"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024"

"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024"
"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024"

"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024"

Διαβάζετε ένα ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ και ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ οικονομική στήριξη (αυτοδιοικητική, χορηγική, δημοσία ή άλλη ) ηλικίας 24 ετών Μέσο Μαζικής Ενημέρωσης, με αξιοσημείωτη ΔΙΕΘΝΗ αναγνώριση και ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΥΨΗΛΗ ΑΝΑΓΝΩΣΙΜΟΤΗΤΑ.
Είκοσι τέσσαρα (24) ολόκληρα χρόνια δημοσιογραφίας, ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΔΙΑΨΕΥΣΙΣ!!
Contact: politikimx@gmail.com v.ch.maria@gmail.com

Η ΑΝΑΓΝΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΙΜΑ 14 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2024

Η ΑΝΑΓΝΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΙΜΑ:

Eως σήμερα 24 Οκτωβρίου 2024 ώρα 10΄22 οι αναγνώσεις της “ΠΟΛΙΤΙΚΗ” είναι -σύμφωνα με την γκούγκλ)- 3.061.688 (τρία εκατομμύρια εξήντα μία χιλιάδες εξακόσιες ογδόντα οκτώ)

Η ανάλυση μηνών είναι:
71316 (Απρίλιος 2024)
76741 (Μάϊος 2024)
66828 (Iούνιος 2024)
80104 (Iούλιος 2024)

79553 (Aύγουστος 2024)
71739 (Σεπτέμβριος 2024)

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ ΜΑΣ

Σήμερα σταματά η ενημέρωση της αναγνωσιμότητας. Ο λόγος είναι προφανής: δεν έχουμε μεν κανένα έσοδο αλλά η αναγνωσιμότητά μας περικόπτεται διαρκώς, ανάλγητα και συντριπτικά παρά τις κατ΄επανάληψη ΔΙΚΑΙΕΣ διαμαρτυρίες μας στην υπέροχη γκούγκλ. Απο σήμερα η Εφημερίδα δεν φιλοξενεί πλέον διαφημίσεις της. Οταν το κονδύλι της δημιουργίας ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ θα γίνει προσιτό, η Εφημερίδα θα συνεχίσει ως Ιστοσελίδα. Εως τότε,όλα είναι αναμενόμενα και εμείς πανέτοιμοι για ένα καλύτερο μέλλον της "ΠΟΛΙΤΙΚΗ". Νερό στο μύλο ΚΑΝΕΝΟΣ, ειδικά όταν συνοδεύεται απο πλήρη αναλγησία.
Άμεση επικοινωνία: v.ch.maria@gmail.com
politikimx@gmail.com

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ, ΓΝΩΜΕΣ NORWAY's latest..-KREMLIN's Weekly information newsletter..-Π.Ο.Τ.Α.Π ενημέρωση..-ΜΑΝΟΣ ΚΟΝΣΟΛΑΣ: «Εθνική Στρατηγική για την Περιφερειακή Ανάπτυξη -Μεταφορά νέων αρμοδιοτήτων στις Περιφέρειες»..-ΣΕΒ,Σύνδεσμος Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών,πρόσκληση σε εκδήλωση..-imf,update..-ΕΝΥΠΕΚΚ/ΑΛΕΞΗΣ ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ:Το επίδομα προσωπικής διαφοράς σε πέντε (5) ερωταπαντήσεις ..-ΔΗΜΟΣ ΜΑΡΑΘΩΝΟΣ:4ο Φεστιβάλ Ερασιτεχνικών Θιάσων ..-COUNCIL OF THE EUROPEAN UNION,update..- ekyklos πρόσκλησις..-Ημερομηνίες πληρωμής των συντάξεων μηνός Δεκεμβρίου 2024..-ΔΗΜΟΣ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΥ ΜΕΣΟΓΑΙΑΣ:ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ..-EUROPEAN BANK's update ..-ΠΑ.ΣΟ.Κ. Κοινοβουλευτική δράση..-Maritime Affairs and Fisheries Newsletter..-ΑΠΟΧΗ ΤΩΝ ΔΙΚΗΓΟΡΩΝ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΗΣ ΟΛΟΜΕΛΕΙΑΣ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ ΕΩΣ ΤΙΣ 31.12.202..-Συγχώνευση Ληξιαρχείων..-Διευκρινίσεις για την εφαρμογή του ν.5143/2024.»..-Πρόσκληση υποψήφιων ε κλάδων ΤΕ και ΔΕ για υποβολή αίτησης-δήλωσης.....-IMF Podcasts..-IMF: Growth in Sub-Saharan Africa is Diverging..-"EΛΕΥΘΕΡΟΣ ΤΥΠΟΣ" Ειδήσεις..-ΕΘΝΙΚΗ ΑΡΧΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ webinar..-"ΕΘΝΟΣ" Ειδήσεις..-"ΤΟ ΒΗΜΑ" Ειδήσεις..-APEC Recognizes Champions of Sustainability with 2024 BCG Award ..-ΑΣΕΠ νέα ..-EUROPEAN CONFEDERATION OF THE FOOTWEAR INDUSTRY(CEC),update..-WorldFootwear:4 από 198 Expo Riva Schuh & Gardabags awaits you..-MAΡΙΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΣΤΑ SOCIAL MEDIA,..-ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ:Εξαφανίσεις και Εκμετάλλευση Ανηλίκων από Κυκλώματα..-ΑΑΔΕ: Αυτόματη απόδοση ΑΦΜ σε 700.000 ανήλικους, σταδιακά από τις 11/11..-ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΙΤΣΙΛΗΣ,ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ ΑΑΔΕ:ολόκληρη η ομιλία του στο 17ο Συνέδριο των φορολογικών διοικήσεων του ΟΟΣΑ..-Επίδομα θέρμανσης 2023-24: Τι ισχύει για όσους αγόρασαν καυσόξυλα..-Προέδρου ΣτΕ κ. Πικραμένου επιστολή προς τον Πρόεδρο Ολομέλειας Προέδρων Δικηγορικών Συλλόγων ..- ‍ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΘΗΝΩΝ: Βιντεοσκοπημένο Σεμινάριο Νομικής Βοήθειας .....-«Καθορισμός της διαδικασίας θέσης των Επιβατικών Ιδιωτικής Χρήσης (ΕΙΧ) οχημάτων και μοτοσυκλετών..."..-ΕΚΛΟΓΕΣ ΕΞΑΑΑ 2024 - ΝΕΟ Δ.Σ...-Ευάγγελος Βενιζέλος, "Πολιτική θεολογία και Συνταγματική ηθική" , εκδόσεις Αρμός 2024..-ENYΠΕΚΚ/ΑΛΕΞΗΣ ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ:ενημέρωση..-ΠΑ.ΣΟ.Κ.:ενημέρωση..- COUNCIL OF THE EUROPEAN UNION,update..-ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΝΤΙΚΑΡΚΙΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΑΧΑΡΝΩΝ & ΦΥΛΗΣ:αιμοδοσία..-NASA's Earth Observatory,update..- WORLD FOOTWEAR weekly newsletter..-After Constantine Journal,update..-WTC Health Program eNews:We'll See You Wednesday!..-ΣτΕ αποφάσεις Ολομέλειας 1639/2024 και 1641/2024:"Στερείται εννόμου συμφέροντος ο ΔΣΑ για την ακύρωση αποφάσεων Υπουργού Δικαιοσύνης.."..-ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΘΗΝΩΝ:"ΑΠΟΦΑΣΗ ΟΛΟΜΕΛΕΙΑΣ ΣτΕ: ΙΣΤΟΡΙΚΗΣ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΔΙΚΑΙΟΚΡΑΤΙΚΗ ΟΠΙΣΘΟΔΡΟΜΗΣΗ"..-ΕΒΕΑ:Συμπλήρωση ερωτηματολογίου για την ενσωμάτωση της πλατφόρμας S.T.E.P......-EUROPEAN JOURNALISM CENTRE update..-The Clock is Ticking on Sub-Saharan Africa's Urgent Job Creation Challenge..-Ο Πιερικός Οργανισμός Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής (ΠΟΤΑΠ) στη Διεθνή Έκθεση WTM London 2024..-MAΡΙΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΣΤΑ SOCIAL MEDIA,..-ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΥΝΤΟΜΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΗΣ Μ.Χ.Β. ..- ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ ενημέρωση απο τον Κυβερνητικό Εκπρόσωπο Παύλο Μαρινάκη..-ΚΥΡΙΑΚΟΥ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ,ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ πρόσφατη δραστηριότητα..-NIH Health Information......-AHEPA update..-Εμπορικό & Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθηνών (ΕΒΕΑ):Ζητήσεις-Προσφορές Οκτώβριος 2024..-IMF update..-"OPEN" tv νέα..-"ΕΘΝΟΣ" Ειδήσεις..-"Περι ζα...ανεμομαζώματα...διαβολοσκορπίσματα":γράφει η Μ.Χ.Β...-"ΤΟ ΒΗΜΑ" Ειδήσεις..-ΕΒΕΑ:Έρευνα του Ελληνικού Παρατηρητηρίου του LSE.....-Αντίδοτο στο δηλητήριο της οχιάς από το ΑΠΘ και το ινστιτούτο Παστέρ..-Ε.Ε.Φα.Μ ενημέρωση..-ΕΒΕΑ επιχειρηματική ενημέρωση..-ΕΝΩΣΗ ΑΓΡΙΝΙΟΥ:αγροτική ενημέρωση..-EUROPEAN COMMISSION Agricultural markets dashboard..-IMF latest news..-SPD update..-EUROPEAN BANK's update..- WORLD TRADE ORGANIZATION,s update..-KREMLIN's Weekly information newsletter..-AHEPA Visits Delaware Valley, Kicks off Journey to Greece Fundraising..-NATO update..-Prime Minister, Justin Trudeau,....-GAIN reports..- --

MHN ΞΕΧΝΑΤΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ΚΑΙ ΕΔΩ:

SELECT LANGUAGE

"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024"

"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024"
ΑΠΟΓΕΙΩΣΤΕ ΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΑΣ!!

ΕΥΔΑΠ

ΕΥΔΑΠ
Μια μικρή, δική σου κίνηση, φέρνει μία μεγάλη αλλαγή για όλους μας. Σε ευχαριστούμε, που κλείνεις τη βρύση! Μάθε ακόμα περισσότερα για το πώς μπορείς να εξοικονομήσεις, κάθε μέρα, νερό, έξυπνα και εύκολα, εδώ.
Δεν μπορώ να καταλάβω πως πολλοί ΔΕΝ γνωρίζουν την αξία της ψήφου.Η ΨΗΦΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΦΑΙΡΑ και σκοτώνει οταν ΔΕΝ σκέφτεσαι...Αυτό..

Έλληνας ιατρός,πολιτικός,συγγραφέας,πανεπιστημιακός, καθηγητής στην Ιατρική Σχολή

Σάββατο 1 Ιουλίου 2023

European Council,update

 

● European Council
 
30/06/2023 18:54 | Statements and remarks |

Remarks by President Charles Michel following the European Council meeting of 29 and 30 June 2023

 

Bonjour à chacune et à chacun d'entre vous. C'est toujours un plaisir de vous retrouver si nombreux et en personne pour une conférence de presse. Avant de commencer le compte rendu de notre Conseil européen, je souhaiterais naturellement commencer par remercier très chaleureusement la présidence suédoise, par l'intermédiaire du Premier ministre, pour une implication extrêmement méthodique, extrêmement active, extrêmement sérieuse, pour saluer la parfaite coopération entre nous. Et vous verrez, dans le cadre de la présentation que – j'en suis sûr – Ulf (Kristersson) fera dans quelques instants, que les résultats engrangés sont impressionnants, que les pas en avant réalisés sont extrêmement importants, dans un contexte, on le sait bien, qui est un contexte difficile sur le plan géopolitique.

Unité – unité pour soutenir l'Ukraine, on va y revenir. Capacité et volonté d'avancer aussi sur des sujets qui touchent à la transformation de notre modèle économique, en prenant en considération les transitions numériques, les transitions climatiques auxquels nous sommes confrontés et pour lesquels Commission, présidence tournante et Parlement européen ont été pleinement mobilisés. Donc bravo, très cher Ulf, pour ce succès et bravo pour cette parfaite coordination. Je reviens maintenant aux quelques points du Conseil européen. L'agenda était un agenda lourd en termes de contenu, dans un contexte qui est difficile. Je vais tenter de me concentrer sur les points qui me semblent essentiels.

Premier point: la guerre en Ukraine. Nous sommes unis et nous sommes tenaces, c'est le message que nous adressons. Une fois encore, Volodymyr Zelensky a pu participer à nos travaux en nous informant du dernier état des lieux en termes de situation en Ukraine. Et nous voyons le contraste saisissant entre une position très soudée au départ de l'Union européenne avec, au vu des développements du week-end passé en Russie, des fractures, des divisions, des fragilités. C'est un contraste que je veux mettre en évidence. Unité européenne, pas en avant supplémentaires sur le plan politique pour nous engager vers du financement durable, des capacités financières qui doivent être mobilisées, volonté de continuer à mobiliser des capacités militaires au travers du soutien directement porté à l'Ukraine. Je voudrais mentionner rapidement quatre points qui ont fait l'objet de nos échanges s'agissant de l'Ukraine.

  • D'une part, les avoirs gelés. Vous savez que nous continuons à penser que l'on doit mobiliser des efforts, avec nos partenaires, pour faire en sorte que les avoirs gelés puissent être mobilisés au service des Ukrainiens, au service de l'avenir de l'Ukraine.
  • Nous pensons – deuxième point – que la justice et l'obligation de rendre des comptes doivent être un sujet et nous continuons à progresser en Européens, mais également avec nos partenaires sur ce sujet-là.
  • Troisième point: les garanties de sécurité. C'est évidemment un sujet essentiel et le message que nous donnons, c'est la détermination de l'Union européenne à être pleinement partie prenante à ce débat-là. Et cela, a fortiori, à deux semaines d'un sommet de l'OTAN à Vilnius. Beaucoup d'États membres de l'Union européenne, pas tous, mais beaucoup, sont membres de l'OTAN.
  • Quatrième point: au vu des récents développements, la Biélorussie doit faire l'objet d'une attention particulière. J'ai pu rencontrer, la veille du Conseil européen, l'opposante Tikhanovskaïa, avec laquelle j'ai pu avoir un échange de vues. Et plusieurs États membres ont mis en évidence l'importance de suivre de près les développements, dans les prochains jours et les prochaines semaines, au départ de la Biélorussie. Donc voilà pour ce qui concerne la guerre en Ukraine.

Deuxième point: sécurité et défense. Et vous vous souvenez que, à Versailles, il y a un peu plus d'un an, nous avons – les chefs d'État et de gouvernement ensemble – défini le cadre du travail pour renforcer la sécurité et la défense au départ de l'Union européenne. Cela touche à une stratégie industrielle et cela touche à la capacité de production. Et il est certain que les circonstances nous ont amenés très certainement à accélérer le processus sur ce sujet. Je ne dois pas vous rappeler que, quelques heures seulement après le déclenchement de l'invasion totale de l'Ukraine par la Russie, c'est l'Union européenne qui a pris la décision, sous la houlette du haut représentant, de mobiliser des armements et des moyens militaires létaux, ce qui est un tournant dans le projet de l'Union européenne puisque cet acte – je le dis encore une fois – probablement est la naissance réelle de la défense européenne, est un pas en avant dans cette direction.

Il était donc très utile d'avoir avec nous hier le secrétaire général de l'OTAN, Jens Stoltenberg, afin de bien identifier ce partenariat entre l'OTAN et l'Union européenne, partenariat qui s'inscrit dans la mise en œuvre de cette déclaration qui a été confirmée il y a quelques mois et qui s'inscrit aussi, par exemple, dans le cadre de la task force mise en œuvre avec la Commission européenne et l'OTAN concernant les infrastructures critiques. Cela montre que de façon opérationnelle, de plus en plus concrète, on donne du contenu dans cette capacité de complémentarité entre l'OTAN et l'Union européenne.

J'en viens maintenant à un troisième thème, le thème des migrations. Sur ce thème, je souhaiterais indiquer que, depuis le mois de février, et nos conclusions du Conseil européen du mois de février, beaucoup de progrès ont été engrangés avec une volonté d'agir au départ du Conseil européen de la manière la plus opérationnelle possible, avec une interaction entre le Conseil, la présidence tournante qui a régulièrement fait des rapports sur l'état d'avancement et la Commission qui apporte également sa pierre à l'édifice et avec des conclusions sur la dimension extérieure des migrations qui en réalité étaient soutenues par vingt-cinq pays sur les vingt-sept. Raison pour laquelle nous n'avons pas de conclusions du Conseil européen mais des conclusions du président du Conseil européen. Vous voyez la nuance. Elles ont été communiquées il y a quelques instants. Vous avez pu, j'en suis sûr, en prendre connaissance. Et le raisonnement est assez simple. Il y a un soutien de vingt-cinq pays sur les conclusions telles qu'elles avaient été préparées. Il y a eu un amendement qui a été intégré simplement pour renforcer le soutien pour les pays qui accueillent des réfugiés ukrainiens, c'est un élément. Et il y a deux États membres, la Pologne et la Hongrie, qui ont considéré que, en raison du pacte migratoire, non seulement le contenu du pacte migratoire, mais également le processus de décision, la majorité qualifiée, ces deux pays ont considéré qu'ils n'étaient pas en mesure de valider les conclusions, ce qui explique pour quelles raisons nous avons abouti à cette solution: le recours à des conclusions du président.

Je veux vraiment éclairer le débat, en indiquant que sur la dimension extérieure de l'Union européenne il y a un très fort soutien pour cette approche pratique, volontariste qui nous permet d'engranger des progrès. Vous savez que, par exemple, avec Ursula, Mark Rutte et Giorgia Meloni un travail est fait avec un pays comme la Tunisie pour envisager une coopération large sur les différents thèmes pour lesquels nous pouvons développer un certain nombre d'initiatives. C'est une manière d'agir qui doit nous permettre de travailler afin de réduire les flux de migration illégale, qui doit nous permettre d'agir afin d'être en situation de contrôle sur ce défi qui est un défi difficile, on le sait bien – difficile sur le plan opérationnel et sur le plan politique, et qui touche à la migration. Et certainement les événements tragiques auxquels on est régulièrement confrontés, récemment encore en Méditerranée, doivent amener le Conseil européen à rester très engagé sur ce sujet et à un rythme régulier nous reviendrons sur ces sujets pour assumer nos responsabilités.

Enfin, autre sujet, voyez que l'agenda était un agenda lourd, avec beaucoup de sujets importants, la relation à la Chine.

At the end of last year, we had a strategic debate on our relationship with China. Now it was important for all of us to work together to express a united position on China. In my opinion, it was very significant that we very quickly agreed on the text in the conclusions, as this shows a clear European unity on China. It is a unity we share with our likeminded partners. We have worked with our allies and likeminded partners in this regard. As you know, a few weeks ago, Ursula and I represented the European Union at the G7 meetings in Hiroshima.

There are three important points.

First, reciprocity. We need to rebalance our economic relationship with China and reciprocity is key. We need to address our critical vulnerabilities and ensure that we defend our interests in relation to supply chains, for instance.

Second, human rights, democratic values and fundamental principles. We succeeded in relaunching the Human Rights Dialogue with China, which is an important step. We identified the need to make headway and to address those fundamental principles and values.

And third, global challenges ­– like health, climate change and security. We need to engage with China on all these questions. In view of Russia's war of aggression, we need to do everything we can to persuade China to defend the U.N. Charter, and to defend the territorial integrity and sovereignty of Ukraine. Our political dialogue with the Chinese authorities is therefore vital.

Lastly, a word on the state of the economy. Our influence depends on our ability to develop our key strengths, defend our interests and protect our core values. Our strengths include the internal market and competitiveness. This is why the member states stress the need for a high level group to identify the additional steps required to further develop the single market and to consolidate our economic base.

Following the Commission communication, we also discussed economic security, as we did with our likeminded partners at the G7 in Hiroshima. We believe there is an interest in making progress in this area and in ensuring that we do not lose key aspects. These include an open economy along with the principles that, in the past, underpinned the development of a very strong economic model, in the interest of the European Union's citizens. This is a first step, but it is not the last time that we will discuss this issue of economic security.

I will stop here. Again, dear Ulf (Kristersson), thank you. Ursula (von der Leyen), thank you for the good preparation of this meeting.

Je conclus en disant que, une fois encore, on a pu donner un message d'unité sur des points centraux et le Conseil européen aura l'occasion de revenir régulièrement sur tous ces sujets dans les prochaines semaines et dans les prochains mois.

● Council of the EU
 
30/06/2023 21:12 | Press release |

Council adopts position on the regulation for classification, labelling and packaging of chemical substances

 

The Council has today adopted its negotiating position on the proposed regulation for the classification, labelling and packaging of chemicals, also known as the CLP regulation. This proposed regulation updates existing EU legislation and aims at clarifying the rules on classifying and labelling chemical substances and the required information for chemicals sold online.

The Council’s position brings the CLP regulation into line with the different forms of business today (such as online or by refill), makes labels clearer and easier to understand (including digital labelling), and ensures a high level of protection against chemical hazards.

"We want rules for the classification, labelling and packaging of chemicals to be fit for the digital and green transitions, allowing consumers, companies, and workers to purchase and use chemical products in a safer, better informed and more sustainable way. Today’s decision is an important step forward in this direction, and an important milestone in the implementation of the EU chemicals strategy."
Romina Pourmokhtari, Swedish Minister for Climate and the Environment

Clearer information on chemical hazards

The popularisation of new commercial trends (such as online shopping, or the reuse of containers to buy in bulk), together with the emergence of new hazards linked to chemical products (including the presence of endocrine disruptors or the long lifespan of certain substances) required an update of the existing 2008 regulation. The proposed revised regulation’s scope includes greater protection of human health and the environment. The measures it introduces include:

  • better procedures for all actors to provide information on hazards relating to chemicals placed on the EU market
  • the communication of chemical hazards, including online, through simpler and clarified labelling and advertising requirements (e.g., a minimum font size for labels of chemicals and use to be made of fold-out labels)
  • new powers for the Commission (in addition to Member States and industry) to accelerate the procedure of identifying hazardous substances and to make the necessary classification proposals
  • specific rules for refillable chemical products at refill stations

Council's position

The Council’s negotiating mandate shares the objectives of the regulation but has introduced a number of amendments to improve the clarity and legal certainty of the proposal, in particular:

  • it adjusts the provisions on the form and the design of labels, thereby addressing legibility issues, while taking into consideration concerns about potential burdens on the industry
  • it clarifies the concept and rules for digital labelling
  • since refill sales are a way of reducing packaging waste and of making progress towards a circular economy, the Council’s negotiating mandate strikes a balance between promoting refilling and reducing the risks linked to it
  • concerning new ways of doing business, such as online sales, the Council position further clarifies the Commission’s proposal, on issues such as the labelling and information to be provided for chemical products sold at distance (including on-line)
  • as regards the classification provisions for chemical substances with more than one constituent (MOCS), the Council position calls on the Commission to prepare a report, four years after the entry into force of the CLP regulation. This report may be accompanied by a new legislative proposal for these substances
  • it amends the provisions concerning new hazard classes to avoid duplication with ongoing assessments that are currently conducted under different legislations
● Council of the EU
 
30/06/2023 20:23 | Press release |

Council adopts position on the construction products regulation

 

The Council has today adopted its negotiating position on the construction products regulation (CPR), which updates the existing legislation from 2011. The Council’s negotiating position supports the general objectives of the proposal but seeks to clarify some elements to ensure coherence with other related legislation, such as the ecodesign regulation.

"On this last day of the Swedish presidency, the Council has agreed on a negotiating mandate, which is a welcome step towards fairer competition within this important sector while also adding another piece of the puzzle towards a greener and more circular European construction industry as a whole."
Andreas Carlson, Swedish Minister for Infrastructure and Housing

Common standards for construction products

The proposed construction products regulation lays down harmonised EU rules for making construction products available on the market. The new regulation will align construction products with circular economy principles, so that they last longer, are easier to repair and can be recycled at the end of their lifespan.

It aims to create common European standards and remove obstacles to the free movement of construction products on the internal market. The proposed update of the 2011 regulation offers digital solutions to reduce administrative burdens, including a construction products database or system.

Council's mandate

The Council’s negotiating position proposes the case-by-case harmonisation of construction products available on the market, but it also broadens the scope of the regulation to include used and remanufactured products through dedicated technical specifications.

The negotiating mandate also clarifies the procedure for the harmonisation of products. The starting point will be a request sent to the European Committee for Standardization (CEN), which brings together the national standardisation bodies of the 27 member states plus Iceland, Norway, North Macedonia, Serbia, Switzerland, Turkey and the UK. If the CEN fails to deliver a standard, the Commission would be authorised to adopt fall-back implementing acts.

Coherence with existing legislation

The Council position aligns the provisions for economic operators in the construction sector with the new legislative framework (the 2008 legislative package on the implementation and enforcement of internal market legislation), and the market surveillance and ecodesign regulations. Similarly, the provisions on notifying authorities and on member state incentives for green construction products and green public procurement have been aligned with the ecodesign regulation. The Council position authorises the Commission to establish mandatory environmental requirements for public procurement or incentives for the acquisition of construction products.

Construction products database or system

The negotiating mandate specifies in detail the design and functionalities of the future European database for construction products, in order to make it more user-friendly for economic operators, so they can easily update the content and documentation, and to facilitate reporting. It will also simplify access for surveillance authorities and ensure a high level of security and protection against fraud.

Next steps

The negotiating mandate agreed today formalises the Council's negotiating position. It provides the Council presidency with a mandate for negotiations with the European Parliament, which will start as soon as the Parliament adopts its position.


Toπικό Μέσο Μαζικής ενημέρωσης ("θυγατρικό" της "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"),ΜΙΑ ΚΡΑΥΓΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ 170.000 Ελλήνων Πολιτών. Είκοσι ολόκληρα χρόνια ζωής (2000-2021) και αγώνων στην καταγραφή και υπεράσπιση της Αλήθειας για τον πολύπαθο τόπο των Αχαρνών.

ΑΧΑΡΝΕΣ: Ενημέρωση...ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΕΗΛΑΤΗΜΕΝΟ ΔΗΜΟ

ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ,ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ

ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ,ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ
Βιογραφικό του Κυριάκου Μητσοτάκη Ο Κυριάκος Μητσοτάκης γεννήθηκε το 1968 στην Αθήνα. Αφού αποφοίτησε αριστούχος από το Κολλέγιο Αθηνών συνέχισε τις σπουδές του στην Αμερική. Σπούδασε κοινωνικές επιστήμες στο Harvard από όπου αποφοίτησε με την ανώτατη τιμητική διάκριση «summa cum laude» ενώ τιμήθηκε με τα έπαθλα «Hoopes» και «Tocqueville» για την εκπόνηση της διατριβής του με θέμα την αμερικανική εξωτερική πολιτική απέναντι στην Ελλάδα. Συνέχισε τις σπουδές του στο Stanford, στον τομέα των διεθνών οικονομικών σχέσεων και τις ολοκλήρωσε στο Harvard Business School στον τομέα της διοίκησης επιχειρήσεων. Πριν ασχοληθεί με την πολιτική, εργάστηκε επί μία δεκαετία στον ιδιωτικό τομέα στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Διετέλεσε οικονομικός αναλυτής στην Chase Investment Bank και σύμβουλος στην κορυφαία εταιρία συμβούλων McKinsey and Company στο Λονδίνο. Μετά την επιστροφή του στην Ελλάδα, εργάστηκε ως ανώτατο στέλεχος επενδύσεων στην Alpha Ventures της Alpha Bank και στη συνέχεια μετακινήθηκε στον Όμιλο της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδας. Διατέλεσε για τρία χρόνια Διευθύνων Σύμβουλος της Εθνικής Επιχειρηματικών Συμμετοχών, την οποία και ανέδειξε σε κορυφαία εταιρεία στην Ελληνική και Βαλκανική αγορά του private equity και του venture capital. Η Εθνική Επιχειρηματικών Συμμετοχών χρηματοδότησε πολλές γρήγορα αναπτυσσόμενες επιχειρήσεις με ίδια κεφάλαια, δημιουργώντας εκατοντάδες θέσεις απασχόλησης. Για την επαγγελματική του δραστηριότητα έχει λάβει τιμητικές διακρίσεις, με σημαντικότερη την βράβευσή του το 2003 από το World Economic Forum ως “Global Leader for Tomorrow”. Στις εκλογές του 2004 και του 2007 εξελέγη πρώτος σε σταυρούς προτίμησης βουλευτής με τη Νέα Δημοκρατία στη μεγαλύτερη εκλογική περιφέρεια της χώρας, τη Β΄ Αθηνών, ενώ στις εκλογές του 2009 εξελέγη για τρίτη φορά. Στις εκλογές του Μαΐου 2012 εξελέγη για μία ακόμη φορά πρώτος στη Β’ Αθηνών, ενώ ήταν επικεφαλής του ψηφοδελτίου στις εκλογές του Ιουνίου 2012. Στη Βουλή των Ελλήνων έχει συμμετάσχει στην Επιτροπή Αναθεώρησης του Συντάγματος και στις Επιτροπές Οικονομικών, Παραγωγής και Εμπορίου, Ευρωπαϊκών Υποθέσεων και Εξωτερικών και Άμυνας ενώ διετέλεσε για δύο χρόνια Πρόεδρος της Επιτροπής Περιβάλλοντος. Έως τις εκλογές του 2012 ήταν Τομεάρχης Περιβαλλοντικής Πολιτικής της Νέας Δημοκρατίας. Έχει επισκεφθεί πολλές περιβαλλοντικά ευαίσθητες περιοχές της χώρας, έχει συμμετάσχει σε δεκάδες συνέδρια για το περιβάλλον στην Ελλάδα και το εξωτερικό μεταξύ αυτών στις διεθνείς διασκέψεις του ΟΗΕ για την κλιματική αλλαγή στο Μπαλί, το Πόζναν, το Κανκούν και την Κοπεγχάγη. Διετέλεσε Υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης από τις 25 Ιουνίου 2013 μέχρι τις 27 Ιανουαρίου 2015. Στις εθνικές εκλογές της 25ης Ιανουαρίου 2015 εξελέγη για πέμπτη φορά βουλευτής της ΝΔ στη Β’ Αθηνών τετραπλασιάζοντας τους σταυρούς που έλαβε σε σχέση με τις εθνικές εκλογές του Μαΐου 2012. Στις 10 Ιανουαρίου 2016 εξελέγη πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας και αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης. Στις 7 Ιουλίου 2019 εξελέγη Πρωθυπουργός της Ελλάδας. Μιλάει Αγγλικά, Γαλλικά και Γερμανικά και έχει εκδώσει το βιβλίο «Οι Συμπληγάδες της Εξωτερικής Πολιτικής». Έχει τρία παιδιά, τη Σοφία, τον Κωνσταντίνο και τη Δάφνη.

OMAΔΑ FACEBOOK "ΔΗΜΟΤΕΣ ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ"

OMAΔΑ FACEBOOK "ΔΗΜΟΤΕΣ ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ"
ΔΗΜΟΤΕΣ ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ

"ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΦΥΛΗΣ" ΠΟΛΥΕΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΙΣΤΟΧΩΡΟΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

"ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΦΥΛΗΣ" ΠΟΛΥΕΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΙΣΤΟΧΩΡΟΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
"ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΦΥΛΗΣ" ΠΟΛΥΕΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΙΣΤΟΧΩΡΟΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

"ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ για τον μικρό μας Αγγελο,ΜΑΡΙΟ ΣΟΥΛΟΥΚΟ"

"ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ για τον μικρό μας Αγγελο,ΜΑΡΙΟ ΣΟΥΛΟΥΚΟ"
Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ" θα ζητά ΕΣΑΕΙ.."ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΑΡΙΟ ΣΟΥΛΟΥΚΟ"!!

ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΑΙΜΑΤΟΣ "ΗΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ"

ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΑΙΜΑΤΟΣ "ΗΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ"
Ερευνα,Συνεντεύξεις και επισήμανση της σπουδαιότητος του τότε ΕΘΝΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΑΙΜΑΤΟΣ "ΗΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ" απο το Περιοδικό "ΑΧΑΡΝΕΩΝ Εργα" το έτος 2004!!
Ο Ιστοχώρος μας ΔΕΝ ΛΟΓΟΚΡΙΝΕΙ τα κείμενα των Αρθρογράφων του. Αυτά δημοσιεύονται εκφράζοντας τους ιδίους.
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή ή απόδοση του περιεχομένου του παρόντος διαδικτυακού τόπου σε ό,τι αφορά τα άρθρα της ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ και του ΓΙΑΝΝΗ Γ. ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό ή άλλο, χωρίς την προηγούμενη γραπτή άδεια των Αρθρογράφων. Νόμος 2121/1993 - Νόμος 3057/2002, ο οποίος ενσωμάτωσε την οδηγία 2001/29 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Tι ήταν η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ»..για όσους δεν γνωρίζουν.

Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» γεννήθηκε το 2000,ως συνέχεια του Περιοδικού «ΑΧΑΡΝΕΩΝ Έργα». Δημιουργήθηκε από Επαγγελματίες Εκδότες με δεκαετίες στον τομέα της Διαφήμισης, των Εκδόσεων και των Δημοσίων Σχέσεων και αρχικά ήταν μια Υπερτοπική Εφημερίδα με κύριο αντικείμενο το Αυτοδιοικητικό Ρεπορτάζ.

Επί χρόνια, κυκλοφορούσε την έντυπη έκδοσή της σε ένα ικανότατο τιράζ (5000 καλαίσθητων φύλλων εβδομαδιαίως) και εντυπωσίαζε με την ποιότητα της εμφάνισης και το ουσιώδες, μαχητικό και έντιμο περιεχόμενο της.
Η δύναμη της Πένας της Εφημερίδας, η Ειλικρίνεια, οι Ερευνές της που έφερναν πάντα ουσιαστικό αποτέλεσμα ενημέρωσης, την έφεραν πολύ γρήγορα πρώτη στην προτίμηση των αναγνωστών και γρήγορα εξελίχθηκε σε Εφημερίδα Γνώμης και όχι μόνον για την Περιφέρεια στην οποία κυκλοφορούσε.

=Επι είκοσι τέσσαρα (24) χρόνια, στηρίζει τον Απόδημο Ελληνισμό, χωρίς καμία-ούτε την παραμικρή- διακοπή

. =Επί είκοσι τέσσαρα ολόκληρα χρόνια, προβάλλει με αίσθηση καθήκοντος κάθε ξεχωριστό, έντιμο και υπεύθυνο Πολιτικό της Πολιτικής Σκηνής. Στις σελίδες της, θα βρείτε ακόμα και σήμερα μόνο άξιες και χρήσιμες Πολιτικές Προσωπικότητες αλλά και ενημέρωση από κάθε Κόμμα της Ελληνικής Βουλής. Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» ουδέποτε διαχώρησε τους αναγνώστες της ανάλογα με τα πολιτικά τους πιστεύω. Επραττε το καθήκον της, ενημερώνοντας όλους τους Ελληνες, ως όφειλε.

=Επί είκοσι τέσσαρα ολόκληρα χρόνια, δίνει βήμα στους αδέσμευτους, τους επιτυχημένους, τους γνώστες και θιασώτες της Αλήθειας. Στηρίζει τον Θεσμό της Ελληνικής Οικογένειας, την Παιδεία, την Ελληνική Ιστορία, προβάλλει με όλες της τις δυνάμεις τους Αδελφούς μας απανταχού της Γης, ενημερώνει για τα επιτεύγματα της Επιστήμης, της Επιχειρηματικότητας και πολλά άλλα που πολύ καλά γνωρίζουν οι Αναγνώστες της.

=Επί είκοσι τέσσαρα ολόκληρα χρόνια, ο απλός δημότης–πολίτης, φιλοξενείται στις σελίδες της με μόνη προϋπόθεση την ειλικρινή και αντικειμενική γραφή και την ελεύθερη Γνώμη, η οποία ΟΥΔΕΠΟΤΕ λογοκρίθηκε.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ», είναι ένα βήμα Ισονομίας και Ισοπολιτείας, έννοιες απόλυτα επιθυμητές, ιδιαιτέρως στις ημέρες μας. Είναι ο δικτυακός τόπος της έκφρασης του πολίτη και της εποικοδομητικής κριτικής, μακριά από κάθε στήριξη αφού δεν ετύγχανε οικονομικής υποστήριξης από Δήμους, Κυβερνήσεις ή όποιους άλλους Δημόσιους ή Ιδιωτικούς Φορείς, δεν είχε ΠΟΤΕ χορηγούς, ή οποιασδήποτε μορφής υποστηρικτές. Απολαμβάνει όμως Διεθνούς σεβασμού αφού φιλοξενεί ενημέρωση από αρκετά ξένα Κράτη πράγμα που της περιποιεί βεβαίως, μέγιστη τιμή.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διαγράφει απο την γέννησή της μια αξιοζήλευτη πορεία και απέκτησε εξ αιτίας αυτού,ΜΕΓΙΣΤΗ αναγνωσιμότητα. Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» κέρδισε την αποδοχή και τον σεβασμό που της ανήκει, με «εξετάσεις» εικοσι τεσσάρων ολόκληρων ετών, με συνεχείς αιματηρούς αγώνες κατά της τοπικής διαπλοκής, με αγώνα επιβίωσης σε πολύ δύσκολους καιρούς, με Εντιμότητα, αίσθηση Καθήκοντος και Ευθύνης.

ΕΙΚΟΣΙ ΤΕΣΣΑΡΑ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"!! 2000-2024

ΕΙΚΟΣΙ ΤΕΣΣΑΡΑ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"!! 2000-2024
ΕΙΚΟΣΙ ΤΕΣΣΑΡΑ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"!! 2000-2024