"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024"

"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024"
"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024"

"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024"

Διαβάζετε ένα ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ και ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ οικονομική στήριξη (αυτοδιοικητική, χορηγική, δημοσία ή άλλη ) ηλικίας 24 ετών Μέσο Μαζικής Ενημέρωσης, με αξιοσημείωτη ΔΙΕΘΝΗ αναγνώριση και ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΥΨΗΛΗ ΑΝΑΓΝΩΣΙΜΟΤΗΤΑ.
Είκοσι τέσσαρα (24) ολόκληρα χρόνια δημοσιογραφίας, ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΔΙΑΨΕΥΣΙΣ!!
Contact: politikimx@gmail.com v.ch.maria@gmail.com

Η ΑΝΑΓΝΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΙΜΑ 14 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2024

Η ΑΝΑΓΝΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΙΜΑ:

Eως σήμερα 24 Οκτωβρίου 2024 ώρα 10΄22 οι αναγνώσεις της “ΠΟΛΙΤΙΚΗ” είναι -σύμφωνα με την γκούγκλ)- 3.061.688 (τρία εκατομμύρια εξήντα μία χιλιάδες εξακόσιες ογδόντα οκτώ)

Η ανάλυση μηνών είναι:
71316 (Απρίλιος 2024)
76741 (Μάϊος 2024)
66828 (Iούνιος 2024)
80104 (Iούλιος 2024)

79553 (Aύγουστος 2024)
71739 (Σεπτέμβριος 2024)

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ ΜΑΣ

Σήμερα σταματά η ενημέρωση της αναγνωσιμότητας. Ο λόγος είναι προφανής: δεν έχουμε μεν κανένα έσοδο αλλά η αναγνωσιμότητά μας περικόπτεται διαρκώς, ανάλγητα και συντριπτικά παρά τις κατ΄επανάληψη ΔΙΚΑΙΕΣ διαμαρτυρίες μας στην υπέροχη γκούγκλ. Απο σήμερα η Εφημερίδα δεν φιλοξενεί πλέον διαφημίσεις της. Οταν το κονδύλι της δημιουργίας ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ θα γίνει προσιτό, η Εφημερίδα θα συνεχίσει ως Ιστοσελίδα. Εως τότε,όλα είναι αναμενόμενα και εμείς πανέτοιμοι για ένα καλύτερο μέλλον της "ΠΟΛΙΤΙΚΗ". Νερό στο μύλο ΚΑΝΕΝΟΣ, ειδικά όταν συνοδεύεται απο πλήρη αναλγησία.
Άμεση επικοινωνία: v.ch.maria@gmail.com
politikimx@gmail.com

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ, ΓΝΩΜΕΣ ekyklos πρόσκλησις..-Ημερομηνίες πληρωμής των συντάξεων μηνός Δεκεμβρίου 2024..-ΔΗΜΟΣ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΥ ΜΕΣΟΓΑΙΑΣ:ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ..-EUROPEAN BANK's update ..-ΠΑ.ΣΟ.Κ. Κοινοβουλευτική δράση..-Maritime Affairs and Fisheries Newsletter..-ΑΠΟΧΗ ΤΩΝ ΔΙΚΗΓΟΡΩΝ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΗΣ ΟΛΟΜΕΛΕΙΑΣ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ ΕΩΣ ΤΙΣ 31.12.202..-Συγχώνευση Ληξιαρχείων..-Διευκρινίσεις για την εφαρμογή του ν.5143/2024.»..-Πρόσκληση υποψήφιων ε κλάδων ΤΕ και ΔΕ για υποβολή αίτησης-δήλωσης.....-IMF Podcasts..-IMF: Growth in Sub-Saharan Africa is Diverging..-"EΛΕΥΘΕΡΟΣ ΤΥΠΟΣ" Ειδήσεις..-ΕΘΝΙΚΗ ΑΡΧΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ webinar..-"ΕΘΝΟΣ" Ειδήσεις..-"ΤΟ ΒΗΜΑ" Ειδήσεις..-APEC Recognizes Champions of Sustainability with 2024 BCG Award ..-ΑΣΕΠ νέα ..-EUROPEAN CONFEDERATION OF THE FOOTWEAR INDUSTRY(CEC),update..-WorldFootwear:4 από 198 Expo Riva Schuh & Gardabags awaits you..-MAΡΙΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΣΤΑ SOCIAL MEDIA,..-ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ:Εξαφανίσεις και Εκμετάλλευση Ανηλίκων από Κυκλώματα..-ΑΑΔΕ: Αυτόματη απόδοση ΑΦΜ σε 700.000 ανήλικους, σταδιακά από τις 11/11..-ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΙΤΣΙΛΗΣ,ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ ΑΑΔΕ:ολόκληρη η ομιλία του στο 17ο Συνέδριο των φορολογικών διοικήσεων του ΟΟΣΑ..-Επίδομα θέρμανσης 2023-24: Τι ισχύει για όσους αγόρασαν καυσόξυλα..-Προέδρου ΣτΕ κ. Πικραμένου επιστολή προς τον Πρόεδρο Ολομέλειας Προέδρων Δικηγορικών Συλλόγων ..- ‍ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΘΗΝΩΝ: Βιντεοσκοπημένο Σεμινάριο Νομικής Βοήθειας .....-«Καθορισμός της διαδικασίας θέσης των Επιβατικών Ιδιωτικής Χρήσης (ΕΙΧ) οχημάτων και μοτοσυκλετών..."..-ΕΚΛΟΓΕΣ ΕΞΑΑΑ 2024 - ΝΕΟ Δ.Σ...-Ευάγγελος Βενιζέλος, "Πολιτική θεολογία και Συνταγματική ηθική" , εκδόσεις Αρμός 2024..-ENYΠΕΚΚ/ΑΛΕΞΗΣ ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ:ενημέρωση..-ΠΑ.ΣΟ.Κ.:ενημέρωση..- COUNCIL OF THE EUROPEAN UNION,update..-ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΝΤΙΚΑΡΚΙΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΑΧΑΡΝΩΝ & ΦΥΛΗΣ:αιμοδοσία..-NASA's Earth Observatory,update..- WORLD FOOTWEAR weekly newsletter..-After Constantine Journal,update..-WTC Health Program eNews:We'll See You Wednesday!..-ΣτΕ αποφάσεις Ολομέλειας 1639/2024 και 1641/2024:"Στερείται εννόμου συμφέροντος ο ΔΣΑ για την ακύρωση αποφάσεων Υπουργού Δικαιοσύνης.."..-ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΘΗΝΩΝ:"ΑΠΟΦΑΣΗ ΟΛΟΜΕΛΕΙΑΣ ΣτΕ: ΙΣΤΟΡΙΚΗΣ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΔΙΚΑΙΟΚΡΑΤΙΚΗ ΟΠΙΣΘΟΔΡΟΜΗΣΗ"..-ΕΒΕΑ:Συμπλήρωση ερωτηματολογίου για την ενσωμάτωση της πλατφόρμας S.T.E.P......-EUROPEAN JOURNALISM CENTRE update..-The Clock is Ticking on Sub-Saharan Africa's Urgent Job Creation Challenge..-Ο Πιερικός Οργανισμός Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής (ΠΟΤΑΠ) στη Διεθνή Έκθεση WTM London 2024..-MAΡΙΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΣΤΑ SOCIAL MEDIA,..-ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΥΝΤΟΜΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΗΣ Μ.Χ.Β. ..- ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ ενημέρωση απο τον Κυβερνητικό Εκπρόσωπο Παύλο Μαρινάκη..-ΚΥΡΙΑΚΟΥ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ,ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ πρόσφατη δραστηριότητα..-NIH Health Information......-AHEPA update..-Εμπορικό & Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθηνών (ΕΒΕΑ):Ζητήσεις-Προσφορές Οκτώβριος 2024..-IMF update..-"OPEN" tv νέα..-"ΕΘΝΟΣ" Ειδήσεις..-"Περι ζα...ανεμομαζώματα...διαβολοσκορπίσματα":γράφει η Μ.Χ.Β...-"ΤΟ ΒΗΜΑ" Ειδήσεις..-ΕΒΕΑ:Έρευνα του Ελληνικού Παρατηρητηρίου του LSE.....-Αντίδοτο στο δηλητήριο της οχιάς από το ΑΠΘ και το ινστιτούτο Παστέρ..-Ε.Ε.Φα.Μ ενημέρωση..-ΕΒΕΑ επιχειρηματική ενημέρωση..-ΕΝΩΣΗ ΑΓΡΙΝΙΟΥ:αγροτική ενημέρωση..-EUROPEAN COMMISSION Agricultural markets dashboard..-IMF latest news..-SPD update..-EUROPEAN BANK's update..- WORLD TRADE ORGANIZATION,s update..-KREMLIN's Weekly information newsletter..-AHEPA Visits Delaware Valley, Kicks off Journey to Greece Fundraising..-NATO update..-Prime Minister, Justin Trudeau,....-GAIN reports..- --

MHN ΞΕΧΝΑΤΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ΚΑΙ ΕΔΩ:

SELECT LANGUAGE

"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024"

"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024"
ΑΠΟΓΕΙΩΣΤΕ ΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΑΣ!!

ΕΥΔΑΠ

ΕΥΔΑΠ
Μια μικρή, δική σου κίνηση, φέρνει μία μεγάλη αλλαγή για όλους μας. Σε ευχαριστούμε, που κλείνεις τη βρύση! Μάθε ακόμα περισσότερα για το πώς μπορείς να εξοικονομήσεις, κάθε μέρα, νερό, έξυπνα και εύκολα, εδώ.
Δεν μπορώ να καταλάβω πως πολλοί ΔΕΝ γνωρίζουν την αξία της ψήφου.Η ΨΗΦΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΦΑΙΡΑ και σκοτώνει οταν ΔΕΝ σκέφτεσαι...Αυτό..

Έλληνας ιατρός,πολιτικός,συγγραφέας,πανεπιστημιακός, καθηγητής στην Ιατρική Σχολή

Παρασκευή 20 Σεπτεμβρίου 2024

Σύμβαση του Συμβουλίου της Ευρώπης για την πρόσβαση πολιτών σε επίσημα έγγραφα (σύμβαση TROMSO)

ΠΟΛΙΤΕΣ: Πρόσβαση ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΓΓΡΑΦΑ και απαντήσεις σε ερωτήματα πολιτών ΕΝΤΟΣ 20 ημερών.Νομοσχέδιο που προωθεί το ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ

Η ώδε σύμβαση ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ στις περισσότερες  χώρες της Ευρώπης.Με επιθυμία αναγνωστών, παρατίθεται Ελληνική μετάφραση,η οποία όμως προσεφέρθει απο την πλατφόρμα της GOOGLE και δεν υπάρχει χρόνος για σχετικές διορθώσεις.Την κατανόησή σας για τα υπάρχονται λάθη στην μετάφραση του κειμένου.













Σύμβαση του Συμβουλίου της Ευρώπης για την πρόσβαση σε επίσημα έγγραφα Tromsø, 18.VI.2009

 Προοίμιο

 Τα κράτη μέλη του Συμβουλίου της Ευρώπης και τα άλλα υπογράφοντα μέρη, Λαμβάνοντας υπόψη ότι στόχος του Συμβουλίου της Ευρώπης είναι να επιτύχει μεγαλύτερη ενότητα μεταξύ των μελών με σκοπό τη διαφύλαξη και την υλοποίηση των ιδανικών και αρχών που είναι την κοινή τους κληρονομιά·

 Έχοντας υπόψη, ειδικότερα, το άρθρο 19 της Οικουμενικής Διακήρυξης των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου, Άρθρα 6, 8 και 10 της Σύμβασης για την Προστασία των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων και των Θεμελιωδών Ελευθερίες, Σύμβαση των Ηνωμένων Εθνών για την πρόσβαση στις πληροφορίες, συμμετοχή του κοινού σε Λήψη αποφάσεων και πρόσβαση στη δικαιοσύνη για περιβαλλοντικά θέματα (Aarhus, 25 Ιουνίου 1998) και η Σύμβαση για την Προστασία των Ατόμων σε σχέση με την Αυτόματη Επεξεργασία των Προσωπικά δεδομένα της 28ης Ιανουαρίου 1981 (ETS αρ. 108). 

Έχοντας επίσης υπόψη τη Δήλωση της Επιτροπής Υπουργών του Συμβουλίου της Ευρώπης σχετικά με την ελευθερία της έκφρασης και της ενημέρωσης, που εγκρίθηκε στις 29 Απριλίου 1982, καθώς και συστάσεις της Επιτροπής Υπουργών προς τα κράτη μέλη αριθ. R (81) 19 σχετικά με την πρόσβαση σε πληροφορίες που κατέχουν οι δημόσιες αρχές, αριθ. R (91) 10 σχετικά με την κοινοποίηση σε τρίτους μέρη δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα που κατέχονται από δημόσιους φορείς, αριθ. R (97) 18 σχετικά με την προστασία των προσωπικά δεδομένα που συλλέγονται και υποβάλλονται σε επεξεργασία για στατιστικούς σκοπούς, Αρ. R (2000) 13 για Ευρωπαϊκή πολιτική για την πρόσβαση στα αρχεία και Rec(2002)2 για την πρόσβαση σε επίσημα έγγραφα. 

Λαμβάνοντας υπόψη τη σημασία σε μια πλουραλιστική, δημοκρατική κοινωνία της διαφάνειας του κοινού αρχές· Λαμβάνοντας υπόψη την άσκηση του δικαιώματος πρόσβασης σε επίσημα έγγραφα: 

i Παρέχω μια πηγή πληροφοριών για το κοινό. 

ii βοηθά το κοινό να σχηματίσει γνώμη για την κατάσταση της κοινωνίας και για τις δημόσιες αρχές.

 iii προάγει την ακεραιότητα, την αποτελεσματικότητα, την αποτελεσματικότητα και τη λογοδοσία των δημόσιων αρχών, έτσι βοηθώντας στην επιβεβαίωση της νομιμότητάς τους· Λαμβάνοντας υπόψη, επομένως, ότι όλα τα επίσημα έγγραφα είναι καταρχήν δημόσια και μπορούν να παρακρατηθούν υπόκεινται μόνο στην προστασία άλλων δικαιωμάτων και έννομων συμφερόντων, Συμφώνησαν ως εξής: CETS 205 – Πρόσβαση σε Επίσημα Έγγραφα, 18.VI.2009 _________________________________________________________________________________ Ενότητα Ι

 Άρθρο 1 – Γενικές διατάξεις 

1 Οι αρχές που παρατίθενται στη συνέχεια θα πρέπει να γίνονται κατανοητές με την επιφύλαξη αυτών των εγχώριων νόμους και κανονισμούς και διεθνείς συνθήκες που αναγνωρίζουν ένα ευρύτερο δικαίωμα πρόσβασης σε επίσημα έγγραφα. 

2 Για τους σκοπούς της παρούσας Σύμβασης: a i «δημόσιες αρχές» σημαίνει: 

1 κυβέρνηση και διοίκηση σε εθνικό, περιφερειακό και τοπικό επίπεδο. 

2 νομοθετικά όργανα και δικαστικές αρχές στο βαθμό που εκτελούν διοικητικές λειτουργεί σύμφωνα με το εθνικό δίκαιο· 

3 φυσικά ή νομικά πρόσωπα, εφόσον ασκούν διοικητική εξουσία. 

ii Κάθε Μέρος μπορεί, κατά τη στιγμή της υπογραφής ή κατά την κατάθεση του εγγράφου του επικύρωση, αποδοχή, έγκριση ή προσχώρηση, με δήλωση που απευθύνεται στο Γενικός Γραμματέας του Συμβουλίου της Ευρώπης, δηλώνουν ότι ο ορισμός του «κοιν αρχές» περιλαμβάνει επίσης ένα ή περισσότερα από τα ακόλουθα: 

1 νομοθετικά όργανα όσον αφορά τις άλλες δραστηριότητές τους· 

2 δικαστικές αρχές όσον αφορά τις άλλες δραστηριότητές τους· 

3 φυσικά ή νομικά πρόσωπα εφόσον ασκούν δημόσια καθήκοντα ή λειτουργούν με αυτά δημόσιους πόρους, σύμφωνα με την εθνική νομοθεσία. 

β «επίσημα έγγραφα» σημαίνει όλες τις πληροφορίες που καταγράφονται σε οποιαδήποτε μορφή, έχουν συνταχθεί ή ληφθεί και κατέχονται από δημόσιες αρχές. 

Άρθρο 2 – 

Δικαίωμα πρόσβασης σε επίσημα έγγραφα 

1 Κάθε Μέρος εγγυάται το δικαίωμα του καθενός, χωρίς διακρίσεις για οποιοδήποτε λόγο, να έχουν πρόσβαση, κατόπιν αιτήματος, σε επίσημα έγγραφα που κατέχουν οι δημόσιες αρχές. 

2 Κάθε Μέρος λαμβάνει τα απαραίτητα μέτρα στο εσωτερικό του δίκαιο για να θέσει σε ισχύ την διατάξεις για την πρόσβαση σε επίσημα έγγραφα που ορίζονται στην παρούσα Σύμβαση. 

3 Τα μέτρα αυτά θα ληφθούν το αργότερο κατά την έναρξη ισχύος της παρούσας Σύμβασης σε σχέση με αυτό το μέρος. 

Άρθρο 3 – 

Πιθανοί περιορισμοί στην πρόσβαση σε επίσημα έγγραφα 

1 Κάθε μέρος μπορεί να περιορίσει το δικαίωμα πρόσβασης σε επίσημα έγγραφα. Θα τεθούν περιορισμοί ακριβώς στο δίκαιο, να είναι απαραίτητο σε μια δημοκρατική κοινωνία και να είναι ανάλογο με τον στόχο του προστασία: εθνική ασφάλεια, άμυνα και διεθνείς σχέσεις· β δημόσια ασφάλεια. CETS 205 – Πρόσβαση σε Επίσημα Έγγραφα, 18.VI.2009

 την πρόληψη, διερεύνηση και δίωξη εγκληματικών δραστηριοτήτων. δ πειθαρχικές έρευνες. ε επιθεώρηση, έλεγχος και εποπτεία από τις δημόσιες αρχές. στ προστασία της ιδιωτικής ζωής και άλλα έννομα ιδιωτικά συμφέροντα· ζ εμπορικά και άλλα οικονομικά συμφέροντα. η οικονομική, νομισματική και συναλλαγματική πολιτική του κράτους. i η ισότητα των διαδίκων στις δικαστικές διαδικασίες και η αποτελεσματική απονομή της δικαιοσύνης· j περιβάλλον; ια τις συζητήσεις εντός ή μεταξύ των δημοσίων αρχών σχετικά με την εξέταση αύλη. 

Τα ενδιαφερόμενα κράτη μπορούν, κατά τη στιγμή της υπογραφής ή κατά την κατάθεση του εγγράφου τους επικύρωση, αποδοχή, έγκριση ή προσχώρηση, με δήλωση που απευθύνεται στον Γραμματέα Γενικός του Συμβουλίου της Ευρώπης, δηλώνουν ότι η επικοινωνία με τη βασιλεύουσα Οικογένεια και την Το νοικοκυριό ή ο αρχηγός του κράτους περιλαμβάνεται επίσης στους πιθανούς περιορισμούς. 

2 Η πρόσβαση σε πληροφορίες που περιέχονται σε επίσημο έγγραφο μπορεί να απορριφθεί εάν η αποκάλυψή του θα μπορούσε να απορριφθεί ή θα ήταν πιθανό να βλάψει οποιοδήποτε από τα συμφέροντα που αναφέρονται στην παράγραφο 1, εκτός εάν υπάρχει υπέρτερο δημόσιο συμφέρον για αποκάλυψη. 

3 Τα μέρη εξετάζουν το ενδεχόμενο να θέσουν χρονικά όρια πέραν των οποίων οι περιορισμοί που αναφέρονται σε η παράγραφος 1 δεν θα ισχύει πλέον. 

Άρθρο 4 – 

Αιτήματα πρόσβασης σε επίσημα έγγραφα 

1 Ο αιτών επίσημο έγγραφο δεν υποχρεούται να αιτιολογεί την πρόσβαση σε αυτό το επίσημο έγγραφο. 2 Τα μέρη μπορούν να δώσουν στους αιτούντες το δικαίωμα να παραμείνουν ανώνυμοι εκτός από την περίπτωση αποκάλυψης της ταυτότητας είναι απαραίτητο για την επεξεργασία του αιτήματος. 

3 Οι διατυπώσεις για τα αιτήματα δεν υπερβαίνουν τα απαραίτητα για την επεξεργασία του αιτήματος.

 Άρθρο 5 – 

Επεξεργασία αιτημάτων πρόσβασης σε επίσημα έγγραφα 

1 Η δημόσια αρχή βοηθά τον αιτούντα, στο μέτρο του δυνατού, να αναγνωρίσει το ζήτησε επίσημο έγγραφο. 

2 Αίτημα πρόσβασης σε επίσημο έγγραφο εξετάζεται από οποιαδήποτε κρατική εκμετάλλευση δημόσιας αρχής το έγγραφο. Εάν η δημόσια αρχή δεν έχει στην κατοχή της το αιτούμενο επίσημο έγγραφο ή εάν είναι δεν είναι εξουσιοδοτημένο να διεκπεραιώσει αυτό το αίτημα, παραπέμπει, όπου είναι δυνατόν, την αίτηση ή την αιτούντα στην αρμόδια δημόσια αρχή. 

3 Τα αιτήματα για πρόσβαση σε επίσημα έγγραφα αντιμετωπίζονται σε ισότιμη βάση. 

4 Το αίτημα για πρόσβαση σε επίσημο έγγραφο εξετάζεται αμέσως. Η απόφαση θα να επιτευχθεί, να κοινοποιηθεί και να εκτελεστεί το συντομότερο δυνατό ή εντός εύλογου χρόνου όριο που έχει καθοριστεί εκ των προτέρων. CETS 205 – Πρόσβαση σε Επίσημα Έγγραφα, 18.VI.2009

 Αίτημα για πρόσβαση σε επίσημο έγγραφο μπορεί να απορριφθεί: 

i εάν, παρά τη βοήθεια της δημόσιας αρχής, το αίτημα παραμένει πολύ ασαφές να επιτρέπεται η αναγνώριση του επίσημου εγγράφου· 

ή ii εάν το αίτημα είναι προδήλως παράλογο. 

6 Μια δημόσια αρχή που αρνείται την πρόσβαση σε επίσημο έγγραφο εν όλω ή εν μέρει παρέχει λόγους άρνησης. Ο αιτών έχει το δικαίωμα να λάβει κατόπιν αιτήματος γραπτή αιτιολόγηση από αυτή τη δημόσια αρχή για την άρνηση. 

Άρθρο 6 – 

Μορφές πρόσβασης σε επίσημα έγγραφα 

1 Όταν παρέχεται πρόσβαση σε επίσημο έγγραφο, ο αιτών έχει το δικαίωμα να επιλέξει εάν να επιθεωρήσει το πρωτότυπο ή ένα αντίγραφο ή να λάβει αντίγραφό του σε οποιαδήποτε διαθέσιμη μορφή ή μορφή του ή την επιλογή της, εκτός εάν η εκφραζόμενη προτίμηση είναι παράλογη. 

2 Εάν ισχύει περιορισμός για ορισμένες από τις πληροφορίες σε ένα επίσημο έγγραφο, η δημόσια αρχή θα πρέπει ωστόσο να παρέχει πρόσβαση στις υπόλοιπες πληροφορίες που περιέχει. Κάθε οι παραλείψεις πρέπει να αναφέρονται σαφώς. Ωστόσο, εάν η μερική έκδοση του εγγράφου είναι παραπλανητικό ή ανούσιο, ή εάν δημιουργεί προδήλως αδικαιολόγητο βάρος για την αρχή αποδέσμευση του υπολοίπου του εγγράφου, η πρόσβαση αυτή μπορεί να απορριφθεί. 

3 Η δημόσια αρχή μπορεί να παρέχει πρόσβαση σε επίσημο έγγραφο παραπέμποντας τον αιτούντα εύκολα προσβάσιμες εναλλακτικές πηγές. 

Άρθρο 7 – 

Χρεώσεις για πρόσβαση σε επίσημα έγγραφα 

1 Η επιθεώρηση επίσημων εγγράφων στις εγκαταστάσεις μιας δημόσιας αρχής είναι δωρεάν. Αυτό δεν εμποδίζει τα συμβαλλόμενα μέρη να καθορίζουν χρεώσεις για τις παρεχόμενες από την άποψη αυτή υπηρεσίες από αρχεία και μουσεία. 

2 Μπορεί να χρεωθεί τέλος στον αιτούντα για αντίγραφο του επίσημου εγγράφου, το οποίο θα έπρεπε να είναι λογικό και να μην υπερβαίνει το πραγματικό κόστος αναπαραγωγής και παράδοσης του εγγράφου. Τα τιμολόγια των τελών δημοσιεύονται. 

Άρθρο 8 – 

Διαδικασία επανεξέτασης 

1 Ένας αιτών του οποίου το αίτημα για επίσημο έγγραφο έχει απορριφθεί, ρητά ή σιωπηρά, είτε εν μέρει είτε πλήρως, έχει πρόσβαση σε διαδικασία αναθεώρησης ενώπιον δικαστηρίου ή άλλου ανεξάρτητο και αμερόληπτο όργανο που έχει συσταθεί με νόμο. 

2 Ο αιτών έχει πάντα πρόσβαση σε μια ταχεία και ανέξοδη διαδικασία επανεξέτασης, που συνεπάγεται είτε επανεξέταση από δημόσια αρχή είτε επανεξέταση σύμφωνα με παράγραφος 1. 

Άρθρο 9 – Συμπληρωματικά μέτρα Τα μέρη ενημερώνουν το κοινό σχετικά με το δικαίωμά του πρόσβασης σε επίσημα έγγραφα και με ποιον τρόπο μπορεί να ασκηθεί. Λαμβάνουν επίσης τα κατάλληλα μέτρα για: να εκπαιδεύσει τις δημόσιες αρχές στα καθήκοντα και τις υποχρεώσεις τους σε σχέση με την εφαρμογή αυτού του δικαιώματος· 

β παρέχουν πληροφορίες για τα θέματα ή τις δραστηριότητες για τις οποίες είναι υπεύθυνοι·γ να διαχειρίζονται τα έγγραφά τους αποτελεσματικά, ώστε να είναι εύκολα προσβάσιμα. 

και 

δ εφαρμόζουν σαφείς και καθιερωμένους κανόνες για τη διατήρηση και την καταστροφή των εγγράφων τους. 

Άρθρο 10 –

Έγγραφα που δημοσιοποιούνται με πρωτοβουλία των δημοσίων αρχών 

Με δική της πρωτοβουλία και κατά περίπτωση, μια δημόσια αρχή λαμβάνει τα απαραίτητα μέτρα για τη δημοσιοποίηση επίσημων εγγράφων που κατέχει προς το συμφέρον της διαφάνεια και αποτελεσματικότητα της δημόσιας διοίκησης και ενθάρρυνση της ενημερωμένης συμμετοχής από το κοινό σε θέματα γενικού ενδιαφέροντος. 

Ενότητα II 

Άρθρο 11 – 

Ομάδα ειδικών για την πρόσβαση σε επίσημα έγγραφα 

1 Μια ομάδα ειδικών για την πρόσβαση σε επίσημα έγγραφα συνεδριάζει τουλάχιστον μία φορά το χρόνο με 

α για την παρακολούθηση της εφαρμογής της παρούσας σύμβασης από τα μέρη, ιδίως: έκθεση σχετικά με την καταλληλότητα των μέτρων στη νομοθεσία και την πρακτική που έλαβαν τα μέρη θέτουν σε ισχύ τις διατάξεις που ορίζονται στην παρούσα Σύμβαση· 

β. Εκφράζει απόψεις για οποιοδήποτε ζήτημα που αφορά την εφαρμογή της παρούσας Σύμβασης. 

ii υποβολή προτάσεων για τη διευκόλυνση ή τη βελτίωση της αποτελεσματικής χρήσης και υλοποίησης την παρούσα Σύμβαση, συμπεριλαμβανομένου του εντοπισμού τυχόν προβλημάτων· 

iii ανταλλαγή πληροφοριών και αναφορά σημαντικών νομικών, πολιτικών ή τεχνολογικών εξελίξεις? 

iv υποβολή προτάσεων στη Διαβούλευση των Μερών για την τροποποίηση του παρόντος Σύμβαση; 

v διατυπώνει τη γνώμη του για οποιαδήποτε πρόταση τροποποίησης αυτής της Σύμβασης σύμφωνα με το άρθρο 19. 

2 Η ομάδα ειδικών μπορεί να ζητήσει πληροφορίες και γνώμες από την κοινωνία των πολιτών. 

3 Η ομάδα ειδικών αποτελείται από τουλάχιστον 10 και κατ' ανώτατο όριο 15 μέλη. Τα μέλη εκλέγονται από τη διαβούλευση των μερών για περίοδο τεσσάρων ετών, με δυνατότητα ανανέωσης μία φορά, από κατάλογο εμπειρογνωμόνων, κάθε συμβαλλόμενο μέρος προτείνει δύο εμπειρογνώμονες. Θα επιλεγούν από μεταξύ ατόμων ύψιστης ακεραιότητας που αναγνωρίζονται για τις ικανότητές τους στον τομέα της πρόσβασης στα επίσημα έγγραφα. Ένα μέγιστο μέλος μπορεί να εκλεγεί από τον κατάλογο που προτείνει κάθε Μέρος. 

4 Τα μέλη της ομάδας ειδικών συνεδριάζουν με την ατομική τους ιδιότητα, είναι ανεξάρτητα και αμερόληπτοι κατά την άσκηση των καθηκόντων τους και δεν λαμβάνουν οδηγίες από κυβερνήσεις. 

5 Η διαδικασία εκλογής των μελών της Ομάδας Ειδικών καθορίζεται από την Επιτροπή Υπουργών, μετά από διαβούλευση και λήψη της ομόφωνης συγκατάθεσης της Μέρη της Σύμβασης, εντός προθεσμίας ενός έτους από την έναρξη ισχύος της παρούσας Σύμβαση. Η ομάδα ειδικών θεσπίζει τον εσωτερικό της κανονισμό. 

Άρθρο 12 – 

Διαβούλευση με τα μέρη 

1 Η διαβούλευση των μερών αποτελείται από έναν εκπρόσωπο ανά μέρος.

Η διαβούλευση με τα μέρη λαμβάνει χώρα με σκοπό: 

α) εξέταση των εκθέσεων, απόψεων και προτάσεων της Ομάδας Ειδικών· 

β) υποβάλλει προτάσεις και συστάσεις στα μέρη· 

γ να υποβάλει προτάσεις για την τροποποίηση της παρούσας Σύμβασης σύμφωνα με το άρθρο 19. 

δ διατυπώνοντας τη γνώμη του για κάθε πρόταση τροποποίησης της παρούσας Σύμβασης που έγινε στις σύμφωνα με το άρθρο 19. 

3 Η διαβούλευση των μερών συγκαλείται από τον Γενικό Γραμματέα του Συμβουλίου της Ευρώπη εντός ενός έτους από την έναρξη ισχύος της παρούσας Σύμβασης προκειμένου να εκλεγεί η μέλη της Ομάδας Ειδικών. Στη συνέχεια θα συνεδριάζει τουλάχιστον μία φορά κάθε 4 χρόνια και σε κάθε περίπτωση, όταν η πλειοψηφία των Μερών, η Επιτροπή Υπουργών ή ο Γραμματέας Ο Στρατηγός του Συμβουλίου της Ευρώπης ζητά τη σύγκλησή του. Η διαβούλευση των μερών θεσπίζει τον εσωτερικό κανονισμό της. 

4 Μετά από κάθε συνεδρίαση, η Διαβούλευση των Μερών υποβάλλεται στην Επιτροπή Υπουργών έκθεση δραστηριότητας.

 Άρθρο 13 – 

Γραμματεία Η διαβούλευση με τα μέρη και την ομάδα ειδικών επικουρείται από Γραμματεία του Συμβουλίου της Ευρώπης κατά την άσκηση των καθηκόντων τους σύμφωνα με το παρόν Τμήμα. 

Άρθρο 14 – 

Αναφορά 

1 Εντός ενός έτους από την έναρξη ισχύος της παρούσας Σύμβασης σε σχέση με α Συμβαλλόμενο μέρος, το τελευταίο διαβιβάζει στην ομάδα ειδικών έκθεση που περιέχει πλήρη πληροφορίες για τα νομοθετικά και άλλα μέτρα που λαμβάνονται για την εφαρμογή των διατάξεων του παρόντος Σύμβαση. 2 Στη συνέχεια, κάθε Μέρος διαβιβάζει στην Ομάδα Ειδικών πριν από κάθε συνεδρίαση της Διαβούλευση με τα μέρη ενημέρωση των πληροφοριών που αναφέρονται στην παράγραφο 1. 

3 Κάθε συμβαλλόμενο μέρος διαβιβάζει επίσης στην ομάδα ειδικών κάθε πληροφορία που ζητά εκπληρώσει τα καθήκοντά του.

 Άρθρο 15 – 

Δημοσίευση Οι εκθέσεις που υποβάλλονται από τα μέρη στην ομάδα ειδικών, οι εκθέσεις, οι προτάσεις και γνωμοδοτήσεις της ομάδας ειδικών και τις εκθέσεις δραστηριότητας της διαβούλευσης των μερών δημοσιοποιούνται. 

Ενότητα III 

Άρθρο 16 –

 Υπογραφή και γ να διαχειρίζονται τα έγγραφά τους αποτελεσματικά, ώστε να είναι εύκολα προσβάσιμα. και δ εφαρμόζουν σαφείς και καθιερωμένους κανόνες για τη διατήρηση και την καταστροφή των εγγράφων τους. 

Άρθρο 10 –

 Έγγραφα που δημοσιοποιούνται με πρωτοβουλία των δημοσίων αρχών Με δική της πρωτοβουλία και κατά περίπτωση, μια δημόσια αρχή λαμβάνει τα απαραίτητα μέτρα για τη δημοσιοποίηση επίσημων εγγράφων που κατέχει προς το συμφέρον της διαφάνεια και αποτελεσματικότητα της δημόσιας διοίκησης και ενθάρρυνση της ενημερωμένης συμμετοχής από το κοινό σε θέματα γενικού ενδιαφέροντος. 

Ενότητα II 

Άρθρο 11 – 

Ομάδα ειδικών για την πρόσβαση σε επίσημα έγγραφα 1 Μια ομάδα ειδικών για την πρόσβαση σε επίσημα έγγραφα συνεδριάζει τουλάχιστον μία φορά το χρόνο με α για την παρακολούθηση της εφαρμογής της παρούσας σύμβασης από τα μέρη, ιδίως: έκθεση σχετικά με την καταλληλότητα των μέτρων στη νομοθεσία και την πρακτική που έλαβαν τα μέρη θέτουν σε ισχύ τις διατάξεις που ορίζονται στην παρούσα Σύμβαση· 

β. Εκφράζει απόψεις για οποιοδήποτε ζήτημα που αφορά την εφαρμογή της παρούσας Σύμβασης. 

ii υποβολή προτάσεων για τη διευκόλυνση ή τη βελτίωση της αποτελεσματικής χρήσης και υλοποίησης την παρούσα Σύμβαση, συμπεριλαμβανομένου του εντοπισμού τυχόν προβλημάτων· 

iii ανταλλαγή πληροφοριών και αναφορά σημαντικών νομικών, πολιτικών ή τεχνολογικών εξελίξεις? iv υποβολή προτάσεων στη Διαβούλευση των Μερών για την τροποποίηση του παρόντος Σύμβαση; 

v διατυπώνει τη γνώμη του για οποιαδήποτε πρόταση τροποποίησης αυτής της Σύμβασης σύμφωνα με το άρθρο 19. 

2 Η ομάδα ειδικών μπορεί να ζητήσει πληροφορίες και γνώμες από την κοινωνία των πολιτών. 

3 Η ομάδα ειδικών αποτελείται από τουλάχιστον 10 και κατ' ανώτατο όριο 15 μέλη. Τα μέλη εκλέγονται από τη διαβούλευση των μερών για περίοδο τεσσάρων ετών, με δυνατότητα ανανέωσης μία φορά, από κατάλογο εμπειρογνωμόνων, κάθε συμβαλλόμενο μέρος προτείνει δύο εμπειρογνώμονες. Θα επιλεγούν από μεταξύ ατόμων ύψιστης ακεραιότητας που αναγνωρίζονται για τις ικανότητές τους στον τομέα της πρόσβασης στα επίσημα έγγραφα. Ένα μέγιστο μέλος μπορεί να εκλεγεί από τον κατάλογο που προτείνει κάθε Μέρος. 

4 Τα μέλη της ομάδας ειδικών συνεδριάζουν με την ατομική τους ιδιότητα, είναι ανεξάρτητα και αμερόληπτοι κατά την άσκηση των καθηκόντων τους και δεν λαμβάνουν οδηγίες από κυβερνήσεις. 5 Η διαδικασία εκλογής των μελών της Ομάδας Ειδικών καθορίζεται από την Επιτροπή Υπουργών, μετά από διαβούλευση και λήψη της ομόφωνης συγκατάθεσης της Μέρη της Σύμβασης, εντός προθεσμίας ενός έτους από την έναρξη ισχύος της παρούσας Σύμβαση. Η ομάδα ειδικών θεσπίζει τον εσωτερικό της κανονισμό.

 Άρθρο 12 – 

Διαβούλευση με τα μέρη 1 Η διαβούλευση των μερών αποτελείται από έναν εκπρόσωπο ανά μέρος. 

 Η διαβούλευση με τα μέρη λαμβάνει χώρα με σκοπό: α) εξέταση των εκθέσεων, απόψεων και προτάσεων της Ομάδας Ειδικών· 

β) υποβάλλει προτάσεις και συστάσεις στα μέρη· γ να υποβάλει προτάσεις για την τροποποίηση της παρούσας Σύμβασης σύμφωνα με το άρθρο 19. δ διατυπώνοντας τη γνώμη του για κάθε πρόταση τροποποίησης της παρούσας Σύμβασης που έγινε στις σύμφωνα με το άρθρο 19. 

3 Η διαβούλευση των μερών συγκαλείται από τον Γενικό Γραμματέα του Συμβουλίου της Ευρώπη εντός ενός έτους από την έναρξη ισχύος της παρούσας Σύμβασης προκειμένου να εκλεγεί η μέλη της Ομάδας Ειδικών. Στη συνέχεια θα συνεδριάζει τουλάχιστον μία φορά κάθε 4 χρόνια και σε κάθε περίπτωση, όταν η πλειοψηφία των Μερών, η Επιτροπή Υπουργών ή ο Γραμματέας Ο Στρατηγός του Συμβουλίου της Ευρώπης ζητά τη σύγκλησή του. Η διαβούλευση των μερών θεσπίζει τον εσωτερικό κανονισμό της. 

4 Μετά από κάθε συνεδρίαση, η Διαβούλευση των Μερών υποβάλλεται στην Επιτροπή Υπουργών έκθεση δραστηριότητας. 

Άρθρο 13 – 

Γραμματεία Η διαβούλευση με τα μέρη και την ομάδα ειδικών επικουρείται από Γραμματεία του Συμβουλίου της Ευρώπης κατά την άσκηση των καθηκόντων τους σύμφωνα με το παρόν Τμήμα. 

Άρθρο 14 –

 Αναφορά 1 Εντός ενός έτους από την έναρξη ισχύος της παρούσας Σύμβασης σε σχέση με α Συμβαλλόμενο μέρος, το τελευταίο διαβιβάζει στην ομάδα ειδικών έκθεση που περιέχει πλήρη πληροφορίες για τα νομοθετικά και άλλα μέτρα που λαμβάνονται για την εφαρμογή των διατάξεων του παρόντος Σύμβαση. 

2 Στη συνέχεια, κάθε Μέρος διαβιβάζει στην Ομάδα Ειδικών πριν από κάθε συνεδρίαση της Διαβούλευση με τα μέρη ενημέρωση των πληροφοριών που αναφέρονται στην παράγραφο 1. 

3 Κάθε συμβαλλόμενο μέρος διαβιβάζει επίσης στην ομάδα ειδικών κάθε πληροφορία που ζητά εκπληρώσει τα καθήκοντά του. 

Άρθρο 15 – 

Δημοσίευση Οι εκθέσεις που υποβάλλονται από τα μέρη στην ομάδα ειδικών, οι εκθέσεις, οι προτάσεις και γνωμοδοτήσεις της ομάδας ειδικών και τις εκθέσεις δραστηριότητας της διαβούλευσης των μερών δημοσιοποιούνται. 

Ενότητα III 

Άρθρο 16 – 

Υπογραφή καιγ να διαχειρίζονται τα έγγραφά τους αποτελεσματικά, ώστε να είναι εύκολα προσβάσιμα. και δ εφαρμόζουν σαφείς και καθιερωμένους κανόνες για τη διατήρηση και την καταστροφή των εγγράφων τους. 

Άρθρο 10 – 

Έγγραφα που δημοσιοποιούνται με πρωτοβουλία των δημοσίων αρχών 

Με δική της πρωτοβουλία και κατά περίπτωση, μια δημόσια αρχή λαμβάνει τα απαραίτητα μέτρα για τη δημοσιοποίηση επίσημων εγγράφων που κατέχει προς το συμφέρον της διαφάνεια και αποτελεσματικότητα της δημόσιας διοίκησης και ενθάρρυνση της ενημερωμένης συμμετοχής από το κοινό σε θέματα γενικού ενδιαφέροντος. 

Ενότητα II 

Άρθρο 11 – 

Ομάδα ειδικών για την πρόσβαση σε επίσημα έγγραφα 1 Μια ομάδα ειδικών για την πρόσβαση σε επίσημα έγγραφα συνεδριάζει τουλάχιστον μία φορά το χρόνο με α για την παρακολούθηση της εφαρμογής της παρούσας σύμβασης από τα μέρη, ιδίως: έκθεση σχετικά με την καταλληλότητα των μέτρων στη νομοθεσία και την πρακτική που έλαβαν τα μέρη θέτουν σε ισχύ τις διατάξεις που ορίζονται στην παρούσα Σύμβαση· 

β. Εκφράζει απόψεις για οποιοδήποτε ζήτημα που αφορά την εφαρμογή της παρούσας Σύμβασης. 

ii υποβολή προτάσεων για τη διευκόλυνση ή τη βελτίωση της αποτελεσματικής χρήσης και υλοποίησης την παρούσα Σύμβαση, συμπεριλαμβανομένου του εντοπισμού τυχόν προβλημάτων· 

iii ανταλλαγή πληροφοριών και αναφορά σημαντικών νομικών, πολιτικών ή τεχνολογικών εξελίξεις? iv υποβολή προτάσεων στη Διαβούλευση των Μερών για την τροποποίηση του παρόντος Σύμβαση; 

v διατυπώνει τη γνώμη του για οποιαδήποτε πρόταση τροποποίησης αυτής της Σύμβασης σύμφωνα με το άρθρο 19. 

2 Η ομάδα ειδικών μπορεί να ζητήσει πληροφορίες και γνώμες από την κοινωνία των πολιτών. 

3 Η ομάδα ειδικών αποτελείται από τουλάχιστον 10 και κατ' ανώτατο όριο 15 μέλη. Τα μέλη εκλέγονται από τη διαβούλευση των μερών για περίοδο τεσσάρων ετών, με δυνατότητα ανανέωσης μία φορά, από κατάλογο εμπειρογνωμόνων, κάθε συμβαλλόμενο μέρος προτείνει δύο εμπειρογνώμονες. Θα επιλεγούν από μεταξύ ατόμων ύψιστης ακεραιότητας που αναγνωρίζονται για τις ικανότητές τους στον τομέα της πρόσβασης στα επίσημα έγγραφα. Ένα μέγιστο μέλος μπορεί να εκλεγεί από τον κατάλογο που προτείνει κάθε Μέρος. 

4 Τα μέλη της ομάδας ειδικών συνεδριάζουν με την ατομική τους ιδιότητα, είναι ανεξάρτητα και αμερόληπτοι κατά την άσκηση των καθηκόντων τους και δεν λαμβάνουν οδηγίες από κυβερνήσεις. 

5 Η διαδικασία εκλογής των μελών της Ομάδας Ειδικών καθορίζεται από την Επιτροπή Υπουργών, μετά από διαβούλευση και λήψη της ομόφωνης συγκατάθεσης της Μέρη της Σύμβασης, εντός προθεσμίας ενός έτους από την έναρξη ισχύος της παρούσας Σύμβαση. Η ομάδα ειδικών θεσπίζει τον εσωτερικό της κανονισμό. 

Άρθρο 12 – 

Διαβούλευση με τα μέρη 1 Η διαβούλευση των μερών αποτελείται από έναν εκπρόσωπο ανά μέρος.  Η διαβούλευση με τα μέρη λαμβάνει χώρα με σκοπό: α) εξέταση των εκθέσεων, απόψεων και προτάσεων της Ομάδας Ειδικών· 

β) υποβάλλει προτάσεις και συστάσεις στα μέρη· 

γ να υποβάλει προτάσεις για την τροποποίηση της παρούσας Σύμβασης σύμφωνα με το άρθρο 19. 

δ διατυπώνοντας τη γνώμη του για κάθε πρόταση τροποποίησης της παρούσας Σύμβασης που έγινε στις σύμφωνα με το άρθρο 19. 

3 Η διαβούλευση των μερών συγκαλείται από τον Γενικό Γραμματέα του Συμβουλίου της Ευρώπη εντός ενός έτους από την έναρξη ισχύος της παρούσας Σύμβασης προκειμένου να εκλεγεί η μέλη της Ομάδας Ειδικών. Στη συνέχεια θα συνεδριάζει τουλάχιστον μία φορά κάθε 4 χρόνια και σε κάθε περίπτωση, όταν η πλειοψηφία των Μερών, η Επιτροπή Υπουργών ή ο Γραμματέας Ο Στρατηγός του Συμβουλίου της Ευρώπης ζητά τη σύγκλησή του. Η διαβούλευση των μερών θεσπίζει τον εσωτερικό κανονισμό της. 

4 Μετά από κάθε συνεδρίαση, η Διαβούλευση των Μερών υποβάλλεται στην Επιτροπή Υπουργών έκθεση δραστηριότητας. Άρθρο 13 – Γραμματεία Η διαβούλευση με τα μέρη και την ομάδα ειδικών επικουρείται από Γραμματεία του Συμβουλίου της Ευρώπης κατά την άσκηση των καθηκόντων τους σύμφωνα με το παρόν Τμήμα. 

Άρθρο 14 – 

Αναφορά 1 Εντός ενός έτους από την έναρξη ισχύος της παρούσας Σύμβασης σε σχέση με α Συμβαλλόμενο μέρος, το τελευταίο διαβιβάζει στην ομάδα ειδικών έκθεση που περιέχει πλήρη πληροφορίες για τα νομοθετικά και άλλα μέτρα που λαμβάνονται για την εφαρμογή των διατάξεων του παρόντος Σύμβαση. 

2 Στη συνέχεια, κάθε Μέρος διαβιβάζει στην Ομάδα Ειδικών πριν από κάθε συνεδρίαση της Διαβούλευση με τα μέρη ενημέρωση των πληροφοριών που αναφέρονται στην παράγραφο 1. 

3Κάθε συμβαλλόμενο μέρος διαβιβάζει επίσης στην ομάδα ειδικών κάθε πληροφορία που ζητά εκπληρώσει τα καθήκοντά του. 

Άρθρο 15 – 

Δημοσίευση Οι εκθέσεις που υποβάλλονται από τα μέρη στην ομάδα ειδικών, οι εκθέσεις, οι προτάσεις και γνωμοδοτήσεις της ομάδας ειδικών και τις εκθέσεις δραστηριότητας της διαβούλευσης των μερών δημοσιοποιούνται. Ενότητα III

 Άρθρο 16 – 

Υπογραφή καιγ να διαχειρίζονται τα έγγραφά τους αποτελεσματικά, ώστε να είναι εύκολα προσβάσιμα. και δ εφαρμόζουν σαφείς και καθιερωμένους κανόνες για τη διατήρηση και την καταστροφή των εγγράφων τους. 

Άρθρο 10 – 

Έγγραφα που δημοσιοποιούνται με πρωτοβουλία των δημοσίων αρχών Με δική της πρωτοβουλία και κατά περίπτωση, μια δημόσια αρχή λαμβάνει τα απαραίτητα μέτρα για τη δημοσιοποίηση επίσημων εγγράφων που κατέχει προς το συμφέρον της διαφάνεια και αποτελεσματικότητα της δημόσιας διοίκησης και ενθάρρυνση της ενημερωμένης συμμετοχής από το κοινό σε θέματα γενικού ενδιαφέροντος. 

Ενότητα II 

Άρθρο 11 – 

Ομάδα ειδικών για την πρόσβαση σε επίσημα έγγραφα 1 Μια ομάδα ειδικών για την πρόσβαση σε επίσημα έγγραφα συνεδριάζει τουλάχιστον μία φορά το χρόνο με α για την παρακολούθηση της εφαρμογής της παρούσας σύμβασης από τα μέρη, ιδίως: έκθεση σχετικά με την καταλληλότητα των μέτρων στη νομοθεσία και την πρακτική που έλαβαν τα μέρη θέτουν σε ισχύ τις διατάξεις που ορίζονται στην παρούσα Σύμβαση· 

β. Εκφράζει απόψεις για οποιοδήποτε ζήτημα που αφορά την εφαρμογή της παρούσας Σύμβασης. 

ii υποβολή προτάσεων για τη διευκόλυνση ή τη βελτίωση της αποτελεσματικής χρήσης και υλοποίησης την παρούσα Σύμβαση, συμπεριλαμβανομένου του εντοπισμού τυχόν προβλημάτων· 

iii ανταλλαγή πληροφοριών και αναφορά σημαντικών νομικών, πολιτικών ή τεχνολογικών εξελίξεις? 

iv υποβολή προτάσεων στη Διαβούλευση των Μερών για την τροποποίηση του παρόντος Σύμβαση; 

v διατυπώνει τη γνώμη του για οποιαδήποτε πρόταση τροποποίησης αυτής της Σύμβασης σύμφωνα με το άρθρο 19. 

2 Η ομάδα ειδικών μπορεί να ζητήσει πληροφορίες και γνώμες από την κοινωνία των πολιτών. 

3 Η ομάδα ειδικών αποτελείται από τουλάχιστον 10 και κατ' ανώτατο όριο 15 μέλη. Τα μέλη εκλέγονται από τη διαβούλευση των μερών για περίοδο τεσσάρων ετών, με δυνατότητα ανανέωσης μία φορά, από κατάλογο εμπειρογνωμόνων, κάθε συμβαλλόμενο μέρος προτείνει δύο εμπειρογνώμονες. Θα επιλεγούν από μεταξύ ατόμων ύψιστης ακεραιότητας που αναγνωρίζονται για τις ικανότητές τους στον τομέα της πρόσβασης στα επίσημα έγγραφα. Ένα μέγιστο μέλος μπορεί να εκλεγεί από τον κατάλογο που προτείνει κάθε Μέρος. 

4 Τα μέλη της ομάδας ειδικών συνεδριάζουν με την ατομική τους ιδιότητα, είναι ανεξάρτητα και αμερόληπτοι κατά την άσκηση των καθηκόντων τους και δεν λαμβάνουν οδηγίες από κυβερνήσεις. 

5 Η διαδικασία εκλογής των μελών της Ομάδας Ειδικών καθορίζεται από την Επιτροπή Υπουργών, μετά από διαβούλευση και λήψη της ομόφωνης συγκατάθεσης της Μέρη της Σύμβασης, εντός προθεσμίας ενός έτους από την έναρξη ισχύος της παρούσας Σύμβαση. Η ομάδα ειδικών θεσπίζει τον εσωτερικό της κανονισμό. 

Άρθρο 12 – 

Διαβούλευση με τα μέρη 1 Η διαβούλευση των μερών αποτελείται από έναν εκπρόσωπο ανά μέρος. 

 Η διαβούλευση με τα μέρη λαμβάνει χώρα με σκοπό

α) εξέταση των εκθέσεων, απόψεων και προτάσεων της Ομάδας Ειδικών· 

β) υποβάλλει προτάσεις και συστάσεις στα μέρη·

γ να υποβάλει προτάσεις για την τροποποίηση της παρούσας Σύμβασης σύμφωνα με το άρθρο 19. 

δ διατυπώνοντας τη γνώμη του για κάθε πρόταση τροποποίησης της παρούσας Σύμβασης που έγινε στις σύμφωνα με το άρθρο 19. 

3 Η διαβούλευση των μερών συγκαλείται από τον Γενικό Γραμματέα του Συμβουλίου της Ευρώπη εντός ενός έτους από την έναρξη ισχύος της παρούσας Σύμβασης προκειμένου να εκλεγεί η μέλη της Ομάδας Ειδικών. Στη συνέχεια θα συνεδριάζει τουλάχιστον μία φορά κάθε 4 χρόνια και σε κάθε περίπτωση, όταν η πλειοψηφία των Μερών, η Επιτροπή Υπουργών ή ο Γραμματέας Ο Στρατηγός του Συμβουλίου της Ευρώπης ζητά τη σύγκλησή του. Η διαβούλευση των μερών θεσπίζει τον εσωτερικό κανονισμό της. 

4 Μετά από κάθε συνεδρίαση, η Διαβούλευση των Μερών υποβάλλεται στην Επιτροπή Υπουργών έκθεση δραστηριότητας.

 Άρθρο 13 – 

Γραμματεία Η διαβούλευση με τα μέρη και την ομάδα ειδικών επικουρείται από Γραμματεία του Συμβουλίου της Ευρώπης κατά την άσκηση των καθηκόντων τους σύμφωνα με το παρόν Τμήμα. 

Άρθρο 14 – 

Αναφορά 1 Εντός ενός έτους από την έναρξη ισχύος της παρούσας Σύμβασης σε σχέση με α Συμβαλλόμενο μέρος, το τελευταίο διαβιβάζει στην ομάδα ειδικών έκθεση που περιέχει πλήρη πληροφορίες για τα νομοθετικά και άλλα μέτρα που λαμβάνονται για την εφαρμογή των διατάξεων του παρόντος Σύμβαση. 

2 Στη συνέχεια, κάθε Μέρος διαβιβάζει στην Ομάδα Ειδικών πριν από κάθε συνεδρίαση της Διαβούλευση με τα μέρη ενημέρωση των πληροφοριών που αναφέρονται στην παράγραφο 1. 

3 Κάθε συμβαλλόμενο μέρος διαβιβάζει επίσης στην ομάδα ειδικών κάθε πληροφορία που ζητά εκπληρώσει τα καθήκοντά του. 

Άρθρο 15 – 

Δημοσίευση Οι εκθέσεις που υποβάλλονται από τα μέρη στην ομάδα ειδικών, οι εκθέσεις, οι προτάσεις και γνωμοδοτήσεις της ομάδας ειδικών και τις εκθέσεις δραστηριότητας της διαβούλευσης των μερών δημοσιοποιούνται. Ενότητα III

 Άρθρο 16 – 

Υπογραφή και 

γ να διαχειρίζονται τα έγγραφά τους αποτελεσματικά, ώστε να είναι εύκολα προσβάσιμα. 

και δ εφαρμόζουν σαφείς και καθιερωμένους κανόνες για τη διατήρηση και την καταστροφή των εγγράφων τους. 

Άρθρο 10 – 

Έγγραφα που δημοσιοποιούνται με πρωτοβουλία των δημοσίων αρχών Με δική της πρωτοβουλία και κατά περίπτωση, μια δημόσια αρχή λαμβάνει τα απαραίτητα μέτρα για τη δημοσιοποίηση επίσημων εγγράφων που κατέχει προς το συμφέρον της διαφάνεια και αποτελεσματικότητα της δημόσιας διοίκησης και ενθάρρυνση της ενημερωμένης συμμετοχής από το κοινό σε θέματα γενικού ενδιαφέροντος. 

Ενότητα II 

Άρθρο 11 – 

Ομάδα ειδικών για την πρόσβαση σε επίσημα έγγραφα 1 Μια ομάδα ειδικών για την πρόσβαση σε επίσημα έγγραφα συνεδριάζει τουλάχιστον μία φορά το χρόνο με α για την παρακολούθηση της εφαρμογής της παρούσας σύμβασης από τα μέρη, ιδίως: έκθεση σχετικά με την καταλληλότητα των μέτρων στη νομοθεσία και την πρακτική που έλαβαν τα μέρη θέτουν σε ισχύ τις διατάξεις που ορίζονται στην παρούσα Σύμβαση· 

β. Εκφράζει απόψεις για οποιοδήποτε ζήτημα που αφορά την εφαρμογή της παρούσας Σύμβασης. 

ii υποβολή προτάσεων για τη διευκόλυνση ή τη βελτίωση της αποτελεσματικής χρήσης και υλοποίησης την παρούσα Σύμβαση, συμπεριλαμβανομένου του εντοπισμού τυχόν προβλημάτων· 

iii ανταλλαγή πληροφοριών και αναφορά σημαντικών νομικών, πολιτικών ή τεχνολογικών εξελίξεις? 

iv υποβολή προτάσεων στη Διαβούλευση των Μερών για την τροποποίηση του παρόντος Σύμβαση;

 v διατυπώνει τη γνώμη του για οποιαδήποτε πρόταση τροποποίησης αυτής της Σύμβασης σύμφωνα με το άρθρο 19. 

2 Η ομάδα ειδικών μπορεί να ζητήσει πληροφορίες και γνώμες από την κοινωνία των πολιτών. 

3 Η ομάδα ειδικών αποτελείται από τουλάχιστον 10 και κατ' ανώτατο όριο 15 μέλη. Τα μέλη εκλέγονται από τη διαβούλευση των μερών για περίοδο τεσσάρων ετών, με δυνατότητα ανανέωσης μία φορά, από κατάλογο εμπειρογνωμόνων, κάθε συμβαλλόμενο μέρος προτείνει δύο εμπειρογνώμονες. Θα επιλεγούν από μεταξύ ατόμων ύψιστης ακεραιότητας που αναγνωρίζονται για τις ικανότητές τους στον τομέα της πρόσβασης στα επίσημα έγγραφα. Ένα μέγιστο μέλος μπορεί να εκλεγεί από τον κατάλογο που προτείνει κάθε Μέρος. 

4 Τα μέλη της ομάδας ειδικών συνεδριάζουν με την ατομική τους ιδιότητα, είναι ανεξάρτητα και αμερόληπτοι κατά την άσκηση των καθηκόντων τους και δεν λαμβάνουν οδηγίες από κυβερνήσεις. 5 Η διαδικασία εκλογής των μελών της Ομάδας Ειδικών καθορίζεται από την Επιτροπή Υπουργών, μετά από διαβούλευση και λήψη της ομόφωνης συγκατάθεσης της Μέρη της Σύμβασης, εντός προθεσμίας ενός έτους από την έναρξη ισχύος της παρούσας Σύμβαση. Η ομάδα ειδικών θεσπίζει τον εσωτερικό της κανονισμό. 

Άρθρο 12 – 

Διαβούλευση με τα μέρη 1 Η διαβούλευση των μερών αποτελείται από έναν εκπρόσωπο ανά μέρος. 

 Η διαβούλευση με τα μέρη λαμβάνει χώρα με σκοπό: 

α) εξέταση των εκθέσεων, απόψεων και προτάσεων της Ομάδας Ειδικών· 

β) υποβάλλει προτάσεις και συστάσεις στα μέρη· 

γ να υποβάλει προτάσεις για την τροποποίηση της παρούσας Σύμβασης σύμφωνα με το άρθρο 19. 

δ διατυπώνοντας τη γνώμη του για κάθε πρόταση τροποποίησης της παρούσας Σύμβασης που έγινε στις σύμφωνα με το άρθρο 19. 

3 Η διαβούλευση των μερών συγκαλείται από τον Γενικό Γραμματέα του Συμβουλίου της Ευρώπη εντός ενός έτους από την έναρξη ισχύος της παρούσας Σύμβασης προκειμένου να εκλεγεί η μέλη της Ομάδας Ειδικών. Στη συνέχεια θα συνεδριάζει τουλάχιστον μία φορά κάθε 4 χρόνια και σε κάθε περίπτωση, όταν η πλειοψηφία των Μερών, η Επιτροπή Υπουργών ή ο Γραμματέας Ο Στρατηγός του Συμβουλίου της Ευρώπης ζητά τη σύγκλησή του. Η διαβούλευση των μερών θεσπίζει τον εσωτερικό κανονισμό της. 

4 Μετά από κάθε συνεδρίαση, η Διαβούλευση των Μερών υποβάλλεται στην Επιτροπή Υπουργών έκθεση δραστηριότητας. 

Άρθρο 13 – 

Γραμματεία Η διαβούλευση με τα μέρη και την ομάδα ειδικών επικουρείται από Γραμματεία του Συμβουλίου της Ευρώπης κατά την άσκηση των καθηκόντων τους σύμφωνα με το παρόν Τμήμα. 

Άρθρο 14 – 

Αναφορά 1 Εντός ενός έτους από την έναρξη ισχύος της παρούσας Σύμβασης σε σχέση με α Συμβαλλόμενο μέρος, το τελευταίο διαβιβάζει στην ομάδα ειδικών έκθεση που περιέχει πλήρη πληροφορίες για τα νομοθετικά και άλλα μέτρα που λαμβάνονται για την εφαρμογή των διατάξεων του παρόντος Σύμβαση. 

2 Στη συνέχεια, κάθε Μέρος διαβιβάζει στην Ομάδα Ειδικών πριν από κάθε συνεδρίαση της Διαβούλευση με τα μέρη ενημέρωση των πληροφοριών που αναφέρονται στην παράγραφο 1. 

3 Κάθε συμβαλλόμενο μέρος διαβιβάζει επίσης στην ομάδα ειδικών κάθε πληροφορία που ζητά εκπληρώσει τα καθήκοντά του. 

Άρθρο 15 – 

Δημοσίευση Οι εκθέσεις που υποβάλλονται από τα μέρη στην ομάδα ειδικών, οι εκθέσεις, οι προτάσεις και γνωμοδοτήσεις της ομάδας ειδικών και τις εκθέσεις δραστηριότητας της διαβούλευσης των μερών δημοσιοποιούνται.



Toπικό Μέσο Μαζικής ενημέρωσης ("θυγατρικό" της "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"),ΜΙΑ ΚΡΑΥΓΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ 170.000 Ελλήνων Πολιτών. Είκοσι ολόκληρα χρόνια ζωής (2000-2021) και αγώνων στην καταγραφή και υπεράσπιση της Αλήθειας για τον πολύπαθο τόπο των Αχαρνών.

ΑΧΑΡΝΕΣ: Ενημέρωση...ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΕΗΛΑΤΗΜΕΝΟ ΔΗΜΟ

ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ,ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ

ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ,ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ
Βιογραφικό του Κυριάκου Μητσοτάκη Ο Κυριάκος Μητσοτάκης γεννήθηκε το 1968 στην Αθήνα. Αφού αποφοίτησε αριστούχος από το Κολλέγιο Αθηνών συνέχισε τις σπουδές του στην Αμερική. Σπούδασε κοινωνικές επιστήμες στο Harvard από όπου αποφοίτησε με την ανώτατη τιμητική διάκριση «summa cum laude» ενώ τιμήθηκε με τα έπαθλα «Hoopes» και «Tocqueville» για την εκπόνηση της διατριβής του με θέμα την αμερικανική εξωτερική πολιτική απέναντι στην Ελλάδα. Συνέχισε τις σπουδές του στο Stanford, στον τομέα των διεθνών οικονομικών σχέσεων και τις ολοκλήρωσε στο Harvard Business School στον τομέα της διοίκησης επιχειρήσεων. Πριν ασχοληθεί με την πολιτική, εργάστηκε επί μία δεκαετία στον ιδιωτικό τομέα στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Διετέλεσε οικονομικός αναλυτής στην Chase Investment Bank και σύμβουλος στην κορυφαία εταιρία συμβούλων McKinsey and Company στο Λονδίνο. Μετά την επιστροφή του στην Ελλάδα, εργάστηκε ως ανώτατο στέλεχος επενδύσεων στην Alpha Ventures της Alpha Bank και στη συνέχεια μετακινήθηκε στον Όμιλο της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδας. Διατέλεσε για τρία χρόνια Διευθύνων Σύμβουλος της Εθνικής Επιχειρηματικών Συμμετοχών, την οποία και ανέδειξε σε κορυφαία εταιρεία στην Ελληνική και Βαλκανική αγορά του private equity και του venture capital. Η Εθνική Επιχειρηματικών Συμμετοχών χρηματοδότησε πολλές γρήγορα αναπτυσσόμενες επιχειρήσεις με ίδια κεφάλαια, δημιουργώντας εκατοντάδες θέσεις απασχόλησης. Για την επαγγελματική του δραστηριότητα έχει λάβει τιμητικές διακρίσεις, με σημαντικότερη την βράβευσή του το 2003 από το World Economic Forum ως “Global Leader for Tomorrow”. Στις εκλογές του 2004 και του 2007 εξελέγη πρώτος σε σταυρούς προτίμησης βουλευτής με τη Νέα Δημοκρατία στη μεγαλύτερη εκλογική περιφέρεια της χώρας, τη Β΄ Αθηνών, ενώ στις εκλογές του 2009 εξελέγη για τρίτη φορά. Στις εκλογές του Μαΐου 2012 εξελέγη για μία ακόμη φορά πρώτος στη Β’ Αθηνών, ενώ ήταν επικεφαλής του ψηφοδελτίου στις εκλογές του Ιουνίου 2012. Στη Βουλή των Ελλήνων έχει συμμετάσχει στην Επιτροπή Αναθεώρησης του Συντάγματος και στις Επιτροπές Οικονομικών, Παραγωγής και Εμπορίου, Ευρωπαϊκών Υποθέσεων και Εξωτερικών και Άμυνας ενώ διετέλεσε για δύο χρόνια Πρόεδρος της Επιτροπής Περιβάλλοντος. Έως τις εκλογές του 2012 ήταν Τομεάρχης Περιβαλλοντικής Πολιτικής της Νέας Δημοκρατίας. Έχει επισκεφθεί πολλές περιβαλλοντικά ευαίσθητες περιοχές της χώρας, έχει συμμετάσχει σε δεκάδες συνέδρια για το περιβάλλον στην Ελλάδα και το εξωτερικό μεταξύ αυτών στις διεθνείς διασκέψεις του ΟΗΕ για την κλιματική αλλαγή στο Μπαλί, το Πόζναν, το Κανκούν και την Κοπεγχάγη. Διετέλεσε Υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης από τις 25 Ιουνίου 2013 μέχρι τις 27 Ιανουαρίου 2015. Στις εθνικές εκλογές της 25ης Ιανουαρίου 2015 εξελέγη για πέμπτη φορά βουλευτής της ΝΔ στη Β’ Αθηνών τετραπλασιάζοντας τους σταυρούς που έλαβε σε σχέση με τις εθνικές εκλογές του Μαΐου 2012. Στις 10 Ιανουαρίου 2016 εξελέγη πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας και αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης. Στις 7 Ιουλίου 2019 εξελέγη Πρωθυπουργός της Ελλάδας. Μιλάει Αγγλικά, Γαλλικά και Γερμανικά και έχει εκδώσει το βιβλίο «Οι Συμπληγάδες της Εξωτερικής Πολιτικής». Έχει τρία παιδιά, τη Σοφία, τον Κωνσταντίνο και τη Δάφνη.

OMAΔΑ FACEBOOK "ΔΗΜΟΤΕΣ ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ"

OMAΔΑ FACEBOOK "ΔΗΜΟΤΕΣ ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ"
ΔΗΜΟΤΕΣ ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ

"ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΦΥΛΗΣ" ΠΟΛΥΕΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΙΣΤΟΧΩΡΟΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

"ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΦΥΛΗΣ" ΠΟΛΥΕΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΙΣΤΟΧΩΡΟΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
"ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΦΥΛΗΣ" ΠΟΛΥΕΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΙΣΤΟΧΩΡΟΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

"ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ για τον μικρό μας Αγγελο,ΜΑΡΙΟ ΣΟΥΛΟΥΚΟ"

"ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ για τον μικρό μας Αγγελο,ΜΑΡΙΟ ΣΟΥΛΟΥΚΟ"
Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ" θα ζητά ΕΣΑΕΙ.."ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΑΡΙΟ ΣΟΥΛΟΥΚΟ"!!

ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΑΙΜΑΤΟΣ "ΗΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ"

ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΑΙΜΑΤΟΣ "ΗΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ"
Ερευνα,Συνεντεύξεις και επισήμανση της σπουδαιότητος του τότε ΕΘΝΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΑΙΜΑΤΟΣ "ΗΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ" απο το Περιοδικό "ΑΧΑΡΝΕΩΝ Εργα" το έτος 2004!!
Ο Ιστοχώρος μας ΔΕΝ ΛΟΓΟΚΡΙΝΕΙ τα κείμενα των Αρθρογράφων του. Αυτά δημοσιεύονται εκφράζοντας τους ιδίους.
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή ή απόδοση του περιεχομένου του παρόντος διαδικτυακού τόπου σε ό,τι αφορά τα άρθρα της ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ και του ΓΙΑΝΝΗ Γ. ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό ή άλλο, χωρίς την προηγούμενη γραπτή άδεια των Αρθρογράφων. Νόμος 2121/1993 - Νόμος 3057/2002, ο οποίος ενσωμάτωσε την οδηγία 2001/29 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Tι ήταν η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ»..για όσους δεν γνωρίζουν.

Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» γεννήθηκε το 2000,ως συνέχεια του Περιοδικού «ΑΧΑΡΝΕΩΝ Έργα». Δημιουργήθηκε από Επαγγελματίες Εκδότες με δεκαετίες στον τομέα της Διαφήμισης, των Εκδόσεων και των Δημοσίων Σχέσεων και αρχικά ήταν μια Υπερτοπική Εφημερίδα με κύριο αντικείμενο το Αυτοδιοικητικό Ρεπορτάζ.

Επί χρόνια, κυκλοφορούσε την έντυπη έκδοσή της σε ένα ικανότατο τιράζ (5000 καλαίσθητων φύλλων εβδομαδιαίως) και εντυπωσίαζε με την ποιότητα της εμφάνισης και το ουσιώδες, μαχητικό και έντιμο περιεχόμενο της.
Η δύναμη της Πένας της Εφημερίδας, η Ειλικρίνεια, οι Ερευνές της που έφερναν πάντα ουσιαστικό αποτέλεσμα ενημέρωσης, την έφεραν πολύ γρήγορα πρώτη στην προτίμηση των αναγνωστών και γρήγορα εξελίχθηκε σε Εφημερίδα Γνώμης και όχι μόνον για την Περιφέρεια στην οποία κυκλοφορούσε.

=Επι είκοσι τέσσαρα (24) χρόνια, στηρίζει τον Απόδημο Ελληνισμό, χωρίς καμία-ούτε την παραμικρή- διακοπή

. =Επί είκοσι τέσσαρα ολόκληρα χρόνια, προβάλλει με αίσθηση καθήκοντος κάθε ξεχωριστό, έντιμο και υπεύθυνο Πολιτικό της Πολιτικής Σκηνής. Στις σελίδες της, θα βρείτε ακόμα και σήμερα μόνο άξιες και χρήσιμες Πολιτικές Προσωπικότητες αλλά και ενημέρωση από κάθε Κόμμα της Ελληνικής Βουλής. Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» ουδέποτε διαχώρησε τους αναγνώστες της ανάλογα με τα πολιτικά τους πιστεύω. Επραττε το καθήκον της, ενημερώνοντας όλους τους Ελληνες, ως όφειλε.

=Επί είκοσι τέσσαρα ολόκληρα χρόνια, δίνει βήμα στους αδέσμευτους, τους επιτυχημένους, τους γνώστες και θιασώτες της Αλήθειας. Στηρίζει τον Θεσμό της Ελληνικής Οικογένειας, την Παιδεία, την Ελληνική Ιστορία, προβάλλει με όλες της τις δυνάμεις τους Αδελφούς μας απανταχού της Γης, ενημερώνει για τα επιτεύγματα της Επιστήμης, της Επιχειρηματικότητας και πολλά άλλα που πολύ καλά γνωρίζουν οι Αναγνώστες της.

=Επί είκοσι τέσσαρα ολόκληρα χρόνια, ο απλός δημότης–πολίτης, φιλοξενείται στις σελίδες της με μόνη προϋπόθεση την ειλικρινή και αντικειμενική γραφή και την ελεύθερη Γνώμη, η οποία ΟΥΔΕΠΟΤΕ λογοκρίθηκε.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ», είναι ένα βήμα Ισονομίας και Ισοπολιτείας, έννοιες απόλυτα επιθυμητές, ιδιαιτέρως στις ημέρες μας. Είναι ο δικτυακός τόπος της έκφρασης του πολίτη και της εποικοδομητικής κριτικής, μακριά από κάθε στήριξη αφού δεν ετύγχανε οικονομικής υποστήριξης από Δήμους, Κυβερνήσεις ή όποιους άλλους Δημόσιους ή Ιδιωτικούς Φορείς, δεν είχε ΠΟΤΕ χορηγούς, ή οποιασδήποτε μορφής υποστηρικτές. Απολαμβάνει όμως Διεθνούς σεβασμού αφού φιλοξενεί ενημέρωση από αρκετά ξένα Κράτη πράγμα που της περιποιεί βεβαίως, μέγιστη τιμή.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διαγράφει απο την γέννησή της μια αξιοζήλευτη πορεία και απέκτησε εξ αιτίας αυτού,ΜΕΓΙΣΤΗ αναγνωσιμότητα. Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» κέρδισε την αποδοχή και τον σεβασμό που της ανήκει, με «εξετάσεις» εικοσι τεσσάρων ολόκληρων ετών, με συνεχείς αιματηρούς αγώνες κατά της τοπικής διαπλοκής, με αγώνα επιβίωσης σε πολύ δύσκολους καιρούς, με Εντιμότητα, αίσθηση Καθήκοντος και Ευθύνης.

ΕΙΚΟΣΙ ΤΕΣΣΑΡΑ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"!! 2000-2024

ΕΙΚΟΣΙ ΤΕΣΣΑΡΑ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"!! 2000-2024
ΕΙΚΟΣΙ ΤΕΣΣΑΡΑ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"!! 2000-2024