"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024"

"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024"
"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024"

"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024"

Διαβάζετε ένα ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ και ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ οικονομική στήριξη (αυτοδιοικητική, χορηγική, δημοσία ή άλλη ) ηλικίας 24 ετών Μέσο Μαζικής Ενημέρωσης, με αξιοσημείωτη ΔΙΕΘΝΗ αναγνώριση και ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΥΨΗΛΗ ΑΝΑΓΝΩΣΙΜΟΤΗΤΑ.
Είκοσι τέσσαρα (24) ολόκληρα χρόνια δημοσιογραφίας, ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΔΙΑΨΕΥΣΙΣ!!
Contact: politikimx@gmail.com v.ch.maria@gmail.com

Η ΑΝΑΓΝΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΙΜΑ 14 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2024

Η ΑΝΑΓΝΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΙΜΑ:

71316 (Απρίλιος 2024)
76741 (Μάϊος 2024) 
66828 (Iούνιος 2024)
ΙΟΥΛΙΟΣ 2024 80104 
Τελευταίος μήνας(Aύγουστος 2024) 79553 

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ, ΓΝΩΜΕΣ ΜΙΧΑΗΛ ΧΡΥΣΟΧΟΪΔΗ, πρόσφατη ενδιαφέρουσα συνέντευξις..-ΔΙΚΗΓΟΡΟΙ:Συγκέντρωση διαμαρτυρίας για την προχειρότητα εφαρμογής του "νέου" Δικαστικού Χάρτη..-ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΘΗΝΩΝ:ΕΠΕΤΕΙΑΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΣΗΜΕΡΑ.. Τέλος τα «Διαβάστηκε» στο Δημόσιο, θα απαντά υποχρεωτικά στους πολίτες..-Σύμβαση του Συμβουλίου της Ευρώπης για την πρόσβαση πολιτών σε επίσημα έγγραφα (σύμβαση TROMSO)..-COUNCIL OF THE EUROPEAN UNION,update..-E.B.E.A. ενημέρωση..-IGCAT,update..-"ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΤΥΠΟΣ" Ειδήσεις..-Γιάννης Χρηστάκος, Ατομική έκθεση: "Στη Ρωγμή του Χώρου"..-Chios Societies of the Americas and Canada, Inc.:"OCTOBER 11-13, 2024: 67th National Chian Convention - Washington, DC "..-Συνέντευξη Ευάγγελου Βενιζέλου..-ΔΕΝΔΙΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ,ΥΠΕΘΑ,(video)..-ΔΕΝΔΙΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ,ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΜΥΝΗΣ:Τελετή καθέλκυσης φρεγάτας Belharra «Νέαρχος»....-Εκδήλωση από το χρήστη Ένωση Κρητών Βάρης, Βούλας, Βουλιαγμένης, Βάρκιζας:3o Παραδοσιακό Κρητικό Πανηγύρι - Βάρκιζα..-«ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΗ ΣΤΙΣ ΑΧΑΡΝΕΣ»: γράφει ο Γιάννης Γ. Βαβουρανάκης..-Ένωση Ξενοδόχων Αθηνών - Αττικής και Αργοσαρωνικού:ΤΕΛΟΣ ΑΝΘΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑΣ -ΤΕΛΗ ΠΑΡΕΠΙΔΗΜΟΥΝΤΩΝ..-ΙΔΡΥΜΑ ΕΥΓΕΝΙΔΟΥ ενημέρωση..-Συνάντηση Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη με τον Πρόεδρο Κυπριακής Δημοκρατίας Νίκο Χριστοδουλίδη..-ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ, ενημέρωση..-ΠΑ.ΣΟ.Κ.:Ανακοίνωση Στέφανου Παραστατίδη....-ΥΕΘΑ Ν. Δένδια μετάβαση στην Γαλλία σήμερα,για την τελετή καθέλκυσης της Φρεγάτας FDI HN «ΝΕΑΡΧΟΣ»..-ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2024,ημερομηνίες πληρωμής..-ΜΑΝΩΛΗΣ ΚΕΦΑΛΟΓΙΑΝΝΗΣ:«Απαιτούνται ανθεκτικές πολιτικές για τη διασφάλιση της Γεωργίας από τις επιπτώσεις της ξηρασίας»..-ΜΑΝΩΛΗΣ ΚΕΦΑΛΟΓΙΑΝΝΗΣ: αποδεκτή από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή η πρόταση του για τη δημιουργία Αγροτικού Ταμείου Δίκαιης Μετάβασης..-Council of the EU,update..-Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα,ενημέρωση..-O κ. ΝΙΚΟΣ ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΗΣ ΣΤΙΣ ΑΧΑΡΝΕΣ...(γράφει η Μ.Χ.Β.*)..-MAΡΙΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΣΤΑ SOCIAL MEDIA..-ΕΝΥΠΕΚΚ,ενημέρωση..-ΜΙΧΑΗΛ ΧΡΥΣΟΧΟΪΔΗ,ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ,πρόσφατη ενδιαφέρουσα συνέντευξις..-ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑ ΑΡΕΙΟΥ ΠΑΓΟΥ:ανακοινώσεις-ενημερώσεις, εγκύκλιοι Εισαγγελέων επι κοινωνικών θεμάτων..-Λίνα Μενδώνη: Η Ελλάδα βαδίζει σταθερά, μπροστά, με όραμα και σχέδιο..-ΠΑ.ΣΟ.Κ.:Ανακοίνωση ΕΔΕΚΑΠ..-ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ:ενημέρωση..-Ε.Ε.Φα.Μ. Newsletter..-U.S.A. National Science Foundation,update..-ΝΑΤΟ news..-Ε.Β.Ε.Α ενημέρωση..-WTO:United Arab Emirates donates USD 1 million to WTO Fish Fund..- "ΕΝΩΣΗ ΑΓΡΙΝΙΟΥ" Αγροτική Ενημέρωση..-ΔΗΜΟΥ ΜΑΡΑΘΩΝΟΣ 5η Γιορτή Κρασιού.....-ΕΕΑ Γ. Χατζηθεοδοσίου: Τελειώνει ο χρόνος για τους μικρομεσαίους..-eskyparissias Proodos:Δελτίο Τύπου - Αναμένοντας... τον Θάνατο..-ΙΜF update..-WORLD FOOTWEAR,update..-«Μπλόκο» του ΣτΕ στην επιμήκυνση των φορολογικών ελέγχων από τα πέντε στα δέκα χρόνια: ...Ακόμη κι αν υπάρχουν πρόσθετα στοιχεία..- ΓΣΕΕ ενημέρωση..-NASA's Earth Observatory,update..-European Economic and Social Committee ,latest news..-NATO news..-COUNCIL OF THE EUROPEAN UNION,update..-Portuguese Shoes:Meet the portuguese companies at Lineapelle..-ΚΥΡΙΑΚΟΥ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ,ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ πρόσφατη ενημέρωση..-ΑΣΕΠ ενημέρωση..-ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ ΧΩΡΙΟΥ:ενημέρωση..- NASA's Earth Observatory,update..-ΜΙΧΑΗΛ ΧΡΥΣΟΧΟΪΔΗ,ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ,πρόσφατη δραστηριότητα..-Ε.Β.Ε.Α. επιχειρηματική ενημέρωση..-ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΘΕΑΤΡΟ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ:Στην Γλυφάδα «ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ ΤΟ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟ»..-Άρθρο Ευάγγελου Βενιζέλου :"Η ΕΕ στον καθρέφτη της έκθεσης Ντράγκι"..- SPD update..-ΝΟRWAY's latest news..-ΒΟΥΔΑΠΕΣΤΗ:Κάτοικοι 6ου Διαμερίσματος,ψήφισαν υπέρ της απαγόρευσης των βραχυχρόνιων μισθώσεων..-Έναρξη αιτήσεων για το νέο πρόγραμμα πράσινων δεξιοτήτων της ΔΥΠΑ για 50.000 εργαζόμενους..-Prime Minister, Justin Trudeau,..-"ΤΟ ΒΗΜΑ" Ειδήσεις..-"ΕΘΝΟΣ" Ειδήσεις..-TTB news..-KREMLIN's Weekly information newsletter ..-Επιχειρηματική Ενημέρωση απο το Υπουργείο Εξωτερικών..-Ε.Ε.Φα.Μ. Newsletter..-Centers for Disease Control and Prevention,update..-COUNCIL OF THE EU,update..-"ΕΝΩΣΗ ΑΓΡΙΝΙΟΥ" Αγροτική Ενημέρωση..-"EΘΝΙΚΗ ΕΣΤΙΑ":αξιοπρόσεκτες εκδηλώσεις..-ΚΥΡΙΑΚΟΥ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ,ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ πρόσφατη ενημέρωση..-Ε.Β.Ε.Α. ενημέρωση..-ΚΙΝΗΜΑ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΩΝ: Την ΕΑΣ δεν θα μας τη δώσουνε… Την ΕΑΣ τη διεκδικούμε και θα την κερδίσουμε!..-WTO update..-NATO update..-APEC update..-ΔΗΜΟΣ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΥ Μ Ε Σ Ο Γ Α Ι Α Σ:συνεδρίαση δημοτικού συμβουλίου..-Επανυπολογισμός σύνταξης για 50.000 επιστήμονες..-"ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΤΥΠΟΣ" Ειδήσεις..-ΧΟΡΗΓΗΣΗ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗΣ ΑΕΡΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ ΕΤΟΥΣ 2024..-ΕΝΩΣΗ ΔΙΚΑΣΤΩΝ & ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΩΝ ενημέρωση ..- --

MHN ΞΕΧΝΑΤΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ΚΑΙ ΕΔΩ:

SELECT LANGUAGE

ΕΥΔΑΠ

ΕΥΔΑΠ
Μια μικρή, δική σου κίνηση, φέρνει μία μεγάλη αλλαγή για όλους μας. Σε ευχαριστούμε, που κλείνεις τη βρύση! Μάθε ακόμα περισσότερα για το πώς μπορείς να εξοικονομήσεις, κάθε μέρα, νερό, έξυπνα και εύκολα, εδώ.

ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΔΕΝΔΙΑΣ,ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΜΥΝΗΣ

ΜΙΧΑΗΛ ΧΡΥΣΟΧΟΪΔΗΣ,πρόσφατη ενδιαφέρουσα συνέντευξις

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΙΤΣΙΛΗΣ,ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΥΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΣΟΔΩΝ, ενδιαφέρουσα συνέντευξις

Παρασκευή 20 Σεπτεμβρίου 2024

Σύμβαση του Συμβουλίου της Ευρώπης για την πρόσβαση πολιτών σε επίσημα έγγραφα (σύμβαση TROMSO)

ΠΟΛΙΤΕΣ: Πρόσβαση ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΓΓΡΑΦΑ και απαντήσεις σε ερωτήματα πολιτών ΕΝΤΟΣ 20 ημερών.Νομοσχέδιο που προωθεί το ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ

Η ώδε σύμβαση ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ στις περισσότερες  χώρες της Ευρώπης.Με επιθυμία αναγνωστών, παρατίθεται Ελληνική μετάφραση,η οποία όμως προσεφέρθει απο την πλατφόρμα της GOOGLE και δεν υπάρχει χρόνος για σχετικές διορθώσεις.Την κατανόησή σας για τα υπάρχονται λάθη στην μετάφραση του κειμένου.













Σύμβαση του Συμβουλίου της Ευρώπης για την πρόσβαση σε επίσημα έγγραφα Tromsø, 18.VI.2009

 Προοίμιο

 Τα κράτη μέλη του Συμβουλίου της Ευρώπης και τα άλλα υπογράφοντα μέρη, Λαμβάνοντας υπόψη ότι στόχος του Συμβουλίου της Ευρώπης είναι να επιτύχει μεγαλύτερη ενότητα μεταξύ των μελών με σκοπό τη διαφύλαξη και την υλοποίηση των ιδανικών και αρχών που είναι την κοινή τους κληρονομιά·

 Έχοντας υπόψη, ειδικότερα, το άρθρο 19 της Οικουμενικής Διακήρυξης των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου, Άρθρα 6, 8 και 10 της Σύμβασης για την Προστασία των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων και των Θεμελιωδών Ελευθερίες, Σύμβαση των Ηνωμένων Εθνών για την πρόσβαση στις πληροφορίες, συμμετοχή του κοινού σε Λήψη αποφάσεων και πρόσβαση στη δικαιοσύνη για περιβαλλοντικά θέματα (Aarhus, 25 Ιουνίου 1998) και η Σύμβαση για την Προστασία των Ατόμων σε σχέση με την Αυτόματη Επεξεργασία των Προσωπικά δεδομένα της 28ης Ιανουαρίου 1981 (ETS αρ. 108). 

Έχοντας επίσης υπόψη τη Δήλωση της Επιτροπής Υπουργών του Συμβουλίου της Ευρώπης σχετικά με την ελευθερία της έκφρασης και της ενημέρωσης, που εγκρίθηκε στις 29 Απριλίου 1982, καθώς και συστάσεις της Επιτροπής Υπουργών προς τα κράτη μέλη αριθ. R (81) 19 σχετικά με την πρόσβαση σε πληροφορίες που κατέχουν οι δημόσιες αρχές, αριθ. R (91) 10 σχετικά με την κοινοποίηση σε τρίτους μέρη δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα που κατέχονται από δημόσιους φορείς, αριθ. R (97) 18 σχετικά με την προστασία των προσωπικά δεδομένα που συλλέγονται και υποβάλλονται σε επεξεργασία για στατιστικούς σκοπούς, Αρ. R (2000) 13 για Ευρωπαϊκή πολιτική για την πρόσβαση στα αρχεία και Rec(2002)2 για την πρόσβαση σε επίσημα έγγραφα. 

Λαμβάνοντας υπόψη τη σημασία σε μια πλουραλιστική, δημοκρατική κοινωνία της διαφάνειας του κοινού αρχές· Λαμβάνοντας υπόψη την άσκηση του δικαιώματος πρόσβασης σε επίσημα έγγραφα: 

i Παρέχω μια πηγή πληροφοριών για το κοινό. 

ii βοηθά το κοινό να σχηματίσει γνώμη για την κατάσταση της κοινωνίας και για τις δημόσιες αρχές.

 iii προάγει την ακεραιότητα, την αποτελεσματικότητα, την αποτελεσματικότητα και τη λογοδοσία των δημόσιων αρχών, έτσι βοηθώντας στην επιβεβαίωση της νομιμότητάς τους· Λαμβάνοντας υπόψη, επομένως, ότι όλα τα επίσημα έγγραφα είναι καταρχήν δημόσια και μπορούν να παρακρατηθούν υπόκεινται μόνο στην προστασία άλλων δικαιωμάτων και έννομων συμφερόντων, Συμφώνησαν ως εξής: CETS 205 – Πρόσβαση σε Επίσημα Έγγραφα, 18.VI.2009 _________________________________________________________________________________ Ενότητα Ι

 Άρθρο 1 – Γενικές διατάξεις 

1 Οι αρχές που παρατίθενται στη συνέχεια θα πρέπει να γίνονται κατανοητές με την επιφύλαξη αυτών των εγχώριων νόμους και κανονισμούς και διεθνείς συνθήκες που αναγνωρίζουν ένα ευρύτερο δικαίωμα πρόσβασης σε επίσημα έγγραφα. 

2 Για τους σκοπούς της παρούσας Σύμβασης: a i «δημόσιες αρχές» σημαίνει: 

1 κυβέρνηση και διοίκηση σε εθνικό, περιφερειακό και τοπικό επίπεδο. 

2 νομοθετικά όργανα και δικαστικές αρχές στο βαθμό που εκτελούν διοικητικές λειτουργεί σύμφωνα με το εθνικό δίκαιο· 

3 φυσικά ή νομικά πρόσωπα, εφόσον ασκούν διοικητική εξουσία. 

ii Κάθε Μέρος μπορεί, κατά τη στιγμή της υπογραφής ή κατά την κατάθεση του εγγράφου του επικύρωση, αποδοχή, έγκριση ή προσχώρηση, με δήλωση που απευθύνεται στο Γενικός Γραμματέας του Συμβουλίου της Ευρώπης, δηλώνουν ότι ο ορισμός του «κοιν αρχές» περιλαμβάνει επίσης ένα ή περισσότερα από τα ακόλουθα: 

1 νομοθετικά όργανα όσον αφορά τις άλλες δραστηριότητές τους· 

2 δικαστικές αρχές όσον αφορά τις άλλες δραστηριότητές τους· 

3 φυσικά ή νομικά πρόσωπα εφόσον ασκούν δημόσια καθήκοντα ή λειτουργούν με αυτά δημόσιους πόρους, σύμφωνα με την εθνική νομοθεσία. 

β «επίσημα έγγραφα» σημαίνει όλες τις πληροφορίες που καταγράφονται σε οποιαδήποτε μορφή, έχουν συνταχθεί ή ληφθεί και κατέχονται από δημόσιες αρχές. 

Άρθρο 2 – 

Δικαίωμα πρόσβασης σε επίσημα έγγραφα 

1 Κάθε Μέρος εγγυάται το δικαίωμα του καθενός, χωρίς διακρίσεις για οποιοδήποτε λόγο, να έχουν πρόσβαση, κατόπιν αιτήματος, σε επίσημα έγγραφα που κατέχουν οι δημόσιες αρχές. 

2 Κάθε Μέρος λαμβάνει τα απαραίτητα μέτρα στο εσωτερικό του δίκαιο για να θέσει σε ισχύ την διατάξεις για την πρόσβαση σε επίσημα έγγραφα που ορίζονται στην παρούσα Σύμβαση. 

3 Τα μέτρα αυτά θα ληφθούν το αργότερο κατά την έναρξη ισχύος της παρούσας Σύμβασης σε σχέση με αυτό το μέρος. 

Άρθρο 3 – 

Πιθανοί περιορισμοί στην πρόσβαση σε επίσημα έγγραφα 

1 Κάθε μέρος μπορεί να περιορίσει το δικαίωμα πρόσβασης σε επίσημα έγγραφα. Θα τεθούν περιορισμοί ακριβώς στο δίκαιο, να είναι απαραίτητο σε μια δημοκρατική κοινωνία και να είναι ανάλογο με τον στόχο του προστασία: εθνική ασφάλεια, άμυνα και διεθνείς σχέσεις· β δημόσια ασφάλεια. CETS 205 – Πρόσβαση σε Επίσημα Έγγραφα, 18.VI.2009

 την πρόληψη, διερεύνηση και δίωξη εγκληματικών δραστηριοτήτων. δ πειθαρχικές έρευνες. ε επιθεώρηση, έλεγχος και εποπτεία από τις δημόσιες αρχές. στ προστασία της ιδιωτικής ζωής και άλλα έννομα ιδιωτικά συμφέροντα· ζ εμπορικά και άλλα οικονομικά συμφέροντα. η οικονομική, νομισματική και συναλλαγματική πολιτική του κράτους. i η ισότητα των διαδίκων στις δικαστικές διαδικασίες και η αποτελεσματική απονομή της δικαιοσύνης· j περιβάλλον; ια τις συζητήσεις εντός ή μεταξύ των δημοσίων αρχών σχετικά με την εξέταση αύλη. 

Τα ενδιαφερόμενα κράτη μπορούν, κατά τη στιγμή της υπογραφής ή κατά την κατάθεση του εγγράφου τους επικύρωση, αποδοχή, έγκριση ή προσχώρηση, με δήλωση που απευθύνεται στον Γραμματέα Γενικός του Συμβουλίου της Ευρώπης, δηλώνουν ότι η επικοινωνία με τη βασιλεύουσα Οικογένεια και την Το νοικοκυριό ή ο αρχηγός του κράτους περιλαμβάνεται επίσης στους πιθανούς περιορισμούς. 

2 Η πρόσβαση σε πληροφορίες που περιέχονται σε επίσημο έγγραφο μπορεί να απορριφθεί εάν η αποκάλυψή του θα μπορούσε να απορριφθεί ή θα ήταν πιθανό να βλάψει οποιοδήποτε από τα συμφέροντα που αναφέρονται στην παράγραφο 1, εκτός εάν υπάρχει υπέρτερο δημόσιο συμφέρον για αποκάλυψη. 

3 Τα μέρη εξετάζουν το ενδεχόμενο να θέσουν χρονικά όρια πέραν των οποίων οι περιορισμοί που αναφέρονται σε η παράγραφος 1 δεν θα ισχύει πλέον. 

Άρθρο 4 – 

Αιτήματα πρόσβασης σε επίσημα έγγραφα 

1 Ο αιτών επίσημο έγγραφο δεν υποχρεούται να αιτιολογεί την πρόσβαση σε αυτό το επίσημο έγγραφο. 2 Τα μέρη μπορούν να δώσουν στους αιτούντες το δικαίωμα να παραμείνουν ανώνυμοι εκτός από την περίπτωση αποκάλυψης της ταυτότητας είναι απαραίτητο για την επεξεργασία του αιτήματος. 

3 Οι διατυπώσεις για τα αιτήματα δεν υπερβαίνουν τα απαραίτητα για την επεξεργασία του αιτήματος.

 Άρθρο 5 – 

Επεξεργασία αιτημάτων πρόσβασης σε επίσημα έγγραφα 

1 Η δημόσια αρχή βοηθά τον αιτούντα, στο μέτρο του δυνατού, να αναγνωρίσει το ζήτησε επίσημο έγγραφο. 

2 Αίτημα πρόσβασης σε επίσημο έγγραφο εξετάζεται από οποιαδήποτε κρατική εκμετάλλευση δημόσιας αρχής το έγγραφο. Εάν η δημόσια αρχή δεν έχει στην κατοχή της το αιτούμενο επίσημο έγγραφο ή εάν είναι δεν είναι εξουσιοδοτημένο να διεκπεραιώσει αυτό το αίτημα, παραπέμπει, όπου είναι δυνατόν, την αίτηση ή την αιτούντα στην αρμόδια δημόσια αρχή. 

3 Τα αιτήματα για πρόσβαση σε επίσημα έγγραφα αντιμετωπίζονται σε ισότιμη βάση. 

4 Το αίτημα για πρόσβαση σε επίσημο έγγραφο εξετάζεται αμέσως. Η απόφαση θα να επιτευχθεί, να κοινοποιηθεί και να εκτελεστεί το συντομότερο δυνατό ή εντός εύλογου χρόνου όριο που έχει καθοριστεί εκ των προτέρων. CETS 205 – Πρόσβαση σε Επίσημα Έγγραφα, 18.VI.2009

 Αίτημα για πρόσβαση σε επίσημο έγγραφο μπορεί να απορριφθεί: 

i εάν, παρά τη βοήθεια της δημόσιας αρχής, το αίτημα παραμένει πολύ ασαφές να επιτρέπεται η αναγνώριση του επίσημου εγγράφου· 

ή ii εάν το αίτημα είναι προδήλως παράλογο. 

6 Μια δημόσια αρχή που αρνείται την πρόσβαση σε επίσημο έγγραφο εν όλω ή εν μέρει παρέχει λόγους άρνησης. Ο αιτών έχει το δικαίωμα να λάβει κατόπιν αιτήματος γραπτή αιτιολόγηση από αυτή τη δημόσια αρχή για την άρνηση. 

Άρθρο 6 – 

Μορφές πρόσβασης σε επίσημα έγγραφα 

1 Όταν παρέχεται πρόσβαση σε επίσημο έγγραφο, ο αιτών έχει το δικαίωμα να επιλέξει εάν να επιθεωρήσει το πρωτότυπο ή ένα αντίγραφο ή να λάβει αντίγραφό του σε οποιαδήποτε διαθέσιμη μορφή ή μορφή του ή την επιλογή της, εκτός εάν η εκφραζόμενη προτίμηση είναι παράλογη. 

2 Εάν ισχύει περιορισμός για ορισμένες από τις πληροφορίες σε ένα επίσημο έγγραφο, η δημόσια αρχή θα πρέπει ωστόσο να παρέχει πρόσβαση στις υπόλοιπες πληροφορίες που περιέχει. Κάθε οι παραλείψεις πρέπει να αναφέρονται σαφώς. Ωστόσο, εάν η μερική έκδοση του εγγράφου είναι παραπλανητικό ή ανούσιο, ή εάν δημιουργεί προδήλως αδικαιολόγητο βάρος για την αρχή αποδέσμευση του υπολοίπου του εγγράφου, η πρόσβαση αυτή μπορεί να απορριφθεί. 

3 Η δημόσια αρχή μπορεί να παρέχει πρόσβαση σε επίσημο έγγραφο παραπέμποντας τον αιτούντα εύκολα προσβάσιμες εναλλακτικές πηγές. 

Άρθρο 7 – 

Χρεώσεις για πρόσβαση σε επίσημα έγγραφα 

1 Η επιθεώρηση επίσημων εγγράφων στις εγκαταστάσεις μιας δημόσιας αρχής είναι δωρεάν. Αυτό δεν εμποδίζει τα συμβαλλόμενα μέρη να καθορίζουν χρεώσεις για τις παρεχόμενες από την άποψη αυτή υπηρεσίες από αρχεία και μουσεία. 

2 Μπορεί να χρεωθεί τέλος στον αιτούντα για αντίγραφο του επίσημου εγγράφου, το οποίο θα έπρεπε να είναι λογικό και να μην υπερβαίνει το πραγματικό κόστος αναπαραγωγής και παράδοσης του εγγράφου. Τα τιμολόγια των τελών δημοσιεύονται. 

Άρθρο 8 – 

Διαδικασία επανεξέτασης 

1 Ένας αιτών του οποίου το αίτημα για επίσημο έγγραφο έχει απορριφθεί, ρητά ή σιωπηρά, είτε εν μέρει είτε πλήρως, έχει πρόσβαση σε διαδικασία αναθεώρησης ενώπιον δικαστηρίου ή άλλου ανεξάρτητο και αμερόληπτο όργανο που έχει συσταθεί με νόμο. 

2 Ο αιτών έχει πάντα πρόσβαση σε μια ταχεία και ανέξοδη διαδικασία επανεξέτασης, που συνεπάγεται είτε επανεξέταση από δημόσια αρχή είτε επανεξέταση σύμφωνα με παράγραφος 1. 

Άρθρο 9 – Συμπληρωματικά μέτρα Τα μέρη ενημερώνουν το κοινό σχετικά με το δικαίωμά του πρόσβασης σε επίσημα έγγραφα και με ποιον τρόπο μπορεί να ασκηθεί. Λαμβάνουν επίσης τα κατάλληλα μέτρα για: να εκπαιδεύσει τις δημόσιες αρχές στα καθήκοντα και τις υποχρεώσεις τους σε σχέση με την εφαρμογή αυτού του δικαιώματος· 

β παρέχουν πληροφορίες για τα θέματα ή τις δραστηριότητες για τις οποίες είναι υπεύθυνοι·γ να διαχειρίζονται τα έγγραφά τους αποτελεσματικά, ώστε να είναι εύκολα προσβάσιμα. 

και 

δ εφαρμόζουν σαφείς και καθιερωμένους κανόνες για τη διατήρηση και την καταστροφή των εγγράφων τους. 

Άρθρο 10 –

Έγγραφα που δημοσιοποιούνται με πρωτοβουλία των δημοσίων αρχών 

Με δική της πρωτοβουλία και κατά περίπτωση, μια δημόσια αρχή λαμβάνει τα απαραίτητα μέτρα για τη δημοσιοποίηση επίσημων εγγράφων που κατέχει προς το συμφέρον της διαφάνεια και αποτελεσματικότητα της δημόσιας διοίκησης και ενθάρρυνση της ενημερωμένης συμμετοχής από το κοινό σε θέματα γενικού ενδιαφέροντος. 

Ενότητα II 

Άρθρο 11 – 

Ομάδα ειδικών για την πρόσβαση σε επίσημα έγγραφα 

1 Μια ομάδα ειδικών για την πρόσβαση σε επίσημα έγγραφα συνεδριάζει τουλάχιστον μία φορά το χρόνο με 

α για την παρακολούθηση της εφαρμογής της παρούσας σύμβασης από τα μέρη, ιδίως: έκθεση σχετικά με την καταλληλότητα των μέτρων στη νομοθεσία και την πρακτική που έλαβαν τα μέρη θέτουν σε ισχύ τις διατάξεις που ορίζονται στην παρούσα Σύμβαση· 

β. Εκφράζει απόψεις για οποιοδήποτε ζήτημα που αφορά την εφαρμογή της παρούσας Σύμβασης. 

ii υποβολή προτάσεων για τη διευκόλυνση ή τη βελτίωση της αποτελεσματικής χρήσης και υλοποίησης την παρούσα Σύμβαση, συμπεριλαμβανομένου του εντοπισμού τυχόν προβλημάτων· 

iii ανταλλαγή πληροφοριών και αναφορά σημαντικών νομικών, πολιτικών ή τεχνολογικών εξελίξεις? 

iv υποβολή προτάσεων στη Διαβούλευση των Μερών για την τροποποίηση του παρόντος Σύμβαση; 

v διατυπώνει τη γνώμη του για οποιαδήποτε πρόταση τροποποίησης αυτής της Σύμβασης σύμφωνα με το άρθρο 19. 

2 Η ομάδα ειδικών μπορεί να ζητήσει πληροφορίες και γνώμες από την κοινωνία των πολιτών. 

3 Η ομάδα ειδικών αποτελείται από τουλάχιστον 10 και κατ' ανώτατο όριο 15 μέλη. Τα μέλη εκλέγονται από τη διαβούλευση των μερών για περίοδο τεσσάρων ετών, με δυνατότητα ανανέωσης μία φορά, από κατάλογο εμπειρογνωμόνων, κάθε συμβαλλόμενο μέρος προτείνει δύο εμπειρογνώμονες. Θα επιλεγούν από μεταξύ ατόμων ύψιστης ακεραιότητας που αναγνωρίζονται για τις ικανότητές τους στον τομέα της πρόσβασης στα επίσημα έγγραφα. Ένα μέγιστο μέλος μπορεί να εκλεγεί από τον κατάλογο που προτείνει κάθε Μέρος. 

4 Τα μέλη της ομάδας ειδικών συνεδριάζουν με την ατομική τους ιδιότητα, είναι ανεξάρτητα και αμερόληπτοι κατά την άσκηση των καθηκόντων τους και δεν λαμβάνουν οδηγίες από κυβερνήσεις. 

5 Η διαδικασία εκλογής των μελών της Ομάδας Ειδικών καθορίζεται από την Επιτροπή Υπουργών, μετά από διαβούλευση και λήψη της ομόφωνης συγκατάθεσης της Μέρη της Σύμβασης, εντός προθεσμίας ενός έτους από την έναρξη ισχύος της παρούσας Σύμβαση. Η ομάδα ειδικών θεσπίζει τον εσωτερικό της κανονισμό. 

Άρθρο 12 – 

Διαβούλευση με τα μέρη 

1 Η διαβούλευση των μερών αποτελείται από έναν εκπρόσωπο ανά μέρος.

Η διαβούλευση με τα μέρη λαμβάνει χώρα με σκοπό: 

α) εξέταση των εκθέσεων, απόψεων και προτάσεων της Ομάδας Ειδικών· 

β) υποβάλλει προτάσεις και συστάσεις στα μέρη· 

γ να υποβάλει προτάσεις για την τροποποίηση της παρούσας Σύμβασης σύμφωνα με το άρθρο 19. 

δ διατυπώνοντας τη γνώμη του για κάθε πρόταση τροποποίησης της παρούσας Σύμβασης που έγινε στις σύμφωνα με το άρθρο 19. 

3 Η διαβούλευση των μερών συγκαλείται από τον Γενικό Γραμματέα του Συμβουλίου της Ευρώπη εντός ενός έτους από την έναρξη ισχύος της παρούσας Σύμβασης προκειμένου να εκλεγεί η μέλη της Ομάδας Ειδικών. Στη συνέχεια θα συνεδριάζει τουλάχιστον μία φορά κάθε 4 χρόνια και σε κάθε περίπτωση, όταν η πλειοψηφία των Μερών, η Επιτροπή Υπουργών ή ο Γραμματέας Ο Στρατηγός του Συμβουλίου της Ευρώπης ζητά τη σύγκλησή του. Η διαβούλευση των μερών θεσπίζει τον εσωτερικό κανονισμό της. 

4 Μετά από κάθε συνεδρίαση, η Διαβούλευση των Μερών υποβάλλεται στην Επιτροπή Υπουργών έκθεση δραστηριότητας.

 Άρθρο 13 – 

Γραμματεία Η διαβούλευση με τα μέρη και την ομάδα ειδικών επικουρείται από Γραμματεία του Συμβουλίου της Ευρώπης κατά την άσκηση των καθηκόντων τους σύμφωνα με το παρόν Τμήμα. 

Άρθρο 14 – 

Αναφορά 

1 Εντός ενός έτους από την έναρξη ισχύος της παρούσας Σύμβασης σε σχέση με α Συμβαλλόμενο μέρος, το τελευταίο διαβιβάζει στην ομάδα ειδικών έκθεση που περιέχει πλήρη πληροφορίες για τα νομοθετικά και άλλα μέτρα που λαμβάνονται για την εφαρμογή των διατάξεων του παρόντος Σύμβαση. 2 Στη συνέχεια, κάθε Μέρος διαβιβάζει στην Ομάδα Ειδικών πριν από κάθε συνεδρίαση της Διαβούλευση με τα μέρη ενημέρωση των πληροφοριών που αναφέρονται στην παράγραφο 1. 

3 Κάθε συμβαλλόμενο μέρος διαβιβάζει επίσης στην ομάδα ειδικών κάθε πληροφορία που ζητά εκπληρώσει τα καθήκοντά του.

 Άρθρο 15 – 

Δημοσίευση Οι εκθέσεις που υποβάλλονται από τα μέρη στην ομάδα ειδικών, οι εκθέσεις, οι προτάσεις και γνωμοδοτήσεις της ομάδας ειδικών και τις εκθέσεις δραστηριότητας της διαβούλευσης των μερών δημοσιοποιούνται. 

Ενότητα III 

Άρθρο 16 –

 Υπογραφή και γ να διαχειρίζονται τα έγγραφά τους αποτελεσματικά, ώστε να είναι εύκολα προσβάσιμα. και δ εφαρμόζουν σαφείς και καθιερωμένους κανόνες για τη διατήρηση και την καταστροφή των εγγράφων τους. 

Άρθρο 10 –

 Έγγραφα που δημοσιοποιούνται με πρωτοβουλία των δημοσίων αρχών Με δική της πρωτοβουλία και κατά περίπτωση, μια δημόσια αρχή λαμβάνει τα απαραίτητα μέτρα για τη δημοσιοποίηση επίσημων εγγράφων που κατέχει προς το συμφέρον της διαφάνεια και αποτελεσματικότητα της δημόσιας διοίκησης και ενθάρρυνση της ενημερωμένης συμμετοχής από το κοινό σε θέματα γενικού ενδιαφέροντος. 

Ενότητα II 

Άρθρο 11 – 

Ομάδα ειδικών για την πρόσβαση σε επίσημα έγγραφα 1 Μια ομάδα ειδικών για την πρόσβαση σε επίσημα έγγραφα συνεδριάζει τουλάχιστον μία φορά το χρόνο με α για την παρακολούθηση της εφαρμογής της παρούσας σύμβασης από τα μέρη, ιδίως: έκθεση σχετικά με την καταλληλότητα των μέτρων στη νομοθεσία και την πρακτική που έλαβαν τα μέρη θέτουν σε ισχύ τις διατάξεις που ορίζονται στην παρούσα Σύμβαση· 

β. Εκφράζει απόψεις για οποιοδήποτε ζήτημα που αφορά την εφαρμογή της παρούσας Σύμβασης. 

ii υποβολή προτάσεων για τη διευκόλυνση ή τη βελτίωση της αποτελεσματικής χρήσης και υλοποίησης την παρούσα Σύμβαση, συμπεριλαμβανομένου του εντοπισμού τυχόν προβλημάτων· 

iii ανταλλαγή πληροφοριών και αναφορά σημαντικών νομικών, πολιτικών ή τεχνολογικών εξελίξεις? iv υποβολή προτάσεων στη Διαβούλευση των Μερών για την τροποποίηση του παρόντος Σύμβαση; 

v διατυπώνει τη γνώμη του για οποιαδήποτε πρόταση τροποποίησης αυτής της Σύμβασης σύμφωνα με το άρθρο 19. 

2 Η ομάδα ειδικών μπορεί να ζητήσει πληροφορίες και γνώμες από την κοινωνία των πολιτών. 

3 Η ομάδα ειδικών αποτελείται από τουλάχιστον 10 και κατ' ανώτατο όριο 15 μέλη. Τα μέλη εκλέγονται από τη διαβούλευση των μερών για περίοδο τεσσάρων ετών, με δυνατότητα ανανέωσης μία φορά, από κατάλογο εμπειρογνωμόνων, κάθε συμβαλλόμενο μέρος προτείνει δύο εμπειρογνώμονες. Θα επιλεγούν από μεταξύ ατόμων ύψιστης ακεραιότητας που αναγνωρίζονται για τις ικανότητές τους στον τομέα της πρόσβασης στα επίσημα έγγραφα. Ένα μέγιστο μέλος μπορεί να εκλεγεί από τον κατάλογο που προτείνει κάθε Μέρος. 

4 Τα μέλη της ομάδας ειδικών συνεδριάζουν με την ατομική τους ιδιότητα, είναι ανεξάρτητα και αμερόληπτοι κατά την άσκηση των καθηκόντων τους και δεν λαμβάνουν οδηγίες από κυβερνήσεις. 5 Η διαδικασία εκλογής των μελών της Ομάδας Ειδικών καθορίζεται από την Επιτροπή Υπουργών, μετά από διαβούλευση και λήψη της ομόφωνης συγκατάθεσης της Μέρη της Σύμβασης, εντός προθεσμίας ενός έτους από την έναρξη ισχύος της παρούσας Σύμβαση. Η ομάδα ειδικών θεσπίζει τον εσωτερικό της κανονισμό.

 Άρθρο 12 – 

Διαβούλευση με τα μέρη 1 Η διαβούλευση των μερών αποτελείται από έναν εκπρόσωπο ανά μέρος. 

 Η διαβούλευση με τα μέρη λαμβάνει χώρα με σκοπό: α) εξέταση των εκθέσεων, απόψεων και προτάσεων της Ομάδας Ειδικών· 

β) υποβάλλει προτάσεις και συστάσεις στα μέρη· γ να υποβάλει προτάσεις για την τροποποίηση της παρούσας Σύμβασης σύμφωνα με το άρθρο 19. δ διατυπώνοντας τη γνώμη του για κάθε πρόταση τροποποίησης της παρούσας Σύμβασης που έγινε στις σύμφωνα με το άρθρο 19. 

3 Η διαβούλευση των μερών συγκαλείται από τον Γενικό Γραμματέα του Συμβουλίου της Ευρώπη εντός ενός έτους από την έναρξη ισχύος της παρούσας Σύμβασης προκειμένου να εκλεγεί η μέλη της Ομάδας Ειδικών. Στη συνέχεια θα συνεδριάζει τουλάχιστον μία φορά κάθε 4 χρόνια και σε κάθε περίπτωση, όταν η πλειοψηφία των Μερών, η Επιτροπή Υπουργών ή ο Γραμματέας Ο Στρατηγός του Συμβουλίου της Ευρώπης ζητά τη σύγκλησή του. Η διαβούλευση των μερών θεσπίζει τον εσωτερικό κανονισμό της. 

4 Μετά από κάθε συνεδρίαση, η Διαβούλευση των Μερών υποβάλλεται στην Επιτροπή Υπουργών έκθεση δραστηριότητας. 

Άρθρο 13 – 

Γραμματεία Η διαβούλευση με τα μέρη και την ομάδα ειδικών επικουρείται από Γραμματεία του Συμβουλίου της Ευρώπης κατά την άσκηση των καθηκόντων τους σύμφωνα με το παρόν Τμήμα. 

Άρθρο 14 –

 Αναφορά 1 Εντός ενός έτους από την έναρξη ισχύος της παρούσας Σύμβασης σε σχέση με α Συμβαλλόμενο μέρος, το τελευταίο διαβιβάζει στην ομάδα ειδικών έκθεση που περιέχει πλήρη πληροφορίες για τα νομοθετικά και άλλα μέτρα που λαμβάνονται για την εφαρμογή των διατάξεων του παρόντος Σύμβαση. 

2 Στη συνέχεια, κάθε Μέρος διαβιβάζει στην Ομάδα Ειδικών πριν από κάθε συνεδρίαση της Διαβούλευση με τα μέρη ενημέρωση των πληροφοριών που αναφέρονται στην παράγραφο 1. 

3 Κάθε συμβαλλόμενο μέρος διαβιβάζει επίσης στην ομάδα ειδικών κάθε πληροφορία που ζητά εκπληρώσει τα καθήκοντά του. 

Άρθρο 15 – 

Δημοσίευση Οι εκθέσεις που υποβάλλονται από τα μέρη στην ομάδα ειδικών, οι εκθέσεις, οι προτάσεις και γνωμοδοτήσεις της ομάδας ειδικών και τις εκθέσεις δραστηριότητας της διαβούλευσης των μερών δημοσιοποιούνται. 

Ενότητα III 

Άρθρο 16 – 

Υπογραφή καιγ να διαχειρίζονται τα έγγραφά τους αποτελεσματικά, ώστε να είναι εύκολα προσβάσιμα. και δ εφαρμόζουν σαφείς και καθιερωμένους κανόνες για τη διατήρηση και την καταστροφή των εγγράφων τους. 

Άρθρο 10 – 

Έγγραφα που δημοσιοποιούνται με πρωτοβουλία των δημοσίων αρχών 

Με δική της πρωτοβουλία και κατά περίπτωση, μια δημόσια αρχή λαμβάνει τα απαραίτητα μέτρα για τη δημοσιοποίηση επίσημων εγγράφων που κατέχει προς το συμφέρον της διαφάνεια και αποτελεσματικότητα της δημόσιας διοίκησης και ενθάρρυνση της ενημερωμένης συμμετοχής από το κοινό σε θέματα γενικού ενδιαφέροντος. 

Ενότητα II 

Άρθρο 11 – 

Ομάδα ειδικών για την πρόσβαση σε επίσημα έγγραφα 1 Μια ομάδα ειδικών για την πρόσβαση σε επίσημα έγγραφα συνεδριάζει τουλάχιστον μία φορά το χρόνο με α για την παρακολούθηση της εφαρμογής της παρούσας σύμβασης από τα μέρη, ιδίως: έκθεση σχετικά με την καταλληλότητα των μέτρων στη νομοθεσία και την πρακτική που έλαβαν τα μέρη θέτουν σε ισχύ τις διατάξεις που ορίζονται στην παρούσα Σύμβαση· 

β. Εκφράζει απόψεις για οποιοδήποτε ζήτημα που αφορά την εφαρμογή της παρούσας Σύμβασης. 

ii υποβολή προτάσεων για τη διευκόλυνση ή τη βελτίωση της αποτελεσματικής χρήσης και υλοποίησης την παρούσα Σύμβαση, συμπεριλαμβανομένου του εντοπισμού τυχόν προβλημάτων· 

iii ανταλλαγή πληροφοριών και αναφορά σημαντικών νομικών, πολιτικών ή τεχνολογικών εξελίξεις? iv υποβολή προτάσεων στη Διαβούλευση των Μερών για την τροποποίηση του παρόντος Σύμβαση; 

v διατυπώνει τη γνώμη του για οποιαδήποτε πρόταση τροποποίησης αυτής της Σύμβασης σύμφωνα με το άρθρο 19. 

2 Η ομάδα ειδικών μπορεί να ζητήσει πληροφορίες και γνώμες από την κοινωνία των πολιτών. 

3 Η ομάδα ειδικών αποτελείται από τουλάχιστον 10 και κατ' ανώτατο όριο 15 μέλη. Τα μέλη εκλέγονται από τη διαβούλευση των μερών για περίοδο τεσσάρων ετών, με δυνατότητα ανανέωσης μία φορά, από κατάλογο εμπειρογνωμόνων, κάθε συμβαλλόμενο μέρος προτείνει δύο εμπειρογνώμονες. Θα επιλεγούν από μεταξύ ατόμων ύψιστης ακεραιότητας που αναγνωρίζονται για τις ικανότητές τους στον τομέα της πρόσβασης στα επίσημα έγγραφα. Ένα μέγιστο μέλος μπορεί να εκλεγεί από τον κατάλογο που προτείνει κάθε Μέρος. 

4 Τα μέλη της ομάδας ειδικών συνεδριάζουν με την ατομική τους ιδιότητα, είναι ανεξάρτητα και αμερόληπτοι κατά την άσκηση των καθηκόντων τους και δεν λαμβάνουν οδηγίες από κυβερνήσεις. 

5 Η διαδικασία εκλογής των μελών της Ομάδας Ειδικών καθορίζεται από την Επιτροπή Υπουργών, μετά από διαβούλευση και λήψη της ομόφωνης συγκατάθεσης της Μέρη της Σύμβασης, εντός προθεσμίας ενός έτους από την έναρξη ισχύος της παρούσας Σύμβαση. Η ομάδα ειδικών θεσπίζει τον εσωτερικό της κανονισμό. 

Άρθρο 12 – 

Διαβούλευση με τα μέρη 1 Η διαβούλευση των μερών αποτελείται από έναν εκπρόσωπο ανά μέρος.  Η διαβούλευση με τα μέρη λαμβάνει χώρα με σκοπό: α) εξέταση των εκθέσεων, απόψεων και προτάσεων της Ομάδας Ειδικών· 

β) υποβάλλει προτάσεις και συστάσεις στα μέρη· 

γ να υποβάλει προτάσεις για την τροποποίηση της παρούσας Σύμβασης σύμφωνα με το άρθρο 19. 

δ διατυπώνοντας τη γνώμη του για κάθε πρόταση τροποποίησης της παρούσας Σύμβασης που έγινε στις σύμφωνα με το άρθρο 19. 

3 Η διαβούλευση των μερών συγκαλείται από τον Γενικό Γραμματέα του Συμβουλίου της Ευρώπη εντός ενός έτους από την έναρξη ισχύος της παρούσας Σύμβασης προκειμένου να εκλεγεί η μέλη της Ομάδας Ειδικών. Στη συνέχεια θα συνεδριάζει τουλάχιστον μία φορά κάθε 4 χρόνια και σε κάθε περίπτωση, όταν η πλειοψηφία των Μερών, η Επιτροπή Υπουργών ή ο Γραμματέας Ο Στρατηγός του Συμβουλίου της Ευρώπης ζητά τη σύγκλησή του. Η διαβούλευση των μερών θεσπίζει τον εσωτερικό κανονισμό της. 

4 Μετά από κάθε συνεδρίαση, η Διαβούλευση των Μερών υποβάλλεται στην Επιτροπή Υπουργών έκθεση δραστηριότητας. Άρθρο 13 – Γραμματεία Η διαβούλευση με τα μέρη και την ομάδα ειδικών επικουρείται από Γραμματεία του Συμβουλίου της Ευρώπης κατά την άσκηση των καθηκόντων τους σύμφωνα με το παρόν Τμήμα. 

Άρθρο 14 – 

Αναφορά 1 Εντός ενός έτους από την έναρξη ισχύος της παρούσας Σύμβασης σε σχέση με α Συμβαλλόμενο μέρος, το τελευταίο διαβιβάζει στην ομάδα ειδικών έκθεση που περιέχει πλήρη πληροφορίες για τα νομοθετικά και άλλα μέτρα που λαμβάνονται για την εφαρμογή των διατάξεων του παρόντος Σύμβαση. 

2 Στη συνέχεια, κάθε Μέρος διαβιβάζει στην Ομάδα Ειδικών πριν από κάθε συνεδρίαση της Διαβούλευση με τα μέρη ενημέρωση των πληροφοριών που αναφέρονται στην παράγραφο 1. 

3Κάθε συμβαλλόμενο μέρος διαβιβάζει επίσης στην ομάδα ειδικών κάθε πληροφορία που ζητά εκπληρώσει τα καθήκοντά του. 

Άρθρο 15 – 

Δημοσίευση Οι εκθέσεις που υποβάλλονται από τα μέρη στην ομάδα ειδικών, οι εκθέσεις, οι προτάσεις και γνωμοδοτήσεις της ομάδας ειδικών και τις εκθέσεις δραστηριότητας της διαβούλευσης των μερών δημοσιοποιούνται. Ενότητα III

 Άρθρο 16 – 

Υπογραφή καιγ να διαχειρίζονται τα έγγραφά τους αποτελεσματικά, ώστε να είναι εύκολα προσβάσιμα. και δ εφαρμόζουν σαφείς και καθιερωμένους κανόνες για τη διατήρηση και την καταστροφή των εγγράφων τους. 

Άρθρο 10 – 

Έγγραφα που δημοσιοποιούνται με πρωτοβουλία των δημοσίων αρχών Με δική της πρωτοβουλία και κατά περίπτωση, μια δημόσια αρχή λαμβάνει τα απαραίτητα μέτρα για τη δημοσιοποίηση επίσημων εγγράφων που κατέχει προς το συμφέρον της διαφάνεια και αποτελεσματικότητα της δημόσιας διοίκησης και ενθάρρυνση της ενημερωμένης συμμετοχής από το κοινό σε θέματα γενικού ενδιαφέροντος. 

Ενότητα II 

Άρθρο 11 – 

Ομάδα ειδικών για την πρόσβαση σε επίσημα έγγραφα 1 Μια ομάδα ειδικών για την πρόσβαση σε επίσημα έγγραφα συνεδριάζει τουλάχιστον μία φορά το χρόνο με α για την παρακολούθηση της εφαρμογής της παρούσας σύμβασης από τα μέρη, ιδίως: έκθεση σχετικά με την καταλληλότητα των μέτρων στη νομοθεσία και την πρακτική που έλαβαν τα μέρη θέτουν σε ισχύ τις διατάξεις που ορίζονται στην παρούσα Σύμβαση· 

β. Εκφράζει απόψεις για οποιοδήποτε ζήτημα που αφορά την εφαρμογή της παρούσας Σύμβασης. 

ii υποβολή προτάσεων για τη διευκόλυνση ή τη βελτίωση της αποτελεσματικής χρήσης και υλοποίησης την παρούσα Σύμβαση, συμπεριλαμβανομένου του εντοπισμού τυχόν προβλημάτων· 

iii ανταλλαγή πληροφοριών και αναφορά σημαντικών νομικών, πολιτικών ή τεχνολογικών εξελίξεις? 

iv υποβολή προτάσεων στη Διαβούλευση των Μερών για την τροποποίηση του παρόντος Σύμβαση; 

v διατυπώνει τη γνώμη του για οποιαδήποτε πρόταση τροποποίησης αυτής της Σύμβασης σύμφωνα με το άρθρο 19. 

2 Η ομάδα ειδικών μπορεί να ζητήσει πληροφορίες και γνώμες από την κοινωνία των πολιτών. 

3 Η ομάδα ειδικών αποτελείται από τουλάχιστον 10 και κατ' ανώτατο όριο 15 μέλη. Τα μέλη εκλέγονται από τη διαβούλευση των μερών για περίοδο τεσσάρων ετών, με δυνατότητα ανανέωσης μία φορά, από κατάλογο εμπειρογνωμόνων, κάθε συμβαλλόμενο μέρος προτείνει δύο εμπειρογνώμονες. Θα επιλεγούν από μεταξύ ατόμων ύψιστης ακεραιότητας που αναγνωρίζονται για τις ικανότητές τους στον τομέα της πρόσβασης στα επίσημα έγγραφα. Ένα μέγιστο μέλος μπορεί να εκλεγεί από τον κατάλογο που προτείνει κάθε Μέρος. 

4 Τα μέλη της ομάδας ειδικών συνεδριάζουν με την ατομική τους ιδιότητα, είναι ανεξάρτητα και αμερόληπτοι κατά την άσκηση των καθηκόντων τους και δεν λαμβάνουν οδηγίες από κυβερνήσεις. 

5 Η διαδικασία εκλογής των μελών της Ομάδας Ειδικών καθορίζεται από την Επιτροπή Υπουργών, μετά από διαβούλευση και λήψη της ομόφωνης συγκατάθεσης της Μέρη της Σύμβασης, εντός προθεσμίας ενός έτους από την έναρξη ισχύος της παρούσας Σύμβαση. Η ομάδα ειδικών θεσπίζει τον εσωτερικό της κανονισμό. 

Άρθρο 12 – 

Διαβούλευση με τα μέρη 1 Η διαβούλευση των μερών αποτελείται από έναν εκπρόσωπο ανά μέρος. 

 Η διαβούλευση με τα μέρη λαμβάνει χώρα με σκοπό

α) εξέταση των εκθέσεων, απόψεων και προτάσεων της Ομάδας Ειδικών· 

β) υποβάλλει προτάσεις και συστάσεις στα μέρη·

γ να υποβάλει προτάσεις για την τροποποίηση της παρούσας Σύμβασης σύμφωνα με το άρθρο 19. 

δ διατυπώνοντας τη γνώμη του για κάθε πρόταση τροποποίησης της παρούσας Σύμβασης που έγινε στις σύμφωνα με το άρθρο 19. 

3 Η διαβούλευση των μερών συγκαλείται από τον Γενικό Γραμματέα του Συμβουλίου της Ευρώπη εντός ενός έτους από την έναρξη ισχύος της παρούσας Σύμβασης προκειμένου να εκλεγεί η μέλη της Ομάδας Ειδικών. Στη συνέχεια θα συνεδριάζει τουλάχιστον μία φορά κάθε 4 χρόνια και σε κάθε περίπτωση, όταν η πλειοψηφία των Μερών, η Επιτροπή Υπουργών ή ο Γραμματέας Ο Στρατηγός του Συμβουλίου της Ευρώπης ζητά τη σύγκλησή του. Η διαβούλευση των μερών θεσπίζει τον εσωτερικό κανονισμό της. 

4 Μετά από κάθε συνεδρίαση, η Διαβούλευση των Μερών υποβάλλεται στην Επιτροπή Υπουργών έκθεση δραστηριότητας.

 Άρθρο 13 – 

Γραμματεία Η διαβούλευση με τα μέρη και την ομάδα ειδικών επικουρείται από Γραμματεία του Συμβουλίου της Ευρώπης κατά την άσκηση των καθηκόντων τους σύμφωνα με το παρόν Τμήμα. 

Άρθρο 14 – 

Αναφορά 1 Εντός ενός έτους από την έναρξη ισχύος της παρούσας Σύμβασης σε σχέση με α Συμβαλλόμενο μέρος, το τελευταίο διαβιβάζει στην ομάδα ειδικών έκθεση που περιέχει πλήρη πληροφορίες για τα νομοθετικά και άλλα μέτρα που λαμβάνονται για την εφαρμογή των διατάξεων του παρόντος Σύμβαση. 

2 Στη συνέχεια, κάθε Μέρος διαβιβάζει στην Ομάδα Ειδικών πριν από κάθε συνεδρίαση της Διαβούλευση με τα μέρη ενημέρωση των πληροφοριών που αναφέρονται στην παράγραφο 1. 

3 Κάθε συμβαλλόμενο μέρος διαβιβάζει επίσης στην ομάδα ειδικών κάθε πληροφορία που ζητά εκπληρώσει τα καθήκοντά του. 

Άρθρο 15 – 

Δημοσίευση Οι εκθέσεις που υποβάλλονται από τα μέρη στην ομάδα ειδικών, οι εκθέσεις, οι προτάσεις και γνωμοδοτήσεις της ομάδας ειδικών και τις εκθέσεις δραστηριότητας της διαβούλευσης των μερών δημοσιοποιούνται. Ενότητα III

 Άρθρο 16 – 

Υπογραφή και 

γ να διαχειρίζονται τα έγγραφά τους αποτελεσματικά, ώστε να είναι εύκολα προσβάσιμα. 

και δ εφαρμόζουν σαφείς και καθιερωμένους κανόνες για τη διατήρηση και την καταστροφή των εγγράφων τους. 

Άρθρο 10 – 

Έγγραφα που δημοσιοποιούνται με πρωτοβουλία των δημοσίων αρχών Με δική της πρωτοβουλία και κατά περίπτωση, μια δημόσια αρχή λαμβάνει τα απαραίτητα μέτρα για τη δημοσιοποίηση επίσημων εγγράφων που κατέχει προς το συμφέρον της διαφάνεια και αποτελεσματικότητα της δημόσιας διοίκησης και ενθάρρυνση της ενημερωμένης συμμετοχής από το κοινό σε θέματα γενικού ενδιαφέροντος. 

Ενότητα II 

Άρθρο 11 – 

Ομάδα ειδικών για την πρόσβαση σε επίσημα έγγραφα 1 Μια ομάδα ειδικών για την πρόσβαση σε επίσημα έγγραφα συνεδριάζει τουλάχιστον μία φορά το χρόνο με α για την παρακολούθηση της εφαρμογής της παρούσας σύμβασης από τα μέρη, ιδίως: έκθεση σχετικά με την καταλληλότητα των μέτρων στη νομοθεσία και την πρακτική που έλαβαν τα μέρη θέτουν σε ισχύ τις διατάξεις που ορίζονται στην παρούσα Σύμβαση· 

β. Εκφράζει απόψεις για οποιοδήποτε ζήτημα που αφορά την εφαρμογή της παρούσας Σύμβασης. 

ii υποβολή προτάσεων για τη διευκόλυνση ή τη βελτίωση της αποτελεσματικής χρήσης και υλοποίησης την παρούσα Σύμβαση, συμπεριλαμβανομένου του εντοπισμού τυχόν προβλημάτων· 

iii ανταλλαγή πληροφοριών και αναφορά σημαντικών νομικών, πολιτικών ή τεχνολογικών εξελίξεις? 

iv υποβολή προτάσεων στη Διαβούλευση των Μερών για την τροποποίηση του παρόντος Σύμβαση;

 v διατυπώνει τη γνώμη του για οποιαδήποτε πρόταση τροποποίησης αυτής της Σύμβασης σύμφωνα με το άρθρο 19. 

2 Η ομάδα ειδικών μπορεί να ζητήσει πληροφορίες και γνώμες από την κοινωνία των πολιτών. 

3 Η ομάδα ειδικών αποτελείται από τουλάχιστον 10 και κατ' ανώτατο όριο 15 μέλη. Τα μέλη εκλέγονται από τη διαβούλευση των μερών για περίοδο τεσσάρων ετών, με δυνατότητα ανανέωσης μία φορά, από κατάλογο εμπειρογνωμόνων, κάθε συμβαλλόμενο μέρος προτείνει δύο εμπειρογνώμονες. Θα επιλεγούν από μεταξύ ατόμων ύψιστης ακεραιότητας που αναγνωρίζονται για τις ικανότητές τους στον τομέα της πρόσβασης στα επίσημα έγγραφα. Ένα μέγιστο μέλος μπορεί να εκλεγεί από τον κατάλογο που προτείνει κάθε Μέρος. 

4 Τα μέλη της ομάδας ειδικών συνεδριάζουν με την ατομική τους ιδιότητα, είναι ανεξάρτητα και αμερόληπτοι κατά την άσκηση των καθηκόντων τους και δεν λαμβάνουν οδηγίες από κυβερνήσεις. 5 Η διαδικασία εκλογής των μελών της Ομάδας Ειδικών καθορίζεται από την Επιτροπή Υπουργών, μετά από διαβούλευση και λήψη της ομόφωνης συγκατάθεσης της Μέρη της Σύμβασης, εντός προθεσμίας ενός έτους από την έναρξη ισχύος της παρούσας Σύμβαση. Η ομάδα ειδικών θεσπίζει τον εσωτερικό της κανονισμό. 

Άρθρο 12 – 

Διαβούλευση με τα μέρη 1 Η διαβούλευση των μερών αποτελείται από έναν εκπρόσωπο ανά μέρος. 

 Η διαβούλευση με τα μέρη λαμβάνει χώρα με σκοπό: 

α) εξέταση των εκθέσεων, απόψεων και προτάσεων της Ομάδας Ειδικών· 

β) υποβάλλει προτάσεις και συστάσεις στα μέρη· 

γ να υποβάλει προτάσεις για την τροποποίηση της παρούσας Σύμβασης σύμφωνα με το άρθρο 19. 

δ διατυπώνοντας τη γνώμη του για κάθε πρόταση τροποποίησης της παρούσας Σύμβασης που έγινε στις σύμφωνα με το άρθρο 19. 

3 Η διαβούλευση των μερών συγκαλείται από τον Γενικό Γραμματέα του Συμβουλίου της Ευρώπη εντός ενός έτους από την έναρξη ισχύος της παρούσας Σύμβασης προκειμένου να εκλεγεί η μέλη της Ομάδας Ειδικών. Στη συνέχεια θα συνεδριάζει τουλάχιστον μία φορά κάθε 4 χρόνια και σε κάθε περίπτωση, όταν η πλειοψηφία των Μερών, η Επιτροπή Υπουργών ή ο Γραμματέας Ο Στρατηγός του Συμβουλίου της Ευρώπης ζητά τη σύγκλησή του. Η διαβούλευση των μερών θεσπίζει τον εσωτερικό κανονισμό της. 

4 Μετά από κάθε συνεδρίαση, η Διαβούλευση των Μερών υποβάλλεται στην Επιτροπή Υπουργών έκθεση δραστηριότητας. 

Άρθρο 13 – 

Γραμματεία Η διαβούλευση με τα μέρη και την ομάδα ειδικών επικουρείται από Γραμματεία του Συμβουλίου της Ευρώπης κατά την άσκηση των καθηκόντων τους σύμφωνα με το παρόν Τμήμα. 

Άρθρο 14 – 

Αναφορά 1 Εντός ενός έτους από την έναρξη ισχύος της παρούσας Σύμβασης σε σχέση με α Συμβαλλόμενο μέρος, το τελευταίο διαβιβάζει στην ομάδα ειδικών έκθεση που περιέχει πλήρη πληροφορίες για τα νομοθετικά και άλλα μέτρα που λαμβάνονται για την εφαρμογή των διατάξεων του παρόντος Σύμβαση. 

2 Στη συνέχεια, κάθε Μέρος διαβιβάζει στην Ομάδα Ειδικών πριν από κάθε συνεδρίαση της Διαβούλευση με τα μέρη ενημέρωση των πληροφοριών που αναφέρονται στην παράγραφο 1. 

3 Κάθε συμβαλλόμενο μέρος διαβιβάζει επίσης στην ομάδα ειδικών κάθε πληροφορία που ζητά εκπληρώσει τα καθήκοντά του. 

Άρθρο 15 – 

Δημοσίευση Οι εκθέσεις που υποβάλλονται από τα μέρη στην ομάδα ειδικών, οι εκθέσεις, οι προτάσεις και γνωμοδοτήσεις της ομάδας ειδικών και τις εκθέσεις δραστηριότητας της διαβούλευσης των μερών δημοσιοποιούνται.



Toπικό Μέσο Μαζικής ενημέρωσης ("θυγατρικό" της "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"),ΜΙΑ ΚΡΑΥΓΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ 170.000 Ελλήνων Πολιτών. Είκοσι ολόκληρα χρόνια ζωής (2000-2021) και αγώνων στην καταγραφή και υπεράσπιση της Αλήθειας για τον πολύπαθο τόπο των Αχαρνών.

ΑΧΑΡΝΕΣ: Ενημέρωση...ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΕΗΛΑΤΗΜΕΝΟ ΔΗΜΟ

ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ,ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ

ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ,ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ
Βιογραφικό του Κυριάκου Μητσοτάκη Ο Κυριάκος Μητσοτάκης γεννήθηκε το 1968 στην Αθήνα. Αφού αποφοίτησε αριστούχος από το Κολλέγιο Αθηνών συνέχισε τις σπουδές του στην Αμερική. Σπούδασε κοινωνικές επιστήμες στο Harvard από όπου αποφοίτησε με την ανώτατη τιμητική διάκριση «summa cum laude» ενώ τιμήθηκε με τα έπαθλα «Hoopes» και «Tocqueville» για την εκπόνηση της διατριβής του με θέμα την αμερικανική εξωτερική πολιτική απέναντι στην Ελλάδα. Συνέχισε τις σπουδές του στο Stanford, στον τομέα των διεθνών οικονομικών σχέσεων και τις ολοκλήρωσε στο Harvard Business School στον τομέα της διοίκησης επιχειρήσεων. Πριν ασχοληθεί με την πολιτική, εργάστηκε επί μία δεκαετία στον ιδιωτικό τομέα στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Διετέλεσε οικονομικός αναλυτής στην Chase Investment Bank και σύμβουλος στην κορυφαία εταιρία συμβούλων McKinsey and Company στο Λονδίνο. Μετά την επιστροφή του στην Ελλάδα, εργάστηκε ως ανώτατο στέλεχος επενδύσεων στην Alpha Ventures της Alpha Bank και στη συνέχεια μετακινήθηκε στον Όμιλο της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδας. Διατέλεσε για τρία χρόνια Διευθύνων Σύμβουλος της Εθνικής Επιχειρηματικών Συμμετοχών, την οποία και ανέδειξε σε κορυφαία εταιρεία στην Ελληνική και Βαλκανική αγορά του private equity και του venture capital. Η Εθνική Επιχειρηματικών Συμμετοχών χρηματοδότησε πολλές γρήγορα αναπτυσσόμενες επιχειρήσεις με ίδια κεφάλαια, δημιουργώντας εκατοντάδες θέσεις απασχόλησης. Για την επαγγελματική του δραστηριότητα έχει λάβει τιμητικές διακρίσεις, με σημαντικότερη την βράβευσή του το 2003 από το World Economic Forum ως “Global Leader for Tomorrow”. Στις εκλογές του 2004 και του 2007 εξελέγη πρώτος σε σταυρούς προτίμησης βουλευτής με τη Νέα Δημοκρατία στη μεγαλύτερη εκλογική περιφέρεια της χώρας, τη Β΄ Αθηνών, ενώ στις εκλογές του 2009 εξελέγη για τρίτη φορά. Στις εκλογές του Μαΐου 2012 εξελέγη για μία ακόμη φορά πρώτος στη Β’ Αθηνών, ενώ ήταν επικεφαλής του ψηφοδελτίου στις εκλογές του Ιουνίου 2012. Στη Βουλή των Ελλήνων έχει συμμετάσχει στην Επιτροπή Αναθεώρησης του Συντάγματος και στις Επιτροπές Οικονομικών, Παραγωγής και Εμπορίου, Ευρωπαϊκών Υποθέσεων και Εξωτερικών και Άμυνας ενώ διετέλεσε για δύο χρόνια Πρόεδρος της Επιτροπής Περιβάλλοντος. Έως τις εκλογές του 2012 ήταν Τομεάρχης Περιβαλλοντικής Πολιτικής της Νέας Δημοκρατίας. Έχει επισκεφθεί πολλές περιβαλλοντικά ευαίσθητες περιοχές της χώρας, έχει συμμετάσχει σε δεκάδες συνέδρια για το περιβάλλον στην Ελλάδα και το εξωτερικό μεταξύ αυτών στις διεθνείς διασκέψεις του ΟΗΕ για την κλιματική αλλαγή στο Μπαλί, το Πόζναν, το Κανκούν και την Κοπεγχάγη. Διετέλεσε Υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης από τις 25 Ιουνίου 2013 μέχρι τις 27 Ιανουαρίου 2015. Στις εθνικές εκλογές της 25ης Ιανουαρίου 2015 εξελέγη για πέμπτη φορά βουλευτής της ΝΔ στη Β’ Αθηνών τετραπλασιάζοντας τους σταυρούς που έλαβε σε σχέση με τις εθνικές εκλογές του Μαΐου 2012. Στις 10 Ιανουαρίου 2016 εξελέγη πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας και αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης. Στις 7 Ιουλίου 2019 εξελέγη Πρωθυπουργός της Ελλάδας. Μιλάει Αγγλικά, Γαλλικά και Γερμανικά και έχει εκδώσει το βιβλίο «Οι Συμπληγάδες της Εξωτερικής Πολιτικής». Έχει τρία παιδιά, τη Σοφία, τον Κωνσταντίνο και τη Δάφνη.

OMAΔΑ FACEBOOK "ΔΗΜΟΤΕΣ ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ"

OMAΔΑ FACEBOOK "ΔΗΜΟΤΕΣ ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ"
ΔΗΜΟΤΕΣ ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ

"ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΦΥΛΗΣ" ΠΟΛΥΕΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΙΣΤΟΧΩΡΟΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

"ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΦΥΛΗΣ" ΠΟΛΥΕΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΙΣΤΟΧΩΡΟΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
"ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΦΥΛΗΣ" ΠΟΛΥΕΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΙΣΤΟΧΩΡΟΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

"ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ για τον μικρό μας Αγγελο,ΜΑΡΙΟ ΣΟΥΛΟΥΚΟ"

"ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ για τον μικρό μας Αγγελο,ΜΑΡΙΟ ΣΟΥΛΟΥΚΟ"
Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ" θα ζητά ΕΣΑΕΙ.."ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΑΡΙΟ ΣΟΥΛΟΥΚΟ"!!

ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΑΙΜΑΤΟΣ "ΗΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ"

ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΑΙΜΑΤΟΣ "ΗΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ"
Ερευνα,Συνεντεύξεις και επισήμανση της σπουδαιότητος του τότε ΕΘΝΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΑΙΜΑΤΟΣ "ΗΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ" απο το Περιοδικό "ΑΧΑΡΝΕΩΝ Εργα" το έτος 2004!!
Ο Ιστοχώρος μας ΔΕΝ ΛΟΓΟΚΡΙΝΕΙ τα κείμενα των Αρθρογράφων του. Αυτά δημοσιεύονται εκφράζοντας τους ιδίους.
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή ή απόδοση του περιεχομένου του παρόντος διαδικτυακού τόπου σε ό,τι αφορά τα άρθρα της ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ και του ΓΙΑΝΝΗ Γ. ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό ή άλλο, χωρίς την προηγούμενη γραπτή άδεια των Αρθρογράφων. Νόμος 2121/1993 - Νόμος 3057/2002, ο οποίος ενσωμάτωσε την οδηγία 2001/29 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Tι ήταν η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ»..για όσους δεν γνωρίζουν.

Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» γεννήθηκε το 2000,ως συνέχεια του Περιοδικού «ΑΧΑΡΝΕΩΝ Έργα». Δημιουργήθηκε από Επαγγελματίες Εκδότες με δεκαετίες στον τομέα της Διαφήμισης, των Εκδόσεων και των Δημοσίων Σχέσεων και αρχικά ήταν μια Υπερτοπική Εφημερίδα με κύριο αντικείμενο το Αυτοδιοικητικό Ρεπορτάζ.

Επί χρόνια, κυκλοφορούσε την έντυπη έκδοσή της σε ένα ικανότατο τιράζ (5000 καλαίσθητων φύλλων εβδομαδιαίως) και εντυπωσίαζε με την ποιότητα της εμφάνισης και το ουσιώδες, μαχητικό και έντιμο περιεχόμενο της.
Η δύναμη της Πένας της Εφημερίδας, η Ειλικρίνεια, οι Ερευνές της που έφερναν πάντα ουσιαστικό αποτέλεσμα ενημέρωσης, την έφεραν πολύ γρήγορα πρώτη στην προτίμηση των αναγνωστών και γρήγορα εξελίχθηκε σε Εφημερίδα Γνώμης και όχι μόνον για την Περιφέρεια στην οποία κυκλοφορούσε.

=Επι είκοσι τέσσαρα (24) χρόνια, στηρίζει τον Απόδημο Ελληνισμό, χωρίς καμία-ούτε την παραμικρή- διακοπή

. =Επί είκοσι τέσσαρα ολόκληρα χρόνια, προβάλλει με αίσθηση καθήκοντος κάθε ξεχωριστό, έντιμο και υπεύθυνο Πολιτικό της Πολιτικής Σκηνής. Στις σελίδες της, θα βρείτε ακόμα και σήμερα μόνο άξιες και χρήσιμες Πολιτικές Προσωπικότητες αλλά και ενημέρωση από κάθε Κόμμα της Ελληνικής Βουλής. Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» ουδέποτε διαχώρησε τους αναγνώστες της ανάλογα με τα πολιτικά τους πιστεύω. Επραττε το καθήκον της, ενημερώνοντας όλους τους Ελληνες, ως όφειλε.

=Επί είκοσι τέσσαρα ολόκληρα χρόνια, δίνει βήμα στους αδέσμευτους, τους επιτυχημένους, τους γνώστες και θιασώτες της Αλήθειας. Στηρίζει τον Θεσμό της Ελληνικής Οικογένειας, την Παιδεία, την Ελληνική Ιστορία, προβάλλει με όλες της τις δυνάμεις τους Αδελφούς μας απανταχού της Γης, ενημερώνει για τα επιτεύγματα της Επιστήμης, της Επιχειρηματικότητας και πολλά άλλα που πολύ καλά γνωρίζουν οι Αναγνώστες της.

=Επί είκοσι τέσσαρα ολόκληρα χρόνια, ο απλός δημότης–πολίτης, φιλοξενείται στις σελίδες της με μόνη προϋπόθεση την ειλικρινή και αντικειμενική γραφή και την ελεύθερη Γνώμη, η οποία ΟΥΔΕΠΟΤΕ λογοκρίθηκε.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ», είναι ένα βήμα Ισονομίας και Ισοπολιτείας, έννοιες απόλυτα επιθυμητές, ιδιαιτέρως στις ημέρες μας. Είναι ο δικτυακός τόπος της έκφρασης του πολίτη και της εποικοδομητικής κριτικής, μακριά από κάθε στήριξη αφού δεν ετύγχανε οικονομικής υποστήριξης από Δήμους, Κυβερνήσεις ή όποιους άλλους Δημόσιους ή Ιδιωτικούς Φορείς, δεν είχε ΠΟΤΕ χορηγούς, ή οποιασδήποτε μορφής υποστηρικτές. Απολαμβάνει όμως Διεθνούς σεβασμού αφού φιλοξενεί ενημέρωση από αρκετά ξένα Κράτη πράγμα που της περιποιεί βεβαίως, μέγιστη τιμή.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διαγράφει απο την γέννησή της μια αξιοζήλευτη πορεία και απέκτησε εξ αιτίας αυτού,ΜΕΓΙΣΤΗ αναγνωσιμότητα. Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» κέρδισε την αποδοχή και τον σεβασμό που της ανήκει, με «εξετάσεις» εικοσι τεσσάρων ολόκληρων ετών, με συνεχείς αιματηρούς αγώνες κατά της τοπικής διαπλοκής, με αγώνα επιβίωσης σε πολύ δύσκολους καιρούς, με Εντιμότητα, αίσθηση Καθήκοντος και Ευθύνης.

ΕΙΚΟΣΙ ΤΕΣΣΑΡΑ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"!! 2000-2024

ΕΙΚΟΣΙ ΤΕΣΣΑΡΑ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"!! 2000-2024
ΕΙΚΟΣΙ ΤΕΣΣΑΡΑ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"!! 2000-2024