ΑΞΙΟΠΙΣΤΕΣ, ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΕΣ, ΔΟΚΙΜΑΣΜΕΝΕΣ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ ειδήσεις...ΓΙΑ ΟΣΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΑΧΑΡΝΩΝ!

Toπικό Μέσο Μαζικής ενημέρωσης ("θυγατρικό" της "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"),ΜΙΑ ΚΡΑΥΓΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ 170.000 Ελλήνων Πολιτών. Είκοσι πέντε ολόκληρα χρόνια ζωής (2000-2025) και αγώνων στην καταγραφή και υπεράσπιση της Αλήθειας για τον πολύπαθο τόπο των Αχαρνών.

2000 - 2025

2000-2025 - ΕΙΚΟΣΙ ΠΕΝΤΕ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ...ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΔΙΑΨΕΥΣΙΣ!!

"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2025"

Διαβάζετε ένα ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ και ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ οικονομική στήριξη (αυτοδιοικητική, χορηγική, δημοσία ή άλλη ) ηλικίας 25 ετών Μέσο Μαζικής Ενημέρωσης, με αξιοσημείωτη ΔΙΕΘΝΗ αναγνώριση και ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΥΨΗΛΗ ΑΝΑΓΝΩΣΙΜΟΤΗΤΑ.
Είκοσι πέντε (25) ολόκληρα χρόνια δημοσιογραφίας, ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΔΙΑΨΕΥΣΙΣ!!
Contact: politikimx@gmail.com v.ch.maria@gmail.com
Ενδεικτική αναφορά αναγνωσιμότητος είναι:
76762 (Ioυλιος 2025..λέει η γκούγκλ)
80410 (Aύγουστος 2025..είπαμε.."λέει η γκούγκλ”)
87122 (Οκτώβριος 2025) 
104589 (Νοέμβριος 2025) 

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Ινστιτούτο Θαλάσσιας Προστασίας “Αρχιπέλαγος”,ενημέρωση..-American Enterprise Institute for Public Policy Research :update..-"ΑΧΑΡΝΕΣ: η στυγνή δολοφονία των πολύ μικρών επιχειρήσεων":..-GSA update..-ΒΟΥΛΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ Νομοθετικό έργο..-COUNCIL OF THE EUROPEAN UNION,update..-ΕΝΙ ΕΟΠΥΥ Αναγκαία η ουσιαστική αναπροσαρμογή των αμοιβών των ιατρών του ΕΟΠΥΥ..-ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗΣ ΑΝ.ΑΤΤΙΚΗΣ, κ. ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΑΜΑΣΚΟΣ:παρών, εκπροσωπώντας τον Περιφερειάρχη Αττικής κ. ΝΙΚΟ ΧΑΡΔΑΛΙΑ.....-PROLEPSIS INSTITUTE...update..-ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ απο το Υπουργείο Εξωτερικών..-ΚΙΝΗΜΑ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΩΝ ενημέρωση..-Συνεδρίαση Ολομέλειας Διοίκησης ΓΣΕΕ..-"ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ" Ειδήσεις..- SOS ΙΑΤΡΟΙ 1016..-ΕΝΙ - ΕΟΠΥΥ ΕΝΩΣΗ ΙΑΤΡΩΝ Ε.Ο.Π.Υ.Υ. :ενημέρωση..-..-Statement by Prime Minister Carney..-ΣτΕ Δ΄ 2257/2025: Ανάκληση διοικητικής πράξης ως παράνομης εντός πενταετίας από την έκδοσή της..-Ημερομηνίες πληρωμής των συντάξεων μηνός Ιανουαρίου 2026..-"ΤΟ ΒΗΜΑ" Ειδήσεις..-"ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΤΥΠΟΣ" Ειδήσεις..-NORWAY's latest..-KREMLIN's Weekly information newsletter..-ΠΑΡΑΓΡΑΦΗ ΤΡΟΧΑΙΩΝ ΠΡΟΣΤΙΜΩΝ.....-ΣΥΝΗΓΟΡΟΥ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ πρόσφατη ενημέρωση..-ΣΥΝΗΓΟΡΟΥ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ Ετήσια Εκθεση 2024..-Ολοκληρώθηκε η διήμερη Σύνοδος των Προέδρων ΔΕΕΠ και ΔΗΜΤΟ της Νέας Δημοκρατίας(ολες οι ομιλίες)..-ΕΝΩΣΗ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ, ψήφισμα..-Ε.Ε.Φα.Μ. Newsletter ..-"ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΤΥΠΟΣ" Ειδήσεις..-"ENΩΣΗ ΑΓΡΙΝΙΟΥ" Αγροτική Ενημέρωση..-NATO update..-ΑΣΕΠ νέα..- USDA Foreign Agricultural Service,update..-F2F WEEKLY NEWSLETTER..-EUROPEAN BANK's update..-ΚΥΡΙΑΚΟΥ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ, πρόσφατη ενημέρωση..-Πιερικός Οργανισμός Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής ,ενημέρωση..-Πρωθυπουργού και Προέδρου της Νέας Δημοκρατίας Κυριάκου Μητσοτάκη,ομιλία.....-APEC News ..-TTB Newsletter for December 12, 2025..-CCBE comments on ......-IMF Weekend Read..-OTT's newsletter..-ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ενημέρωση..-"ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΤΥΠΟΣ" Ειδήσεις..-"δρόμος ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ" Ενημέρωση..-Τέλος η «ομηρία» από χρέη..-ΝΟΜΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ενημέρωση..-MAΡΙΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΣΤΑ SOCIAL MEDIA,..-KALLISTO:Απολογισμός Ανοιχτής Εκδήλωσης: «Ο Λύκος της Πάρνηθας: Από τη φύση στον άνθρωπο»..-Δίκτυο Αλληλεγγύης AΓΙΑΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ...-Dassana's Veg Recipes..-ΓΣΕΕ:Στήριξη στα δίκαια αιτήματα των αγροτών..-EUROPEAN PARLIAMENT,update..-NASA's Earth Observatory,SPACE,update..-think tank,COUNCIL OF THE EUROPEAN UNION,update..- Πρωθυπουργού και Προέδρου της Νέας Δημοκρατίας Κυριάκου Μητσοτάκη,oμιλία.....-ΕΝΥΠΕΚΚ ενημέρωση..-Πανελλήνια Ομοσπονδία Φοροτεχνικών Ελευθέρων Επαγγελματιών (Π.Ο.Φ.Ε.Ε.):webinar..-"ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ" Ειδήσεις..-Ημερομηνίες πληρωμής των συντάξεων μηνός Ιανουαρίου 2026.-ΕΒΕΑ επιχειρηματική ενημέρωση..-WTO update..-BOARD OF GOVERNORS OF THE FERERAL RESERVE SYSTEM,update..-"ΤΟ ΒΗΜΑ" Ειδήσεις..-"ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΤΥΠΟΣ" Ειδήσεις..-ΤΟ ΝΕΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΣΤΟ ΚΙΝΗΜΑ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΩΝ..-Η απόφαση ΣτΕ σχετικά με τα ιδιωτικά πανεπιστήμια ανοίγει δρόμο στην Ευρωπαϊκή Εισαγγελία να αγνοήσει συνταγματικές προβλέψεις και να στείλει πολιτικά πρόσωπα κατευθείαν στο εδώλιο..-NASA's Earth Observatory,update..-European Public Prosecutor's Office ,Δικαιοσύνη,update..-EUROGROUP,COUNCIL OF THE EUROPEAN UNION,update..-ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΙΚΙΛΙΑΣ, ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ &ΝΗΣ.ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ:newsletter..-"ΤΟ ΒΗΜΑ" Ειδήσεις..- ..- --

ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΜΕΣΟΓΑΙΑΣ,ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ, Συνέντευξις που πρέπει να παρακολουθήσουμε ΟΛΟΙ

MHN ΞΕΧΝΑΤΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ΚΑΙ ΕΔΩ:

SELECT LANGUAGE


6/12/2025 ώρα 10.13', 1.622 ΑΝΑΓΝΩΣΕΙΣ.Παρέμβαση counter το μετατρέπει σε ...984 (!!!) ώρα 10.13'
Η "ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2025" πολεμιέται απο της γέννησής της.Αντί να εξαφανιστεί, μετετράπει στον χειρότερο εφιάλτη των δολοφόνων της-πάσης..προέλευσης-με μια πρωτόφαντη αναγνωσιμότητα εξαίρετα νοημόνων Αναγνωστών οι οποίοι την στήριξαν και την στηρίζουν ως ΜΕΣΟΝ ΔΙΑΦΟΡΦΩΣΗ ΓΝΩΜΗΣ.
Είναι ένα Μέσο τόσο ειλικρινές, ανιδιοτελές και ΕΝΤΙΜΟ που αποδεικνύει περιτράνως εδώ και ένα τέταρτο αιώνα πως "ΟΙ ΑΞΙΕΣ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΧΑΝΟΝΤΑΙ".
Η τεχνογνωσία και η προσφορά ψυχής...ΔΕΝ ΠΟΛΕΜΙΕΤΑΙ.
Που θα πάει;;Θα το εμπεδώσετε αλλά καταλαβαίνω: μέχρι να κάνει το ερέθισμα την διαδρομή αυτιού-ματιού-κέντρο εγκεφάλου σας..ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ...ΧΡΟΝΙΑ!!!(ζητήστε να σας..το μεταφράσει ένας αναγνώστης μας γιατί είμαι βεβαία πως ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙΤΕ Τ Ι Ε Ν Ν Ο Ω στην τελευταία μου παράγραφο!!) "ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΑΣ..."

ΣΤΟΧΕΥΜΕΝΗ ΑΝΑΦΟΡΑ ΜΕΙΩΣΗΣ ΑΝΑΓΝΩΣΙΜΟΤΗΤΟΣ

6/12/2025 ώρα 10.13', 1.622 ΑΝΑΓΝΩΣΕΙΣ.Παρέμβαση counter το μετατρέπει σε ...984 (!!!) ώρα 10.13'

ΕΜΠΡΑΚΤΗ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΣΤΑ ΑΔΕΛΦΙΑ ΜΑΣ

Μια αδελφική ΠΑΡΑΙΝΕΣΗ:Βοηθήστε τους Αγρότες με δύο τρόπους:ένα μπιτόνι ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ για ένα τρακτέρ ή δέκα σαντουϊτς (αν και αυτοί είναι ΟΛΟΙ ΝΟΙΚΟΚΥΡΗΔΕΣ και δεν το έχουν ανάγκη) είναι η συμμετοχή όσων δεν μπορούμε να είμαστε μαζί τους στα μπλόκα.Είναι η ΔΙΚΗ ΜΑΣ φτωχή ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ χωρίς λόγια...αλλά με έργα. ΕΡΓΑ μόνο ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΦΤΩΧΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ μπορούμε να ΠΡΑΤΤΟΥΜΕ. ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΣΤΑ ΑΔΕΛΦΙΑ ΜΑΣ....

ΓΕΩΡΓΙΟΥ Θ.ΒΛΑΧΟΥ,ΒΟΥΛΕΥΤΟΥ Ν.Δ. ΑΝ. ΑΤΤΙΚΗΣ, ΘΕΡΜΕΣ ΕΥΧΕΣ

ΓΕΩΡΓΙΟΥ Θ.ΒΛΑΧΟΥ,ΒΟΥΛΕΥΤΟΥ Ν.Δ. ΑΝ. ΑΤΤΙΚΗΣ, ΘΕΡΜΕΣ ΕΥΧΕΣ
ΓΕΩΡΓΙΟΥ Θ.ΒΛΑΧΟΥ,ΒΟΥΛΕΥΤΟΥ Ν.Δ. ΑΝ. ΑΤΤΙΚΗΣ, ΘΕΡΜΕΣ ΕΥΧΕΣ

Πέμπτη 18 Ιανουαρίου 2024

Council of the EU:Heavy-duty vehicles: Council and Parliament reach a deal to lower CO2 emissions from trucks, buses and trailers

 

● Council of the EU
 
18/01/2024 12:29 | Press release |

Heavy-duty vehicles: Council and Parliament reach a deal to lower CO2 emissions from trucks, buses and trailers

 

The Council and the European Parliament’s negotiators today reached a provisional political agreement on CO2 emission standards for heavy-duty vehicles (HDVs). The aim is to further reduce CO2 emissions in the road transport sector and to introduce new targets for 2030, 2035 and 2040. The new rules will contribute to fulfilling the EU’s 2030 climate ambitions and reaching climate neutrality by 2050.

The proposal also aims to encourage an increasing share of zero-emission vehicles (ZEVs) in the EU-wide heavy-duty vehicle fleet, while ensuring that innovation in the sector and its competitiveness are preserved and enhanced.

The deal is provisional pending formal adoption by both institutions.

Scope of the regulation

The co-legislators agreed to expand the scope of the regulation to make almost all new heavy-duty vehicles with certified CO2 emissions – including smaller trucks, urban buses, coaches and trailers – subject to emission reduction targets.

An exemption from the CO2 reduction targets set in the regulation will apply to:

  • small-volume manufacturers and vehicles used for mining, forestry and agriculture
  • vehicles for use by the armed forces and fire services
  • vehicles for use in civil protection, public order and medical care

The provisional agreement also extends the scope of the regulation to vocational vehicles such as garbage trucks or concrete mixers at a later stage (2035). In addition, the Commission will analyse the possibility of including smaller lorries (under 5t) in the scope.

The provisional agreement also addresses the issue of retrofitted vehicles, that is conventional vehicles converted to ZEVs, allowing for the transfer of such vehicles between manufacturers. The co-legislators agreed to task the Commission with assessing, by 2025, the need to facilitate the market uptake of retrofitted HDVs through harmonised rules for their approval.

New emission reduction targets

In line with the EU’s climate objectives for 2030 and beyond, the Council and Parliament maintained the targets set by the Commission in its proposal for 2030 (45%), 2035 (65%), and 2040 (90%), in addition to the 2025 reduction target of 15% which was already provided for in the current regulation. These targets will apply to heavy trucks over 7.5t and coaches.

The co-legislators agreed to set the targets for trailers at 7.5% and for semi-trailers at 10% (Annex I). They also introduced the definition of ‘e-trailers’ to bring legal clarity and adapt the existing regulation to the technical developments in this new type of trailer, considering the potential of e-trailers to contribute to reducing the CO2 emissions of trailers.

Zero-emission target for urban buses

The proposed amendment introduces a 100% zero-emission target for urban buses by 2035, while setting an intermediate target of 90% for this category by 2030. The co-legislators agreed to exempt inter-urban buses from this target and place this type of HDVs under the general targets for coaches.

Review clause

The effectiveness and impact of the amended regulation on the abovementioned targets will be reviewed by the Commission in 2027. The co-legislators added a series of provisions to make the review clause more comprehensive.

Among other things, the Commission will also have to evaluate the possibility of developing a common methodology for the assessment and reporting of the full lifecycle CO2 emissions of new HDVs and produce an assessment of the role of a carbon correction factor (CCF) in the transition towards zero-emission mobility in the HDV sector. The role of a methodology for registering HDVs exclusively running on CO2-neutral fuels will also be assessed in the review.

Next steps

The provisional agreement will now be submitted to the member states’ representatives within the Council (Coreper) and to the Parliament’s environment committee for endorsement. If approved, the text will then need to be formally adopted by both institutions, following revision by lawyer-linguists, before it can be published in the EU’s Official Journal and enter into force.

Background

The heavy-duty vehicle (HDV) sector is responsible for over 25% of greenhouse gas emissions from road transport in the EU. CO2 emissions standards for certain HDVs were set for the first time in 2019, with targets for 2025 to 2029 and for 2030 onwards, with a provision that there would be a review of the regulation by 2022.

On 14 February 2023, the Commission submitted a proposal for a revision of the CO2 emissions standards for HDVs. Although the proposal is not part of the ‘Fit for 55’ package, it is closely linked to it in that it contributes to the EU’s aim to reduce its net greenhouse gas emissions by at least 55% by 2030 compared to 1990 levels, and to achieve climate neutrality in 2050.

The main proposed changes relate to the extension of the scope of the regulation to cover buses and trailers, the definition of ‘zero-emission vehicle’, and new EU-wide emission reduction targets for 2030, 2035 and 2040. These targets do not apply to trailers and urban buses, which are subject to specific CO2 emission reduction requirements.

The Council and Parliament adopted their positions on the amended regulation in October and November 2023, respectively.

Council general approach

Council agrees on new rules to strengthen CO2 emission standards for heavy-duty vehicles (press release, 16 October 2023)

Commission proposal on strengthening the CO₂ emission performance standards for new heavy-duty vehicles

Clean and sustainable mobility (background information)

Ετικέτες

"ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΦΥΛΗΣ" ΠΟΛΥΕΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΙΣΤΟΧΩΡΟΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

"ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΦΥΛΗΣ" ΠΟΛΥΕΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΙΣΤΟΧΩΡΟΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
"ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΦΥΛΗΣ" ΠΟΛΥΕΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΙΣΤΟΧΩΡΟΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

"ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ για τον μικρό μας Αγγελο,ΜΑΡΙΟ ΣΟΥΛΟΥΚΟ"

"ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ για τον μικρό μας Αγγελο,ΜΑΡΙΟ ΣΟΥΛΟΥΚΟ"
Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ" θα ζητά ΕΣΑΕΙ.."ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΑΡΙΟ ΣΟΥΛΟΥΚΟ"!!

ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΑΙΜΑΤΟΣ "ΗΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ"

ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΑΙΜΑΤΟΣ "ΗΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ"
Ερευνα,Συνεντεύξεις και επισήμανση της σπουδαιότητος του τότε ΕΘΝΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΑΙΜΑΤΟΣ "ΗΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ" απο το Περιοδικό "ΑΧΑΡΝΕΩΝ Εργα" το έτος 2004!!
Ο Ιστοχώρος μας ΔΕΝ ΛΟΓΟΚΡΙΝΕΙ τα κείμενα των Αρθρογράφων του. Αυτά δημοσιεύονται εκφράζοντας τους ιδίους.
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή ή απόδοση του περιεχομένου του παρόντος διαδικτυακού τόπου σε ό,τι αφορά τα άρθρα της ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ και του ΓΙΑΝΝΗ Γ. ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό ή άλλο, χωρίς την προηγούμενη γραπτή άδεια των Αρθρογράφων. Νόμος 2121/1993 - Νόμος 3057/2002, ο οποίος ενσωμάτωσε την οδηγία 2001/29 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Tι ήταν η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ»..για όσους δεν γνωρίζουν.

Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» γεννήθηκε το 2000,ως συνέχεια του Περιοδικού «ΑΧΑΡΝΕΩΝ Έργα». Δημιουργήθηκε από Επαγγελματίες Εκδότες με δεκαετίες στον τομέα της Διαφήμισης, των Εκδόσεων και των Δημοσίων Σχέσεων και αρχικά ήταν μια Υπερτοπική Εφημερίδα με κύριο αντικείμενο το Αυτοδιοικητικό Ρεπορτάζ.

Επί χρόνια, κυκλοφορούσε την έντυπη έκδοσή της σε ένα ικανότατο τιράζ (5000 καλαίσθητων φύλλων εβδομαδιαίως) και εντυπωσίαζε με την ποιότητα της εμφάνισης και το ουσιώδες, μαχητικό και έντιμο περιεχόμενο της.
Η δύναμη της Πένας της Εφημερίδας, η Ειλικρίνεια, οι Ερευνές της που έφερναν πάντα ουσιαστικό αποτέλεσμα ενημέρωσης, την έφεραν πολύ γρήγορα πρώτη στην προτίμηση των αναγνωστών και γρήγορα εξελίχθηκε σε Εφημερίδα Γνώμης και όχι μόνον για την Περιφέρεια στην οποία κυκλοφορούσε.

=Επι είκοσι τέσσαρα (24) χρόνια, στηρίζει τον Απόδημο Ελληνισμό, χωρίς καμία-ούτε την παραμικρή- διακοπή

. =Επί είκοσι τέσσαρα ολόκληρα χρόνια, προβάλλει με αίσθηση καθήκοντος κάθε ξεχωριστό, έντιμο και υπεύθυνο Πολιτικό της Πολιτικής Σκηνής. Στις σελίδες της, θα βρείτε ακόμα και σήμερα μόνο άξιες και χρήσιμες Πολιτικές Προσωπικότητες αλλά και ενημέρωση από κάθε Κόμμα της Ελληνικής Βουλής. Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» ουδέποτε διαχώρησε τους αναγνώστες της ανάλογα με τα πολιτικά τους πιστεύω. Επραττε το καθήκον της, ενημερώνοντας όλους τους Ελληνες, ως όφειλε.

=Επί είκοσι τέσσαρα ολόκληρα χρόνια, δίνει βήμα στους αδέσμευτους, τους επιτυχημένους, τους γνώστες και θιασώτες της Αλήθειας. Στηρίζει τον Θεσμό της Ελληνικής Οικογένειας, την Παιδεία, την Ελληνική Ιστορία, προβάλλει με όλες της τις δυνάμεις τους Αδελφούς μας απανταχού της Γης, ενημερώνει για τα επιτεύγματα της Επιστήμης, της Επιχειρηματικότητας και πολλά άλλα που πολύ καλά γνωρίζουν οι Αναγνώστες της.

=Επί είκοσι τέσσαρα ολόκληρα χρόνια, ο απλός δημότης–πολίτης, φιλοξενείται στις σελίδες της με μόνη προϋπόθεση την ειλικρινή και αντικειμενική γραφή και την ελεύθερη Γνώμη, η οποία ΟΥΔΕΠΟΤΕ λογοκρίθηκε.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ», είναι ένα βήμα Ισονομίας και Ισοπολιτείας, έννοιες απόλυτα επιθυμητές, ιδιαιτέρως στις ημέρες μας. Είναι ο δικτυακός τόπος της έκφρασης του πολίτη και της εποικοδομητικής κριτικής, μακριά από κάθε στήριξη αφού δεν ετύγχανε οικονομικής υποστήριξης από Δήμους, Κυβερνήσεις ή όποιους άλλους Δημόσιους ή Ιδιωτικούς Φορείς, δεν είχε ΠΟΤΕ χορηγούς, ή οποιασδήποτε μορφής υποστηρικτές. Απολαμβάνει όμως Διεθνούς σεβασμού αφού φιλοξενεί ενημέρωση από αρκετά ξένα Κράτη πράγμα που της περιποιεί βεβαίως, μέγιστη τιμή.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διαγράφει απο την γέννησή της μια αξιοζήλευτη πορεία και απέκτησε εξ αιτίας αυτού,ΜΕΓΙΣΤΗ αναγνωσιμότητα. Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» κέρδισε την αποδοχή και τον σεβασμό που της ανήκει, με «εξετάσεις» εικοσι τεσσάρων ολόκληρων ετών, με συνεχείς αιματηρούς αγώνες κατά της τοπικής διαπλοκής, με αγώνα επιβίωσης σε πολύ δύσκολους καιρούς, με Εντιμότητα, αίσθηση Καθήκοντος και Ευθύνης.

ΕΙΚΟΣΙ ΠΕΝΤΕ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"!! 2000-2025

ΕΙΚΟΣΙ ΠΕΝΤΕ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"!! 2000-2025
ΕΙΚΟΣΙ ΠΕΝΤΕ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"!! 2000-2025

Οι αρθρογράφοι των οποίων τα άρθρα δημοσιεύονται ώδε ΔΕΝ ΛΟΓΟΚΡΙΝΟΝΤΑΙ επ ουδενί.

Οι αρθρογράφοι των οποίων τα άρθρα δημοσιεύονται ώδε ΔΕΝ ΛΟΓΟΚΡΙΝΟΝΤΑΙ επ ουδενί. Οι απόψεις τους αφορούν τους ιδίους και όχι απαραίτητα την θέση και άποψη της Εφημερίδας.