ανέδειξε σε κορυφαία εταιρεία στην Ελληνική και Βαλκανική αγορά του private equity και του venture capital. Η Εθνική Επιχειρηματικών Συμμετοχών χρηματοδότησε πολλές γρήγορα αναπτυσσόμενες επιχειρήσεις με ίδια κεφάλαια, δημιουργώντας εκατοντάδες θέσεις απασχόλησης. Για την επαγγελματική του δραστηριότητα έχει λάβει τιμητικές διακρίσεις, με σημαντικότερη την βράβευσή του το 2003 από το World Economic Forum ως “Global Leader for Tomorrow”. Στις εκλογές του 2004 και του 2007 εξελέγη πρώτος σε σταυρούς προτίμησης βουλευτής με τη Νέα Δημοκρατία στη μεγαλύτερη εκλογική περιφέρεια της χώρας, τη Β΄ Αθηνών, ενώ στις εκλογές του 2009 εξελέγη για τρίτη φορά. Στις εκλογές του Μαΐου 2012 εξελέγη για μία ακόμη φορά πρώτος στη Β’ Αθηνών, ενώ ήταν επικεφαλής του ψηφοδελτίου στις εκλογές του Ιουνίου 2012. Στη Βουλή των Ελλήνων έχει συμμετάσχει στην Επιτροπή Αναθεώρησης του Συντάγματος και στις Επιτροπές Οικονομικών, Παραγωγής και Εμπορίου, Ευρωπαϊκών Υποθέσεων και Εξωτερικών και Άμυνας ενώ διετέλεσε για δύο χρόνια Πρόεδρος της Επιτροπής Περιβάλλοντος. Έως τις εκλογές του 2012 ήταν Τομεάρχης Περιβαλλοντικής Πολιτικής της Νέας Δημοκρατίας. Έχει επισκεφθεί πολλές περιβαλλοντικά ευαίσθητες περιοχές της χώρας, έχει συμμετάσχει σε δεκάδες συνέδρια για το περιβάλλον στην Ελλάδα και το εξωτερικό μεταξύ αυτών στις διεθνείς διασκέψεις του ΟΗΕ για την κλιματική αλλαγή στο Μπαλί, το Πόζναν, το Κανκούν και την Κοπεγχάγη. Διετέλεσε Υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης από τις 25 Ιουνίου 2013 μέχρι τις 27 Ιανουαρίου 2015. Στις εθνικές εκλογές της 25ης Ιανουαρίου 2015 εξελέγη για πέμπτη φορά βουλευτής της ΝΔ στη Β’ Αθηνών τετραπλασιάζοντας τους σταυρούς που έλαβε σε σχέση με τις εθνικές εκλογές του Μαΐου 2012. Στις 10 Ιανουαρίου 2016 εξελέγη πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας και αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης. Στις 7 Ιουλίου 2019 εξελέγη Πρωθυπουργός της Ελλάδας. Μιλάει Αγγλικά, Γαλλικά και Γερμανικά και έχει εκδώσει το βιβλίο «Οι Συμπληγάδες της Εξωτερικής Πολιτικής». Έχει τρία παιδιά, τη Σοφία, τον Κωνσταντίνο και τη Δάφνη.

OMAΔΑ FACEBOOK "ΔΗΜΟΤΕΣ ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ"

OMAΔΑ FACEBOOK "ΔΗΜΟΤΕΣ ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ"
ΔΗΜΟΤΕΣ ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ

"ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΦΥΛΗΣ" ΠΟΛΥΕΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΙΣΤΟΧΩΡΟΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

"ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΦΥΛΗΣ" ΠΟΛΥΕΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΙΣΤΟΧΩΡΟΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
"ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΦΥΛΗΣ" ΠΟΛΥΕΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΙΣΤΟΧΩΡΟΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

"ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ για τον μικρό μας Αγγελο,ΜΑΡΙΟ ΣΟΥΛΟΥΚΟ"

"ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ για τον μικρό μας Αγγελο,ΜΑΡΙΟ ΣΟΥΛΟΥΚΟ"
Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ" θα ζητά ΕΣΑΕΙ.."ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΑΡΙΟ ΣΟΥΛΟΥΚΟ"!!

ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΑΙΜΑΤΟΣ "ΗΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ"

ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΑΙΜΑΤΟΣ "ΗΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ"
Ερευνα,Συνεντεύξεις και επισήμανση της σπουδαιότητος του τότε ΕΘΝΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΑΙΜΑΤΟΣ "ΗΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ" απο το Περιοδικό "ΑΧΑΡΝΕΩΝ Εργα" το έτος 2004!!
Ο Ιστοχώρος μας ΔΕΝ ΛΟΓΟΚΡΙΝΕΙ τα κείμενα των Αρθρογράφων του. Αυτά δημοσιεύονται εκφράζοντας τους ιδίους.
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή ή απόδοση του περιεχομένου του παρόντος διαδικτυακού τόπου σε ό,τι αφορά τα άρθρα της ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ και του ΓΙΑΝΝΗ Γ. ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό ή άλλο, χωρίς την προηγούμενη γραπτή άδεια των Αρθρογράφων. Νόμος 2121/1993 - Νόμος 3057/2002, ο οποίος ενσωμάτωσε την οδηγία 2001/29 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Tι ήταν η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ»..για όσους δεν γνωρίζουν.

Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» γεννήθηκε το 2000,ως συνέχεια του Περιοδικού «ΑΧΑΡΝΕΩΝ Έργα». Δημιουργήθηκε από Επαγγελματίες Εκδότες με δεκαετίες στον τομέα της Διαφήμισης, των Εκδόσεων και των Δημοσίων Σχέσεων και αρχικά ήταν μια Υπερτοπική Εφημερίδα με κύριο αντικείμενο το Αυτοδιοικητικό Ρεπορτάζ.

Επί χρόνια, κυκλοφορούσε την έντυπη έκδοσή της σε ένα ικανότατο τιράζ (5000 καλαίσθητων φύλλων εβδομαδιαίως) και εντυπωσίαζε με την ποιότητα της εμφάνισης και το ουσιώδες, μαχητικό και έντιμο περιεχόμενο της.
Η δύναμη της Πένας της Εφημερίδας, η Ειλικρίνεια, οι Ερευνές της που έφερναν πάντα ουσιαστικό αποτέλεσμα ενημέρωσης, την έφεραν πολύ γρήγορα πρώτη στην προτίμηση των αναγνωστών και γρήγορα εξελίχθηκε σε Εφημερίδα Γνώμης και όχι μόνον για την Περιφέρεια στην οποία κυκλοφορούσε.

=Επι είκοσι τέσσαρα (24) χρόνια, στηρίζει τον Απόδημο Ελληνισμό, χωρίς καμία-ούτε την παραμικρή- διακοπή

. =Επί είκοσι τέσσαρα ολόκληρα χρόνια, προβάλλει με αίσθηση καθήκοντος κάθε ξεχωριστό, έντιμο και υπεύθυνο Πολιτικό της Πολιτικής Σκηνής. Στις σελίδες της, θα βρείτε ακόμα και σήμερα μόνο άξιες και χρήσιμες Πολιτικές Προσωπικότητες αλλά και ενημέρωση από κάθε Κόμμα της Ελληνικής Βουλής. Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» ουδέποτε διαχώρησε τους αναγνώστες της ανάλογα με τα πολιτικά τους πιστεύω. Επραττε το καθήκον της, ενημερώνοντας όλους τους Ελληνες, ως όφειλε.

=Επί είκοσι τέσσαρα ολόκληρα χρόνια, δίνει βήμα στους αδέσμευτους, τους επιτυχημένους, τους γνώστες και θιασώτες της Αλήθειας. Στηρίζει τον Θεσμό της Ελληνικής Οικογένειας, την Παιδεία, την Ελληνική Ιστορία, προβάλλει με όλες της τις δυνάμεις τους Αδελφούς μας απανταχού της Γης, ενημερώνει για τα επιτεύγματα της Επιστήμης, της Επιχειρηματικότητας και πολλά άλλα που πολύ καλά γνωρίζουν οι Αναγνώστες της.

=Επί είκοσι τέσσαρα ολόκληρα χρόνια, ο απλός δημότης–πολίτης, φιλοξενείται στις σελίδες της με μόνη προϋπόθεση την ειλικρινή και αντικειμενική γραφή και την ελεύθερη Γνώμη, η οποία ΟΥΔΕΠΟΤΕ λογοκρίθηκε.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ», είναι ένα βήμα Ισονομίας και Ισοπολιτείας, έννοιες απόλυτα επιθυμητές, ιδιαιτέρως στις ημέρες μας. Είναι ο δικτυακός τόπος της έκφρασης του πολίτη και της εποικοδομητικής κριτικής, μακριά από κάθε στήριξη αφού δεν ετύγχανε οικονομικής υποστήριξης από Δήμους, Κυβερνήσεις ή όποιους άλλους Δημόσιους ή Ιδιωτικούς Φορείς, δεν είχε ΠΟΤΕ χορηγούς, ή οποιασδήποτε μορφής υποστηρικτές. Απολαμβάνει όμως Διεθνούς σεβασμού αφού φιλοξενεί ενημέρωση από αρκετά ξένα Κράτη πράγμα που της περιποιεί βεβαίως, μέγιστη τιμή.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διαγράφει απο την γέννησή της μια αξιοζήλευτη πορεία και απέκτησε εξ αιτίας αυτού,ΜΕΓΙΣΤΗ αναγνωσιμότητα. Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» κέρδισε την αποδοχή και τον σεβασμό που της ανήκει, με «εξετάσεις» εικοσι τεσσάρων ολόκληρων ετών, με συνεχείς αιματηρούς αγώνες κατά της τοπικής διαπλοκής, με αγώνα επιβίωσης σε πολύ δύσκολους καιρούς, με Εντιμότητα, αίσθηση Καθήκοντος και Ευθύνης.

ΕΙΚΟΣΙ ΤΕΣΣΑΡΑ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"!! 2000-2024

ΕΙΚΟΣΙ ΤΕΣΣΑΡΑ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"!! 2000-2024
ΕΙΚΟΣΙ ΤΕΣΣΑΡΑ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"!! 2000-2024