|
politikinewsaaa.blogspot.com,η Χρήσιμη Εφημερίδα,ΠΟΛΙΤΙΚΗ,POLITIKI,POLITIKI NEWSPAPER,politikinews,ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ,"POLITIKI" news,news,"ΠΟΛΙΤΙΚΗ" Εφημερίδα,Ειδήσεις,Новости Греция, Nachrichten aus Griechenland, Nouvelles de la Grèce, أخبار من اليونان,, 來自希臘的消息 , ギリシャからのニュース, Новини з Греції, Notícias da Grécia, חדשות מיוון, Notizie dalla Grecia, Nyheter fra Hellas,
"ΖΗΤΩ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΤΟΥ 1821..ΖΗΤΩ Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ!!"
"η Χρήσιμη Εφημερίδα"
"η Χρήσιμη Εφημερίδα"..O Iστοχώρος Γνώμης εκφραζόμενης με άρθρα των Γιάννη και Μαρίας Βαβουρανάκη καθώς και επιλεγμένων αρθρογράφων που δημοσιεύονται και ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ SOCIAL MEDIA!! Η μετεξέλιξη μιας 22χρονης εκπληκτικής Εφημερίδας "ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2022"που ιδρύθηκε το έτος 2000,έκλεισε τον κύκλο της τον Δεκέμβριο 2022 για να επανέλθει με την αλλαγή του τίτλου της σε "η Χρήσιμη Εφημερίδα" προκειμένου να συνεχιστεί μια εξαίρετη πορεία 23 ετών
"η Χρήσιμη Εφημερίδα"..a new usefull beginning after twenty three wonderful years !!
"η Χρήσιμη Εφημερίδα"..a new usefull beginning after twenty three wonderful years !!
Η ΑΝΑΓΝΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΙΜΑ 14 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2024
Η ΑΝΑΓΝΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΙΜΑ:
6/2/2024
Τελευταίος μήνας 64917
6/2/2024
Τελευταίος μήνας 64917
Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή ή απόδοση του περιεχομένου του παρόντος διαδικτυακού τόπου σε ό,τι αφορά τα άρθρα της ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ και του ΓΙΑΝΝΗ Γ. ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό ή άλλο, χωρίς την προηγούμενη γραπτή άδεια των Αρθρογράφων. Νόμος 2121/1993 - Νόμος 3057/2002, ο οποίος ενσωμάτωσε την οδηγία 2001/29 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.
ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΚΡΗΤΗΣ
Κυριακή 15 Σεπτεμβρίου 2019
Ομιλία Βουλευτή Αν. Αττικής, Πάνου Σκουρολιάκου ..
Γράφει ο Λεωνίδας Κουμάκης:"Προσδεθείτε: Η Τουρκία στα βράχια"
Προσδεθείτε: Η Τουρκία στα βράχια
Γράφει ο Λεωνίδας Κουμάκης
O αποκλεισμός της Ερντογανικής Τουρκίας από το επενδυτικό σχέδιο του αγωγού μεταφοράς φυσικού αερίου προς τα Βαλκάνια και την Ευρώπη (East Med) με την συνεργασία ΗΠΑ, Αιγύπτου, Γαλλίας, Ισραήλ, Ελλάδας, Κύπρου αλλά και άλλων χωρών, έχει οδηγήσει την Τουρκία σε μια άνευ προηγουμένου λεκτική επιθετικότητα προς κάθε κατεύθυνση, η οποία αυξάνεται με γεωμετρική πρόοδο εξ αιτίας των ανεκπλήρωτων νέο-οθωμανικών φαντασιώσεων του Τουρκικού καθεστώτος.
Ήδη από το έτος 2012 η Τουρκία άρχισε να «προσφέρει» Ελληνική και Κυπριακή Α.Ο.Ζ. στο Ισραήλ, στην Αίγυπτο, στον Λίβανο και στην Λιβύη με το πρωτότυπο «σκεπτικό» ότι δεν υπάρχει Κυπριακή ΑΟΖ επειδή η Τουρκία δεν αναγνωρίζει την Κυπριακή Δημοκρατία! Συνεπώς, η προτεινόμενη από την Τουρκία συμφωνία οριοθέτησης ΑΟΖ μεταξύ Τουρκίας και των παραπάνω χωρών, θα γινόταν σύμφωνα με τους χάρτες που ετοίμασαν οι Τούρκοι, προσφέροντας ταυτοχρόνως στις παραπάνω χώρες δεκάδες χιλιάδες τετραγωνικά χιλιόμετρα παραπάνω από αυτά που δικαιούνται σύμφωνα με το Διεθνές Δίκαιο!
Μια απλή όμως ανάγνωση της καθημερινής ειδησεογραφίας των τελευταίων εβδομάδων, αποκαλύπτει την τραγική πορεία που ακολουθεί η σημερινή Τουρκία από τις φαντασιώσεις του ισλαμιστή Ρ.Τ. Ερντογάν και του ακραίου «γκρίζου λύκου» Ντεβλέτ Μπαχτσελή οι οποίοι ελέγχουν ασφυκτικά την Τουρκική κυβερνητική εξουσία:
08 Ιουλίου 2019: Η Ύπατη Εκπρόσωπος της Ε.Ε. για θέματα εξωτερικής πολιτικής, Φεντερίκα Μογκερίνι δήλωσε: «Η διακηρυγμένη πρόθεση της Τουρκίας να διεξάγει παράνομα μια νέα επιχείρηση γεώτρησης βορειοανατολικά της Κύπρου προκαλεί σοβαρή ανησυχία. Αυτή η δεύτερη προγραμματισμένη επιχείρηση γεώτρησης, δύο μήνες μετά την έναρξη των συνεχιζόμενων ενεργειών γεώτρησης δυτικά της Κύπρου, είναι μια περαιτέρω μη αποδεκτή κλιμάκωση που παραβιάζει την κυριαρχία της Κύπρου». Εκτός από την Ε.Ε. ανάλογα μηνύματα εξέπεμψαν η Αθήνα, το Παρίσι, το Κάιρο αλλά και η Μόσχα! Η απάντηση του Ερντογάν δόθηκε στο Αεροδρόμιο της Κωνσταντινούπολης πριν αναχωρήσει για το Σαράγιεβο: «Οι ενοχλητικοί ήχοι στην ανατολική Μεσόγειο δεν μπορούν να σταματήσουν την Τουρκία», την ίδια στιγμή κατά την οποία τα πλοία που εισέβαλαν στην Κυπριακή ΑΟΖ άρχισαν να εγκαταλείπονται από τα πληρώματά τους που φοβούνται το Κυπριακό ένταλμα σύλληψης το οποίο εκδόθηκε νομίμως εναντίον τους.
09 Ιουλίου 2019: Άρχισε η παραλαβή από την Τουρκία του Ρωσικού αμυντικού πυραυλικού συστήματος S-400, παρά τις Αμερικανικές προειδοποιήσεις. Ανακοινώθηκε η (πρώτη) Τουρκική απειλή για «άνοιγμα συνόρων και αποστολή εκατομμυρίων μεταναστών προς στην Ευρώπη».
15 Ιουλίου 2019: Νταηλίκια δια στόματος Ρ.Τ. Ερντογάν που αποκαλύπτουν την απελπιστική αδυναμία της Ερντογανικής Τουρκίας: «Η Ελλάδα είναι μικρό κράτος, την κτυπάμε όπου θέλουμε!»
16 Ιουλίου 2019: Επιβάλλονται οι πρώτες Ευρωπαϊκές κυρώσεις εναντίον της Τουρκίας για την πειρατική δραστηριότητα της στην Κυπριακή ΑΟΖ, την ώρα που ο Μουσταφά Ακιντζί, εκλεγμένος Κύπριος μουσουλμάνος στα κατεχόμενα εδάφη της Κυπριακής Δημοκρατίας, κατέθεσε στον Πρόεδρο της Κυπριακής Δημοκρατίας Νίκο Αναστασιάδη «πρόταση για το φυσικό αέριο». Οι παράλογες Τουρκικές απαιτήσεις οδήγησαν (μέχρι στιγμής) σε ένα ακόμα ναυάγιο τις προσπάθειες επίλυσης του Κυπριακού και τον Τούρκο ΥΠΕΞ να απευθύνει απελπισμένη «προειδοποίηση» από τα κατεχόμενα εδάφη της Κυπριακής Δημοκρατίας, όπως οι Κύπριοι αποδεχτούν τις Τουρκικές αξιώσεις «πριν να είναι αργά» (9 Σεπτεμβρίου 2019). Φυσικά, μέχρι σήμερα η Τουρκία δεν θέλει ούτε να σκεφτεί τις απαραίτητες προϋποθέσεις επίλυσης του Κυπριακού που επιβάλλει η κοινή λογική και όχι η υποτιθέμενη «δύναμη των όπλων».
17 Ιουλίου 2019: Η Αμερική εξέφρασε «βαθιά ανησυχία» για τις Τουρκικές δραστηριότητες στην Κυπριακή ΑΟΖ, ενώ ο επικεφαλής του αμερικανικού Πενταγώνου Μαρκ Έσπερ δήλωσε πως «Η αγορά των S-400 από την Τουρκία υπονομεύει την ασφάλειά της και την ασφάλεια του ΝΑΤΟ». Τέλος, ο Ντόναλτ Τράμπ δήλωσε πως «Δεν μας επιτρέπεται να πουλήσουμε F-35 στην Τουρκία», διαλύοντας την τουρκική «βεβαιότητα» για την συνύπαρξη των Ρωσικών S-400 με τα Αμερικανικά F-35.
18 Ιουλίου 2019: Την ώρα που ακόμα και το Βερολίνο προειδοποίησε την Τουρκία για περαιτέρω κυρώσεις εξ αιτίας των παράνομων δραστηριοτήτων της στην Ανατολική Μεσόγειο, ο αρχηγός της Τουρκικής Αξιωματικής Αντιπολίτευσης Κεμάλ Κιλιτζντάρογλου σε ομιλία του στο Τουρκικό κοινοβούλιο αναφέρθηκε «στις κυρώσεις που επέβαλλε η ΕΕ στην Τουρκία, και στο «βαρύτατο το τίμημα της απρόβλεπτης εξωτερικής πολιτικής που είναι γεμάτη περιπέτειες» για να καταλήξει στο συμπέρασμα πως «Στην ανατολική Μεσόγειο μείναμε μόνοι, είμαστε ολομόναχοι!»
22 Ιουλίου 2019: Δεύτερη ανοικτή απειλή για «άνοιγμα συνόρων προς την Ευρώπη» (δηλαδή προς τα Ελληνικά νησιά του Αιγαίου) για το τσουνάμι των μεταναστών που έχει συγκεντρώσει η Τουρκία από την Ασία, την Αφρική και την Μέση Ανατολή.
25 Ιουλίου 2019: Η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων πάγωσε νέα δάνειαπρος στην Τουρκία για έργα του δημόσιου τομέα μέχρι το τέλος του 2019 λόγω των πειρατικών ενεργειών της Τουρκίας στην Κυπριακή ΑΟΖ, ενώ ο Τούρκος ΥΠΕΞ Μ. Τσαβούσογλου «υπενθύμισε» πάλι την αναστολή της «συμφωνίας επανεισδοχής» μεταναστών.
26 Ιουλίου 2019: Στο Κάιρο συνήλθε το 2ο Φόρουμ – Υπουργική Συνάντηση των χωρών της Ανατολικής Μεσογείου για το Φυσικό Αέριομε την συμμετοχή υπουργών της Αιγύπτου, της Ελλάδας, της Κύπρου, του Ισραήλ, της Ιταλίας, της Ιορδανίας και της Παλαιστίνης, με την παρουσία του υπουργού Ενέργειας των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής Ρικ Πέρι. Ένα από τα σημαντικότερα θέματα που συζητήθηκαν ήταν οι παραβιάσεις της Τουρκίας στην Αποκλειστική Οικονομική Ζώνη της Κύπρου.
30 Ιουλίου 2019: Ο πρώην αξιωματούχος του Πενταγώνου και αναλυτής σε ένα από τα σημαντικότερα think tank των ΗΠΑ Μάικλ Ρούμπιν εισηγήθηκε την απαγόρευση των πτήσεων της Turkish Airlines σε όλα τα ευρωπαϊκά αεροδρόμια ως αντίποινα για τις Τουρκικές δραστηριότητες στην Κυπριακή ΑΟΖ. Παράλληλα, έγινε γνωστό πως εκπρόσωπος του Λιβυκού Εθνικού Στρατού ανακοίνωσε ότι τα Λιβυκά μαχητικά βομβάρδισαν το Τουρκικό κέντρο επιχειρήσεων που λειτουργεί στο στρατιωτικό αεροδρόμιο της Μισουράτα. Είχε προηγηθεί (3/7/2019) δήλωση εκπροσώπου του Λιβυκού Εθνικού Στρατού (του στρατάρχη Χαλίφα Χάφταρ), ότι οι δυνάμεις της ανατολικής Λιβύης κατέστρεψαν το κέντρο ελέγχου για μη επανδρωμένα αεροσκάφη στην αεροπορική βάση στο Μιτίγκα. Τέλος, ανακοινώθηκε συμφωνία μεταξύ της Κυπριακής Δημοκρατίας και της Γαλλο-Ιταλικής κοινοπραξίας Total-Eni για γεώτρηση στο τεμάχιο 7 της κυπριακής ΑΟΖ, προκαλώντας νέα Τουρκικό παραλήρημα για … ληστεία σε Τουρκική ΑΟΖ!
31 Ιουλίου 2019: Ο Ρ. Τ. Ερντογάν σε μία από τις συνηθισμένες εξάρσεις του, σε συγκέντρωση του κόμματος του, δήλωσε πως «Η Τουρκία είναι εναντίον οποιουδήποτε υποστηρίζει το Ισραήλ». Είχε προηγηθεί (13 Μαρτίου 2019) η ανταλλαγή σκληρών «φιλοφρονήσεων» μεταξύ Ρ. Τ. Ερνταγάν εναντίον του Μ. Νετανιάχου («κλέφτης που ηγείται του Ισραήλ, τύραννος που σφαγιάζει επτάχρονα παιδιά στην Παλαιστίνη») και Μ. Νετανιάχου εναντίον του Ρ.Τ. Ερντογάν («ένας δικτάτορας που στέλνει τους πολιτικούς του αντιπάλους στην φυλακή»).
5 Αυγούστου 2018: Η μεν Τουρκία δια του Ρ.Τ. Ερντογάν επανέλαβε για πολλοστή φορά πως «Η στρατιωτική επιχείρηση στα ανατολικά του Ευφράτη στην Συρία θα γίνει», οι δε Αμερικανοί με ανακοίνωση του Στέητ Ντιπάρτμεντ προειδοποίησαν για μια ακόμα φορά, άκομψα είναι αλήθεια, «Μην τολμήσετε!».
7 Αυγούστου 2018: Στην Αθήνα πραγματοποιήθηκε η πρώτη Ενεργειακή Υπουργική Διάσκεψη με την συμμετοχή των ΗΠΑ, Κύπρου, Ισραήλ και φυσικά της Ελλάδος. Ταυτόχρονα, ο Τούρκος ΥΠΕΞ σε ομιλία του προς τους ανά τον κόσμο Τούρκους πρέσβεις παρουσίασε σε χάρτες τις εξωπραγματικές φαντασιώσεις των νέο-οθωμανών για κυριαρχία στους ενεργειακούς πόρους της Ανατολικής Μεσογείου, «εξαφανίζοντας» την Κυπριακή ΑΟΖ και καλώντας την Ελλάδα σε «δίκαιο μοίρασμα του υποθαλάσσιου πλούτου»!
16 Αυγούστου 2019: Η εκπρόσωπος του Ρωσικού υπουργείου Εξωτερικών Μαρία Ζαχάροβα, απαντώντας στις επαναλαμβανόμενες Τουρκικές ανακοινώσεις πως (τάχα) ξεκινούν στρατιωτικές επιχειρήσεις ανατολικά του Ευφράτη ξεκαθάρισε πως «Όλες οι αντιτρομοκρατικές δραστηριότητες μέσα στην Συρία πρέπει να έχουν την έγκριση της Δαμασκού. Επειδή εδώ πρόκειται για ένα κυρίαρχο κράτος αυτό είναι ο πρώτος και απόλυτος όρος». Περίπου ταυτόχρονα, μετά τα πλήγματα στις βάσεις της Τουρκίας στην Λιβύη Μιτίγκα (3/7/2019) και Μισουράυα (30/7/2019) έγινε γνωστό πως οι δυνάμεις του στρατάρχη Χαλίφα Χάφταρ έπληξαν Τουρκικά drones καταστρέφοντας το αεροδρόμιο Ζουάρα.
20 Αυγούστου 2019: Σε επίρρωση των δηλώσεων του Ρωσικού Υπουργείου Εξωτερικών, οι Ρώσοι αναχαίτισαν τουρκικά F-16 όταν προσπάθησαν να απεγκλωβίσουν δεκάδες Τούρκους στρατιώτες που βρέθηκαν περικυκλωμένοι από Συριακές δυνάμεις στο Morek. Την ίδια ημέρα οι Η.Π.Α ζήτησαν επίσημα από την Τουρκία να «απομακρύνει αμέσως» το πλοίο Γιαβούζ από τα Κυπριακά χωρικά ύδατα.
26 Αυγούστου 2019: Πέντε στρατηγοί των Τουρκικών Ενόπλων Δυνάμεων (επιλογής Ερντογάν) παραιτήθηκαν σε ένδειξη διαμαρτυρίας για την αδιέξοδη στρατηγική που ακολουθεί ο Ρ. Τ. Ερντογάν στην Συρία.
27 Αυγούστου 2019: Ο Ρ.Τ. Ερντογάν έσπευσε στην Μόσχα για να συζητήσει με τον Β. Πούτιν τις επικίνδυνες για την Τουρκία εξελίξεις στην Συρία, ενώ ο Ισραηλινός πρωθυπουργός Μ. Νετανιάχου ανακοίνωσε τα μέτρα που σχεδιάζονται κατά της Τουρκίας για την απροκάλυπτη ανάμειξη της ΜΙΤ σε «ανατρεπτικές ενέργειες στην Ανατολική Ιερουσαλήμ που πλήττουν την εθνική ασφάλεια της χώρας».
28 Αυγούστου 2019: Σε ανακοίνωση του ο πρώην πρωθυπουργός και επίδοξος διάδοχος του Ρ. Τ. Ερντογάν, Αχμέτ Νταβούτογλου προέβη στην συγκλονιστική αποκάλυψη πως υπό τον απόλυτο έλεγχο του κυβερνώντος κόμματος, την περίοδο Ιουνίου – Νοεμβρίου 2015, εξαπολύθηκαν αιματηρές βομβιστικές επιθέσεις με εκατοντάδες νεκρούς προκειμένου ο Ρ. Τ. Ερντογάν να κερδίσει τις επαναληπτικές εκλογές που προκηρύχτηκαν, αξιοποιώντας πλήρως την φυσιολογική ανασφάλεια των λαϊκών μαζών – όπως ακριβώς και έγινε.
30 Αυγούστου 2019: Οι εμπρηστικές δηλώσεις προς «εκφοβισμό» συνεχίστηκαν – αυτή την φορά από τον ΥΠΕΘΑ Χουλουσί Ακάρ «Είμαστε στο ίδιο σημείο με το 1974. Θα κάνουμε αυτό που θα χρειαστεί…». Παρέλειψε βέβαια να αναφέρει πως σήμερα δεν υπάρχουν οι πανίσχυρες πλάτες της Αμερικής και του Χένρι Κίσινγκερ, της (παραπαίουσας) Βρετανίας, της Γερμανίας, του Ισραήλ, της Αιγύπτου, της Σαουδικής Αραβίας και πολλών ακόμα…
3 Σεπτεμβρίου 2019: Η καταδίκη της Τουρκίας από το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων για την αδικαιολόγητη φυλάκιση του Σελαχετίν Ντεμιρτάς, ενός εκ των ηγετών του Δημοκρατικού Κόμματος των Λαών (ΗDP) αγνοήθηκε από την διορισμένη δικαστική εξουσία της Τουρκίας με το κωμικό επιχείρημα πως «μια προηγουμένη καταδίκη, εμποδίζει την αποφυλάκιση του!»
4 Σεπτεμβρίου 2019: Αήθης επίθεση στον νεοεκλεγέντα Δήμαρχο Κωνσταντινούπολης από τον Τούρκο υπουργό Εσωτερικών Σουλειμάν Σοιλού : «Κάνε τη δουλειά σου, αλλιώς θα σε κουρελιάσουμε…»
5 Σεπτεμβρίου 2019: Τρίτη προειδοποίηση – εκβιασμός Ερντογάν: «Θα γεμίσω την Ευρώπη με πρόσφυγες, αν….». Το ζητούμενο; Μα φυσικά η «απαραίτητη στήριξη από την Ε.Ε. και τον υπόλοιπο κόσμο», δηλαδή σε απλά λόγια πολλά λεφτά και η μόνιμη εγκατάσταση της Τουρκίας στην Συρία με το πρόσχημα της «ζώνης ασφαλείας»…
6 Σεπτεμβρίου 2019: Αντιπαράθεση Τουρκίας – Λιβάνου, με την Τουρκία να κατηγορεί τον Λίβανο για «αντι-τουρκικές προκλήσεις» και τον Λίβανο να υπενθυμίζει την κρατική τρομοκρατία που ασκούσε η Οθωμανική Αυτοκρατορία την εποχή που ο Λίβανος αποτελούσε τμήμα των εδαφών της.
8 Σεπτεμβρίου 2019: Έγινε γνωστό πως στις μάχες που μαίνονται στην Νοτιοανατολική Τουρκία με Κούρδους μαχητές, σκοτώθηκε ταξίαρχος των Τουρκικών ενόπλων δυνάμεων με πλούσιο ιστορικό δράσης κατά άμαχων Κουρδικών πληθυσμών. Νέα (τέταρτη κατά σειρά) προειδοποίηση – εκβιασμός Ρ. Τ. Ερντογάν περί «ανοίγματος συνόρων για εκατομμύρια μεταναστών»
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Το σκηνικό που συνθέτει την πορεία σύγκρουσης της Τουρκίας προς τα βράχια προκύπτει από την παραπάνω ειδησεογραφία των τελευταίων εβδομάδων και συνοψίζεται ως εξής:
Στο μέτωπο της Ανατολικής Μεσογείου οι Τουρκικοί σχεδιασμοί του 2012 περί απ΄ ευθείας συμφωνίας της Τουρκίας με Ισραήλ, Αίγυπτο, Λίβανο και Λιβύη προκειμένου να «μοιραστούν» όλοι την Ελληνική και την Κυπριακή ΑΟΖ, έχουν οδηγηθεί σε πλήρες ναυάγιο. Η Τουρκία βρίσκεται απομονωμένη διπλωματικά όχι μόνο από όλες σχεδόν τις χώρες της Ανατολικής Μεσογείου, αλλά και από τις μεγάλες δυνάμεις – συμπεριλαμβανομένων και των νέων «συμμάχων» της!
Σε Ευρωπαϊκό επίπεδο, οι πρώτες «χαλαρές» κυρώσεις για την πειρατική δράση της Τουρκίας προκειμένου να εξυπηρετηθούν οι νέο – οθωμανικές φαντασιώσεις των Παντουρκιστών, αποτελούν ουσιαστικά μια πρώτη, πρακτική προειδοποίηση. Είναι βέβαιο πως το θέμα των Ευρωπαϊκών κυρώσεων παραμένει στο προσκήνιο και θα επανέλθει με πολύ λιγότερο «χαλαρές» κυρώσεις, που δεν θα μπορούν να αγνοηθούν.
Σε επίπεδο σχέσεων Αμερικής – Τουρκίας, υπάρχει ένας ανοικτός και διαρκής «πόλεμος» Κογκρέσου και Γερουσίας με τον Πρόεδρο των Ηνωμένων Πολιτειών, ο οποίος για άγνωστους ακόμα λόγους επιδεικνύει μια δυσνόητη «κατανόηση» απέναντι στον Τούρκο Πρόεδρο – ένα ηγέτη που δεν χάνει ευκαιρία να καθυβρίζει τις Η.Π.Α. και τον στρατηγικό τους σύμμαχο, το Ισραήλ.
Στο μέτωπο της Συρίας, το ναυάγιο των Τουρκικών στόχων για μόνιμη εγκατάσταση σε Συριακά εδάφη γίνεται ολοένα και πιο ορατό. Το πεδίο ξεκαθαρίζει, με ταυτόχρονη πίεση από Αμερική και Ρωσία απέναντι στις νέο-οθωμανικές απαιτήσεις.
Στο Κουρδικό μέτωπο που περιλαμβάνει την Νοτιοανατολική Τουρκία, το Ιράκ και την Συρία (υπάρχουν και Κουρδικοί πληθυσμοί στο Ιράν υπό τον αυστηρό έλεγχο του καθεστώτος) τα πράγματα πηγαίνουν από το κακό στο χειρότερο. Το Κουρδικό κράτος παίρνει σταδιακά σάρκα και οστά με την απροκάλυπτη πλέον υποστήριξη Αμερικής και Ισραήλ. Οι εγκλωβισμένες στην Συρία Τουρκικές στρατιωτικές δυνάμεις, με τις ευλογίες της Ρωσίας και της Αμερικής, δεινοπαθούν από τον καθημερινό πόλεμο φθοράς των Κουρδικών δυνάμεων.
Στο εσωτερικό μέτωπο το πάλαι ποτέ πανίσχυρο ΑΚΡ σπαράσσεται από τον νέο-οθωμανικό εμφύλιο και κομματιάζεται σε διάφορα τμήματα που το καθ΄ ένα διεκδικεί για τον εαυτό του εκλογικό μερίδιο από το ΑΚΡ: Αμπτουλάχ Γκιούλ, Αχμέτ Νταβούτογλου, Αλί Μπαμπατζάν – όλοι από την ίδια μήτρα, δημιουργούν κόμματα με στόχο να τερματιστεί χωρίς αιματοχυσία η ανεξέλεγκτη ηγεμονία της Φαμίλιας Ερντογάν.
Τέλος, στο μέτωπο της οικονομίας, που εκτόξευσε στα ύψη την δύναμη του Ρ.Τ. Ερντογάν οι αριθμοί προκαλούν σοκ: Η Τουρκική λίρα μέσα σε δύο χρόνια έχασε το 40% της αξίας της, ο πληθωρισμός κυμαίνεται στα επίπεδα του 20% οδηγώντας στην ανέχεια εκατομμύρια Τούρκων πολιτών, το κατά κεφαλήν εισόδημα μειώθηκε από 12.500 Δολάρια το 2013 σε 9.000 δολάρια φέτος και τα χρέη σε ξένο νόμισμα (ιδιωτών και επιχειρήσεων) βρίσκονται στα 330 δισεκατομμύρια δολάρια, με ένα αξιόλογο μέρος από αυτά να δηλώνει πλήρη αδυναμία εξυπηρέτησης τους.
Οι συλλήψεις «πραξικοπηματιών» σε ολόκληρη την Τουρκία συνεχίζονται δίχως σταματημό – ιδίως μέσα στον Τουρκικό στρατό, με ότι αυτό συνεπάγεται. Η ανασφάλεια του ψευτο-σουλτάνου, δεν αφήνει κανένα περιθώριο εφησυχασμού.
Προσδεθείτε λοιπόν! Η πορεία σύγκρουσης της Τουρκίας στα βράχια πλησιάζει επικίνδυνα…
International Hellenic Association
Eurogroup, 13/09/2019
|
Eurogroup continued work on the euro area budgetary instrument
Main results
Regular format
Thematic discussion on growth and jobs: Quality of public finances
As part of the discussion on growth and jobs, ministers exchanged views on the quality of public finances in the eurozone, focusing more specifically on public investment. The discussion aimed to foster the sharing of good practices on conducting spending reviews and managing public assets to boost the efficiency of public investment.
The discussion was supported by a technical note by the Commission and a presentation by guest speaker Dag Detter, an expert in public assets management.
Quality of public finances in the euro area – Technical note from the Commission
Review of the Eurogroup transparency initiative
Ministers looked at the current transparency initiative of the Eurogroup and exchanged views on options to further enhance it.
Transparency in the Eurogroup
Ireland Post Programme Surveillance – 11th review
The European Commission and the European Central Bank (ECB) informed ministers on the main findings of the 11th post-programme surveillance mission to Ireland that was carried out between 21-24 May. The ESM also briefed the Eurogroup on its early warning system. The IMF conducted its Article IV mission in parallel.
Post-programme surveillance (PPS) starts automatically after the end of financial assistance programmes and continues until at least 75% of financial assistance has been repaid. PPS is biannual in terms of reporting and missions.
Post-Programme Surveillance Report. Ireland, Spring 2019
Other topics
Eurogroup President Mário Centeno briefed ministers about the outcome of the G7 finance ministers' meeting. He also launched the call for candidates for the upcoming ECB executive board vacancy. In addition, the new finance ministers of Greece and Italy presented the policy priorities of their respective new governments.
Members of the Eurogroup
Appointment of the ECB Executive Board (infographic)
Inclusive format
Budgetary instrument for convergence and competitiveness
Following the mandate received by EU leaders at the Euro Summit in June, the Eurogroup in inclusive format continued to work on deepening of the Economic and Monetary Union (EMU). Ministers focused on all pending issues of the the budgetary instrument for convergence and competitiveness (BICC) for the euro area and Exchange Rate Mechanism (ERM) II member states on a voluntary basis. Ministers are aiming to report swiftly to EU leaders in the view of the broader debate in the context of the next multiannual financial framework (MFF).
In June, the Eurogroup agreed on a term sheet describing features of the BICC. Ministers also reached a broad agreement on revising the ESM treaty text to implement the political agreement reached at the Euro Summit in December 2018. This agreement covers issues such as the common backstop for bank resolution, the precautionary instruments as well as institutional aspects and the issue of cooperation between the ESM and the European Commission within and outside programmes.
Deepening Europe's Economic and Monetary Union (background information)
Euro Summit, 21/6/2019
Helsinki
13/09/2019
Preparatory documents
Draft annotated agenda, Eurogroup
Draft annotated agenda, Eurogroup in inclusive format
|
13/9/2019 |
Remarks by Mário Centeno following the Eurogroup meeting of 13 September 2019 | |
Good afternoon, let me start by thanking our Finnish friends for hosting us here in Helsinki.
Today we welcomed two newcomers in our group. Christos Staikouras from Greece and Roberto Gualtieri from Italy. We heard their policy priorities for the near future and their commitment with policies that contribute to preserving the stability of the euro. I should note that Roberto is no stranger to the group as he attended the Eurogroup before in his previous capacity as ECON Chair in the European Parliament.
Today was not the moment to discuss details of their presentations. We will discuss Greece again in December when we look at the fourth enhanced surveillance report. Italy will only come up in the context of the Draft Budgetary Plans, together with all other countries.
Still on new names, I launched today the call for candidates for the upcoming ECB Executive Board vacancy. We want to ensure a smooth succession of Benoit Coeuré, whose term ends on 31 December. Countries should present their names until 25 September and we will aim to agree on a name in our October meeting.
For our first discussion item today we welcomed Dag Detter, who is an expert in the management of public assets. He joined us for one of our regular exchanges of best practices on spending reviews. Our discussion this time focused on boosting the efficiency of public investment. Euro area governments are making increasingly better use of spending reviews but investment spending remains a difficult area to review, due in part to the long timespans of projects.
We moved on to a valuable discussion about how we work, in the Eurogroup, so that our proceedings are as transparent as possible. Last year I launched a review of the transparency arrangements that were put in place in 2016. Many good practices are already in place, such as the publication of draft annotated agendas, summing-up letters and relevant meeting documents, not to mention these press conferences. Following this review, we considered next steps today.
We need to strike a balance between sharing with the public what we discuss and decide upon and, at the same time, protecting candid and open discussions both at the Eurogroup and at our preparatory body, the EWG. I think we reached that balance and there was broad support to this initiative.
Let me outline some examples:
Overall, this is another step in increasing the transparency of the Eurogroup. It will be important to review these arrangements at regular intervals to ensure they remain fit for purpose.
Next up, we discussed the post-programme surveillance of Ireland. The European Commission, the ECB, the ESM and the IMF debriefed us on the main findings of their respective missions.
Ireland continues to show a very strong economic and fiscal performance. We encouraged Ireland to keep pursuing sound policies to enhance protection against downside risks, such as Brexit.
I will let Valdis and Klaus expand on the outcome of the mission.
Back in July, I attended the G7 Finance Ministers’ meetings in Chantilly, France, and today I reported briefly to Ministers on these discussions. That led the way to a forward-looking exchange on the economic outlook, going into the autumn. I asked the ECB to present its staff macroeconomic projections from yesterday.
On the G7 agenda, ministers highlighted the risks of digital currencies and Libra in particular, calling for a reflection on how we can take advantage of technological developments to reduce the costs of international financing transactions.
Regarding the economic situation, we are following developments very closely and stand ready to act if risks materialise and things get worse. At the Eurogroup we will coordinate our response. I should add that overall, and despite all the uncertainty looking, we remain positive about the euro area economy, which is still growing, albeit at a slower pace.
In the last crisis, we were able to find a balance in our comprehensive response, combining fiscal policy, structural reforms at national and EU levels and also monetary policy. Going forward, in the face of a downturn, we need to find a new balance and fiscal policy will surely play a part on this.
Another important element of a new balance of policies is the need to reinforce our institutions. This is why we have been reforming the euro area. A key innovation in that debate is the Budgetary Instrument for Convergence and Competitiveness for the euro area, which by now we call BICC – yes, another acronym.
Last June we agreed on a term sheet describing the main features of this tool. Leaders asked us to further work on some open issues, specifically on financing, asking us to report swiftly on appropriate solutions. Swiftly means October, with a view to integrate the broader debate on the next EU budget that will ensue.
Today we reviewed all the open issues under the BICC on the basis of work developed by the Commission during the break: the governance aspects, the financing, the allocation methodology, the modulation procedure and arrangements for the non-participating Member States.
Let me go through, briefly, each of these issues one-by-one.
On the governance, what we want to achieve is a Euro Area governance framework for the BICC, which will be linked with our well-tested European Semester.
One distinctive feature of the BICC is the prominent role of the Eurogroup and the Euro summit in particular in providing strategic guidance and identifying the priorities for investment and reform . Further work will take place at technical level on this subject.
Second, the financing of the BICC. This remains a tricky issue. While some would like to use only the EU budget own resources for the time being, many others reiterate the importance of adding external assigned revenues via an intergovernmental agreement.
We would need to insert a specific enabling clause in the underlying BICC legislation to foresee the possibility of such additional revenues.
Today, I heard broad support to pursue this option of an enabling clause, without prejudging an agreement on the actual intergovernmental agreement.
Third, we also reviewed various options for the allocation key. By this I mean the way the money will be distributed among member states. Given the goal of the instrument, its legal basis and the guidance we got from Leaders, the allocation key must reflect the size and the income or the economic position of each member state. We should be able to come to an agreement by October, following further technical discussions.
Fourth, we also discussed the idea of “modulation” – this is a process whereby national co-financing rates may be reduced. The specific cases where this could happen have yet to be agreed and clarified .
Finally, there is consensus that the BICC should not come at the expense of non-euro area members. We are exploring several options for making this possible, including a different and dedicated instrument.
We will come back to all this at our next meeting in Luxembourg in October to deliver solutions as was requested by Leaders. That means it will probably be a longer meeting.
|
COUNCIL OF THE EUROPEAN UNION:Presidency press release after the informal meeting of Economic and Financial Affairs ministers, 13 September 2019, Helsinki, Finland
|
|
COUNCIL OF THE EUROPEAN UNION:ENERGY TAXATION DISCUSSED BY EU FINANCE MINISTERS IN HELSINKI
ENERGY TAXATION DISCUSSED BY EU FINANCE MINISTERS IN HELSINKI
EU2019FIMinistry of Finance14.9.201912.42
On the second day of the Informal Meeting of Ministers for Economic and Financial Affairs (Ecofin), Saturday 14 September, the ministers discussed energy taxation and also EU fiscal rules.
The meeting was chaired by Finland’s Minister of Finance Mika Lintilä.
Energy taxation in support of climate action
On the first day of their meeting, the EU member states’ finance ministers had discussed how action on climate change could be taken forward within their sphere of responsibilities. On Saturday 14 September, the second day of the meeting, the discussion on climate action continued when ministers discussed energy taxation. The European Commission has just published its evaluation of the Energy Taxation Directive.
The main themes that emerged in the discussions were competitiveness, climate change mitigation and the extent to which energy taxation is generally socially acceptable.
“We all agreed that energy taxation can be used to further the achievement of climate and energy objectives. I’m confident the outcome of our discussion will be taken into account if the decision is made to revise the Energy Taxation Directive,” said Minister Lintilä.
During its Presidency of the Council, Finland is stressing the need for the EU to raise its profile as a global leader in climate action. The aim is to establish a long-term climate strategy for the EU that will enable it to become carbon neutral by 2050.
Inquiries
Martti Salmi, Senior Ministerial Adviser, Ministry of Finance, tel. +358 400 510 304, martti.salmi(at)vm.fi
Niina Nurkkala, Special Adviser to the Minister of Finance, tel. +358 50 347 2661, niina.nurkkala(at)vm.fi
Tommi Tolkki, Communications Specialist (requests for interviews), Ministry of Finance, tel. +358 2955 30269 (Presidency media service), press(at)vm.fi
Niina Nurkkala, Special Adviser to the Minister of Finance, tel. +358 50 347 2661, niina.nurkkala(at)vm.fi
Tommi Tolkki, Communications Specialist (requests for interviews), Ministry of Finance, tel. +358 2955 30269 (Presidency media service), press(at)vm.fi
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
"ΑΥΛΑΙΑ" ΓΙΑ ΤΗΝ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2022",ΕΙΚΟΣΙ ΔΥΟ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ..
Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2022» μετά από εικοσιδύο ολόκληρα χρόνια ΕΝΤΥΠΗΣ και ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ έκδοσης, ολοκλήρωσε τον κύκλο της τον Δεκέμβριο 2022 οπότε και σταμάτησε την κυκλοφορία της για να μεταλλαχθεί σε THINK TANK BLOG.
Ευχαριστούμε από καρδιάς όσους μας αγάπησαν, μας τίμησαν με την απίστευτη αναγνωσιμότητά της, μας εμπιστεύθηκαν και ακόμα το κάνουν έως σήμερα.
Ευχαριστούμε όσους συνεργάστηκαν μαζί μας, όσους μας εμπιστεύθηκαν και μας στήριξαν.
Με αληθινή, βαθύτατη εκτίμηση προς Ολους Σας…
ΓΙΑΝΝΗΣ και ΜΑΡΙΑ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ
ΑΧΑΡΝΕΣ: Ενημέρωση...ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΕΗΛΑΤΗΜΕΝΟ ΔΗΜΟ
"ΠΟΛΙΤΙΚΗ" προηγούμενη ηλεκτρονική έκδοση
ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΑΙΜΑΤΟΣ "ΗΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ"
Ο Ιστοχώρος μας ΔΕΝ ΛΟΓΟΚΡΙΝΕΙ τα κείμενα των Αρθρογράφων του. Αυτά δημοσιεύονται εκφράζοντας τους ιδίους.
Tι ήταν η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ»..για όσους δεν γνωρίζουν.
Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» γεννήθηκε το 2000,ως συνέχεια του Περιοδικού «ΑΧΑΡΝΕΩΝ Έργα». Δημιουργήθηκε από Επαγγελματίες Εκδότες με δεκαετίες στον τομέα της Διαφήμισης, των Εκδόσεων και των Δημοσίων Σχέσεων και αρχικά ήταν μια Υπερτοπική Εφημερίδα με κύριο αντικείμενο το Αυτοδιοικητικό Ρεπορτάζ.
Επί χρόνια, κυκλοφορούσε την έντυπη έκδοσή της σε ένα ικανότατο τιράζ (5000 καλαίσθητων φύλλων εβδομαδιαίως) και εντυπωσίαζε με την ποιότητα της εμφάνισης και το ουσιώδες, μαχητικό και έντιμο περιεχόμενο της.
Η δύναμη της Πένας της Εφημερίδας, η Ειλικρίνεια, οι Ερευνές της που έφερναν πάντα ουσιαστικό αποτέλεσμα ενημέρωσης, την έφεραν πολύ γρήγορα πρώτη στην προτίμηση των αναγνωστών και γρήγορα εξελίχθηκε σε Εφημερίδα Γνώμης και όχι μόνον για την Περιφέρεια στην οποία κυκλοφορούσε.
=Επι είκοσι δύο (22) χρόνια, στήριζε τον Απόδημο Ελληνισμό, χωρίς καμία-ούτε την παραμικρή- διακοπή
. =Επί είκοσι δυο ολόκληρα χρόνια, προέβαλε με αίσθηση καθήκοντος κάθε ξεχωριστό, έντιμο και υπεύθυνο Πολιτικό τόσο της Τοπικής όσο και της Κεντρικής Πολιτικής Σκηνής. Στις σελίδες της, θα βρείτε ακόμα και σήμερα μόνο άξιες και χρήσιμες Πολιτικές Προσωπικότητες αλλά και ενημέρωση από κάθε Κόμμα της Ελληνικής Βουλής. Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» ουδέποτε διαχώρησε τους αναγνώστες της ανάλογα με τα πολιτικά τους πιστεύω. Επραττε το καθήκον της, ενημερώνοντας όλους τους Ελληνες, ως όφειλε.
=Επί είκοσι δυο ολόκληρα χρόνια, έδινε βήμα στους αδέσμευτους, τους επιτυχημένους, τους γνώστες και θιασώτες της Αλήθειας. Στήριζε τον Θεσμό της Ελληνικής Οικογένειας, την Παιδεία, την Ελληνική Ιστορία, πρόβαλλε με όλες της τις δυνάμεις τους Αδελφούς μας απανταχού της Γης, ενημέρωνε για τα επιτεύγματα της Επιστήμης, της Επιχειρηματικότητας και πολλά άλλα που πολύ καλά γνωρίζουν οι Αναγνώστες της.
=Επί είκοσι δύο ολόκληρα χρόνια, ο απλός δημότης–πολίτης, φιλοξενήθηκε στις σελίδες της με μόνη προϋπόθεση την ειλικρινή και αντικειμενική γραφή και την ελεύθερη Γνώμη, η οποία ΟΥΔΕΠΟΤΕ λογοκρίθηκε.
Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ», στην διακοπείσα πλέον ηλεκτρονική έκδοσή της, ήταν ένα βήμα Ισονομίας και Ισοπολιτείας, έννοιες απόλυτα επιθυμητές, ιδιαιτέρως στις ημέρες μας. Υπήρξε ο δικτυακός τόπος της έκφρασης του πολίτη και της εποικοδομητικής κριτικής, μακριά από κάθε στήριξη αφού δεν ετύγχανε οικονομικής υποστήριξης από Δήμους, Κυβερνήσεις ή όποιους άλλους Δημόσιους ή Ιδιωτικούς Φορείς, δεν είχε ΠΟΤΕ χορηγούς, ή οποιασδήποτε μορφής υποστηρικτές. Απολάμβανε όμως του Διεθνούς σεβασμού αφού φιλοξενούσε ενημέρωση από αρκετά ξένα Κράτη-κάτι που συνεχίζεται και σήμερα- πράγμα που της περιποιεί βεβαίως, μέγιστη τιμή.
Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διέγραψε μια αξιοζήλευτη πορεία και απέκτησε ΜΕΓΙΣΤΗ αναγνωσιμότητα (που συνεχίζεται ως σήμερα). Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διεκδίκησε και κέρδισε την αποδοχή και τον σεβασμό που της ανήκε, με «εξετάσεις» εικοσιδύο ολόκληρων ετών, με συνεχείς αιματηρούς αγώνες κατά της τοπικής διαπλοκής, με αγώνα επιβίωσης σε πολύ δύσκολους καιρούς, με Εντιμότητα, αίσθηση Καθήκοντος και Ευθύνης.
Επί χρόνια, κυκλοφορούσε την έντυπη έκδοσή της σε ένα ικανότατο τιράζ (5000 καλαίσθητων φύλλων εβδομαδιαίως) και εντυπωσίαζε με την ποιότητα της εμφάνισης και το ουσιώδες, μαχητικό και έντιμο περιεχόμενο της.
Η δύναμη της Πένας της Εφημερίδας, η Ειλικρίνεια, οι Ερευνές της που έφερναν πάντα ουσιαστικό αποτέλεσμα ενημέρωσης, την έφεραν πολύ γρήγορα πρώτη στην προτίμηση των αναγνωστών και γρήγορα εξελίχθηκε σε Εφημερίδα Γνώμης και όχι μόνον για την Περιφέρεια στην οποία κυκλοφορούσε.
=Επι είκοσι δύο (22) χρόνια, στήριζε τον Απόδημο Ελληνισμό, χωρίς καμία-ούτε την παραμικρή- διακοπή
. =Επί είκοσι δυο ολόκληρα χρόνια, προέβαλε με αίσθηση καθήκοντος κάθε ξεχωριστό, έντιμο και υπεύθυνο Πολιτικό τόσο της Τοπικής όσο και της Κεντρικής Πολιτικής Σκηνής. Στις σελίδες της, θα βρείτε ακόμα και σήμερα μόνο άξιες και χρήσιμες Πολιτικές Προσωπικότητες αλλά και ενημέρωση από κάθε Κόμμα της Ελληνικής Βουλής. Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» ουδέποτε διαχώρησε τους αναγνώστες της ανάλογα με τα πολιτικά τους πιστεύω. Επραττε το καθήκον της, ενημερώνοντας όλους τους Ελληνες, ως όφειλε.
=Επί είκοσι δυο ολόκληρα χρόνια, έδινε βήμα στους αδέσμευτους, τους επιτυχημένους, τους γνώστες και θιασώτες της Αλήθειας. Στήριζε τον Θεσμό της Ελληνικής Οικογένειας, την Παιδεία, την Ελληνική Ιστορία, πρόβαλλε με όλες της τις δυνάμεις τους Αδελφούς μας απανταχού της Γης, ενημέρωνε για τα επιτεύγματα της Επιστήμης, της Επιχειρηματικότητας και πολλά άλλα που πολύ καλά γνωρίζουν οι Αναγνώστες της.
=Επί είκοσι δύο ολόκληρα χρόνια, ο απλός δημότης–πολίτης, φιλοξενήθηκε στις σελίδες της με μόνη προϋπόθεση την ειλικρινή και αντικειμενική γραφή και την ελεύθερη Γνώμη, η οποία ΟΥΔΕΠΟΤΕ λογοκρίθηκε.
Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ», στην διακοπείσα πλέον ηλεκτρονική έκδοσή της, ήταν ένα βήμα Ισονομίας και Ισοπολιτείας, έννοιες απόλυτα επιθυμητές, ιδιαιτέρως στις ημέρες μας. Υπήρξε ο δικτυακός τόπος της έκφρασης του πολίτη και της εποικοδομητικής κριτικής, μακριά από κάθε στήριξη αφού δεν ετύγχανε οικονομικής υποστήριξης από Δήμους, Κυβερνήσεις ή όποιους άλλους Δημόσιους ή Ιδιωτικούς Φορείς, δεν είχε ΠΟΤΕ χορηγούς, ή οποιασδήποτε μορφής υποστηρικτές. Απολάμβανε όμως του Διεθνούς σεβασμού αφού φιλοξενούσε ενημέρωση από αρκετά ξένα Κράτη-κάτι που συνεχίζεται και σήμερα- πράγμα που της περιποιεί βεβαίως, μέγιστη τιμή.
Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διέγραψε μια αξιοζήλευτη πορεία και απέκτησε ΜΕΓΙΣΤΗ αναγνωσιμότητα (που συνεχίζεται ως σήμερα). Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διεκδίκησε και κέρδισε την αποδοχή και τον σεβασμό που της ανήκε, με «εξετάσεις» εικοσιδύο ολόκληρων ετών, με συνεχείς αιματηρούς αγώνες κατά της τοπικής διαπλοκής, με αγώνα επιβίωσης σε πολύ δύσκολους καιρούς, με Εντιμότητα, αίσθηση Καθήκοντος και Ευθύνης.